Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Er zijn natuurlijk TN-schermen met goede kijkhoeken en IPS-schermen met minder goede/slechte kijkhoeken. Maar over het algemeen scoren IPS-schermen vaak beter qua kijkhoeken en kleuren. Vandaar dat ik op zoek was naar een IPS-scherm (en mij verbaasde over het TN-scherm bij de Sharpin, maar dat scherm zal dan waarschijnlijk een 'uitzondering op de regel' zijn.)Robolokotobo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:04:
@Cannoli Je zult verbaast zijn hoe goed de kijkhoeken van sommige TN schermen zijn. Ik wist dat ook niet totdat ik een keer heel veel monitor reviews aan het bekijken was. Vreemd genoeg zijn sommige TN schermen prima te bekijken onder grote hoeken
De keus is uiteindelijk gevallen op een 23,8 inch Asus TUF VG249Q scherm. Dit is het kleinste 144Hz IPS scherm wat ik kon vinden. Daarnaast is de prijs van €154 (na dubbele cashback) erg netjes. Enige waar ik niet zo blij mee ben is de ongelijke bezel. Had liever rondom een bezel van ~1 cm gehad. Eens kijken of ik dit een beetje netjes op kan lossen.
[ Voor 8% gewijzigd door Cannoli op 14-09-2020 14:50 ]
Ik heb inmiddels mijn simpele cabinet gebouwd. Ik was er zo'n €50 aan materiaal (exclusief verf en L-profielen voor de randen) en 4 uur tijd aan kwijt. Ik gok dat de kosten inclusief monitor zo rond de €160 ligt voor de Sharpin. Een kleine €130 voor een gelikt design, makkelijk bouwpakket en verzendkosten is zo gek nog niet, zeker als je het benodigde gereedschap niet in huis hebt.
edit: Wel grappig trouwens. Ik ben nog wat aan het experimenteren met de hoek van het scherm en merk dat een paar graden verschil een heel andere spelervaring geeft.
[ Voor 12% gewijzigd door Cannoli op 17-09-2020 13:44 ]
De kijkhoeken zijn prima, daar is niets mis mee. Het is een gevoelsmatig iets. De monitor ligt onder een hoek van 15 graden in het cabinet. Pas ik de stand iets aan waardoor de hoek 10 graden wordt dan voelt het heel anders. Het is lastig uit te leggen. Om het heel overdreven uit te drukken: Bij 15 graden kijkt/voelt het alsof de bal van een berg af rolt, bij 10 graden alsof de bal over een tafel rolt die een klein beetje scheef staat.Robolokotobo schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 02:09:
Een andere spelervaring in wat opzicht? @Cannoli Hij is toch wel goed te bekijken vanaf een hoek? Ik heb dat bij die van mij nooit gemerkt. Altijd prima kunnen spelen in cabinet mode zonder dat er opeens wat veranderde onder bepaalde hoeken
Nadat ik mijn test cabinetje gebouwd had ben ik mij gaan verdiepen in wat er nog meer mogelijk is. Dat had ik dus niet moeten doen. Hoe meer je erover leest, des te meer wil je toevoegen. Inmiddels weet ik zeker dat ik een 2e scherm voor de DMD, een 2.1 speakerset, leaf switches voor de flipperknoppen, een bass shaker en 4 exciters om een SSF (surround sound feedback) systeem in te bouwen wil.
Vooral dat laatste ben ik erg nieuwsgierig naar. Volgens sommigen 'voel' je de bal echt rollen en tegen de bumpers, e.d. stoten. Nu wachten totdat alles geleverd wordt vanuit China.
Helaas is dat ding veel te groot voor mij (en het scherm lijkt 60Hz, betwijfel of dat makkelijk te vervangen is en of een 144Hz scherm werkt met de ingebouwde hardware.)
Ik vraag me af of ik iets kan doen met die monitor los bovenop het Sharpin-frame.
De releasedata staat op 20 oktober dus.Robolokotobo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:21:
Mel Kirk van Zen studios heeft gezegd dat we deze week een release datum krijgen voor de nieuwe pack
Virussen? Scan ze hier!
Yep. Dat duurt helaas nog wel even
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Rfds6euaWQvLQ6xhAdNd3pHK.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IHMLbnjEY1Sgwr0KHotRTwy5.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GEDYF3uVMNcOUzvSJ1orEqGJ.jpg?f=user_large)
Vind ik van de 3 kasten ook de minste. Funhouse kende ik al IRL en blijft een erg leuke kast. Dr Dude was voor mij een compleet onbekend (nooit gespeeld of zelfs maar gezien), maar lijkt op het oog wel een leuke gameplay te hebben.
Vanavond na het werk maar eens uitgebreider gaan spelen.
Virussen? Scan ze hier!
De andere kasten vind ik weinig aan, maar misschien komt dat nog.
[ Voor 8% gewijzigd door drfruit op 20-10-2020 20:27 ]
En in Funhouse hebben ze nu zelfs een defecte flipper gecreëerd, links boven. Dat ding hangt soms maar zo'n beetje ondersteboven of omgekeerd, wat het toch wel lastig maakt om je schot in te schatten.
Complimenten, dit had ik vroeger in de speelhal ook weleens, maar dan kwam er een monteur om het ding weer vast te zetten.
Virussen? Scan ze hier!
Het is trouwens iets dat ik vroeger in de arcade ook al vond van Williams kasten. Die net iets langere, schuiner staande en anders reagerende flippers vond ik gewoon heel irritant vergeleken met mijn favoriete kasten van o.a. Bally.
Die bug is weer iets anders.
[ Voor 42% gewijzigd door drfruit op 23-10-2020 19:56 ]
Verwijderd
De kasten, dus ook de bewegende delen in de kast, worden nagemaakt door Zen.drfruit schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:53:
Is dat zo? Waarom zie ik dit dan alleen in Williams kasten en niet in andere? Het is bekend dat de fysics van Williams niet goed is.
Alleen de software in de kast, de ROM, die is van Williams.
Hoe Zen verder hun software schrijft dat weet ik niet.
Maar ik vind het wel vreemd dat er nu Williams kasten zijn uit Vol. 2 waar, nadat Vol. 6 werd uitgebracht, nu ook opeens rare bugs zitten. Iets met een hard bumpergeluid ofzo.
Ik heb zelf sinds de release van Vol. 6 geen FX3 meer gespeeld. Vol. 6 heb ik ook niet gekocht, dus ik weet ook niet of ik zelf wel last van de bugs heb. Maar ik vermoed van wel.
Dr Dude is trouwens een Bally zie ik net @drfruit
[ Voor 4% gewijzigd door Robolokotobo op 24-10-2020 00:11 ]
Ik heb de Sharpin even opzij geschoven en speel weer met de PS4 controller op het 144Hz scherm. Dat leverde die 13e plaats op. (En jij nog altijd op 4 zie ik.)
Daarvoor heb ik iets van 100 spelletjes moeten spelen die vaak na 3 seconden afgelopen waren, omdat de bal zonder enige inbreng van mij direct door het midden verdween. Als ik zo'n kast had ontworpen, zou ik er iets aan veranderen.
Of een kast nou officieel van Bally, Williams of Zen is boeit me niet. Ik weet alleen dat ik de oude kasten vroeger fijner vond spelen en toen de merknaam Williams oprukte, vond ik het spel minder leuk worden.
Mwah, bekende Bally-titels als Theatre of Magic, Cirqus Voltaire, Twilight Zone, Scared Stff, Attack From Mars, The Addams Family etc vind ik allemaal toch wel erg leuke kasten hoor.drfruit schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:49:
@Robolokotobo
Of een kast nou officieel van Bally, Williams of Zen is boeit me niet. Ik weet alleen dat ik de oude kasten vroeger fijner vond spelen en toen de merknaam Williams oprukte, vond ik het spel minder leuk worden.
En die zijn allemaal van na 1988, toen Williams Bally (en het bijbehorende Midway) overnamen.
Ze staan ook niet voor niets allemaal in de Top-20 van IPDB...
Virussen? Scan ze hier!
Het gaat mij erom dat de kasten die op een gegeven moment verschenen, waar Williams op stond en waarin de flippers anders waren, minder fijn speelden. En toeval of niet, diezelfde rotflippers zie ik nu in Zen FX3 terug in kasten met de naam Williams erop.
Veel van die kasten zitten bovendien vol met plaatsen waar de bal als hij onderweg een bepaald element raakt direct de uitgang zoekt, zonder dat je er ook maar iets aan kan doen.
Verwijderd
Vreemde, harde geluiden op diverse kasten.
Slechte performance in cabinet mode. Dit schijnt te worden veroorzaakt door de DMD.
Door dit soort grove fouten (hebben ze geen testers bij Zen?) is het gewoon niet prettig op het moment om te spelen. Voor mij in ieder geval niet, omdat ik alleen op m'n cabinet speel.
/f/image/l5RvPRP7R9KkVtD3ihobLjUP.png?f=fotoalbum_large)
@Verwijderd Daar heb ik wel zin in. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. Ze hebben vast veel geleerd van de Williams kasten
Ik zit te denken aan een xbox, maar welke is nu de vraag. Ik speel buiten FX3 eigenlijk zelden of nooit games. Zou de komende Series S wat zijn denk je? Of kijken naar een One aanbieding?
Mooi resultaat trouwens, bijna vergeten erbij te zetten.
[ Voor 12% gewijzigd door drfruit op 27-10-2020 13:24 ]
Ik ga zelf een Xbox Series X aanschaffen maar juist niet voor de pinball games. Naar ik heb begrepen kun je op een Xbox Pinball FX3 niet in portrait/cabinet modus spelen (en is 'ie gelimiteerd op 60fps). Dan gebruik ik daar liever mijn Nintendo Switch + flipgrip voor.drfruit schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:22:
@Robolokotobo
Ik zit te denken aan een xbox, maar welke is nu de vraag. Ik speel buiten FX3 eigenlijk zelden of nooit games. Zou de komende Series S wat zijn denk je? Of kijken naar een One aanbieding?
Mooi resultaat trouwens, bijna vergeten erbij te zetten.
De Series S is wat toekomstbestendiger dan een One X, maar betwijfel of het qua prestaties en grafische pracht veel uit gaat maken voor pinball games. Een tweedehands One X kun je volgens mij al voor rond de €150 op de kop tikken, misschien ook nog het overwegen waard.
Bedankt voor het compliment. Ik was op Steam al eens dichtbij wat ik nu gehaald heb. Ik had nog één schot op de ramp nodig voor een eindscore van ik schat 12 of 13 miljoen. Maar een framedrop gooide roet in het eten vlak voordat ik de bal de ramp op moest schieten. De Jackpot had nog maar 2 of 3 tikken nodig
[ Voor 28% gewijzigd door Robolokotobo op 27-10-2020 13:57 ]
Net geprobeerd FX3 via de MS Store te installeren. De gamertag is max 12 dus ik kon alleen TG achter mijn oude tag krijgen.
Is er een manier om de tafels die ik bezit in Steam te importeren naar de Microsoft Store-versie? Of de accounts/tags te linken?
[ Voor 0% gewijzigd door drfruit op 27-10-2020 14:59 . Reden: tikfout ]
Ja ik had mazzel. Ik heb het ook net aangepast en Robo TeamGoT kon net. Nee linken op wat voor manier dan ook is niet mogelijk tussen Steam en Xbox/Windows helaas
Dan houdt het hele plan denk ik op. Ik ga al die tafels niet twee keer aanschaffen alleen in de hoop dat de experience iets beter wordt.Robolokotobo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:49:
Nee helaas dat is niet overdraagbaar van steam naar een ander platform. alleen tussen Xbox en Windows 10. Dus als je later een nieuwe Xbox haalt dan zijn de tafels die je in windows hebt gratis te downloaden naar de Xbox
Wat ik nu al merk is dat het van de tafel afhangt of hij beter speelt op console, pc, 144 of 60 Hz, met controller of console, full screen of windowed, enzovoort. En dat is dan nog weer anders in classic arcade, tournament of met alle toeters en bellen.
Nou ja, bedankt voor het meedenken, ook van @Cannoli
Het is niet in de hoop dat de experience beter wordt. Ik weet zeker dat de Microsoft Store versie beter draait. Misschien als je echt stevige PC hardware hebt dat het verschil kleiner wordt. Maar als ik jou zie zeggen dat je een high score haalde en dat vervolgens de game vastloopt en de score weg is, dan wist ik het wel. Al zou je eerst alleen Williams Volume 6 kopen om te kijken of het echt beter bevalt. Je hoeft wat je al hebt ook niet per se op Xbox/Windows te spelen. Wat je al hebt zou je gewoon op Steam kunnen blijven spelen. En dan volume 6 en alles wat erna komt op het Xbox platform draaien
Verwijderd
Op Steam is nu extra korting.Robolokotobo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:23:
Star Wars is nu maar 20% korting op Steam bijvoorbeeld.
SW season 1 pack heeft 65% korting - Klik hier
SW season 2 pack heeft 60% korting - Klikkerdeklik
Goed om te horen. De Xbox versie heeft nog steeds geen portrait modus of wel? Anders is het best een leuk kastje om in een simpel kabinetkastje te bouwen.Robolokotobo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:20:
[Afbeelding]
Ik kan bevestigen dat de inputlag veel verbetert is. En de triggers lenen zich beter voor pinball. Reageren eerder en zijn korter. Inputlag schat ik hetzelfde als PC, misschien zelfs minder wanneer beide in 60 fps
https://embracer.com/rele...oup-acquires-zen-studios/
Embracer Group AB ("Embracer"), through its wholly owned subsidiary Saber Interactive (“Saber”), has today entered into an agreement to acquire 100 percent of the shares in ZEN Stúdió Kft (“Zen Studios”). Zen Studios is a game developer and publisher of interactive entertainment for all major digital game platforms. Zen Studios is the producer behind the well-established Pinball FX and Zen Pinball franchises. Through the acquisition, Saber onboards a reputable team that has generated original titles alongside collaborations with some of the most well-known entertainment studios.
“Zen Studios has been a quietly legendary studio for over 17 years, making the very best digital pinball games. They currently own the pinball market and I see tremendous opportunity for growth and expansion. They have also showed the ability to expand into other genres. They have access to the best talent in Hungary and now, as part of Embracer Group, Zen will have the resources and support to take their creativity and technical ability to another level” says Matthew Karch, CEO Saber Interactive and Director of the Embracer Board.
Background and rationale
Zen Studios, founded in 2003 as a work-for hire tech company by four developers, is an independent premium video game developer and publisher of interactive entertainment for all major game platforms. Zen Studios is based in Budapest, Hungary, with a leadership team of industry veterans and 65 developers. In 2007, Zen Studios released its first Pinball Game and has since then defined pinball video game excellence with the Pinball FX and Zen Pinball franchises. Zen Studios has also collaborated with well-known entertainment studios, including Lucasfilm and NBC Universal, on development of brand-new virtual pinball tables based on pop culture films, characters and themes. including titles Telltale’s The Walking Dead Pinball and Star Wars™ Pinball. Outside of pinball, Zen Studios is known for its real-time fantasy strategy game CastleStorm, released in 2013, with the sequel CastleStorm 2 released in June 2020. The company has also produced non-pinball titles KickBeat, a martial arts-themed action game, and Operencia: The Stolen Sun, a first-person RPG game, released in 2018.
Through the acquisition, Saber onboards an experienced studio with strong capabilities in developing and publishing original titles led by an experienced team. Saber sees an opportunity to improve Zen Studio’s development process from concept, production and release, and look forward to providing support and resources in order to strengthen the
Zen Studios team in upcoming projects.
Within the Embracer Group, Zen Studios will operate as an independent studio under Saber, with continued focus on developing premium games. Zen Studios strengthens Embracer Group’s footprint and Saber’s development capabilities in Eastern Europe. Saber will support Zen Studio’s expansion into the RPG genre, leveraging the expertise of both teams to enhance the gaming experience of current and future titles even further.
“Zen Studio’s operational philosophy and vision for the future aligns perfectly with that of the Embracer Group. With values and goals aligned, I have no doubt that this is a perfect fit, and it an honor to join forces with a global partner who truly appreciates the value Zen has created. Together we will accelerate our path to greater success as we begin to execute the next phase of Zen’s global expansion” says Zsolt Kigyossy, Co-founder and Managing Director Zen Studios.
Purchase Price
The parties have agreed not to disclose the full transaction terms due to commercial reasons. The upfront consideration consists of a mixture of cash and Embracer B shares. The earnout consideration of cash and shares is based on financial targets up until 2025 (5 years). The terms and conditions for the acquisition is in line with previous Saber transactions.
Completion of the transaction
The transaction is subject to certain conditions and is expected to be completed in early 2021
Ik heb er al een paar, maar een paar meer is best een optie
Het is vooral een gevalletje smaken verschillen als ik wat rond-Google, maar zijn er hier nog aanraders?
Ik heb al: Carnivals and Legends, Aliens vs Pinball, Marvel Pinball: Heavy Hitters, Star Wars Pinball, Iron & Steel Pack, Core Collection.
Williams Volume 5mercapto schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:27:
Ik zie dat veel Pinball FX3 DLC packs weer korting hebben tijdens de Steam Sale van 33-75%.
Ik heb er al een paar, maar een paar meer is best een optie
Het is vooral een gevalletje smaken verschillen als ik wat rond-Google, maar zijn er hier nog aanraders?
Ik heb al: Carnivals and Legends, Aliens vs Pinball, Marvel Pinball: Heavy Hitters, Star Wars Pinball, Iron & Steel Pack, Core Collection.
@mercapto Spiderman and X-Men zijn ook wel tof. Zo ook de Star Wars Vader tafel. Maar blijven niet lang leuk. Vallen al snel in herhaling. Williams Volume 5 heeft Tales of the Arabian Nights en die is gewoon altijd tof om te doen. De graphics zijn ook erg mooi. In mijn ogen pinball op zijn best. Daarnaast krijg je Circus Voltaire die ook gewoon erg speciaal is. De derde tafel is No Good Gofers en die heeft uitdagende gameplay die lekker weg speelt omdat de lay out gewoon erg goed is. De humor in NGG is ook erg vermakelijk. Maar ToTAN is denk ik de tofste tafel in FX3. De geluidseffecten en de call outs zijn gewoon fenomenaal. Ik zet alleen wel de muziek van de tafel uit omdat ik er anders mee ga slapen en mee wakker wordt. Komt natuurlijk omdat ik de tafel zo vaak gespeeld heb. Een aantal jaren terug al in The Pinball Arcade
[ Voor 43% gewijzigd door Robolokotobo op 28-11-2020 16:23 ]
I got an #XboxSeriesS as I heard it has lower input latency than my old One S. I'm glad to say it is definitely less! It is hard to know exactly when the button is pressed, so I synced the clips (Series on left, One on right) on flipper drop. Here's hoping for better scores!
PinstratsDan is één van de top 10 spelers op bijna iedere Williams kast. Hij bewijst hier dus dat de Series S idd minder inputlag heeft dan de One S
En het verschil is merkbaar en komt naar voren in de scores:
it doesn't look like much but I can definitely feel an improvement on Williams Classic Arcade. My first game on FunHouse Classic Arcade I almost reached 50 mil. I'm going to try No Good Gofers when I get a chance to see if I'm any better at those hole-in-ones now!
[ Voor 111% gewijzigd door Robolokotobo op 28-11-2020 20:42 ]
The ultimate Tales of the Arabian Nights tournament. Can you beat the genie on tournament settings?
Edit: Ik heb het toernooi nu ook op Steam aangemaakt zodat Playstation en Switch spelers ook mee kunnen doen. Ik heb de naam dus verandert naar mijn gebruikersnaam op Steam
[ Voor 57% gewijzigd door Robolokotobo op 29-11-2020 23:50 ]
https://www.twitch.tv/roboloco/clip/BusyPrettyPigKappa
[ Voor 10% gewijzigd door Robolokotobo op 03-12-2020 08:30 ]
Je gaat natuurlijk geen Pinball FX4 op een One X kunnen spelen. Wel op de Series S. Qua graphics hebben beide weinig nut voor FX3. Alhoewel het er op de Series S wel beter uitziet dan op de One S heb ik het idee. Het contrast lijkt beter. Mooiere lampjes. Maar het zou goed kunnen dat ik me dat verbeeld. Stabielere performance zou ik voor de Series S gaan. Veel snellere cpu en de videochip is ook sneller ondanks de mindere hoeveelheid TFLOPS. Omdat de nieuwe Xbox de nieuwe architectuur aan boord heeft. Daarnaast heeft de Series een SSD aan boord. Je wil er natuurlijk ook wel eens een andere nieuwe game op spelen en de One X is end of life dus daar komen straks geen nieuwe games meer op uitCannoli schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:51:
[...]
Ik ga zelf een Xbox Series X aanschaffen maar juist niet voor de pinball games. Naar ik heb begrepen kun je op een Xbox Pinball FX3 niet in portrait/cabinet modus spelen (en is 'ie gelimiteerd op 60fps). Dan gebruik ik daar liever mijn Nintendo Switch + flipgrip voor.
De Series S is wat toekomstbestendiger dan een One X, maar betwijfel of het qua prestaties en grafische pracht veel uit gaat maken voor pinball games. Een tweedehands One X kun je volgens mij al voor rond de €150 op de kop tikken, misschien ook nog het overwegen waard.
Het vorige toernooi had 21 deelnemers. Er doen ook mensen van de Pinball FX3 Reddit en meerdere Pinball Discords mee
[ Voor 15% gewijzigd door Robolokotobo op 05-12-2020 19:15 ]
https://www.twitch.tv/videos/832120017
Het was me te veel gedoe steeds met aansluiten en het ding neemt te veel ruimte in. Als ik ooit toekom aan het opnieuw inrichten van een grotere werkplek, probeer ik het nog wel eens.
@drfruit Dat kan ik begrijpen. Wat dat betreft zijn die Arcade1up cabinets, wat complete cabinets zijn en die dus op hun eigen poten staan, misschien een betere oplossing. Maar goed dan zit je vast aan de tien tafels die erop staan. Voordat je het weet zit je dan ook weer achter je PC met een controller in je klauwen
Herkenbaar. Zeker omdat mijn pc ook voor thuiswerk gebruikt wordt is het nogal een sta in de weg. Misschien ooit een NUC erin bouwen zodat hij stand Alone werkt.drfruit schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:56:
Ik heb de Sharpin weggezet en speel weer gewoon op Steam-PC met de PS4 controller.
Het was me te veel gedoe steeds met aansluiten en het ding neemt te veel ruimte in. Als ik ooit toekom aan het opnieuw inrichten van een grotere werkplek, probeer ik het nog wel eens.
Dat is een goed idee. moet wel de nodige rekenkracht hebben om Williams te draaien. Ik weet niet of NUCs die kracht hebben. Wat ik dan ook zou doen is hem op een klein tafeltje zetten waar die net op past zodat ie zijn eigen plekje in huis kan hebben-ET- schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:33:
[...]
Herkenbaar. Zeker omdat mijn pc ook voor thuiswerk gebruikt wordt is het nogal een sta in de weg. Misschien ooit een NUC erin bouwen zodat hij stand Alone werkt.
Ik speel nu al 3 dagen The Force Unleashed in FX3 maar heb hem nog niet uitgespeeld. Had ik niet verwacht van iets anders dan Williams
Sommige kenners hebben het vermoeden dat we Arcade1up cabinets gaan krijgen met recente Stern tafels er op. Vermoeden is 1 Stern tafel per cabinet
Ik zag dat de laatste Williams pack maar ongeveer 5000 keer verkocht is. Ter vergelijking de Star Wars packs verkochten 20.000 stuks. Mijn vermoeden is dat dat de reden is dat we straks weer Star Wars kasten krijgen. Ze zullen er niet blij mee zijn met die lage verkoop aantalen. 5k keer een tientje is 50K. Er werken geloof ik ongeveer 60 mensen bij Zen Studios. 5K packs slaat nog niet eens een deuk in een pakje boter. Ik verwacht volgend jaar ook licensed Williams kasten. Film licenties etc. Die zullen wel goed verkopen kan je vanuit gaan

Thanks voor de post in het Xbox Series X/S topic, ik wist niet eens van het bestaan van die Williams kasten af. Heb direct die ene met Attack from Mars aangeschaft.
XBL: theArthurrrr
De Williams bundels die ik het meest aan kan bevelen is Williams Volume 5 en de Universal Monsters pack. Die hebben beide de nieuwe physics. Schitterende tafels bovendien. Tales of the Arabian Nights is mijn favoriet maar al die tafels in die bundels hebben mijn voorkeur boven de rest. Niet dat de andere tafels niet tof zijn, dat niet. Attack from Mars, Medieval Madness en White Water speel ik ook graag. Eigenlijk zijn ze allemaal de moeite waard om te spelen op zijn tijd
- Starter Pack: € 5,-
- Starter Pack Plus: ~ € 16,50
- Starter Pack en dan Starter Pack Plus: ~ € 6,50.
Als deze bedragen kloppen (volgens mij wel) kun je dus beter eerst het Starters Pack kopen, en dan aanvullen met Plus. Samen met Pinball Arcade en FX3 erg leuk om te spelen. Volgens mij kan ik voor de andere 2 beter wachten op de kerstsale.
...
Wat FX3 betreft is wachten op sales een heel goed idee. Soms gaat er wel 50% van de prijs af van de packs en hebben ze een heleboel in de aanbieding. Vooral met grote sales als kerstsales. Ik kocht ongeveer een maand terug alle Star Wars tafels voor Xbox (ook te spelen op PC want cross buy) voor 21 euro
Mja, ik moet zeggen dat ik met Zaccaria niet echt hooked ben met tafels. Ze komen meer basic over, en heb er meer moeite mee om de bal in het spel te houden. Het lijkt wel extra moeilijk. Met FX3 en Pinball Arcade vond ik het leuk om keer op keer de standaard tafels te spelen (daar heb ik nog geen uitbreidingen voor).Robolokotobo schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:30:
Ik heb geen idee of dat klopt @Verwijderd Ik heb Zaccaria vorig jaar een tijdje gespeeld en toen ik er genoeg van had ben ik terug gegaan naar FX3. Ik heb nog niet de behoefte gehad om er weer in te duiken
Wat FX3 betreft is wachten op sales een heel goed idee. Soms gaat er wel 50% van de prijs af van de packs en hebben ze een heleboel in de aanbieding. Vooral met grote sales als kerstsales. Ik kocht ongeveer een maand terug alle Star Wars tafels voor Xbox (ook te spelen op PC want cross buy) voor 21 euro
...
Ja sommige tafels in Zac zijn zo idd. De remake en deluxe tafels enz. zijn een stuk makkelijkerLuxicon schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:38:
[...]
Mja, ik moet zeggen dat ik met Zaccaria niet echt hooked ben met tafels. Ze komen meer basic over, en heb er meer moeite mee om de bal in het spel te houden. Het lijkt wel extra moeilijk. Met FX3 en Pinball Arcade vond ik het leuk om keer op keer de standaard tafels te spelen (daar heb ik nog geen uitbreidingen voor).
De standaard tafels in FX3 en TPA zijn ook aardig. Vroeger hadden we TOTAN als gratis tafel in TPA. Dat was nog eens wat weg geven. Maar de gratis FishTales tafel in FX3 is ook niet verkeerd
Had je ze op Xbox One? Anders kan het niet denk ik. Een aantal tafels zijn niet meegegaan naar FX3 omdat Zen de licentie niet verlengd heeft of niet heeft kunnen verlengen. Je kan het anders op het FX3 Discord vragen https://discord.gg/NwXXCdBp Of op de FX3 Reddit https://www.reddit.com/r/PinballFX3/DeWaanzin schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:12:
Hoe krijg ik de tafels die ik in FX2 al had naar FX3? Import op m'n XSX doet niets.
Ik heb er zelf geen kennis van omdat ik geen tafels heb in FX2
/f/image/FTEiNBBY8QAyNFlzrkdFNEpX.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Robolokotobo op 20-12-2020 14:04 ]
Mel Kirk: ''Wiliams holy grail moments in production"
Denk daarbij aan Williams en Bally tafels met film licenties
Daarnaast zeg hij dat er een nieuwe Pinball Virtual Reality aangekondigt gaat worden in februari
Dit zijn alle Williams en Bally film, TV en tekenfilm kasten:
Bram Stoker's Dracula - Demolition Man - Dirty Harry - The Flinstones - Indiana Jones - Star Trek The Next Generation - Star Wars Episode 1 - Terminator 2 - The Adams Family - Doctor Who - Flash Gordon - Gilligan's Island - Judge Dredd - Popeye Saves the Earth - The Shadow - Star Trek (1979) - Twilight Zone
Er missen een aantal is mij verteld. Ik heb deze lijst van Wikipedia. O.a. Congo en Johnny Mnemonic missen
[ Voor 35% gewijzigd door Robolokotobo op 21-12-2020 16:35 ]
Geen game audio helaas. Ik weet niet wat er mis ging. Wel hoge kwaliteit video van maar liefst 15000 kbps (1080P 60 fps)
copyrighted audio. Afhankelijk van hoe je PinballFX ingesteld hebt staan wordt audio dan inderdaad niet opgenomen. En wellicht dat Youtube het anders wel voor je verwijderd.Robolokotobo schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 04:19:
Geen game audio helaas. Ik weet niet wat er mis ging. Wel hoge kwaliteit video van maar liefst 15000 kbps (1080P 60 fps)
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ja had gekund. Alleen de opgeslagen video op mijn computer heeft ook geen audioTFHfony schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 07:54:
[...]
copyrighted audio. Afhankelijk van hoe je PinballFX ingesteld hebt staan wordt audio dan inderdaad niet opgenomen. En wellicht dat Youtube het anders wel voor je verwijderd.
Dat is dus waarschijnlijk de instelling in PinballFX welke bij opnames copyrighted audio blokkeert. Staat dacht ik onder Options -> UI/Streaming -> Licensed MusicRobolokotobo schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 07:58:
[...]
Ja had gekund. Alleen de opgeslagen video op mijn computer heeft ook geen audio
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Kunnen ze deze even digitaliseren alsjeblieft 🙏😍
Het is dat ik er nu geen ruimte voor heb.
[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 24-12-2020 12:22 ]
Ik dook vanmiddag de top 10 van het wereld leaderboard in op The Force Awakens met deze run:
Look for his new name DoctorDisguise in the tournaments search options. Thats also his Twitch channel's name where you can come chat it up with us
Verwijderd
Mooie run!! Het is mij nog niet gelukt om deze uit te spelen. Ik kom meestal niet veel verder dan scene 6 of 7.Robolokotobo schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:47:
Ik dook vanmiddag de top 10 van het wereld leaderboard in op The Force Awakens met deze run:
[YouTube: Pinball FX3 - Star Wars: The Force Awakens - Game beaten and top 10 leaderboard in this run]
@drfruit Ik zag je top 50 score in het Zen Studios White Water toernooi. Dat doe je best goed. 500 spelers
Thanks, ik dacht ik probeer die nog eens. Er was blijkbaar toch iets van mijn eerdere pogingen kort na de introductie blijven hangen, want de eerste poging in dit toernooi was meteen de beste.Robolokotobo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:06:
@drfruit Ik zag je top 50 score in het Zen Studios White Water toernooi. Dat doe je best goed. 500 spelers