Ben het helemaal met bovenstaande eens. Heb zelf ook praktisch al mijn social media weggedaan. Gebruik alleen nog WhatsApp (waar ik vanaf wil maar is met familie en vrienden op dit moment niet te doen) en hier een daar een forum. Zie de waarde er ook niet meer van. Maar voor familiedelen werkt SmugMug wel lekker, maar ik heb dan ook alles private staan. Lightroom CC (nieuwe cloud versie) heeft ook dergelijke functionaliteit, maar mist nog wat features zoals password protectie dus gebruik het daardoor nog niet.Superdaantje schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:21:
Het product is ook niet slecht. Persoonlijk had ik zo iets van, waar gebruik ik flickr nu echt voor. Plaatste eens in de zoveel tijd een foto. Zo'n 200+ foto's vanaf 2009. Deed er afgelopen paar jaar gewoon weg te weinig mee. en het gebruiken als Cloud opslag, tja daar heb ik andere opties voor. ;-)
Hier is 500px, flickr, Instagram etc. de deur uit gevlogen. Facebook en Twitter waren al de nek om gedraaid. Het was hier meer opruiming van social media accounts. Zie voor mij persoonlijk de toegevoegde waarde er niet meer van.
Mijn December project gaat het upgraden van mijn Synology Disk Stations worden met nieuwe schijven en eens kijken hoe ik daarmee uit de voeten kan in mijn workflow.
Afhankelijk van je levensstijl en inkomen uiteraard, maar klopt. Ik heb meeste zaken met mijn vrouw, ouders en zus geoptimaliseerd in familie abonnementen. De waarde in Smug Mug of Flickr zit hem dan vooral in het delen van foto's met een fijne interface, alsmede het bekijken van foto's op de Apple TV/mobiele apparaten.icecreamfarmer schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:20:
[...]
Naja het punt is dat de wijziging vrij groot is en het bedrag ook. Voor €5 p.m. heb je ook office 365 inc 1 TB aan cloud.
Dan is €5 puur voor foto's opslaan prijzig.
[ Voor 18% gewijzigd door sohus op 03-12-2018 12:08 ]