Ik kan op fifa 19 op professioneel tegen computer echt heel

Pagina: 1
Acties:
  • 1.547 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1121797

Topicstarter
Ik speel fifa 19 en op professioneel tegen computer is heel lastig te spelen heeft iemand tips ofzo je mag ook langs komen dan kan je mee kijken hoe ik speel

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 1121797 op 28-09-2018 23:30 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mja, niet echt heel duidelijk....
Als je nou de gevraagde vragen even invult, en je vraag en/of probleemstelling, dan kunnen we je wat gerichter helpen. Nu moet ik mijn glazen opstarten wat erg lang duurt ;).

Of was dit als reactie bedoeld op een bestaand topic over Fifa 2019?

[ Voor 94% gewijzigd door AW_Bos op 28-09-2018 23:31 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 1121797 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:28:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Goed verhaal, lekker kort. Was dit bedoeld als reactie op een Fifa topic? :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ben zelf niet bekend met Fifa, maar ik dnek dat je in deze topics vast wel wat ervaringen kan vinden:

[Multi] FIFA 19 Ultimate Team
[Multi] FIFA 18
[Multi] FIFA 18 Ultimate Team
[Multi] FIFA 17

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Anoniem: 1121797 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:28:
Ik speel fifa 19 en op professioneel tegen computer is heel lastig te spelen heeft iemand tips ofzo je mag ook langs komen dan kan je mee kijken hoe ik speel
Hierbij mijn iets te uitgebreide antwoord op je onvolledige vraag (waar loop je nou specifiek tegenaan?)

Deze fifa heb ik niet gekocht maar ik heb wel enige ervaring met voorgaande delen.

Verdedigen

Tegen de ai moet je compact verdedigen. Dat wil zeggen, bestuur je middenvelders zo veel als mogelijk. Houd de ai uit het midden als ze bij je strafschopgebied komen. Eerst middenvelders gebruiken om te verdedigen en als je ze naar de zijkant hebt, backs gebruiken. Centrale verdedigers gebruik je alleen als laatste redmiddel.

Wissel van speler met het rechterpookje. Nooit met A/X.

Als basisregel stap je nooit in maar houd je ze voor je. Om daarbij te helpen gebruik je LT/L2 om te jockeyen (lateraal c.q. zijwaarts bewegen.) Staande tackle (B/O) doe je alleen als je heel dichtbij bent. Sliding doe je niet (Nesta/Maldini).

Aanvallen

Als je de bal hebt is een snelle counter de beste kans. Heel direct, snel en hard in de ruimte passen is dan het idee (RB/R1+X/A) is de strakste pass. Om in de ruimte te passen gebruik je LB/L1+Y/driehoekje.

Als de ai al in formatie staat moet je balbezit spelen. Danwel over de flanken danwel door het midden. Via de zijkant richt je op de achterlijn halen, insnijden en laag voorzetten voor een snelle kaats goal. Door het midden tikitaka totdat er een gat ontstaat voor een steekpass met y/driehoek. Als dat gat er niet komt, pass je achteruit en begin je opnieuw.

Kijk vooral tutorials van aanvallen/verdedigen en de verdiepingen er op op YouTube. Als g2a adverterende super irritante Russen je ding zijn: ovvy. Als je zelfingenomen esporters tof vindt Huge gorilla. Zichzelf super grappig vindende Russen op pc? Drpoplove. Normale gasten met tutorials zijn er nauwelijks helaas.

Succes. En denk maar zo: tegen de ai is super saai. Lekker online spelen, daar wordt je daadwerkelijk beter van.

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-06 15:58

cptbuttlick

Nvidia

True story?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:08
oefenen...
nieuwe fifa, nieuwe gameplay, opnieuw leren.
Met pacewhores overal langs rennen werkt (gelukkig) niet meer.
speel online, dat gaat sneller en leer je meer van. Eenmaal offline is het een stuk makkelijker.
zet m niveautje lager... daar is het voor

[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 29-09-2018 10:48 ]

wijze woorden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.