Ik volg het topic al weken, had mijn zinnen gezet op de S3 maar begin dan toch weer enorm te twijfelen als ik de horrorverhalen hier lees. Ik wil best wat inleggen op kwaliteit, maar het blijft natuurlijk gewoon wel een fiets waar je betrouwbaar op van A naar B wilt.
Heeft iemand ervaring met de Watt Brooklyn? Een keer een proefrit gemaakt oid? Lijkt wat mij betreft een (volwaardig) goed alternatief met als voordeel dat er een riem wordt gebruikt ipv. ketting. Ook ondersteuning boven 25km/u mogelijk (volgens mij alleen niet zoals VM echt tot 32km/u, maar iig. geen groot gat waar je in valt) en achtermotor ipv voormotor.
Ik wil niet te veel offtopic hier gaan , dus eventueel mag reactie per PM natuurlijk ook. graag zelfs!
Heeft iemand ervaring met de Watt Brooklyn? Een keer een proefrit gemaakt oid? Lijkt wat mij betreft een (volwaardig) goed alternatief met als voordeel dat er een riem wordt gebruikt ipv. ketting. Ook ondersteuning boven 25km/u mogelijk (volgens mij alleen niet zoals VM echt tot 32km/u, maar iig. geen groot gat waar je in valt) en achtermotor ipv voormotor.
Ik wil niet te veel offtopic hier gaan , dus eventueel mag reactie per PM natuurlijk ook. graag zelfs!
:strip_exif()/f/image/9NFFhosnartTfCU4fkAa8NJx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/xDdzDbwXyfXkoSVCETvHUz2q.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/4jFzSW3kiZlG0fu4BwbNyggT.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/p1hbIWwubWs8vW30zaVsos87.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/CDWyfuFKawbVcwPr2aGGWStD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/gVDnhMhZfjLJteBK5Hy4PPnD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/u1g7GwrujtECcuEmlnwpuvQR.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/lxla8ApRYbj5WaunBNL0q1UY.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/o84x1LATr6PBMaz1sb9mdQlz.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Q4MhRoqzgNJiJng8L38pw9V2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lVviq2nFijwIpbHdH4Y4It53.jpg?f=fotoalbum_large)