"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Zwaar wisselvallend weer. Het ene moment regende het en twee minuten later was er al weer volop zon:
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-09-2001/PICT0798.jpg'[/img]
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-09-2001/PICT0794.jpg'[/img]
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-09-2001/PICT0683.jpg'[/img]
Polorisatiefilter in werking. Voor het oog reflecteerde de zon erg fel op de planten:
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-09-2001/PICT0732.jpg'[/img]
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-09-2001/PICT0731.jpg'[/img]
Schuin invallend zonlicht:
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-05-2001/PICT0521.jpg'[/img]
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-05-2001/PICT0512.jpg'[/img]
Pics in de afdeling Hollandse luchtjes:
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-09-2001/PICT0747.jpg'[/img]
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-09-2001/PICT0605.jpg'[/img]
Deze was ook erg cool. Frontaal tegen een erg felle zon terwijl het net had geregend waardoor veel reflecties op de weg. Helaas zat er een druppel op de filter
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-09-2001/PICT0806.jpg'[/img]
[img]'http://tweakers.net/~femme/pics/09-09-2001/PICT0807.jpg'[/img]
Verwijderd
Volgens mij is de C-2100 nog een vrij nieuw model hoor, of was dat de C-700? Ik was pas in een fotowinkel en daar vertelden ze me dat de vraag naar de C-2100 echt enorm was.Op zaterdag 08 september 2001 21:13 schreef Norjee het volgende:
De C2100-UZ is geloof ik onlangs uit productie genomen, (volgens forum op dpreview) het kan dus wezen dat er binnenkort een nieuw model komt en hij nog goedkoper wordt (in amerika schijnt hij al voor $369 tekoop zijn geweest) misschien nog even wachten dus (aan de andere kant, dan kun je altijd wel wachten)
Als je in duistland koopt hoop ik dat je meer geluk hebt dan mij, en niet een krijgt met een heel erg duidelijke hot-pixel erin, ik heb de mijne weer teruggestuurd voor vervanging (mischien ben ik een zeur, maar voor dat geld wil ik wel een die 100% ok is)
De c-2100 UZ is in de VS al voor $468 te verkrijgen zie http://www.pricegrabber.com/search_getprod.php?masterid=346567&prsrt=1&ut=d55d1c37c4b74028
Verwijderd
En met garantie is best een gekloot.
Hier ook...Femme! fixen!Op zondag 09 september 2001 09:48 schreef HlpDsK het volgende:
Allemaal kruisjes
Verwijderd
Hmm, net zag ik echt plaatjes. Heeft denk ik te maken met dat er www.tweakers.net staat terwijl het aphrodite.tweakers.net moet zijn. Heb ik ook wel esOp zondag 09 september 2001 14:35 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Hier ook...Femme! fixen!
Verwijderd
[img]"http://tweakers.net/~crew/sint/hei/hei2.jpg"[/img]
[img]"http://tweakers.net/~crew/sint/hei/hei3.jpg"[/img]
[img]"http://tweakers.net/~crew/sint/hei/hei4.jpg"[/img]
[img]"http://tweakers.net/~crew/sint/hei/hei5.jpg"[/img]
[img]"http://tweakers.net/~crew/sint/hei/hei6.jpg"[/img]

Voor meer plaatjes van deze relatief onbekende maar zeer goede camera kijk op : http://www.xs4all.nl/~majic/
Op zondag 09 september 2001 19:10 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij niemand
Klik op het plaatje als de grote versie wil zien (met 15% compressie in psp7)

Grotere zoomlens handiger geweest

Net iets te laat

Met iets van 10x optische zoom zou het een hele foto kunnen zijn.

Geldt ook voor deze.

Die rare Formule Fordjes.

Beetje heel erg vaag, maar jos ging ook wel erg snel.

Vroem vroem

Deze was wel mooi in het midden, maar de sluiterstijd weer niet goed

Leuk motorhoompie.

Echte pitspoezen waren er niet, maar deze waren ook leuk. En die twee hebben allebij ook een Canon Powershot A20

leuk
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
[img]"http://tweakers.net/~crew/sint/hei/hei12.jpg"[/img]
[img]"http://tweakers.net/~crew/sint/hei/hei13.jpg"[/img]
Net nog even wezen schieten, jammer dat er wolken voorzaten.
Verwijderd

Gefixed
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Geef mij maar een Warsteiner.
Sluitertijd is ietsie telang denk ik, maar je moet meebewegen met het voorwerp(mits je dat al niet deed), dan had Jos er wat scherper opgestaan en de achtergrond geblurred, nu krijg je precies het omgekeerdeOp zondag 09 september 2001 20:09 schreef PASware het volgende:
[afbeelding]
Deze was wel mooi in het midden, maar de sluiterstijd weer niet goed
Anyway leuke pics maar ik hou zoweizo van F1 en autosport
JOSSSSSIE!!!! Helaas kon ik niet zaterdag ander shad ik ook wat leuke pics genomen
Zit er wel aantedenken om zo'n 2x of 3x teleconverter tekopen special voor dit soort dagen, kan je alles flink wat dichter bij halen, met een 3x teleconverter zit je al op 9x zoom totaal.
Tja ik had mijn camera plus mijn hand aan de andere kant van het hek and de rest van mij, en mijn nahd zat nog klem ook. Niet echt een makkie dus om een foto te nemen.Op maandag 10 september 2001 18:24 schreef Redje het volgende:
[..]
Sluitertijd is ietsie telang denk ik, maar je moet meebewegen met het voorwerp(mits je dat al niet deed), dan had Jos er wat scherper opgestaan en de achtergrond geblurred, nu krijg je precies het omgekeerde![]()
Anyway leuke pics maar ik hou zoweizo van F1 en autosport
JOSSSSSIE!!!! Helaas kon ik niet zaterdag ander shad ik ook wat leuke pics genomen![]()
Zit er wel aantedenken om zo'n 2x of 3x teleconverter tekopen special voor dit soort dagen, kan je alles flink wat dichter bij halen, met een 3x teleconverter zit je al op 9x zoom totaal.
En bestaat er ook een 2x of 3x teleconvertor voor een Canon Powershot a20?? Ik heb zelf niet veel verstand ervan.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd

Verassend mooie foto's! Vooral die laatste.Op zondag 09 september 2001 18:20 schreef majic het volgende:
Beetje laat maar ik doe ook even een duit in t zakje, en wel voor de enige Ricoh RDC5300 gebruiker op heel GOT
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
...
Je wil toch niet zeggen dat dat beest in Nederland rondvliegt? Sjeeeezzzz...
Dat is geinig zo'n "onderwaterhuisje"...Op maandag 10 september 2001 21:00 schreef Kerrick het volgende:
2 van de 200 onderwaterfoto's die ik in Thailand gemaakt heb met mn Ixus 300 met onderwaterhuisje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat alleen voor de Ixus 300 of algemeen bruikbaar?
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Niet slecht toch voor 1.3Mpixel camera van 600 piekkies
Het is een Olympus Camedia 860L btw...
Geef mij maar een Warsteiner.

En oja, hier sluit ik mij helemaal bij aan :
Op donderdag 06 september 2001 23:29 schreef AVL het volgende:
Ik ben een beetje huiverig om te vermelden welke camera is gebruikt, omdat daar door sommigen zo snel conclusies aan verbonden worden. Zo van 'Die foto's zien er mooi uit! Die camera is fantastisch!', of juist 'Wat een shitfoto's. Die camera zou ik nooit kopen!'. Dat terwijl je met de meeste moderne digitale camera's hele mooie en hele lelijke plaatjes kan maken - ligt er maar net aan wie 'm bedient. Houd deze bedenkingen dus in je achterhoofd.
Verwijderd
Deze is alleen voor de Ixus 300, maar je hebt ze ook voor andere cams uiteraard.Op maandag 10 september 2001 23:22 schreef The_Sukkel het volgende:
Dat is geinig zo'n "onderwaterhuisje"...
Is dat alleen voor de Ixus 300 of algemeen bruikbaar?
Zie [topic=210776/1/25]
Op maandag 10 september 2001 20:35 schreef PASware het volgende:
AUTja ik had mijn camera plus mijn hand aan de andere kant van het hek and de rest van mij, en mijn nahd zat nog klem ook. Niet echt een makkie dus om een foto te nemen.
Volgens mij zit er schroefdraad op de lens dus moet het denk ik wel kunnen, voor de Canon G1/G2 heeft Canon maar een 1.5x teleconverter, Nikon heeft een 2x en 3x. Ik zou ff kijken en zoeken in de forums bij www.dpreview.comEn bestaat er ook een 2x of 3x teleconvertor voor een Canon Powershot a20?? Ik heb zelf niet veel verstand ervan.
Mijn allereerste foto die ik met dat ding gemaakt heb (ik weet nog niet echt hoe ie werkt, maar die ramen veroorzaken iig teveel tegenlicht
Heel gaaf, deze twee platen onder elkaar... Nu begrijp ik ook waar de UZ in C2100UZ voor staat! Toch jammer dat mijn budget niet toereikend was voor dit soort camera's.Op zondag 09 september 2001 15:55 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
(Excuus voor het opnieuw linken naar deze plaatjes, maar anders is het commentaar erbij niet echt te plaatsen)
Nachtopnames stadhuis van Weesp:

paar fototjes van autotjes

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Zal binnenkort ook nog een foto plaatsen als ik tijd heb
Verwijderd
GRRROp woensdag 12 september 2001 11:58 schreef Binne het volgende:
Wie weet wat de Canon A20 bij de Mediamarkt kost?
Hoeveel?!?! Dat is echt superrrduur! Is dat echt de A20, want ik kan dit echt niet vatten, zeker niet als je de pricewatch bekijkt.Op woensdag 12 september 2001 15:29 schreef Binne het volgende:
[..]
GRRRkom net bij mediamarkt vandaan, hebben ze de canon a20 weer, NU 1888,-!!!!!
Bij alternate heb je hem voor 1100
Dat van die laadtijd van die accu ken ik, heb er zelf 2 van die dingen, en 10 uur laden is gewoon geen doen. Dus heb ik maar de losse acculader aangeschaft, en die laadt de accu in ±70 minuten op. Enige nadeel is dat dat ding 180 gulden kost.Op dinsdag 11 september 2001 13:47 schreef Murtceps het volgende:
Heb sinds kort ook de Fuji 6900. Zeer gave camera. Ik moet er nog wel een statief bij kopen en ook een extra batterij want ik vind het toch wel redelijk snel uitputten. En je moet zeker 5 uur opladen met de standaard lader die erbij zit.
Zal binnenkort ook nog een foto plaatsen als ik tijd heb
De camera is in "auto" alleen vrij defensief in het kiezen van de sluitertijden is, met als gevolg dat je al snel bewegingsonscherpte krijgt, als je niet over een rotsvaste hand beschikt. Wat ik ertegen doe is ipv "auto" zelf de sluitertijd op te geven, en die met de hand aan te passen aan de belichtingsomstandigheden. De camera geeft zelf al aan wanneer er een geldige sluitertijd/diafragma is. Sinds ik dit doe heb ik geen problemen meer met bewegingsonscherpte. Een statief blijft soms erg handig, zeker voor nachtopnames zoals die van mij hierboven.
Verwijderd
Weet je zeker dat dat niet de S20 was ?Op woensdag 12 september 2001 15:29 schreef Binne het volgende:
[..]
GRRRkom net bij mediamarkt vandaan, hebben ze de canon a20 weer, NU 1888,-!!!!!
Bij alternate heb je hem voor 1100
is mijn eerste 'buiten' sessie

ons dorpje van een afstand

slootje bij ons in de buurt

en m'n eerste panoramafoto van de straat
Dit is dus een Canon Powershot A20
alle fototjes waren origineel 1600x1200, gerised naar kleiner formaat

ff niets
Het is geen cupraOp woensdag 12 september 2001 22:25 schreef thefirstikke het volgende:
[afbeelding]
En waar valt mijn oog op:
seat + ibiza + geel (+ cupra aan de velgen te zien?)=![]()
![]()
Hij is wel gaaf. Is een TDi (met een rode i). Zal wel ff een goede fotonemen straks
tussen een spiegelreflex camera en een normale camera??
Ik zit ook een beetje rond te kijken naar een andere camera, heb nu een
minolta dimage 2330 en ben sinds ik dat ding heb fotograferen wel heel
leuk gaan vinden
Weet iemand misschien een internet pagina met tips over fotograferen met een digitale
fotocamera waar ik informatie vandaan kan halen
Spiegelreflex is (zoals de naam al wel zegt) een camera waarmee je door de lens kijkt ipv door een aparte zoeker boven of naast de lens. Zo kun je heel precies fotograferen, en ook extra filters kun je zo gebruiken, het resultaat zie je dus gewoon door de lens! Dit komt omdat je door het kijkgat eigenlijk in een spiegel kijkt die het beeld van de lens reflecteert. Ook hebben deze camera's vaak een grotere lens met een zoomobjectief die handig handmatig te verstellen is, net als de focus...Op donderdag 13 september 2001 12:30 schreef remulus het volgende:
Misschien een beetje een domme vraag hoor, maar wat is nou precies het verschil
tussen een spiegelreflex camera en een normale camera??
Ik zit ook een beetje rond te kijken naar een andere camera, heb nu een
minolta dimage 2330 en ben sinds ik dat ding heb fotograferen wel heel
leuk gaan vinden. Vandaar dat ik een nieuwe / betere wil gaan kopen.
Weet iemand misschien een internet pagina met tips over fotograferen met een digitale
fotocamera waar ik informatie vandaan kan halen??
Sites over digitale fotografie (gaan we):
www.dpreview.com
www.digitalphotocontest.com
digitalefotografie.pagina.nl
www.megapixel.net
en nog veel meer, staat wel op die *.pagina site...
Succes!
Sony DSV-F505V F3.0 Sluitertijd 1/30ste seconde, verder alles auto. Geen filters, niet gesoept, alleen naar 25% verkleind.
Bericht hierboven

dit zijn wolkjes in onze straat

Dit zijn autotjes (modellen, schaal 1:18). Jammer genoeg geen echte auto's
Doe dat stickertje op die 250 GTO effe goed! Tis een schandeOp donderdag 13 september 2001 22:17 schreef msturm10 het volgende:
nog wat fototjes
[afbeelding]
dit zijn wolkjes in onze straat
[afbeelding]
Dit zijn autotjes (modellen, schaal 1:18). Jammer genoeg geen echte auto's
voor de leken: de middelste
Vrijdag op zandvoort tijdens de training nog een paar foto's gemaakt van een 550 Maranello:

Mooie bak (die bfi danOp donderdag 13 september 2001 22:36 schreef Marc H het volgende:
[..]
Doe dat stickertje op die 250 GTO effe goed! Tis een schande![]()
voor de leken: de middelste
Vrijdag op zandvoort tijdens de training nog een paar foto's gemaakt van een 550 Maranello:
[afbeelding]
[afbeelding]

hij is wel een beetje onscherp
En het kentekenbord zit scheef
Graag!! Hoe meer seatibiza foto's des te beter!Op donderdag 13 september 2001 09:25 schreef msturm10 het volgende:
[..]
Het is geen cupra
Hij is wel gaaf. Is een TDi (met een rode i). Zal wel ff een goede fotonemen straks. Hij staat hier namelijk al bijna 5 weken stil (eigenaar heeft been gebroken
)
Fuji Finepix 1400z voor "slechts" 800,-
Foto geresized van 1280x960 naar 800x600
Geen ISO compensatie, "zonnige stand" en High Quality
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Ik heb dus nu bij een andere zaak hem besteld, krijg hem woensdag of donderdag

Dit is de nieuwe auto van 'm'n baas'.
Niet echt een speciale foto ofzo, maar de auto is best bizar...

Camera: G1
Stand: Auto
We kiezen een onderwerp en een sluitingsdatum. Daarna houden we een poll om te zien wie de beste foto gemaakt heeft. De winnaar mag dan het onderwerp bepalen voor de volgende wedstrijd.
Floris, als je je foto opslaat als een gif dan houd je slechts 256 kleuren over. Vergissing?Op donderdag 13 september 2001 22:04 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik weet niet of ik deze al had geplaatst, maar hier komtie:
Sony DSV-F505V F3.0 Sluitertijd 1/30ste seconde, verder alles auto. Geen filters, niet gesoept, alleen naar 25% verkleind.
[afbeelding]
zo, ik heb mijn user-icon weer terug!
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
WTF!!!! DAMN wat een bak!!!Op vrijdag 14 september 2001 20:17 schreef Obi het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Waaruit wij concluderen dat de heer Stutterheim teveel poen heeft (just kidding, ik gun het iedereen die er hard voor werktOp vrijdag 14 september 2001 20:17 schreef Obi het volgende:
[afbeelding]
Mijn droomauto (helaas heb ik hem alleen nog in schaal 1:18)

Detail van velg

As always, gemaakt met Canon Powershot S20
Verwijderd

sluitertijd van 1/500, misschien wordt nog korter nog mooier, maar dan moet ik het huis weer uit, heb ik ff geen zin in
Diafragma was F5.6, die kan in principe op 8.0 nog

Mijn mooie DIY regenboog
Hey, je hebt mijn kenteken gejatOp vrijdag 14 september 2001 10:09 schreef msturm10 het volgende:
Maranello heb ik ook nog
[afbeelding]
hij is wel een beetje onscherp
En het kentekenbord zit scheef

De S20 maakt van het rood helaas een vage paarse variant, dus je moet wat fotosoepen om het weer op echt Ferrari-rood te laten lijken
Verwijderd

Fuji Finepix 4700zoom. Niets aan veranderd. De mogelijkheden van deze camera zijn mij nog lang niet allemaal bekend. Ik vind de camera wel wat licht-gevoelig, zodra het zonlicht is verdwenen worden de foto's wat donker.
wie niet..Op zaterdag 15 september 2001 17:49 schreef thefirstikke het volgende:
ik wil ook een digicam
</a>Had ff een picje gemaakt toen het heel hard regende hier.
Klik voor een 300kb grote 1280x960 foto.
Verder niks aan de foto veranderd, alleen in Photoshop 6 "Save for web" gedaan, zodat hij zo'n 300kb kleiner werd
Dat doet mijn Canon A20 toch mooier vind ikOp zaterdag 15 september 2001 17:01 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Hey, je hebt mijn kenteken gejat
[afbeelding]
De S20 maakt van het rood helaas een vage paarse variant, dus je moet wat fotosoepen om het weer op echt Ferrari-rood te laten lijken
[afbeelding]
Ik heb nog zitten twijfelen tussen de A20 en de S20.. Maar gezien de prijs, en de opmerkingen over mindere kleueen op dpreview is mijn keuze uiteindelijk toch op de A20 gevallen
Ik ben vrijdag en zaterdag (vanacht teruggekomen) naar Disneyland Paris geweest (familie vond dat noodzakelijk
Wat doe je voor werkOp vrijdag 14 september 2001 20:17 schreef Obi het volgende:
[afbeelding]
(zoals gewoonlijk, geen bewerkingen, alleen geresized)

Verwijderd
Wat een geil poesje..Op zaterdag 15 september 2001 17:42 schreef rjmineee het volgende:
[afbeelding]
Fuji Finepix 4700zoom. Niets aan veranderd. De mogelijkheden van deze camera zijn mij nog lang niet allemaal bekend. Ik vind de camera wel wat licht-gevoelig, zodra het zonlicht is verdwenen worden de foto's wat donker.
Verwijderd
Op zondag 16 september 2001 12:42 schreef cyberjoy het volgende:
[..]
Wat een geil poesje..
eers de ibiza:

ze zijn allebei gecropt en geresized
Verwijderd
Volgende week heb ik me Powershot A20! deze zijn geschoten met een geleende S20

Tipje: schakel die flitser eens uitOp zondag 16 september 2001 17:01 schreef Binne het volgende:
Had ook nog een shotje van een ferrari
Volgende week heb ik me Powershot A20! deze zijn geschoten met een geleende S20
[afbeelding]
[afbeelding]
Net een bijzonder nasty dubbele regenboog trouwens hier
Verwijderd
Op de een of andere manier vind ik de foto niet echt 'natuurlijk' lijken. Heb je er wat mee uitgespookt?Op zondag 16 september 2001 19:20 schreef Daniel Kegel het volgende:
Net een bijzonder nasty dubbele regenboog trouwens hier

Niet geretoucheerd, alleen verkleind.
Camera: Fuji Finepix 6900
originele grootte: 1536x2048
sluitertijd: 1/160
diafragma: 3.6
Iso: 200
Verwijderd

10x zoom.(vergelijkbaar 300mm kleinb)

de foto's zijn verder niet heel fantastisch, maar goed
Nikon Coolpix 880; Macrostand; verkleint en save for web.
Verwijderd
Verwijderd

Ik ben dit nog aan het oefenen, het ziet er wel geinig uit zo
Diafragma zo klein mogelijk en dan lange sluitertijd van 1/4 sec.
Verwijderd

diafragma zo klein mogelijk, alleen de zon was best fel dus sluitertijd kon niet langer dan dit
Canon Pro90IS, Fine, PS5.5 sharpen, resize, JPG80
[edit] ik heb ff geteld en ik heb de helft ongeveer weggegooid

(sorry voor het formaat, zit op me werk, dus geen photoshop bij de hand, alleen dat baggere Microsoft Photo editor
Erg mooiOp zondag 16 september 2001 17:00 schreef msturm10 het volgende:
Ok.. ff wat fototjes
eers de ibiza:
Cam: Nikon CP990, instellingen: Verschillend, gewoon standaard, sommige handmatig ingesteld, weet het echt niet meer...
Foto van mijn nichtje met de handen van haar moeder erbij, ik vond hem wel goed gelukt vanwege de compositie en de kleuren

Dit ben ik dan samen met mijn nichtje, tikkie overbelicht, dus ik heb wat "CTRL-SHIFT-ALT-L" werk moeten doen en ook nog wat ge"CTRL-M"ed

En dit is de kleine dan:
Bericht hierboven
Verwijderd

Let vooral op de reflectie
Het ding zelf is niet superscherp, hij heeft gefocust op de ondergrond helaad.
Arie Luyendyk bocht

Nice car bob!

Lekker kontje

De neus van Bernd Schneider

Peter Dumbreck

Heb er ff een paar uitgezocht, heb in totaal 113 pics geschoten, de meeste zijn ook gelukt.
De gene die niet/minder gelukt zijn, zijn de bewegende pics.
Camera: Nikon CP880
Hee, ook naar DTM geweestOp zondag 23 september 2001 21:03 schreef Redje het volgende:
DTM @ Zandvoort 23 Sep 2001
Arie Luyendyk bocht
%20Zandvoort%20-%20Arie%20L%20bocht.jpg][afbeelding]
Nice car bob!
%20Porsche%20Carrera%20Cup%20-%20Muller.jpg][afbeelding]
Lekker kontje
%20Porsche%20Carrera%20Cup%20-%20Lekker%20kontje.jpg][afbeelding]
De neus van Bernd Schneider
%20DTM%20-%20De%20neus%20van%20Bernd%20Schneider.jpg][afbeelding]
Peter Dumbreck
%20DTM%20-%20Peter%20Dumbreck.jpg][afbeelding]
Heb er ff een paar uitgezocht, heb in totaal 113 pics geschoten, de meeste zijn ook gelukt.
De gene die niet/minder gelukt zijn, zijn de bewegende pics.
Camera: Nikon CP880
Hier een paar van mijn betere pics:
Mercedes 300SL gullwing, een van de mooiste antieke Mercedessen:

Porsche 911:

Astra'tje

Twee zielen, een gedachte:

En zo zag hij er dus schuin van achter uit:

Audi TT in de fout: (1) een beetje glijden

Audi TT in de fout: (2) Uit de zandbak

Audi TT in de fout: (3) En knalt nummer 2 ertegenaan

Audi TT in voorbijgaan:

Camera, zoals gewoonlijk, mijn Fuji Finepix 6900.
Het geen wat ik mis bij me cam is de zoom, hijs maar 2.5x, en tijdens de race zit je redelijk ver van de actie vandaan, dan is 5x of hoger wel een aanrader.Op zondag 23 september 2001 22:55 schreef Marc H het volgende:
[..]
Hee, ook naar DTM geweest
Hier een paar van mijn betere pics:
[Veel mooie foto's :)]
Camera, zoals gewoonlijk, mijn Fuji Finepix 6900.
Die Fuji is daar beter geschikt voor met zijn 6x, ook heb ik geen shutter priority mode, veel van mijn actie foto's zijn dan ook geblurred
Maar dit heb ik na 100 test-foto's kunnen produceren
www.kuiphuis.nl
Dit topic is gesloten.
![]()