ik blijf de oude nog wel even er naast spelen maar puur om blackout
Ik had er laatst weer 100 geopend. Geen enkel nieuw wapen. Inmiddels gestopt met Black Ops. Koop geen Treyarch game meer, stoot me niet 3 keer aan dezelfde MTX steen.
Nou, ik heb nu 436 reseves bij elkaar gesprokkeld. Nu vind ik het wel weer genoeg, ik ga er in elk geval 100 open maken 
Interessante wapens uit de eerste honderd:
Naja, ik mag niet klagen denk ik.
Interessante wapens uit de eerste honderd:
- Cordite MKII
- Ballistic Knife
- Koshka MKII
- Argus
- Vendetta MKII
- Mastercraft Swat RFT (2x)
- MOG-12 MKII
- Vacation Hudson
- Rampart MKII
- Ballistic knife (dupe)
- Tigershark MKII
- S6 Stingray
- Swat RFT MKII 2x!
- Reaver C86
- Peacekeeper
- M-16
- Havalina AA50
Naja, ik mag niet klagen denk ik.
[ Voor 76% gewijzigd door Vrijdag op 13-08-2019 17:07 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@Vrijdag als ik jou was zou ik nog wel even gewacht hebben.
Ari Gold schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:09:
@Vrijdag als ik jou was zou ik nog wel even gewacht hebben.

* Vrijdag laag kastje heeft en er snel is opgejaagd
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@Vrijdag Je weet dat je ook 6 reserves kan inwisselen voor gegarandeerd 3 items zonder risico op duplicates te krijgen? Dat had ik dan zeker met de laatste 100 setjes gedaan.
Maar dan nog, je mag zeker blij zijn met wat je hebt gekregen. Jaloers op je M16. Daar moet ik nog veel onrealistisch veel voor spelen en geluk hebben of geld tegenaan gooien, wat ik weiger te doen.
Maar dan nog, je mag zeker blij zijn met wat je hebt gekregen. Jaloers op je M16. Daar moet ik nog veel onrealistisch veel voor spelen en geluk hebben of geld tegenaan gooien, wat ik weiger te doen.
Ja klopt, alleen had ik daar geen zin meer inAlexknl schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:43:
@Vrijdag Je weet dat je ook 6 reserves kan inwisselen voor gegarandeerd 3 items zonder risico op duplicates te krijgen? Dat had ik dan zeker met de laatste 100 setjes gedaan.
Wat dan wel weer fijn is, is dat sommige wapens al eens uit de mysterybox heb gehaald in Zombies. In Zombies kan ik ze u dan ook meteen voorzien van nieuwe attachments.
Wil spelen op xbob en opeens krijg ik een update van zomaar 88 gb, zegt dat het spel niet geinstalleerd is, en al is van in het begin geinstalleerd, heeft er nog iemand dit voor gehad?
Nee, wel patch versie 1.23 op de PS4. Die was 167mb groot maar heeft daarna ongeveer een uur staan "copyen"
Kan het spel niet meer spelen, mss probleem met de xbox, maar er komt steeds op mss helpt het terug zetten naar fabrieksinstellingen heb dit gedaan, maar bo4 wil niet meer opstarten, strange, weet iemand hier een oplossing voor????
Verwijderd
@Wolverine9000
Misschien is je Xbox aan het kapot gaan. Alles testen en daarna garantie als die er nog op zit.
Misschien is je Xbox aan het kapot gaan. Alles testen en daarna garantie als die er nog op zit.
Neen werkt nog perfect, als ik op reddit forum kijk, zijn er heel veel mensen die het spel niet meer kunnen spelen en ook opeens 88 gb moeten installeren om het te kunnen spelen, als het zo zit ga ik dit niet meer spelen en wachten op moderne warfare....Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:15:
@Wolverine9000
@Wolverine9000 wat kut zeg. Het enige dat ik kan bedenken is het spel verwijderen en weer opnieuw installeren/downloaden maar dat heb je al gedaan. Op de PS4 heb je nog een optie om je libraries opnieuw in te stellen, zeg maar je schijf defragmenteren. Weet niet of dit ook kan op de Xbox?
Geen goesting om 88 gb te installeren terwijl het de dag ervoor wel nog ging, denk dat ik ga overstappen naar ps4 met modern warfare, zal veel beter worden denk ik , ale hoop ik tochVrijdag schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:38:
@Wolverine9000 wat kut zeg. Het enige dat ik kan bedenken is het spel verwijderen en weer opnieuw installeren/downloaden maar dat heb je al gedaan. Op de PS4 heb je nog een optie om je libraries opnieuw in te stellen, zeg maar je schijf defragmenteren. Weet niet of dit ook kan op de Xbox?
Captain Price in BO4 Blackout voor de liefhebber:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Die nieuwe wapens zijn best wel sterk trouwens. Ik heb in zombies uit de mystery box al de KN, de dual bore en de nieuwe smg gehad. Alsof je met een laser schiet, niet normaal.
Naja, over twee weken komt MW uit, dus erg belangrijk is het allemaal niet meer 😋
Naja, over twee weken komt MW uit, dus erg belangrijk is het allemaal niet meer 😋
Let op:
Dit is het console topic. PC topic hier: [PC] Call of Duty: Black Ops 4
Groepen / lijsten met spelers:
~~~[PS4] https://community.callofd...rs-Clan/m-p/10849304#M859
~~~[XBONE] https://account.xbox.com/...e?clubid=3379832352340646
Dit is het console topic. PC topic hier: [PC] Call of Duty: Black Ops 4
Groepen / lijsten met spelers:
~~~[PS4] https://community.callofd...rs-Clan/m-p/10849304#M859
~~~[XBONE] https://account.xbox.com/...e?clubid=3379832352340646