Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
ook niet achteraf?Dennis585 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:05:
Als ik met de MKII wapens speel zie ik de extra 25% punten ook nergens terug.
Bijvoorbeeld in S&D 100 punten voor een kill, wat ik normaal ook al krijg.
Moet je die MKII's nog extra activeren? En ja ik heb de MKII versies gekozen.
Hoe kun je dat achteraf zien en waar? Na het potje kun je het maar even zien en ik ben niet zo snel in rekenen.
heb je toegevoegd volgens mij..dm-dutchman schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:00:
[...]
Voeg me maar toeIk gebruik dezelfde naam op PS.
Take no prisoners on the new Blackout map, Alcatraz, available tomorrow on PS4, other platforms to follow. #BlackOps4
Leuk voor de fans van Battle Royale. Ik heb alleen in de multiplayer gezeten tot nu toe.
Lijkt eigenlijk net shipment maar dan een "Blackout variant" veel actie maar niet echt het blackout gevoel.donvalentino schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:08:
Niet verwacht dat ze een nieuwe map zouden maken! Zeer tof!!!
Edit: Typfout

[Voor 19% gewijzigd door dm-dutchman op 12-04-2019 16:36]
Ja ik ook.dm-dutchman schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:36:
Hebben jullie ook problemen met vrienden vrienden uitnodigen in game?
Bijna niemand speelt het meer

Wolverine9ooo
Tot dan mss zou ik zeggen
https://charlieintel.com/...t-returns-and-more/53595/
Verder is de uitdaging er wel uit. Aantal challanges zijn gebricked, dark matter al gehaald en Lvl 100+. Nauwelijks meer nieuwe wapens.
Ik heb een aantal reserve crates waarbij een een nieuwe versie van een wapen beschikbaar is.
Als ik echter naar het wapen ga kan ik die niet zien bij me cammo's om de varriant te checken..
Iemand enig idee?
Je moet gewoon het wapen zelf openen dan verschijnt de nieuwe variant aan de bovenkant (bijv. MK II)donvalentino schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:17:
kan iemand is vertellen hoe die Reserve crates precies werkt?
Ik heb een aantal reserve crates waarbij een een nieuwe versie van een wapen beschikbaar is.
Als ik echter naar het wapen ga kan ik die niet zien bij me cammo's om de varriant te checken..
Iemand enig idee?
De MX-9 is standaard maar als ik die kies kan ik de standaard kiezen of de MKII.
Toevallig van de Daemon 3xb MKII gekregen uit een reserve crate (terwijl ik de Daemon nog niet had) en ik zie dus ook alleen de MKII variant in het lijstje met SubMachines.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Op je wapen staan en dan naar boven drukken.donvalentino schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:17:
kan iemand is vertellen hoe die Reserve crates precies werkt?
Iemand enig idee?
fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020
Ik speel gemiddeld denk om de dag.donvalentino schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:16:
thanks voor de antwoorden, nog mensen die beetje actief blackout spelen?
PSN: Mondaatje
prima, zal je is toevoegen!
Rond 9'en prestige 10 ingegaan en nu al level 23 met alleen TDM.
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
9 van de 10 potjes kom ik altijd in een verliezend team terecht en ben ik de gene die altijd een positieve KD heeft.
KD zegt niet voor iedereen alles, maar met 6-24 gaan help je je team ook niet mee (alleen TDM spelend)
Een uur doen over de daily tier skip wordt ook zo steeds minder.

[Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 03-05-2019 09:20]
Is dat niet juist hoe het zou moeten werken? Iemand die bovengemiddeld goed is, jij met je K/D van 3, die wordt samengevoegd met wat mindere goden? Als je enkel mensen met jouw k/d bij elkaar propt dan is het juist heel ongebalanceerdAri Gold schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:14:
Wat is er nou met die skill based matchmaking aan de hand?
[Afbeelding]
9 van de 10 potjes kom ik altijd in een verliezend team terecht en ben ik de gene die altijd een positieve KD heeft.
KD zegt niet voor iedereen alles, maar met 6-24 gaan help je je team ook niet mee (alleen TDM spelend)

Kan het fout hebben hoor. Ik speel eigenlijk alleen maar black out.
Gewoon paar rondjes zombies IX spelen. Heb je ronde 16 krijg je een daily skip en als je de dagelijkse assignment hebt gedaan krijg je een tweede. Op de "revive 20 teammates na" zijn ze allemaal supermakkelijk en snel solo te halenAri Gold schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:14:

Ik heb inmiddels al de eerste 18 tiers gedaan.
[Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 11-05-2019 17:51]
Ik heb weer een mijlpaal en een droom werkelijk gemaakt door te spelen. 500 kills door de hond. Ik speel alleen maar hardcore search and destroy en de laatste paar maanden vooral met Nomad met de hond. Ik heb met deze Call of Duty weer als vanouds genoten en ik kreeg af en toe het Ghosts gevoel, want met die Call of Duty heb ik ook genoten. De laatste zeven maanden heb ik elke dag Black Ops 4 gespeeld.
Ik heb dit ook zo vaak.Ari Gold schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:14:
Wat is er nou met die skill based matchmaking aan de hand?
[Afbeelding]

Ik speel de multiplayer eigenlijk alleen nog maar als ik vrienden online heb, want in m'n eentje is het echt niet leuk meer hoe achterlijk slecht je teammaten vaak zijn (en dan nooit de killstreaks uit de lucht schieten).
Prop hunt is wel nog steeds leuk om af en toe te doen. Verder laat ik Black Ops vooral links liggen tegenwoordig.
Ready for a long weekend? Good. Because it's #QuadFeed time tomorrow through 10AM PT May 28, featuring:
— Treyarch Studios (@Treyarch) 23 mei 2019
• 2XP in MP/League Play/Zombies
• 2X Weapon XP in MP/League Play/Zombies
• 2X Merits in Blackout
• 2X Nebulium Plasma in Zombies
• Nuketown playlist in MP
See you there. pic.twitter.com/VzkMaVTfSh

Ik wil hem ook.
Maar speel al denk 2 weken niet meer
Ik speel regelmatig solo een paar rondjes zombies in IX. Dan kan je vaak al snel een dubbele tierskip doen. Dan schiet het wel lekker op want er zijn maar 50 tiers deze keerchimera2 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:05:
[...]
Ik wil hem ook.
Maar speel al denk 2 weken niet meer

@Alexknl Ja inderdaad, het is net een assault rifle qua handling en reload.
Naja, geniet er maar van voor zolang het kan

YouTube: Revised cod blackout - Impossible sniperkills !!!
Toch een paar awesome sniper kills gemaakt
https://gamer.nl/artikele...e-onthulling-is-vanavond/
Same shit, different game.
ResetEra: https://www.resetera.com/...ain-price-returns.119888/
Digital Foundry: https://www.eurogamer.net...most-advanced-visuals-yet
Oké, dan kan ik niet wachten op Xbox One X footage als de PS4 Pro deze pracht eruit weet te persen.From a technological perspective, the trailer demonstrates a radical revamp of COD's rendering technology and the trailer revealed today is running in real-time on PlayStation 4 Pro. No CG fakery, no 'in-engine' footage - what you see is what you get, and it's a new milestone for the franchise.
[Voor 48% gewijzigd door Rivanov op 30-05-2019 19:13]
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Deze extra informatie klinkt onwijs goed!
Geen zombies meer yes!
Eindelijk gaan we na 12 jaar hopelijk weer een goede Call Of Duty zien, natuurlijk eerst gameplay en bewijs zien voordat we weer voor de gek worden gehouden.
Ben in ieder geval zeer verrast dat ze deze stap zetten na 12 jaar

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Cross play, ja en nee.. Voor de PC playerbase een welkome aanvulling. Echter voor de console is mouse aiming superieur aan de controller.. beetje gemengde gevoelens hier. Of zou er op de een of andere manier iets aan worden gedaan?Rivanov schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:10:
Holy.. Looking good. New engine, crossplay tussen PC en consoles
Stadia: NoNumbersNeeded
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Uit de hierboven gelinkte info zou blijken dat je als PC-player enkel kunt deelnemen met controller als je cross-platform wilt spelen. Daarnaaast wordt er een geheel nieuwe engine gebruikt. Klinkt allemaal zeer goed!Deurstopper schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:46:
[...]
Cross play, ja en nee.. Voor de PC playerbase een welkome aanvulling. Echter voor de console is mouse aiming superieur aan de controller.. beetje gemengde gevoelens hier. Of zou er op de een of andere manier iets aan worden gedaan?

PSN: xMaurice93
Niet voor HC btw. Daar is ie net iets te langzaam voor.Vrijdag schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 08:29:
Ding is ook best overpowered volgens mij. Snelle ads voor een lmg, prima vuursnelheid, erg stabiel en een redelijk groot magazijn, dat snel te wisselen is.
Naja, geniet er maar van voor zolang het kan![]()

Ging iets niet helemaal goed in de matchmaking volgens mij + veel tegenstanders geleaved

• Free Grind MP map
• Community Challenge
• New weapons
• Capture the Flag
• Ground War, Summer updates, Attack Helicopter & Hawk in #Blackout
• New Gauntlet, Epic Elixirs & new weapons in #Zombies
+ more!
Intel: https://www.reddit.com/r/..._ps4_with_free_grind_map/
Voor de verandering zijn er deze keer meteen patchnotes vrijgegeven. Ik kan ze wel allemaal oplepelen maar hier lezen is net zo makkelijk. Voor mij dan

https://charlieintel.com/...ack-ops-4-now-live/54567/
Meest interessante:
* Gratis map Grind
* Community challenge: 15 million matches spelen voor een wapen
* Nieuwe wapens (wel weer achter die contraband tiers/black market
[Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 04-06-2019 19:46]
Een 1 april grap.
Ik speel alleen multiplayer en ik heb de savedata ook al eens corrupt gehad, daarna had ik alles nog.
Dennis585 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:45:
@Vrijdag
Een 1 april grap.
Ik speel alleen multiplayer en ik heb de savedata ook al eens corrupt gehad, daarna had ik alles nog.

Nou, gelukkig is er niks weg, dat scheelt weer

Niet alleen nieuwe wapens achter de contraband, maar ook achter die klote doosjes. Dus ja, Treyarch heeft het weer voor elkaar om een nog groter deel van de community tegen zich in het harnas te jagen. Geen enkele mogelijkheid om wapens te kopen of te unlocken door progress, maar puur gelukVrijdag schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:43:
Nieuwe patch versie 1.18 is uit. Op de PS4 11.8Gb groot.
Voor de verandering zijn er deze keer meteen patchnotes vrijgegeven. Ik kan ze wel allemaal oplepelen maar hier lezen is net zo makkelijk. Voor mij dan
https://charlieintel.com/...ack-ops-4-now-live/54567/
Meest interessante:
* Gratis map Grind
* Community challenge: 15 million matches spelen voor een wapen
* Nieuwe wapens (wel weer achter die contraband tiers/black market

Het is nu 1 grote 'gokkast'.
1 keer hebben we allemaal een gratis MKII gehad een paar maanden terug en ik hoopte dat we dat weer krijgen.
Supertof, er zit er nu een van de tegenpartij en ik heb geen idee hoe die daar weg te krijgen.

Kijk maar:
Nou, onder de map is me inmiddels ook gelukt in Grind. Hoop dat ze dat er maar gauw uit patchen want het is echt sneu.
[Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 05-06-2019 16:17]
[Voor 30% gewijzigd door donvalentino op 05-06-2019 15:33]

Een MK2 of een van de nieuwe DLC wapens. Die MK2 zijn gewoon cosmetisch, boeit me echt helemaal niks. Maar die nieuwe wapens (peacekeeper, S6 stingray, Locus en ballistic knife) kan je ook uit die weapon bribe krijgen. En die zijn allemaal ziek overpowered.Dennis585 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:46:
@Batiatus
Krijg je bij tier 25 een gratis willekeurige MKII?
En inderdaad wat @Batiatus zegt. Die dingen zijn niet eens gewoon te unlocken. Nee, je moet kistjes kopen en dan maar nét geluk hebben dat de RNG je iets gunt.
Mooi voor de streamers die honderden van die kistjes openmaken

Gister zijn enkele nieuwe wapens meteen gepatched, gelukkig.. De S6 doet minder damage en er zijn wat aanpassingen gedaan aan de ballistic knife.
Contracts gaan in ieder geval zorgen voor wat meer supply drops. Kans op nieuwe wapens zal nog steeds beperkt zijn, verwacht ik.
Mooi zo. Ik heb nog een aantal van die reserve kistjes. Wacht ik mooi nog met openmaken totdat de patch er is. Zal morgen of eind vandaag te downloaden zijn?Batiatus schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:37:
https://www.dexerto.com/c...update-patch-notes-708816
Gister zijn enkele nieuwe wapens meteen gepatched, gelukkig.. De S6 doet minder damage en er zijn wat aanpassingen gedaan aan de ballistic knife.
Contracts gaan in ieder geval zorgen voor wat meer supply drops. Kans op nieuwe wapens zal nog steeds beperkt zijn, verwacht ik.
Op dit moment is er nog geen update in elk geval
Ah fijn, de exploit onder Grind is gepatched.
[Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 12-06-2019 09:32]
Ik denk een patch zonder dat je zelf weer updates moet installeren, doen ze wel vaker.Vrijdag schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:20:
[...]
Mooi zo. Ik heb nog een aantal van die reserve kistjes. Wacht ik mooi nog met openmaken totdat de patch er is. Zal morgen of eind vandaag te downloaden zijn?
Op dit moment is er nog geen update in elk geval
Ah fijn, de exploit onder Grind is gepatched.
EDIT:
Nog even wat foto's van scores van de afgelopen dagen toegevoegd in mijn fotoalbum. Ging wel lekker ondanks de nieuwe OP wapens.
Daarnaast de switchblade inmiddels gemaxt en die is met enkele attachments echt heerlijk om mee te schieten.
gallery: Batiatus
[Voor 27% gewijzigd door Batiatus op 12-06-2019 12:01]
Net met een weapon bribe kreeg ik een sniper rifle MKII en die gebruik ik nooit.

Ik krijg nu bij heel wat mysteryboxes in Zombies allemaal vage foutmeldingen. Foxtrot Charlie Delta ofzo.
En natuurlijk alleen maar bij de nieuwe wapens. Zo zag ik net de S6 Stingray en de Vendetta voorbijkomen. Die kon ik dus niet pakken vanwege die error. De Essex die daarna kwam natuurlijk wel

Oh, nu krijg ik ze ook als ik wallweapons wil kopen. Leuk, want ik zie namelijk wel dat mijn punten verdwijnen maar ik krijg geen wapen.
[Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 14-06-2019 11:38]

https://support.activision.com/contact_usVrijdag schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:34:
Dafuq?
Ik krijg nu bij heel wat mysteryboxes in Zombies allemaal vage foutmeldingen. Foxtrot Charlie Delta ofzo.
En natuurlijk alleen maar bij de nieuwe wapens. Zo zag ik net de S6 Stingray en de Vendetta voorbijkomen. Die kon ik dus niet pakken vanwege die error. De Essex die daarna kwam natuurlijk wel
Oh, nu krijg ik ze ook als ik wallweapons wil kopen. Leuk, want ik zie namelijk wel dat mijn punten verdwijnen maar ik krijg geen wapen.
Niet geschoten is altijd mis.
Denk dat ze het inmiddels gefixt hebben. Heb er nu geen last meer van in elk geval.Dennis585 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:56:
[...]
https://support.activision.com/contact_us
Niet geschoten is altijd mis.
Wel gisteren tier 50 gehaald, dus de Vendetta heb ik nu ook. Daarnaast nog iets van 25 reserve kistjes en die ene bribe. Daar wacht ik nog mee om te openen totdat ze wat gaan doen aan het verkrijgen van de nieuwe wapens.
Merk trouwens wel dat ze in Zombies wat vaker uit de mystery boxen komen.
Connecting to online services gaat hier ook meestal langzaam en ik krijg soms yellow wolf foutcodes. Eerder liet ik de game de hele tijd aan staan en was ik dus nog geconnect. Sinds een maand sluit ik de game elke keer af als ik even niet game en moet ik elke keer als ik spelen ga opnieuw de game opstarten en opnieuw connecten. Nu valt het me dus pas op dat het online connecten meestal niet probleemloos gaat.
Wel weer dubbel XP nu.
Ja regelmatig, vaak als m'n ps4 uit slaapstand komt.Ari Gold schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:42:
Blijft de game bij het eerste opstarten ook zo lang op Connecting to online services bij jullie?
Patchnotes alhier: https://charlieintel.com/...-patch-update-1-19/54924/
Net na een goed potje HC SnD kreeg ik het ultieme MKII wapen. Ik heb al iets van 8000 kills met de Swat in HC SnD. Hier drink ik een biertje op vanavond. Proost.

Misschien tijd voor iedereen om zijn/haar crates te openen.

Dacht wel laatst "hee, een dubplicate protected crate". Kan je inwisselen voor zes reserves. Nou, dat doe ik ook niet meer. Enige wat daar uit komt is een stom pakje, waardeloze Vapr camo, stickers en een blokje charm

Doen ze wel slim, gewoon voor élk wapen van die camo zooi, een massa "stickers", recticles en je hebt zo honderden waardeloze items die je inderdaad nog niet hebt.
Ja, hun business model is wel goed uitgekiend. Misschien toch maar aandelen Activision kopen

Zie de rampart en icr staan in mn classes, maar waarschijnlijk is er nu vast een ander wapen OP.
Heb het liefst een assault rifle op een submachine gun.
Dank voor reactie.
psn: HertogJack
Met de 4th of july special een gratis weapon bribe verdiend door te spelen en een Peacekeeper gewonnen. Helaas geen MKII versie ervan, maar je kan niet alles hebben.
@Ari Gold
Connecting to online services is met de laatste update sterk verbeterd en nu bij mij geen fouten meer.
@HertogJack
Ik speel met elke assault rifle wel redelijk goed in Hardcore mode en de enige assault rifle die voor mij wat moeilijker is is de Maddox.
[Voor 36% gewijzigd door Typhone op 08-07-2019 14:32]
Ah mooi. Ik heb nog 153 reservers en twee bribes staanBatiatus schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:08:
Ik heb n stuk of 90 reserve crates ingeleverd en 10 gewone crates (had nog COD points over van de Blackops Season pass). Daaruit 2x MKII gekregen (Rampart en Switchblade), de ballistic knife en de Peacekeeper. Heb nu dus nog 2 Ultra weapons bribes over.. Ga ze even bewaren tot de nieuwe release vanavond, volgens mij komen er weer nieuwe wapens bij (M16 en een special weapon volgens mij). Zullen vast wel weer overpowered zijn in het begin.

Algemene patch notes:
Multiplayer
* Reaper now playable in Multiplayer, earnable at Tier 1 in the Contraband stream (PS4).
* 3 Black Ops Pass maps added to rotation: Der Schatten, Remnant, and Havana (PS4).
* Sticks and Stones game mode now in Featured Playlists (PS4).
* Map Pack Moshpit added to Featured Playlists, including Der Schatten, Remnant, and Havana (PS4).
* New weapon tuning for the Daemon 3XB.
* Featured playlist updates on all platforms.
Zombies
* “Alpha Omega” Zombies experience now available for Black Ops Pass holders (PS4).
* New Perk: Blood Wolf Bite (PS4).
* 2 Epic Elixirs added: Phoenix Up and Head Drama (PS4).
* New Black Ops 4 version of “Damned” music now plays in the lobby (PS4).
* Support added for new Black Market weapons and new MKII Weapons (PS4).
Blackout
* “The Haunting Fog” and “Alcatraz: Nightfall” map updates (PS4).
* Quads Fog and Alcatraz Horde limited-time modes (PS4).
* Zombies Wonder Weapons now available in the Mystery Box (PS4).
* Outfit Mission added to unlock “The Numbers” Outfit for Reaper (PS4).
* Zombies-themed music now plays during infiltration (PS4).
* New Humiliations now available (PS4).
* Featured playlist updates on all platforms.
Global
* New Contraband stream added to the Black Market, including “Wundergewehr 115” Koshka Mastercraft at Tier 20 and earnable Ultra Weapon Bribe at Tier 40 (PS4).
* Reaver C86 auto-crossbow and Argus shotgun now available in Reserves (PS4).
* New weapon camos, MKII Weapons, Zombies-themed outfits and more now available in the Black Market (PS4).
* Various fixes for Contracts in Multiplayer and Zombies.
Black Market
BLACK MARKET: New Contraband Stream, Earnable Ultra Weapon Bribe, Two Additional Weapons + New Personalization Items
This Operation brings 40 new Tiers to the Contraband stream, including the “Wundergewehr 115” Koshka Mastercraft at Tier 20 and a new earnable Ultra Weapon Bribe at Tier 40. New personalization items have been added to the Black Market, including new weapon camos, Blackout characters, MKII Weapons, Zombies-themed outfits, the new Daemon 3XB Mastercraft, and more. Two additional weapons are also now available in Reserves: the new Reaver C86 auto-crossbow and Black Ops III’s lever-action Argus shotgun.
As a reminder, Ultra Weapon Bribes will always reward players with a Black Market weapon that they don’t already own, unless the player has already unlocked at least one variant of every existing Black Market weapon. In that case, Ultra Weapon Bribes will reward an additional weapon variant.
To clarify, players cannot receive the base version of a Black Market weapon from an Ultra Weapon Bribe if they already own the MKII version, unless they already own a version of every Black Market weapon currently in the game.
===========
Totale grootte op PS4: 12.765Gb
...daar zitten een hooooop camo's, recticles en charms bij denk ik

Zo te zien nog geen M16 en ook nog geen nieuwe sniper, dan wacht ik nog even met m'n bribes te openen.
Ik heb deze game speciaal gekocht om Prop Hunt te spelen, maar ik kan die Gamemode nergens vinden
Ik heb inmiddels de pass gekocht en de volgende add ons zijn geïnstalleerd:
Multiplayer Map pak 1,2,3 en 4
alpha omega
classified
Voor zover ik heb het begrepen, is één van die packs operation spectre, waardoor Prop Hunt wordt toegevoegd als gamemode. Helaas nog geen succes, wel een hoop frustratie en 50 euro lichter. Kan iemand mij verder helpen?
Game is geupdate: versie 1.21, opnieuw opstarten, stekker eruit en al die dingen al geprobeerd.
Groetjes Denise
Volgens mij is Prop Hunt geen standaard gamemode. Die komt zo nu en dan voorbij gevlogen in de recommended playlists. Zelfde met sniper-only en gungame bijvoorbeeld.denisetrump schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:18:
Hoi, ik heb even een account aangemaakt, want ik heb een probleem met COD: Black Ops 4 voor de ps4.
Ik heb deze game speciaal gekocht om Prop Hunt te spelen, maar ik kan die Gamemode nergens vinden
Ik heb inmiddels de pass gekocht en de volgende add ons zijn geïnstalleerd:
Multiplayer Map pak 1,2,3 en 4
alpha omega
classified
Voor zover ik heb het begrepen, is één van die packs operation spectre, waardoor Prop Hunt wordt toegevoegd als gamemode. Helaas nog geen succes, wel een hoop frustratie en 50 euro lichter. Kan iemand mij verder helpen?
Game is geupdate: versie 1.21, opnieuw opstarten, stekker eruit en al die dingen al geprobeerd.
Groetjes Denise
Jazeker!Rivanov schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:25:
Iemand interesse in de Classic Captain Price DLC voor Black Ops 4?
[Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 07-08-2019 13:36]

Jamaar straks komen er misschien nog wel allemaal nieuwe dingen enzoDennis585 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 07:22:
@Vrijdag
Over twee maandjes is MW 2019 er al, open maken die crates.

Als je nog langer wacht heb je geen tijd meer om met die nieuwe dingen te spelen, tenzij je niet de nieuwe cod gaat halen.Vrijdag schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:05:
[...]
Jamaar straks komen er misschien nog wel allemaal nieuwe dingen enzo
Ja da's ook wel een goed punt inderdaad. Als de nieuwe CoD uitkomt, haal ik die altijd en de vorige vergeet ik eigenlijk meteenSC4RF4C3 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:34:
[...]
Als je nog langer wacht heb je geen tijd meer om met die nieuwe dingen te spelen, tenzij je niet de nieuwe cod gaat halen.

Dit is het console topic. PC topic hier: [PC] Call of Duty: Black Ops 4
Groepen / lijsten met spelers:
~[PS4] https://community.callofd...rs-Clan/m-p/10849304#M859
~[XBONE] https://account.xbox.com/...e?clubid=3379832352340646