Ik heb Zeist gesproken en die had niets meer. Wist mij ook te vertellen dat Utrecht en Hilversum er al doorheen zijn.
Arnhem krijg ik al heel lang niet te pakken.
Die vertelde mij een half uur geleden dat beide filialen geen reserveringen meer aannemen.Shifty47 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:15:
[...]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Dankje. Dan hou ik er ook mee op.Seroczynski schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:15:
[...]
Die vertelde mij een half uur geleden dat beide filialen geen reserveringen meer aannemen.
Sorry, dat moest zijn meegeven. Ik schreef zoals praat, en da’s Brabants
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik begreep van de verkoper ik Breda dat er nu alleen nog 72xx geleverd worden. Die oude zijn op. Tenzij ze stiekem refurbished ps4’s de markt opgooien natuurlijk.Arunia schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:18:
Lees dat R'dam er doorheen zit, dan hoef ik iig de moeite niet te gaan doen.Thanks!
Kijk nog wel welk model ik heb, maar zal een 71xx zijn gok ik zo.
Idd, volgende actie kijken we wel weer.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik begreep gisteren dat ze de hoop hadden dat Sony nog meer zou leveren als het erg hard liep. Kan best dat ze het bericht hebben gehad en nu dus een nieuwe voorraad hebben of krijgen.Seroczynski schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:10:
Raar, ik lees op Pepper dat in de afgelopen 15 minuten twee mensen een console in Nijmegen hebben kunnen reserveren, maar die hebben geen Pro's meer werd mij verteld. Dus die hebben een andere gereserveerd of ineens nemen ze in Nijmegen weer reserveringen aan.
Was me ook al aan het afvragen of er ergens een boekhoudkundige reden achter te zoeken is.True schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:05:
Of dat ze een sales target hebben richting Sony en zo via een omweg dit target voor 2018 willen halen.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
[ Voor 53% gewijzigd door Shifty47 op 12-12-2018 13:41 ]
Nog een reden waarom ik hier eigenlijk aan twijfel : als GameMania meer marge haalt op een 2dehands nu een nieuwe tijdelijk €100 minder kost, waarom kopen ze dan niet gewoon zelf een hele batch op, die ze dan na Nieuwjaar gewoon voor €100 extra verkopen als nieuw ?Twixie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:37:
[...]
Anderen claimen dat het is omdat ze die dan gewoon na Nieuwjaar gewoon weer voor €339 in de 2dehands zetten. Moet dus zijn dat ze weten dat de huidige prijzen opnieuw slechts tijdelijk zijn.
Heb je dat dan zelf voorgesteld? Want zoals ik het nu lees is er in het afgelopen uur iets veranderd bij de GameMania.Shifty47 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:38:
Zojuist Arnhem Jansplaats gesproken en één gereserveerd
Wel de RDR2 versie dus met € 39 bijbetaling maar dat is nog steeds een top deal
Ze hebben er overigens nog meer
Ik vroeg of ze nog PS4 Pro's voor de actie hadden en zei "nee en ja". Ik heb alleen nog de RDR2 bundel en dan moet je € 39 bijbetalen.Seroczynski schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:43:
[...]
Heb je dat dan zelf voorgesteld? Want zoals ik het nu lees is er in het afgelopen uur iets veranderd bij de GameMania.
JaJasphur schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:13:
Zit in de RDR2 bundel ook de nieuwe PS pro?
Wat ik heb begrepen is dat ze de Pro na de actie gaan verkopen voor €320,- / €330,- ofzorsint schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:00:
Zojuist in Zaandam gereserveerd. Nu nog op zoek naar de juiste kabels. Bizarre actie dit, zal wel te maken hebben met het feit dat Sony bepaalt wanneer je nieuwe ps4 in de actie mag gooien. Dus straks mag je de 2e hands gewoon verkopen voor de prijs van deze actie if een tientje meer.
Prachtig verdienmodel zo haha.beezjeh schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:17:
[...]
Wat ik heb begrepen is dat ze de Pro na de actie gaan verkopen voor €320,- / €330,- ofzo
Waar kun je dat terugvinden?doobieters schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:48:
Als je niet per se een Pro wil hebben en je hebt nog een oude launch PS4 dan kun je ook overwegen een Slim te kiezen.. Voor 19 euro heb je weer een nieuw exemplaar. :-)
Staat gewoon op de actiepagina.
Twixie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:37:
[...]
Moet dus zijn dat ze weten dat de huidige prijzen opnieuw slechts tijdelijk zijn.
De actie loopt van 14 t/m 28 december bij onze retailers - zolang de voorraad strekt.
Wegens het enorme succes van de inruilactie is de hele voorraad PlayStation 4 Pro reeds uitverkocht.
gaat dit nog van de huidige prijs af ? zie namelijk niks op MM site staan betreffende dit ook gezien het pas vanaf de 14e is natuurlijk maar daar kost een pro momenteel los 299 zou dit serieus betekenen dat hij maar 199 gaat kosten ?
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
De actieprijs van €299 gaat pas op vrijdag in bij de GM evenals de MM.copywizard schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:17:
[...]
gaat dit nog van de huidige prijs af ? zie namelijk niks op MM site staan betreffende dit ook gezien het pas vanaf de 14e is natuurlijk maar daar kost een pro momenteel los 299 zou dit serieus betekenen dat hij maar 199 gaat kosten ?
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Mooi! Graag gedaan!Seroczynski schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:03:
[...]
Baaas, zojuist eentje kunnen reserveren, bedankt!
Waar zie je dat staan, neem aan dat je deze actiepagina bedoeld?
Jasphur schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:49:
Oké. Ik kom net terug van GM Breda, bizar verhaal.
1: Rond 13:00 uur was mijn vrouw toevallig in de stad en die heb ik even langs GM gestuurd met de vraag of ze er eentje kon reserveren. Antwoord: nee, kon hij niet. Hij had er nog maar één, maar als ik nu kwam dan had ik hem misschien nog. Ik moest alles nog updaten en back-uppen en het is voor mij best een eind naar de stad dus ik dacht laat maar.
2: Toen zag ik dat de Mediamarkt vanaf vrijdag de nieuwe PS4 pro voor 300 euro heeft, dus ik dacht: ik zet mijn huidige op Marktplaats en ga dan voor wat tientjes extra de PS bij de MM halen. Zo gezegd zo gedaan. In de advertentie vertelde ik erbij dat mijn uitvoering af en toe blaast, maar dat je met een headset op er geen last van heeft. Mijn prijs: 225 euro. Binnen vijf minuten had ik al 3 mensen tegen elkaar op bieden en zat de prijs al op 245 euro!!
3: Ik las hier dat ook de RDR2 bundels zijn die meedoen met de actie voor 39 euro meer. Dus toch even bellen. "Ja, kom maar, van die bundel heb ik er nog een aantal". Ondertussen had ik natuurlijk alles al geupdated en geback-upped. Meteen op de fiets gesprongen.
4: Daar aangekomen: druk!! Arme jongen stond helemaal alleen en de telefoon bleef maar gaan. Zijn standaard zin was dan ook: "Goedemiddag met GameMania Breda, de PS4 pro is uitverkocht.". Na dik een uur wachten (gewoon mensen in de winkel en nog 1 persoon voor mij die zijn Slim wilde inruilen) was ik aan de beurt. Tijdens het testen vertelde hij mij dat hij vanmiddag iemand had waarbij de PS heel erg opsteeg en dat die dus niet werd overgekocht en dat er daarom een nieuwe PS4 pro vrij was gekomen. Of ik die wilde in plaats van de bundel. "Yes please!" echter werd ik wel schijt zenuwachtig omdat die van mij dus af en toe ook behoorlijk blaast. Maar bij de test werkte de Pro gewoon naar behoren en is ie verkocht aan GM en kan ik vrijdag mijn nieuwe PS4 Pro komen halen
5: Ik heb de bieders op Marktplaats teleur moeten stellen. En één daarvan vind mij stom... Dat was toch niet één van jullie hé?
Dus voor de mensen die het vandaag niet gelukt is (@copywizard ??): zet je PS4 op Marktplaats en verkoop hem! Ik denk dat als je laag begint zoals ik (225 euro) je er alsnog een mooie deal uit kan halen als je snel een PS reserveert bij de Mediamarkt.
Vreemd, ik meende dat gelezen te hebben.. Ik kan het even niet terugvinden, sorry.Marc3l schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:58:
[...]
Waar zie je dat staan, neem aan dat je deze actiepagina bedoeld?
https://www.gamemania.nl/info/inruilactieps4pro2018
Vanmorgen kon ik zien dat hun standaard 2dehands prijs voor een Pro €339 is. Los van de vraag wie er nu in godsnaam een Pro koopt met slechts 15% korting tov nieuwprijs, om nog maar van de periode te zwijgen (net na nieuwjaar dus net na de interessantste periode qua kortingen), is het mathematisch onmogelijk dat ze hiermee een betere deal doen.beezjeh schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:17:
[...]
Wat ik heb begrepen is dat ze de Pro na de actie gaan verkopen voor €320,- / €330,- ofzo
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 12-12-2018 17:38 ]
Maar de prijsverlaging van Sony geldt toch heel deze maand?Jasphur schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:38:
De actie duurt zolang de voorraad strekt. Maar die voorraad is volgens mij al grotendeels op. Even de bundels niet meegerekend.
[ Voor 10% gewijzigd door Anton.net op 12-12-2018 18:32 ]
Wat @Anton.net dus zegt... Die prijs van €299 geldt de hele maand en gaat van Sony uit, dus ook andere winkels gaan die voor die prijs hebben. Als Sony reclame maakt dat het een actie is van 14/12 tot 28/12, ga ik er niet van uit dat die hele voorraad al compleet op is nog voordat die actie begint.Jasphur schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:38:
@Twixie Mij werd in de winkel verteld dat de vandaag ingeruilde Playstation systemen volgende week al in de verkoop gaan. De actie duurt zolang de voorraad strekt. Maar die voorraad is volgens mij al grotendeels op. Even de bundels niet meegerekend.
Waar baseer je dat op ? Gezien het aantal wat er ingeruild word kr8jgen ze een aardige voorraad en lang niet allemaal nieuwe spullen. Als het mij nog lukt zal ik mijn ps4 (3+ jaar oud, geen slim) inruilen voor 170€. Voor hoeveel moeten ze die dan nog verkopen en hoe lang blijft hij op de plank staan (kapitaal vernietiging).joey82 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:12:
de game mania maakt met deze actie natuurlijk dikke winst
maak maar eens een praatje met een filiaal manager van een game mania winkel dan snap je het ook beter,hij kwam met een heel verhaal wat ik nu niet ga typen sorry,te lang....Pixelmagic schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:30:
[...]
Waar baseer je dat op ? Gezien het aantal wat er ingeruild word kr8jgen ze een aardige voorraad en lang niet allemaal nieuwe spullen. Als het mij nog lukt zal ik mijn ps4 (3+ jaar oud, geen slim) inruilen voor 170€. Voor hoeveel moeten ze die dan nog verkopen en hoe lang blijft hij op de plank staan (kapitaal vernietiging).
Het lijkt me logischer dat ze een deal hebben met Sony om de bulk van de inruil terug te leveren. Geen idee wat die er mee zouden gaan doen, maar dat geld dus ook voor GM.
In de filialen waar ik ben geweest is de 19 jarige achter de balie de filiaalmanager, ontzettend aardige jongens maar inzicht in de handel beschuldig ik ze niet van.joey82 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:45:
[...]
maak maar eens een praatje met een filiaal manager van een game mania winkel dan snap je het ook beter,hij kwam met een heel verhaal wat ik nu niet ga typen sorry,te lang....
maargoed als je echt nieuwsgierig en en je bent goed in om een lang verhaal kort te maken ( wat ik niet ben ) loop dan een een game mania binnen en maak een praatje met een filiaal manager
[ Voor 4% gewijzigd door CCJJVV op 12-12-2018 20:15 ]
zoiets zei de filiaal manager ook tegen mij idd.CCJJVV schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:12:
Ik verwacht dat de deal als volgt is:
Game Mania en andere retailers kunnen nu tijdelijk tijdens de actieperiode cashback krijgen voor elke PlayStation 4 pro die ze tijdens de actieperiode verkopen.
Door de PlayStations om te ruilen "verkopen" ze een groot aantal PlayStations in een korte tijd waardoor ze een groot aantal Playstations tegen een goedkope prijs kunnen verkijgen. De prijs waarvoor ze normaal de tweedehands Playstation 4 pro verkopen is immers meer dan de tijdelijke actie prijs. Doordat ze de PlayStation 4 pro hebben omgeruild kan Game Mania cashback aanvragen bij Sony terwijl ze eigenlijk een PlayStation hebben omgeruild. Hierdoor hebben ze een tweedehands PlayStation voor een prijs die goedkoper is dan een nieuwe tijdens de actieperiode. Hierdoor hebben ze nog profijt van de actie na de actie periode.
[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 12-12-2018 20:32 ]
Inderdaad, gewoon Occam's RazorAnton.net schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:44:
Nog een optie: Gamemania heeft helemaal niet nagedacht over deze actie.
Dat lijkt mij wel, maar heb je de oorspronkelijk 500GB HDD niet meer dan? Of wil je helemaal geen gebruik meer maken van je HDD.SD5k schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:22:
Heeft iemand van jullie toevallig een PS4 ingeleverd met een HDD van afwijkende grootte? Ik heb er namelijk een in gedaan van 1,5TB omdat dat toen de meest gunstig geprijsde schijf was, oorspronkelijk had hij 500GB. Zou deze dan worden gezien als een 1TB PS4 bij Gamemania?
En kans dat klanten toch nog even een game meepikken als ze toch in de winkel zijnShifty47 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:46:
Wat volgens mij in de redenen hierboven vergeten wordt is dat de marketingafdeling hier echt wel over nagedacht heeft. En ja, dan pak je misschien een paart tientjes per console minder maar de bekendheid die deze actie genereerde/genereert is vele malen meer waard.
Jasphur schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:11:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel mensen hun 70xx hebben ingeruild voor een 72xx. Zeg maar de 0 euro ruil.
Voor mij in de winkel wilde een jongen zijn slim omruilen voor een pro en na mij kwam een jongen zijn OG PS4 ruilen voor een pro. Niet dat dat meteen erg representatief zou zijn
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
[ Voor 27% gewijzigd door beezjeh op 13-12-2018 11:26 ]
Same here, HDMI kabel en oordopjes zaten nog origineel in het plastic, doos, handleidingen alles erbijbeezjeh schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:25:
Mijn launch console kunnen ze zo verkopen als nieuw. Qua geluid alleen in de zomermaanden lawaaiig maar verder viel het wel mee in het algemeen.
Console nog als nieuw, verpakking aanwezig en accessoires onaangebroken etc
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ja okee, maar het is en blijft een apparaat van 5 jaar oud. Hoeveel uur heeft het ding gedraaid....beezjeh schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:25:
Mijn launch console kunnen ze zo verkopen als nieuw. Qua geluid alleen in de zomermaanden lawaaiig maar verder viel het wel mee in het algemeen.
Console nog als nieuw, verpakking aanwezig en accessoires onaangebroken etc
Je kon je oude inderdaad al brengen en daardoor verzekerd zijn om er morgen een te kunnen ophalen, mede omdat ze morgen geen tijd hebben om te testen door de verwachte drukte en gamemania mag er volgens de website 48 uur overdoen. Hier vanmorgen het telefoontje gehad dat ie getest wasJasphur schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:08:
Begrijp ik nou goed dat er mensen zijn die al zeker weten dat ze een nieuwe PS kunnen en waarvan de inruil PS al is getest. En dat er mensen zijn die er eentje hebben gereserveerd, maar waarvan het nog niet zeker is dat ze er morgen eentje kunnen halen en wachten op een telefoontje die dat wel of niet bevestigd?
[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 13-12-2018 12:18 ]
Ik heb telefonisch afgesproken om vrijdag met mijn eigen PS4 naar de GM te gaan en daar mijn PS4 te laten testen. Indien dat akkoord is kan ik een Pro meenemen.Jasphur schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:08:
Begrijp ik nou goed dat er mensen zijn die al zeker weten dat ze een nieuwe PS kunnen en waarvan de inruil PS al is getest. En dat er mensen zijn die er eentje hebben gereserveerd, maar waarvan het nog niet zeker is dat ze er morgen eentje kunnen halen en wachten op een telefoontje die dat wel of niet bevestigd?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb gisterochtend vanaf 10:00 GM Amsterdam Nieuwedijk proberen te bereiken, om 10:06 eindelijk iemand aan de lijn gekregen en uiteraard waren ze toen al 'op'. Daarna nog een kwartier geprobeerd om alle GM's in Noord-Holland te bellen, continue een in-gesprekstoon. Uiteindelijk ben ik in Haarlem op de reservelijst gezet en die belde mij 's middags terug met de aanbieding dat ik de RDR2-bundel (a 339) ook kon kopen en dat de inruilwaarde van mijn PS4 1TB hetzelfde was als de actie: 190 euro. RDR2 boeit me verder niet en die lever ik dus weer direct in bij hun voor 30,-, onderaan de streep betaal ik straks 120,- voor een PRO upgrade, prima deal lijkt me.Jasphur schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:08:
*burp*
Heel bijzonder, wat kan jij als consument daar aan doen ? Daarnaast uiteraard de vraag wat is “te” luid...Joosie200 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:24:
Ik lees nu in het Pepper draadje het volgende. Er zijn een aantal die hun 7016 cuh pro hebben ingeruild of PS4 original. Maar die waren te luid bevonden bij testen. Dus hun inruil gaat niet door.
[ Voor 29% gewijzigd door Farabi op 13-12-2018 13:33 ]
Mja. Verwacht niet dat ze met een geluidsmeter gaan testen oid. En idd je weet niet of er meer redenen waren. Maar ja denk niet dat ik nog in aanmerking kom. Want voor de 2 die afgewezen worden gaan er wss 8 wel ingeruild worden. Heb ik als nog niks al sta ik op de wachtlijst bij AssenPixelmagic schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:31:
[...]
Heel bijzonder, wat kan jij als consument daar aan doen ? Daarnaast uiteraard de vraag wat is “te” luid...
Zou me niet verbazen als je naar een ander filiaal gaat dat er een andere uitkomst is. Tegelijk kan het natuurlijk ook zo zijn dat er meerdere dingen waren maar de persoon in kwestie alleen dat vermeld. Sommige mensen gaan als beesten met hun spullen om
Hamazaki schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:32:
sorry, maar wat een mierenneukerij voor een chip bij iedereen...dat je het voor de garantie doet kan ik nog begrijpen.
Niet zo erg als jouw reden om het niet te doenHamazaki schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:42:
[...]
ik ga het niet doen.
1.geen zin om alles over te zetten
2.geen zin om alle updates opnieuw te installeren
3.ik heb 0 gezeik gehad met dit model, misschien dalijk pech met het nieuwe model ?
4.geen zin om alle accessoires bij elkaar te zoeken
5.geen zin om mijn ps4 uit de meubelkast te halen dat strak afgewerkt is met snoeren
6.geen zin om de doos te zoeken in mijn garage
7.er zit een 2TB in mijn huidige pro, geen zin om te klooien.
Hoofdreden: LUIHEID
Ik vrees ook dat ik er naast ga grijpen, ben pas vrijdag weer op de locatie waar de ps4 staat, dan nog backup en clean doen... zit er aan te denken er gewoon een bij Bol te bestellen en mijn huidige pre-slim via MP te verkopen. Geen idee wat dat nog oplevert en of dat in de buurt van die 170€ van GM komt.Joosie200 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:34:
[...]
Mja. Verwacht niet dat ze met een geluidsmeter gaan testen oid. En idd je weet niet of er meer redenen waren. Maar ja denk niet dat ik nog in aanmerking kom. Want voor de 2 die afgewezen worden gaan er wss 8 wel ingeruild worden. Heb ik als nog niks al sta ik op de wachtlijst bij Assen
Op de inruilactie pagina staat inmiddels de melding: “Wegens het enorme succes van de inruilactie is de hele voorraad PlayStation 4 Pro reeds uitverkocht.” We weten niet hoeveel mensen nu precies echt gebruik hebben kunnen maken van deze actie, maar Game Mania zelf meldt dat het om duizenden klanten gaat. De actie zelf heeft welgeteld één dag geduurd, niet zo gek ook, want er was behoorlijk veel animo voor deze stunt.
Chip ? Ik dacht dat de chipset ongewijzigd was. Is gewoon andere voeding en koeling. Ik zie overigens niemand mierenneuken. Als je de kans krijgt om gratis je exemplaar te vervangen, waarom zou je het niet doen. Zelfs als het exact dezelfde is, betekent het nog altijd een no-brainer met een spiksplinternieuwe console + controller, en inderdaad terug 2 jaar garantie.Hamazaki schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:32:
sorry, maar wat een mierenneukerij voor een chip bij iedereen...dat je het voor de garantie doet kan ik nog begrijpen.
Inderdaad, dat had ik persoonlijk ook 'eerlijker' gevonden. Nu pissen heel veel non-pro bezitters buiten de pot.Twixie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:39:
Al bij al is het gewoon geen slimme actie van GM. Als hun voorraad zo beperkt was dat al alles uitverkocht is nog voordat de actie eigenlijk start, hadden ze de actie toch gewoon moeten beperken tot non-Pro inleveringen ?
Hadden ze nu echt zelf niet kunnen bedenken dat iedereen met een Pro gewoon hun exemplaar zou inleveren ?
*burp*
Klinkt bekend...Doopy-X- schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:00:
[...]
Inderdaad, dat had ik persoonlijk ook 'eerlijker' gevonden. Nu pissen heel veel non-pro bezitters buiten de pot.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Vroeg ik me ook al af. Maar goed ik ga er gewoon langs en dan zien we het wel.Jasphur schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:20:
Vanaf hoe laat eigenlijk? Gewoon wanneer de GM opent?
Scheelt dat hij voor morgen een persoon extra heeft ingepland en er niet meer getest hoeft te worden. HahaOMX2000 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:26:
[...]
Vroeg ik me ook al af. Maar goed ik ga er gewoon langs en dan zien we het wel.
Dit moet niet zo moeilijk zijn om zelf te beantwoorden lijkt mij....OMX2000 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:26:
[...]
Vroeg ik me ook al af. Maar goed ik ga er gewoon langs en dan zien we het wel.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq