Black Friday / Cyber Monday 2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste
Acties:
  • 567.002 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Therapy777 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:55:
[...]

Ik ga morgen gewoon even bellen en doen alsof mijn neus bloedt met ditzelfde verhaal. Vervolgens een "er valt vast wel wat te regelen voor een trouwe klant, toch?" en zo niet dan aangeven dat er vast ergens anders wel een goed aanbod te vinden is. Bij KPN of zo. Ben benieuwd of het wat uithaalt.
Vasten klanten kunnen overstappen van Complete naar Max, waarbij geldt dat de prijs van Max de eerste 6 maanden die van het Complete pakket zullen zijn. Daarna betaal je de reguliere prijs van Max of je stapt weer terug naar Complete.

Dat is mijn black-friday deal van Ziggo.

[ Voor 3% gewijzigd door Kickasz op 21-11-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:48
Amazon.de heeft wat "Deals of the day".

https://www.amazon.de/apb...rd_r=PB73XK99A4WRK5FMMCHH

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• exponential
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:14
Therapy777 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:55:
[...]

Ik ga morgen gewoon even bellen en doen alsof mijn neus bloedt met ditzelfde verhaal. Vervolgens een "er valt vast wel wat te regelen voor een trouwe klant, toch?" en zo niet dan aangeven dat er vast ergens anders wel een goed aanbod te vinden is. Bij KPN of zo. Ben benieuwd of het wat uithaalt.
Als je gaat bellen met Ziggo kun je in het keuze menu het beste navigeren naar de afdeling 'opzeggingen'. Zij mogen betere aanbiedingen doen dan de afdeling 'wijzigingen'. Openingstijden van die afdelingen zijn minder ruim dan de algemene klantenservice, dus als je verbinding opeens verbroken wordt zodra je door het menu heen bent weet je dat ze niet open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Kickasz schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:52:
[...]

Vasten klanten kunnen overstappen van Complete naar Max, waarbij geldt dat de prijs van Max de eerste 6 maanden die van het Complete pakket zullen zijn. Daarna betaal je de reguliere prijs van Max of je stapt weer terug naar Complete.

Dat is mijn black-friday deal van Ziggo.
Als je daarnaast Vodafone kunt verlengen krijg je 12 maanden die deal. Maar ze kunnen mijn Vodafone prijzen nooit matchen.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en besteld via de website met de actie en screenshots genomen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom bij Ziggo alleen de zakelijke deal tegen :?

En via bestellen blijft de prijs voor Complete zonder telefoonlijn €63,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-08 10:25
Phusebox schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:55:
[...]

Als je daarnaast Vodafone kunt verlengen krijg je 12 maanden die deal. Maar ze kunnen mijn Vodafone prijzen nooit matchen.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en besteld via de website met de actie en screenshots genomen.
je krijgt gewoon een pdf bevestiging waar alles in staat inclusief de korting. Echter het staat niet meer in de definitieve bestelling vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
IceZero schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:58:
[...]

je krijgt gewoon een pdf bevestiging waar alles in staat inclusief de korting. Echter het staat niet meer in de definitieve bestelling vreemd genoeg.
Bij mij staat de korting niet in de pdf bevestiging, en ook tevens activatiekosten genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Vorig jaar ging het zo: FreshMaker in "[Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10"
Dat hebben ze dus aangepast voor dit jaar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-08 10:25
Phusebox schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:59:
[...]

Bij mij staat de korting niet in de pdf bevestiging, en ook tevens activatiekosten genoemd.
ik heb de pakket gekozen en ben naar bestellen gegaan. de bestelgegevens waren leeg maar er staat een inlog knop voor als je al klant bent. na het inloggen waren alle velden meteen ingevuld. besteld.

Je krijgt dan een e-mailbevestiging met een pdf waar instaat dat je 6 maanden voor 29,95 krijgt. half uur later krijg je nog een totaal overzicht van je bestelling maar daar staat de korting weer niet in. vreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
https://www.amazon.de/ASU...r_browse-bin%3A7472572031

https://www.amazon.de/gp/...4c&pf_rd_i=427957031&th=1

Deze 2 asus zenbook lijken wel de killer deals. I7, 16 ram, 1000gb ssd voor 1200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
IceZero schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:01:
[...]

ik heb de pakket gekozen en ben naar bestellen gegaan. de bestelgegevens waren leeg maar er staat een inlog knop voor als je al klant bent. na het inloggen waren alle velden meteen ingevuld. besteld.

Je krijgt dan een e-mailbevestiging met een pdf waar instaat dat je 6 maanden voor 29,95 krijgt. half uur later krijg je nog een totaal overzicht van je bestelling maar daar staat de korting weer niet in. vreemd
Die eerste heb ik niet gehad. Die tweede wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Señor Sjon
Let wel even op dat je geen Duitse QWERTZ indeling koopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
let wel op de tekst onderaan de aanbieding: kans is zeer groot dat je er eentje krijgt met een (Duits) QWERTZ toetsenbord

sorry voor de ninja post @Señor Sjon :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:07

IJsrace

null

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:57:
Ik kom bij Ziggo alleen de zakelijke deal tegen :?

En via bestellen blijft de prijs voor Complete zonder telefoonlijn €63,50
Waarschijnlijk ben je ingelogd ;)

Ik heb zelf net in een incognito window eerst de aanbieding geselecteerd, waarna ze je vragen of je al klant bent. Als je daar nee zegt en vervolgens in het 'winkelmandje' inlogt kun je het wel bestellen... Vraag me af of dit goed zal gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Schiet mij af

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:41
Ook gebruik gemaakt van de ziggo aanbieding met veel screenshots. In het besteloverzicht aan het eind van het proces staat de korting ook vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

Bloederig schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:07:
[...]

Ik heb zelf net in een incognito window eerst de aanbieding geselecteerd, waarna ze je vragen of je al klant bent. Als je daar nee zegt en vervolgens in het 'winkelmandje' inlogt kun je het wel bestellen... Vraag me af of dit goed zal gaan?
De prijzen na de actie periode zijn wel een euro duurder per maand. Sorry dit lieg ik, had bellen nog aanstaan.
Ik ga vanmiddag maar eens bellen wat de mogelijkheden zijn.

Wilde sowieso al verhogen qua internet snelheid maar een CI+ module samen met 100mbit kan niet, enkel met mediabox 8)7 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 21-11-2018 10:13 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:48
lolapa schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:09:
Ook gebruik gemaakt van de ziggo aanbieding met veel screenshots. In het besteloverzicht aan het eind van het proces staat de korting ook vermeld.
Hetzelfde hier:
https://imgur.com/a/MMMb5rc

Alleen betaal ik nu een stukje minder per maand, buiten de kortingsactie om, voor dezelfde abo:
https://imgur.com/a/zoPTs12
Mogelijk is dit daar ik een CI+ module gebruik ipv. Mediabox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
Op de FB pagina van de Modernist Cuisine stond dat er binnenkort speciale aanbiedingen komen. dit kan mogelijk al op BF zijn.

https://www.amazon.com/Nathan-Myhrvold/e/B003TG79GU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-08 09:25
Apple doet wel mee bij Xando. 5% korting op de meeste Mac's, iPhone en Watch modellen.

https://www.xando.nl/blackfriday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Telefonisch kunnen ze het in ieder geval niet aanbieden. Alleen hogere snelheid of pakketten met korting.
Aangezien ik ook glasvezel kan krijgen, maar eens afwachten of T-mobile nog met iets leuks komt, standaard zijn ze al goedkoper voor mij. Enige reden dat ik het nog niet gedaan had is omdat ik al zo lang vast bij Ziggo zat naar tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:56
Inderdaad erg nette prijzen. Helaas is hier in Europa de UX433 nog niet te koop, wel in de US:
https://www.amazon.com/Ze...215&sr=8-1&keywords=ux433

Die heeft de laatste nieuwe Core i7 8565u, 16GB RAM en 512GB NVMe voor 1100 dollar. Deze ultrabook heeft (mijn inziens) ook betere IO; alleen USB-C is leuk, maar naast een USB-C wat normale USB-A, HDMI en een microSD slot heb ik toch liever.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

darryl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:13:
Op de FB pagina van de Modernist Cuisine stond dat er binnenkort speciale aanbiedingen komen. dit kan mogelijk al op BF zijn.

https://www.amazon.com/Nathan-Myhrvold/e/B003TG79GU
Op de box scheelt een procentuele aanbieding al snel veel geld. Mooi ding.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Deze kwam ik trouwens ook nog tegen.

bij amazon.de (ik denk alleen op cybermonday) ps4 slim met 2 controllers en keuze uit rdr2 of bo4 voor 299. https://www.amazon.de/gp/...rd_r=N4XZQ799V7P2FRJHNVK0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:12
Nieuwevolger schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:19:
Deze kwam ik trouwens ook nog tegen.

bij amazon.de (ik denk alleen op cybermonday) ps4 slim met 2 controllers en keuze uit rdr2 of bo4 voor 299. https://www.amazon.de/gp/...rd_r=N4XZQ799V7P2FRJHNVK0
Link fix:
https://www.amazon.de/gp/...2DFXQJ3F9Z&language=nl_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Weet niet of deze in de lijst passen maar:

https://www.nanobrick.nl geeft met black friday 10% korting op alle nanoblocks (kortingscode BLACKFRIDAY)

https://www.superfout.nl heeft met black friday 'uitverkoop'. De normale foute truien zijn dan 19,99 en 2 foute kersttruien heb je voor 49,99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
Vorig jaar 3 abonnementen afgesloten tijdens Black Friday bij Vodafone maar dit keer zijn het echt pannenkoeken :)

Abonnement prijzen zijn gewoon gelijk zoals het geval met de herfstdeal wat al aantal weken bezig is. Dus helaas een gemiste kans in mijn geval om te kunnen verlengen met iets moois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Vorig jaar was dit ook de procedure als ik het mij goed herinner. Toen heb ik gewoon de korting gekregen, geen activatiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
Señor Sjon schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:28:
[...]

Vorig jaar was dit ook de procedure als ik het mij goed herinner. Toen heb ik gewoon de korting gekregen, geen activatiekosten.
En dan krijg je niet nog een modem opgestuurd enzo? Staat er wel onder bij wat gaat er nu gebeuren.
Geen zin in dat gezeik eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Same here vorig jaar, alleen kreeg ik toen ipv 29,95 per maand 32,18 per maand op de factuur 8)7

Nu heb ik wel activatiekosten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

iaxe393 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:23:

https://www.superfout.nl heeft met black friday 'uitverkoop'. De normale foute truien zijn dan 19,99 en 2 foute kersttruien heb je voor 49,99
Hoe dan?
Als ik er twee in mijn winkelmandje heb is het gewoon €80,-?

Of is het pas echt vrijdag :o :+

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 21-11-2018 10:32 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Famous schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:30:
[...]

Hoe dan?

Vrijdag pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:07

IJsrace

null

jip_86 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:29:
[...]

En dan krijg je niet nog een modem opgestuurd enzo? Staat er wel onder bij wat gaat er nu gebeuren.
Geen zin in dat gezeik eigenlijk :P
Yeah dit is wat ik me ook af vraag, want alles in het bestelproces lijkt op een nieuwe verzending van apparatuur (en dan zou ik er op achteruit gaan aangezien ze tegenwoordig geen Mediabox XL meer leveren met het start-abonnement |:(). Ook kan je geen extra pakketten meer selecteren (zoals bijv. onbeperkt bellen voor een vast bedrag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 17:39
[...]

Als ik het doe komt er dit :

Het is niet mogelijk om je bestelling online door te geven. Bel ons voor meer informatie op 0900-0730 (normaal tarief) en we maken het direct voor je in orde. Je belt ons maandag tot en met zondag van 8.00 tot 22.00.

Nja bel ze wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08 11:53

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Laatst online: 20:02
pricewatch: Toshiba 55U6763DG Zwart
Office Centre 55 inch ULTRAHD TV
Categorie:Televisie's
Normale prijs:€ 627,99
Black Friday prijs:€ 422,29

https://www.staples.nl/tv..._-tweakers-_-feedtweakers

[
pricewatch: Apple iPhone 6s 32GB Grijs
Office Centre iPhone 6S 32GB
Categorie:Smarthpones
Normale prijs:€ 400
Black Friday prijs:€ 337,59

https://www.staples.nl/mo...rt=50&PromoCode=400600999

[ Voor 7% gewijzigd door Barre_Code op 21-11-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:29

pietje63

RTFM

Hmmbob schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:32:
Pepper heeft de Black Friday dagdeals (:?) van Mediamarkt online staan, met o.a. een Google Home Mini voor €29 op dinsdag: https://nl.pepper.com/aan...agdeals-media-markt-83094
Uitverkocht

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Die was ook alleen voor dinsdag :P

Vrijdag is hij in de herkansing bij Albert Heijn, opnieuw voor 29 euro. Of €24 inclusief een stapel Airmiles.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

exponential schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:55:
[...]

Als je gaat bellen met Ziggo kun je in het keuze menu het beste navigeren naar de afdeling 'opzeggingen'. Zij mogen betere aanbiedingen doen dan de afdeling 'wijzigingen'. Openingstijden van die afdelingen zijn minder ruim dan de algemene klantenservice, dus als je verbinding opeens verbroken wordt zodra je door het menu heen bent weet je dat ze niet open zijn.
Thanks, goede tip!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Gezien de vele vragen / opmerkingen over de Ziggo Black Friday aanbieding, mag de volgende die hier iets over te melden heeft een nieuw topic aanmaken hierover.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teus.espresso
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:43
Dankzij de preblackfriday code is de Nest Hello ineens €251. Dat ding is zover ik kan zien nog nooit zo goedkoop geweest.
Verwacht niet dat deze ergens goedkoper wordt dan nu bij 50five.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Phusebox schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:29:
[...]

Same here vorig jaar, alleen kreeg ik toen ipv 29,95 per maand 32,18 per maand op de factuur 8)7

Nu heb ik wel activatiekosten helaas.
Vorig jaar ook niet gehad. Zijn ook apparaatkosten >> heb je al, dus geen nieuwe kosten. Ik heb in ieder geval nooit wat gehad. Maar ja, het blijft Ziggo... in een jaar tijd kan er veel veranderen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Teus.espresso schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:53:
Dankzij de preblackfriday code is de Nest Hello ineens €251. Dat ding is zover ik kan zien nog nooit zo goedkoop geweest.
Verwacht niet dat deze ergens goedkoper wordt dan nu bij 50five.
Welke code?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ziggo Black Friday aanbieding topic Voor alle Ziggo discussies

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Señor Sjon schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:53:
[...]

Vorig jaar ook niet gehad. Zijn ook apparaatkosten >> heb je al, dus geen nieuwe kosten. Ik heb in ieder geval nooit wat gehad. Maar ja, het blijft Ziggo... in een jaar tijd kan er veel veranderen. :+
Je bent eraan nieuw topic voor ziggo lol

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Phusebox schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:02:
[...]

Je moet zorgen dat je die van Amazon zelf hebt:
https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1
En dan staat er ergens een coupon die je moet aanvinken:

[Afbeelding]

Is wel niet meer op voorraad nu. Gisteravond wel.
Ik heb Pokemon met bal besteld voor 71,50 met coupon en gisteren stond dat ook nog goed bij mijn bestellingen, maar als ik nu bij mijn bestellingen kijk is het bedrag ineens veranderd naar 92 euro die ik moet gaan betalen.

Meer mensen die dit hebben?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Code 'PREBLACKFRIDAY' in je mandje gebruiken!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:57:
[...]

Ik heb Pokemon met bal besteld voor 71,50 met coupon en gisteren stond dat ook nog goed bij mijn bestellingen, maar als ik nu bij mijn bestellingen kijk is het bedrag ineens veranderd naar 92 euro die ik moet gaan betalen.

Heb je al niet betaald dan? Ik heb in het verleden ook wel eens een factuur gehad van Amazon waar het niet-kortings-bedrag op vermeld stond, maar dan had ik al de actieprijs betaald. En nooit een issue mee gehad met een vraag om de rest ook te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:06
Xenonlamp heeft ook nog wat BF aanbiedingen: https://www.xenonlamp.nl/black-friday-xenonlamp.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
henkyyyyyyy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:57:
[...]

Kijk je op de goede plek?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/jhccqV/pkamz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:50

masauri

aka qwybyte

iaxe393 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:23:
Ik zie nog niet direct iets terug op de site dat deze in korting zouden gaan, was dit via fb of een nieuwsbrief ofzo bekend gemaakt?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De One X BF5 Rush editie (€399,-)is alweer uitverkocht bijh wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Famous schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:30:
[...]

Hoe dan?

Het is nog geen black friday? :+

Maarja, alleen vrijdag dus als ik het goed begrijp.

[ Voor 9% gewijzigd door iaxe393 op 21-11-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
masauri schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:15:
[...]

Ik zie nog niet direct iets terug op de site dat deze in korting zouden gaan, was dit via fb of een nieuwsbrief ofzo bekend gemaakt?
De nieuwsbrief stond het in. Was voor black friday only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2i7mxlj.jpg

Ja. Heb ze nu aan de telefoon, maar wordt gezegd big big problem......

Toch maar even met zijn manager gepraat en die zei dat er bug was in het systeem en ik hem gewoon voor die 71 euro krijg.
Stond btw ook nog in de mail die had gekregen dus eind goed, al goed. :)

[ Voor 23% gewijzigd door henkyyyyyyy op 21-11-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dommerick schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:52:
Nike heeft ook de jaarlijkse aanbieding van 30% op Sale items waardoor een paar Nike Air Max gemiddeld op €70,- uitkomt.

Kortingscode:
CLEAR30
Net met dikke korting (meer dan 50%, paar was al afgeprijsd en toen werkte deze code ook nog) een nieuwe set hardloopschoenen gehaald - maar code (CLEAR30) lijkt nu niet meer te werken.

Herstel: werkt weer lijkt het - alleen niet op hele nieuwe modellen (?).

[ Voor 7% gewijzigd door MrAcid op 21-11-2018 11:24 . Reden: Werkt toch (deels) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
henkyyyyyyy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:19:
[...]

[Afbeelding]

Ja. Heb ze nu aan de telefoon, maar wordt gezegd big big problem......
Haha, sorry, klinkt alsof je iemand uit India eraan hebt waarschijnlijk. Hoe heb je betaald? Bij mijn creditcard staan de juiste bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
MrAcid schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:20:
[...]

Net met dikke korting (meer dan 50%, paar was al afgeprijsd en toen werkte deze code ook nog) een nieuwe set hardloopschoenen gehaald - maar code (CLEAR30) lijkt nu niet meer te werken.

Herstel: werkt weer lijkt het - alleen niet op hele nieuwe modellen (?).
je moet member zijn om de code CLEAR30 te kunnen gebruiken. Het zou kunnen dat deze per lid maar eenmalig werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
darryl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:26:
[...]

je moet member zijn om de code CLEAR30 te kunnen gebruiken. Het zou kunnen dat deze per lid maar eenmalig werkt.
Bij het uitchecken als gast werkt die Code gewoon nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
*knip* Zie topicwaarschuwing,

"Dit topic is NIET voor:" etc, etc. :)

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 21-11-2018 11:50 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Phusebox schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:25:
[...]

Haha, sorry, klinkt alsof je iemand uit India eraan hebt waarschijnlijk. Hoe heb je betaald? Bij mijn creditcard staan de juiste bedragen.
:+

ik doe altijd via automatisch afschrijven, maar zie mijn edit : henkyyyyyyy in "Black Friday / Cyber Monday 2018"
Was een bug in het systeem, krijg hem nu weer voor 71,10

[ Voor 9% gewijzigd door henkyyyyyyy op 21-11-2018 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kan deze aanbieding nu niet meer vinden. Klopt dit, is deze alweer verlopen?

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
THE_BASE schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:33:
[...]

Ik kan deze aanbieding nu niet meer vinden. Klopt dit, is deze alweer verlopen?
Ja was eergisteren en gisterochtend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

DennusB schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:28:
[...]

Godver, gisteren nieuwe Nike's besteld tegen volle prijs, zie ik nu dat ik met die code dikke korting kan krijgen... k ga ze maar ff mailen!
En anders als het via de mail niet lukt, de schoenen terug sturen en nieuwe bestellen voor de lagere prijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kowouk
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-07-2024
Via Pepper.com bij een externe seagate backup schijf van 6 TB gekomen die nu voor €99,99 te krijgen is (van ongeveer €140) te vinden hier: https://www.amazon.de/apb...rd_r=XCBP44T0E8VW2W18X2HJ

Volgende keer een rechtstreekse link naar de aanbieding, geen affiliatie linkje

[ Voor 55% gewijzigd door janvanduschoten op 21-11-2018 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:28:
[...]

Godver, gisteren nieuwe Nike's besteld tegen volle prijs, zie ik nu dat ik met die code dikke korting kan krijgen... k ga ze maar ff mailen!
Code van Nike werkt alleen op Sale artikelen, dus daar heb je niks aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Laatst online: 13-09 20:34
pricewatch: Sony Cyber-shot RX100 V(A) Zwart sinds vandaag voor € 749 bij veel winkels. Lijkt om een Black Friday aanbieding te gaan, hoewel dat niet overal vermeld staat. Normale prijs is € 899.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
dizzie110 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:12:
Aldi doet ook mee. Een aantal JBL bluetooth speakers in de aanbieding vanaf vrijdag:

JBL Go+: 17,99

https://www.aldi.nl/onze-...I_NL_ACTION-NL_2018_KW47c
Is dit nou een verbeterde versie van de JBL GO 1 of de opvolger van de JBL GO 2?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:00
Kowouk schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:42:
Via Pepper.com bij een externe seagate backup schijf van 6 TB gekomen die nu voor €99,99 te krijgen is (van ongeveer €140) te vinden hier: *knip*
Helaas staat er niet bij welke hardeschijf erin zit. Anders had ik deze gekocht voor mijn nas.

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 21-11-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardleers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:52

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:46

R2L

Eweka doet dit jaar ook weer mee:
Abonnement High-Speed 300 Mbit/s Onbeperkte downloads 20 Connecties Downloads met SSL-codering en 3746 Dagen Retentie. 1 jaar Eweka account + free newsreader voor €5/mnd (60 €/jr)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08 11:53
denver schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:53:
[...]

Helaas staat er niet bij welke hardeschijf erin zit. Anders had ik deze gekocht voor mijn nas.
http://www.tomshardware.c...0403-expansion-drive.html

Seagate Barracuda 6TB Serial ATA III - Hard Drive Silver,ST6000DM003 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ribe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 22:25
[...]

Seagate desktop lijn heeft eigenlijk altijd de seagate stX000dm003 lijn hardeschijven in zich, waarbij de X voor de capaciteit in TB's staat. In dit geval zeer waarschijnlijk de seagate st6000dm003.
Voor in een desktop build kan het potentieel zeer interessant zijn, dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
R2L schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:58:
Abonnement High-Speed 300 Mbit/s Onbeperkte downloads 20 Connecties Downloads met SSL-codering en 3746 Dagen Retentie. 1 jaar Eweka account + free newsreader voor €5/mnd (60 €/jr)
Ik wacht nog even op die van usenet.farm. Betere ervaring mee qua stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:00
KPN heeft een weinig inhoudelijke mail gestuurd aan klanten, met de mededeling dat er vrijdag ook speciale aanbiedingen zullen zijn. Ik ben benieuwd of dat de aanbiedingen zijn die The Base eerder postte:
THE_BASE schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:50:
Info over KPN tijdens Black Friday vanaf VRIJDAG 23 November t/m DONDERDAG 29 november.

Alle KPN Zorgeloos abonnementen worden in prijs verlaagd.
- KPN Zorgeloos Instap van 26,- voor 24,-
- KPN Zorgeloos Standaard van 30,- voor 27,-
- KPN Zorgeloos Premium van 36,- voor 32,-

Hier uiteraard 5,- KPN Compleet korting boven op.

Bron: KPN

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
[...]

Volgens http://www.tomshardware.c...0403-expansion-drive.html gaat het hier om een Seagate Barracuda 6TB Serial ATA III - Hard Drive Silver,ST6000DM003
5400rpm

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:08
vuurtjih schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:48:
[...]

Is dit nou een verbeterde versie van de JBL GO 1 of de opvolger van de JBL GO 2?
Dat eerste. Op de JBL website kwam ik dit tegen:

"De JBL Go+ is een slag groter dan de originele JBL Go, maar heeft hetzelfde design. De batterij is vernieuwd en uiteraard hebben we de componenten iets aangepast, zodat het geluid beter tot zijn recht komt."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Via Pepper.com bij een externe seagate backup schijf van 6 TB gekomen die nu voor €99,99 te krijgen is (van ongeveer €140) te vinden hier: https://www.amazon.de/apb...rd_r=XCBP44T0E8VW2W18X2HJ

[mbr]Volgende keer een rechtstreekse link naar de aanbieding, geen affiliatie linkje[/]
Zat gister te nog te twijfelen of ik die 8TB WD Book zou kopen (voor ik dacht 140euro), maar las slechte reviews dus heb hem maar overgeslagen.

Maar kan deze niet overslaan voor die prijs and kwaliteit, zo heb em net besteld.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 13:06

Mx-KAEY

Mx-KÆY

zojuist deze besteld: https://www.amazon.de/dp/B01I9QKQBE/ (Mogelijke) referral verwijderd

goedkoopste in nederland is 196. Ook via dyson zelf een V7 animal gehaald... ik ben voorzien met schoonmaken :) :D

[ Voor 26% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2018 12:28 ]

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 09:49
Voor de bierliefhebbers onder ons:

Mr. Hop doet ook mee. 18% korting op alle bieren met de code: BLACKFRIDAY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kowouk
[...]

Klopt ja, maar voor die prijs ben ik ervoor gegaan. Als ik m binnen heb en deze nog in de aanbieding is zal ik gelijk mijn resultaten plaatsen.

Edit: Dank voor het zoekwerk! Had de reacties even gemist, wifi lag er uit :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kowouk op 21-11-2018 12:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
R2L schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:58:
en @Phusebox

Newsdemon Unlimited + VPN voor 33 euro per jaar (onbeperkt)
https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20181031

En (nog) geen BF deal voor wat betreft usenet en officieel al verlopen, maar nog steeds te bestellen:
Bulknews Block 2500GB voor 17 euro
https://www.bulknews.eu/nl/usenet-block-2500-gb/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaceNL
Ik heb deze provider al jaren, kan ik best aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kowouk

[mbr]Volgende keer een rechtstreekse link naar de aanbieding, geen affiliatie linkje[/]
Mijn excuses, wist niet dat dat een affiliatie link was. Welk deel van een Amazon link betreft die affiliatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbdbd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:05
*knip* Spam

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2018 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:34

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
klaps schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:06:
Voor de bierliefhebbers onder ons:

Mr. Hop doet ook mee. 18% korting op alle bieren met de code: BLACKFRIDAY
Vanaf vrijdag pas dan denk ik? De code pakt hij wel. De korting echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Freakster86 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:13:
[...]
en @Phusebox

Newsdemon Unlimited + VPN voor 33 euro per jaar (onbeperkt)
https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20181031

En (nog) geen BF deal voor wat betreft usenet en officieel al verlopen, maar nog steeds te bestellen:
Bulknews Block 2500GB voor 17 euro
https://www.bulknews.eu/nl/usenet-block-2500-gb/
Die laatste snap ik niet, dit staat er bij: "U krijgt een vast aantal GB's per maand tegen een gereduceerde prijs (min. € 1,50)"
Dat is toch niet het idee van een block?

Newsdemon reviews zijn niet echt goed?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaceNL
Phusebox schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:23:
[...]
Newsdemon reviews zijn niet echt goed?
Dan doe je het niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Andere optie(s) voor Usenet aanbiedingen:

https://controlpanel.news...index.php?promo=cyberweek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelMASSACRE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 02:03
Volgens mij nog niet eerder gepost. Plattetv.nl heeft zojuist een mail gestuurd met een vooraankondiging.

https://www.plattetv.nl/c...Friday%20vooraankondiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ook fietsenwinkel.nl doet mee:

https://www.fietsenwinkel.nl/black-friday

Acties:
  • +1 Henk 'm!