Ik heb het even gehad met het Forum, Sessieduur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
En wel om het volgende, Ik lees circa 1x per dag alle topics die ik interessant vind.
dat is een ± 1.5 tot 2 uur sessie, waarbij ik bezig blijf, dus niets aan de hand.

Vandaag ging de bel tijdens zo'n sessie, een niet onaantrekkelijke, dame over de "slimme meter" Toon.
(niet van belang, maar ik meld het toch :-P)

Iets meer dan 10 minuten later wil ik mijn sessie vervolgen, maar alle, voorheen nog ongelezen topics, zijn "gelezen", oftewel, ik ben de weg kwijt.

Mag ik AUB zelf de Sessie tijd instellen?
Dit is me al veel vaker gebeurd, en leuk is het niet....

(niet dat ik veel bijdraag, maar ik lees wel wat ik interessant vindt, in veel subforums.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat klinkt als een feature, dus:

Lieve Adjes => Mooie Features

Verder vind ik het wel herkenbaar, even wat te lang tussendoor doen en de sessie is weg, erg irritant. Overigens varieert voor mij de tijd die praktisch is voor een sessiereset, dus ik zie nog meer in het zelf kunnen instellen van het tijdstip waar vanaf reacties als ongelezen worden gemarkeerd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb er ook regelmatig last van. Ene keer zit je een topic te lezen, is 't 10 minuten later en heb je geen probleem, andere keer ben je misschien 12 minuten bezig, is alles grijs. In je voorkeuren kan je wel leuk een tijd opgeven, maar dat is voor de tracker/frontpage. Niets voor het forum. Ik vergeet het eigenlijk bijna altijd, maar juist voor deze situatie zet ik eens een pagina op auto-refresh op de achtergrond puur en alleen om de sessie reset uit te stellen of open ik de grotere topics in een aparte tab.

Volgens mij heb ik dit ook al eens gemeld, even zoeken...

Gevonden, geen topic maar een (semi off-topic) post: Hero of Time in "[Frontpage] Toename reacties sinds het laatste bezoek.". Zoals ik daar ook zeg, als je met een uitgebreide reply bezig bent, is je sessie ook foetsie.

[ Voor 16% gewijzigd door Hero of Time op 20-10-2015 21:30 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan dit eerder bekeken worden om te implementeren? Ik was net bezig met een post, checkte er even wat bij en toen was het zomaar 10 minuten later. Gevolg: hele sessie gereset en ik was pas begonnen met het lezen van alles wat ik zo'n beetje bij houd. Absoluut niet leuk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
@ Dirk, bedankt voor het verplaatsen, het hoort inderdaad hier thuis.

@ Hero of Time, dat is mij ook al gebeurd, al spaar ik mijn spaarzame comments op tot het einde van een sessie, dan maar een paar tabs meer open. (ik heb nog wel eens moeite met het verwoorden van m'n gedachten, het goed in tekst omzetten kan al te veel tijd kosten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb ook wel eens moeite om iets goed te verwoorden. Op m'n PC heb ik al meerdere tabs open van fora die ik veel lees en open ik topic in nieuwe tabs, alleen op m'n HTPC en werk niet, zodoende dat ik er vrijdag weer last van had, ik zat op m'n HTPC te typen. Als tweaker zijnde is het erg vervelend dat je van alles in kan stellen hier, behalve dit. En dat kan al jaren niet, maar items van de FP kan je wel laten resetten. Dat vind ik persoonlijk minder nuttig dan je forum sessie reset tijd, want die laatste kan je ook handmatig doen via de link bovenaan het forumoverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Vreemd, ik heb er juist soms last van dat zo'n sessie veel te lang duurt! Heb je al de topics gelezen, dan moet ik elke keer handmatig op reset sessietijd drukken, omdat het anders wat onduidelijk wordt wanneer er een nieuwe reactie geplaatst is.

Gaat met mij met name om in 'Mijn Topics'.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Karloe schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:48:
Iets meer dan 10 minuten later wil ik mijn sessie vervolgen, maar alle, voorheen nog ongelezen topics, zijn "gelezen", oftewel, ik ben de weg kwijt.

Mag ik AUB zelf de Sessie tijd instellen?
Dit is me al veel vaker gebeurd, en leuk is het niet....
Oplossing:

Ga naar mijn topics en klik met je scrollwieltje op elk interessant topic dat je wilt lezen, en werk dan alle tabbladen weg.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Quad schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:13:
Vreemd, ik heb er juist soms last van dat zo'n sessie veel te lang duurt! Heb je al de topics gelezen, dan moet ik elke keer handmatig op reset sessietijd drukken, omdat het anders wat onduidelijk wordt wanneer er een nieuwe reactie geplaatst is.

Gaat met mij met name om in 'Mijn Topics'.
Dan zit je niets anders te doen dan hier te lurken. :P Een sessie reset komt na ongeveer 10-15 minuten. Als je in die tussentijd de pagina ververst, wordt de timer gereset en moet je weer die tijd wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:23:
Ik heb er ook regelmatig last van. Ene keer zit je een topic te lezen, is 't 10 minuten later en heb je geen probleem, andere keer ben je misschien 12 minuten bezig, is alles grijs.
Kan niet. AFAIK is die TTL 30 minuten, tenzij je zelf op alt+X drukt. Maar dat zijn wel 30 minuten tussen requests, dus als jij na het openen van een pagina 20 minuten zit te lezen dan verloopt je sessie inderdaad als je daarna 10 minuten iets anders gaat doen zonder een refresh vooraf.

[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 07-11-2015 16:01 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:58:
[...]

Kan niet. AFAIK is die TTL 30 minuten, tenzij je zelf op alt+X drukt. Maar dat zijn wel 30 minuten tussen requests, dus als jij na het openen van een pagina 20 minuten zit te lezen dan verloopt je sessie inderdaad als je daarna 10 minuten iets anders gaat doen zonder een refresh vooraf.
Ik houd de tijd niet echt bij als ik aan het reageren ben. Kan zomaar zijn dat er al een half uur om was. Feit blijft dat het fijn zou zijn als we dit kunnen instellen zoals we dat met de FP ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Wat HoT zegt, ik let niet op tijd als ik eens reaguur, dan wel dat er een deurslijmer aanbelt.

Het is me vaak genoeg gebeurt dat die 30 minuten (zo lang?) te kort was.
En de optie om via "favorieten" te lezen is geen optie, ik blader 3/4 van GoT door op mijn dagelijkse ronde, ik zou eens een interessant Topic missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Het is 15 minuten, geen 30 ;)

Dit aantal is generiek overigens eenvoudig aan te passen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Misschien een idee om een "Huidige sessie ongedaan maken" optie te hebben, waarmee je de tijd van de laatste sessie weer terug kunt zetten naar die van de voorlaatste? Dat zou ook bruikbaar zijn voor die gevallen dat je eigenlijk je sessie helemaal niet wilde updaten maar op een of andere manier toch op GoT terecht komt (bijvoorbeeld om dat je een DM notificatie per e-mail hebt gehad, die je even wilt lezen)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan zou het leuk zijn om de laatste 10 sessietijden te kunnen selecteren, in geval je even snel wat mod taken doet met je mobiel bijvoorbeeld, of reageren op een V&A DM. Of laatste 5, mij om 't even.

De tijd variabel maken zal al veel schelen iig.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ikzelf vind de icoontje van gelezen of ongelezen maar verwarrend en ik kijk er dan ook niet naar eigenlijk.

Ik heb met hulp van custom css een andere methode bedacht om topics in de gaten te houden. Ik volg eigenlijk alleen de topics waar ik zelf ook in gepost heb en wat ik via het verkorte overzicht in myReact voorbij zie komen. myReact is dan ook de eerste pagina die ik van GoT open.
Ik kijk dus naar de topics in mijn Post Historie. Ik gebruik als hulpmiddel een custom css, waarbij visueel gemarkeerd wordt in welk topic ik de laatste poster ben. Als zo het geval is, krijgt die topictitel in de lijst van topics een ander kleurtje. Alle topics die dus daarboven staan, zijn dus topics waarbij na mijn laatste reactie nog iets geplaatst is. Dan weet ik dat ik daar even moet kijken wil ik bij zijn. Werkt voor mij, maar iemand het ook handig vinden, dan is dit de custom css code die ik daar voor gebruik.

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
/* "Jij bent laatste poster"-markering */ 
table.listing td.topic a[title*="Zeror"]
{ 
color: #9fa3a3;
font-style: italic;
}
Note: Mijn username even veranderen in je eigen username.

Dit is overigens niet een oplossing voor dit probleem, maar kan wel een hulpmiddel zijn bij het volgen van topics waar je in hebt gereageerd, los van sessietijd dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 12-11-2015 18:01 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is leuk, maar als je nou fora volgt ipv topics, dan heb je er nogal weinig aan. Zeker als je niet overal in reageert of niet vaak, dan kan 't zomaar zijn dat je een week of zelfs maand niet reageert en dan zit je dus constant hetzelfde te lezen terwijl je eigenlijk al 'bij' bent. Vandaar dus het aangepaste icoontje. En de tijd voor het veranderen ervan is gewoon te kort momenteel.

• Karloe
Nog een aanvulling:

Een "verse" PM lezen, wel of niet GoT gerelateerd, gooit ook je "geschiedenis" in de afvalbak,
ook al kom je niet op het Topic uit waar het om gaat.

Niet direct GoT gerelateerd, maar wel van invloed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Direct messages moeten we inderdaad maar eens uitsluiten van de sessie reset. Dat is zelfs vrij eenvoudig te doen :)

Intentionally left blank

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 12:57

_David_

FP ProMod

llama llama duck

crisp schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:43:
Direct messages moeten we inderdaad maar eens uitsluiten van de sessie reset. Dat is zelfs vrij eenvoudig te doen :)
:Y

Sessie reset bij lezen dm-berichten

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:33

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Misschien doe ik iets verkeerd, of juist goed, maar als ik aan het lezen ben, topic open, en gewoon op "back" klik en dus de bookmarks níet opnieuw laad, dan blijft de 'oude' lijst gewoon behouden, ook al is de sessie al gereset. Zo doe ik het iig al jaren :+
Je kan ook even snel op het icoontje zelf klikken om naar de laatst gelezen reactie te gaan, dan kan je snel zien waar je gebleven was.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je leest via bookmarks, of een andere view dan standaard door de fora bladeren. En met dat laatste heb je dus een probleem als je sessie verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Wat Hero of Time hierboven al zegt.

Ik blader echt door het hele Forum heen op 2 of 3 "verborgen" secties na waar ik echt niets mee heb.

Ik bezoek al "forums" sinds de vroege BBS dagen, (WindyCity anyone?) en draai er zelf al ruim 15 jaar een aantal. (ik heb nog een heel oud Inter.nl.net mail adres, uit de tijd van inbellen + aftikken voor de data...)

Er is een reden dat ik niet "Bookmark", dat beperkt, dan wel verlengt, mijn rondje, moet ik alsnog op zoek naar verse onderwerpen die mij interesseren.

Als "forum" addict stoort die "timer" me behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Sinds de search doet wat ie moet doen zijn die bookmarks ook niet echt nuttig meer imho :)
Wat ik zelf meestal doe is de topics uit activetopics openen in nieuw tab (muiswiel klik) en dan lezen, en dat herhaal ik vervolgens voor de lijst in mijn topics nog eens. Dan ben je voor de laatste uren en voor de laatste dag eigenlijk gewoon weer helemaal bij :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Moet je wel je AT hebben ingesteld om fora weer te geven die je volgt. Standaard staat alles erin en dan heb je met 1 pagina nog geen uur aan activiteit op het forum. En het lost het probleem nog steeds niet op dat je na 15 minuten lezen/reply maken je sessie alsnog kwijt bent. Het moet gewoon net als de FP instelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Of net als andere fora dat per topic bijgehouden wordt waar je bent gebleven. Dat heb je die hele sessie-reset niet meer nodig. Zal wel wat servercapaciteit kosten denk ik. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jep, dat schijnt lastiger of 'duurder' te zijn dan wat er nu is. Nu wordt er in je sessie een timestamp gezet wanneer je laatst actief was en alle reacties na die tijd zijn dan 'nieuw'. Dat is 'goedkoper' dan per topic bijhouden of je 'm hebt gelezen en tot waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Señor Sjon schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:25:
Of net als andere fora dat per topic bijgehouden wordt waar je bent gebleven. Dat heb je die hele sessie-reset niet meer nodig. Zal wel wat servercapaciteit kosten denk ik. ;)
Een dergelijke feature staat wel op onze eigen wenslijst, de vraag is echter hoe belangrijk dat wordt gevonden ten opzichte van andere (grote) wensen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zou het iig erg prettig vinden, want dan ben je niet meer 'verplicht' om alle topics te lezen die je volgt om bij te blijven. Hopelijk geeft het productteam er een leuke prio aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik weet niet hoe vBulletin het heeft uitgewerkt, maar die kent die feature. :) Je ziet nieuwe reacties en als je in een topic komt, dan kom je bij je laatst gelezen post 'allertijden' uit en niet van die sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij phpBB heb je hetzelfde. Meerdere forumsoftware met dezelfde functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe eerder 't ingevoerd kan worden, hoe beter trouwens. Vanavond weer m'n sessie naar de haaien zien gaan omdat ik een uitgebreide post aan het schrijven was. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Drie maanden verder, is er al iets meer bekend hierover? Vandaag keek ik bij een paar gebruikers in hun MyReact om van daaruit wat meer informatie over die gebruikers. MyReact staat natuurlijk onder gathering.tweakers.net, dus zonder dat ik er erg in had, had ik m'n sessie "gesloopt". Ik kwam niet bij de nieuwe berichten die ik verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Vooralsnog staat dit niet op de radar...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jammer, want het blijft een ergernis dat het na 15 minuten idle al 'verloopt'. Kan er dan gekeken worden of er een koppeling kan komen met de frontpage item reset in je voorkeuren? Of iig verruimen naar op z'n minst een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:13:
Jammer, want het blijft een ergernis dat het na 15 minuten idle al 'verloopt'. Kan er dan gekeken worden of er een koppeling kan komen met de frontpage item reset in je voorkeuren? Of iig verruimen naar op z'n minst een half uur.
Ik ga er niet over, maar aangezien dit gedrag al minstens 10 jaar zo is zie ik eerlijk gezegd ook geen noodzaak om daar op korte termijn iets aan te doen. Zeker een plakbandoplossing is imo gewoon zonde van de tijd.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maar in die 10 jaar zijn we enorm gegroeid, men volgt veel meer topics nu dan vroeger. De meeste posten tijdens kantoortijden en hen die meelezen willen dat dan liever niet de baas z'n tijd doen, omdat het gewoon te lang kan duren (ik heb topics in m'n volg lijst waar ik totaal wel een uur per dag aan kwijt ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat crisp bedoelt is niet dat je feature request onlogisch is maar dat er niet nu ineens haast bij is na al die jaren. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Er hoeft ook geen echte haast bij te komen, maar als het altijd als een lage nice to have wordt beschouwd, duurt het gezien de ontwikkeldrift met grotere features nog vele jaren voordat het er komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Precies, het mag dus best wat hoger in 't lijstje komen. :) Dingen als "het werkt al 10 jaar, waarom veranderen" schiet niet op. De site heeft ook enorme veranderingen gehad, terwijl 't 10 jaar geleden ook nog prima werkte. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het beter kunnen volgen van content staat wel als project op de roadmap. Ik meen ook al een ticket gezien te hebben om onderzoek te doen naar de technische mogelijkheden om bij te houden tot waar iemand iets al gelezen heeft. Het is echter nog niet zo concreet dat we kunnen zeggen of en wanneer we daarmee aan de slag gaan... Dat is ook een beetje inherent aan een agile ontwikkelingsstijl; je legt je niet al maanden vooruit vast aan allerlei zaken.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Is hier al iets van bekend dat dit eraan komt, want ik ben het zo goed als beu dat mijn sessie vanzelf gereset wordt terwijl ik nog niet alle topics heb gelezen. Het is zelfs zo dat ik mijn notificaties in het forum niet meer bekijk omdat anders de laatst gelezen berichten van andere topics verdwijnen, of via incognito het topic van mijn notifcatie bekijk zodat mijn sessie niet verdwijnt.

Nu check ik hier maar 1x per dag het forum zodat mijn laatst gelezen topics niet verdwijnt, terwijl ik andere fora meerdere keren per dag check zonder daar 'schrik' te hebben dat mijn sessie verdwijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zat er laatst weer aan te denken toen ik een lange reactie aan het schrijven was, met tegelijk wat informatie uitzoeken. Post het bericht, alle 'nog te lezen'-topics grijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb dat soort problemen nooit : Ik doe alles via de Bookmarks op GoT :)

Misschien een goed idee voor jullie twee :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
nero355 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:23:
Ik heb dat soort problemen nooit : Ik doe alles via de Bookmarks op GoT :)

Misschien een goed idee voor jullie twee :?
En dan nieuwe topics missen? Ik wil gewoon op mijn gemak zelf de topics aflopen die ik interessant vind en soms een topic overslaan wanneer ik nu geen tijd heb om te bekijken, maar later weer wel. Dan wil ik dat hij onthoudt wat de laatste reactie is dat er gelezen werd in dat specifieke topic en niet mijn laatste sessie in het forum. Aangezien ik niet de enige ben die hierover klaagt, ervaren meer mensen dit als een probleem en wekt bij mij in ieder geval irritaties op.

We zijn nu bijna 5 jaar verder en er is nog steeds geen enkele feedback gekomen rond deze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik dacht effe dat het meer ging om MyReact dan het forum in het algemeen... my bad! :$ :)
Ik wil gewoon op mijn gemak zelf de topics aflopen die ik interessant vind en soms een topic overslaan wanneer ik nu geen tijd heb om te bekijken, maar later weer wel. Dan wil ik dat hij onthoudt wat de laatste reactie is dat er gelezen werd in dat specifieke topic en niet mijn laatste sessie in het forum. Aangezien ik niet de enige ben die hierover klaagt, ervaren meer mensen dit als een probleem en wekt bij mij in ieder geval irritaties op.

We zijn nu bijna 5 jaar verder en er is nog steeds geen enkele feedback gekomen rond deze feature.
Klinkt wel als een flinke klus waarbij de database ook aangepast moet worden dus ik denk dat je zelf iets zal moeten bedenken op basis van een indeling met meerdere tabs en windows van je browser en zo :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

* Bastien zou dit ook graag aangepast zien. Ofwel zelf een tijd instellen of langer de tijd dan 15 minuten al gaat mijn voorkeur uit naar het eerste (met een knop om de sessietijd te resetten). Te vaak dat ik halverwege een lijst in Mijn Topics of zo ben, even iets anders doe en dan de rest grijs zie (trein overstap of zo, even bellen of wat dan ook).

Nu heeft het forum op de PC tenminste nog de laatste reactietijden zichtbaar dus kan ik op basis daarvan nog wel weer verder, maar die zijn op de telefoon wegbezuinigd. Dus dat schiet dan ook niet op.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik schaar me er ook achter!
Het zal denk ik wel erg veel werk zijn , ben wel benieuwd of het nog steeds ergens op de lange Nice to have in the future lijst staat.

[ Voor 44% gewijzigd door pino85 op 24-09-2020 18:57 ]

Liefhebber van Tweakers

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bastien schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:44:
Nu heeft het forum op de PC tenminste nog de laatste reactietijden zichtbaar dus kan ik op basis daarvan nog wel weer verder, maar die zijn op de telefoon wegbezuinigd. Dus dat schiet dan ook niet op.
Afhankelijk van je telefoon kan je 'm nog kantelen en krijg je wel de tijd te zien. Ergens in de krochten kan je nog een MF vinden met het verzoek om het veld met aantal reacties te vervangen voor tijd. Mede ook omdat die met de timestamp naar de reactie gaat met die post tijd en het aantal alleen maar het topic opent, want de titel ook al doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 13:00

ikloon

Product Owner
Zojuist heb ik het hele topic even doorgenomen. We hebben hier geen ticket (meer) voor op de backlog, dus die zal ik maken. Ik beloof echter niet dat we dit op korte termijn oppakken. We hebben beperkte capaciteit en een backlog vol, dus zullen altijd keuzes moeten maken. Het staat in ieder geval (weer) op onze radar.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 22:37
Ik zal ook nog even mijn steun uitspreken hiervoor. Voor de duidelijkheid, het gaat mij erom dat het 'nieuwe reacties' knopje je brengt naar de nieuwe reacties sinds je voor het laatst bent ingelogt, ipv sinds de laatste keer dat je dat topic hebt gelezen. Wanneer je dus een keer een topic niet leest brengt die knop je de volgende keer naar nieuwere reacties en sla je posts over die je nog niet gelezen hebt.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij een ander forum houdt ie het braaf per topic bij, ideaal!

Pagina: 1