At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Eh, heb je behalve dat niets toe te voegen? Heb je uberhaupt een digicam??Op donderdag 11 oktober 2001 10:57 schreef maestro1980 het volgende:
lol; ff 1000ste posting in dit topic doen
sorrie?
vond het gewoon grappig om deze topic op 1000 postings te zetten...
het spijt me als ik daar iemand mee op zn tenen heb getrapt...
en ja; ik heb wel een digicam; maar die is zo brak dat ik daat geen plaatjes van post...
Maestro
vond het gewoon grappig om deze topic op 1000 postings te zetten...
het spijt me als ik daar iemand mee op zn tenen heb getrapt...
en ja; ik heb wel een digicam; maar die is zo brak dat ik daat geen plaatjes van post...
Maestro
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Dat is dus het mooie van de 'nieuwe' generatie digicams. De foto's waren klein dus ik kan geen details zien, maar zijn wel mooi.Op donderdag 11 oktober 2001 00:36 schreef LL Koelkast het volgende:
[..]
Ik kan met mijn Canon Powershot G1 hele mooie nachtfoto's maken met lange sluitertijden, zonder dat er ruis in voorkomt. Ja, dit ding heeft een anti-ruisfilter boven de 3 seconden sluitertijd ofzo. Voor voorbeelden kijk eens wat posts hierboven, bijv. van de Groninger Gasunie, die is bij volledige duisternis gemaakt met een sluitertijd van ca. 6 seconden ofzo...
Laat me raden...., je verveelde jeOp donderdag 11 oktober 2001 18:17 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Dit zijn alle batterijen die ik op mijn kamer kon vinden
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Met de cam zeker op adapterOp donderdag 11 oktober 2001 18:17 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Heleboel plaatjes zie ^^^^
Uitslover
Verwijderd
Nope ik had 4 GP batterijen van iemand geleend, die zaten in mijn cameraOp donderdag 11 oktober 2001 19:07 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Met de cam zeker op adapter
Uitslover
Ja eindelijk, morgenochtend staat de postbode op de stoep om mijn Canon Powershot G2(!) af te leveren. Bij budgetfoto voor Fl 2234,00. Ik probeer er morgen nog wel wat plaatjes eme te schieten die ik hier dan neerzet (Ik heb *nog* niet zoveel foto-ervaring, maar dat moet nog komen)
Hmwoch, ik schiet al lekker op met mijn ijsland foto's, hier nog een paar, de tweede is een lavavald, en nee, de kleuren zijn niet fucked up!

Canon Krachtschot a20, geresized met acdsee van 1024x768 naar 800x600, en de eerste ook nog geroteerd..

Canon Krachtschot a20, geresized met acdsee van 1024x768 naar 800x600, en de eerste ook nog geroteerd..
ping 127.212.23.124
Dit topic is gesloten.