Ik was gisteren even in de Dok winkel in Den Haag om een snijplank uit te zoeken.
Ik heb nu twee snijplanken.
1 Horeca kunststof (mooi ding) maar echt te groot
1 Hard plastic. Auw mijn koksmes, denk ik altijd maar.
Ik kook wel elke dag maar ben geen vervend koker. Toch wil ik een mooie en degelijke snijplank hebben.
De snijplank die ik nu heb, is te klein en te onpraktisch.
Ik heb een aantal mooie gezien maar dan ligt de prijs boven de 150 Euro.
Nu lees ik op het internet dat beukenhout het beste is om je groentes ed op te snijden,
De Dok verkoopster liet mij het merk Boos Lock; American Black Walnut zien. Zij zei dat het vurenhout was en dat dit een goede snijplank was. Maar aan haar woorden kon ik het niet echt geloven.
Ik werd door haar namelijk in twijfel gebracht, want zij had er ook over dat bamboe snijplanken ook goed zijn. Al lees ik daar andere verhalen over.
Iemand die hier iets zinnigs over heeft te zeggen?
Dank
Ik heb nu twee snijplanken.
1 Horeca kunststof (mooi ding) maar echt te groot
1 Hard plastic. Auw mijn koksmes, denk ik altijd maar.
Ik kook wel elke dag maar ben geen vervend koker. Toch wil ik een mooie en degelijke snijplank hebben.
De snijplank die ik nu heb, is te klein en te onpraktisch.
Ik heb een aantal mooie gezien maar dan ligt de prijs boven de 150 Euro.
Nu lees ik op het internet dat beukenhout het beste is om je groentes ed op te snijden,
De Dok verkoopster liet mij het merk Boos Lock; American Black Walnut zien. Zij zei dat het vurenhout was en dat dit een goede snijplank was. Maar aan haar woorden kon ik het niet echt geloven.
Ik werd door haar namelijk in twijfel gebracht, want zij had er ook over dat bamboe snijplanken ook goed zijn. Al lees ik daar andere verhalen over.
Iemand die hier iets zinnigs over heeft te zeggen?
Dank