Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 22 & 23 November 2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 69.752 views

Onderwerpen

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Matched: rustig
Damn, nog nooit eerder Hunt topic zo rustig gezien.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
FlyEragon schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 02:42:
Damn, nog nooit eerder Hunt topic zo rustig gezien.
Laatste jaren valt er ook niet zoveel te beleven.. Als het nog interessant was, zou ik het zeker nog volgen..

Desktop: NZXT H1 2022 (AMD Ryzen 7 5700X / AMD 7900 XTX) -  MBP 16 2021 (M1 Max//64GB/8TB) - S23 Ultra White -  iPad Pro 2021 12.9

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:21
Die Flash-sales zijn veel leuker dan de Hunt. Beetje rustig scrollen en heb er al 2 dingen gekocht. 1 daarvan zelfs een paar euro goedkoper dan dat hij tijdens de Hunt was. Denk dat ik ook maar wat sokken haal, dan heb ik volgens mij serieus alles waar ik naar zocht deze Hunt.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Ample Energy
Toch wel een lekker gevoel dat je rustig kunt bellen en een broodje kunt maken, omdat je toch niks mist :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Ample Energy
En ik denken dat het nu even rustig is zodat ik hem even kan scoren... Maar nee hoor, uit alle gaten komen tweakers gekropen :P

En Waah, nu geen woord meer over hoe deze Hunt zuigt, hè? :P

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:49
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:50:
En ik denken dat het nu even rustig is zodat ik hem even kan scoren... Maar nee hoor, uit alle gaten komen tweakers gekropen :P

Hij zuigt nog steeds, totdat blijkt dat ik een goede box heb (vorige keer de waarde er net uit gehaald... kiet gespeeld en een buitenlampje overgehouden die ik nu nog niet heb opgehangen) :'(

EDIT: owja
NIET meerdere tabs openen! want dan verlies je je serversessie inderdaad.

Misschien volgende hunt allemaal hier op het werk bij mij komen, box hunten :P
valt totaal niet op joh

[Voor 16% gewijzigd door Waah op 23-11-2016 14:52]

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:50:

Echt hé
"In de box zit alleen maar zooi", zegt ie, "ik zou niet eens voor een box gaan al kreeg ik er geld bij!" dat is een letterlijke quote van Waah, en wie heeft er nu een box! :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:09
Suli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:47:
[...]

Ik volg de flashsale en om de zoveel tijd zoek ik naar doos. Ik had gewoon eten moeten bestellen haha. Volgende keer beter.
Ah dat is wel erg jammer. Ik moest trouwens ook nog mijn gegevens invullen en dat had ik echt heel rustig gedaan, dus bijna niemand heeft het dan gezien :P

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:09
Ik kan nu wel rustig gaan slapen en hopen dat 5 december snel is ;)

Kan al niet wachten, en alle ongelukkigen, sterkte, dit is pas mijn 2e Hunt en nooit fanatiek meegedaan. Dus uren naar je scherm blijven kijken heeft niet altijd zin.
Welterusten allemaal :)

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Jochemd13 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:31:

Kan al niet wachten, en alle ongelukkigen, sterkte, dit is pas mijn 2e Hunt en nooit fanatiek meegedaan. Dus uren naar je scherm blijven kijken heeft niet altijd zin.
Welterusten :w .

• Ample Energy
Jochemd13 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:31:

Toch wel op lekkere Cinderella kussens, toch? Bestel ze anders nog even, anders krijgt Suli er zo veel in z'n box :P

• Ample Energy
Krilo_89 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:28:
[...]
Ik heb gelukkig bericht gehad van iBood dat ze te laat zijn met het annuleren van mijn bestelling omdat hij al verzonden is :+ . Of ik het pakketje wil weigeren (en ik zit op mijn werk).

Ik wacht nog op een box en dan vind ik het mooi geweest.
Ah, dan lezen ze dus toch de berichten deze dagen. Misschien ga ik maar weer proberen een vraag te stellen dan.

Ik wacht ook rustig op een box (en misschien een extra dekbedovertrek), maar ik ga niet m'n best doen om op te letten of zo. Geloof het ook wel een beetje eigenlijk. Gister was gewoon een kopie van eergister en nu staat er weer die verdomde Pi 3 op die al dagen in de Flash-sale staat voor dezelfde prijs... Wat gaat er dan in hun hoofd om? :P Dat is toch dé populaire definitie van krankzinnigheid? Hetzelfde experiment talloze keren herhalen en een ander resultaat verwachten..? :P
DonkMatt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:28:
Het is toch niet erg als je een "deal" hebt gemist? Vroeger wel, dan baalde ik wel als ik te laat was voor een Tefal pan of een gloednieuwe router. Nu denk ik: boeien, morgen is het Black Friday. Dan praten we tenminste over echte kortingen (althans...)
Het is niet erg omdat een aanbieding vandaag nog wel minstens 5 keer langskomt. In principe is Black Friday ook maar 10-15% maximaal, hoor. Het is promotie van een commercieel bedrijf, geen liefdadigheid :P

En terwijl ik dit typte kwam de doos. Zal wel weer te laat zijn, maar de pagina draait nog :P

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee