Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 16:05
Mijn versie gekocht bij wehkamp zou tussen 10:00 en 14:00 moeten aankomen echter ligt hij nog niet bij DHL 8)7 . Het zal me benieuwen, een pre-order plaats je zodat je hem de eerste dag kan spelen, zou een bummer zijn als ik hem pas morgen of na het weekend binnen krijg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Thom2289 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:03:
[...]

Hoe uitgebreid is de guide? Zit er aan te denken om hem ook in de app aan te schaffen.
Voor zover ik het nu zie is het echt enorm uitgebreid. Denk niet dat er veel is dat niet besproken wordt. Maar hij kost daar 11 euro en voor een tientje mee heb je de papierenversie (de eenvoudige). Persoonlijk denk ik dat dat laatste echt handiger is.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
CCJJVV schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:07:
Mijn versie gekocht bij wehkamp zou tussen 10:00 en 14:00 moeten aankomen echter ligt hij nog niet bij DHL 8)7 . Het zal me benieuwen, een pre-order plaats je zodat je hem de eerste dag kan spelen, zou een bummer zijn als ik hem pas morgen of na het weekend binnen krijg. :(
Mijn bundle komt tussen 11 en 1500! Komt goed, waarom zou je er aan twijfelen? Wehkamp levert altijd prima naar mijn idee.

[ Voor 4% gewijzigd door CHKYBSTRD op 26-10-2018 09:11 ]

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Als er iets betrouwbaar is gebleken zijn het wel de bezorging van wehkamp pakketjes voor mij i.c.m. DHL. No worries ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:49

kaanmijo

Picobello B.V.

Oguzhan58 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:39:
Ik had ergens in juni of juli de ultimate edition gepreordered bij bol.com. Dat was toen voor 100 euro oid. Heb geen verzendbevestiging gehad dus heb net contact opgenomen met de klantenservice, moeten ze het intern doorzetten en kunnen ze mij geen informatie geven voor nu.

Maar opeens staat de ultimate edition weer op voorraad voor 15 euro minder. Dus ik heb nu een ultimate edition nog eens besteld met avondlevering bij de ah in de buurt voor 2.50 meer. Dus ik zit met die tweede bestelling 12.50 onder de eerste bestelling.

Echt slecht geregeld dit. Had gelukkig achteraf betalen gedaan, dus ik kan de eerste gewoon annuleren zonder koppijn.

Maar voor de zoekende bol.com heeft de ultimate edition nog op voorraad voor 85 euro.
https://www.bol.com/nl/p/...ion-ps4/9200000094966836/
Je hebt er nu niet zoveel meer aan, maar een tip voor de volgende keer: als dit nou nog eens gebeurd, gewoon even een chatje starten met de klantenservice van Bol. Krijg je gewoon het verschil netjes teruggestort op je rekening en hoef je niet te annuleren en opnieuw te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Oguzhan58 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:39:
Ik had ergens in juni of juli de ultimate edition gepreordered bij bol.com. Dat was toen voor 100 euro oid. Heb geen verzendbevestiging gehad dus heb net contact opgenomen met de klantenservice, moeten ze het intern doorzetten en kunnen ze mij geen informatie geven voor nu.

Maar opeens staat de ultimate edition weer op voorraad voor 15 euro minder. Dus ik heb nu een ultimate edition nog eens besteld met avondlevering bij de ah in de buurt voor 2.50 meer. Dus ik zit met die tweede bestelling 12.50 onder de eerste bestelling.

Echt slecht geregeld dit. Had gelukkig achteraf betalen gedaan, dus ik kan de eerste gewoon annuleren zonder koppijn.

Maar voor de zoekende bol.com heeft de ultimate edition nog op voorraad voor 85 euro.
Thanks! Inclusief mijn verjaardagsvoucher EUR 82,50 :P . Heb ook bij MM de Ultimate voor EUR 90 (ook verjaardagsvoucher) gekocht en die zou rond 10u klaar moeten liggen in Amsterdam West. 1 van de 2 maar heel stout verkopen aan iemand anders!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Media Markt lijkt weer gefaald te hebben, nog geen verzendbevestiging gehad.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

14 minuten geen posts.. begrijp ik goed dat langzaam maar zeker iedereen aan het spelen is?? zit ik hier.. op het werk.. ai

edit: oh nee.. mijn browser verversde niet meer :-D

gelukkig.. ik ben niet alleen

[ Voor 26% gewijzigd door Alcmaria op 26-10-2018 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja want een X is natuurlijk gewoon gratis af te halen. :P
pacod schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:12:
[...]

Als er iets betrouwbaar is gebleken zijn het wel de bezorging van wehkamp pakketjes voor mij i.c.m. DHL. No worries ;)
Dan heb je denk ik mazzel. Als ik één transportbedrijf een onbetrouwbaar pauperzooitje vind, is het wel DHL.

@Chaoss Hoe lang blijft het slowchat topic eigenlijk nog open? Aangezien de game nu officieel uit is. Lijkt me fijner om alles gewoon in één topic te bespreken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik sta nu voor de Mediamarkt, had wel verwacht dat het enigszins druk zou zijn maar dat valt dus echt enorm 'tegen'.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Alcmaria schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:18:
14 minuten geen posts.. begrijp ik goed dat langzaam maar zeker iedereen aan het spelen is?? zit ik hier.. op het werk.. ai

Je bent niet alleen tot 1100 want dan werk ik thuis :P kan ik rustig alles installeren en doorwerken.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37
Vanmorgen om 7 uur even een half uurtje gespeeld, wat ziet de game er super uit op de Xbox One X!
Een grote stap vooruit van Rockstar, wat een wereld en kwaliteit!
Dit word vanmiddag kwijlen wanneer ik uit het sneeuw gebied ga komen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
kaanmijo schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

Je hebt er nu niet zoveel meer aan, maar een tip voor de volgende keer: als dit nou nog eens gebeurd, gewoon even een chatje starten met de klantenservice van Bol. Krijg je gewoon het verschil netjes teruggestort op je rekening en hoef je niet te annuleren en opnieuw te bestellen :)
Nog beter, ik had spiderman voor 60 euro gepreorderd bij bol.com later stond hij erop voor 54,99.
Ik had zelf zoiets van ach boeiend (had nog een 35 euro cadeaubon liggen) dus pikte hem toch al op voor een prikkie.

Hebben ze op de dag van bezorging zelf 5 euro overgemaakt op mijn rekening, super chill. :D

Ben echt positief over de service van bol.com 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:39
corset schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:32:
geen sms van game mania
geen verzend bevestiging van bol

ik wordt wat zenuwachtig nu
Heb je trouwens ook gister geen sms gehad van Gamemania? Ik namelijk wel(stond welliswaar niet zoveel in, maar toch) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Mensen die geen verzendbevestiging van Bol hadden ontvangen. Heb net contact gezocht wat de status is van mijn Strategy Guide
Ik zou vandaag toch even de brievenbus in de gaten houden want alle pre-orders zijn vanmorgen gelukkig wel verzonden! Er is een systeemfoutje waardoor de verzendbevestigingen niet correct zijn verstuurd maar de bestellingen gelukkig wel
Ze hadden een systeemfoutje :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
spijkerhoofd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

Heb je trouwens ook gister geen sms gehad van Gamemania? Ik namelijk wel(stond welliswaar niet zoveel in, maar toch) :?
Jep! ook gekregen, met onzin erin, as usual :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:50

ThomasXCI

Mine!

Alcmaria schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:18:

Ik ben ook aan het werk! ;( mompelt iets met gedeelde smart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
ThomasXCI schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

Ik ben ook aan het werk! ;( mompelt iets met gedeelde smart..
Same here, gelukkig vrijgenomen om 12 uur >:)

@bram1984 al gespeeld? :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 26-10-2018 09:27 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguzhan58
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-05 11:46
kaanmijo schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

Klopt, maar ik weet niet meer of ik de eerste vandaag nog krijg. Daarnaast doe ik meestal achteraf betalen bij bol.com (hele handige optie). Dus ik had sowieso geen reden om hem niet opnieuw te bestellen, naast het feit dat ik misschien geen preorder bonus krijg, maar ik had gelezen dat de horse die je krijgt van de preorder gewoon ingame vrij te spelen is, dus dat is ook geen groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:36
Zoals meerdere zie ik is MM vreemd aan het doen.

Kom net terug van de plaatselijke Intertoys en heb daar RDRII gekocht, momenteel aan het installeren. De standaard editie in de winkel heeft ook de pre-order bonus en MAP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
G_Dragon schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:26:
[...]

Nee ben aan het werk tot 5. Ik weet nog niet of ik vandaag ga spelen. Na werk even boodschappen halen en naar huis brengen. Dan prop ik even de disc erin voor de installatie en dan door naar mijn ouders om te eten. Dus wellicht daarna even, maar dan moet sowieso de tweede disc er nog in. Ik ga niet al te laat slapen vandaag, dus kan zomaar morgen of zelfs zondag worden. Ik ben gelukkig niet zo onwijs hyped, dus als de game bijvoorbeeld helemaal niet geleverd wordt vandaag, is dat ook prima. :)

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2018 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:50

ThomasXCI

Mine!

G_Dragon schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:26:
[...]

Nice, ik heb mn laatste werkdag hier, dus moet nog eea afronden. Wel volgende week wat dagen vrij gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Westland1940 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:30:
Zoals meerdere zie ik is MM vreemd aan het doen.

Kom net terug van de plaatselijke Intertoys en heb daar RDRII gekocht, momenteel aan het installeren. De standaard editie in de winkel heeft ook de pre-order bonus en MAP!
Ah wauw, ik had eigenlijk de special edition gepreordered omdat er een map bij zat.. dan is het enige voordeel nog de bank heist voor mij.

En dan vind ik 25€ best wel een verschil om eerlijk te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Kuusj op 26-10-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:34
mortael schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:21:
Mensen die geen verzendbevestiging van Bol hadden ontvangen. Heb net contact gezocht wat de status is van mijn Strategy Guide

[...]

Ze hadden een systeemfoutje :)
Gelukkig want ik kreeg ook geen verzendbevestiging van de guide, wel voor het spel.

Er zijn ook twee hardcover versies. Eentje heeft minder pagina's dan de ander, ik weet het niet waar het in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
D. Ninjai schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:34:
[...]

Gelukkig want ik kreeg ook geen verzendbevestiging van de guide, wel voor het spel.

Er zijn ook twee hardcover versies. Eentje heeft minder pagina's dan de ander, ik weet het niet waar het in zit.
De hardcover heeft flink wat artwork erbij zitten, inhoudelijk niks extra's

Verkeerd gelezen, geen idee wat het verschil is tussen de 2 hardcover versies. De paperback heeft dat ook.

[ Voor 12% gewijzigd door mortael op 26-10-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Kuusj schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Ah wauw, ik had eigenlijk de special edition gepreordered omdat er een map bij zat.. dan is het enige voordeel nog de bank heist voor mij.
Die papieren map zit toch alleen in de special edition?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oguzhan58
[...]

De map die in de special en ultimate edition zitten zijn uitgebreider en groter. https://imgur.com/a/zshKBxR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Oguzhan58 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:35:
[...]

De map die in de special en ultimate edition zitten zijn uitgebreider en groter. https://imgur.com/a/zshKBxR
Ah kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
[...]

Ik zag de hoesjes liggen van de Special Edition, weet niet of mensen dit erg vinden maar ik vind het zonde dat het geen steel cases zijn. Ik had de Special Edition toen der tijd gekocht van GTA 5, is je geld niet waard vind ik persoonlijk. Was ook gewoon een plastic/kartonnen doos met een paar extra'tjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik ben nog niet uitgeslapen merk ik, ik zal ze gaan toevoegen. Had er niet bij stil gestaan dat deze toegevoegd konden gaan worden :+

--edit--
Hij staat in de starpost van het RDR2 topic.

[ Voor 5% gewijzigd door YdieresiS op 26-10-2018 09:43 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Iemand die de compagnion app al heeft? Zitten er ook tips in vwb controlls? En zijn die dan voor Xbox en PlayStation apart benoemd?

Over een uurtje start ik de game maar wil zonder minimap in beeld spelen dus denk er sterk over om de app te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
bram1984 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:32:
[...]

Nee ben aan het werk tot 5. Ik weet nog niet of ik vandaag ga spelen. Na werk even boodschappen halen, en naar huis brengen. Dan prop ik even de disc erin en dan door naar mijn ouders om te eten. Dus wellicht daarna even, maar ik ga niet al te laat slapen vandaag, dus kan zomaar morgen worden. Ik ben gelukkig niet zo onwijs hyped, dus als de game bijvoorbeeld helemaal niet geleverd wordt vandaag, is dat ook prima. :)
Zulke dingen gaan natuurlijk voor op een game dat snap ik heel goed.
Hopelijk heb je dan morgen even de tijd om te spelen, onthoud wel dat het Proloog ongeveer 2 uurtjes duurt.
Heb mijn game nu ik op het werk ben ook op pauze gezet omdat ik niet kon saven, even snel is er niet bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
bram1984 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:18:

@Chaoss Hoe lang blijft het slowchat topic eigenlijk nog open? Aangezien de game nu officieel uit is. Lijkt me fijner om alles gewoon in één topic te bespreken?
Paar dagen na de release, over de game discussiëren kan natuurlijk al in het officiële topic.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
G_Dragon schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:40:
[...]

Zulke dingen gaan natuurlijk voor op een game dat snap ik heel goed.
Hopelijk heb je dan morgen even de tijd om te spelen, onthoud wel dat het Proloog ongeveer 2 uurtjes duurt.
Heb mijn game nu ik op het werk ben ook op pauze gezet omdat ik niet kon saven, even snel is er niet bij.
Saven, wat is dat? Restmode en hup weer verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Oguzhan58 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:35:
[...]

Hmm.. 25€ verschil, is best veel voor een grotere map die ik toch nooit open ga doen :+ Ja en die missie dan, dat zou dan nog de enige reden zijn.

Denk dat ik de normale mee neem, geef dat geld liever aan wat anders uit. Ik ben super hyped maar een euro is een euro..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oguzhan58
D-Ed schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:40:
Iemand die de compagnion app al heeft? Zitten er ook tips in vwb controlls? En zijn die dan voor Xbox en PlayStation apart benoemd?

Over een uurtje start ik de game maar wil zonder minimap in beeld spelen dus denk er sterk over om de app te kopen
Kopen? Voor zover ik weet is de companion app gratis. Alleen de uitgebreide guide die je erin kan kopen is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
bram1984 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Saven, wat is dat? Restmode en hup weer verder.
>:) haha
Dat kan ik je nog niet vertellen, weet het zelf namelijk ook nog niet.
Zag alleen wel in het menu een functie om op te slaan, deze was alleen nog grijs en niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguzhan58
Kuusj schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:43:
[...]

Hmm.. 25€ verschil, is best veel voor een grotere map die ik toch nooit open ga doen :+ Ja en die missie dan, dat zou dan nog de enige reden zijn.

Denk dat ik de normale mee neem, geef dat geld liever aan wat anders uit. Ik ben super hyped maar een euro is een euro..
Klopt de special zou ik niet nemen, de ultimate daarentegen heeft wel meer extras en die is op dit moment 30 euro duurder bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Oguzhan58 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:43:
[...]

Kopen? Voor zover ik weet is de companion app gratis. Alleen de uitgebreide guide die je erin kan kopen is betaald.
Ah, ik heb hem gevonden en nu met Xbox controlls aan het installeren idd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 12-09 13:17
[...]

Klopt de special zou ik niet nemen, de ultimate daarentegen heeft wel meer extras en die is op dit moment 30 euro duurder bij bol.com.
De special edition wordt daar nu alleen aangeboden door een externe verkoper die probeert te cashen op de schaarste van die edition. De keuze voor Ultimate is nu wel makkelijker als je via Bol zou willen kopen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:26
*zucht*

Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/6-18-2015/7kBhB0.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online
Enenen ik ga ‘m vanmiddag ophalen, maar beval die beetje mannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Heeft er iemand al het smsje van Gamemania gekregen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Mwoah ik pak gewoon de standaard, koop liever nog Fallout 76 over een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
[...]

Die extra's van de Ultimate ten opzichte van de Special zijn alleen voor online

[edit] ow jah, en de steelbook |:( :)

[ Voor 4% gewijzigd door mortael op 26-10-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de graphics op de ps4 pro ongeveer in de buurt komen van uncharted 4 ben ik tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Staan nu denk ik 4 mensen voor RDR te wachten voor de ingang, ik blijf lekker in m'n auto wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguzhan58
mortael schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:47:
[...]

Die extra's van de Ultimate ten opzichte van de Special zijn alleen voor online
+steelbook case.
Maar dat is alleen voor de liefhebbers, daarbuiten zijn er inderdaad niet veel meer extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:24
Ik heb 'm net kunnen bemachtigen bij de MM in Heerlen, stonden stuk of tien man voor de deur denk ik. Zag alleen wel dat ze de Ultimate nog niet in de winkel hadden liggen, waardoor sommige moeders die door hun kinderen op pad waren gestuurd enigzins verward raakten hehe.

Maar goed, hij zit er nu in dus nog even 1,5 uur wachten lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:24
-edit- dubbelpost, mag weg.

[ Voor 91% gewijzigd door Giel1 op 26-10-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Giel1 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:52:
Ik heb 'm net kunnen bemachtigen bij de MM in Heerlen, stonden stuk of tien man voor de deur denk ik. Zag alleen wel dat ze de Ultimate nog niet in de winkel hadden liggen, waardoor sommige moeders die door hun kinderen op pad waren gestuurd enigzins verward raakten hehe.

Maar goed, hij zit er nu in dus nog even 1,5 uur wachten lol.
MM Maastricht ook zoiets. Hier kunnen we nog niet naar binnen. Had echt wel meer volk verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Scoep schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:46:
Heeft er iemand al het smsje van Gamemania gekregen?
Nee |:( En dat terwijl hij hier al een half uur open is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Even de JUN***** trackingcode invullen op de website van DHL dan krijg je een uitgebreidere tracking dan op de website van Wehkamp.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:30
https://www.bol.com/nl/p/...utm_term=9200000094968019

Hehe 100 euro vragen voor deze troep....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Laat die postbode opschieten :P

Misschien voor die vijf euro meer toch maar bij de intertoys moeten halen i.p.v bij bol :P

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 16-09 12:40

Melkaz

Melkazar

Iemand enig idee of mediamarkt Breda voorraad heeft? Volgens de site niet maar lijkt mij sterk dat zn grote winkel er niet 1000+ heeft ingekocht zoals altijd bij aaa game releases.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

bevat geen game.. haha.. sjeeee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Melkaz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:05:
Iemand enig idee of mediamarkt Breda voorraad heeft? Volgens de site niet maar lijkt mij sterk dat zn grote winkel er niet 1000+ heeft ingekocht zoals altijd bij aaa game releases.
Even bellen?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Iemand al enig idee of RDR II het zelfde oogt op de Xbox One en de Xbox One S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

[...]

Was 15 euro meer bij mijn pre order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
schumi1986 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 03:11:
[...]

Ik ga juist lang door omdat ik morgen wel vrij ben :+
Haha ja daar ben ik normaal ook van, maar dan lig ik weer lang in bed en ben ik niet op gang te krijgen dus een andere aanpak. Nu zit ik weer fris als een hoentje voor de TV 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Iemand bekend of de strategy guides ook bij de MM te verkrijgen zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:27
Bij Gamemania Leiden was nu helemaal geen rij. :)
Gisteren stond er een meters lange rij zei de medewerker. Ik heb lekker geslapen vannacht en ga zo beginnen met een lekkere cappuccino erbij. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Heb al aardig wat vette dingen meegemaakt met de npc's en dieren in 2 uur tijd met de game. Wat een schitterende wereld! Bij geen 1 open wereld game voel ik me zo opgenomen als bij rdr2!

Hier 2 willekeurige encounters!

https://xboxdvr.com/gamer/woutertjuuuh/video/62597917

https://xboxdvr.com/gamer/woutertjuuuh/video/62597928

Wouw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als ik bij DHL kijk issie onderweg, en in de app van wehkamp nu ook :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Heeft iemand de game al ontvangen van Media Markt? Of uberhaupt een verzendbevestiging gekregen?

Kon beter voor 5 euro meer bij bol.com.bestellen volgens mij. :(

[ Voor 26% gewijzigd door BroWohsEdis op 26-10-2018 10:18 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
BroWohsEdis schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:16:
Heeft iemand de game al ontvangen van Media Markt? Of uberhaupt een verzendbevestiging gekregen?
Ik heb vanochtend een afhaalbewijs gehad voor MM Breda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
LuPo schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:12:
Bij Gamemania Leiden was nu helemaal geen rij. :)
Gisteren stond er een meters lange rij zei de medewerker. Ik heb lekker geslapen vannacht en ga zo beginnen met een lekkere cappuccino erbij. :P
Weet je of ze er nog veel hadden?
Ga ik vanavond even uit werk langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

swoutr schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:13:
Heb al aardig wat vette dingen meegemaakt met de npc's en dieren in 2 uur tijd met de game. Wat een schitterende wereld! Bij geen 1 open wereld game voel ik me zo opgenomen als bij rdr2!

Hier 2 willekeurige encounters!

https://xboxdvr.com/gamer/woutertjuuuh/video/62597917

https://xboxdvr.com/gamer/woutertjuuuh/video/62597928

Wouw!
haha lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 16:05
sjaool schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:00:
[...]

Even de JUN***** trackingcode invullen op de website van DHL dan krijg je een uitgebreidere tracking dan op de website van Wehkamp.
Staat helaas op de DHL website nog steeds op aangemeld :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Westland1940 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:09:
Je weet dat de one en one s nagenoeg zelfde zijn op een kleine gpu overclock voor hdr na voor de one s.
Dus ja beide draaien op dezelfde 864P resolutie met framedrops in steden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Westland1940 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:09:
Digital Foundry heeft daar toch een hele analyse over gedaan.

Base Xbox oogt hetzelfde, maar toch een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilz0r
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:17

Bol.com is net zo'n drama hoor..
Ik heb pas net een verzendbevestiging gekregen. Hij zou voor 18:00 binnen moeten zijn, maar de track en trace geeft bijzonder weinig aan op dit moment :-(

Ik had beter 5 euro kunnen besparen door bij MM te bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Voor zij die de fysieke versie van PS4 hebben gekocht. Hoeveel extra GB hebben jullie nog moeten downloaden?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:27
Sleeon schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Weet je of ze er nog veel hadden?
Ga ik vanavond even uit werk langs.
Nee sorry, dat heb ik niet gevraagd. Die medewerker vertelde wel dat ze gisteren uit Den Haag en Rotterdam waren gekomen, omdat het de enige winkel in de omgeving was met een nachtopening.

Je kunt ze misschien even bellen?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@v8power67 @Adlermann Ik heb inderdaad de Digital Foundry video gecheckt, en ik vind het toch kwalijk dat zelfs de S versie op zo'n resolutie draait. Is de base PS4 zelfs sterker als de S?

Ik was halverwege de installatie op de OG Xbox One, maar heb toch besloten zomenteen de S van iemand te lenen. Het verschil blijft onduidelijk tussen de OG One en de S, maar hier en daar schijnt de S net iets beter te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

@Westland1940 Ik heb de One S maar ik speel de game straks gewoon. Mocht ik ooit een nieuwe One X of opvolger kopen dan speel ik de game nog wel een keer. Ik heb toch ook nog geen 4K televisie. Bovendien zit ik op 3 meter afstand van mijn tv dus het verschil in beeldkwaliteit wordt dan al een stuk minder. Wat minder zal zijn is natuurlijk de framedrop. Maar dat ga ik nog wel zien als ik de game geïnstalleerd heb.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Haha Jezus man. Lijkt wel of mensen door die hype niet meer normaal kunnen nadenken haha. Wat een belachelijke vragen komen er langs.

Het komt allemaal goed mensen. Hij wordt gewoon bezorgd. Op de ps4pro ziet het er ook fantastisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
LuPo schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:24:
[...]

Nee sorry, dat heb ik niet gevraagd. Die medewerker vertelde wel dat ze gisteren uit Den Haag en Rotterdam waren gekomen, omdat het de enige winkel in de omgeving was met een nachtopening.

Je kunt ze misschien even bellen?
Haat bellen, loop wel even langs vanavond, woon toch in het centrum. :)
Thanks voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:59
Het zal de leeftijd zijn, maar ik had een drukte verwacht vanmorgen bij de opening van de Game Mania. Dat was vreemd toen ik alleen in de winkel stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ik heb trouwens gister 0:00 niet gehaald. Om half 11 lag ik dronken op bed, ik wilde 1 speicaalbiertje. Werden er 4. (en ja bijna 40, dus het hakt er in als ze allemaal rond de 10% zijn)

Maar ja, ik wekr in het onderwijs. Dus nu herfstvakantie en dus vrij om te gamen; nadat ik bij de notaris ben geweest voor het passeren van de koopakte etc.

[ Voor 30% gewijzigd door Adlermann op 26-10-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 20:03
Mja de hype is hier natuurlijk groot ,maar het valt in de normale wereld wel mee hoor haha. mensen moeten ook gewoon werken etc en veel halen de game digitaal tegenwoordig natuurlijk.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo gisteren even lekker gespeeld. Nu weer wakker dus ik haal de PlayStation naar de slaapkamer en ga weer verder :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N187
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-08 14:57
Stylze schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:40:
Mja de hype is hier natuurlijk groot ,maar het valt in de normale wereld wel mee hoor haha. mensen moeten ook gewoon werken etc en veel halen de game digitaal tegenwoordig natuurlijk.
True, ik ben er 1 van (digital pre-order). Vandaag tot laat in de ochtend gespeeld, verslapen naar 't werk toe. Op het werk weer verder met het lezen over RDR, kom pas uit zombiemodus wanneer ik weer achter de PS zit.. tja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:10

ScreamGT

joejoe

Gisteren tot een uurtje of 3:00 gespeeld en man wat een game! De sfeer, graphics... alles klopt. Fantastisch <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:30
N187 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:44:
[...]

True, ik ben er 1 van (digital pre-order). Vandaag tot laat in de ochtend gespeeld, verslapen naar 't werk toe. Op het werk weer verder met het lezen over RDR, kom pas uit zombiemodus wanneer ik weer achter de PS zit.. tja 8)7
Ze zullen op het werk blij met je zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Van 't weekend maar even naar de gamemania met een oude game, misschien wel met 2! Goeie actie daar. :-)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Westland1940 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:25:
@v8power67 @Adlermann Ik heb inderdaad de Digital Foundry video gecheckt, en ik vind het toch kwalijk dat zelfs de S versie op zo'n resolutie draait. Is de base PS4 zelfs sterker als de S?

Ik was halverwege de installatie op de OG Xbox One, maar heb toch besloten zomenteen de S van iemand te lenen. Het verschil blijft onduidelijk tussen de OG One en de S, maar hier en daar schijnt de S net iets beter te lopen.
Verschil tussen de one en one x is niet groot.
Een 61mhz hogerr gpu clock wat hem op ong 1.38tflops brengt. Iets hoger dan de 1.31 van originele.
De ps4 zit op 1.84tflops.
Dus ja gewone ps4 is stuk sterker dan x1 en x1s. Daarom 864p op x1 en x1s en 1080p op ps4.
En door de hogere clock op de s en dat digital foundry ook de s getest heeft kan het zijn dat de gewone x1 dus minder presteert dan de s dat klopt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Heb hem net maar opgehaald bij Arnhem mediamarkt. Geen idee of het normaal is maar ik kreeg er een grote poster bij. (Zo te zien op=op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik heb de game net opgehaald bij gamemania en kreeg er ook een sleutelhanger en 5 euro korting op een game bij gamemania(wat mooi uitkomt want ik wil nog ac origins halen) :D

Helaas moet ik nog een uur werken en ben dan pas om 13.00 uur thuis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:23
spijkerhoofd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:56:
Ik heb de game net opgehaald bij gamemania en kreeg er ook een sleutelhanger en 5 euro korting op een game bij gamemania(wat mooi uitkomt want ik wil nog ac origins halen) :D

Je weet dat games bij Gamemania over over het algemeen ook 5 euro duurder zijn als bij concurenten ? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• barchettanl
  • Laatst online: 26-08 23:15
mortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 23:17:
Haha, reclame mailtje van Mediamarkt
Ze spelen goed in op de hype :)
Fantastische aanbiedingen op Red Friday! :|

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0Fx0XuX.png Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6Q3ZiTn.png

[ Voor 38% gewijzigd door barchettanl op 26-10-2018 11:00 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:33

RBH

Zojuist bij MediaMarkt Groningen ook maar even een PS4 exemplaar gehaald, lagen er nog wel voldoende. En nog een klein voordeeltje ook; de pre-order bonus zat ook hier gewoon in! :)

Straks maar naar huis om te installeren en een goede avond gamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 14:47

De mijne is net met de post binnengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
KoensSocialL schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:23:
Voor zij die de fysieke versie van PS4 hebben gekocht. Hoeveel extra GB hebben jullie nog moeten downloaden?
geen eigen ervaring, maar je zult enkel de day-one patch moeten downloaden, dis is voor zover ik weet iets van 3,3 GB.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Kalloewase schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Je weet dat games bij Gamemania over over het algemeen ook 5 euro duurder zijn als bij concurenten ? :)
Jawel, maar dat komt goed uit met de 5 euro tegoed. :+ Tevens bestel ik zo weinig mogelijk online omdat ik de winkeliers in de stad wil steunen. Tevens wilde ik de game zo vroeg mogelijk ipv om 5 uur in op de deurmat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
spijkerhoofd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:56:

Heb je het smsje al gekregen? Zit nog steeds te wachten hier... zo maar eens bellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Scoep schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

Heb je het smsje al gekregen? Zit nog steeds te wachten hier... zo maar eens bellen
Same here, moet er alleen een half uur over rijden.
Then it's game timeeeeee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
spijkerhoofd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:02:
[...]

Jawel, maar dat komt goed uit met de 5 euro tegoed. :+ Tevens bestel ik zo weinig mogelijk online omdat ik de winkeliers in de stad wil steunen. Tevens wilde ik de game zo vroeg mogelijk ipv om 5 uur in op de deurmat...
Vandaar dat Gamemania maar 20 euro wilde geven vorige week voor Spider-man, terwijl ze die used voor 55 euro verkopen. Die winst hebben ze hard nodig 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:48
hilz0r schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:23:
[...]

Bol.com is net zo'n drama hoor..
Ik heb pas net een verzendbevestiging gekregen. Hij zou voor 18:00 binnen moeten zijn, maar de track en trace geeft bijzonder weinig aan op dit moment :-(

Ik had beter 5 euro kunnen besparen door bij MM te bestellen :9
komt gewoon met de normale post van postnl mee. Die is hier meestal tussen 12 en 14uur, dus dat zal vandaag niet heel veel anders zijn.

Op mn postnl app staat dat er post aankomt, maar geen tijdsindicatie. Zullen ze wel niet doen/kunnen, omdat het geen pakketpost is.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2