Game Mania PS4 Pro inwisselactie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:30

Zorian

What the fox?

'Jammer' dat ie moet werken, heb nog een launch day witte PS4 liggen welke steeds na een paar minuten het beeld op zwart zet (geluid gaat wel door, enige 'fix' is de stekker eruit trekken) die nu dus de kleur van de PS1 aan ligt te nemen in de kast. ;(

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:48
Helaas is mijn Pro afgekeurd. Altijd heel zuinig mee omgegaan, maar er zat geen fragiel plastic klepje voor de harde schijf. Dat wordt dus tot in ieder geval 2020 gamen op een console, die ambities heeft tot een stofzuiger of straaljager.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-05 03:36
Nol_NL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:35:
Helaas is mijn Pro afgekeurd. Altijd heel zuinig mee omgegaan, maar er zat geen fragiel plastic klepje voor de harde schijf. Dat wordt dus tot in ieder geval 2020 gamen op een console, die ambities heeft tot een stofzuiger of straaljager.
Kwestie van omwisselen van de nieuwe..... Consoles zijn gewoon gelijk qua bouw toch....

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:48
Ik vond het meer een beetje zoeken naar een reden om de PS4 af te keuren, dan het testen van het goed functioneren van het apparaat. Op het moment dat ik mijn beklag wilde doen werd mij verteld dat ze al iemand anders hadden benaderd. Beetje lullige service op deze manier.

[ Voor 34% gewijzigd door Nol_NL op 13-12-2018 16:49 ]

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Mijne staat nog steeds in behandeling, ik wacht het rustig af. Kreeg gister wel nog een telefoontje dat als ik een Pro kreeg, ik hem wel écht vrijdag af moest halen, langer konden ze hem niet reserveren vanwege de grote vraag.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 08:29

The Inquisitor

Greetings weaklings

Zorian schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:33:
'Jammer' dat ie moet werken, heb nog een launch day witte PS4 liggen welke steeds na een paar minuten het beeld op zwart zet (geluid gaat wel door, enige 'fix' is de stekker eruit trekken) die nu dus de kleur van de PS1 aan ligt te nemen in de kast. ;(
Zou ook niet echt leuk zijn als je met je zuurverdiende geld een tweedehands console koopt bij de Gamemania die vervolgens elke 5 minuten zwart beeld vertoont... Leuk voor jou, niet voor de koper.

• Zorian
  • Laatst online: 22:30

Zorian

What the fox?

The Inquisitor schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:52:
[...]

Zou ook niet echt leuk zijn als je met je zuurverdiende geld een tweedehands console koopt bij de Gamemania die vervolgens elke 5 minuten zwart beeld vertoont... Leuk voor jou, niet voor de koper.
Klopt, heb het ook niet voor niks tussen aanhalingstekens gezet. ;)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Hier vanmorgen ook mijn launch ps4 ingeleverd voor een nieuw pro. Gisteren aan de telefoon werd me al gezegd dat als ik vandaag niet de ps4 bracht ik pas zaterdag een exemplaar kan ontvangen ivm testen.

Toen ik hem vanmorgen bracht maakte hij meteen de doos open. De glossy ps4 kwam te voorschijn. Oh god zei de medewerker meteen. Daar zie je alles op. Hier zaten dan ook verschillende krasjes op, maar gewoon gebruikssporen.

Kabels maakte niet uit. Als er maar kabels bijzaten. Controller hebben ze grondig onderzocht. Vooral de joysticks. Deze mogen niet beschadigd zijn.

Uiteindelijk laat in de middag gekeken of hij werkt. En toen telefoontje gehad dat ik morgen vanaf 9.30 welkom ben

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 12:52
DarthDavy schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:05:
Als we nu een en twee samen tellen: GM koopt PS4 Pro's bij Sony aan 349 euro. GM verkoopt ze aan 289 euro, maar kan 60 euro per console verhalen aan Sony. Bij iedere oude PS4 Pro ruildeal voor een nieuwe houdt GM 60 euro aan over (net zoveel als voor een nieuwe). Daarbij komt dat ze die oude PS4 Pro's terug in de markt gooien met opnieuw 50 euro winst (ik zag prijzen van 339 euro voor een tweede hands PS4 Pro). GM heeft dus uiteraard geen probleem met de ruil voor een nieuwe PS4 Pro waar de consument niet hoeft bij te betalen. En het is nog mooie PR ook en je verdient er meer aan dan een nieuw toestel te verkopen.
Meest plausibele uitleg tot nu toe. Ik denk overigens dat ze dan €100 verhalen op Sony, niet €60, want met €60 houden ze zelf geen cent over aan de verkoop van de nieuwe, aangezien ze zelf inkochten aan €349. Als ze €100 terugkrijgen van Sony (in line met hoe Sony adverteert), hebben ze dus €40 marge. €10 minder dan normaal omdat ze aan €289 verkopen ipv €299. Met de verkoop van de occasie erbij dus in totaal €90 winst.

Maar dan de vraag: waarom kopen ze ze dan zelf niet allemaal op om dan na Nieuwjaar als nieuw (want dat zijn ze) te verkopen aan bvb €379 (dus €20 onder marktprijs). Ze strijken dan van Sony €100 op per console die ze aan zichzelf verkopen. En aangezien ze ze origineel inkochten aan €349 maken ze dan nog eens €30 winst op de uiteindelijk verkoop aan de consument. Dus totale winst €130 (vs €90 above) en bovendien veel gemakkelijker om nieuwe units te verkopen aan €379, dan occasies aan €339.

Maar wellicht is dat boekhoudkundig nogal moeilijk, of is het zelfs simpelweg in strijd met Sales T&C die Sony oplegt aan de retailers.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik lees op Pepper dat mensen bij wie de fans te veel geluid maken of bij wie hun garantiezegel niet meer 100% intact is, de PS4 niet geaccepteerd wordt.

Nou heb ik in het verleden ook aan mijn garantiezetel lopen friemelen, ben benieuwd of ik morgen weer terug naar huis mag met mijn launch PS4 :S Console ziet er echt nog goed uit, controller is in perfecte staat en hij werkt nog super, dus zou ik wel zonde vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Seroczynski op 13-12-2018 18:38 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:43

Pixelmagic

Ubergeek

Puur ter info voor de mensen die het net als ik gemist hebben, ik heb er vandaag een bij Bol besteld voor 299 en krijg zojuist van postnl het bericht dat hij morgen al geleverd word.

PVoutput van mijn 4950Wp

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-05 10:51
Seroczynski schreef op donderdag 13 december 2018 @ 18:38:
Ik lees op Pepper dat mensen bij wie de fans te veel geluid maken of bij wie hun garantiezegel niet meer 100% intact is, de PS4 niet geaccepteerd wordt.

Nou heb ik in het verleden ook aan mijn garantiezetel lopen friemelen, ben benieuwd of ik morgen weer terug naar huis mag met mijn launch PS4 :S Console ziet er echt nog goed uit, controller is in perfecte staat en hij werkt nog super, dus zou ik wel zonde vinden.
Hmm beetje raar. Want mijn PS kan bij spellen als HZD best wat geluid aan maken. Geen mega herrie ofzo, maar bij veel games maakt ie geen geluid. Mijn console was getest met een potje CoD Advanced Warfare en maakt helemaal geen geluid. Maar denk dat als hij HZD erin had gestopt hij misschien toch niet geruild zou hebben. Overigens heb ik dit wel gewoon verteld aan hem, dat bij spellen als Horizon m’n console wat blaast.

Edit. Lees her en der op het web dat er dus machines zijn die altijd(!) blazen. En dat deed de mijne bij lange na niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 13-12-2018 19:28 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44
Die van mij net ingeleverd en goedgekeurd. Zag er nog als nieuw uit kreeg ik te horen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Even van Pepper geplukt. De checklist

Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/live_nl/comments/content/hjdul/501802.jpg

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Wow nou, dat is een hele waslijst haha.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Twixie
Pixelmagic schreef op donderdag 13 december 2018 @ 18:45:
Puur ter info voor de mensen die het net als ik gemist hebben, ik heb er vandaag een bij Bol besteld voor 299 en krijg zojuist van postnl het bericht dat hij morgen al geleverd word.
Het speciale van GM was toch niet de prijs, maar wel de inruilactie ? Vanaf morgen zal normaliter overal de pro te krijgen zijn voor €299.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-04 12:03
ik hoop alleen dat ze bij de game mania hier in de buurt deze keer normaal met de ps4 dozen om gaan....

ik zie vaak dozen achter de toonbank staan die flink klem hebben gezeten ( deuken enzo,zelfs 1 gezien die gescheurd was )

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:25

OMX2000

By any means necessary...

Twixie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:41:
[...]

Het speciale van GM was toch niet de prijs, maar wel de inruilactie ? Vanaf morgen zal normaliter overal de pro te krijgen zijn voor €299.
GM verkoopt ze voor 289.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• beezjeh
Jasphur schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:19:
[...]

Edit. Lees her en der op het web dat er dus machines zijn die altijd(!) blazen. En dat deed de mijne bij lange na niet.
De mijne haalde ik zo af en toe de bovenzijde van los en ik ging er met een stofzuiger overal bij langs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
beezjeh schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:47:
[...]

De mijne haalde ik zo af en toe de bovenzijde van los en ik ging er met een stofzuiger overal bij langs :)
Ik heb bij die van mij een keer de interne fan schoongeblazen :/ Ach, als ze hem morgen niet accepteren probeer ik het misschien wel zelf te verkopen om een upgrade uit te voeren.

• Twixie
Duh, dat weet ik ook wel. Ik had het over het feit dat we hier in de inwissel-thread zitten. Dus een opmerking dat wie te laat is, nog bij BOL kan bestellen, is totaal irrelevant, en al zeker omdat de €100 extra discount vanaf morgen, dus een actie van Sony is, en dus ook nog wel op een hoop andere plaatsen de PS4 Pro voor rond de €300 beschikbaar zal zijn.

• Pixelmagic

Pixelmagic

Ubergeek

Twixie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 21:37:
[...]

Duh, dat weet ik ook wel. Ik had het over het feit dat we hier in de inwissel-thread zitten. Dus een opmerking dat wie te laat is, nog bij BOL kan bestellen, is totaal irrelevant, en al zeker omdat de €100 extra discount vanaf morgen, dus een actie van Sony is, en dus ook nog wel op een hoop andere plaatsen de PS4 Pro voor rond de €300 beschikbaar zal zijn.
En vandaar ook “puur ter info”, misschien zijn er meer mensen als ik die toch een pro willen hebben.

Meer irrelevant met hoe jij reageert :+

PVoutput van mijn 4950Wp

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
https://www.psx-sense.nl/...ctie-voor-de-ps4-pro/amp/

Ging toch niet helemaal zo als gepland :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-05 11:29
Mijn originele 500GB is goedgekeurd!
Ik had uit beleefdheid een nieuwe micro USB kabel erbij gedaan (mijne was inmiddels wel op en zoek geraakt tijdens de verhuizing).
Ze wilde echter liever de originele, dus ik zei ruil maar om met die van de pro. :P

Morgen kan ik hem ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Status is inmiddels “Ligt klaar”. YeeY!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark_man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
DarthDavy schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:05:
Hoe ik denk dat deze actie voordelig is voor Game Mania.

Ten eerste, en het belangrijkste, is het niet Game Mania die stunt met de 299 euro kostprijs voor een PS4 Pro, maar Sony. Dit betekent dat Game Mania wel de PS4 Pro aan 299 euro aan de consument verkoopt, maar dat zij de lagere kostprijs op hun normale marge kunnen verhalen bij Sony.

Ten tweede: adviesprijs van een PS4 Pro is 399 euro. Normaal gezien haalt een retailer (afhankelijk van retailer tot retailer) een 10% marge op een console, zijnde 40 euro in dit geval. Maar aangezien GM er nog 10 euro onder gaat (de PS4 Pro kost tijdens de actie 289 euro bij GM) denk ik dat zij een hele grote bestelling bij Sony hebben gemaakt en daarbij een nog betere deal dan die normale 10% hebben kunnen afdingen. Hoeveel dat is kunnen wij niet weten, maar laten we gewoon een aanname doen als voorbeeld: 12%, zijnde 50 euro.

Als we nu een en twee samen tellen: GM koopt PS4 Pro's bij Sony aan 349 euro. GM verkoopt ze aan 289 euro, maar kan 60 euro per console verhalen aan Sony. Bij iedere oude PS4 Pro ruildeal voor een nieuwe houdt GM 60 euro aan over (net zoveel als voor een nieuwe). Daarbij komt dat ze die oude PS4 Pro's terug in de markt gooien met opnieuw 50 euro winst (ik zag prijzen van 339 euro voor een tweede hands PS4 Pro). GM heeft dus uiteraard geen probleem met de ruil voor een nieuwe PS4 Pro waar de consument niet hoeft bij te betalen. En het is nog mooie PR ook en je verdient er meer aan dan een nieuw toestel te verkopen.

Het is toch al algemeen geweten dat retailers liever tweedehands spul verkopen dan nieuw. Er zijn verhalen van Gamestops uit Amerika die consumenten oplichten om tweedehands consoles/games te kopen ipv nieuwe. Waarom denk je dat dat is? :)
toon volledige bericht
Die 10% kan je vergeten, dat is onmogelijk.

Want er zijn genoeg kleine webwinkels die dan genoegen zouden nemen met 1 of 2% marge en als je naar de pricewatch kijkt zie je dat dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:02
OMX2000 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 06:16:
Status is inmiddels “Ligt klaar”. YeeY!
Woohoo hier ook in mijn GM account *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

lubbertkramer schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 07:59:
[...]

Mijne ook, zou een belletje krijgen maar dit is ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Til-Tok Tik-Tok ;)

Yes ik was nummer twee. Geen rij of niks

[ Voor 57% gewijzigd door OMX2000 op 14-12-2018 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-04 14:33
Hoppa! De nieuwe pro in the pocket :)

Vestiging had er overigens nog twee liggen. (Arnhem Jansstraat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Inmiddels heeft ook de Intertoys de pro voor 288 euro staan. Ik ving bot bij Gamemania. Ga vandaag nog wel kijken of ik op de wachtlijst na werk nog wat kan regelen. Anders gaat mijn PS4 de verkoop in. En ik kan bij Intertoys een VVV bon benutten die ik als kerstcadeau kreeg. Dus voor 238 euro een nieuwe pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
OMX2000 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:31:
Til-Tok Tik-Tok ;)

Yes ik was nummer twee. Geen rij of niks
Volgens mij zag ik jou dan net de winkel uit lopen in Breda, toen ik aankwam lopen. Helemaal geen rij of oid inderdaad.

Ik heb hem nu ook. Even nog wat andere dingen doen en dan eens testen of deze echt zoveel stiller is!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marius191185
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:59
Hoppa in de pocket die gratis ps4 pro omruil actie, vind het nog steeds vaag en een rare actie maar heb hem. Groningen was wel helemaal uitverkocht en ze verwachte ook geen nieuwe meer te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Mijn gratis Pro opgehaald en bij deze nogmaals bedankt Gamemania :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:02
lubbertkramer schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 07:59:
[...]

Inmiddels hem mogen ophalen, kan nu bevestigen dat het om het 7216b model gaat wat je krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10-2024
lekker hoor, zojuist mijn oude PS4 pro die ik refurbished bij amazon voor 270 heb gekocht ingeruild voor een brand spanking nieuwe PS4 pro 7216b.......ik kreeg er zelfs nog een euro op toe en een petje en t-shirt voor mijn zoontje.
Goede vrijdag zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-04 14:33
Ook mijn PS4 1 TB is goedgekeurd en heb bericht van GM dat ik mijn PRO op kan halen! Iemand nog interesse hier in RDR2? Anders ruil ik die direct weer in bij ze.

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koszje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-04 04:17
Als ik dit nou eerder had gezien :( ik zal wel verder gaan op mijn normale ps4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Jasphur schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:58:
[...]

Volgens mij zag ik jou dan net de winkel uit lopen in Breda, toen ik aankwam lopen. Helemaal geen rij of oid inderdaad.

Ik heb hem nu ook. Even nog wat andere dingen doen en dan eens testen of deze echt zoveel stiller is!! :D
Hhahaha. Cool. Ik ben blij. Nette actie, en ook een kortings bon van 20% op een 2e hands spel. Ik heb niet meer gekeken of er iets interessants lag, maar leuk meegenomen.

En ook de CUH-72xx hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Nice, ik ben ook geslaagd in Deventer. Was niet heel druk daar. Heb even gezellig met de verkoper staan praten terwijl hij uitgebreid mijn launch model nakeek. Alles werkte naar behoren en uiteindelijk was het dan ook geen probleem om het nieuwste model Pro mee te nemen (€120 bijbetalen als je met een launch model komt). Echt een hele dikke actie dit, superblij mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 18:13
Debiele actie van GM inderdaad. Ik had nog een oude PS4 die ik wel wilde inruilen, maar goed. Dan maar naar de Mediamarkt. Het staat hier vol met Pro’s.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beezjeh
Indien je wel één had weten te bemachtigen dan waren het zeker helden. Snap niet zo waarom iedereen die een Pro hebben misgelopen direct Gamemania de grond in stamt...
Alsof Gamemania een PS4 Pro fabriek runt in de achtertuin, actie was op=op en het schijnt dat ze meer dan duizend Pro's hadden ingekocht en dat is zeker niet weinig.

Degenen die snel waren met reserveren zijn beloont en missers hebben gewoon pech dus live with it en het leven gaat door :).
Meerdere keren hier negatieve berichten tegen gekomen van vooral personen die laat waren en idem op Pepper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Safaci schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:19:
Debiele actie van GM inderdaad. Ik had nog een oude PS4 die ik wel wilde inruilen, maar goed. Dan maar naar de Mediamarkt. Het staat hier vol met Pro’s.
goh..!! zou het komen omdat ze misschien de hoofdprijs vragen en geen inruilactie hebben ?

[ Voor 30% gewijzigd door Farabi op 14-12-2018 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:25
Waarom noemen mensen dit een vreemde actie? Die consoles gaan ze straks voor 339 euro verkopen. Daar verdienen ze meer mee dan met de verkoop van een nieuwe.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rstkPKC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Sowieso verdienen winkels als GameMania méér aan tweedehands verkoop dan aan nieuwe systemen. Althans dat is wat de medewerker mij vanochtend vertelde. Ik vroeg hem ook even wat ik voor Diablo III Eternal Collection op de Switch zou krijgen. Contant zou dat €14 zijn en als tegoed €18, terwijl ze die game tweedehands voor €50 verkopen. Da's een beste marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 05-05 13:55
Heel dat gedoe voor een cuh-7216b en ik zit hier met een stille cuh-7116b, voel me bijna uitgesloten :’)

Of heb net veel geluk :P
Over die actie, is simpel toch: zij geven je een ps4 van 289 euro en verkopen de jouwe later voor 339.
Used marges zijn idd heel hoog maar ook hun beste verdienmodel, maar ied weet dat je ook niet je uitgespeelde game bij GM gaat “verkopen” maar lekker particulier op 2dehands of buy and sell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Net mijn Pro (7216b) opgehaald bij de GM op Rotterdam Zuidplein (enige waar ik er telefonisch doorheen kwam en ook nog voorraad had), ingeruild tegen m’n PS4 die ik al vanaf de release in huis heb dus voor €119 kan ik er weer even tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Katmi schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:12:
Heel dat gedoe voor een cuh-7216b en ik zit hier met een stille cuh-7116b, voel me bijna uitgesloten :’)

Of heb net veel geluk :P
Over die actie, is simpel toch: zij geven je een ps4 van 289 euro en verkopen de jouwe later voor 339.
Used marges zijn idd heel hoog maar ook hun beste verdienmodel, maar ied weet dat je ook niet je uitgespeelde game bij GM gaat “verkopen” maar lekker particulier op 2dehands of buy and sell.
Het is vooral de 70xx die zo af en toe lawaai maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
OMX2000 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:14:
[...]

Hhahaha. Cool. Ik ben blij. Nette actie, en ook een kortings bon van 20% op een 2e hands spel. Ik heb niet meer gekeken of er iets interessants lag, maar leuk meegenomen.

En ook de CUH-72xx hier.
Die bon heb ik ook gekregen. Even wachten tot na de Kerst en dan Just Cause 4 tweedehands halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 16:51
beezjeh schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:54:
[...]

Indien je wel één had weten te bemachtigen dan waren het zeker helden. Snap niet zo waarom iedereen die een Pro hebben misgelopen direct Gamemania de grond in stamt...
Alsof Gamemania een PS4 Pro fabriek runt in de achtertuin, actie was op=op en het schijnt dat ze meer dan duizend Pro's hadden ingekocht en dat is zeker niet weinig.

Degenen die snel waren met reserveren zijn beloont en missers hebben gewoon pech dus live with it en het leven gaat door :).
Meerdere keren hier negatieve berichten tegen gekomen van vooral personen die laat waren en idem op Pepper.
Dat jij er wel een te pakken hebt wil niet zeggen dat GM een held is. Zoasl hierboven al aangegeven: het zijn toffe acties (deze en een controller inwisselen) echter is de uitvoering slecht. Ik was 1 van de eerste die naar Apeldoorn belde maar daar deden ze niet aan reserveren. Vervolgens lees je online dat vrijwel elk andere filiaal wel reserveert maar vervolgens ben je gewoon te laat.

Daarnaast hoor je eerst dat er per filiaal 40 stuks gaan komen (best wel oke) maar later worden er dat max 5.

GM mag gewoon wat beter voorbereiden en zorgen dat alle filialen dezelfde regels hanteren en dat goed communiceren.

Ik heb me er al lang bij neergelegd overigens, die van mij doet het nog prima dus het was voor mij een nice to have. Maar ga niet zeggen dat het ieders eigen schuld is, want het is ook zeker wel deels aan GM te verwijten.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joey82
het leven is te kort om je druk te maken over dit soort zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Laatst online: 08-05 08:56
Seroczynski schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:19:
Nice, ik ben ook geslaagd in Deventer. Was niet heel druk daar. Heb even gezellig met de verkoper staan praten terwijl hij uitgebreid mijn launch model nakeek. Alles werkte naar behoren en uiteindelijk was het dan ook geen probleem om het nieuwste model Pro mee te nemen (€120 bijbetalen als je met een launch model komt). Echt een hele dikke actie dit, superblij mee.
Wanneer was jij geslaagd ? Niet vandaag mag ik hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Fordius schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:33:
[...]

Wanneer was jij geslaagd ? Niet vandaag mag ik hopen :P
Ik had een telefonische reservering staan, maar ben vandaag met mijn eigen PS4 naar de winkel gegaan. Ik had geen idee hoe streng de controle zou zijn, en aangezien ik een launchmodel PS4 heb zag ik ze er nog wel voor aan om hem niet in te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Laatst online: 08-05 08:56
Seroczynski schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:39:
[...]

Ik had een telefonische reservering staan, maar ben vandaag met mijn eigen PS4 naar de winkel gegaan. Ik had geen idee hoe streng de controle zou zijn, en aangezien ik een launchmodel PS4 heb zag ik ze er nog wel voor aan om hem niet in te nemen.
Haha oke. Dan vind ik het allemaal nog best :P
Was zelf nog te laat helaas. Was wel heel snel op ook hier in Deventer.
Veel plezier met je nieuwe pro :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zo, na uren data van de slim naar externe opslag is een deel van diezelfde data nu de andere kant op aan het schuiven, de nieuwe Pro in. Dan God of War eens aanslingeren om te horen hoeveel herrie ie maakt, die game schijnt voor het meeste lawaai te zorgen.

Skyward Sword Link mag 'm beschermen tegen katten die 'm anders als traptrede naar de uitkijkpost naar buiten zouden gebruiken. Die statuette stond voor 20 euro prima betaalbaar te zijn in dezelfde GM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xSmooth-
Seroczynski schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:19:
Zijn we elkaar net misgelopen!
Was vanochtend wel aardig druk daar.
Kleine 40 minuten gewacht en vanavond na het werken de pro testen :)
Ook ik had een launch model dus is voor mij een zeer leuke upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
xSmooth- schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:06:
[...]

Zijn we elkaar net misgelopen!
Was vanochtend wel aardig druk daar.
Kleine 40 minuten gewacht en vanavond na het werken de pro testen :)
Ook ik had een launch model dus is voor mij een zeer leuke upgrade.
Same here, was ook met 40 minuten klaar, maar dat vond ik helemaal niet erg. Ik was er direct bij opening aangezien ik niet uit de buurt kom en hiervoor iets later naar het werk ben gegaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xSmooth-
Seroczynski schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:13:
[...]

Same here, was ook met 40 minuten klaar, maar dat vond ik helemaal niet erg. Ik was er direct bij opening aangezien ik niet uit de buurt kom en hiervoor iets later naar het werk ben gegaan :P
Ah, dan zijn we elkaar waarschijnlijk niet misgelopen aangezien ik er 10 voor 10 was :P
Veel plezier ermee! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
geen inwissel actie voor mij maar er toch maar een pro aangeschaft voor 250 euro. kan zo'n kerstdeal niet laten lopen. kan ik eindelijk mijn 4k tv goed testen met gow in 4k :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
NotSoSteady schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:03:
Waarom noemen mensen dit een vreemde actie? Die consoles gaan ze straks voor 339 euro verkopen.
[Afbeelding]
Uiteraard is het een vreemde actie als je iets dat je paar jaar geleden kocht zomaar gratis mag omruilen voor iets compleet nieuw terug met 2 jaar garantie.
Het is niet omdat ze 2de hands modellen afficheren aan €339 dat ze er na nieuwjaar ook vlot die 1000+ binnengebrachte units gaan verkopen. Zelfs met een nieuwprijs van €399 vind ik een 2dehands prijs van €339 wel belachelijk duur. Dit zijn niet eens refurbs of zo he, dus nul revisie door Sony zelf, laat staan stukken vervangen. Dit zijn gewoon occasies waar je toch nog 85% van de nieuwprijs voor moet betalen. Zelfs bij Apple toestellen vind je geen zo'n belachelijke prijzen.
Bovendien lopen ze het risico dat in februari bvb de prijs ineens definitief zakt en dan stuikt hun marge van 2de hands units helemaal ineen.

Maar hoedanook, de consument kan er maar wel bij varen. Was zelf al blij met mijn nieuwe controller (incl. €5 Fortnite VBucks voor mijn zoon) voor €10, en had ik het niet zo druk gehad, had ik zeker ook mijn 1j oude perfect onderhouden PS4 binnengebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:24
Zo, van mijn PS4 pro heb ik een backup gemaakt en helemaal leeg gehaald. Ook netjes ingepakt in de doos. Vanochtend een SMS ontvangen dat mijn nieuwe pro klaar is om opgehaald te worden, helaas kan ik morgen pas langs.

Ik heb mijn oordopjes ook maar in de doos van de PS4 gestopt, maar ik hoop toch dat ze die niet doorverkopen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb net ook mijn vervangende Pro opgehaald in Zoetermeer. Was niet druk en ik kreeg er nog een euro voor terug. Geweldige actie :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Waar komt die euro vandaan? Ik zie meer mensen daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05 12:45
Seroczynski schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:45:
Waar komt die euro vandaan? Ik zie meer mensen daarover.
Inruilwaarde van de Pro is 290 euro
Een nieuwe Pro kost momenteel 289 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Anton.net schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:46:
[...]

Inruilwaarde van de Pro is 290 euro
Een nieuwe Pro kost momenteel 289 euro
Er staat op de site toch echt dat je 289 euro korting krijgt?

https://www.gamemania.nl/info/inruilactieps4pro2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ja, ik had eerder een tabel gezien (die ik niet meer terugvinden kan) waarbij stond dat bij een inlevering van een huidige Pro je €0,- bij hoefde te betalen. Niet dat je zelfs nog een euro toe kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:14
Ik denk dat Gamemania met deze actie een kick back bonus (korting bij Sony met terugwerkende kracht over alle ps4 pro consoles verkocht dit jaar) binnen haalt en ze er dus gewoon op verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05 12:45
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:49:
[...]

Er staat op de site toch echt dat je 289 euro korting krijgt?

https://www.gamemania.nl/info/inruilactieps4pro2018
Je hebt gelijk!
Maar de inruilwaarde van een Pro is normaal 290 euro. 290 - 289 = 1...

Ik heb er nog een game bijgekocht, toen bleek dat ik nog een euro korting kreeg omdat ik m'n Pro had ingeruild.
Zal een beetje van winkel tot winkel afhangen denk ik. Is ook stom om als klant te gaan vragen of je die euro nog cash krijgt :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
beezjeh schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:54:
[...]
Omdat Gamemania filialen onafhankelijk van elkaar verschillend communiceren. De een eist een aanbetaling, de ander niet. De een doet niet aan telefonische reserveringen aannemen, de ander wel. Daarbij komt dat de voorraad minimaal is per filiaal. Ben net na werk nog langs die in Assen gegaan. Er lagen 6 dozen achter de toonbank.

Vooral het A zeggen maar B doen is wat mij tegen staat. Zwolle verlangde een aanbetaling van mij bij de pro voor een pro. Deed naar eigen zeggen niet aan telefonische reserveringen. Dag erop was alles telefonisch zo te reserveren zonder aanbetaling whatsoever. Assen doet aan een wachtlijst en neemt wel de moeite om mee te denken naar andere opties. Er zit gewoon een groot verschil tussen de communicatie per vestiging. En dat voor een landelijke actie is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:28
Ik heb zojuist mijn PS4 pro ingeruild voor een nieuwe. Het nakijken stelde bij mij niets voor. De medewerker sloot mijn PS4 aan, keek of de controller werkte, en of de PS4 verbinding kon maken met het wifi netwerk. En toen kon ik mijn gloednieuwe PS4 pro 7216B meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Net die van mij ook opgehaald. Top actie maar ik had dan ook het geluk er gebruik van te kunnen maken.

Nu nog games scoren. Haha. Had mijn PlayStation al 3 jaar niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Net ook opgehaald. Blijft een bijzondere actie, niks hoeven bij te betalen voor een nieuwe Pro en je twee jaar oude Pro inleveren.
Al heb ik nog wel een game meegenomen. Komende weken geen tijd voor, maar voelde mij anders bijna schuldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 05-05 13:55
karel-jacobse schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:56:
Ik denk dat Gamemania met deze actie een kick back bonus (korting bij Sony met terugwerkende kracht over alle ps4 pro consoles verkocht dit jaar) binnen haalt en ze er dus gewoon op verdienen.
Uiteraard, Game Mania is zowat de laatste winkel wat iets voor de klant zou doen zonder er zelf aan te verdienen.
Elke ingenomen PS4 Pro is binnenkort 50 euro winst waard voor hun, klinkt peanuts tot je weet hoeveel ze er hebben ingenomen met deze actie.

Snap ook echt niet hoe mensen die een ''vreemde'' of '' speciale '' actie vinden, alsof GM iets aan het doen is wat hun niets opleverd :+
iemand die ik ken die bij GM werkt omschreef het simpel als '' wij geven je 289 euro, maar jij geeft ons 340 euro '' omdat volgende maand die ingeleverde pro's in Used sale gaan voor 339.
En aangezien zij nu pro's hadden voor 289 ipv 399 lag de inkoopprijs op die batch ook lager dan gewoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Katmi schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:14:
[...]

Uiteraard, Game Mania is zowat de laatste winkel wat iets voor de klant zou doen zonder er zelf aan te verdienen.
Elke ingenomen PS4 Pro is binnenkort 50 euro winst waard voor hun, klinkt peanuts tot je weet hoeveel ze er hebben ingenomen met deze actie.

Snap ook echt niet hoe mensen die een ''vreemde'' of '' speciale '' actie vinden, alsof GM iets aan het doen is wat hun niets opleverd :+
iemand die ik ken die bij GM werkt omschreef het simpel als '' wij geven je 289 euro, maar jij geeft ons 340 euro '' omdat volgende maand die ingeleverde pro's in Used sale gaan voor 339.
En aangezien zij nu pro's hadden voor 289 ipv 399 lag de inkoopprijs op die batch ook lager dan gewoonlijk.
Het is alleen dat de pro’s de komende tijd voor 300 verkocht worden. En dat GM ze pas weer voor 300+ kwijt kan ergens in januari.

Maar mij hoor je nie klagen, ik ga ff mn backup terugzetten en gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:02

Sagat

Is pappa x2!

Het zou inderdaad wel poetic justice zijn als sony iets zou zeggen als ' merry xmas' de nieuwe pro prijs is nu altijd 299!

Maar ik denk idd dat het januari weer gewoon normale prijzen gaat zijn, en dat de GM dan lekker gaat cashes, ik had zelf geen zin in de moeite doen om mijn eigen 2TB hd te wisselen, en mijn pro is eigenlijk ook best stil (maar ik heb hzd en gow dan ook niet).
Maar ik heb idd wel gebruik gemaakt van de controller actie, mijn v1 ps4 controller ingeruild en idem voor een xbox one controller die ik 2e hands van een collega had gekocht, dus ja, ik mag er niet te hard over zeuren want ik heb er ook gebruik van gemaakt :P

Iig veel gameplezier voor degene waar het gelukt is, en voor degene die achter het net vissen,OF gewoon het geluid wat harder danwel headset, OF lekker mp of hier op V&A en dan lekker shoppen in een andere winkel voor een pro. even quote-je zoeken:
joey82 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:27:
het leven is te kort om je druk te maken over dit soort zaken :)
Kan dit niet genoeg beamen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik val in herhaling... maar gaan er na Nieuwjaar dan echt zoveel idioten zijn die een occasie PS4 Pro gaan kopen van 2 jaar of ouder voor 85% van de nieuwprijs, om nog maar te zwijgen van het feit dat ze vóór nieuwjaar al een paar keer voor minder een nieuwe hadden kunnen kopen ??

Trouwens aan diegen die het geen vreemde actie vinden: waarom hield je dan je oude Pro niet bij om hem na Nieuwjaar zelf voor bvb €320 te verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Nog mooier als Sony in Q1/2019 de PS5 aankondigt. Dan keldert de verkoop van PS4's toch ook wel.

Maar wat zou GM inkoop betalen? 250 inclusief BTW?
Ze kochten mijn launch PS4 voor 170 euro. Dus 420 inkoop. Ik betaalde 120. Resteert 300 euro.

Dat krijgen ze toch nooit voor mijn launch PS4.

Hoe zit het met tweedehands verkoop en BTW? Is daar nog iets uit te halen voor hun?

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 15-12-2018 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Phusebox schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 10:12:
Ze kochten mijn launch PS4 voor 170 euro. Dus 420 inkoop. Ik betaalde 120. Resteert 300 euro.
Had direct wel het vermoeden dat je een rekenfout maakte, maar duurde wel even...
Als je redeneert dat ze jou €170 gaven voor je launch PS4, moet je dan natuurlijk €289 rekenen als verkoopprijs van de Pro aan jou.
Betekent dat ze je launch model aan minstens €131 moeten verkopen om er iets aan over te houden. Dat lijkt nog ok, maar vergeet niet dat mochten ze aan jou of aan die potentiële occasiekoper een nieuwe PS4 verkopen (zonder jouw terugname), ze sowieso al €49 marge (bij jouw veronderstelling) hebben. Ze moeten dus eigenlijk jouw launch PS4 al aan €180 verkopen om netto hetzelfde uit te komen.

Dus iedereen die claimt dat dit dikke winst is voor GM ziet eigenlijk 3 dingen over het hoofd:
1. Game Mania moet al die occasies ook nog kwijt geraken aan mijns inziens onrealistisch hoge prijzen.
2. Er is een opportuniteitskost, want jouw ‘gratis’ PS4 en de occasie die zij verkopen is 2 potentiële klanten die gewoon zo een Pro hadden kunnen kopen.
3. Op die occasies gaan ze ook garantie geven vermoed ik, en gegarandeerd gaan er units zijn met verborgen gebreken of die kapot gaan tijdens GM’s garantieperiode.

Nu, iemand zei het hier ook al: we moeten vooral die marges niet overschatten. Ze gaan echt geen €49 marge hebben op verkoop van een Pro. Dus mogelijk is het voor hen al winstgevend als ze nog niet de helft van die occasies aan de man kunnen brengen.

[ Voor 31% gewijzigd door Twixie op 15-12-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
De machines kunnen ook verkocht worden aan een handelaar van een ander land he. Haha. De overgekochte PS hoeven niet perse in Nederland te blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Katmi schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:14:
[...]

Nu hebben ze allemaal gebruikte Pro's die ze voor 340 verkopen waar 289 voor betaald is.
Je denkt niet dat het handiger is om die badge nieuwe Pro's te verkopen voor (weet ik veel) 360 terwijl er ook 289 voor betaald is? :P Zonder risico's op garantiegezeik bij ingeruilde Playstation's met verborgen defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Mijn nieuwe PS4 is momenteel de backup terug aan het zetten. Mijn vorige pro 7116B was niet luidruchtig maar deze is volgens mij toch net een tikkie stiller ( tijdens het backup proces dan).

Toen ik bij de GM vroeg of er echt zo’n grote markt voor tweedehands consoles is gaf de verkoper aan dat ze een tweedehands model meestal binnen twee dagen hebben doorverkocht. Ze hadden nu 20 normale en 4 pro’s staan en de verwachting was dat deze allemaal binnen een maand verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic

Pixelmagic

Ubergeek

R0y. schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:25:
Mijn nieuwe PS4 is momenteel de backup terug aan het zetten. Mijn vorige pro 7116B was niet luidruchtig maar deze is volgens mij toch net een tikkie stiller ( tijdens het backup proces dan).

Toen ik bij de GM vroeg of er echt zo’n grote markt voor tweedehands consoles is gaf de verkoper aan dat ze een tweedehands model meestal binnen twee dagen hebben doorverkocht. Ze hadden nu 20 normale en 4 pro’s staan en de verwachting was dat deze allemaal binnen een maand verkocht worden.
Ze kopen ze toch niet “los” aan of wel ?

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Pixelmagic schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:28:
[...]

Ze kopen ze toch niet “los” aan of wel ?
Lijkt mij wel, ze hebben er regelmatig staan. Of dat zo’n goede deal zoals nu is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-02 17:14

dano_nl

Meh

Hm deze actie helemaal afgelopen?

Meh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dano_nl schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:45:
Voor de pro wel. Voor de slim niet: https://nl.pepper.com/aan...ps4-500gb-gamamania-88364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
dano_nl schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:45:
je kan het nog proberen,om je ps4 pro te verkopen aan hun.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Phusebox schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 10:12:
Nog mooier als Sony in Q1/2019 de PS5 aankondigt. Dan keldert de verkoop van PS4's toch ook wel.

Dat krijgen ze toch nooit voor mijn launch PS4.

Hoe zit het met tweedehands verkoop en BTW? Is daar nog iets uit te halen voor hun?
game mania betaald 290 euro inkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-02 17:14

dano_nl

Meh

Veel winkels hebben alle ps pro's verkocht lijkt wel

Meh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craetive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-05 10:29

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-05 21:00

TradeMarkNL

Videoproducer
Yes, zonde dat ik morgen geen tijd heb om langs te gaan. Ga wel even bellen want heb vrijdag wel tijd. Maar zal wel weer veel teveel vraag voor het aanbod zijn. Wil nog steeds een Pro (heb een 1e met 500gb). Ben alleen wel benieuwd welk model pro het betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanneerniet
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 22:11
In Utrecht zijn ze door de voorraad heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-05 21:00

TradeMarkNL

Videoproducer
Net gebeld naar Hoofddorp, daar was ie op. Haarlem en Amsterdam (Nieuwendijk) hadden net bericht gehad dat ze nieuwe voorraad krijgen. Haarlem krijgt 'm alleen pas dinsdag binnen en Amsterdam morgen al dus daar ga ik 'm morgen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:40

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Apeldoorn en Deventer zijn er ook al doorheen. Geen indicatie gekregen dat ze nieuwe voorraden krijgen. JAmmer...

[ Voor 42% gewijzigd door Icephase op 25-07-2019 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 13:21

kronolith

[EDIT]

Hier ook eentje gereseveerd in Amsterdam (Nieuwendijk). Ze verwachten ze zaterdag en hadden er nog enkele beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-05 11:51

Major_ton

Shoot!

De Pro kan je helaas al niet meer inruilen. Dat is snel gegaan! Dat wordt voorlopig nog even door stofzuigen met de huidige.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:30

Mauz1978

Console War Veteran

Ik hoop vandaag een belletje te krijgen dat mn pro getest is en ik de nieuwe op kan halen. Ze zeiden dat het testen wel 48 uur kon duren, dat vind ik best een tijd! Heb m gisteren bij de opening van de winkel ingeleverd. Toen had ik nog de keuze welke bundel ik wilde, ik ging maar voor de gewone ipv fortnite.

[ Voor 30% gewijzigd door Mauz1978 op 26-07-2019 06:16 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Voor zij die nog moeten gaan inwisselen. Vergeet niet van eerst op al je accounts de console te deactiveren. Dit kan onder Instellingen - Accountbeheer - PS4 Activatie. En daar dan Deactiveren kiezen. EDIT: dit doe je dus 1 per 1 op elk ingelogd account.

Als je dat niet doet ga je wel wat gedoe hebben om je nieuw exemplaar te activeren als Primary toestel (elk account kan slechts 1 Primary PS4 hebben).

Mijn PS4 zat al in de doos toen ik hier ineens aan dacht, dus toch maar snel even aangesloten om dit in orde te brengen. Over een uurtje heb ik mijn nieuw exemplaar (geen idee waarom ik hierover post, want uiteindelijk is het niets om excited over te zijn :)).

EDIT: In de winkel doen ze op het einde een factory reset en volgens wat on-screen komt doet dat ook een deactivatie.

[ Voor 39% gewijzigd door Twixie op 26-07-2019 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
Mauz1978 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 06:15:
Ze zeiden dat het testen wel 48 uur kon duren, dat vind ik best een tijd!
Hier was ik in 10' klaar. Vanmorgen bij openingstijd gegaan. Er was nog 1 iemand voor (maar niet voor een omruil). Hij heeft controller getest (adhv een HTML5 testtool op PC), de wifi, en de drive (gewoon kijken of zijn spel opstartte). Om 10u15 was ik al buiten. Na mij nog een paar wachtenden o.a. met gewoon hun console+spullen in hun handen. Ben verbaasd dat ze zelfs doos niet vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-03 14:08
Bizar, voor openingstijd stond er op de site al dat de actie voor de Pro al uitverkocht was. Ik zag nergens de optie om te reserveren. Was de voorraad zo laag? Had graag mijn straaljager stofzuiger omgeruild voor 7216B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Raziel schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:29:
Bizar, voor openingstijd stond er op de site al dat de actie voor de Pro al uitverkocht was. Ik zag nergens de optie om te reserveren. Was de voorraad zo laag?
Op de Belgische site stond al bij aanvang dat het OP=OP was en je hen sowieso moest bellen (zodat je niet voor niets met je oude console naar de winkel trok). Toen ik gisteren ochtend belde bleek ik nog maar net op tijd te zijn om nog een te reserveren. Vanmorgen in de winkel kreeg hij al duidelijk weer een telefoontje van iemand die hij al moest teleurstellen. Hij zei me dat hun winkel er een stuk of 10 gekregen had.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste