Toch wel jammer want dat was/is toch wel de charme van het hele sfx100 project.
Ben zelf al een tijd geleden naar Thanos overgestapt. Niet vanwege simfeedback maar omdat ik 6 motoren heb. En dat dan weer met Sim racing Studio software. Niet geheel gratis trouwens. Had ook een DIY windsim gebouwd en dat dan met Simhub software maar daar was ik toch niet tevreden over. Simhub software en SRS software gelijktijdig laten draaien ging met regelmaat niet goed. DIY simwind verkocht en de SRS Hurricane pro aangeschaft. Moet zeggen dat dat toch weer een stuk beter is dan de DIY simwind.
Ben trouwens ook van mening dat de Thanos een stuk beter de G krachten simuleert dan simfeedback.
Al met al toch jammer van simfeedback.
Ben zelf al een tijd geleden naar Thanos overgestapt. Niet vanwege simfeedback maar omdat ik 6 motoren heb. En dat dan weer met Sim racing Studio software. Niet geheel gratis trouwens. Had ook een DIY windsim gebouwd en dat dan met Simhub software maar daar was ik toch niet tevreden over. Simhub software en SRS software gelijktijdig laten draaien ging met regelmaat niet goed. DIY simwind verkocht en de SRS Hurricane pro aangeschaft. Moet zeggen dat dat toch weer een stuk beter is dan de DIY simwind.
Ben trouwens ook van mening dat de Thanos een stuk beter de G krachten simuleert dan simfeedback.
Al met al toch jammer van simfeedback.
:strip_exif()/f/image/kWJcHx6Gr9HOR1HgoOOni4ED.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/SIGW7OwiyO72pU6ZCR8kCMVf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rIAoX9ANv1d0SrSWyj1aE6ok.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LY9VRKuZKif6PENqzj3ZkHD7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ohVENEEa3tzG7hhbTXIPCP29.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WMo2fV4JuyYSsRbEe5pilu7F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FGJYK1ueGp5E83XxaYX9Xfo7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lxhQUKw3oFtAo8yypKwFqVet.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r7PbXQJxj371Yv0lwHyPr7Il.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ie6cgTptjYSCHZns5SCddikY.jpg?f=fotoalbum_large)