Toon posts:

iBOOD Hunt 20 & 21 November 2018 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 20.111 views

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 16:30

iBOOD hunt topic

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag 20 en woensdag 21 November 2018. De hunt start dus de nacht van maandag op dinsdag.!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

• Jelmer93
  • Laatst online: 22-03 16:30
Aangezien er nog geen topic was er maar even 1 aangemaakt.
Happy hunting alvast!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:28

SeatRider

Hips don't lie

Spannunt!

Nederlands is makkelijker als je denkt

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:29

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nou gezien de inhoud van de vorige 3 hunts met boxen haak ik af... De rommel mogen ze zelf houden. Ik zal nog wel ff bij de flash sales kijken of er iets tussen zit....

I am the great Cornholio!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
HaterFrame schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:23:
Nou gezien de inhoud van de vorige 3 hunts met boxen haak ik af... De rommel mogen ze zelf houden. Ik zal nog wel ff bij de flash sales kijken of er iets tussen zit....
Same here. Flashsales ff checken maar vooral de box lekker laten gaan. Deed ik vorige hunt gelukkig al want die boxen waren écht belabberd..

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:16
HaterFrame schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:23:
Ik ga hem misschien low-key in de gaten houden, maar de laatste hunts waren inderdaad vrij dramatisch: gewoon dezelfde spullen die ze normaal ook al (niet) slijten, met de normale 1-5% korting...

I'm a photographer, not a terrorist

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Jullie missen niets mensen, het is weer echt bedroevend eigenlijk. Weer veel van hetzelfde (vergelijkbaar of precies gelijk aan vorige hunt). Er is zelfs niet eens een forumtopic geopend...

Denk stiekem dat ze gaan stoppen met de hunt maar nog zo veel meuk hebben van de vorige hunts dat ze nog wel een paar hunts nodig hebben om het op te ruimen :9
Welterusten!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:12

franssie

Save the albatross

De hunt is ruk, voor wie op het Maktia ecosysteem zit zoals ik is dit echter wel een leuke http://www.ibood.com/nl/n...-en-18-v-li-ion-accu.html

de accu zou 3ah zijn , zeg EUR 50, het laadstation is meestal rond de EUR 60+

edit dikke aagp. ik ga naar bed. Ik zie morgen wel wat er lans kwam.

[Voor 11% gewijzigd door franssie op 20-11-2018 01:17]

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Vonkie79
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 04-07-2019
Got 1 :F

Was niet de planning, maar ging deze keer zo soepeltjes... Volgde het een beetje via de tablet, beeld ging zwart, ik pak dat ding, zet hem weer aan, paf! Doos! Jah, uit reactie dus geklikt 8)7

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:28
Doen ze slim, zo vlak voor Black Friday nog even snel een hunt er tussendoor fietsen, hopen ze vast dat mensen hun geld nu al snel uitgeven voordat de concurrentie mee gaat doen. Grappig om te lezen dat de eerste reacties in dit topic mijn gevoel bij de hunt behoorlijk weerspiegelen. Sinds Mediamarkt de toko heeft overgenomen is het duidelijk dat de deals aanzienlijk slechter zijn geworden.

Memento mori

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:14
Bob-B190 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 06:41:
. Sinds Mediamarkt de toko heeft overgenomen is het duidelijk dat de deals aanzienlijk slechter zijn geworden.
De dozen bij de laatste Hunt waren dramatisch, er ging een groot deel retour en toch zitten "we" weer allemaal te F5en... |:(

• Bob-B190
GabberPiet schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 06:46:
[...]

De dozen bij de laatste Hunt waren dramatisch, er ging een groot deel retour en toch zitten "we" weer allemaal te F5en... |:(
Nou nee, ik heb mijn strategie voor deze week uitgestippeld en dat is zoveel mogelijk inventariseren en vrijdag toeslaan, ik ga me niet gek laten maken of datgene wat op mijn lijstje staat toevallig langs komt. Dan ga ik echt balen als het item vrijdag goedkoper blijkt en daarnaast vind ik het ook een jaarlijkse sport. De "hunt" is er bijna elke week tegenwoordig.

Memento mori

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:30
Is dat wat die Dyson V7 Motorhead Extra + Accessoires voor € 269,95 excl.? Opzich wel mooie korting toch? á € 100,00

[Voor 27% gewijzigd door harmpie21 op 20-11-2018 08:48]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Het feit dat het topic zo laat aangemaakt is en het aantal reactie, is de Hunt wel een beetje zijn hoogtepunt voorbij.

Ik kijk inderdaad even de flash door , maar daar blijft het dan bij.

iRacing Profiel

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

harmpie21 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:47:
Is dat wat die Dyson V7 Motorhead Extra + Accessoires voor € 269,95 excl.? Opzich wel mooie korting toch? á € 100,00
heb nu een dc34, al eenj aar of 4. De turbostand wilt niet meer werken. Deze aanbieding lijkt me prima.

• Bartmanz
  • Laatst online: 13-03 21:21
iBood is z'n hoogtepunt wel voorbij.
Vroeger, lees: "voor de inlijving in de Media Saturn Holding", had iBood echt scherpe aanbiedingen en was het echt de moeite waard om te hunten.
Op een enkele uitzondering na bevat de hunt nu dezelfde producten en bijhorende prijzen als waarvoor ze al als dagaanbieding voorbij zijn gekomen.

Ik heb wel eens het idee dat alles wat Mediamarkt blijft liggen naar een paar maanden met een eurotje korting via iBood wordt aangeboden.

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-02 05:55
Ik vond dit wel een mooie aanbieding:
http://www.ibood.com/nl/n...er-ultra-usb-30-64gb.html
(goedkoopste die ik heb gevonden is 15,90)

Ik heb nog geen doos voorbij zien komen. Ik volg het een beetje op de achtergrond. En couponcodes voor verzending zijn ook nog niet langs gekomen...

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-02 05:55
Wat heeft het ook voor zin om het de hele tijd bij te houden als ook de meeste huntdeals bij "alle deals" staan. Bijvoorbeeld de happy socks van dit moment. Staan voor dezelfde prijs bij alle deals. Daar hoef je dus niet voor "standby" te staan...

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59
Een BOOOOX

Oh nee het is een masturbator 8)7

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
Song schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:24:
Ik vond dit wel een mooie aanbieding:
http://www.ibood.com/nl/n...er-ultra-usb-30-64gb.html
(goedkoopste die ik heb gevonden is 15,90)
Tientje op Amazon.

Nickname does not reflect reality

• Midje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12-2022
Boxsheet staat zoals altijd ook weer online:

https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing

[Voor 21% gewijzigd door Midje op 20-11-2018 11:50]

• Vonkie79

• Vonkie79
harmpie21 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:47:
Ik lees wel dat er veel klachten zijn wat betreft accu capaciteit die snel drastisch afneemt...

• lakemens
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-03 14:51
Ik lees wel dat er veel klachten zijn wat betreft accu capaciteit die snel drastisch afneemt...
Heb al een klein jaar de v6 Fluffy, accu gaat ongeveer een kwartiertje mee, nog weinig gemerkt van afname. Zalig apparaat, tegen de tijd dat je een gewone stofzuiger hebt geprepareerd, heb de draadloze allang weer opgeborgen. Parketborstel is trouwens ook briljant op vlakke vloeren.

Er had hier een heel intelligente tekst kunnen staan

• Vonkie79
Pwoah... Kwartier is niet echt lang toch? Niet voor het hele huis dus...

• pdg-domination
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-02 10:46
Binnen nu en een kwartier komt de box

• Vonkie79
Dat is precies hoelang de stofzuiger van lakemens meegaat

[Voor 6% gewijzigd door Vonkie79 op 20-11-2018 13:25]

• SeatRider
  • Laatst online: 15:28

SeatRider

Hips don't lie

Ik had bijna die 2x 128gb sandiskjes gekocht, totdat ik zag dat €22 wel een normale prijs is. Tot zover 71% korting.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
SeatRider schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:31:
Ik had bijna die 2x 128gb sandiskjes gekocht, totdat ik zag dat €22 wel een normale prijs is. Tot zover 71% korting.
Inderdaad niet echt korting. heb begin dit jaar 200Gb gekocht voor 40 euro.

We wachten allemaal met smart op de doos!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-03 13:00
GabberPiet schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 06:46:
[...]

Dank, dit bekeken en Hunt weer afgesloten.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
Hoorde gistermiddag zelfs reclame voor de iBood hunt op de radio.

Willen misschien beetje mee op de "Black Friday" hypetrain.

• mr.DJ95
  • Nu online
Jeeezz, dit ging rap, kwam tot het klik op het donker vakje maar toen sloot die af en kwam de chromecast.

Ging om een 99 euro doos

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
En daar was de box dan....

Strava

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:21
Telaat :'(

• Waah
  • Laatst online: 16:25
Goh, als je het niet verwacht komt er wat leuks langs.

Heb de Gimbal (Vimble 2) gekocht. had nog een 10 euro couponcode, en 58 euro voor een gimbal is een koopje.

Nu kijken of ik de bluetooth-record knop via tasker kan koppelen aan de opneemknop van de Samsung s9+....

• eliasb
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:36
Ik heb het idee dat de hype een beetje over is met de ibood hunt. Het is hier zo rustig vergeleken met de topics van de vorige keren/jaren

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:03
peachless schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:10:
Ik heb het idee dat de hype een beetje over is met de ibood hunt. Het is hier zo rustig vergeleken met de topics van de vorige keren/jaren
Ik bedacht net hetzelfde. Maar de aanbiedingen blijven ook erg lang staan. En hier leeft het ook niet zo erg meer.
En echt warm loop ik ook niet bij wat voorbij komt...

[Voor 6% gewijzigd door Nixo op 20-11-2018 14:12]

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:53
Klopt, dit is een schril contrast met alle vorige topics.

Tot nog toe gescoord:

Parrot Mini Drone, gewoon voor de leuk
Messenset, wordt waarschijnlijk ingepakt als kerstcadeau voor een familie lid.

Box heb ik net niet eens voorbij zien komen :+

• eliasb
Partypsych schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:12:
Klopt, dit is een schril contrast met alle vorige topics.

Tot nog toe gescoord:

Parrot Mini Drone, gewoon voor de leuk
Messenset, wordt waarschijnlijk ingepakt als kerstcadeau voor een familie lid.

Box heb ik net niet eens voorbij zien komen :+
Die box heb ik ook compleet gemist, De webpagina bleef hangen ophet product voor de box. Ik moest 'm zelf refreshen en dan ben je natuurlijk allang te laat!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
peachless schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:10:
Ja jongens, nu weten we het wel. Het is rustig hier

Hier alle mentions van rustig de afgelopen jaren:
iBOOD Hunt 28 & 29 augustus 2018
iBOOD Hunt 27, 28 februari & 1 maart 2018 (t/m 13:00u)
iBOOD Hunt 29 & 30 augustus 2017
[Actie] iBOOD Hunt 22 & 23 November 2016
[Actie] iBOOD Hunt 1 & 2 September 2016
[Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016

Dit gaat letterlijk al jaren zo 8)7

• eliasb
Ik had het idee dat het in 2016/17 nog wel storm liep

• Rutger
  • Niet online
peachless schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:23:
[...]

Het wordt minder inderdaad, maar er wordt bijna elke hunt geroepen dat het rustig is.
Het is misschien echt zo, maar wordt er best wel een beetje moe van.

Hier, de eerste begon al in 2011 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
maxje99 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 05:13:
Aardig rustig hier op het forum nu ofniet?

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:56
Hoe zit het eigenlijk met die box? Heb je em als het iDeal scherm naar voren komt? of ben je dan al te laat?

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
dm-dutchman schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:31:
Hoe zit het eigenlijk met die box? Heb je em als het iDeal scherm naar voren komt? of ben je dan al te laat?
Als je het hier komt vragen wel :+

• Tinusvolkel
  • Nu online
dm-dutchman schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:31:
Met iDeal ben je sowieso te laat, je moet het doen via one-click-payment via paypal (of creditcard?)
Maar ik was net (2 minuten geleden) ook te laat met paypal.

Strava

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:56
jip_86 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:32:
[...]

Als je het hier komt vragen wel :+
Ik doe het vooral voor de lol, niet omdat ik zo ontzettend hyped ben voor de box ofzo ;)
Tinusvolkel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:34:
[...]

Met iDeal ben je sowieso te laat, je moet het doen via one-click-payment via paypal (of creditcard?)
Maar ik was net (2 minuten geleden) ook te laat met paypal.
Zo'n vermoeden had ik al, thanx voor de info

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:44
Rutger schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:25:
[...]

Het wordt minder inderdaad, maar er wordt bijna elke hunt geroepen dat het rustig is.

[...]
Je quote iemand die post om 5 uur 's nachts ;)

• franssie

franssie

Save the albatross

De makita deals zijn wel aardig wat ik zo zie langskomen.

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Rutger
  • Niet online
barrymossel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:47:
[...]

Je quote iemand die post om 5 uur 's nachts ;)
[...]
Het was mij wellicht ook te doen puur voor dramatisch effect O-)

• Bob-B190
Rutger schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:25:
[...]

[...]
Vind jij het ook al zo rustig?

Memento mori

• maxje99
  • Laatst online: 31-01 03:52
peachless schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:23:
[...]

:P Time flies.

[Voor 24% gewijzigd door maxje99 op 20-11-2018 18:39]

• Tinusvolkel
  • Nu online
Het is zelfs zo rustig dat @Webcare iBOOD hier niet eens codes afgooit voor gratis verzending >:)

Strava

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-03 09:53
Het is inderdaad ru...zzz...tig >:)

Maar de spanning is er ook wel een beetje vanaf, als ik naar mezelf kijk. Tegenwoordig is het door alle vergelijkers (gelukkig) ook een stuk makkelijker een goede aanbieding te scoren die zga. altijd wel te vinden is dat het misschien voor iBood lastiger is op prijs te 'scoren' dan voorheen.

Het helpt ook mee dat ik na alle pogingen nog nooit een box heb gescoord en ik probeer het al niet eens meer :')

Wel zojuist weer voor dikke €400+ besteld via de reguliere aanbiedingen (o.a. bureaustoel).

/edit: Het gaat ook zó verschrikkelijk langzaam dat ik me ook kan voorstellen dat iedereen in slaap is gevallen... :z

[Voor 10% gewijzigd door rookie no. 1 op 20-11-2018 20:07]

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 18:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Denk dat dit wel een beetje de staat van de ibood hunt aan geeft. Hier net de 3e pagina gestart voor de hunt en 1dk aardig leeg...

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-03 23:25
rookie no. 1 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:45:
Wel zojuist weer voor dikke €400+ besteld via de reguliere aanbiedingen (o.a. bureaustoel).
Ja, dat is ook de tip die ik kan geven, check gewoon de reguliere aanbiedingen even. Heel veel hunt materiaal lijkt daar gewoon tussen te zitten 8)7

Ik was van plan de Medion Erazer Mixed Reality headset op de kop te tikken voor 200 euro die ik gister al in de hunt zag. Staat deze ook gewoon tussen de aanbiedingen :9

* GENETX kan de winter weer door 8)

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:29
Ik ben ook niet erg geinteresseerd in deze hunt. Heb de vorige ~3 hunts redelijk gevolgd en wel eens wat moois gekocht, maar ondertussen zit er vrijwel niks interessants meer tussen of dezelfde aanbiedingen komen 20x op een dag langs. Staat er eens iets leuks is het binnen 5 seconden weg of letterlijk 0,5 seconden (doos). Nee bedankt. ;w

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:06
Hoe zit dat nu precies met die box van ibood dan? Ik zie deze nergens terug op de site, leek me wel leuk om deze eens te bestellen.

• Webcare iBOOD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Tinusvolkel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:43:
Het is zelfs zo rustig dat @Webcare iBOOD hier niet eens codes afgooit voor gratis verzending >:)
We snappen de hint ;)

5 codes, allemaal 1 keer geldig, € 5,00 korting op je bestelling tijdens de HUNT. Wie het eerste komt....
ho1NjkVct
ho1dNjXgX
ho1MlPwzi
ho1tGVCcy
ho1IPqKGF

Happy Hunting! O+

• Tinusvolkel
  • Nu online
Webcare iBOOD schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:51:
[...]

We snappen de hint ;)

5 codes, allemaal 1 keer geldig, € 5,00 korting op je bestelling tijdens de HUNT. Wie het eerste komt....
ho1NjkVct
ho1dNjXgX
ho1MlPwzi
ho1tGVCcy
ho1IPqKGF

Happy Hunting! O+
dankt u

ho1NjkVct is gebruikt :)

PS het zijn gratis verzending codes ipv 5 euro korting, want bij de luiers die ik besteld heb ging er 8.95 aan verzendkosten af :)

[Voor 14% gewijzigd door Tinusvolkel op 21-11-2018 10:55]

Strava

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:15
Rooieduvel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 01:59:
Denk dat dit wel een beetje de staat van de ibood hunt aan geeft. Hier net de 3e pagina gestart voor de hunt en 1dk aardig leeg...
Voor mijn gevoel is de scope van de hunt ook veranderd..

Waar de hunt vroeger vooral spullen waren die in de dagaanbieding niet verkocht waren, of misschien retour gestuurde spullen lijkt de hunt nu vooral uit opkooppartijen te bestaan, met heel veel meuk ertussen.

https://wren.co/join/Devian

• Waah
  • Laatst online: 16:25
maxje99 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:38:
[...]

[...]

:P Time flies.
Als je kijkt naar het aantal pagina's per hunt, zie je ook dat het echt afneemt. Met 3 pagina's op dag 2 toch wel als dieptepunt..... "Vroegah" waren we na elke box al minimaal 10 pagina's verder met gevloek en getier :9

• Tinusvolkel
  • Nu online
Waah schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:57:
[...]

Als je kijkt naar het aantal pagina's per hunt, zie je ook dat het echt afneemt. Met 3 pagina's op dag 2 toch wel als dieptepunt..... "Vroegah" waren we na elke box al minimaal 10 pagina's verder met gevloek en getier :9
En als je "de hunt is dood" reacties weggefilterd hou je maar 1 pagina over >:)

Strava

• laredo
  • Laatst online: 15:40
ho1IPqKGF gebruikt! Dank u iBood.

Zitverhoger voor een 10-tje is een prima deal!

• Webcare iBOOD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Tinusvolkel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:52:
[...]

dankt u

ho1NjkVct is gebruikt :)

PS het zijn gratis verzending codes ipv 5 euro korting, want bij de luiers die ik besteld heb ging er 8.95 aan verzendkosten af :)
We willen je blijven verbazen tijdens de HUNT ;)

• laredo
  • Laatst online: 15:40
Webcare iBOOD schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:08:
[...]

We willen je blijven verbazen tijdens de HUNT ;)
Kunnen jullie dan even melden wanneer de box komt? :+

• joeri369
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:15
ho1MlPwzi is gebruikt, thanks Ibood!

• G.Scholtens
laredo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:11:
[...]

Kunnen jullie dan even melden wanneer de box komt? :+
hier ben ik ook wel benieuwd naar. Heb nog nooit voorbij zien komen, en zien hem ook niet bij de deals staan

• Rammstein
  • Laatst online: 10-02 22:49
Had code ho1tGVCcy gebruikt echter foutje in m'n adres, zat al in het Paypal scherm toen ik terug klikte werkte hij niet meer :'(

Balen.

[Voor 11% gewijzigd door Rammstein op 21-11-2018 11:20]

• Rammstein
  • Laatst online: 10-02 22:49
Rammstein schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:20:
Had code ho1tGVCcy gebruikt echter foutje in m'n adres, zat al in het Paypal scherm toen ik terug klikte werkte hij niet meer :'(

Balen.
Code werd weer vrijgegeven. Nu alsnog gelukt *O*

• Mister13
  • Laatst online: 05-03-2020
Pffff.... kom deze Hunt weer ouderwets niet op hun site.

Ach.... Hunt en ibood zijn toch niet meer wat het ooit was.

• G.Scholtens
BOX is geweest rond half 1

• driel24

• Tinusvolkel
  • Nu online
Hij ging heel snel, want ik was lekker aan het F5en, en toen stond ie ineens onder in het scherm dat ie geweest was.

Het kan ook zijn dat hij apponly was.

Strava

• G.Scholtens
Tinusvolkel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:23:
[...]

Hij ging heel snel, want ik was lekker aan het F5en, en toen stond ie ineens onder in het scherm dat ie geweest was.

Het kan ook zijn dat hij apponly was.
In de app kwam ik hem wel tegen, maar kon hem niet toevoegen aan winkelmand.
Heb ibood al gemaild, even afwachten nu

• miicker
  • Niet online
G.Scholtens schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:25:
[...]

In de app kwam ik hem wel tegen, maar kon hem niet toevoegen aan winkelmand.
Heb ibood al gemaild, even afwachten nu
Je hebt gemaild omdat je de box niet kon toevoegen aan je winkelwagen? Je maakt een grapje zeker

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

En het is niet eens zijn eerste hunt! :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• G.Scholtens
miicker schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:03:
[...]

Je hebt gemaild omdat je de box niet kon toevoegen aan je winkelwagen? Je maakt een grapje zeker
Nee geen grapje, als ik een bestelling doe verwacht ik dat deze netjes word toegevoegd aan mijn winkelmandje

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
G.Scholtens schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:11:
[...]

Nee geen grapje, als ik een bestelling doe verwacht ik dat deze netjes word toegevoegd aan mijn winkelmandje
_O-

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-03 17:46
G.Scholtens schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:11:
[...]

8)7 Misschien deze, deze en deze link even doorlezen zodat je de bedoeling snapt van de Hunt/iBOOD box. Iedereen wilt 'm, weg = weg. Dat ik hier überhaupt op in ga...

[Voor 6% gewijzigd door Unknown90 op 21-11-2018 14:17]

• G.Scholtens
Unknown90 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:16:
[...]

8)7 Misschien deze, deze en deze link even doorlezen zodat je de bedoeling snapt van de Hunt/iBOOD box. Iedereen wilt 'm, weg = weg. Dat ik hier überhaupt op in ga...
Dat snap ik ook weg = weg. maar hij was niet weg. Ik heb hem netjes kunnen openen in de app en toegevoegd aan mijn winkelwagen, Echter blijft winkelwagen leeg.

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02 18:53
G.Scholtens schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:26:
[...]

Dat snap ik ook weg = weg. maar hij was niet weg. Ik heb hem netjes kunnen openen in de app en toegevoegd aan mijn winkelwagen, Echter blijft winkelwagen leeg.
Laat even weten wat iBood terug mailt, ben erg benieuwd aangezien het natuurlijk gewoon jouw recht is als consument.

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-03 17:46
[...]

Iets met voorraad en weg is weg? Iedereen wil die box, hij is altijd binnen enkele seconden uitverkocht, denk je echt ergens recht op te hebben of zit je iedereen gigantisch te trollen?
Michielgb schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:31:
[...]

Laat even weten wat iBood terug mailt, ben erg benieuwd aangezien het natuurlijk gewoon jouw recht is als consument.
_O-

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

[...]

Dus hij was weg. Iets in je winkelmandje stoppen geeft je nog niet automatisch het recht erop. Zou wat zijn als ik verplicht af moest nemen wat ik in webshops in winkelmandjes plaats. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• G.Scholtens
Señor Sjon schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:52:
[...]

Dus hij was weg. Iets in je winkelmandje stoppen geeft je nog niet automatisch het recht erop. Zou wat zijn als ik verplicht af moest nemen wat ik in webshops in winkelmandjes plaats. :+
Ben ik met je eens, maar ja proberen kan altijd toch. Stond niet bij dat de box uitverkocht was. Heb op plaatst in winkel wagen gedrukt. Op direct afrekenen, maar niks werkte.

• driel24
G.Scholtens schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:02:
[...]

Ben ik met je eens, maar ja proberen kan altijd toch. Stond niet bij dat de box uitverkocht was. Heb op plaatst in winkel wagen gedrukt. Op direct afrekenen, maar niks werkte.
Alle senior-ibood-box-hunters zitten nu te gniffelen. 8)7 :*)

• RonaldV1963
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-02 13:50
Gratis verzenden code, alleen vandaag geldig.
Het wordt steeds GEKKER. Tijdens de HUNT betalen we zelfs de postbode voor je! Gebruik onderstaande code om je bestelling GRATIS te laten bezorgen.

Jouw free-shipping-code:

hunt0kVtG7ZoII

Alleen vandaag (21-11-2018) geldig, minimaal bedrag 25 Euro.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

RonaldV1963 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:39:
Gratis verzenden code, alleen vandaag geldig.
Het wordt steeds GEKKER. Tijdens de HUNT betalen we zelfs de postbode voor je! Gebruik onderstaande code om je bestelling GRATIS te laten bezorgen.

Jouw free-shipping-code:

hunt0kVtG7ZoII

Al gebruikt door iemand.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• miicker
  • Niet online
driel24 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:33:
[...]

Alle senior-ibood-box-hunters zitten nu te gniffelen. 8)7 :*)
Te gniffelen? Ik moest hardop lachen. Man man man.. Misschien moet @G.Scholtens eerst even wat vorige hunt topics doorlezen. Je bent pas zeker van een box op het moment dat het geld van je rekening is geschreven.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Indycarseries
  • Laatst online: 20-10-2022
Aangezien ik toch niet ga hunten, wie kan ik blij maken met een code voor gratis verzending?

Jouw free-shipping-code:

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 14:40

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Jouw free-shipping-code:

Members only:

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• Renall
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-03 11:43
Jouw free-shipping-code:
Members only:

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:53

InSanex

serenity now!

Was ook niet heel enthousiast over de laatste hunts, maar net nu mijn espressomachine de geest heeft gegeven, kwam een mooie nivona voorbij met bijna 200 euro korting...blij :+

Het weer in Halfweg

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:56
Dat mensen nog moeite doen voor een box na het fiasco van de afgelopen Hunt.

• Junia
  • Laatst online: 16:56
NotSoSteady schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:44:
Dat mensen nog moeite doen voor een box na het fiasco van de afgelopen Hunt.
True, echter lijkt het op te vallen dat er dit keer een stuk minder boxen voorbij komen dan vorige hunt, of het ligt aan mij.

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
Junia schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:57:
[...]

True, echter lijkt het op te vallen dat er dit keer een stuk minder boxen voorbij komen dan vorige hunt, of het ligt aan mij.
Ja, en vroeger was het gras ook groener..... De enige constante bij de iBood hunt is in ieder geval dat iedereen maar klaagt dat het voorheen beter was.... :Y

• franssie

franssie

Save the albatross

reinders00 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:59:
[...]

Ja, en vroeger was het gras ook groener..... De enige constante bij de iBood hunt is in ieder geval dat iedereen maar klaagt dat het voorheen beter was.... :Y
Dat laatste was ook zo, toen zij een van de eersten waren hadden ze vaak echt hele goede dagdeals (ook om de markt in te vechten denk ik). Ik heb ooit een Kenwood Chef gekocht voor EUR 150 oid, dat is een spotprijs. Nu maken ze meer omzet misschien en dat maakt het ook lastiger inkopen. Zo is het assortiment van Action ook verandertd, vroeger kon je daar wel eens elmex tandpasta uit Egypte kopen, maar voor dat soort restpartijhandel zijn zij nu ook te groot.
Het is nu meer vergelijkbaar met De drie doldwaze dagen bij de bijenkorf (die ermee gestopt zijn) en een Vente-exlusive die gewoon een optie nemen op een partij bij een fabrikant of tussenhandelaar en dat dan proberen te verkopen.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:56
franssie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:03:
[...]

Dat laatste was ook zo, toen zij een van de eersten waren hadden ze vaak echt hele goede dagdeals (ook om de markt in te vechten denk ik). Ik heb ooit een Kenwood Chef gekocht voor EUR 150 oid, dat is een spotprijs. Nu maken ze meer omzet misschien en dat maakt het ook lastiger inkopen. Zo is het assortiment van Action ook verandert, vroeger kon je daar wel eens elmex tandpasta uit Egypte kopen, maar voor dat soort restpartijhandel zijn zij nu ook te groot.
Het is nu meer vergelijkbaar met De drie doldwaze dagen bij de bijenkorf (die ermee gestopt zijn) en een Vente-exlusive die gewoon een optie nemen op een partij bij een fabrikant of tussenhandelaar en dat dan proberen te verkopen.
Inderdaad. Vroeger waren het speciale aanbiedingen voor een relatief kleine groep. Tegenwoordig zie ik het voornamelijk als een verkoopkanaal voor de MediaMarkt.

• franssie

franssie

Save the albatross

NotSoSteady schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:06:
[...]

Inderdaad. Vroeger waren het speciale aanbiedingen voor een relatief kleine groep. Tegenwoordig zie ik het voornamelijk als een verkoopkanaal voor de MediaMarkt.
Het is wel meer breder vind ik, klik maar eens op 'alle deals' daar staan heel veel spullen die ik het afgelopen half jaar ook bij vente langs zag komen en soms ook iBood; sandalen, kleding, jassen etc etc. Het worden een soort online outlets zoals Bataviastad een stenen outlet is.

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De Hunt is blijkbaar niet vooruit de branden, want kreeg enkele minuten geleden een notificatie van de app, dat de komende 30 minuten gratis verzending is voor Hunt items.

Deden ze dat bij vorige edities ook ?

• driel24
Montoya200x schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:05:
De Hunt is blijkbaar niet vooruit de branden, want kreeg enkele minuten geleden een notificatie van de app, dat de komende 30 minuten gratis verzending is voor Hunt items.

Deden ze dat bij vorige edities ook ?
Kreeg het ook..... Maar in winkel wagen TOCH verzendkosten
:(

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee