Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:50
Matched: rustig
Vorige hunt meteen enkele goede "dure" aanbiedingen (tv's e.d.)...begint errug rustig (en duurt lang voor er wordt gewisseld)

[Voor 7% gewijzigd door derhenno op 06-06-2016 00:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:19

mrc4nl

Procrastinatie expert

Voor een hunt topic is het erg rustig hier, misschien omdat vele zoals ik de aankondiging niet hebben gezien?

ora et labora

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
mrc4nl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:08:
Voor een hunt topic is het erg rustig hier, misschien omdat vele zoals ik de aankondiging niet hebben gezien?
En het is maandag. En de servers zijn kaduuk, lol

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
spelbreker schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:05:
[...]

die wasmachine gaat vast nog harder.. 8)7 nu kan je pas wachten
laat hem ff rustig zijn centrifuge programma afmaken man :+

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleezball
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 19:55
DivZero schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:05:
[...]

laat hem ff rustig zijn centrifuge programma afmaken man :+
...en de anti-kreuk...

... Je hébt soms van die dagen ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
Wyhi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:26:
Zijn er strategieën om een box te bemachtigen of is het gewoon puur geluk?
Ik ben er nu een paar keer direct bij geweest, zonder ook maar 2 seconden te laat te zijn echter zonder succes..
Als je te graag wilt, ga je als een malle zitten drukken op die knop. Moet je niet doen, want dan word je telkens achteraan in de rij geplaatst. Gewoon 1 keer drukken, wachten... HEEL VEEL wachten. Krijg je een error, wacht dan even en druk op F5. Laat je browser de pagina herladen, dus ga niet na 10 seconden weer op F5 drukken, want dat helpt niet. Als je in de rij zit voor een box, dan krijg je er heus wel eentje. Zo heb ik de laatste keer een box gekregen, terwijl ik dacht dat ik er al uit lag en het volgende product er al 10 seconden stond. Opeens zat ie weer in mijn winkelmandje en kon ik rustig afrekenen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
3 :o
fml

Zit nu alweer 5 minuten naar boxer shorts te kijken :'(

Best rustig hier trouwens.

Al die studenten liggen nog te maffen na het fappen zeker, de rest is op vakantie of is ook daadwerkelijk aan het werk >:)

[Voor 129% gewijzigd door Viper® op 07-06-2016 09:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:58
Viper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:50:
3 :o
fml

Zit nu alweer 5 minuten naar boxer shorts te kijken :'(

Best rustig hier trouwens.

Al die studenten liggen nog te maffen na het fappen zeker, de rest is op vakantie of is ook daadwerkelijk aan het werk >:)
'werk' ja >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
rustig ineens hier... must be 5 o'clock :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-05 11:12
Viper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:06:
rustig ineens hier... must be 5 o'clock :+
En ik maar hopen op een Box nu :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 11:20
Over boxen gesproken.. Kan je beter een miljard miljoen keer refreshen als de pagina blijft laden, en twintig duplicaten hebben.

Of gewoon normaal doen en meer kans hebben door rustig wachten en één pagina open hebben omdat meer toch niet werkt. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
Novarion schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:50:
Over boxen gesproken.. Kan je beter een miljard miljoen keer refreshen als de pagina blijft laden, en twintig duplicaten hebben.

Of gewoon normaal doen en meer kans hebben door rustig wachten en één pagina open hebben omdat meer toch niet werkt. :)
Gewoon lekker spammen. Werkte bij mij 2 keer

Anoniem: 694490

Ik kreeg na de captcha gewoon 'de reis van het leven..' rustig f5 geklikt en was erdoor. Overigens zijn hier ook wel veel die-hard fans die zonder enige moeite op een woensdag nacht om 1 uur nog achter hun pc zitten. Blijkt ook wel dat veel mensen hier de KOOP DAN!!1!111! Hebben.
Abel1991 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:50:
[...]

Ik heb het niet het vermoeden dat er meer Tweakers dan normaal zijn met een box.
Overigens heb ik het idee dat 90% hersenloos zit te refreshen en daardoor er niet door komt.

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01-09-2022
Zelfde verhaal hier. :)
Anoniem: 694490 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:56:
Ik kreeg na de captcha gewoon 'de reis van het leven..' rustig f5 geklikt en was erdoor. Overigens zijn hier ook wel veel die-hard fans die zonder enige moeite op een woensdag nacht om 1 uur nog achter hun pc zitten. Blijkt ook wel dat veel mensen hier de KOOP DAN!!1!111! Hebben.

[...]

[Voor 14% gewijzigd door beats72 op 13-06-2016 21:00]

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 21:38

Daar is ie, ik ga even rustig uitpakken en zal later hier posten wat erin zit :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:44
friggler schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:55:
[afbeelding]

Daar is ie, ik ga even rustig uitpakken en zal later hier posten wat erin zit :)
Beetje opschieten he! Niks rustig!

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• Nickos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-12-2022

Nickos89

Shaka!

[afbeelding]

Spannônd! Beetje tempo hoor! Wat was het totaalgewicht bij jou?

• MrWisent
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:46
[afbeelding]

Er zit dus niet meer zo'n rode seal op. Dan maar goed letten op andere tekenen van "inbraak" in mijn lieve box.
Pagina: 1

Let op:
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee