Hallo jordi hier patrick .
Nee ik heb nog geen dd heb dd csl besteld ,op dit moment is het zo
Maar ik vroeg me dus af en weet niet of zoiets mogelijk is ,waarom de mount in de link niet zo ontworpen wordt dat hij ook breder gemaakt kan worden.(horizontale gleuven)
Bij jullie is de breedte geloof ik 58 cm ,bij simlab 60 en bij patjuh dus 62,als de mount in de breedte aan te passen zou zijn dan heb je een bredere doelgroep en aangezien jullie de mount los verkopen ga ik er van uit dat jij/jullie er zo veel mogelijk wil verkopen.
Als je het binnen werk en bevestiging bracket bv 2 cm

aan beide kanten uit kan trekken dan zou het geschikt zijn voor iedere dd.
Niet lachen maar de bovenste moet die van jullie voorstellen
:strip_exif()/f/image/xrUj1tq07yMGi69hfkHskgqK.jpg?f=fotoalbum_large)
en de onderste mijn aangepaste met gleuven
Voor formula is orgineel 58 cm dd1, maar kan je kant een ,1 cm uittrekken dan past de dd csl en is de breedte nog steeds 58.
Voor simlab gebruikers kant 2 ,1cm uittrekken is 60 breed voor dd1 en als je dan kant een ,1cm uittrekt past de dd csl met breedte 60 cm.
En voor patjuh

en alle andere DIY mensen daarom moet het 2 cm zijn, kant twee 2 cm uit en kant een 1 cm is breedte 62 met dd csl en max is dan 64 met dd csl(beide kanten 2 cm uittrekken).
En nu vraag je vast waarom dit alles,nou eigenlijk voor mezelf(en mijn kleinzoon)

omdat ik het een hele mooie mount vind en zoiets graag zou bezitten, wel 62 cm lol
En voor jullie om een breed plubliek aan te spreken
Jullie formula rig is vernieuwend, jullie ultimate wheel mount is heel mooi maar (nog) niet vernieuwend
180 is best een hoop geld maar ik zou het er voor over hebben,alzou ik er maar 3 jaar mee doen dan is dat 5 euro per maand
Mochten jullie zoiets ontwerpen en maken koop ik graag de eerste