Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remoss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 08:47
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 02:28:
Ik heb The Lab gewonnen en krijg een OnePlus 7 Pro opgestuurd!
_/-\o_

Online...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32

https://www.oneplus.com/nl/lab/winners
Woo! Terecht ook :)
Gefeliciteerd *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18

Proficiat geniet van de oneplus 7 pro 😁, ben wel een beetje jaloers haha 😂

Acties:
  • +5 Henk 'm!
reinierkramer schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 03:46:
[...]

Gefeliciteerd man dat zijn nog eens prijzen 😁
Kiswum schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:08:
[...]

Gefeliciteerd! Wat een mooie prijs!
Jamesl schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:20:
[...]

Woo! Terecht ook :)
Gefeliciteerd *O*
Gondrez schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:20:
[...]

Proficiat geniet van de oneplus 7 pro 😁, ben wel een beetje jaloers haha 😂
Thanks allemaal! :D Komt ook super goed uit, want heb een paar weken geleden m'n 3 laten flikkeren en zitten nu kleine barsten in (en had nog nooit een barst in een scherm veroorzaakt). Verder ga ik deze zomer 1 maand naar de VS dus dan komt hij ook goed van pas :D.

Ik zal ook de review publiceren op Tweakers.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:24

Deathchant

Don't intend. Do!

@Anonymoussaurus Terecht verdiend ook! Je steekt altijd zoveel tijd om alles OP-gerelateerd uit te vogelen en hier in de topics (die je vaak zelf ook maakt, en blijft verrijken) te vermelden, alsmede zinnige comments bij frontpage artikelen.
Als er iemand een gratis OP telefoon verdient ben jij het. Congrats!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Señor Sjon schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:30:
Tot op heden de best bereikbare plek en ook nog eens op een zaterdag. Alleen jammer dat T-Mobile zo duur is geworden.
Inderdaad.. vroeger hadden ze nog wel is leuke korting acties.

Is er al iets bekend over de prijzen van t-mobile die ze hanteren bij het event?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Deathchant schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:52:
@Anonymoussaurus Terecht verdiend ook! Je steekt altijd zoveel tijd om alles OP-gerelateerd uit te vogelen en hier in de topics (die je vaak zelf ook maakt, en blijft verrijken) te vermelden, alsmede zinnige comments bij frontpage artikelen.
Als er iemand een gratis OP telefoon verdient ben jij het. Congrats!
@coob
Wat leuk zo'n reactie, dankjewel! :D O+

On another note: we zullen de OnePlus 7 (Pro) ook toevoegen aan Oxygen Updater. 8) Ook zal ik Unbrick Tools blijven publiceren op m'n cloud.

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-05-2019 15:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49
@AnonymousWP

Gratz man!
Je hebt hem verdiend!

Ik heb een Mi9 gekocht een poos geleden maar ik blijf dit topic volgen.
Oneplus blijft kwa software toch beter tov Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 23:45
coob schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:43:
@AnonymousWP

Gratz man!
Je hebt hem verdiend!

Ik heb een Mi9 gekocht een poos geleden maar ik blijf dit topic volgen.
Oneplus blijft kwa software toch beter tov Xiaomi.
Ik heb nu ook de mi9, maar toch wil ik stiekem de one plus 7 Pro halen 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 03:13

Super gaaf en gefeliciteerd! Was interessant om te lezen.

---

Het is echt jammer dat ik nog een actief abonnement heb lopen bij T-Mobile tot december 2019. Volgensmij ben je tegenwoordig wat duurder uit als je een telefoon los met een simonly kiest. Niet dat het voor mij veel uitmaakt want ik kan niet meer wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Laatst online: 28-08 15:31
JulianSL schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:01:
[...]

Super gaaf en gefeliciteerd! Was interessant om te lezen.

---

Het is echt jammer dat ik nog een actief abonnement heb lopen bij T-Mobile tot december 2019. Volgensmij ben je tegenwoordig wat duurder uit als je een telefoon los met een simonly kiest. Niet dat het voor mij veel uitmaakt want ik kan niet meer wachten :9~
Is het dan niet interessanter voor jou om te wachten tot de Oneplus 7T serie ongetwijfeld wordt aangekondigd in november 2019?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06:19
Japeroen schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:49:
[...]

Is het dan niet interessanter voor jou om te wachten tot de Oneplus 7T serie ongetwijfeld wordt aangekondigd in november 2019?
Is het al zeker dat er een OnePlus 7t serie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:27
PlayBox schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:46:
[...]

Lees even vanaf hier: Sanction in "[OnePlus 7] Speculaties & Geruchten"

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Laatst online: 28-08 15:31
PlayBox schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:46:
[...]

Niet 100% zeker natuurlijk, maar ik verwacht van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 03:13
Japeroen schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:49:
[...]

Niet aan gedacht... Idd iets om over na te denken. Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En alle officiële cases op een rijtje; https://winfuture.mobi/news/108831

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Laatst online: 02-04-2023
Hoewel de cases er best goed uit zien, hou ik niet zo van cases. Het is juist fijn om die bouwkwaliteit te voelen en dat gooi je met een case helemaal uit het raam.

De OnePlus 2 heeft eigenlijk een perfecte body. Metalen behuizing, plastic randje rondom scherm die schades kan opvangen voor het scherm en een sandstone achterkant die slijtvast is en veel grip geeft.

Helaas moet mijn OP2 toch echt eens met pensioen gaan en de OP7Pro lijkt me de beste kandidaat. Maar toch vind ik het jammer dat ze ook de iPhone/Samsung kant op zijn gegaan met glass front/back en een curved scherm.. Verder lijkt het me een geweldige telefoon.
Ben vooral benieuwd naar de camera's!

Voor de zekerheid dan maar een sandstone case meebestellen -O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:24

Deathchant

Don't intend. Do!

Scirocco schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:51:
Het is juist fijn om die bouwkwaliteit te voelen
Het is glas, ontzettend breekbaar...Het voelt zwaar aan, dat wel ;) Ik verlang naar de tijden toen een HTC M8 en HTC10 geroemd werd voor bouwkwaliteit. Of een eeuwig flexibele SGS3 met plastic achterkant die maar niet kapot wilde als je em de trap af mikte :D

Niks ten nadele van OnePlus ofzo, maar dat hele door bedrijven opgedrongen glas-is-luxe-gemeuk mag voor mij z.s.m. verdwijnen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:04
Ik he deze geloof ik nog niet voorbij zien komen.

https://www.xda-developers.com/oneplus-7-pro-confirmed-better-display/

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik was op reis en had het T-Mobile nieuws gemist. Top zeg :) Wij hebben T-Mobile en mijn abo heeft een maandelijkse opzegtermijn. Als de prijzen goed zijn, kan ik dus meteen de Oneplus halen. Heb ik ook het gezeur met de missende BTW op de factuur niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 22:13
Hoop zo op een notificatie led, of anders een always on display.
Ambient display is handig, maar je moet maar net na je telefoon kijken als je een melding binnen krijgt.

Zoiets simpels, maar toch ontzettend handig.

En hoop dat de stereo speakers een beetje van hetzelfde caliber zijn als op de s10 serie.

[ Voor 20% gewijzigd door Bassbounce op 12-05-2019 08:46 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ledje zit er helaas niet meer in, helaas.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik voor de Nebula Blue 8/256GB-variant ga, mits de bijbetaalprijs met een abbo rond de €500 komt te liggen. Anders wordt het waarschijnlijk een Huawei P30, die je als je slim shopt nog voor veel minder kunt krijgen. Ik twijfel nog om in het holst van de nacht naar Rotterdam te gaan icm pop-up, is wel leuk als je nog een berg mooie goodies krijgt natuurlijk.

De aankomende OnePlus 7 Pro biedt enkele mooie specs en features vind ik zoals het display zonder notch met verhoogde resolutie, daardoor dus de pop-up camera, een fijne softwareschil, verbeterde camera's en trilmotor. Camera's zijn beter en bieden meer opties dan ik nu heb in m'n OnePlus 6, maar zijn door ontbreken van AI-mogelijkheden nog steeds niet on par met concurrentie voor dezelfde prijs. Voor mij zeker meer dan prima, maar een Huawei P30 met de supermacro-modus bijvoorbeeld is fantastisch en eigenlijk wil je dat dan ook natuurlijk.

UFS 3.0 is mooi meegenomen, maar voor mij geen keyfeature en ik blijf het zonde vinden dat er geen microSD-kaartslot aanwezig is. Draadloos laden mis ik persoonlijk niet, maar voor de adviesprijs had het er gewoon in moeten zitten. Zelfde geldt voor een IP-certificering. Waar ik aan ga moeten wennen zijn verlies van een notificatieledje en de 3,5mm-poort, een verschuiving in de markt die ik echt jammerlijk vind, maar wel ik wel overheen kom.

Mooie Nyloncover erbij en nog even bedenken wat voor oordopjes ik wil. 3,5mm-aansluiting, USB-C, werken met adaptertje of toch Bluetooth en dan is het wel prima. Jammer dat de Abricot gewoon een gouden variant is, beetje oranje/geelachtig had denk erg mooi geweest en had ik graag gezien, nu gaan we misschien voor blauw, ook erg tof.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
Notificatie ledje zal ik ook wel missen, maar dit is toch ook redelijk goed in de software te verwerken in het OLED scherm? Wellicht een app die zoiets kan voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn genoeg interessante apps die dit kunnen ja, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
geen rode hoesjes voor de pro ? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PWM schreef op zondag 12 mei 2019 @ 08:33:
Ik was op reis en had het T-Mobile nieuws gemist. Top zeg :) Wij hebben T-Mobile en mijn abo heeft een maandelijkse opzegtermijn. Als de prijzen goed zijn, kan ik dus meteen de Oneplus halen. Heb ik ook het gezeur met de missende BTW op de factuur niet.
Zit aan hetzelfde te denken. Al loopt de mijne in juli af. Dus kan vervroegd verlengen. Ben benieuwd welke kleuropties T-Mobile krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop wel dat de 12gb/256gb variant ook in grey komt. Heb dat liever dan in het blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:08:
Hoop wel dat de 12gb/256gb variant ook in grey komt. Heb dat liever dan in het blauw.
Volgens de geruchten niet...

Ik zou voldoende hebben aan 6gb/128gb (iig aan die opslag, en RAM gaat geen gigantisch verschil maken), maar ik wil júíst de blauwe :9

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Die 12 GB is toch redelijk overkill voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 15:58
Sanction schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:27:
[...]

Die 12 GB is toch redelijk overkill voor Android?
RAM gebruik in Android loopt redelijk op samen met de resolutie en gekozen DPI. Sowieso is RAM iets wat je niet snel 'teveel' hebt (energieverbruik is minimaal, veel applicaties opslaan is nooit verkeerd).

Aan de andere kant, dat je dát gaat gebruiken, die kans is behoorlijk nihil inderdaad.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:59
Ik ben benieuwd hoe het zit met de goodies bij de OP opening. Twee jaar geleden viel het in Amsterdam vies tegen en was er alleen voor de eerste 150/200 bezoekers iets beschikbaar. Dat kwam neer op de mensen die ongeveer 1-8 uur in de rij stonden, voordat de deuren open gingen. Als je rond de geplande opening kwam, dan was je al te laat voor alles.

Ik hoop dat iemand zal bloggen over de OP7 opening, ik ben dan vooral benieuwd over de goodies, wachttijden en beschikbaarheid van de telefoons. Wellicht is dat een goede reden om er de volgende keer juist wel bij te zijn, mits het op een prettige dag valt in niet te ver reizen is.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Kiswum schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:45:
Ik ben benieuwd hoe het zit met de goodies bij de OP opening. Twee jaar geleden viel het in Amsterdam vies tegen en was er alleen voor de eerste 150/200 bezoekers iets beschikbaar. Dat kwam neer op de mensen die ongeveer 1-8 uur in de rij stonden, voordat de deuren open gingen. Als je rond de geplande opening kwam, dan was je al te laat voor alles.

Ik hoop dat iemand zal bloggen over de OP7 opening, ik ben dan vooral benieuwd over de goodies, wachttijden en beschikbaarheid van de telefoons. Wellicht is dat een goede reden om er de volgende keer juist wel bij te zijn, mits het op een prettige dag valt in niet te ver reizen is.
De OnePlus 7 Pro Pop-Up in NL is in Rotterdam op zaterdag 18 mei.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pvJdm8s.png
https://www.oneplus.com/nl/7pro/popups

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
Daarvan was ik wel op de hoogte. Vanaf Eindhoven vind ik het te ver om "even" naartoe te gaan om slechts een blog te schrijven. Ik hoop dat de volgende eventueel ook op een prettige dag valt en wat centraler in het land ligt. Tegen die tijd kan ik wellicht materiaal verzamelen voor een blog + aanschaf nieuwe telefoon (mits het inmiddels uitstekend is geregeld met toestellen, goodies en eventueel kortingen voor de mensen die lang in de rij moeten staan).

Edit: Ik las dat de eerste 200 bezoekers/lkopers iets extra's krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Kiswum op 12-05-2019 22:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kiswum schreef op zondag 12 mei 2019 @ 22:00:
Edit: Ik las dat de eerste 200 bezoekers/lkopers iets extra's krijgen.
Dat zijn dan (op basis van het verleden) wel 190 t-shirts en 10x (bijvoorbeeld) Bullets / rugzakken en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
CLB schreef op zondag 12 mei 2019 @ 22:41:
[...]

Dat zijn dan (op basis van het verleden) wel 190 t-shirts en 10x (bijvoorbeeld) Bullets / rugzakken en dergelijke...
Als de verwachte drukte, reistijd +parkeer/ov-kosten, een goodiebag, eerste aanraking/aanschaf van een OP7 je dat waard is, dan zou je moeten gaan. 😁
De rest kan wellicht beter de aankoop online doen en de telefoon na het weekend in ontvangst nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat een geneuzel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Je zou maar een half uur voor aanvang arriveren en de verwachting hebben om met een smartphone de deur uit te lopen. Dat zou tegenvallen als je zonder telefoon naar buiten loopt en weer naar huis gaat.

Hier is mijn ervaring van 2 jaar geleden. Ik hoop dat er een hoop is verbeterd, maar wees gewaarschuwd als je op het laatste moment bedenkt te gaan:
Kiswum.com: OnePlus 5 pop-up store en best-buy-guide

Wat een geneuzel was dat toen zeg...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Powerray2
lekker vanuit de zetel bestellen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het weekend wordt weer natjes qua weerbericht; kan je meteen vanuit de pop-op store de waterbestendigheid testen :)

Ik wilde wel gaan maar heb nu een beetje me bedenkingen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:22
MAX3400 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:39:
Het weekend wordt weer natjes qua weerbericht; kan je meteen vanuit de pop-op store de waterbestendigheid testen :)

Ik wilde wel gaan maar heb nu een beetje me bedenkingen.
MAX3400 is begonnen met de psychologische oorlogsvoering om de mede-tweakers weg te houden bij 'zijn' popup store..... Want het wordt zaterdag prima en droog weer volgens alle voorspellingen die ik zie, dus het gebrek aan IP rating is zaterdag (volgens de voorspellingen) geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SanderBos schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:44:
[...]

MAX3400 is begonnen met de psychologische oorlogsvoering om de mede-tweakers weg te houden bij 'zijn' popup store..... Want het wordt zaterdag prima en droog weer volgens alle voorspellingen die ik zie, dus het gebrek aan IP rating is zaterdag (volgens de voorspellingen) geen issue.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qykiUQWvh4QD4KmTRzr8hoYb/medium.jpg
Neemt niet weg dat ik sowieso zaterdag wel weer een lange dag heb; verjaardag enzo. En stappen 's avonds. We gaan het zien; ik "moet" geen nieuwe telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:42
MAX3400 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:52:
[...]

[Afbeelding]
Neemt niet weg dat ik sowieso zaterdag wel weer een lange dag heb; verjaardag enzo. En stappen 's avonds. We gaan het zien; ik "moet" geen nieuwe telefoon.
Verschilt wel heel erg met weer.nl :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HediW7k.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kiswum schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:45:

@OnePlus zei dat je je deze keer geen zorgen hoeft te maken over de beschikbaarheid van de telefoons (goodies weet ik niet zeker). Dit omdat ze met T-Mobile samenwerken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Was ook de vorige ronde met Belsimpel allemaal al geen probleem meer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik wacht dit maal rustig de reviews van gebruikers af. Ben nu 3X teleurgesteld in de camera kwaliteit. Ik kan in m'n vakantie fotoboeken precies zien wanneer ik met een OP foto's maakte. Het werd iedere keer beter maar nooit zo goed als met een HTC of een Samsung...

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prijzen en renders van cases en andere accessoires:

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-05-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:22
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:43:
Prijzen en renders van cases en andere accessoires:

First official render of The OnePlus Bullets Wireless 2 (€79)!
Also, Warp 30 Car Charger (€49), Warp Power Adapter (€25) and Warp Charging Cable (1m- €20, 1.5m- €25).
25 euro voor een oplaadkabel...? Waar komen deze prijzen nu vandaan, is dit OnePlus of een wederverkoper? Op de OnePlus site zijn de huidige 1.5m kabels 'maar' 19.95.

De grap die ik er graag bij wil maken is dat ik ineens snap waarom OnePlus niets ziet in draadloos laden: Kost ze veel te veel kabel omzet als het ook zonder kabeltje kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:34

Ravefiend

Carpe diem!

Huigie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:25:
Ik wacht dit maal rustig de reviews van gebruikers af. Ben nu 3X teleurgesteld in de camera kwaliteit. Ik kan in m'n vakantie fotoboeken precies zien wanneer ik met een OP foto's maakte. Het werd iedere keer beter maar nooit zo goed als met een HTC of een Samsung...
Dan stel ik me de vraag: als de foto's van de OP Camera app niet naar je verwachtingen werkt, heb je dan al eens de Google Camera app geprobeerd?
https://www.xda-developers.com/google-camera-port-hub/ --> Oneplus

Mijn ervaringen zijn allezins erg positief voor wat betreft mijn OP3 en de Google Camera app. Met HDR+ enhanced maakt ie best wel mooie foto's.

De OP7 (Pro) heeft de Sony IMX586 (Exmor) sensor aan boord, en dat is zowat de beste sensor op de markt. Mijn gedacht is dan dat je allezins met de OP7 de juiste hardware ter beschikking hebt, en dat de uiteindelijke kwaliteit zal afhangen van de software zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ravefiend schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:58:
heb je dan al eens de Google Camera app geprobeerd?
Mijn gedacht is dan dat je allezins met de OP7 de juiste hardware ter beschikking hebt, en dat de uiteindelijke kwaliteit zal afhangen van de software zelf. :)
Heb ik maar ik kan er niet zo goed tegen om te moeten fotograferen met een app die soms steken laat vallen.

De hardware is nooit het probleem, het is de postprocessing die de foto's verneukt. Foto's op je scherm zien er prima uit tot je bijvoorbeeld voor een fotoboek een crop nodig hebt, dan blijft er vaak niks over van de kwaliteit. Ik zie persoonlijk liever pixels dan een fake blur/painteffect...

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:28
Ondanks dat bijna alles bekend is ben ik wel heel erg benieuwd naar morgen nog! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:37
Boinkie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:03:
Ondanks dat bijna alles bekend is ben ik wel heel erg benieuwd naar morgen nog! :D
Ja, vooral wanneer ik op de bestel knop kan drukken :9
Zal wel een weekje wachten worden.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
Waarschijnlijk komen de reviews op youtube ook direct beschikbaar na de release. Die ga ik nog even afwachten en dan bestellen die handel. Hoop dat ze een beetje voorraad hebben liggen en dat de levertijd niet zo lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
De reviews zullen ons morgen om de oren vliegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Maandag op vakantie.. stille hoop dat ik hem voor die tijd heb. Maar ik bereid me zelf vast voor 😥

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: https://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/19/05/oneplus-7pro-reservations-jd/-727/gsmarena_001.jpg
Mogelijk meer info op https://item.m.jd.com/product/100003344497.html maar mijn Chinees is wat krakkemikkig wat er precies staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boinkie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:42:
Maandag op vakantie.. stille hoop dat ik hem voor die tijd heb.
Enige officiële mogelijkheid zal dan via pop-up op 18 mei worden dunkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Die blauwe kleur ziet er echt wel heel erg nice uit.

We gaan het morgen zien, hoop dat hij dan volgende week al beschikbaar is om te bestellen via T-Mobile / Belsimpel(?).

In ieder geval ga ik hem bestellen zodra hij beschikbaar is :)

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Oei, dat '48MP' is lelijk zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 23:45
Weet iemand hoe laat de presentatie is nl tijd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

FREAKJAM

"MAXIMUM"

reinierkramer schreef op maandag 13 mei 2019 @ 23:28:
Weet iemand hoe laat de presentatie is nl tijd?
Tijd kun je vinden op de Oneplus site. (16:00 BST, dus 17:00 NL tijd).

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:01:
Oei, dat '48MP' is lelijk zeg...
Dat is een sticker. Kan eraf gehaald worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6fCYxqUcAAVlYC?format=jpg&name=large

Prachtige mobiel, maar ik vrees dat ik mij wel ga storen aan de gebogen randen :-( Die zijn bij mijn LG V30 veel subtieler, waardoor je geen last hebt van zo'n reflectie als op deze foto. Volgens mij is zelfs bij Samsung de gebogen rand inmiddels kleiner dan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
Is ook veel kwetsbaarder voor krassen of valschade.. Waar bij OP2 scherm altijd de schade aan de rand opving, komt die nu direct op de gebogen rand van het scherm. Ook voor mij het grootste nadeel van deze telefoon, snap niet wie dacht dat dit een goed idee was..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vimofoto
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 20:22

Vimo Fotografie - www.vimo.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Die kromming lijkt optisch bedrog? Als je inzoomt zijn die drie icoontjes vrij "recht" ten opzichte van de tekst die er dan naast staat.

Mooi is anders inderdaad; hopelijk vandaag voldoende info & ervaringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
dbrand loopt ook al (enigszins) op de zaken vooruit en heeft hun skins online staan voor de 7 en 7 pro:
https://dbrand.com/shop/oneplus-7-pro-skins

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Het gaat niet goed...voel me al weer heel hebberig worden... 🤣

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
Rutger schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:21:
dbrand loopt ook al (enigszins) op de zaken vooruit en heeft hun skins online staan voor de 7 en 7 pro:
https://dbrand.com/shop/oneplus-7-pro-skins
Snap deze skins nooit. Krijg ze er nooit fatsoenlijk op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Boinkie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:20:
[...]

Ik vind sowieso hoe de skin aanvoelt al niet fijn. Ook krijg ik ze er inderdaad nooit helemaal perfect op (altijd wel iets te veel naar rechts of links.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ben erg benieuwd naar de reviews voor wat betreft de pop up camera en de foto's. Daar lopen ze nog het meest op achter in vergelijking met Huawei, Google en Samsung

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
d22wth schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:42:
[...]

Ik vind sowieso hoe de skin aanvoelt al niet fijn. Ook krijg ik ze er inderdaad nooit helemaal perfect op (altijd wel iets te veel naar rechts of links.)
Ik gebruik nu al 3 jaar skins (toevallig niet van Dbrand), maar ik snap niet hoe mensen deze er niet goed op krijgen.

Je kan hem er meerdere keren afhalen en reallignen. Ik vind het persoonlijk echt simpeler dan een glasplaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vimofoto
Hier ook naar de camera het meest benieuwd. De gepubliceerde afbeeldingen zeggen nog niets !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
brammetje1994 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:06:
[...]

Ik gebruik nu al 3 jaar skins (toevallig niet van Dbrand), maar ik snap niet hoe mensen deze er niet goed op krijgen.

Je kan hem er meerdere keren afhalen en reallignen. Ik vind het persoonlijk echt simpeler dan een glasplaat.
Ik heb ooit ook skins gehad. Plakken en dergelijke gaat best prima.

Het voegt voor mij alleen niks toe. Enkel een ander uiterlijk en krasbescherming.
Heb toch liever een case of cover zodat de telefoon na een keertje vallen het nog doet

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:27
Boinkie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:20:
[...]

Same here. Grootste gedeelte lukt wel, maar de randjes/hoekjes netjes aan laten sluiten is bijna niet te doen. Of ik ben wellicht te perfectionistisch.

Sowieso is een skin zonde omdat daarmee het uiterlijk van de telefoon weer verpest wordt. Heb wel eens een transparante skin er op gedaan en daar een transparant hoesje overheen. Dan is krassen vrijwel onmogelijk en blijft wel de schoonheid van een telefoon behouden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:00
Benieuwd naar vanavond. Mijn iPhone 6s loopt op zijn laatste adem...

Binnen welke termijn kan ik de OP 7 (Pro) bestellen? Ik neem aan dat dit vanuit België gewoon via de website van OP zelf kan?

Wat waren maw de ervaringen bij de vorige versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
SanderH_ schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:43:
Benieuwd naar vanavond. Mijn iPhone 6s loopt op zijn laatste adem...

Binnen welke termijn kan ik de OP 7 (Pro) bestellen? Ik neem aan dat dit vanuit België gewoon via de website van OP zelf kan?

Wat waren maw de ervaringen bij de vorige versies?
Na verwachting is deze eind mei te bestellen. Of dat maandag al is, of later zal eind vandaag bekend worden gemaakt.

Als je niet kan wachten kun je altijd naar een Pop-up gaan (zaterdag), belsimpel of T-Mobile (mits ze losse verkoop doen op release) op de release datum. Ik heb 29 mei voorbij zien komen, maar niets is zeker. Zelf vind ik 29 mei toch wel een groot verschil met de pop-up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:13
Officiële promo-video is gelekt..

https://twitter.com/ishan...tatus/1128215031055900682

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

De vorige keer kon je de OP6 al een weekje later bestellen. Leveren was ook maar een paar dagen.

Ik heb even gekeken, voorstelling was op 16 mei, bestellen op 22 mei, aangekomen op 25 mei.

Edit: en ik heb toen bij het bestellen wel wat problemen gehad door de lag op de OP site (4 x een toestel besteld, vast lopen op het afrekenen en dan een paar uur later de eerste bestelling geannuleerd ipv de laatste) Dus sommige hadden de OP6 al vroeger dan 25/5.
Bij de release van de OP5 liep de site ookal compleet vast... Bij de OP3 was ik er pas later bij.

[ Voor 49% gewijzigd door JanAd op 14-05-2019 12:09 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:13
Excuus, die had ik even over het hoofd gezien..

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Makine_31
  • Laatst online: 31-03 13:59
l3art schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:40:
[...]

Sowieso is een skin zonde omdat daarmee het uiterlijk van de telefoon weer verpest wordt. Heb wel eens een transparante skin er op gedaan en daar een transparant hoesje overheen. Dan is krassen vrijwel onmogelijk en blijft wel de schoonheid van een telefoon behouden.
Ik vind juist precies het tegenovergestelde.

Met een hoesje of case is de schoonheid van de telefoon altijd compleet weg. Telefoon word dikker, (niet dat ik daar last van heb, maar past niet in het model). Vooral zo'n transparante krijgt dan vaak een beetje vergeelde look.

Een skin, (mits uiteraard goed geplakt), behoud de vorm en het model van de telefoon. En vind ik dan niet afdoen van de schoonheid. Natuurlijk moet de skin wel beetje het uiterlijk complementeren.

Dat gezegd hebbende, gebruik ik beiden niet. Ik koop ook geen Aston Martin om er een rubber hoes omheen te doen, en ook niet zo'n plastidip.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Dan moeten ze eens ophouden telefoons te maken van natte zeep/glas. :+ Zo'n hoesje is bijna noodzaak om een telefoon vast te kunnen houden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:59
Señor Sjon schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:17:
Dan moeten ze eens ophouden telefoons te maken van natte zeep/glas. :+ Zo'n hoesje is bijna noodzaak om een telefoon vast te kunnen houden.
Precies, durf bijna niet eens met een telefoon zonder hoesje de deur uit te gaan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hanky74 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:19:
[...]

Precies, durf bijna niet eens met een telefoon zonder hoesje de deur uit te gaan. :)
Gewoon in je Gucci-tasje om je nek hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48
Was voor mij ook een van de redenen dat ik gewoon voor de Pocophone ben gegaan (buiten het feit dat het toestel extreem betaalbaar is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
MAX3400 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:21:
[...]

Gewoon in je Gucci-tasje om je nek hangen :P
Om hem vervolgens op de grond te zien kletteren als je hem eruit probeert te halen. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
Makine_31 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:10:
[...]

Ik vind juist precies het tegenovergestelde.

Met een hoesje of case is de schoonheid van de telefoon altijd compleet weg. Telefoon word dikker, (niet dat ik daar last van heb, maar past niet in het model). Vooral zo'n transparante krijgt dan vaak een beetje vergeelde look.

Een skin, (mits uiteraard goed geplakt), behoud de vorm en het model van de telefoon. En vind ik dan niet afdoen van de schoonheid. Natuurlijk moet de skin wel beetje het uiterlijk complementeren.

Dat gezegd hebbende, gebruik ik beiden niet. Ik koop ook geen Aston Martin om er een rubber hoes omheen te doen, en ook niet zo'n plastidip.
Ik ben ook echt wel een fan van skins. Heb nu de Matt Morpheus van XtremeSkins en heb een concrete look op mijn Google Homes zitten. Ik vind het een tof dat je zonder dikte te genereren en de feeling aan te passen, kan beschermen tegen dagelijkse "wear" en je telefoon een uniek uiterlijk kan geven. Voorheen had ik een hoesje om mijn OnePlus 6. Toen ik na een week de sticker kreeg haalde ik mijn toestel uit de hoes en realiseerde ik mij pas hoe veel fijner de vorm van het toestel zonder hoes was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vimofoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:33

Laguna

Connaisseur

Precies. De Nebula Blue variant is mooi om te zien, maar je hebt er allemaal niks aan wegens gebrek aan grip. Harde transparante hoesjes zien er altijd cheap uit en zachte transparante hoesjes worden altijd geel en verzamelen ook altijd troep langs de zijkanten wat weer krassen veroorzaakt.
Enige optie is dan iets als dbrand Grip aan te schaffen, maar daarmee wordt het al brede toestel nog breder en is daardoor minder handzaam.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• brammetje1994
Het lijkt alsof er iemand gewoon echt letterlijk alles aan het doorsluizen is. Ik hoef de presentatie om 5 uur niet meer te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makine_31
  • Laatst online: 31-03 13:59
brammetje1994 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:08:
[...]

Het lijkt alsof er iemand gewoon echt letterlijk alles aan het doorsluizen is. Ik hoef de presentatie om 5 uur niet meer te zien :+
True, ik zit ook meer te wachten op alle reviews die van de bekende youtubers rond half 6 online zullen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Makine_31 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:22:
[...]

True, ik zit ook meer te wachten op alle reviews die van de bekende youtubers rond half 6 online zullen komen!
Ja. Ik kreeg al enkele low key hits heel de week van verschillende YouTubers en gezien historische data zullen deze gewoon klaar voor upload staan.

Ik ben benieuwd of er nog veel ongelekte informatie is. Er is veel verandering qua hardware, maar software heb ik nog weinig over gelezen (behalve camera app). Ik hoop dat het toestel bijvoorbeeld een slider krijgt om in/uit te zoomen en daarmee switched tussen de camera's zoals Huawei, maar details zullen nog wel komen vandaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gadver wat een geforceerd hip filmpje zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Finse hands-on: https://muropaketti.com/m...n-lista-mutta-myos-hinta/

Valt me op dat de Pro enkel met 8Gb en 12Gb leverbaar is. De gewone 7 enkel met 6Gb. De verkoop en/of levering (niet heel duidelijk in het artikel) is voor de Pro 21/05. De verkoop van de gewone 7 zou starten op 04/06.

Ze zeggen ook dat de Pro op het randje van comfortabel is qua gewicht om met één hand te gebruiken, 206 gram.

[ Voor 53% gewijzigd door Catscratch op 14-05-2019 13:56 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 00:51:
[...]

Dat is een sticker. Kan eraf gehaald worden ;).
Is dat wel zo? Dit ziet er niet uit als een sticker namelijk.

Afbeeldingslocatie: https://muropaketti.com/wp-content/uploads/2019/05/oneplus-7-pro-kamera-784x438.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:57:
[...]

Is dat wel zo? Dit ziet er niet uit als een sticker namelijk.

[Afbeelding]
Ik ken iemand die hem al gebruikt heeft en hij zegt van wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
Daar kan ik me niet aan ergeren.

Grootste vraag nog altijd: Kunnen we android desktop gaan gebruiken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Boinkie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:58:
Daar kan ik me niet aan ergeren.

Grootste vraag nog altijd: Kunnen we android desktop gaan gebruiken? :D
'
Dat is toch pas een Android Q feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
brammetje1994 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:59:
[...]

'
Dat is toch pas een Android Q feature?
Maar daarvoor moet de USB verbinding het wel ondersteunen

Toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Catscratch schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:48:
Finse hands-on: https://muropaketti.com/m...n-lista-mutta-myos-hinta/

Valt me op dat de Pro enkel met 8Gb en 12Gb leverbaar is. De gewone 7 enkel met 6Gb. De verkoop en/of levering (niet heel duidelijk in het artikel) is voor de Pro 21/05. De verkoop van de gewone 7 zou starten op 04/06.

Ze zeggen ook dat de Pro op het randje van comfortabel is qua gewicht om met één hand te gebruiken, 206 gram.
Nou is mijn Fins niet denderend, via google translate geven ze dit aan:
However, the situation will change as the circumstances deteriorate. As the light goes down the main camera, the images soften and clear color noise appears. While competitors' best flags conjure up images in near-sack darkness, the images on OnePlus are either poor in quality or practically completely dark.
Dat beloofd niet veel goeds...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.