Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
- CLB
- Registratie: Oktober 2004
- Niet online
:strip_exif()/u/127045/Blue.gif?f=community)
Ik zal de ontwikkelingen volgen. Ik ben benieuwd wat ze zullen gaan uitbrengen
Ik gok een andere, aangezien een goed(kope), verkrijgbare commerciële 5G-telefoon nog niet zo snel zal verschijnen denk ik. Tevens gaan er geruchten dat oa Samsung ook met een losse 5G-smartphone komt.Ekfad schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:49:
Wordt de 7 de 5G variant of is de 5G waarover sprake is nog een andere telefoon van OnePlus?
Zijn renders, dus gecomputergebaseerde 'tekeningen'. Zijn voor het eerst op Twitter gepubliceerd.Neyluzz schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:53:
@CLB Van welke bron heb je bovenstaande foto's?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Deze lijkt me in de running hiervoor.
Was fan van Xiaomi... Maar de Mi6 krijgt amper updates.
Beetje jammer voor een flagship model.
Vind de 6 een top tel,wel niet zo'n fan van slider mechanisme.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Hopelijk zullen ze nu wel USB3.x toepassen op de nieuwe modellen...
Amper updates?frye schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:46:
Ook rustig op zoek naar een vervanger voor mijn huidige Xiaomi Mi6.
Deze lijkt me in de running hiervoor.
Was fan van Xiaomi... Maar de Mi6 krijgt amper updates.
Beetje jammer voor een flagship model.
https://www.theandroidsoul.com/xiaomi-mi-6-update/
Heb het over Stable builds.
Van de beta builds ben ik afgestapt door een vervelende bug destijds.
Momenteel op beveiligingsupdate november 2018. (Xiaomi.eu stable)
Mag toch wat frequenter ge-update worden imo.
De global stable zou zelfs op augustus 2018 zitten met de laatste update van in september.
+ Ze willen/kunnen niet bevestigen als de Mi 6 ooit Android 9 zal krijgen.
[ Voor 19% gewijzigd door frye op 05-02-2019 11:17 ]
Hoe zit het met de beschikbaarheid van die dingen? Rond welke periode waren de vorige OnePlus modellen beschikbaar?
Is het bijvoorbeeld wachten tot juni/juli indien de aankondiging in mei plaatsvindt, of zijn de toestellen vlot beschikbaar éénmaal ze zijn aangekondigd?Als dezelfde tijdslijn wordt aangehouden als de de 6-lijn moet de 7 rond mei 2019 gepresenteerd worden, maar meer dan geruchten zijn er niet
Zoniet kies ik misschien nog wel voor een 6(T).
[ Voor 3% gewijzigd door SanderH_ op 05-02-2019 23:54 ]
Het slider mechanisme trekt mij meer dan het punchhole principie.
Enige minpunt van de 6 is de FPS aan de achterkant. Heb de 6 sinds launch maar nog steeds niet aan gewend. Voor normaal gebruik werkt de FU meer dan prima. Maar ik lees graag ook wat bij het ontbijt met de telefoon op tafel. En dan is dat wel irrritant.
Een bezelless design met FPS onder het scherm en slidermechanisme voor front camera klinkt mij prima in de oren.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
[ Voor 177% gewijzigd door codegro op 18-02-2019 21:59 ]
Oppo heeft nu echter aangegeven dat er geen Oppo R19 komt dit jaar.
Wel gaat er een Oppo F11 Pro komen. Zou me niet verbazen als de OP7 hier veel op gaat lijken. Uiteraard niet met de fps op de achterkant zoals bij deze F11 Pro.
[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 20-02-2019 09:11 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Vivo (zusterbedrijf van OPPO, OnePlus en Realme) heeft vandaag de Vivo V15 Pro voorgesteld. Ik verwacht dat de OnePlus 7 een kruising van deze en de OPPO F11 Pro wordt.l3art schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:06:
Eerder konden we aan de toestellen van Oppo afleiden hoe de OP's er uit zouden komen te zien.
Oppo heeft nu echter aangegeven dat er geen Oppo R19 komt dit jaar.
Wel gaat er een Oppo F11 Pro komen. Zou me niet verbazen als de OP7 hier veel op gaat lijken. Uiteraard niet met de fps op de achterkant zoals bij deze F11 Pro.
Yaha!
Misschien dat ik nu heeel dom overkom maar wat is het nut van een smartphone waarvan de hele "voorkant" bij wijze van spreken 100% beeldscherm is? Ik heb niet van die enorme kolenschoppen en hou dus graag mijn telefoon "tussen duim en vingers" ipv liggend in mijn hand. En met 100% beeldscherm wordt dat dus lastig?Heisenbug schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:25:
Helaas nog wel een chin.
Het praktisch nut ervan zie ik ook niet echt. Voor mij is het puur esthetisch. En zodra de schermrand aan de onderkant groter is dan aan de bovenkant kickt m'n OCD inMAX3400 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:41:
[...]
Misschien dat ik nu heeel dom overkom maar wat is het nut van een smartphone waarvan de hele "voorkant" bij wijze van spreken 100% beeldscherm is? Ik heb niet van die enorme kolenschoppen en hou dus graag mijn telefoon "tussen duim en vingers" ipv liggend in mijn hand. En met 100% beeldscherm wordt dat dus lastig?
Volgens mij was al bevestigd dat het afbeeldingen waren van de oppo find x maar met een oneplus achtergrond. Fake dusHeisenbug schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:25:
Helaas nog wel een chin.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
But one feature that continues to elude OnePlus is the ability for users to place a phone down on a wireless charging pad for a quick boost. CEO Pete Lau still doesn't think it's worth adding to his products.
"OnePlus charging is one of the best," Lau said through an interpreter in an interview on Monday at MWC 2019. "Wireless charging is far inferior."
[ Voor 6% gewijzigd door yasin76 op 04-03-2019 00:55 ]
Ja vind je? M'n geekvrienden vinden het allemaal niet echt een toffe richting. Ikzelf zie ook niet bijzonder veel in zo'n pop-up camera. Er zijn natuurlijk een paar oplossingen om een volledig scherm te kunnen verkrijgen op een smartphone, ieder z'n keuze.Boinkie schreef op zondag 3 maart 2019 @ 23:42:
Die gaat hier wel komen. Wat vet! :-D
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 04-03-2019 06:41 ]
dat is toch echt niet zo moeilijk.Huigie schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:29:
Weer geen stereo geluid...
Ze moeten de oor speaker luider maken.
Ik snap ook niet waarom oneplus zoiets simpels niet implementeert.
Vooral niet als je het een media device van wilt maken.
Ik vind het juist een mooie oplossing.CLB schreef op maandag 4 maart 2019 @ 06:27:
[...]
Ja vind je? M'n geekvrienden vinden het allemaal niet echt een toffe richting. Ikzelf zie ook niet bijzonder veel in zo'n pop-up camera. Er zijn natuurlijk een paar oplossingen om een volledig scherm te kunnen verkrijgen op een smartphone, ieder z'n keuze.
Zo vaak gebruik ik de front camera niet en een volledig scherm zonder notch of punch hole
[ Voor 42% gewijzigd door lighting_ op 04-03-2019 07:47 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Voor mij is het perfect. Ik maak niet of nauwelijks selfies, dus zelfs als het pop-upmechanisme op een gegeven moment niet meer werkt, is dat voor mij niet heel relevant. Ik ben juist blij dat het geen schermruimte meer inneemtCLB schreef op maandag 4 maart 2019 @ 06:27:
[...]
Ja vind je? M'n geekvrienden vinden het allemaal niet echt een toffe richting. Ikzelf zie ook niet bijzonder veel in zo'n pop-up camera. Er zijn natuurlijk een paar oplossingen om een volledig scherm te kunnen verkrijgen op een smartphone, ieder z'n keuze.
Nu nog een ultrasone FPS en een prijs die enigszins in de buurt zit bij de Mi 9. Maar ik vermoed dat OnePlus er wel een beetje boven gaat zitten.
Die popup camera vind ik wel uitstekend, neem nooit selfies.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 04-03-2019 11:19 ]
Een FPS aan de achterkant werkt inderdaad prima, maar het nadeel is.. dat ie aan de achterkant zitPWM schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:19:
Waarom niet gewoon ook een vingerafdrukscanner op de achterkant? Dan neemt toch nauwelijks ruimte in. Op mijn 6 werkt dat uitstekend. Nu krijg je EN geen snelle face unlock EN geen snelle unlock via vingers. Achter scherm op de 6T werkt toch net iets minder en is redelijk irritant in het donker.
Nou, de kans is zeer groot dat OnePlus nu over gaat stappen op een ultrasone fingerprintscanner in het scherm, wat dus sneller is. De 6T fingerprintscanner is al snel, want je kan hem het best in het donker registreren en een specifieke animatie gebruiken.PWM schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:19:
Waarom niet gewoon ook een vingerafdrukscanner op de achterkant? Dan neemt toch nauwelijks ruimte in. Op mijn 6 werkt dat uitstekend. Nu krijg je EN geen snelle face unlock EN geen snelle unlock via vingers. Achter scherm op de 6T werkt toch net iets minder en is redelijk irritant in het donker.
Ik snap je punt. En de pop-up camera is een mechanisch onderdeel wat een keer kan falen, en dan is de camera onbruikbaar.CLB schreef op maandag 4 maart 2019 @ 06:27:
[...]
Maar niet iedereen gebruikt de selfie camera. Dus met een OnePlus 7 heb je dan in elk geval een telefoon zonder notch of "gat" in het scherm in handen.
Aan de achterkant werkt ook prima, maar dan moet je hem wel oppakken, en dat doe ik in de praktijk minder vaak.
Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van bewegende delen in een telefoon, verkort de levensduur waarschijnlijk.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Yes zekerXWB schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:30:
Dus met een OnePlus 7 heb je dan in elk geval een telefoon zonder notch of "gat" in het scherm in handen.
Helaas niet helemaal mijn ding, maar voor mij 100 anderen
Maar als hij weg kan dan is dat zeker wel mooi.
De FPS op de achterkant ben ik na bijna een jaar nog niet aan gewend. Dus als er een FPS in het scherm komt ben ik tevreden. Ookal is die wat trager.
Lees vaak aan het ontbijt etc. En vind de telefoon unlocken dan echt vervelend.
Face unlock is leuk. Maar geen must..
Zelf verder idd geen Selphy Queen. Hoeweel een bewegend onderdeel geen voorkeur heeft (slider of pop-up) denk ik dat we er voor nu niet aan ontkomen.
De punchhole vind ik alleen mooi dat we het kunnen. Maar qua design zie ik liever iets als de OP6T met de druppel eerlijk gezegd.
Nu is de Op6 nog retesnel (mijn 3 eigenlijk ook nog). En is hij absoluut niet aan vervanging toe.
Maar twijfel toch En dan met namen zodat ik weer met de telefoon op tafel makkelijk kan unlocken
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bij de Vivo Nex hadden ze al gedemonstreerd hoe sterk en duurzaam deze functie kan zijn.
Vanwege privacy vind ik dit ook wel een handig, onder het mom van "je weet maar nooit".
Selfies maak ikzelf ook echt bijna nooit, videobellen wel met enige regelmaat.
Als er dan een camera even uitsteekt zou mij niet veel schelen.
Die constructie lijkt in elk geval robuuster dan de Find X oplossing.Koen87 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:45:
Hoe meer ik er over na denk, hoe minder erg ik persoonlijk deze oplossing vind.
Bij de Vivo Nex hadden ze al gedemonstreerd hoe sterk en duurzaam deze functie kan zijn.
Vanwege privacy vind ik dit ook wel een handig, onder het mom van "je weet maar nooit".
Selfies maak ikzelf ook echt bijna nooit, videobellen wel met enige regelmaat.
Als er dan een camera even uitsteekt zou mij niet veel schelen.
True, maar vind de Find X oplossing een stuk sexierXWB schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:07:
[...]
Die constructie lijkt in elk geval robuuster dan de Find X oplossing.
Welke mod is dat?bitshady schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:06:
Op zich vind ik het wel een toffe oplossing voor de front facing camera, beter dan die oplossing van de galaxy s10 (imo). waterdicht vind ik persoonlijk onzin, ik heb nog nooit een mobieltje gehad die kapot ging in de regen en tsja wellicht valt die een keer in een plas water, zelfs dan heb je nog kans dat die het blijft doen als je de mobiel maar goed laat drogen en onderwater fotografie staat bij mij op een (erg) laag pitje. Het gemis van stereo speakers vind ik wel een ding (tenzij ze het oortje nu eindelijk ook als speaker gaan gebruiken). Het grootste probleem van allemaal vind ik.... het gemis van de LED indicator! Ik blijf lekker bij mijn OP6, inmiddels met stereospeakers mod, heerlijk toestel
[MAGISK][MOD][5/12] [v8]Stereo Speaker Mod For Oneplus 6 *AML COMPATIBLE*
Toestel moet wel geroot zijn er voorzien zijn van Magisk.
Verder ben ik, net als de developer, (uiteraard) niet verantwoordelijk voor eventuele schade,
eigen risico, bla bla bla
Maar werkt prima bij mij!
Anders had deze voor mij alle checks ingevuld
Ik heb het telkens gewenst op toestellen, maar uiteindelijk is het nooit een dealbreaker geweest. Uit de serie Nice-To-Have. Langzamerhand komen ook de FPS-en weer aan de voorkant en een selfiecam die oprot als je hem niet nodig hebt, juich ik helemaal toe. Wel grappig om te zien hoe vaak mensen een laptopwebcam afplakken, maar hun telefoon ernaast hebben staan op een bureaustandaard.Waarez schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:03:
Geen wireless charging vind ik een no-go![]()
![]()
.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Please... Wireless charging is overrated. Change my mind.Waarez schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:03:
Geen wireless charging vind ik een no-go![]()
![]()
.
Anonymoussaurus in 'nieuws: Merkaanvraag duidt op Warp Charge als nieuwe naam voo...
- Het brengt naar mijn mening meer nadelen met zich mee dan voordelen:
- Minder efficient dan bekabeld laden (er gaat veel energie verloren)
- Minder snel
- Je kan je telefoon niet gebruiken tijdens het laden
- Je telefoon wordt er warmer van dan met bijvoorbeeld 'Warp Charge'
- Weer een extra accessoire, dus weer meer uitgave
- Maakt het toestel duurder om het te implementeren
- Zorgt ervoor dat het toestel van glas moet zijn, of een ander breekbaar materiaal
- Die draadloze lader waar jij het over hebt, die heeft alsnog een kabeltje nodig, dus dan gaat dat kabeltje van jou op een gegeven moment ook kapot.
Ok, good points. Mijn specifieke use case is niet 's nachts omdat ik net voor het slapen gaan, nog even tokkel op mijn gsm MET kabel in (I know bad habit). Echter, als ik in de ochtend op sta, pendel ik met de trein naar het werk en speel ik wat casual games en luister ik radio over 4G. In de avond hetzelfde en door dit gedrag komt mijn phone al snel op 15% tegen de avond. Om dit te overbruggen ligt er op mijn bureau op het werk een draadloze lader. Daar ik meerdere malen per dag meetings heb, leg ik hem er tussendoor wel lekker fijn even op om hem dan met alle gemak er weer af te nemen en dit x aantal maal per dag.Anonymoussaurus schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:49:
[...]
Please... Wireless charging is overrated. Change my mind.
Anonymoussaurus in 'nieuws: Merkaanvraag duidt op Warp Charge als nieuwe naam voo...
- Het brengt naar mijn mening meer nadelen met zich mee dan voordelen:
- Minder efficient dan bekabeld laden (er gaat veel energie verloren)
- Minder snel
- Je kan je telefoon niet gebruiken tijdens het laden
- Je telefoon wordt er warmer van dan met bijvoorbeeld 'Warp Charge'
- Weer een extra accessoire, dus weer meer uitgave
- Maakt het toestel duurder om het te implementeren
- Zorgt ervoor dat het toestel van glas moet zijn, of een ander breekbaar materiaal
- Die draadloze lader waar jij het over hebt, die heeft alsnog een kabeltje nodig, dus dan gaat dat kabeltje van jou op een gegeven moment ook kapot.
Je zou kunnen stellen dat dit gewoon een nice to have is, maar voor mij is het wel een hele dikke nice te have in dat opzicht :-).
Oneplus wordt elke keer duurder en waarschijnlijk gaat de 7 al snel richting de 600€.
Daarbij nog steeds geen NFC en geen wireless laden en de camera liep altijd wat achter bij oneplus.
Ik was wat huiverig voor Miui maar eigenlijk is die skin best fijn. Ik heb vooralsnog geen spijt van mijn aankoop maar ik hou de op7 wel in de gaten.
De 3T had dat zelfs al.coob schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:10:
Inderdaad, excuses. Ik dacht dat er nog steeds geen NFC chip in de op6t zat.
OnePlus 7 staat wel hoog op mijn verlanglijstje om mijn 3T te vervangen. Alleen even de prijs afwachten, mocht dat de stijgende trent doorzetten dan wordt het denk ik ook een Mi9 hier (al houdt de software mij (op dit moment) wat tegen).
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik ben de software al wat gewend van de Pocophone van m'n vrouw, valt mij eerlijk gezegd nog wel mee.Sandyman538 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:23:
[...]
De 3T had dat zelfs al.
OnePlus 7 staat wel hoog op mijn verlanglijstje om mijn 3T te vervangen. Alleen even de prijs afwachten, mocht dat de stijgende trent doorzetten dan wordt het denk ik ook een Mi9 hier (al houdt de software mij (op dit moment) wat tegen).
Waarschijnlijk gaat er weer binnen een paar dagen Nova launcher op, en sowieso, zo vaak zit je eigenlijk niet in de settings te rommelen (ik niet iig).
Ik zit ook te kijken naar de Oneplus-7 en de Mi 9, waarbij ik nu toch neig naar de Mi 9. De specs en zeker ook de prijs van de 7 zal de doorslag moeten geven. Hij zal ongetwijfeld duurder zijn dan de Xiaomi, maar ik ben benieuwd of de specs die meerprijs gaan verantwoorden (voor mij dan).
Ik wil sowieso voor de zomervakantie een ander toestel.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Mi9 met Microsoft launcher werkt erg lekker.janvanduschoten schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:44:
[...]
Ik ben de software al wat gewend van de Pocophone van m'n vrouw, valt mij eerlijk gezegd nog wel mee.
Waarschijnlijk gaat er weer binnen een paar dagen Nova launcher op, en sowieso, zo vaak zit je eigenlijk niet in de settings te rommelen (ik niet iig).
Ik zit ook te kijken naar de Oneplus-7 en de Mi 9, waarbij ik nu toch neig naar de Mi 9. De specs en zeker ook de prijs van de 7 zal de doorslag moeten geven. Hij zal ongetwijfeld duurder zijn dan de Xiaomi, maar ik ben benieuwd of de specs die meerprijs gaan verantwoorden (voor mij dan).
Ik wil sowieso voor de zomervakantie een ander toestel.
Je zou de LED indicator gewoon op het scherm kunnen zetten door maar 1 pixel aan te zettenbitshady schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:06:
Op zich vind ik het wel een toffe oplossing voor de front facing camera, beter dan die oplossing van de galaxy s10 (imo). waterdicht vind ik persoonlijk onzin, ik heb nog nooit een mobieltje gehad die kapot ging in de regen en tsja wellicht valt die een keer in een plas water, zelfs dan heb je nog kans dat die het blijft doen als je de mobiel maar goed laat drogen en onderwater fotografie staat bij mij op een (erg) laag pitje. Het gemis van stereo speakers vind ik wel een ding (tenzij ze het oortje nu eindelijk ook als speaker gaan gebruiken). Het grootste probleem van allemaal vind ik.... het gemis van de LED indicator! Ik blijf lekker bij mijn OP6, inmiddels met stereospeakers mod, heerlijk toestel
(Of het ondanks het OLED paneel efficient is, is een ander verhaal
Naar het schijnt fake. Zie Reddit.
is everything cool?
Oja, aan die reactie heb ik veel
Niet zo snel, ik tik mobiel.Anonymoussaurus schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:40:
[...]
Oja, aan die reactie heb ik veel. Als je ook even een linkje kan pasen.
is everything cool?
Zoals Xiaomi het bij de Mi Mix 3 en bij de Mi 9 heeft opgelost, vind ik de beste oplossing. Daar is echt weinig ruimte voor nodig. Zoals je kan zienevanraalte schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:03:
[...]
Je zou de LED indicator gewoon op het scherm kunnen zetten door maar 1 pixel aan te zetten![]()
(Of het ondanks het OLED paneel efficient is, is een ander verhaal)
[ Voor 9% gewijzigd door Koen87 op 04-03-2019 23:05 ]
Die foto kan best fake zijn, zou liever horen dat die renders dat warenFREAKJAM schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:42:
Eerste comment
Ah, ziet er goed uit.
Gewijzigd, wel netjes blijvenCLB schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:52:
[...]
Die foto kan best fake zijn, zou liever horen dat die renders dat waren![]()
[...]
Ah, ziet er goed uit.
Het is voor mij persoonlijk wel een must zo'n notificatie led.
De neiging naar een Xiaomi Mi9 is op dit moment wel groot.
[ Voor 28% gewijzigd door Koen87 op 04-03-2019 23:07 ]
coob schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:10:
Inderdaad, excuses. Ik dacht dat er nog steeds geen NFC chip in de op6t zat.
Zelfs de One had nfc 😉 enkele de 2 en X hadden dit niet.Sandyman538 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:23:
[...]
De 3T had dat zelfs al.
[ Voor 17% gewijzigd door superiscch op 04-03-2019 23:29 ]
Je weet dat Reddit sorteert op 'Best'?FREAKJAM schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:42:
[...]
Niet zo snel, ik tik mobiel.Hij had het linkje niet opgeslagen. Bij deze alsnog (eerste comment)
Dit is de deeplink: https://www.reddit.com/r/..._appears_showing/ehril7p/
Maar het komt erop neer dat er geshopt is in de foto... quelle surprise.
Uit hetzelfde draadje: https://www.reddit.com/r/..._appears_showing/ehsu5u4/
picture may be fake, but it will have pop up camera, you will feel stupid pretty soon, i work for BBK and Huawei so i know a bit about new features
[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 05-03-2019 09:07 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja klopt. Alleen mobiel is het allemaal wat lastiger om het even snel hier op GoT te pleuren, maar wilde het toch even meldenSeñor Sjon schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:06:
[...]
Je weet dat Reddit sorteert op 'Best'?
Dit is de deeplink: https://www.reddit.com/r/..._appears_showing/ehril7p/
Maar het komt erop neer dat er geshopt is in de foto... quelle surprise.
Uit hetzelfde draadje: https://www.reddit.com/r/..._appears_showing/ehsu5u4/
[...]
is everything cool?
Ik heb deze oplossing idd gezien, maar het schijnt helaas nog steeds flink wat batterij te verbruiken.evanraalte schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:03:
[...]
Je zou de LED indicator gewoon op het scherm kunnen zetten door maar 1 pixel aan te zetten![]()
(Of het ondanks het OLED paneel efficient is, is een ander verhaal)
@Koen87 dat is hoe het zou moeten imo
Oneplus CEO Liu zuohu said the picture is processed by PS.#OnePlus7 pic.twitter.com/SQa9czcml8
— Tech (@TechstarGod) 4 maart 2019
Public Publieke map | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
behalve als ze iets extra's willen doen met een Front camera zo als de camera setup van de 6 en T versie..
die ik ook nog steeds niet snap.. welke debiel zet er nou een camera in waar je letterlijk niets mee kan. en echt 90% van de tijd van de telefoon nooit gerbruikt zal worden. om dat mensen vaak standaard een foto maken en niet naar Portred mode's gaan
De voorkant is een placeholder. Er is namelijk ook een cut-out gemaakt voor de pop-up camera.Anonymoussaurus schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:58:
OnePlus 7 case matches previously leaked design: http://www.slashleaks.com...-previously-leaked-design
Public
Publieke map[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Deze source vertrouw ik niet (gezien het verleden en gepubliceerde informatie). Zij baseren zich op hele willekeurige aannames die ze zelf doen.
Qua grootte van toestel is het quasi evengroot maar het scherm is wel groter idd, maar in deze tijden zijn veel smartphones groot of je moet al een S10e kopen die maar 5.8 inch is, maarja samsung.. hahaCyberDonky schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:21:
Ik ga dit topic even volgen :-) Na mijn OP3T wordt het misschien wel weer eens tijd voor deze nieuwe uit de OP reeks. Wat ik wel jammer vind dat de OP7 inmiddels weer een inch groter is dan de OP3T. Het hoeft van mij geen tablet te worden hahaha

[ Voor 50% gewijzigd door duderuud op 10-03-2019 13:41 ]
Ik gebruik de Nova Launcher en een Google material thema op mijn S8 (S7 Edge had ik nog de Google Now launcher maar die bestaat niet meer). Je merkt natuurlijk nog wel de skin van Samsung her en der, maar het is voor mij niet meer storend.duderuud schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:40:
Daar zit ik dus ook mee. Ik heb de 6 en 6T McLaren editing gehad maar alle twee teruggestuurd omdat ik ze simpelweg te groot vind. S10e is het perfecte toestel maar die skin van Samsung hé(en geen mogelijkheid om een fatsoenlijke vanilla rom te flashen)
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dan zal je dus wederom teleurgesteld gaan worden over de grootte van dit toestel.duderuud schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:40:
Daar zit ik dus ook mee. Ik heb de 6 en 6T McLaren editing gehad maar alle twee teruggestuurd omdat ik ze simpelweg te groot vind. S10e is het perfecte toestel maar die skin van Samsung hé(en geen mogelijkheid om een fatsoenlijke vanilla rom te flashen)
Sinds de Oneplus One is de grootte van alle volgende toestellen nagenoeg gelijk gebleven aan die van de One, waarbij de 6 en de 6T iets in de hoogte zijn gegaan.
Gefeliciteerd
Public Publieke map | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Zo'n camera is geen dealbreaker an sich, maar wel gewoon jammer. 't is echt niet dat ik zo vaak selfies maak, maar het voelt als zoiets zwaks
Overigens, als de camera pop-up wordt, wat gebeurt er dan met face-unlock? Dat wordt significant minder snel op deze manier. Nou heb ik liever vingerafdrukscanners, maar voor de face-unlockers is dit toch ook wel weer jammer
[ Voor 30% gewijzigd door WCA op 11-03-2019 16:02 ]
Share and Enjoy!
Waar is de alert-slider by the way..?Anonymoussaurus schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:53:
Opnieuw renders van cases voor de vermeende OnePlus 7 bevestigt de pop-upcamera: https://www.gizmochina.co...firm-triple-rear-cameras- en-pop-up-selfie-cam
Public
Publieke map[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ik gebruik 'em wel vaak (niet zozeer voor selfies). Dat Face Unlock wordt inderdaad nog wel een dingetje...GreNade schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:57:
Ben er toch bang voor, de popup camera. Ik had gehoopt dat Oneplus het bij hun no-nonsense visie zou houden.
Zo'n camera is geen dealbreaker an sich, maar wel gewoon jammer. 't is echt niet dat ik zo vaak selfies maak, maar het voelt als zoiets zwaks
Overigens, als de camera pop-up wordt, wat gebeurt er dan met face-unlock? Dat wordt significant minder snel op deze manier. Nou heb ik liever vingerafdrukscanners, maar voor de face-unlockers is dit toch ook wel weer jammer
Oef, als die weg is dan wordt het wel heel verleidelijk om eens bij een ander merk te gaan shoppen...Anonymoussaurus schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:08:
[...]
Waar is de alert-slider by the way..?
Share and Enjoy!
Dan gaat het net zoals de OPPO Find X werken, in de praktijk best wel rap toen ik het getest heb.GreNade schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:57:
Overigens, als de camera pop-up wordt, wat gebeurt er dan met face-unlock?
De alert slider staat nu lager.Anonymoussaurus schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:08:
[...]
Waar is de alert-slider by the way..?
[...]
Ik gebruik 'em wel vaak (niet zozeer voor selfies). Dat Face Unlock wordt inderdaad nog wel een dingetje...
[ Voor 5% gewijzigd door Gondrez op 11-03-2019 19:42 ]
Komt er een extra slider/button op het toestel zodat je het handmatig kan bedienen? Of komt er een motortje in het toestel en dat je het via een app kan aansturen?
Esthetisch een betere oplossing dan de druppel. Maar ben wel een beetje huiverig voor de mechanische slijtage.
Dit topic is gesloten.