Game Mania PS4 Pro inwisselactie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nog een leuke inruildeal om een cuh 7000 of 7116b versie in te wisselen tegen een 7200 cuh versie:
Inruilactie PS4 PRO 1TB
Voor welke prijs kan ik de PS4 Pro aankopen bij inlevering van mijn huidige console ?
Bij inlevering van deze console... ...ontvang ik een korting van dit bedrag... ...en betaal ik dit bedrag
PlayStation 4 Pro met 1TB-opslag € 290 € 0

Bij gamemania: https://www.gamemania.nl/info/inruilactieps4pro2018

Ik heb zelf de 7116b versie. Ben toch wel benieuwd naar die 72xx versie. En opnieuw garantie voor 0 euro bijbetaling krijgen :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 11-12-2018 17:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
Bij gamemania kan je oude ps4 pro inruilen voor een nieuwe ps4 pro incl 2 jaar garantie.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
Amaze86 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:18:
Bij gamemania kan je oude ps4 pro inruilen voor een nieuwe ps4 pro incl 2 jaar garantie.
Heel vreemd ja.
Ik had er daarstraks al eentje gereserveerd. Was mn bedoeling op mijn oude Pro zelf te verkopen.
Vrijdag pak ik mijn oude gewoon mee, moet ik die niet eens zelf verkopen...

Gratis je gebruikte console ruilen voor een nieuwe revisie, wie wil dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:32:
[...]

Heel vreemd ja.
Ik had er daarstraks al eentje gereserveerd. Was mn bedoeling op mijn oude Pro zelf te verkopen.

Wacht even, gratis? Hoe dan? Wat hebben zij aan jouw oude Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:37:
[...]

Hier wordt het besproken
Hier de webpage van GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06
Inderdaad een hele vreemde actie...
Maar ook van gewone PS4 naar Pro is erg interessant... 119 euro bijbetalen bij mijn launch model, erg aantrekkelijk. Eens even over denken, heb hem eigenlijk alleen voor de exclusives er bij en ik heb niet eens een 4K TV, maar toch...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Net game mania Groningen gebeld. Ik heb de laatste PS4 pro gereserveerd die ze nog op voorraad hadden! Ik moet inleveren:

Oude PS 4 pro
HDMI kabel
Stroomkabel
Controller
Micro USB oplaadkabel

Inleveren, zij testen hem en vrijdag de nieuwe ophalen. Ben zeer benieuwd :+ Hij werd overigens plat gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:52

Pixelmagic

Ubergeek

Joosie200 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:02:
Nog een leuke inruildeal om een cuh 7000 of 7116b versie in te wisselen tegen een 7200 cuh versie:
Inruilactie PS4 PRO 1TB
Voor welke prijs kan ik de PS4 Pro aankopen bij inlevering van mijn huidige console ?
Bij inlevering van deze console... ...ontvang ik een korting van dit bedrag... ...en betaal ik dit bedrag

Ik heb zelf de 7116b versie. Ben toch wel benieuwd naar die 72xx versie. En opnieuw garantie voor 0 euro bijbetaling krijgen :*)
Thnx, ze net even gebeld en ze worden gek gebeld. Kan helaas pas vrijdag mijn ps4 inleveren en de kans dat er dan nog pro’s zijn lijkt niet zo groot. Ze sturen aan op morgen en overmorgen inleveren, dan heb je voor zover voorraad gegarandeerd eentje. Hij had het over voor nu 40 stuks per filiaal, misschien nadat ze nu platgebeld worden meer vanuit Sony.

Gewone ps4 inleveren met werkende controller met serienummer zichtbaar, hdmi, usb laadsnoer en voeding.

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

stin00 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:47:
Net game mania Groningen gebeld. Ik heb de laatste PS4 pro gereserveerd die ze nog op voorraad hadden! Ik moet inleveren:

Oude PS 4 pro
HDMI kabel
Stroomkabel
Controller
Micro USB oplaadkabel

Inleveren, zij testen hem en vrijdag de nieuwe ophalen. Ben zeer benieuwd :+ Hij werd overigens plat gebeld.
Goed om te weten. Zit zelf nu wel erg te twijfelen. Ik game op een 1080p monitor, dus zou het voornamelijk voor de betere framerate en/of effecten doen.

Heb je een indicatie gekregen van hoeveel voorraad ze hebben? Zou namelijk bij dezelfde winkel omruilen
Foei Gropah, dat hoort hier niet!

[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 11-12-2018 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pixelmagic schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:58:
[...]
Ze sturen aan op morgen en overmorgen inleveren, dan heb je voor zover voorraad gegarandeerd eentje.

Gewone ps4 inleveren met werkende controller met serienummer zichtbaar, hdmi, usb laadsnoer en voeding.
Ik ben even langs gefietst. Komt omdat ze max 48u nodig hebben om je in te wisselen console te testen en goed te keuren. Ik ga mijn exemplaar morgen meenemen. Dus vanavond alle saves overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:18

s0kkie

Cowabunga

Anton.net schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:32:
[...]

Heel vreemd ja.

Maar welk model is dat dan? Ik heb zelf nog de launch Pro en ik heb misschien ook interesse om te ruilen met de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
s0kkie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:11:
[...]

Maar welk model is dat dan? Ik heb zelf nog de launch Pro en ik heb misschien ook interesse om te ruilen met de winkel.
Ik ben daarstraks zelf gaan kijken, het was een CUH72.
Kijk voor de zekerheid zelf eens in je eigen winkel. Maar de actie gaat hard denk ik, zou niet meer te lang wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Gropah schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:04:
[...]

Goed om te weten. Zit zelf nu wel erg te twijfelen. Ik game op een 1080p monitor, dus zou het voornamelijk voor de betere framerate en/of effecten doen. Heb je een indicatie gekregen van hoeveel voorraad ze hebben? Zou namelijk bij dezelfde winkel omruilen
Hij zei dat ik de laatste PS4 pro had die ze op voorraad hadden in Groningen. Ik heb geen idee of ze er nog meer hebben of krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:37:
[...]

Doorverkopen aan Sony als refurbished?
Ik neem mijn pro morgen mee en fix de deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Joosie200 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:02:
Inruilactie PS4 PRO 1TB

Leuke actie inderdaad, zo kom je mooi aan een nieuw model en gratis garantieverlenging. Helaas verkopen ze zo te zien alleen een PRO black, en ik heb nu een witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
ik twijfel wel heel erg
Heb een launch model. En voor een bijbetaling van 119 euro krijg ik een pro. Lijkt mij een prima deal ? What is the catch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

rwbk schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:37:
ik twijfel wel heel erg
Heb een launch model. En voor een bijbetaling van 119 euro krijg ik een pro. Lijkt mij een prima deal ? What is the catch
Niets, ze verdienen gewoon knetterveel op het doorverkopen van 2e hands consoles.

Ohja en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
The Inquisitor schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:42:
[...]

Niets, ze verdienen gewoon knetterveel op het doorverkopen van 2e hands consoles.

Ohja en games.
Hmm okay ik ga er over nadenken. Heb namelijk wel een 4k tv. Maar moet er een doos bij ?

[ Voor 4% gewijzigd door rwbk op 11-12-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:40
The Inquisitor schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:42:
[...]
Does not compute.
Ze kunnen toch onmogelijk MEER eraan overhouden door jou gratis een nieuwe te geven en je oude door te verkopen dan door een nieuwe effectief te verkopen ?!

Echt te bizar voor woorden deze actie, en ik zie ook totaal geen reden om er niet op in te gaan. Nieuw toestel (ook stiller?) en terug 2 jaar garantie, zomaar gratis. Ik zie ook totaal geen catch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:04:
[...]

Does not compute.
Ze kunnen toch onmogelijk MEER eraan overhouden door jou gratis een nieuwe te geven en je oude door te verkopen dan door een nieuwe effectief te verkopen ?!

Echt te bizar voor woorden deze actie, en ik zie ook totaal geen reden om er niet op in te gaan. Nieuw toestel (ook stiller?) en terug 2 jaar garantie, zomaar gratis. Ik zie ook totaal geen catch.
Beperkte voorraad. Als ik pepper mag geloven een stuk of 40/50 per filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Joosie200 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:20:
[...]
Beperkte voorraad. Als ik pepper mag geloven een stuk of 40/50 per filiaal.
Doet er toch weinig toe ?
Juist met die beperkte voorraad zou je nog gaan denken dat ze het voorbehouden voor wie van een OG/Slim naar een Pro wil gaan.

Ben serieus tempted, zeker nu ik al in games de fan serieus tekeer hoor gaan, zelfs al is mijn Pro nog maar een jaar oud... Zie enkel een beetje op tegen het gedoe (backups, gaan binnendoen, ...) want momtenteel weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:23:
[...]

Doet er toch weinig toe ?
Juist met die beperkte voorraad zou je nog gaan denken dat ze het voorbehouden voor wie van een OG/Slim naar een Pro wil gaan.

Ben serieus tempted, zeker nu ik al in games de fan serieus tekeer hoor gaan, zelfs al is mijn Pro nog maar een jaar oud... Zie enkel een beetje op tegen het gedoe (backups, gaan binnendoen, ...) want momtenteel weinig tijd.
Ja, ik ga straks alles backuppen. Hell ben zelfs aan het overwegen om later op werk te beginnen om er geen eentje mis te lopen morgen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Ik ga morgen even langs bij de gamemania in Apeldoorn. Woon toch in het centrum. Denk namelijk dat ik het wel ga doen.

Overigens is die garantie alleen bij de Gamemania waar je hem haalt of bij alle gamemanias?

[ Voor 28% gewijzigd door rwbk op 11-12-2018 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:32

Qu3st

Amaze86 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:18:
Hmmm nu ben ik wel heel erg aan het twijfelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Qu3st schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:55:
[...]

Hmmm nu ben ik wel heel erg aan het twijfelen.....
niet te lang twijfelen,ze worden plat gebeld en veel plekken zijn al vol.Denk op is op...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Saves in de cloud gezet en nu een full initialize oid uitgevoerd, duurt 2 uur :O Morgen of overmorgen maar ff inleveren...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:04:
[...]

Does not compute.

https://mobile.twitter.co...tatus/1072486493715869696

Misschien dat Game Mania zelf van deze korting gebruik maakt? Vage actie, snap er niks van.. wat schieten ze hier mee op :+

[ Voor 6% gewijzigd door stin00 op 11-12-2018 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
DigitalError schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:01:
[...]

Goed verhaal, je mist nu zelfs complete woorden :+

[...]

Ben benieuwd of @joey82 nu eens een PS4 gaat aanschaffen.
ja vrijdag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
stin00 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:01:
[...]
Misschien dat Game Mania zelf van deze actie gebruik maakt? Vage actie, snap er niks van :+
Daar is toch niets vaag aan ? Vanaf vrijdag worden die 3 gewoon 100 euro goedkoper. Dus ja, uiteraard ook bij GameMania, maar dat neemt niet weg dat ze je dan nog altijd voor je oude PS4 Pro gewoon €289 geven, of dus de prijs die je betaalt voor een nieuwe. No way toch dat ze erna die 2dehands verkopen voor meer dan €300 ?! Zou me immers ook niet verbazen dat de Pro nu permanent naar €299 list price gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:26:
[...]
Daar is toch niets vaag aan ?
Oh ik verwoordde het verwarrend, ik vind de actie van game mania vaag. Ik snap niet wat ze hier mee opschieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:50
@stin00 de actie loopt van 14 t/m 28 december - zolang de voorraad strekt

* PlayStation op Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:26:
[...]Zou me immers ook niet verbazen dat de Pro nu permanent naar €299 list price gaat.
Ik weet nog toen men dat afgelopen Kerst ook zei, of tijdens E3 2017 of 2018 :+
Er is weinig reden voor Sony om dat te doen, zeker aangezien de 399 asking price al zo goed als tegen kost prijs zit en de dingen gewoon prima verkopen, kijk onlangs nog met de rdr2 bundel of de spiderman bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Sp33dFr34k schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:59:
Saves in de cloud gezet en nu een full initialize oid uitgevoerd, duurt 2 uur :O Morgen of overmorgen maar ff inleveren...
Je kan hem wel al inleveren, maar de nieuwe kan je pas vanaf vrijdag afhalen. ;)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03

OMX2000

By any means necessary...

Yorinn schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:58:
[...]

Je kan hem wel al inleveren, maar de nieuwe kan je pas vanaf vrijdag afhalen. ;)
Betekent dat ook dat als je hem mag/kunt inleveren dat je er een geleverd krijgt?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

OMX2000 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:06:
[...]

Betekent dat ook dat als je hem mag/kunt inleveren dat je er een geleverd krijgt?
Hoe bedoel je? Je kan hem niet thuis geleverd krijgen, alleen afhalen in de winkel.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Er zijn filialen waarbij je de aanbetaling moet doen om zeker te zijn van je reservering (omdat er zoveel vraag is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Yorinn schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:07:
[...]

Hoe bedoel je? Je kan hem niet thuis geleverd krijgen, alleen afhalen in de winkel.
Wat ik bedoel is dat als ik morgen naar een gamemania ga en mij PS4 Slim wordt ingenomen, je ook verzekerd bent om vrijdag een Pro te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Hoe vind je eigenlijk de pagina van die actie op de website van GM? Het staat eigenlijk nergens aangegeven...
Ik kan het enkel bereiken door rechtstreeks te surfen naar https://www.gamemania.nl/info/inruilactieps4pro2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
stin00 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:01:
[...]

Misschien dat Game Mania zelf van deze korting gebruik maakt? Vage actie, snap er niks van.. wat schieten ze hier mee op :+
Denk dat de ps4 pro prijs gewoon weer omgoog gaat naar 399 na de actie,en gamemania verkoopt dan al die used ps4 pro's net onder 350,kassa voor hun denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 19:14
Tussen al het inruilgeweld door;

is het vragen naar aanbiedingen niet de bedoeling

[ Voor 66% gewijzigd door Gropah op 11-12-2018 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Amaze86 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:58:
[...]
Denk dat de ps4 pro prijs gewoon weer omgoog gaat naar 399 na de actie,en gamemania verkoopt dan al die used ps4 pro's net onder 350,kassa voor hun denk ik.
Moet je wel een hele hoop idioten vinden die een occasie willen kopen voor bijna 90% van de nieuwprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:04:
[...]

Moet je wel een hele hoop idioten vinden die een occasie willen kopen voor bijna 90% van de nieuwprijs.
idioten wil ik ze niet noemen,ze weten niet beter.En op used consoles is de marge eenmaal groter voor gamemania dan op de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Twixie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:04:
[...]

Genoeg van dat volk bij GM hoor :P en ik geloof dat GM Used pro's voor 330 verkoopt dus toch 70 euro verschil eenmaal de actie gedaan is.

Die Used controllers vliegen ook doorheen het jaar over de toogbank.
Als je zelfs nu ziet dat er al mensen bij GM hun Pro willen halen met deze actie omdat het ''een tientje'' goedkoper is dan bij Bol of MM dan wil je niet weten wie er nadien 70 wilt besparen door een Used Pro bij GM te gaan halen eenmaal prijzen weer naar 399 gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Katmi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:48:
[...]

Ik weet nog toen men dat afgelopen Kerst ook zei, of tijdens E3 2017 of 2018 :+
Er is weinig reden voor Sony om dat te doen, zeker aangezien de 399 asking price al zo goed als tegen kost prijs zit en de dingen gewoon prima verkopen, kijk onlangs nog met de rdr2 bundel of de spiderman bundel.
Dat kan toch juist elk jaar veranderen?

Sony en Microsoft sleutelen constant aan de console om deze goedkoper aan te bieden en historisch gezien word de prijs constant verlaagd.

Aangezien het om hardware gaat is het ook normaal dat de prijs constant word verlaagd.

En wat ook gebeurt is dat Sony of Microsoft met een "revision" komen en dus in 1 keer hun voorraad willen wegdoen en dus bij grote distributeurs of grote ketens in 1 klap al hun voorraad aan verkopen desnoods met een verlies.

De winkels zoals Game Mania, of Media Markt maken op deze revisions of veel winst of doen een "aanbieding"

Deze prijsverlaging of aanbieding is echter alleen mogelijk omdat Sony of Microsoft een prijsverlaging doorvoert.

Hoe ik dit allemaal weet? Ik ben inkoper geweest van consoles en hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

rwbk schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:43:
[...]

Hmm okay ik ga er over nadenken. Heb namelijk wel een 4k tv. Maar moet er een doos bij ?
Goede vraag. Ik vermoed van niet. Maar ik ga ze zo ff bellen.

Ik moet alleen PS4 leeggooien. Backuppen heb ik gisteren gedaan. Zoonlief zal me wel niet zo leuk vinden, speelt Spiderman op guest account en die is niet gebackupped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbacon
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-03 14:32
Dark_man schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:34:
[...]

Dat kan toch juist elk jaar veranderen?

Sony en Microsoft sleutelen constant aan de console om deze goedkoper aan te bieden en historisch gezien word de prijs constant verlaagd.

Aangezien het om hardware gaat is het ook normaal dat de prijs constant word verlaagd.

En wat ook gebeurt is dat Sony of Microsoft met een "revision" komen en dus in 1 keer hun voorraad willen wegdoen en dus bij grote distributeurs of grote ketens in 1 klap al hun voorraad aan verkopen desnoods met een verlies.

De winkels zoals Game Mania, of Media Markt maken op deze revisions of veel winst of doen een "aanbieding"

Deze prijsverlaging of aanbieding is echter alleen mogelijk omdat Sony of Microsoft een prijsverlaging doorvoert.

Hoe ik dit allemaal weet? Ik ben inkoper geweest van consoles en hardware.
Wellicht wat off topic maar ik ben hier al tijd benieuwd naar: wat is een gangbare marge % voor een verkoper voor verkoop van consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Joosie200 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:25:
[...]

Ja, ik ga straks alles backuppen. Hell ben zelfs aan het overwegen om later op werk te beginnen om er geen eentje mis te lopen morgen _O-
#MeToo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

elbacon schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:29:
[...]

Wellicht wat off topic maar ik ben hier al tijd benieuwd naar: wat is een gangbare marge % voor een verkoper voor verkoop van consoles?
-10 tot 10% verlies/winst ofzo

Foutje, ik las fabrikant

[ Voor 8% gewijzigd door The Inquisitor op 12-12-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Ik weet het niet. Gisteren gebeld met filiaal in Apeldoorn en daar kon ik niet reserveren. Daarnaast heb ik een Pro en zou ik gebruik maken van deze actie om een stillere te krijgen.
Ik lees echter in de comments dat de 72xx stiller is maar wel warmer wordt. Aangezien mijn ps4 in een tv meubel staat (voor WAF) en het daarin redelijk warm kan worden lijkt me dat geen goede combi.

Iemand hier met dezelfde overwegingen? Ben benieuwd naar jullie mening :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Melantrix schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:36:
Ik weet het niet. Gisteren gebeld met filiaal in Apeldoorn en daar kon ik niet reserveren. Daarnaast heb ik een Pro en zou ik gebruik maken van deze actie om een stillere te krijgen.
Ik lees echter in de comments dat de 72xx stiller is maar wel warmer wordt. Aangezien mijn ps4 in een tv meubel staat (voor WAF) en het daarin redelijk warm kan worden lijkt me dat geen goede combi.

Iemand hier met dezelfde overwegingen? Ben benieuwd naar jullie mening :)
ik ga het niet doen.

1.geen zin om alles over te zetten
2.geen zin om alle updates opnieuw te installeren
3.ik heb 0 gezeik gehad met dit model, misschien dalijk pech met het nieuwe model ?
4.geen zin om alle accessoires bij elkaar te zoeken
5.geen zin om mijn ps4 uit de meubelkast te halen dat strak afgewerkt is met snoeren
6.geen zin om de doos te zoeken in mijn garage
7.er zit een 2TB in mijn huidige pro, geen zin om te klooien.

Hoofdreden: LUIHEID :P

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 12-12-2018 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:46
Hier zojuist de reservering (telefonisch) kunnen plaatsen en vanmiddag mijn launch PS4 Pro brengen. opnieuw garantie + nieuwer/stiller model = win win. Even eigen 2TB eruit halen en dan in de nieuwe prikken en gamen weer :)

[ Voor 19% gewijzigd door lubbertkramer op 12-12-2018 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Drie vestigingen geprobeerd te bellen, maar allen in gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 13:44
Ik kwam er op een gegeven moment door, maar werd "in de wacht gezet". Vervolgens hoor ik vrolijk hoe de medewerker meerdere mensen zat te helpen en mij compleet vergeten was. Haha, opzich wel lache want hoorde allerlei klantgegevens (inclusief waar de vrouw woont, hoe ze heet en hoeveel punten ze op haar klantenkaart heeft).

Uiteraard na klant nr 2 maar de telefoon weer opgehangen (zat al langer dan 7 minuten te wachten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
Ben net even langs geweest in Apeldoorn bij de gamemania. Die stonden met zijn 2en en 1tje was vandaag receptioniste. Ze waren om half 10 open en werden plat gebeld.

Ze nemen geen reserveringen aan.
Overigens kregen zij maar 5 exemplaren. En ik heb zelf geen zin om daar te gaan wachten in de ochtend. Waarschijnlijk moet ik dan ook idioot vroeg in de rij gaan liggen. Jammer het was een mooie deal geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Het is natuurlijk niet gezegd dat er tot aan eind december geen nieuwe Pro's worden geleverd aan Game Mania. Ik blijf gewoon tot die tijd de voorraad in de gaten houden op de website.

Wat ik wel bijzonder vind is dat Game Mania regelmatig van dit soort acties heeft, terwijl ik me echt afvraag wat ze met die gigantische hoeveelheden gebruikte PS4's moeten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:02
Mensen hoeven Groningen niet te bellen of er naar toe te gaan want er waren er half uur geleden nog 6 beschikbaar.

Maar eventueel is een pro console + spel nog wel een optie met extra bijbetaling wat ik heb begrepen.....

Ik ben blij dat ik er één heb kunnen regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Hamazaki schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:42:
[...]

ik ga het niet doen.

1.geen zin om alles over te zetten
2.geen zin om alle updates opnieuw te installeren
3.ik heb 0 gezeik gehad met dit model, misschien dalijk pech met het nieuwe model ?
4.geen zin om alle accessoires bij elkaar te zoeken
5.geen zin om mijn ps4 uit de meubelkast te halen dat strak afgewerkt is met snoeren
6.geen zin om de doos te zoeken in mijn garage
7.er zit een 2TB in mijn huidige pro, geen zin om te klooien.

Hoofdreden: LUIHEID :P
Doos heb je niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
rwbk schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:06:
Ben net even langs geweest in Apeldoorn bij de gamemania. Die stonden met zijn 2en en 1tje was vandaag receptioniste. Ze waren om half 10 open en werden plat gebeld.

Ze nemen geen reserveringen aan.
Overigens kregen zij maar 5 exemplaren. En ik heb zelf geen zin om daar te gaan wachten in de ochtend. Waarschijnlijk moet ik dan ook idioot vroeg in de rij gaan liggen. Jammer het was een mooie deal geweest.
Thanks, dat is voor mij genoeg om de knoop door te hakken. Jammer maar helaas.

Het is jammer dat de uitvoering (imho) telkens tegenvalt bij Gamemania. Afgelopen actie met inruil van controllers was ik ook geintereseert om een sunset orange op de kop te tikken maar die hadden ze niet.

Van mij mogen ze bij de volgende gewoon zorgen voor een ruime voorraad van alles, want dit is beetje blij maken met een dode mus steeds :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:11

Satom

Verzamel ervaringen

Vestiging Utrecht lijkt ook al vanaf opening niet telefonisch bereikbaar te zijn. Gok dan ook dat ze inmiddels door de voorraad zijn, jammer had graag de 'gewone' variant ingeruild voor een Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Melantrix schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:23:
[...]

Thanks, dat is voor mij genoeg om de knoop door te hakken. Jammer maar helaas.

Het is jammer dat de uitvoering (imho) telkens tegenvalt bij Gamemania. Afgelopen actie met inruil van controllers was ik ook geintereseert om een sunset orange op de kop te tikken maar die hadden ze niet.

Van mij mogen ze bij de volgende gewoon zorgen voor een ruime voorraad van alles, want dit is beetje blij maken met een dode mus steeds :+
Da’s zeker minder! Je moet dus weer een bak geluk hebben. In de rij staan vind ik op zich nie heel erg. Maar ga echt niet uren vantevoren campen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:57
Wij hebben zelf ook de pro 1TB, geen idee nog welk model verder.
Wat ik niet kan vinden, wat is nu eigenlijk het wezenlijke verschil tussen deze versies of waar ik dat kan vinden op internet.

En is het ook echt zo dat je de 72xx krijgt?

voor mij zou het R'dam of Zuidplein worden om te gaan halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 12-12-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
met het zogenaamde verhaaltje 'door de voorraad heen' is dit natuurlijk een perfecte reclamestunt van hun. waarschijnlijk had elke filiaal maar 5x pro's ter beschikking voor de inruilactie. ze zijn niet gek.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 12-12-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Arunia schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:30:
Wij hebben zelf ook de pro 1TB, geen idee nog welk model verder.
Wat ik niet kan vinden, wat is nu eigenlijk het wezenlijke verschil tussen deze versies of waar ik dat kan vinden op internet.

En is het ook echt zo dat je de 72xx krijgt?
Google is meestal wel handig om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@bram1984 Seriously? Ik kan het niet vinden. Wellicht kijk ik verkeerd, maar dan is het toch geen vreemde vraag? Als het niet nuttig is om die van ons te ruilen want wellicht een 71xx model oid, dan ga ik al die moeite er ook niet voor nemen. Die van ons is nu net een jaar oud denk ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 13:04
Arunia schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:33:
@bram1984 Seriously? Ik kan het niet vinden. Wellicht kijk ik verkeerd, maar dan is het toch geen vreemde vraag? Als het niet nuttig is om die van ons te ruilen want wellicht een 71xx model oid, dan ga ik al die moeite er ook niet voor nemen. Die van ons is nu net een jaar oud denk ik zo.
Er is een verschil qua geluidsproductie, mocht je daar geen last van hebben dan is het enige verschil dat je weer een extra langer garantie hebt en een gloednieuwe controller krijgt. Ik heb nog een PS4 Pro op de releasedatum aanschaft en daarvan heb ik de koelpasta met liquid metal vervangen en dat heeft goed geholpen. Laat het hier wel bij, klinkt als veel moeite doen voor relatief weinig vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@NotSoSteady Thanks. Voor het geluid is het aardig wat werk om te doen voor een backup. Toen met de PS3 ook moeten doen ivm bliksem inslag. Daarna wel wat saves kwijt geweest. Blijkbaar geen backup online. Ga het thuis nog even nakijken. als het het eerste model is (verwacht het niet eigenlijk), dan zou het alleen voor de garantie zijn. En die is nog een jaar op dit moment.

Wat je zegt, erg veel moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Arunia schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:33:
Ik denk dat je de verkeerde zoektermen dan gebruikt. Een van de go-to sites is natuurlijk Eurogamer/Digital Foundry. Die hebben de 7200 uitgebreid getest.

https://www.eurogamer.net...ion-4-pro-cuh-7200-review

Of de GM inderdaad 7200 uitbrengt, dat weet niemand hier denk ik. Dat zou je ze zelf moeten vragen als jij ze wel te pakken krijgt. Ik heb het opgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 13:04
bram1984 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:45:
[...]

Ik denk dat je de verkeerde zoektermen dan gebruikt. Een van de go-to sites is natuurlijk Eurogamer/Digital Foundry. Die hebben de 7200 uitgebreid getest.

https://www.eurogamer.net...ion-4-pro-cuh-7200-review

Of de GM inderdaad 7200 uitbrengt, dat weet niemand hier denk ik. Dat zou je ze zelf moeten vragen als jij ze wel te pakken krijgt. Ik heb het opgegeven.
Sony levert alleen nog nieuwe revisies.
Arunia schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:42:
@NotSoSteady Thanks. Voor het geluid is het aardig wat werk om te doen voor een backup. Toen met de PS3 ook moeten doen ivm bliksem inslag. Daarna wel wat saves kwijt geweest. Blijkbaar geen backup online. Ga het thuis nog even nakijken. als het het eerste model is (verwacht het niet eigenlijk), dan zou het alleen voor de garantie zijn. En die is nog een jaar op dit moment.

Wat je zegt, erg veel moeite.
Voor PS Plus-gebruikers is er tegenwoordig wel cloud-ondersteuning beschikbaar, dus dat is het probleem niet.

[ Voor 35% gewijzigd door NotSoSteady op 12-12-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NotSoSteady schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:46:
[...]

Sony levert alleen nog nieuwe revisies.
Lijkt me ook, maar dat wil niet zeggen dat de GM geen oude revisies heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb na tig pogingen iemand aan de lijn gekregen (half uur geleden) en er één kunnen reserveren. Morgen kan ik 'm ophalen. Wel een vage actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Tom schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:47:
Ik heb na tig pogingen iemand aan de lijn gekregen (half uur geleden) en er één kunnen reserveren. Morgen kan ik 'm ophalen. Wel een vage actie :P
Morgen? Vrijdag toch?

Heb ook reservering gemaakt, had nog een PS4 van dag 1.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 12-12-2018 10:49 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Momenteel op de website :
TIP PS4 Pro Inruilactie
Vanwege het enorme succes van de inruilactie voor de PS4 Pro en de beperkte voorraad zijn onze winkels momenteel moeilijk telefonisch bereikbaar.
En ook nu highlighted : OP=OP, wat wel bizar is in combinatie met het feit dat ze pas vanaf vrijdag verkrijgbaar zijn.
Dit doet me toch wel serieus afvragen of het wel een CUH-72xx is die je krijgt. Lijkt precies een voorraad die nog rap buiten moet voor het eindejaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Twixie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:16:

[...]

En ook nu highlighted : OP=OP, wat wel bizar is in combinatie met het feit dat ze pas vanaf vrijdag verkrijgbaar zijn.
Dit doet me toch wel serieus afvragen of het wel een CUH-72xx is die je krijgt. Lijkt precies een voorraad die nog rap buiten moet voor het eindejaar.
Ja inderdaad. Alleen die twijfel vind ik al genoeg om er niet op in te gaan. Leuk voor je garantie dan wel, maar meer ook niet als het geen 72 model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb gebeld, telefonisch gereserveerd, zojuist ingeleverd en ze gaan me bellen als de test succesvol was, ophalen kan vrijdag. Ben benieuwd.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Sp33dFr34k schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:40:
Ik heb gebeld, telefonisch gereserveerd, zojuist ingeleverd en ze gaan me bellen als de test succesvol was, ophalen kan vrijdag. Ben benieuwd.
Ze zijn aan het testen as we speak. Heb nog niet gevraagd of ik dan vrijdag zeker een PS4 Pro te pakken heb. Zo even doen. Dude rent zich helemaal in het rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sp33dFr34k schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:40:
Niemand die heeft gevraagd welke versie het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

bram1984 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:16:
[...]

Jawel. De nieuwste (CUH-72xx), schijnbaar is voorraad van de oude versies op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Denk dat die oude voorraad "gedumpt" is met Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:16:
[...]

www.gamemania.nl en dan even het desbetreffende filiaal bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Even update van mijn kant:
Gisterenmiddag was ik een Pro gaan reserveren voor 289. De inruilactie was toen nog niet bekend...
Ik ben net terug gegaan om mijn oude Pro af te geven. Dat was geen enkel probleem.
Ze hebben enkel de console, controller en kabels nodig, doos zelfs niet.
Ik had mijne al volledig gereset. Ze hebben het toestel aangezet en GoW er in gestoken om te testen of de drive werkt. Daarnaast is de controller getest. Dat was alles.
@bram1984 De console die ik heb gereserveerd is cuh72
Ik woon in België, dus hier geldt de actie ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Begin toch te twijfelen :P

Wil namelijk graag een stillere PRO, maar al die moeite en een paar dagen zonder PS4 juist nu ik vrij ben. Ik weet het niet.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:02
Twixie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:16:

[...]

Mijn ps4 is inmiddels buiten garantie en ik krijg een console terug nieuw met twee jaar garantie dus of het een oud/nieuw versie is is voor mij echt niet relevant maar een top deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Moet je de originele kabels hebben? Geen idee hoe de originele PS4 hdmi eruitziet, heb er tientallen liggen :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:44

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Phusebox schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:31:
Moet je de originele kabels hebben? Geen idee hoe de originele PS4 hdmi eruitziet, heb er tientallen liggen :S
Is het niet gewoon mogelijk die ter plekke uit de nieuwe doos te halen?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:52

Pixelmagic

Ubergeek

Phusebox schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:31:
Nee, kabel is kabel is mij verteld. Zelfde geld voor usb laadkabel voor controller.

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb zojuist Apeldoorn, Arnhem (Jansplaats en Kronenburg), Doetinchem en Nijmegen gebeld. Alles is reeds gereserveerd. Jammer, kwam er zojuist pas achter dat deze actie er was :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
GM Breda neemt maar niet op :P
Iemand toevallig meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Denk dat je niet meer veel kans maakt als je nu nog aan het bellen bent..
Ik zou gewoon zo snel mogelijk naar je filiaal gaan als je ze telefonisch niet kan bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Anton.net schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:46:
Denk dat je niet meer veel kans maakt als je nu nog aan het bellen bent..
Ik zou gewoon zo snel mogelijk naar je filiaal gaan als je ze telefonisch niet kan bereiken
Mwah. Kan. Pokke-eind fietsen en het is koud enzo }:O . Ik wacht wel op wat eindejaarsbonusjes en verkoop dan mijn 'oude' PS4 pro en koop dan wel weer een nieuwe. Geluid begint ondanks dat ik veel game met een headset op toch wel irritant te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben langs het filiaal bij werk gegaan in de pauze. Daar hadden ze al 35 reserveringen terwijl de filiaalmanager 25 stuks verwacht. En ik had notabene mijn pro bij me om direct in te wisselen. Dus ik sta nu op de wachtlijst.

Gisteren was ik 10min voor sluitingstijd bij het filiaal in mijn woonplaats. Daar wilden ze een betaling om een reservering aan te nemen. Hier bij het werk om de hoek niet. En hier om de hoek hadden ze geen 48 uur nodig om een console te testen. Thuis waar ik woon wel. Dus vraag me af of ik na werk straks nog wat kan regelen..

In het slechtste geval blijf ik zitten met mijn cuh 7116b. Die is dan maar wat luidruchtiger maar koeler en verbruikt minder stroom.

[ Voor 50% gewijzigd door Joosie200 op 12-12-2018 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Jasphur schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:42:
GM Breda neemt maar niet op :P
Iemand toevallig meer info?
Erheen gaan! Hij staat er alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Rotterdam ook door reserveringen heen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 18:58
Seroczynski schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:41:
Ik heb zojuist Apeldoorn, Arnhem (Jansplaats en Kronenburg), Doetinchem en Nijmegen gebeld. Alles is reeds gereserveerd. Jammer, kwam er zojuist pas achter dat deze actie er was :P
Ik ben zojuist geslaagd bij filiaal Deventer!
Die hadden er nog wat liggen.

go go go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

In Breda had hij er ook liggen maar die kon hij niet weggeven voor 300 euro. Twee nachtjes slapen en ik weet of ik er een te pakken heb. Maar wel een hele strakke actie van Game Mania

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
xSmooth- schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:56:
[...]

Ik ben zojuist geslaagd bij filiaal Deventer!
Die hadden er nog wat liggen.

go go go!
Baaas, zojuist eentje kunnen reserveren, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
OMX2000 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:59:
In Breda had hij er ook liggen maar die kon hij niet weggeven voor 300 euro. Twee nachtjes slapen en ik weet of ik er een te pakken heb. Maar wel een hele strakke actie van Game Mania
Hoe of wat bedoel je "weggeven"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Kan iemand mij uitleggen wat de incentive kan zijn van Game Mania om klakkeloos, maar oude consoles te ruilen voor nieuwe en hier ook nieuwe garantie op te geven?

Behalve dat het wellicht een vorm van reclame is voor Game Mania?
Of dat ze een sales target hebben richting Sony en zo via een omweg dit target voor 2018 willen halen. Zelf de inkoop neerleggen en die met de verkoop van oude/refurbished weer er uit halen en quite spelen waarbij het target richting Sony gehaald wordt?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:25

Oxigeon

En zo is dat!

Hoe zit het eigenlijk met de allereerste lunch ps4 tov de allernieuwste pro? Is deze een stuk stiller geworden? Wil me eigenlijk ook een exemplaar reserveren. Maar moet dan uiteraard wel eerst weten of hij stiller is

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Raar, ik lees op Pepper dat in de afgelopen 15 minuten twee mensen een console in Nijmegen hebben kunnen reserveren, maar die hebben geen Pro's meer werd mij verteld. Dus die hebben een andere gereserveerd of ineens nemen ze in Nijmegen weer reserveringen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Seroczynski schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:10:
Raar, ik lees op Pepper dat in de afgelopen 15 minuten twee mensen een console in Nijmegen hebben kunnen reserveren, maar die hebben geen Pro's meer werd mij verteld. Dus die hebben een andere gereserveerd of ineens nemen ze in Nijmegen weer reserveringen aan.
Kan ook zijn dat hun console die zij ingeleverd hebben zijn afgekeurd, waardoor de reserveringen vrij gekomen zijn.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste