Ik vind eerlijk gezegd dat @Poecillia ook enorm overdrijft door te stellen dat dit criminelen van de ergste soort zijn. Er zijn over het algemeen vrij weinig raakvlakken met de bovenwereld, behalve wat omgekochte personen. Er zijn twee aspecten waar ik met name moeite mee heb:Xa!pt schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:46:
[...]
Nou ja, hoezo is dat schandelijk? Zolang de rechtsstaat als zodanig ingericht blijft zijn er verder niet zoveel andere opties. En de meeste dealers zijn ook geen gekke criminelen die concurrenten uitmoorden maar vanuit huis en via het darknet een distributienetwerk opzetten en/of via via hun waren aan de man brengen. Ik zie niet zo goed wat daar mis mee is.
- Criminele afrekeningen, die steeds vaker in het openbaar plaatsvinden, en de veiligheid van burgers dus serieus in het geding komt
- Het dumpen van drugsafval
Op deze stroman ga ik niet eens in.Poecillia schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:51:
[...]
De overheid zijn wij zelf. Wij bepalen wat daar zit en velen van ons werken daar. Jij distantieert je van de overheid, maar je woont wel in veiligheid, rijd over wegen, hebt geen last van overstromingen en wordt niet beroofd door gespuis. Ondermijning van de overheid gaat ten kosten van onze welvaart en veiligheid.
[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 23-01-2019 19:54 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.