Ik heb de laatste tijd wat last van Lightning-kabels die scheuren bij de lightning connector. omdat ik dat niet veilig vind heb ik één exemplaar laatst vervangen door een originele kabel. Nu heb ik echter weer een probleemgeval.
Het liefste gebruik ik daarvoor originele kabels en blijf door slechte ervaringen ver weg van kabels van bv de Action. Nu kom ik in de pricewatch nogal grote verschillen tegen als het gaat om deze kabels;
pricewatch: Apple Lightning naar USB Kabel, 2m
Azerty is bijvoorbeeld prettig geprijsd (14 euro t.o.v 35), maar ik heb altijd m'n twijfels of deze wel echt Apple-origineel zijn. Ze voeren wel het Apple-logo bij het artikel maar toch.
Waar zit het verschil?
Het liefste gebruik ik daarvoor originele kabels en blijf door slechte ervaringen ver weg van kabels van bv de Action. Nu kom ik in de pricewatch nogal grote verschillen tegen als het gaat om deze kabels;
pricewatch: Apple Lightning naar USB Kabel, 2m
Azerty is bijvoorbeeld prettig geprijsd (14 euro t.o.v 35), maar ik heb altijd m'n twijfels of deze wel echt Apple-origineel zijn. Ze voeren wel het Apple-logo bij het artikel maar toch.
Waar zit het verschil?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC