Ik speel gemiddeld denk om de dag.donvalentino schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:16:
thanks voor de antwoorden, nog mensen die beetje actief blackout spelen?
PSN: Mondaatje
Ik speel gemiddeld denk om de dag.donvalentino schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:16:
thanks voor de antwoorden, nog mensen die beetje actief blackout spelen?
PSN: Mondaatje
prima, zal je is toevoegen!
fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
[Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 03-05-2019 09:20]
Is dat niet juist hoe het zou moeten werken? Iemand die bovengemiddeld goed is, jij met je K/D van 3, die wordt samengevoegd met wat mindere goden? Als je enkel mensen met jouw k/d bij elkaar propt dan is het juist heel ongebalanceerdAri Gold schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:14:
Wat is er nou met die skill based matchmaking aan de hand?
[Afbeelding]
9 van de 10 potjes kom ik altijd in een verliezend team terecht en ben ik de gene die altijd een positieve KD heeft.
KD zegt niet voor iedereen alles, maar met 6-24 gaan help je je team ook niet mee (alleen TDM spelend)
Een uur doen over de daily tier skip wordt ook zo steeds minder.
Gewoon paar rondjes zombies IX spelen. Heb je ronde 16 krijg je een daily skip en als je de dagelijkse assignment hebt gedaan krijg je een tweede. Op de "revive 20 teammates na" zijn ze allemaal supermakkelijk en snel solo te halenAri Gold schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:14:
[Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 11-05-2019 17:51]
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
Ik heb dit ook zo vaak.Ari Gold schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:14:
Wat is er nou met die skill based matchmaking aan de hand?
[Afbeelding]
9 van de 10 potjes kom ik altijd in een verliezend team terecht en ben ik de gene die altijd een positieve KD heeft.
KD zegt niet voor iedereen alles, maar met 6-24 gaan help je je team ook niet mee (alleen TDM spelend)
Ready for a long weekend? Good. Because it's #QuadFeed time tomorrow through 10AM PT May 28, featuring:
— Treyarch Studios (@Treyarch) 23 mei 2019
• 2XP in MP/League Play/Zombies
• 2X Weapon XP in MP/League Play/Zombies
• 2X Merits in Blackout
• 2X Nebulium Plasma in Zombies
• Nuketown playlist in MP
See you there. pic.twitter.com/VzkMaVTfSh
Ik speel regelmatig solo een paar rondjes zombies in IX. Dan kan je vaak al snel een dubbele tierskip doen. Dan schiet het wel lekker op want er zijn maar 50 tiers deze keerchimera2 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:05:
[...]
Ik wil hem ook.
Maar speel al denk 2 weken niet meer
Oké, dan kan ik niet wachten op Xbox One X footage als de PS4 Pro deze pracht eruit weet te persen.From a technological perspective, the trailer demonstrates a radical revamp of COD's rendering technology and the trailer revealed today is running in real-time on PlayStation 4 Pro. No CG fakery, no 'in-engine' footage - what you see is what you get, and it's a new milestone for the franchise.
[Voor 48% gewijzigd door Rivanov op 30-05-2019 19:13]
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Cross play, ja en nee.. Voor de PC playerbase een welkome aanvulling. Echter voor de console is mouse aiming superieur aan de controller.. beetje gemengde gevoelens hier. Of zou er op de een of andere manier iets aan worden gedaan?Rivanov schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:10:
Holy.. Looking good. New engine, crossplay tussen PC en consoles
Stadia: NoNumbersNeeded
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Uit de hierboven gelinkte info zou blijken dat je als PC-player enkel kunt deelnemen met controller als je cross-platform wilt spelen. Daarnaaast wordt er een geheel nieuwe engine gebruikt. Klinkt allemaal zeer goed!Deurstopper schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:46:
[...]
Cross play, ja en nee.. Voor de PC playerbase een welkome aanvulling. Echter voor de console is mouse aiming superieur aan de controller.. beetje gemengde gevoelens hier. Of zou er op de een of andere manier iets aan worden gedaan?
PSN: xMaurice93
Niet voor HC btw. Daar is ie net iets te langzaam voor.Vrijdag schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 08:29:
Ding is ook best overpowered volgens mij. Snelle ads voor een lmg, prima vuursnelheid, erg stabiel en een redelijk groot magazijn, dat snel te wisselen is.
Naja, geniet er maar van voor zolang het kan![]()
[Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 04-06-2019 19:46]
Dennis585 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:45:
@Vrijdag
Een 1 april grap.
Ik speel alleen multiplayer en ik heb de savedata ook al eens corrupt gehad, daarna had ik alles nog.
Niet alleen nieuwe wapens achter de contraband, maar ook achter die klote doosjes. Dus ja, Treyarch heeft het weer voor elkaar om een nog groter deel van de community tegen zich in het harnas te jagen. Geen enkele mogelijkheid om wapens te kopen of te unlocken door progress, maar puur gelukVrijdag schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:43:
Nieuwe patch versie 1.18 is uit. Op de PS4 11.8Gb groot.
Voor de verandering zijn er deze keer meteen patchnotes vrijgegeven. Ik kan ze wel allemaal oplepelen maar hier lezen is net zo makkelijk. Voor mij dan
https://charlieintel.com/...ack-ops-4-now-live/54567/
Meest interessante:
* Gratis map Grind
* Community challenge: 15 million matches spelen voor een wapen
* Nieuwe wapens (wel weer achter die contraband tiers/black market
[Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 05-06-2019 16:17]
[Voor 30% gewijzigd door donvalentino op 05-06-2019 15:33]
Een MK2 of een van de nieuwe DLC wapens. Die MK2 zijn gewoon cosmetisch, boeit me echt helemaal niks. Maar die nieuwe wapens (peacekeeper, S6 stingray, Locus en ballistic knife) kan je ook uit die weapon bribe krijgen. En die zijn allemaal ziek overpowered.Dennis585 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:46:
@Batiatus
Krijg je bij tier 25 een gratis willekeurige MKII?
Mooi zo. Ik heb nog een aantal van die reserve kistjes. Wacht ik mooi nog met openmaken totdat de patch er is. Zal morgen of eind vandaag te downloaden zijn?Batiatus schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:37:
https://www.dexerto.com/c...update-patch-notes-708816
Gister zijn enkele nieuwe wapens meteen gepatched, gelukkig.. De S6 doet minder damage en er zijn wat aanpassingen gedaan aan de ballistic knife.
Contracts gaan in ieder geval zorgen voor wat meer supply drops. Kans op nieuwe wapens zal nog steeds beperkt zijn, verwacht ik.
[Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 12-06-2019 09:32]
Ik denk een patch zonder dat je zelf weer updates moet installeren, doen ze wel vaker.Vrijdag schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:20:
[...]
Mooi zo. Ik heb nog een aantal van die reserve kistjes. Wacht ik mooi nog met openmaken totdat de patch er is. Zal morgen of eind vandaag te downloaden zijn?
Op dit moment is er nog geen update in elk geval
Ah fijn, de exploit onder Grind is gepatched.
[Voor 27% gewijzigd door Batiatus op 12-06-2019 12:01]
[Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 14-06-2019 11:38]
https://support.activision.com/contact_usVrijdag schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:34:
Dafuq?
Ik krijg nu bij heel wat mysteryboxes in Zombies allemaal vage foutmeldingen. Foxtrot Charlie Delta ofzo.
En natuurlijk alleen maar bij de nieuwe wapens. Zo zag ik net de S6 Stingray en de Vendetta voorbijkomen. Die kon ik dus niet pakken vanwege die error. De Essex die daarna kwam natuurlijk wel
Oh, nu krijg ik ze ook als ik wallweapons wil kopen. Leuk, want ik zie namelijk wel dat mijn punten verdwijnen maar ik krijg geen wapen.
Denk dat ze het inmiddels gefixt hebben. Heb er nu geen last meer van in elk geval.Dennis585 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:56:
[...]
https://support.activision.com/contact_us
Niet geschoten is altijd mis.
Ja regelmatig, vaak als m'n ps4 uit slaapstand komt.Ari Gold schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:42:
Blijft de game bij het eerste opstarten ook zo lang op Connecting to online services bij jullie?
psn: HertogJack
[Voor 36% gewijzigd door Typhone op 08-07-2019 14:32]
Ah mooi. Ik heb nog 153 reservers en twee bribes staanBatiatus schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:08:
Ik heb n stuk of 90 reserve crates ingeleverd en 10 gewone crates (had nog COD points over van de Blackops Season pass). Daaruit 2x MKII gekregen (Rampart en Switchblade), de ballistic knife en de Peacekeeper. Heb nu dus nog 2 Ultra weapons bribes over.. Ga ze even bewaren tot de nieuwe release vanavond, volgens mij komen er weer nieuwe wapens bij (M16 en een special weapon volgens mij). Zullen vast wel weer overpowered zijn in het begin.
Volgens mij is Prop Hunt geen standaard gamemode. Die komt zo nu en dan voorbij gevlogen in de recommended playlists. Zelfde met sniper-only en gungame bijvoorbeeld.denisetrump schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:18:
Hoi, ik heb even een account aangemaakt, want ik heb een probleem met COD: Black Ops 4 voor de ps4.
Ik heb deze game speciaal gekocht om Prop Hunt te spelen, maar ik kan die Gamemode nergens vinden
Ik heb inmiddels de pass gekocht en de volgende add ons zijn geïnstalleerd:
Multiplayer Map pak 1,2,3 en 4
alpha omega
classified
Voor zover ik heb het begrepen, is één van die packs operation spectre, waardoor Prop Hunt wordt toegevoegd als gamemode. Helaas nog geen succes, wel een hoop frustratie en 50 euro lichter. Kan iemand mij verder helpen?
Game is geupdate: versie 1.21, opnieuw opstarten, stekker eruit en al die dingen al geprobeerd.
Groetjes Denise
Jazeker!Rivanov schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:25:
Iemand interesse in de Classic Captain Price DLC voor Black Ops 4?
[Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 07-08-2019 13:36]
Jamaar straks komen er misschien nog wel allemaal nieuwe dingen enzoDennis585 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 07:22:
@Vrijdag
Over twee maandjes is MW 2019 er al, open maken die crates.
Als je nog langer wacht heb je geen tijd meer om met die nieuwe dingen te spelen, tenzij je niet de nieuwe cod gaat halen.Vrijdag schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:05:
[...]
Jamaar straks komen er misschien nog wel allemaal nieuwe dingen enzo
Ja da's ook wel een goed punt inderdaad. Als de nieuwe CoD uitkomt, haal ik die altijd en de vorige vergeet ik eigenlijk meteenSC4RF4C3 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:34:
[...]
Als je nog langer wacht heb je geen tijd meer om met die nieuwe dingen te spelen, tenzij je niet de nieuwe cod gaat halen.
[Voor 76% gewijzigd door Vrijdag op 13-08-2019 17:07]
Ari Gold schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:09:
@Vrijdag als ik jou was zou ik nog wel even gewacht hebben.
Ja klopt, alleen had ik daar geen zin meer inAlexknl schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:43:
@Vrijdag Je weet dat je ook 6 reserves kan inwisselen voor gegarandeerd 3 items zonder risico op duplicates te krijgen? Dat had ik dan zeker met de laatste 100 setjes gedaan.
Maar dan nog, je mag zeker blij zijn met wat je hebt gekregen. Jaloers op je M16. Daar moet ik nog veel onrealistisch veel voor spelen en geluk hebben of geld tegenaan gooien, wat ik weiger te doen.
Neen werkt nog perfect, als ik op reddit forum kijk, zijn er heel veel mensen die het spel niet meer kunnen spelen en ook opeens 88 gb moeten installeren om het te kunnen spelen, als het zo zit ga ik dit niet meer spelen en wachten op moderne warfare....Dennis585 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:15:
@Wolverine9000
Misschien is je Xbox aan het kapot gaan. Alles testen en daarna garantie als die er nog op zit.
Geen goesting om 88 gb te installeren terwijl het de dag ervoor wel nog ging, denk dat ik ga overstappen naar ps4 met modern warfare, zal veel beter worden denk ik , ale hoop ik tochVrijdag schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:38:
@Wolverine9000 wat kut zeg. Het enige dat ik kan bedenken is het spel verwijderen en weer opnieuw installeren/downloaden maar dat heb je al gedaan. Op de PS4 heb je nog een optie om je libraries opnieuw in te stellen, zeg maar je schijf defragmenteren. Weet niet of dit ook kan op de Xbox?
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details