Ik heb weer wat tijd gehad wat foto's uit te zoeken en up te loaden. Ze zijn allen gerisized in psp7 (1600*1200 -> 640*480) en opgeslagen met 35% JPEG compressie.
Zo gauw ik tijd heb maak ik er links van en zet ik de originelen ook online, maar ik heb nu nog ff geen zin om 10MB up te gaan loaden met m'n 12move-verbinding

.
Ik heb dus een Olympus C-2040ZOOM, de foto's zijn gemaakt in de automatische stand. Ik heb nog niet genoeg tijd gehad om echt te gaan experimenteren met andere standen..
Mijn monitor:
De kikker die er op zit (in de macro-stand, met flits. Zonder was de scherpte-diepte niet echt alles en ik had geen zin een statief te gaan halen

):
Het kegeltje wat er op staat (ook macro, met flits, zonder was hij niet scherp en ik had nog steeds geen zin m'n statief op te zoeken:)). Het is overigens een dingetje wat we met cnc-practicum geklust hebben (fijn een ontwerpje maken en in de draaibank programmeren):
Nu wat anders: 2 plaatjes van de piano:

en
M'n gitaar (nou ja, een stukje dan):

Die moet ik toch eens stoffen..
Wat blikjes (elk 1 liter):
De fruitschaal (nutteloooos):
En m'n 'goeie' camera. Hier maak ik dus de mooie plaatjes mee (alleen jammer dat een diascanner zo duur is..):

en het rolletje :9~:
Deze 2 zijn gemaakt met die Canon (met diarolletje), maar (slecht) ingescand door de fotozaak. Niet aan te raden, ik kreeg ze als 1500*1000 JPEG op een cd gebrand, gemiddelde bestandsgrootte 300k.. Beetje jammer, maar wat wil je ook voor 50ct per beeldje

Niet echt nuttig, maar wel een aardige foto:

Je ziet de ruis duidelijk op het origineel, die staat al online. De dia zelf is prachtig helder en scherp, ook op een scherm van 1,5*1 meter.
wat hierin resulteerde: