[PC] Call of Duty: Black Ops 4

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-05 21:29
Korkss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Haha ik zit vaak met random duo’s te tieren op lui die geen headset hebben. Mooie is dat veel na een paar minuten ineens beginnen te praten en geen idee hadden dat het push to talk is op default.
Maargoed alsnog pannenkoeken in randoms zonder mic.. whyyyy?!?!

Dus mochten mensen willen teamen met mic, graag ;-)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-06 12:55
KipCurreh schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:02:
Na enkele seconden komt er in de rechter benedenhoek dan het bekende 'Press space to skip' op, maar dit lijkt niet te werken
Met 'Space' lijken ze 'Esc' te bedoelen, want dit werkt wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-06 11:29

KipCurreh

Nightcrawler

djmelvee schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:40:
[...]

Met 'Space' lijken ze 'Esc' te bedoelen, want dit werkt wel :')
Ik dacht dat ik uiteindelijk wel praktisch alle knoppen geprobeerd had, misschien toch niet dan |:(

Ach ja, ik heb alles complete nu dus daar moet ik niet meer zijn haha

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb hier beetje een vage issue met de game.

Alles draait behoorlijk goed, maar als ik textures van high naar very high verschuif, verlies ik dik 30fps in Blackout zonder dat ik echt verschil zie in de textures. Ik gebruik met very high textures ongeveer 7,5gb vram van de 8gb die ik heb, dus ik neem aan dat dit geen fps drop moet geven van 30fps.

Als ik wissel van very high naar high ingame bevriest het beeld ook eventjes en zie ik dat het vram leeggesmeten wordt. Dat is andersom niet zo.

Heeft iemand een ideetje hoe ik dit kan diagnosticeren?

[ Voor 15% gewijzigd door Eduardboon op 24-10-2018 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:33
Eduardboon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:37:
Heb hier beetje een vage issue met de game.

Alles draait behoorlijk goed, maar als ik textures van high naar very high verschuif, verlies ik dik 30fps in Blackout zonder dat ik echt verschil zie in de textures. Ik gebruik met very high textures ongeveer 7,5gb vram van de 8gb die ik heb, dus ik neem aan dat dit geen fps drop moet geven van 30fps.

Als ik wissel van very high naar high ingame bevriest het beeld ook eventjes en zie ik dat het vram leeggesmeten wordt. Dat is andersom niet zo.

Heeft iemand een ideetje hoe ik dit kan diagnosticeren?
Welke resolutie. Ik wil het wel voor je testen. Ik speel zelf op 1440p met een RX580@stock speed, ga hem binnenkort nadat de water-cooling binnen is overklokken.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Daniel. schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:14:
[...]

Welke resolutie. Ik wil het wel voor je testen. Ik speel zelf op 1440p met een RX580@stock speed, ga hem binnenkort nadat de water-cooling binnen is overklokken.
Ik speel op 1920x1080 met een 1070 ti op stock speeds en een i5-8600K op stock speeds.

Zombies en Multiplayer scheelt de setting maar 1-2fps, in blackout dus echt dik 30. Het verschil tussen 70 of 100 als minimum :+. Ik vraag me af of dit een bug is.

Maximaal gebruikte vram tijdens een potje blackout is 7,5gb aan VRAM.

[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 24-10-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Eduardboon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:26:
[...]

Ik speel op 1920x1080 met een 1070 ti op stock speeds en een i5-8600K op stock speeds.

Zombies en Multiplayer scheelt de setting maar 1-2fps, in blackout dus echt dik 30. Het verschil tussen 70 of 100 als minimum :+. Ik vraag me af of dit een bug is.

Ik merk wel dat ik in BlackOut de settings lager moet zetten, bij MP kan die ietsjes hoger dan in BlackOut, maar dat bederft de pret zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Eduardboon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:26:
[...]

Ik denk zelf dat black out vanwege de opzet met de grotere map enzo wat meer resources vraagt dan MP of zombies. Zat namelijk ook ene streamer te kijken en zag het verschil ook in FPS toen hij zombies ging spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
falcon123 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:00:
[...]

Ik denk zelf dat black out vanwege de opzet met de grotere map enzo wat meer resources vraagt dan MP of zombies. Zat namelijk ook ene streamer te kijken en zag het verschil ook in FPS toen hij zombies ging spelen.
Zit natuurlijk wel logica in, maar dat de textures zo gigantische sprong maken vind ik wel gek. Het enige verschil dat je ziet zit in nerven van bijvoorbeeld hout of wapens. Maar dat is geen 30fps waard imo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Eduardboon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:12:
[...]

Zit natuurlijk wel logica in, maar dat de textures zo gigantische sprong maken vind ik wel gek. Het enige verschil dat je ziet zit in nerven van bijvoorbeeld hout of wapens. Maar dat is geen 30fps waard imo :+
Ze moeten nu wel veel meer blaadjes en grassprietjes renderen hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
falcon123 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:51:
[...]

Ze moeten nu wel veel meer blaadjes en grassprietjes renderen hé :+
Haha dat is zo ja. En blijkbaar zijn de texturen ZO scherp dat je daar een kwart van je framerate voor inlevert.

Krijg nu overigens ook stotter in Mp en zombies met very high textures. Denk dat hij met 7,6gb vram toch teveel gebruikt (ingame geeft hij echter “maar” 6.5 aan). Heb in de configuratie file een max vram ding gezien dus ga dat vanavond nog even proberen. Wellicht lost dat iets op. Staat nu op 95% van max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-06 13:20

MazeWing

The plot thickens...

Ik denk dat ik er maar mee ga stoppen. Het is echt zo irritant dat praktisch elke keer dat ik iemand zie, de ander mij eerder ziet.

De combinatie inputlag en waardeloze netcode geeft mij zoveel ergernis, dat ik maar begonnen ben met preventief een dikke laag Becel op mijn brood te smeren...

Daarnaast kan ik, als werkende vader van 2 kinderen, uiteraard niet mee met de 16-18 jarige die, buiten die paar uur school, geen ene fuck te doen hebben de gehele dag. Ook zou het leuk zijn als er fatsoenlijke matchmaking in zou komen waarbij je kunt kiezen voor ping of skill (weer gebasseerd op k/d-ratio) based matchmaking. Maarja, dat is weer te veel gevraagd en wordt waarschijnlijk nooit werkelijkheid.

Het is voor mij maar weer eens een goede wake-up call dat ik me beter bezig kan houden met singleplayer dan met multiplayer...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:03
MazeWing schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:16:
Ik denk dat ik er maar mee ga stoppen. Het is echt zo irritant dat praktisch elke keer dat ik iemand zie, de ander mij eerder ziet.

De combinatie inputlag en waardeloze netcode geeft mij zoveel ergernis, dat ik maar begonnen ben met preventief een dikke laag Becel op mijn brood te smeren...

Daarnaast kan ik, als werkende vader van 2 kinderen, uiteraard niet mee met de 16-18 jarige die, buiten die paar uur school, geen ene fuck te doen hebben de gehele dag. Ook zou het leuk zijn als er fatsoenlijke matchmaking in zou komen waarbij je kunt kiezen voor ping of skill (weer gebasseerd op k/d-ratio) based matchmaking. Maarja, dat is weer te veel gevraagd en wordt waarschijnlijk nooit werkelijkheid.

Het is voor mij maar weer eens een goede wake-up call dat ik me beter bezig kan houden met singleplayer dan met multiplayer...
Vergeet ook niet dat de reactie in der loop der jaren ook afeneemt( heb ik ook last van haha).

Maar ik deel je mening met netcode en vooral ook freeze die ik heb. En die heb ik zowel op mijn laptop als mijn game pc.

Activision heeft genoeg nu al verdient aan die game, laat ze het nu ook maar oplossen.

[ Voor 3% gewijzigd door freaky35 op 24-10-2018 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik merk zelf als mijn sensitivity niet goed aan voelt, dat ik dan zo veel slechter speel en ook het gevoel krijg dat alle wapens die ik gebruik slecht zijn.

Ik had het in het begin met de Maddox. Schieten daarmee voelde maar niet goed aan terwijl ik dacht dat dit wel een prima wapen was.

Daarna wat met mijn sens geëxperimenteerd en alles voelt nu zoveel beter aan en mensen gaan veel sneller dood. Dus misschien handig om daar ook mee te spelen als je merk dat je veel moet corrigeren/niet goed aan voelt etc.

Dit is een handige site ervoor: https://www.mouse-sensitivity.com/
Daar wel wat handige info gevonden

[ Voor 10% gewijzigd door falcon123 op 24-10-2018 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
falcon123 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:31:
Ik merk zelf als mijn sensitivity niet goed aan voelt, dat ik dan zo veel slechter speel en ook het gevoel krijg dat alle wapens die ik gebruik slecht zijn.

Ik had het in het begin met de Maddox. Schieten daarmee voelde maar niet goed aan terwijl ik dacht dat dit wel een prima wapen was.

Daarna wat met mijn sens geëxperimenteerd en alles voelt nu zoveel beter aan en mensen gaan veel sneller dood. Dus misschien handig om daar ook mee te spelen als je merk dat je veel moet corrigeren/niet goed aan voelt etc.

Dit is een handige site ervoor: https://www.mouse-sensitivity.com/
Daar wel wat handige info gevonden
Klopt, sensitivity is belangrijk omdat je muscle-memory opbouwt tijdens het spelen. Uiteindelijk went alles wel aardig, maar ik heb gewoon de instellingen van Overwatch overgenomen (5,5) en dat werkt ook hier uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:08
Eduardboon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 01:46:
[...]

Klopt, sensitivity is belangrijk omdat je muscle-memory opbouwt tijdens het spelen. Uiteindelijk went alles wel aardig, maar ik heb gewoon de instellingen van Overwatch overgenomen (5,5) en dat werkt ook hier uitstekend :)
Sterker nog, een ingame tip geeft aan dat BO4 dezelfde muis sens schaal gebruikt als andere games op Battle.net, vandaar dat het goed overeen komt O-)

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-05 15:18
Spel gekocht voor Blackout mode. Uiteindelijk maar 2 potjes gespeeld en rest gewoon online mp :P Spel bevalt mij zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
tillietom schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:47:
Spel gekocht voor Blackout mode. Uiteindelijk maar 2 potjes gespeeld en rest gewoon online mp :P Spel bevalt mij zeer goed!
Herkenbaar, ik ben trouwens zo slecht in de black out modus. TDM gaat prima. Maar black out, echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 17:51

Ryada

She/Her

Gisteren mijn knife naar gold weten te krijgen. Hoef nu nog maar 1 secondary te doen (de mozu) voordat ik de diamond camo op alle secondaries heb. Daarna maar de primaries afmaken voor dark matter.
Moet zeggen dat ik aardig wat plezier beleef met wapens die ik van mezelf nooit zou gebruiken als ik niet voor Dark Matter zou gaan grinden.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:09

India Sierra

Learn by failure

Nu de RDR2 review al online staat vraag ik me af waar de Black Ops 4 review blijft van Tweakers? Zit te twijfelen om de game te kopen.

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-06 11:38
India Sierra schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:41:
Nu de RDR2 review al online staat vraag ik me af waar de Black Ops 4 review blijft van Tweakers? Zit te twijfelen om de game te kopen.
Ze hebben aangegeven dat ze de BO4 eerst een tijdje willen spelen voordat ze een goede review schrijven.
Dat de tickrate bevoorbeeld in eens verlaagd werd kunnen ze nu meenemen in de review, dat hadden ze anders niet kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

servival7 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Ze hebben aangegeven dat ze de BO4 eerst een tijdje willen spelen voordat ze een goede review schrijven.
Dat de tickrate bevoorbeeld in eens verlaagd werd kunnen ze nu meenemen in de review, dat hadden ze anders niet kunnen doen.
Tickrate is gelukkig wel al weer naar 30hz verhoogt wat een gigantisch grote improvement is geweest naar mijn ervaring gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

servival7 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Ik snap je punt maar hoe kunnen games als RDR2 dan wel een dag voor release al "goed gereviewed" zijn? Voor hetzelfde geld is er een release-day patch die de bug met items oppakken fixt. Who knows.

Maar goed, thanks voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Ryada schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:52:
[...]

Tickrate is gelukkig wel al weer naar 30hz verhoogt wat een gigantisch grote improvement is geweest naar mijn ervaring gisteren.
Dit inderdaas zeker merkbaar, maar zeker in de NIET black out modus moet het gewoon 60hz worden of hoger.

Het is eigenlijk belachelijk dat ze het spul gewoon niet voor mekaar hebben qua servers. Ze verdienen er goud mee, maar ik vind dit wel echt slecht.

Het is beter, maar nog niet zo goed als het kan zien. Ik met wel dat de haperingen.

[ Voor 10% gewijzigd door freaky35 op 25-10-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

freaky35 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:13:
[...]

Is zeker merkbaar, maar zeker in de NIET black out modus moet het gewoon eeet 60hz worden of hoger. Tis eigenlijk belachelijk dat ze het spul gewoon niet voor mekaar hebben qua servers. Ze verdienen er goud mee, maar ik vind dit wel echt slecht.
Vind het altijd mooi als mensen denken van "ja ze hebben zat geld ze moeten het gewoon kunnen" Helaas ligt het probleem hem meestal in de extreme load die de servers krijgen op release. Ze fixen uiteindelijk vanzelf wel dat het weer op 60hz draait en blackout zullen ze zeker wel fixen in de loop van de tijd.
Het komt allemaal wel goed, en de beta is gespeeld door aanzienlijk minder mensen dan op release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Ryada schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:18:
[...]

Vind het altijd mooi als mensen denken van "ja ze hebben zat geld ze moeten het gewoon kunnen" Helaas ligt het probleem hem meestal in de extreme load die de servers krijgen op release. Ze fixen uiteindelijk vanzelf wel dat het weer op 60hz draait en blackout zullen ze zeker wel fixen in de loop van de tijd.
Het komt allemaal wel goed, en de beta is gespeeld door aanzienlijk minder mensen dan op release.
Dat geloof ik meteen wel, maar dat ze het naar 20hz terug zetten, dat snap ik niet.

Je gaat gewoon terug in de tijd, zelfs bf4 draait op 60hz of hoger. Dan moet dit bij een nieuwe game toch zeker voor mekaar zijn.

Zeker bij zo’n snelle FPS als dit is dit gigantisch merkbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door freaky35 op 25-10-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

freaky35 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:22:
[...]

Dat geloof ik meteen wel, maar dat ze het naar 20hz terug zetten, dat snap ik niet.

Je gaat gewoon terug in de tijd, zelfs bf4 draait op 60hz of hoger. Dan moet dit bij een nieuwe game toch zeker voor mekaar zijn.
De load van 60hz tov 20hz word in essentie per connectie ver drievoudigd. en dat icm met extra korte cycles is een stuk zwaarder voor servers om te behandelen.
BF4 had initieel een tickrate van 10hz! (na dubbel checken op google, dacht namelijk dat het 30hz was)
Overwatch had initieel ook een tickrate van 20hz en is na BF4 uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
freaky35 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:22:
[...]

Ik denk dat het probleem uiteindelijk komt doordat Activision BO4 op de markt wou gooien voor BF5. Je merkt het aan de waslijst aan bugs in Blackout/MP/Zombies. Client crashes, server crashes, zelfs de gameplay balans van de utility (9bang) was sinds beta gewoon niet aangeraakt ondanks enorme kritiek en tips.

BO4 is gewoon nog een beta versie, en de beta die wij hadden getest was een server stress test, niks meer niks minder, en je kan die beta dus gerust een demo noemen. Dit allemaal mag je Activision/Treyarch best wel op afrekenen hoor.

Ondanks dat vermaak ik me wel, maar sinds de 30hz patch crashen de servers echt om de match, dat soort ongein is wel behoorlijk vermoeiend.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
kevz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:27:
[...]

Ik denk dat het probleem uiteindelijk komt doordat Activision BO4 op de markt wou gooien voor BF5. Je merkt het aan de waslijst aan bugs in Blackout/MP/Zombies. Client crashes, server crashes, zelfs de gameplay balans van de utility (9bang) was sinds beta gewoon niet aangeraakt ondanks enorme kritiek en tips.

BO4 is gewoon nog een beta versie, en de beta die wij hadden getest was een server stress test, niks meer niks minder, en je kan die beta dus gerust een demo noemen. Dit allemaal mag je Activision/Treyarch best wel op afrekenen hoor.

Ondanks dat vermaak ik me wel, maar sinds de 30hz patch crashen de servers echt om de match, dat soort ongein is wel behoorlijk vermoeiend.
Dat klopt ja,ik heb ook het idee dat ik Beta speel,veel bugs al meegemaakt.

Game die bij het opstarten aangeeft dat de game niet goed afgesloten is(op zowel mijn pc als laptop kom ik dit tegen)netwerk errors,fatal errors,en zowel op de pc als laptop,dus dat ligt niet aan de pc.Maar gewoon heel veel bugs.En dat jaagt speler ook uiteindelijk weer weg als ze dit niet oplossen.

De deadline was denk ik net wat te vroeg.
Hopelijk word het beter inderdaad

[ Voor 3% gewijzigd door freaky35 op 25-10-2018 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik wil dingen niet gaan jynxen :P Maar ik moet toegeven dat bo4 bij mij eigenlijk wel bijzonder soepel loopt waarbij ik de foutmeldingen wel op 1 hand kan tellen. Ben an sich wel benieuwd naar die black market morgen en de volgende "grote" update volgende week:
https://charlieintel.com/...k-ops-4-coming-next-week/

Game update van gister:
https://charlieintel.com/...-24-game-settings-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
nooit te hard zeggen,haha,zeker bij deze game niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-06 13:20

MazeWing

The plot thickens...

Die gast die verantwoordelijk was voor de code die teams moet balanceren mag ook rotten in de hel!

Wat een waardeloze balancing. Zojuist in een team met geen enkele speler met prestige, tegen een team (6 man) waarbij iedereen al meerdere keren prestige had. Dat team wist uiteindelijk met 60 tegen 11 te winnen of zo waarbij iedereen van dat team een zeer hoge K/D ratio had.

Ik denk dat als ik mijn 2 jarige dochter een potlood geef en vraagt of ze betere code kan tekenen, zij dit beter doet dan die idioot bij Treyarch... :(

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Haha, BO4 heeft helemaal geen skill based matchmaking. Er gebeurd alleen een random shuffle aan het eind van een match. Ik vind het ook komisch dat ze teams in Control games hebben vervangen voor alleen solo mensen. Het veranderd uiteindelijk niet zo veel als de shuffle de top5 tegen de top10 opzet :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
MazeWing schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:05:
Die gast die verantwoordelijk was voor de code die teams moet balanceren mag ook rotten in de hel!

Wat een waardeloze balancing. Zojuist in een team met geen enkele speler met prestige, tegen een team (6 man) waarbij iedereen al meerdere keren prestige had. Dat team wist uiteindelijk met 60 tegen 11 te winnen of zo waarbij iedereen van dat team een zeer hoge K/D ratio had.

Ik denk dat als ik mijn 2 jarige dochter een potlood geef en vraagt of ze betere code kan tekenen, zij dit beter doet dan die idioot bij Treyarch... :(
hahaha,daar moest ik toch wel om lachen,maar is helemaal waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Beetje lopen kloten met config files en de CPU config in het bios. Nu in blackout ineens niet meer hoger dan 90fps :+. Oeps.

Alles maar weer reinstallen en default houden dan maar. Ik ben een slechte tweaker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-05 15:18
Klaagmuurtje incoming:

Gister begin van de avond veel problemen gehad met party's. man man man. Daarna continu tegenstanders die niet dood wilden gaan op wat voor manier dan ook.
Heb het gevoel dat ze mij soms eerder 'zien' dan dat ik hun zie, erg vervelend.Was er snel klaar mee XD.

De spawnpoints, poaaah. Sta je lekker te knappen en spawnen ze (terwijl je hele team om je heen loopt) in 1x achter je en voor je het weet is je hele team gewiped.

Saug 9mm smg. Overpowered as ...k 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
freaky35 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:22:
[...]

hahaha,daar moest ik toch wel om lachen,maar is helemaal waar
Kan ook een groepje zijn. Toen Ghosts net uit was was ik ook uitgenodigd door iemand een die maakte regelmatig een groepje van 6 man die redelijk skilled waren en dan wonnen wij ook alle potjes met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
  • Laatst online: 11-03-2023
India Sierra schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:41:
Dit ligt compleet aan welk genre jij interessanter vind. Maar ook hoeveel uren jij in het spel wilt steken, met RDR2 zul je ook genoeg uren plezier hebben. Volgens RDR2 60 uur main campaign en dan heb je nog de online modus.

Bij BO4 zul je honderden uren in online en blackout kunnen steken. Maar deze game is wel erg basic (pray and spray) dus kan zijn dat je er sneller verveeld van raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
tillietom schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:41:
Klaagmuurtje incoming:

Gister begin van de avond veel problemen gehad met party's. man man man. Daarna continu tegenstanders die niet dood wilden gaan op wat voor manier dan ook.
Heb het gevoel dat ze mij soms eerder 'zien' dan dat ik hun zie, erg vervelend.Was er snel klaar mee XD.

De spawnpoints, poaaah. Sta je lekker te knappen en spawnen ze (terwijl je hele team om je heen loopt) in 1x achter je en voor je het weet is je hele team gewiped.

Dit kan komen door de huidige 20hz tickrate. Hier word momenteel aan gewerkt om het op te schalen naar 60hz (dat voorkomt dus het feit dat je veel kogels mist, of dat de kogels als niet geraakt geregistreerd worden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

RandomCreated schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:45:
[...]

Dit ligt compleet aan welk genre jij interessanter vind. Maar ook hoeveel uren jij in het spel wilt steken, met RDR2 zul je ook genoeg uren plezier hebben. Volgens RDR2 60 uur main campaign en dan heb je nog de online modus.

Bij BO4 zul je honderden uren in online en blackout kunnen steken. Maar deze game is wel erg basic (pray and spray) dus kan zijn dat je er sneller verveeld van raakt.
Ik doelde meer op het feit dat RDR2 later released is dan BO4 maar wel eerder een review heeft op Tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

tillietom schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:41:
De Saug (dual wield) is nog zo'n beetje de enige smg die relatief een beetje bruikbaar is. Assault rifles zijn eigenlijk gewoon beter, ook close range. Zelf LMG's zijn niet zoveel slechter.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Valt mij op dat sinds de update van gisteren bewegingen van spelers niet heel vloeiend is. Dat zag er voor heen beter uit. Merken jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Ja, absoluut, het is bijna onspeelbaar geworden op dit moment vind ik zelfs.

Tja balans en COD dat gaat blijkbaar niet samen, wua wapens is die Saug,is zeker overpowered, maar ook bepaalde killstreaks( die straaljagers bv) zijn serieus overpowered.

[ Voor 54% gewijzigd door freaky35 op 26-10-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Gundogan schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:05:
[...]

De Saug (dual wield) is nog zo'n beetje de enige smg die relatief een beetje bruikbaar is. Assault rifles zijn eigenlijk gewoon beter, ook close range. Zelf LMG's zijn niet zoveel slechter.
Relatief een beetje bruikbaar. In een capture mode dominaten ze alles, er is gewoon niet van te winnen op close range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Florian Le Bihan, core gameplay-designer voor Battlefield V, werd onlangs geband van de servers van Call of Duty: Black Ops 4. Hoewel de daadwerkelijke reden van de ban niet bekend werd gemaakt, lijkt het simpelweg te maken te hebben met zijn vaardigheden. Le Bihan is namelijk behalve ontwikkelaar ook oud-profspeler.
https://frontpage.fok.nl/...-black-ops-4-te-goed.html?

Deze gast is bizar goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 23:57
Dit soort gasten kan ik dus niet bij. Dit kan dus ook haast bijna niet. Bijna elk schot raak en headshot, dat is gewoonweg onmogelijk. Ja, ik vind het mooi als gasten heel goed zijn, maar die riekt naar wat extra hulp.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
The making of black out:
https://www.twitch.tv/twitchconheyguys
https://twitter.com/Treyarch/status/1055657778155446272

Die mozu revolver pistol is echt goed in hardcore, had in een paar potjes die operator mod ervoor al unlocked :D

[ Voor 32% gewijzigd door falcon123 op 27-10-2018 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-06 08:50
Kleine rage quit. |:( :'(
In blackout klimt een gast het dakje op waar ik zit, en schiet mijn hele magazijn - point blank - op hem leeg. Hij draaide zich naar me toe en schiet me dood....

Wellicht die lage tickrate, maar dit is echt niet leuk meer. MP lijkt wel lekker te lopen, maar misschien valt het daar niet op omdat je toch weer meteen respawnd.

Hebben jullie er last van of valt het erg mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Dakdoef schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:52:
[...]

Dit soort gasten kan ik dus niet bij. Dit kan dus ook haast bijna niet. Bijna elk schot raak en headshot, dat is gewoonweg onmogelijk. Ja, ik vind het mooi als gasten heel goed zijn, maar die riekt naar wat extra hulp.......
Ik kan dat ook niet, maar dan hoeft het nog niet perse te zijn dat ze cheaten. Ze kunnen ook gewoon heel goed zijn🙂.

Ik stoor me meest aan de vertraging met de tick rate inderdaad. Alhoewel het lijkt of ze daar vrijdag ook bog wat mee gedaan hebben. Toen stond er dat ze onderhoud zouden doen die nacht. Maar het speelt naar mijn gevoel wel een stuk beter , zaterdag, wel TDM. Die blackout heeft maar 20hz nog meen ik, dus dat is nog steeds bagger.Maar goed die modus speel ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-06 09:41
Goedemiddag,

De game is nu een tijdje uit, en ik vroeg me af of er wellicht interesse was vanuit hier om een klein vriendschappelijk toernooitje te spelen in de mp-mode. Gewoon gezellig met wat Tweakers onder elkaar.
Als er 10 of meer positieve reacties zijn ga ik kijken of we wat leuks kunnen organiseren.

https://linkto.run/p/P73JQYOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-06 08:50
Welja schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:52:
Kleine rage quit. |:( :'(
In blackout klimt een gast het dakje op waar ik zit, en schiet mijn hele magazijn - point blank - op hem leeg. Hij draaide zich naar me toe en schiet me dood....

Wellicht die lage tickrate, maar dit is echt niet leuk meer. MP lijkt wel lekker te lopen, maar misschien valt het daar niet op omdat je toch weer meteen respawnd.

Hebben jullie er last van of valt het erg mee?
Ha, goed aangevoeld dus :)
nieuws: 'Tickrate multiplayer Black Ops 4 buiten battle royale om verhoogd na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Ik vond het al goed te merken,nu heb ik tenminste het gevoel als ik wat probeer te raken,dat ik ook daadwerkelijk wat raakte.Dat viel me zowel gister al op,dus het is zeker al wel merkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Ben ik niet met je eens, in mijn "jeugd" speelde ik veelal CS of TFC en had verder nog geen leven. Dagenlang speelde ik de games, zonder zorgen dat de was gedaan moest worden, zonder zorgen dat ik geen eten had of een rekening moest betalen. Daar bestond het voor mij uit > sniper > headshot, rinse en repeat. Een ratio van 1x killed tegenover 150 kills was normaal, samen met een paar andere uit mijn toenmalige team. (Op de oude Wanadoo servers :) met een p3 500, 64mb ATi kaart, een 19"CRT, Chello en een MS Optical Mouse)

Pas toen "de nieuwe generatie" erbij kwam kreeg je "zwaardere hulpmiddelen" / cheats, in CS de bekende macro-scripten voor kopen wapens/armor etc.. (ik deed dat gewoon uit mijn hoofd), de wall-cheats etc etc. en is bij mij het plezier een beetje verdwenen in MP. Ook hield ik het niet meer bij, zo'n 12 jarig jochie is ermee opgegroeid... :+

Dat gezegd hebbende, spelen wij sinds gisteren samen nu dit spel, maar beide eerst maar eens beginnen met local MP met bots, want de oogjes zien sneller dan de handjes kunnen drukken op dit moment :P ook is voor mij gamen op Consoles (Xbox One S in dit geval) toch anders dan op de PC.

Vonden wel jammer dat er geen local campaign meer is, even niet goed opgelet bij het kopen.. maar al met al wel enorm vermakelijk verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Ik heb net Ajax unlocked in Blackout. Leuk dat ze zulke dingen in het spel hebben gestopt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BK0hrHgS11ZF8jDhhYaKqmVL/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lPNNpVkSCYctyk27WTMxjQAP/full.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

[...]

Want het heeft echt super veel zin om schoten die je mist in een clip te gooien om te laten zien dat je goed bent. 8)7
Ik ben ooit in een ver verleden een 'admin' geweest op een Wolfenstein ET server en daarna ook vCoD, CoD2 en MW(1). Dit ziet er niet uit als aimbot. Meestal is aimbot in één rechte lijn en even snel naar het target, niet soepel en met enige delay zoals je hier ziet. Ja dit kun je zeker wel zó bouwen, maar er zijn echt genoeg mensen die wel zo goed zijn als dit clipje je laat vermoeden.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Had vandaag ook wel een godelijk momentje met de Mozu
[Video: https://i.imgur.com/LRmMtBT.gifv]

Deze zat ook nog in mijn clips (spoiler, wacht tot het einde)
[Video: https://i.imgur.com/UA3NQqA.gifv]

[ Voor 38% gewijzigd door Ryada op 28-10-2018 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Gisterenmiddag men eerste BlackOut win gehaald (Solo) met 4 kills.. Ik begin te merken dat het steeds beter en beter begint te lopen, k/d gaat beetje bij beetje naar omhoog..
Het was dus duidelijk het eerste schok effect van over te schakelen van PUBG naar BO dat voor pijnlijke momenten zorgde ;)

Maar toch eindelijk nog eens die rush van een potje te winnen, men hart sloeg weer even over.. Net zoals die eerste win in PUBG, wat een heerlijk gevoel toch haha _/-\o_

Heb ook die Recon gast unlockt, daarvoor moet je enkel een item in je inventory hebben en top 30 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
KipCurreh schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:21:

Heb ook die Recon gast unlockt, daarvoor moet je enkel een item in je inventory hebben en top 30 halen
Ik kom alleen maar shattered armored plates tegen voor Ajax, terwijl ik die de eerste dag al had geunlocked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

djmelvee schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:38:
[...]

Ik kom alleen maar shattered armored plates tegen voor Ajax, terwijl ik die de eerste dag al had geunlocked :(
Vind je die dingen (alle specialist items) enkel in kistjes en dode spelers terug, of kunnen die ook gewoon random verspreid liggen op de grond trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
KipCurreh schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

Vind je die dingen (alle specialist items) enkel in kistjes en dode spelers terug, of kunnen die ook gewoon random verspreid liggen op de grond trouwens ?
Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee. Die van Ajax vind ik telkens bij dode spelers.. Verder niets tegengekomen, ook erg benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023

Een aantal heerlijke snipes in een compilatie gezet!

Binnenkort komt er een video over tactieken in Black Out online, duurt alleen lang om goeie games te hebben waarbij ik de tactieken juist kan toepassen om zo het beste beeld te geven. Veel van de tactieken zijn natuurlijk al bekend bij BR spelers, en ook vaak heel erg afhankelijk van het moment van waar de spelers komen etc.

Ik ga nog eens mijn best doen om een duidelijke en leuke tactics video op te nemen ASAP.

Edit: Op 0.47 die Quad kill is echt heerlijk!

[ Voor 4% gewijzigd door MrNobody28 op 29-10-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:23
Hebben jullie nog suggesties voor de beste settings waar je de meeste winst in FPS mee pakt, en hebben jullie nog tips om geluid instellingen aan te passen zodat je voetstappen het beste hoort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
So_Surreal schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:16:
Hebben jullie nog suggesties voor de beste settings waar je de meeste winst in FPS mee pakt, en hebben jullie nog tips om geluid instellingen aan te passen zodat je voetstappen het beste hoort ?
Alles op Low, en Nee :')

Het is al bekend dat voetstappen voor geen meter te horen zijn, alleen als je perks gebruikt zal je ze horen. Of dit aangepast gaat worden dat hangt af van Treyarch, gezien het ook de gameplay beïnvloed.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
So_Surreal schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:16:
Heb werkelijk geen idee wat de beste settings zijn. Ik draai op ultra en capped op mijn refresh rate van mijn monitor > 144 fps.

Misschien kun je het eens googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
India Sierra schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:56:
[...]

Ik doelde meer op het feit dat RDR2 later released is dan BO4 maar wel eerder een review heeft op Tweakers :P
hihi :3 mijn fout. Dacht echt dat het om je eigen mening ging/indruk van het spel |:( _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Wat vinden jullie van de grote update van black ops?

https://www.reddit.com/r/...ng_pass_blackout_zombies/

Alle wapens hebben een buff gekregen en ik weet eigenlijk niet meer zo waar ik het zoeken moet in opzichte van wat is nou de beste gun om mee te spelen?

Suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
tukkEEEr schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:03:
Wat vinden jullie van de grote update van black ops?

https://www.reddit.com/r/...ng_pass_blackout_zombies/

Alle wapens hebben een buff gekregen en ik weet eigenlijk niet meer zo waar ik het zoeken moet in opzichte van wat is nou de beste gun om mee te spelen?

Suggesties ?
Dit is de update voor de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
marc9393 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:08:
[...]

Dit is de update voor de consoles.
Zou de weapons buff op de pc niet hetzelfde zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
tukkEEEr schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:16:
[...]

Zou de weapons buff op de pc niet hetzelfde zijn dan?
In grote lijnen wss wel, maar er zijn ook specifieke PC dingen
We have additional details for PC players. Apologize for the inconvenience, but be assured we remain totally committed to creating the best PC experience possible.
https://twitter.com/TreyarchPC/status/1057338852719812609

Wel beetje jammer dat de update nog niet live is.... hopelijk asap

edit: update is inmiddels live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt vaag. zojuist een update gekomen.. ik zat gewoon met een maat te spelen en moesten we dus ineens updaten. Nu kunnen we ineens na de update niet meer samen spelen :S zegt die dat onze nat types niet gelijk zijn. naja dat klopt dan wel maar alsnog.. voor die update nooit issues

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Ja die update is erg leuk.., hiet ook problem met de game, ineens een fatal error.na die update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
freaky35 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:33:
Ja die update is erg leuk.., hiet ook problem met de game, ineens een fatal error.na die update
Ja hier ook, Fatal Error.

Error code: 5417058247

Opgezocht, maar totaal nergens bekend op het wereld wijde web. Vaag. Game opnieuw opgestart en toen deed ie het gewoon. Blijft raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Dakdoef schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:07:
[...]

Opgezocht, maar totaal nergens bekend op het wereld wijde web. Vaag. Game opnieuw opgestart en toen deed ie het gewoon. Blijft raar
ja hier hetzelfde,ik heb voor de zekerheid de installatie gerepareerd,kijk of het dan weg blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023

Weer een video gemaakt vooral voor de beginnende Black Out spelers! Ook voor gevorderde spelers misschien een goeie opfrisser :P.
En wie weet komt er een geavanceerde tips & tricks video!
Ben nog aan het leren hoe het beste video's te editten en om een beetje leuk te spreken voor de camera haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 12:00
Dakdoef schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:07:
[...]

Hier ook gezeik, ik word na elk potje MP van de server af gegooid. Lekkere update weer.
Hiervoor vanaf release probleemloos kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Veel server errors vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Is er een semi-consistente manier om aan sniper rifles te komen in Blackout? Ik eindig nu telkens vrij consistent in de top 10, maar op het eind leg ik het vaak af tegen snipers met een Paladin o.i.d.

Kan je ze alleen in supply drops krijgen ofzo?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb het nog even aangekeken maar ik denk dat ik hem dit weekend maar ga aanschaffen.

Nog tips welke wapens ik het beste kan gebruiken / als eerste kan unlocken etc?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Announcing the @CallofDuty Companion App! Available now on iOS and Android with personalized gameplay analysis, squad rewards, and more. Read up on what it can do for you! https://t.co/oFkhxkCCf5 https://t.co/sbNLxI8BmK

Call of Duty

Introducing the Call of Duty® Companion App: your definitive, 24/7 source for all things Call of Duty. Connect, track & improve. Download now.

Www.callofduty.com/app

Https://twitter.com/Activ.../1058102055435296769?s=19

[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 02-11-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

falcon123 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:13:
Announcing the @CallofDuty Companion App! Available now on iOS and Android with personalized gameplay analysis, squad rewards, and more. Read up on what it can do for you! https://t.co/oFkhxkCCf5 https://t.co/sbNLxI8BmK

Call of Duty

Introducing the Call of Duty® Companion App: your definitive, 24/7 source for all things Call of Duty. Connect, track & improve. Download now.

Www.callofduty.com/app

Ik vond die vorige CoD apps nou niet echt iets bijdragen of echtg iets toevoegen...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Frostbite schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:27:
Ik heb het nog even aangekeken maar ik denk dat ik hem dit weekend maar ga aanschaffen.

Nog tips welke wapens ik het beste kan gebruiken / als eerste kan unlocken etc?
In een double xp weekend: Auger DMR voor double tap

Voor de rest: alle assault rifles

Als je een token hebt: Saug zodat je snel dual wield hebt

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

g0tanks schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 00:56:
Is er een semi-consistente manier om aan sniper rifles te komen in Blackout? Ik eindig nu telkens vrij consistent in de top 10, maar op het eind leg ik het vaak af tegen snipers met een Paladin o.i.d.

Kan je ze alleen in supply drops krijgen ofzo?
Nee het is meestal geluk hebben. Wel werkt zombies killen wel goed bij mij, 9/10x krijg ik een lvl 3 armor óf een yellow gun (alle attachments) waaronder soms een sniper rifle. Verder gewoon snel looten en meerdere compounds pakken. Als wij squads spelen hebben we met alleen looten (dus niet kills looten) gedurende een game meestal 1 of 2 sniper rifles. Solo zou dat dus 1 op 4 of 1 op de 2 games moeten zijn.

Maar het is vooral RNG, er zijn games dat ik pas in de 3e compound de eerste backpack of lvl 1 armor vind. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Laatst online: 21-06 08:35
Irritant.... de update komt niet binnen staat al 2 uur op waiting :-(

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
oldsmelly schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:50:
Irritant.... de update komt niet binnen staat al 2 uur op waiting :-(
hier wel,maar een update kan ik het niet noemen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Hey--here are a few of the tweaks and updates that are live right now, courtesy of the ongoing work Beenox is doing to listen to feedback and ensure the best possible PC experience.

General Changes (PC)

Multiplayer
Weapons
  • Saug 9mm
  • Operator Mod : Further increased the hip fire spread. Lowered the maximum damage falloff distance.The dual Saug was extremely popular and efficient on PC and it needed additional attention from what had been done for console.
  • MOG-12
  • Barrel Choke : Reduced one-hit kill range.While we already had a different balancing for this weapon on PC, we felt that this attachment was still performing a bit too well outside of its intended range.
  • Koshka
  • Moved one-shot kill zone from “head only” to “head and upper chest”. Using High Caliber it will grant a one-shot kill from the chest up.The Koshka was sitting at the bottom of the sniper leaderboard in terms of performance, so we are giving it a little edge to help it to compete against the Paladin and Outlaw. With this change, each bolt action sniper now has a different OSK zone.
Menus
  • Fixed an issue causing UI elements to overlap in the Zombies menu.
  • Fixed a visual issue that caused icons to duplicate when attempting to navigate the Create-A-Class menu with "Q" and "E".
https://www.reddit.com/r/...k_ops_4_pc_updates_nov_2/

The rocket clutch :D
[Video: RAAAAKET]

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 03-11-2018 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
falcon123 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:56:
Hey--here are a few of the tweaks and updates that are live right now, courtesy of the ongoing work Beenox is doing to listen to feedback and ensure the best possible PC experience.

General Changes (PC)

Multiplayer
Weapons
  • Saug 9mm
  • Operator Mod : Further increased the hip fire spread. Lowered the maximum damage falloff distance.The dual Saug was extremely popular and efficient on PC and it needed additional attention from what had been done for console.
  • MOG-12
  • Barrel Choke : Reduced one-hit kill range.While we already had a different balancing for this weapon on PC, we felt that this attachment was still performing a bit too well outside of its intended range.
  • Koshka
  • Moved one-shot kill zone from “head only” to “head and upper chest”. Using High Caliber it will grant a one-shot kill from the chest up.The Koshka was sitting at the bottom of the sniper leaderboard in terms of performance, so we are giving it a little edge to help it to compete against the Paladin and Outlaw. With this change, each bolt action sniper now has a different OSK zone.
Menus
  • Fixed an issue causing UI elements to overlap in the Zombies menu.
  • Fixed a visual issue that caused icons to duplicate when attempting to navigate the Create-A-Class menu with "Q" and "E".
https://www.reddit.com/r/...k_ops_4_pc_updates_nov_2/

The rocket clutch :D
[Twitch: RAAAAKET]
Eindelijk die irritante saugs generfed. Irritante dingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:29

HeroS

SmartHome Nerd

falcon123 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:13:

Call of Duty

Www.callofduty.com/app

Nice, hij crashed alleen direct als ik probeer in te loggen :P (op Android) werkt die bij jouw wel?

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Heerlijk er zijn alweer hacks hoor. Net 4 potjes online domination gespeeld en in 2 potjes zaten 100% hackers. Ze bewogen echt mega snel over de map en als je ze zag was het net of ze LAG met speed hadden. Dit icm een combatknife gebruiken en ze verkrachten letterlijk ons hele team. Ze gingen zo snel dat je ze niet eens kon raken.
Gelijk weer uitgelogd van de game.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
@Korkss Hopelijk heb je wel even 10 seconden de moeite genomen om ze te reporten? ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
HeroS schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:53:
[...]

Nice, hij crashed alleen direct als ik probeer in te loggen :P (op Android) werkt die bij jouw wel?
Ja, doet het bij mij prima op een LG V30 en heb via battle.net dan ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
kevz schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:23:
@Korkss Hopelijk heb je wel even 10 seconden de moeite genomen om ze te reporten? ;)
Was druk bezig maar kon niet vinden hoe dit moest. Heb wel een printscreen dus weet niet of dit nu (later) ook nog kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Korkss schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:33:
[...]

Was druk bezig maar kon niet vinden hoe dit moest. Heb wel een printscreen dus weet niet of dit nu (later) ook nog kan?
Later reporten zou ik niet weten. Maar je kan tijdens en na de game wel reporten. Geloof dat je tijdens de match TAB vast moet houden en dan even met je muis klikken dan krijg je een cursor, right click report etc. Zelfde manier in de post-match-scoreboard.
Of Treyarch er direct mee aan de gang gaat... Wie weet.

Ik vind het eigenlijk nog wel mee vallen met cheaters. Ik had op de PC echt erger verwacht. Wel zie ik best veel stotterende mensen, daar mag de game wel iets beter mee omgaan dmv een soort smoothing toevoegen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Dit is mijn eerste cod ooit op pc, hiervoor was MW2 de laatste op de playstation. Vermaak me er prima mee en merk wel dat ik steeds beter wordt. In het begin was ik echt overdonderd hoe lijp snel het op pc gaat. Had mijn sensitivity flink omlaag gegooid omdat ik anders helemaal niks raakte.
Nu kan ik hem al flink omhoog gooien en prima KD's halen al ben ik meer eenm objective guy. Speel ook alleen maar domination, vind dat toch de leukste gamemode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakdoef
Ik weet het niet hoor. Ik krijg geen hoogte van dat Blackout. Zal de leeftijd inmiddels wel zijn. Vanavond weer een paar potjes gespeeld met nul of één kill waarbij ik toch altijd weer verrast wordt door een of andere snuiter die gewoon maar ergens rond loopt te springen. Kan soms schieten wat ik wil, heb het idee dat ik continue het onderspit delf. Net ook, eindelijk iemand op de korrel, schiet van redelijk afstand een bijna compleet magazijn van de Hades op die gast leeg, enorm veel hitmarkers, maar geen kill. Vervolgens hoor ik een kort salvo van zijn kant en bam dood.... in de killcam zie ik dat ie echt vaak door mij geraakt wordt. hij draait zich om, 1 kort salvo van zijn icr7 en dood.......(ik had armor level 2). Ik kan er gewoon niet bij. Zo gaat het steeds, waarbij ik dus nog steeds geen goede strategie heb gevonden om eens wat verder te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-06 10:57
Dakdoef schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 00:00:
Ik weet het niet hoor. Ik krijg geen hoogte van dat Blackout. Zal de leeftijd inmiddels wel zijn. Vanavond weer een paar potjes gespeeld met nul of één kill waarbij ik toch altijd weer verrast wordt door een of andere snuiter die gewoon maar ergens rond loopt te springen. Kan soms schieten wat ik wil, heb het idee dat ik continue het onderspit delf. Net ook, eindelijk iemand op de korrel, schiet van redelijk afstand een bijna compleet magazijn van de Hades op die gast leeg, enorm veel hitmarkers, maar geen kill. Vervolgens hoor ik een kort salvo van zijn kant en bam dood.... in de killcam zie ik dat ie echt vaak door mij geraakt wordt. hij draait zich om, 1 kort salvo van zijn icr7 en dood.......(ik had armor level 2). Ik kan er gewoon niet bij. Zo gaat het steeds, waarbij ik dus nog steeds geen goede strategie heb gevonden om eens wat verder te komen.
Het is door de netcode, vooral in het begin van een ronde, soms echt een cointoss. Maar toch heb ik hopelijk wat tips voor je.

In het begin van een ronde is de timing van je landing heel belangrijk, want elke seconde dat jij eerder een wapen hebt is een voordeel. Dus kijk goed tijdens de intermission waar je wilt landen. Ik land altijd direct voor een deur van een gebouw of op een plek waar ik weer waar loot ligt. 9/10 heb ik snel een wapen, soms heb je ook gewoon pech. Hoe eerder je springt hoe groter de kans dat anderen daar ook landen. Blijf dus wat langer zitten als je eerst ongestoord wilt looten voordat je het gevecht aangaat. Om snel op je plek te komen heeft je wingsuit eerst snelheid nodig. Duik uit je vliegtuig en zorg dat je zsm 70 m/s haalt. Daarna kun je snel naar je gewenste locatie gliden.

Blijf niet stilstaan in een gevecht maar blijf bewegen. Wanneer je stil blijft staan ben je een kogel spons en leg je snel het loodje. Blijf bewegen zodat je je snel kan verplaatsen en eventueel ondertussen nog kan healen. Wanneer je iemand flinkt hebt geraakt is het tijd om te pushen. Gebruik ook zoveel mogelijk tactische items, de 9-bang is uiteraard heel bruikbaar maar perks zoals Skulker of Reinforced ook. Awareness en Dead Silence neem ik ook altijd mee.

Gebruik de juiste wapens. Ik neem in principe altijd een assault rifle mee in combinatie met een shotgun. Close range is een shotgun niet te stoppen dus als iemand je pusht zijn dat soms easy kills. Pak zoveel mogelijk attachments (vooral stock en foregrip) en neem een holosight o.i.d. mee en een 2x / 3x scope. SMGs en vooral LMGs laat ik in principe altijd liggen, en als ik een sniper of DMR vind ruil ik die soms om voor mijn shotgun.

Rush niet als een malle naar de nieuwe cirkel maar probeer aan de rand te blijven en beweeg met de oude cirkel mee naar de nieuwe. Op deze manier is de kans dat je in je rug beschoten wordt klein. En iedereen voor je is een easy kill :P. Gebruik crouch dicht bij de cirkel zodat je vijanden eerder hoort dan zij jou. Luisteren naar vijandelijke beweging alleen al levert mij vaak een voordeel op. Een goede headset is eigenlijk een must. Ik vermaak me op dit moment heel erg met de Battle Royale modus. Het is indd jammer dat sommige gunfights niet constant zijn door slechte netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Rickpm1 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:18:
[...]

Het is door de netcode, vooral in het begin van een ronde, soms echt een cointoss. Het is indd jammer dat sommige gunfights niet constant zijn door slechte netcode.
Niet waar, wat hij beschrijft is geen netcode. Netcode issues zijn wanneer jij vol een hit zou hebben op iemand, maar die niet registreert door geen hitmarker op jou scherm óf geen hit in de killcam.
Hades doet gewoon relatief weinig damage, een AR op een hoofd doet (zonder armor 3) bijna 3/4e van de 150 HP. Daarnaast is armor 1 maar 30% damage reduction. Ook had de enemy 200 HP kunnen hebben.

Netcode issues merk je het meeste bij close ranged combat waar iemand jou eerder ziet dan jij hem ziet terwijl je allebei hetzelfde hoekje om komt. Zo lijkt het alsof iemand al bijna schiet voordat hij de hoek om is en jij neer gaat.

Laten we stoppen met de netcode de schuld te geven van alle deaths in Blackout.

p.s. ze moeten de netcode nog steeds aanpassen naar 60Hz hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

True schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:44:
[...]

Niet waar, wat hij beschrijft is geen netcode. Netcode issues zijn wanneer jij vol een hit zou hebben op iemand, maar die niet registreert door geen hitmarker op jou scherm óf geen hit in de killcam.
Hades doet gewoon relatief weinig damage, een AR op een hoofd doet (zonder armor 3) bijna 3/4e van de 150 HP. Daarnaast is armor 1 maar 30% damage reduction. Ook had de enemy 200 HP kunnen hebben.
Exactly, vanaf je een trauma kit vindt gebruik je die best meteen om je HP naar 200 te boosten..
Verder is het gewoon een beetje wennen, in het begin had ik ook een tijdje zo games van 0-1 kills zonder meer (komende van PUBG)

Maar naarmate je de map, guns en gunplay begint door te hebben, ga je toch vrij snel naar meerdere kills en top 15 plekken..
Springen naar plekken waar niet al te veel volk dropt is ook best aan te raden.. Bij hot droppen moet je echt al veel geluk hebben om het te overleven..
Die 2 gebouwen links boven de power centrale (dam) spring ik vaak trouwens

En soms heb je gewoon pech, en is de game na enkele seconden al terug gepasseerd.. Niet opgeven en opnieuw proberen is de boodschap.. Wat is het leven van een gamer toch hard bij tijden ;)

Heb ondertussen ook nog maar 1 win hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-06 10:57
True schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:44:
[...]

Netcode issues merk je het meeste bij close ranged combat waar iemand jou eerder ziet dan jij hem ziet terwijl je allebei hetzelfde hoekje om komt. Zo lijkt het alsof iemand al bijna schiet voordat hij de hoek om is en jij neer gaat.

Laten we stoppen met de netcode de schuld te geven van alle deaths in Blackout.

p.s. ze moeten de netcode nog steeds aanpassen naar 60Hz hoor ;)
Zijn situatie lijkt me duidelijk een netcode issue. Hij schiet en de andere speler schiet terug maar door het trage vernieuwingsinterval krijgt de speler die als eerste schoot pas laat informatie terug van de server waardoor het lijkt alsof hij heel snel is neergeschoten. Latency en lag compensation (blewhh) maken het nog ingewikkelder. Van mij mag er nog wel gesleuteld worden aan de netcode, ook al vermaak ik mij prima met de game de inconsistentie van de gunfights zijn soms frusterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Laatst online: 12-06 10:36
Iemand zin om vanavond, MP te doen?

Mogelijk via Discord of via Battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Rickpm1 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:27:
[...]

Zijn situatie lijkt me duidelijk een netcode issue. Hij schiet en de andere speler schiet terug maar door het trage vernieuwingsinterval krijgt de speler die als eerste schoot pas laat informatie terug van de server waardoor het lijkt alsof hij heel snel is neergeschoten. Latency en lag compensation (blewhh) maken het nog ingewikkelder. Van mij mag er nog wel gesleuteld worden aan de netcode, ook al vermaak ik mij prima met de game de inconsistentie van de gunfights zijn soms frusterend.
Ik ben het niet met je eens, kijk eens naar bijvoorbeeld een Shroud, dit is heel toegankelijk via Twitch. Er zijn genoeg spelers goed genoeg dat ze je met een kort salvo van nog geen vijf schoten helemaal kunnen afmaken zelfs op langere afstand. Dit hoeft echt niets te maken te hebben met de netcode.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit is het PC topic. Console spelers kunnen hier terecht: \[XBO/PS4] Call of Duty: Black Ops 4

Groep spelers: https://eu.blizzard.com/invite/pzLaDYU0E4