Pfff, laat ik voorop stellen dat ik GoT dagelijks bezoek en hier nog altijd graag kom, maar dit topic is weer zoooo typisch en tekenend hoe GoTters kunnen zijn.
Met stijgende verbazing behoorlijk wat reacties gelezen met allerlei verwensingen naar het hoofd van de TS. De moraalridders zijn weer niet van de lucht. Ja, het is inderdaad niet goed van TS dat hij is doorgereden nadat hij per ongeluk een andere auto heeft geraakt. Natuurlijk had hij anders kunnen handelen. Maar als het aan sommige mensen hier ligt gaat ie een maandje de bak in i.v.m. een kromme kentekenplaat

TS geeft zelfs een paar keer toe dat hij dit niet goed heeft aangepakt, maar wordt vervolgens nog een paar keer de grond in geboord. Kom op mensen, wees constructief en probeer (in de geest van GoT) anderen te helpen en opbouwende kritiek te geven.
En vervolgens begint er iemand over een dashcam waarna er een volledig nieuwe en off-topic discussie ontstaat over het wel of niet mogen gebruiken daarvan, rechten, plichten, AVG, portretrecht, en waar uiteindelijk waarschijnlijk ook nog wel de Amerikaanse Onafhankelijkheidsverklaring bij gehaald gaat worden... Je kan het bijna uittekenen hoe zo'n topic gaat verlopen
Echt mensen, ik heb sinds een paar maanden ook een deuk in mijn voorste kentekenplaat (is dus als het goed is niet van TS

), maar als ik me net zo druk ga maken als sommigen hier dan laat de huisarts me meteen opnemen vanwege m'n bloeddruk.