I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Is het niet handiger om een apart domein te hebben voor de DMs, of deze juist domein onafhankelijk te maken, zodat als je op de FP zit, je naar http://tweakers.net/pm_discussion gaat ipv het GoT domein (en dus ook het /forum/ deel weg)?
Commandline FTW | Tweakt met mate
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Dm's verhuizen naar de frontpage betekent effectief dat we het dan helemaal opnieuw moeten schrijven. Het is ook niet zo dat als we enkel het domein aanpassen dat dan automagisch de frontpage manier van sessietijd bijhouden wordt gebruikt._David_ schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:16:
Dm's verhuizen naar de FP zodat het aan de FP sessie/reset hangt lijkt mij op korte termijn het beste idee, op lange termijn zou er imo een ander systeem moeten komen om topics/fora bij te houden (maar daar zijn al genoeg topics over)
De enige echte oplossing is inderdaad het implementeren van een systeem dat echt bijhoudt wat je al gelezen hebt of niet, maar ook dat is geen sinecure...
En omdat dit sec gezien ook geen bug is verplaats ik dit topic even naar de buren
[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 31-10-2015 09:26 ]
Intentionally left blank
Ik heb het even gehad met het Forum, Sessieduur
Sessieduur is begrijpelijk, maar ook een "probleem", en zou instelbaar (moeten/kunnen) zijn.
vBulletin heeft dat en ik vind het fantastisch. Maakt niet uit wanneer ik het topic gelezen heb dan ga ik altijd terug naar mijn laatste gelezen bericht, ook al is dat maanden en vele sessies geleden.crisp schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:23:
[...]
De enige echte oplossing is inderdaad het implementeren van een systeem dat echt bijhoudt wat je al gelezen hebt of niet, maar ook dat is geen sinecure...
En omdat dit sec gezien ook geen bug is verplaats ik dit topic even naar de buren
[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 11-11-2015 14:04 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.