Game Mania PS4 Pro inwisselactie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-03 14:08
Twixie schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:20:
[...]

Op de Belgische site stond al bij aanvang dat het OP=OP was en je hen sowieso moest bellen (zodat je niet voor niets met je oude console naar de winkel trok). Toen ik gisteren ochtend belde bleek ik nog maar net op tijd te zijn om nog een te reserveren. Vanmorgen in de winkel kreeg hij al duidelijk weer een telefoontje van iemand die hij al moest teleurstellen. Hij zei me dat hun winkel er een stuk of 10 gekregen had.
Ja, dat op=op snap ik. Wat ik niet snap is dat er niks staat over reserveren, maar wel duidelijk staat dat de actie pas vrijdag van start gaat en dat dan voor openingstijd de actie al over is.

Toen ik woensdag keek was geen enkele GM (in de buurt) die ook maar een PS4 op voorraad had. Had ik dan woensdag al moeten bellen voor een actie die pas vrijdag ingaat? Ik dacht ik bel vrijdag na openingstijd een aantal winkels in de buurt. Nou ja, volgende keer wellicht beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:39

kronolith

[EDIT]

Je kon hem vanaf de 24e al reserveren. Ik had gisterochtend gebeld, rond 10 uur, en had 1 van de laatste exemplaren te pakken. Vandaag mijn oude PS4 ingeleverd, ging heel snel en soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-05 17:28

TradeMarkNL

Videoproducer
Hier ook vandaag ingeleverd en testen etc was zo gedaan. Wel jammer dat de Pro nog moest binnenkomen dus nu zit ik even zonder, maar dat heb ik er wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-05 21:06
TradeMarkNL schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:57:
Hier ook vandaag ingeleverd en testen etc was zo gedaan. Wel jammer dat de Pro nog moest binnenkomen dus nu zit ik even zonder, maar dat heb ik er wel voor over :)
Same. Heb hem zelf gisteren ingeleverd, dacht vandaag komt die wel binnen, maar helaas.
Hoop op morgen, anders maar maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:15
Raziel schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:39:
[...]
Ja, dat op=op snap ik. Wat ik niet snap is dat er niks staat over reserveren, maar wel duidelijk staat dat de actie pas vrijdag van start gaat en dat dan voor openingstijd de actie al over is.
Op .be stond er in de voorwaarden wel dat ze aanraadden om vanaf 24/7 je oude console binnen te brengen en een reservatie te plaatsen: https://www.gamemania.be/info/inruilactieps4pro2019

Maar ik kan je frustratie wel begrijpen. Ze doen een actie die officieel een bepaalde dag start maar op die dag ben je eigenlijk al hopeloos te laat. Denk dat ze heel wat mensen met een kluitje het riet moeten insturen vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:59

Mauz1978

Console War Veteran

De nieuwe is gisteravond opgehaald en heb nog nooit zo’n stille gehoord. Prima actie!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ik zou een smsje krijgen als die van mij op voorraad was.. Maar niks gezien nog. Filiaal Delft. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Casual_T schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:19:
Ik zou een smsje krijgen als die van mij op voorraad was.. Maar niks gezien nog. Filiaal Delft. ;(
Waarom bel je niet eens gewoon ? Weet je het direct. Ik kreeg het sms'je vrijdagochtend exact om 10u (openingstijd).
Ook: als je een account hebt op hun webwinkel, zou je je reservatie daar moeten zien staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 27-07-2019 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Twixie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:35:
[...]

Waarom bel je niet eens gewoon ? Weet je het direct. Ik kreeg het sms'je vrijdagochtend exact om 10u (openingstijd).
Ook: als je een account hebt op hun webwinkel, zou je je reservatie daar moeten zien staan.
Thanks voor de tip. Gebeld en hij ligt idd klaar. Er was blijkbaar iets misgegaan met het sms'je. Vanmiddag maar eens ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-05 10:01
Mijn launch Ps4 pro kwam niet door de test in de winkel, mijn disc drive was niet ok (ik had er ook problemen mee). Gisteren de disc drive laten vervangen.
en nu ik heb een nieuwe Ps4 pro + extra controller. :)
Ik had een week te tijd gekregen om het te fixen van Game Mania.

[ Voor 15% gewijzigd door GlorixJim op 01-08-2019 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:18
Actie is inmiddels verlopen toch omdat alles uitverkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:17
Een belletje loont de moeite nog wel hoor. Ik heb GM Vlaardingen gebeld en die kregen nog een ps4 pro (fortnite bundel) binnen vorige week, ondanks dat de website aangaf dat de voorraad echt op was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
De 2dehands Pro's staan blijkbaar al op de website, met voorraad in alle winkels...
€350 terwijl ze ook nog altijd voor €350 een Fortnite Pro bundel verkopen (welliswaar laatste stuks)... Ongelooflijk dat er sowieso €350 gegeven wordt voor een 2de hands console zelfs mocht de nieuwprijs €400 zijn.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste