KeesFluitman schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:58:
[...]
Als je wat meer van mijn posts had gelezen dan had je deze conclusie en persoonlijke toon kunnen laten voor wat t is. Ik denk dat er behoorlijk wat onderbouwing is voor het statement dat de downgrade van de beta van 60hz naar release 20hz niet zo netjes gecommuniceerd was.
Verder,
- ja t is zeer waarschijnlijk dat ze de servers gaan verbeteren en hun statement dat de release een hoge load kreeg, dus stabiliteit hoofdzaak was (tickrate 2de plan) is naar mijn mening zeer aannemelijk.
- het spel is zeer strak en balanced in mekaar gezet. Ik denk dat dit een groot gat tussen fortnite en pubg vult.
- ik vond de beta erg goed en tof. Maar ik vind de spanning en tactiek (geen perks en gekke gadgets) van pubg leuker, is echter persoonlijk.
Beste Kees,
Mocht het iets wat persoonlijk zijn overgekomen, dan was mijn post in ieder geval goed duidelijk. Begrijp me niet verkeerd ik ga hier niet beweren dat CoD een geweldige game is en volledig foutloos is. Bij verre van. Sinds de release heb ik al meerdere ervaringen gehad die ik niet bij een triple A titel verwacht. Maar daarentegen ben ik ook niet zo naïef om maar te verwachten dat er tegenwoordig nog games worden geleverd zonder kinderziektes.
De manier waarop je het topic in kwam leek meer op een kruistocht om CoD nu maar eens goed de grond in te boren, dus leek het mij niet meer dan gepast om hier mijn eigen reactie op te geven. Laat ik even duidelijk maken dat ik PUBG al in zeer vroeg stadium aan het spelen was. Ik heb mij prima vermaakt in deze game en speel het zo nu en dan nog steeds. Voor mij bestaat er niet zoiets als 1 keuze maken voor een game en het vervolgens op je lichaam te laten brandmerken.
Nee, ik heb Fortnite, PUBG, Realm Royale, H1Z1, The Culling en nog vele anderen met plezier gespeeld. En zo ook Blackout. Echter de eerste win in Blackout gaf mij een stuk meer voldoening dan eentje uit PUBG, omdat ik daadwerkelijk eens het gevoel had dat kogels aankwamen op de target waarbij het bij PUBG nog wel eens een RNG battle wou zijn. Laat ik al helemaal niet beginnen over Fortnite. Dat neemt niet weg dat ik PUBG een slechte game vindt of dat Blackout de meest geweldige battle royale is die ik ooit heb aangeraakt. Gevoel verschilt. Echter zou ik mij meer druk maken om de reden waarom mensen meer en meer afhaken bij PUBG dan dat een andere game ineens 20hz hanteert. Ik hou van concurrentie, met name in de gaming industrie, omdat als het goed uitpakt dat je 2 of zelfs meerdere goede opties hebt. Dus hopelijk komt PUBG weer uit zijn dalletje weg, hopelijk door goede invloeden van de concurrentie (waar binnenkort Ring of Elysium aan toegevoegd kan worden) en hebben we straks meerdere leuke speelbare opties.
Deze 20hz zal mij niet weerhouden om nog wat meer CoD te spelen, want het is simpelweg een leuke game. En ik laat de hooivork nog even staan, want ik verwacht dat ze binnen afzienbare tijd wel weer het aantal hz opschalen.
my 2 cents.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.