• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Geen matches
hyptonize schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:14:
Sinds enkele weken begonnen met mijn eerste full-time baan!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Enkele maanden terug in dit topic vermeld dat ik nog geen salarisverhoging gehad heb en dus van plan was een nieuwe baan te zoeken. Deze is nu gevonden en ik mag daar vanaf november aan de slag. Ben erg blij met deze stap.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunn0)))
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-05 17:10
Geen matches
Members only:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Geen matches
Members only:

Binnenkort

Members only:

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harriekie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-06 12:36
Matched: Front-end
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 25
• Opleiding: HBO ICT Software Engineering
• Werkervaring: 1
• (Woon) Locatie: Overijssel

2. Wat doe je:
• Functie: Junior .NET ontwikkelaar & front-end (Vue.js)
• Werkgever/branche: Automatisering voor overheden
• (Werk) Locatie(s): Zwolle
• Uren/week: 40
• Vakantiedagen: 25
• Reistijd: 30 min
• Werkdruk: laag

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2191
• Vakantiegeld: 8%
• Dertiende/veertiende maand: 0
• Pensioeninleg per jaar: € 1000
• Mobiliteit per jaar: € 0
• Overige: € 0, mogelijkheid tot MS certificaten

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 29395
• Winstdeling/bonus: € 0

Beetje lastig om nu echt te bepalen hoeveel je waard bent. Maar volgens mij zit er echt wel meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordygrunn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-07-2023

jordygrunn

Developer

Jantje2000 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:12:
Ik weet natuurlijk ook niet hoeveel mensen er daar werken, ik zie alleen dat het er minder dan 10 zijn. En ik weet ook niet precies hoeveel werk er in de regio Groningen is. 2000 kan ik me inderdaad ook goed voorstellen omdat ze €400 als een te grote stap zullen voelen. Persoonlijk zou ik je meer waard vinden denk ik, maar dat ligt er ook nog aan welke tech stack je gebruikt. (Ik denk php?)
Je moet denken aan een bedrijf van 5 full-time developers, 1 part time en 1 stagiair.

Ik ben de enige developer binnen het bedrijf wat zich voornamelijk richt op front-end development maar ga ook geen back-end werk uit de weg. Mijn belangrijkste keywords:
Magento, WordPress, Laravel, Symfony, PHP, HTML, SCSS, LESS, VueJS, Webpack, Vanilla JS, jQuery, GIT... etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Geen matches
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:52
Geen matches
Members only:

6.8 kWp op zuid en west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:41
Gdzr schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:20:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 28
• Opleiding: CMD (HBO), Systeembeheerder niveau 4 (MBO)
• Werkervaring: 3,5 jaar
• (Woon) Locatie: Omgeving 's Hertogenbosch

2. Wat doe je:
• Functie: Junior Front-end developer / UX ontwerper (Contract: Software engineer)
• Werkgever/branche: Cloud software
• (Werk) Locatie(s): 's Hertogenbosch
• Uren/week: 40
• Reistijd: 20 min
• Werkdruk: Normaal/hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €2700,-
• Vakantiegeld: €2592,- (8%)
• Dertiende/veertiende maand: €0
• Pensioeninleg per jaar: €Nog niet bekend,
• Mobiliteit per jaar: €840,-
• Overige:

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €35.832,-
• Winstdeling/bonus:

Volgens mij best prima gezien mijn kleine werkervaring, lang bezig geweest met de 2 opleidingen en een deel van de werkervaring zit hem ook in de afstudeerscriptie.
Lijkt me een prima salaris. Je afstudeerscriptie meetellen als werkervaring geeft wel een vertekend beeld. Als je echt 3,5 werkervaring hebt mag je namelijk wel een Medior functie verwachten.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 03:25
Gdzr schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:16:
[...]

Grappig, iedereen die ik ken in deze functie komt meer van een informatica achtige opleiding af. Wel is het dat de CMD opleiding die ik heb gehad puur grafisch/marketing/UX was. 1 klein blokje html/css en dat was het.
Verschillende factoren die meespelen: welke hogeschool, welke periode, interesse van de persoon (bijbaan, minors). In mijn geval bestond frond-end uit HTML 4, CSS 2 en PHP 4. Dat was toen al verouderd en het was van een bedenkelijk niveau. Toch zijn er een hoop studiegenoten als front-end developer aan de slag.

[ Voor 5% gewijzigd door wheel op 16-01-2019 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdzr
Geen matches
Kleine update na 3 maanden
Members only:

6.8 kWp op zuid en west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604938

jimr92 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:42:
Omdat ik over twee maanden zal horen of mijn contract verlengd wordt ben ik alvast bezig met wat research naar een eventuele verhoging. Aan het begin van mijn contract heb ik de afspraak gemaakt om wat lager in te stappen. Dit kwam mede omdat ik als "junior" binnenkwam na het afronden van een masteropleiding. Aangezien ik binnen het halfjaar dat ik hier werkzaam ben al een groot deel van alle werkzaamheden onder mijn hoede neem (er werd eerst ook nog het een en ander outsourced) ben ik van plan een salarisverhoging voor te stellen. Als ik een salariskompas invul kom ik op een gemiddelde van tussen de 2650 euro en 2700 euro (40 uur) terecht. Hier kom ik nu bij lange na niet aan.

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 27
• Opleiding: CMD (HBO), Interaction Design (UI/UX, Master)
• Werkervaring: ~ 2 jaar
• (Woon) Locatie: Noord - Limburg

2. Wat doe je:
• Functie: Fullstack Developer (Back-end - PHP, MySQL) / (Front-end - HTML, SCSS/LESS, Javascript) en heel af en toe ook wat grafische werkzaamheden
• Werkgever/branche: Reclamebureau (Web)
• (Werk) Locatie(s): Eindhoven
• Uren/week: 32 uur
• Reistijd**: 1 uur (trein)
• Werkdruk: Gemiddeld, ik draag de verantwoording over al het back-end werk dat opgeleverd wordt

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 1800
• Dertiende/veertiende maand: N.v.t.
• Pensioeninleg per jaar: N.v.t. (ook erg ongebruikelijk in de reclame branche)
• Mobiliteit per jaar: OV - 2e klas (hiervoor betaal ik nu maandelijks 130 euro bij, bij een jaarcontract wordt dit ongeveer 50 euro)
• Overige: N.v.t.

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): 21600 euro
• Winstdeling/bonus: N.v.t.

Misschien niet geheel onnodig om aan te geven dat ik in het afgelopen halfjaar heb bewezen dat ik het "grootste" project dat het bedrijf heeft opgezet kan onderhouden, uitbouwen en innoveren (heb enkele verbeteringen en uitbereidingen opgezet). Daarnaast bedenk ik concepten over hoe technische implementaties kunnen worden toegepast (API koppelingen). Ook ben ik de laatste tijd bezig met het opzetten van scripts waarmee data uit oude management systemen kunnen worden geïmporteerd in ons huidige CMS (dit ivm de end-of-life van PHP 5.x). Verder geef ik geen leiding aan andere mensen en ik heb ook geen verantwoordelijkheid over budgetten.

Ik heb ervoor gekozen om in de regio Eindhoven te gaan werken omdat hier de salarissen een stukje hoger lagen. In de regio waar ik woon heb ik toentertijd aanbiedingen gehad van beginnend 2400 euro (40 uur) tot 2600 (40 uur). Dit waren ook bedrijven die bijvoorbeeld iets als een pensioensregeling hadden, dit heeft het huidige bedrijf (zover mij bekend) niet. Ik vraag me een beetje af wat jullie als reëel vinden als verhoging. Is bijvoorbeeld een stap van 2250 naar 2600 haalbaar (ook richting mijn werkgever - is dit niet ietwat brutaal - ook al ben ik er zelf van overtuigd dat ik dit "waard ben")?
Ik vind dat zeker haalbaar. Heb het idee dat je nu erg laag zit. To be fair, je werkt 32 uur en dat is in de techniek vaak toch nog een beetje taboe, zeker voor junioren, maar je totaalpakket, geen pensioeninleg en dan nog mee moeten betalen op je ov...

Regio Eindhoven is genoeg werk voor full-stack engineers en ik zou met deze werkervaring toch zeker inzetten op 500 per maand extra (op full-time basis), misschien nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rec0n
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:28
jimr92 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:42:
Omdat ik over twee maanden zal horen of mijn contract verlengd wordt ben ik alvast bezig met wat research naar een eventuele verhoging. Aan het begin van mijn contract heb ik de afspraak gemaakt om wat lager in te stappen. Dit kwam mede omdat ik als "junior" binnenkwam na het afronden van een masteropleiding. Aangezien ik binnen het halfjaar dat ik hier werkzaam ben al een groot deel van alle werkzaamheden onder mijn hoede neem (er werd eerst ook nog het een en ander outsourced) ben ik van plan een salarisverhoging voor te stellen. Als ik een salariskompas invul kom ik op een gemiddelde van tussen de 2650 euro en 2700 euro (40 uur) terecht. Hier kom ik nu bij lange na niet aan.

1. Wie ben je:
• Opleiding: CMD (HBO), Interaction Design (UI/UX, Master)
• Werkervaring: ~ 2 jaar
• (Woon) Locatie: Noord - Limburg

2. Wat doe je:
• Functie: Fullstack Developer (Back-end - PHP, MySQL) / (Front-end - HTML, SCSS/LESS, Javascript) en heel af en toe ook wat grafische werkzaamheden
• Werkgever/branche: Reclamebureau (Web)
• Uren/week: 32 uur
• Reistijd**: 1 uur (trein)
• Werkdruk: Gemiddeld, ik draag de verantwoording over al het back-end werk dat opgeleverd wordt

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 1800
• Dertiende/veertiende maand: N.v.t.
• Pensioeninleg per jaar: N.v.t. (ook erg ongebruikelijk in de reclame branche)
• Mobiliteit per jaar: OV - 2e klas (hiervoor betaal ik nu maandelijks 130 euro bij, bij een jaarcontract wordt dit ongeveer 50 euro)
• Overige: N.v.t.

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): 21600 euro
• Winstdeling/bonus: N.v.t.

Misschien niet geheel onnodig om aan te geven dat ik in het afgelopen halfjaar heb bewezen dat ik het "grootste" project dat het bedrijf heeft opgezet kan onderhouden, uitbouwen en innoveren (heb enkele verbeteringen en uitbereidingen opgezet). Daarnaast bedenk ik concepten over hoe technische implementaties kunnen worden toegepast (API koppelingen). Ook ben ik de laatste tijd bezig met het opzetten van scripts waarmee data uit oude management systemen kunnen worden geïmporteerd in ons huidige CMS (dit ivm de end-of-life van PHP 5.x). Verder geef ik geen leiding aan andere mensen en ik heb ook geen verantwoordelijkheid over budgetten.

Ik heb ervoor gekozen om in de regio Eindhoven te gaan werken omdat hier de salarissen een stukje hoger lagen. In de regio waar ik woon heb ik toentertijd aanbiedingen gehad van beginnend 2400 euro (40 uur) tot 2600 (40 uur). Dit waren ook bedrijven die bijvoorbeeld iets als een pensioensregeling hadden, dit heeft het huidige bedrijf (zover mij bekend) niet. Ik vraag me een beetje af wat jullie als reëel vinden als verhoging. Is bijvoorbeeld een stap van 2250 naar 2600 haalbaar (ook richting mijn werkgever - is dit niet ietwat brutaal - ook al ben ik er zelf van overtuigd dat ik dit "waard ben")?
Als ik zo lees welke werkzaamheden je op dit moment uitvoerd denk ik dat je je werkgever moet vragen wat hij jou waard vind. Ik ben van mening dat je minimaal wel die 2600 moet krijgen. In combinatie met jouw opleidingen is dit misschien nog wel aan de lage kant.

Ik zie dat je ook nog 1 uur met de trein moet reizen. Als je werkgever niet wil meegaan in salarisverhoging zou ik eens verder gaan kijken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimr92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-03 16:05
Anoniem: 604938 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:21:
[...]

Ow mijn reactie was geen aanval op je 32 uur werken. Zou het zelf ook zo doen als dat handig was.

Blijft dat je onderbetaald krijgt. Geen pensioen, geen bonus, ov meebetalen. Menig bedrijf krijg je nog een leasebak ook, ben je een stuk sneller in Eindhoven.
Ik wilde misschien iets meer nuance brengen. Ik moet wel zeggen dat ik veel vrijheid krijg. Daarnaast werk ik wel mee aan een indrukwekkend portfolio (gezien de klanten - het bedrijf werkt(e) voor grote bekende merken).

Ik heb daarlangs vernomen dat een collega ongeveer 2500 (40 uur) verdient. Deze werkt er al een aantal jaar en doet voornamelijk design (awwward winner) / front-end (react, scss) / back-end (enkel wordpress, dus geen "echte" php / mysql programmer). Dit kun je natuurlijk meenemen in de overweging, zou jij dan alsnog inzetten op 2750 (40 uur)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-05 15:04
Geen matches
Members only: title

Na wat rondvragen bij leeftijdsgenoten in hetzelfde vak ben ik tot de conclusie gekomen dat ik bijzonder weinig lijk te verdienen, hoe denken jullie hier over? De werkdruk is redelijk laag (we werken aan een product/website dat al goed loopt en zijn vooral nieuwe features aan het toevoegen), ik mag mijn eigen uren indelen en de sfeer is erg goed, maar ik heb er toch een beetje een lastig gevoel bij (vooral omdat ik gewoon ieder jaar opslag heb gekregen, al zegt dat meer over mijn startsalaris 5 jaar geleden).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overhyped
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:51
Geen matches
JoeyPrr schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:24:

Na wat rondvragen bij leeftijdsgenoten in hetzelfde vak ben ik tot de conclusie gekomen dat ik bijzonder weinig lijk te verdienen, hoe denken jullie hier over? De werkdruk is redelijk laag (we werken aan een product/website dat al goed loopt en zijn vooral nieuwe features aan het toevoegen), ik mag mijn eigen uren indelen en de sfeer is erg goed, maar ik heb er toch een beetje een lastig gevoel bij (vooral omdat ik gewoon ieder jaar opslag heb gekregen, al zegt dat meer over mijn startsalaris 5 jaar geleden).

Alvast bedankt!
in elk geval jouw MBO diploma afronden helpt wel in hoe "employable" je bent. Mischien iets wat in deeltijd te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-06 22:12
Geen matches
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
Geen matches
loopezz schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:19:
Members only:
Heeft iemand feedback wat ik mag/kan verwachten na 2 jaar ervaring? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
loopezz schreef op maandag 17 juni 2019 @ 21:48:
[...]

Heeft iemand feedback wat ik mag/kan verwachten na 2 jaar ervaring? :-)
Front-end is zeer gewild, in ieder geval in Amssterdam en omstreken... Je hebt niet zoveel ervaring nog dus rond 40k [totaal zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Hidde schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:01:
[...]

Front-end is zeer gewild, in ieder geval in Amssterdam en omstreken... Je hebt niet zoveel ervaring nog dus rond 40k [totaal zou moeten kunnen.
Maar voor Eindhoven is dit salaris prima. :)

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14:03
barrymossel schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:42:
[...]

Ik weet niet of je ook kunt designen, maar dat vind ik altijd een gouden combi waar werk- en opdrachtgevers veel tijd (dus geld) mee kunnen besparen.
Een 'gouden' tip voor zijn werkgevers misschien, maar niet voor hem zelf. Sowieso verdient de gemiddelde front-end developer een stuk meer dan de gemiddelde designer, dus voor het geld kan je iemand beter niet aanraden om design erbij te gaan doen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:09
Hahn schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:50:
[...]

Een 'gouden' tip voor zijn werkgevers misschien, maar niet voor hem zelf. Sowieso verdient de gemiddelde front-end developer een stuk meer dan de gemiddelde designer, dus voor het geld kan je iemand beter niet aanraden om design erbij te gaan doen ;)
Zeker wel als freelancer (vandaar dat ik ook opdrachtgevers zei). Maar uit ervaring weet ik dat er bij (sommige) bureaus er veel vraag is naar die combi. En veel vraag (met weinig aanbod) betekent een goede onderhandelingspositie. Wat je daar uiteindelijk zelf mee doet is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Geen matches
Hierbij ook mijn gegevens in het nieuwe format:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:52
Geen matches
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 12:46
Geen matches
steffeh schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:58:
Members only:
Ik weet niet welke detacheerder je zit, maar hier kan nog wel een flinke schep bovenop hoor. Ik heb ook 4-5 jaar ervaring, en zit bruto op 4000 + nog eens flink studiebudget per jaar en allerlei vergoedingen. Leasebudget is wel ietsje minder.

Ik zou bij je volgende gesprek iets harder gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Geen matches
Lethalis schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 21:10:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Geen matches
Hahn schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:55:
[...]

Members only:
Members only:

[ Voor 11% gewijzigd door Lethalis op 26-06-2019 23:26 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 20:12
wakadudu schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:18:
Members only:
Dat je werkgever een dispensatie krijgt maakt verder niet uit natuurlijk. Je geeft aan nu 3 jaar ervaring te hebben, ik neem aan relevant voor een front-end developer? Indien ja is het tijd om rond te kijken of je bij een andere toko aan de bak kunt nu je wat ervaring hebt. Solliciteren is gratis ;) Heb je toevallig al certificering behaald?
voil schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:20:
[...]

Heb het aangepast, het zijn 28 vakantiedagen en 13 ADV dagen, maar die kan ik voor van alles inzetten.
Ah - helder. Nog steeds erg riant :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Kaaswagen schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:51:
[...]
Heb je toevallig al certificering behaald?
Certicaten zijn in de front-end wereld vrij zeldzaam en voegen niet veel waarde toe voor zowel werknemer als werkgever. Enige nuttige certificaten die ik me zou kunnen bedenken is bijv. Een Magento certificaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exaltion
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-12-2024
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 23
• Opleiding: MBO4 Media- en applicatieontwikkeling, voorheen HAVO
• Werkervaring: 2 jaar BBL (voor huidige baan)
• (Woon) Locatie: Regio Eindhoven

2. Wat doe je:
• Functie: Front-end Developer
• Werkgever/branche: SaaS applicaties maken
• Aantal vakantiedagen: 25
• Gewerkte uren/week: 40
• Reistijd: ~30-40 minuten enkele reis
• Werkdruk: redelijk: af en toe best druk, af en toe niet zo druk en dan kan ik wat tijd nemen om me te verdiepen in technieken die we op werk (kunnen gaan) gebruiken

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €2400
• Bonus, toeslagen, etc: €0

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg:
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: 4% bruto salaris
• Mobiliteit per jaar: Auto van de zaak + tankpas
• Contractduur: Onbepaalde tijd

Wat context: Ik heb er hard voor gewerkt om een leuke en goede baan te krijgen.Tijdens mijn opleiding heb ik altijd extra dingen geleerd die niet door de opleiding van me verwacht werden. Ik heb naast mijn opleiding bijna iedere dag zo'n 1 tot 2 uur gestudeerd om de moderne technieken die ik bij mijn huidige baan gebruik voldoende te beheersen om er werk voor te gaan zoeken. Hoewel dit officieel mijn eerste baan is na mijn opleiding heb ik toch echt al 2 jaar fulltime werkervaring opgedaan tijdens mijn opleiding.

• DesiredPeanut
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-05 10:15
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 24
• Opleiding: WO Bachelor Finance
• Werkervaring: 6 jaar ZZP en deeltijd (naast studie), 1 jaar fulltime
• (Woon) Locatie: Amsterdam

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche: Web Agency
• (Werk) Locatie(s): Amsterdam
• Reistijd: 15 min fietsen
• Werkdruk: Laag/middel

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €3300
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €42.768

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: €50/maand
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: Lijfrenterekening
• Overige: Laptop van de zaak, lunch 3 dagen/week inbegrepen, €1000 opleidingsbudget per jaar
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €43.368

Al met al erg tevreden, leuke werkgever en volgens mij zit ik qua salaris ook best goed.

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
DesiredPeanut schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:08:
1. Wie ben je:
• Opleiding: WO Bachelor Finance
• Werkervaring: 6 jaar ZZP en deeltijd (naast studie), 1 jaar fulltime

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche: Web Agency
• Reistijd: 15 min fietsen
• Werkdruk: Laag/middel

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €3300
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €42.768

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: €50/maand
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: Lijfrenterekening
• Overige: Laptop van de zaak, lunch 3 dagen/week inbegrepen, €1000 opleidingsbudget per jaar
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €43.368

Al met al erg tevreden, leuke werkgever en volgens mij zit ik qua salaris ook best goed.
Zeer goed voor jouw leeftijd! Ben je ook nog bezig met de Master?

• jobo1234
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-06 13:44
Geen matches
Na een paar jaar detachering heb ik nu een aanbod gekregen om intern te gaan werken. Ik ga er netto ruim €700 p/m op vooruit met 36 ipv 40 uur, maar moet wel mijn leaseauto inleveren. Ben benieuwd naar jullie reactie.

1. Wie ben je:
• Opleiding: HBO Mediatechnologie
• Werkervaring: 9 jaar
• (Woon) Locatie: Hoofddorp

Members only:

Edit: omschrijving persoonlijk ontwikkelbudget vs studiebudget

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Geen matches
jobo1234 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:03:
Na een paar jaar detachering heb ik nu een aanbod gekregen om intern te gaan werken. Ik ga er netto ruim €700 p/m op vooruit met 36 ipv 40 uur, maar moet wel mijn leaseauto inleveren. Ben benieuwd naar jullie reactie.

1. Wie ben je:
• Opleiding: HBO Mediatechnologie
• Werkervaring: 9 jaar
• (Woon) Locatie: Hoofddorp

Members only:
Wat is het verschil tussen een persoonlijk ontwikkelbudget en een onbeperkt studiebudget?

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:44

RBH

Freeaqingme schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:17:
@RBH Je bent zowel marketeer, als webdeveloper. Hoe werkt dat? Klopt mijn beeld dat je wellicht bij een heel klein bedrijf werkt?
Ja klopt, een vrij klein bedrijf. Het woord webdeveloper vind ik ook eigenlijk 'te groot' klinken, ik ontwikkel de websites voor het bedrijf. Dus in zekere zin kun je zeggen dat ik een webdeveloper ben voor het bedrijf, maar voornamelijk de online marketeer. Wellicht moet ik het woord webdeveloper weghalen, aangezien het niet die-hard coderen is zoals front-end of back-end.

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:34
Geen matches
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-06 20:37
Geen matches
XFlame schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:50:
[...]

Is dat wel realistisch? Gezien het zowel Groningen betreft (lagere lonen), alsook dat de functie 'ICT Officer' redelijk vaag is en van alles kan betekenen.
Klopt op het eerste gezicht, maar 't is wel strak gedefinieerd binnen de organisatie. In een notendop is het een hybride functie tussen beheer en support.

Ik bouw en beheer een zwik Linux- en Windows-servers, met de nadruk op de infra die wat we noemen de 'front end' bedient (alles waar gebruikers mee interacteren).

Daarnaast doe ik ook remote- en onsite support voor zo'n 200 personen plus hardware beheer (registreren, inspoelen, troubleshooten, ondersteuning bij inkoop). Ik heb ook het ontwerpen en opzetten van een MDM-oplossing naar me toe getrokken. Werkdruk als laag ingevuld omdat ik 't allemaal naar eigen inzicht kan doen en zolang productie doorgang vindt er eigenlijk nooit geschreeuwd wordt.

Leuke functie die aardig boven MBO uitstijgt. 3250 is denk ik wat te hoog gegrepen maar als ik hier zo rondkijk is 2800-2900 wel te doen. Lonen zijn hier lager, maar ik woon ook spotgoedkoop in een vrijstaand huis met een flinke lap grond (hypotheek is bruto 550 euro, blijft zo'n 450 van over).

We zijn thuis tweeverdieners zonder kinderen en ik ben best minimalistisch ingesteld, dus 't hoeft ook niet zo veel te zijn om me geen zorgen te hoeven maken.
Barrycade schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:53:
Je hebt het over CAO schalen. Dan kan je toch al een beetje inschatten wat mogelijk is?
Klopt, maar als ik zeg 'wat stricter' is het echt wel 'een ietsje pietsje' stricter want er zit nog steeds een bandbreedte van zo'n 1600 euro in. Schaal loopt tot ongeveer 4k.

[ Voor 11% gewijzigd door nehal3m op 03-10-2019 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
2100 bruto is bizar weinig voor 6 jaar werkervaring als front-end developer, maar de manier waarop je het brengt laat me eerlijk gezegd denken dat je niveau ook niet heel erg hoog is. Het klinkt ook alsof je nieuwe baan een soort van traineeship zal zijn.

Belangrijker is: vind je het zelf een goed aanbod? En wat verdien je nu bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1262362

Hahn schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:58:
2100 bruto is bizar weinig voor 6 jaar werkervaring als front-end developer, maar de manier waarop je het brengt laat me eerlijk gezegd denken dat je niveau ook niet heel erg hoog is. Het klinkt ook alsof je nieuwe baan een soort van traineeship zal zijn.

Belangrijker is: vind je het zelf een goed aanbod? En wat verdien je nu bijvoorbeeld?

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 1262362 op 08-10-2019 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1262362

1. Wie ben je:
• Opleiding: MBO Niveau 4
• Werkervaring: 6 jaar

2. Wat doe je:
• Functie: Front-end developer
• Werkgever/branche: Reclamebureau
• (Werk) Locatie(s): Overijssel
• Aantal vakantiedagen: 24
• Reistijd: 30 minuten enkele reis
• Werkdruk: Normaal

Members only: salaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed Vertijsment
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-06 13:58
Anoniem: 1262362 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:36:
1. Wie ben je:
• Opleiding: MBO Niveau 4
• Werkervaring: 6 jaar

2. Wat doe je:
• (Werk) Locatie(s): Overijssel
• Aantal vakantiedagen: 24
• Reistijd: 30 minuten enkele reis
• Werkdruk: Normaal

Members only: salaris
Je skillset lijkt nog redelijk beperkt maar je hebt wel al 6 jaar ervaring. Puur de skills trekken je marktwaarde een beetje naar beneden. Ik zou je aanraden om sass (scss) te leren, dat kan in een dag (de basis is niet zo moeilijk) en kan je dan gelijk op je CV bijschrijven. Goede kennis van JavaScript is denk ik daarna een mooie stap. Als je daarmee gaat knallen in die 7 maanden kan je salaris denk ik flink omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimr92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-03 16:05
1. Wie ben je:
• Opleiding: Bachelor Communication & Media Design (BSc), Master Interaction Design / Usability - Audiovisuele Kunsten (MA)
• Werkervaring: 2+ jaar
• (Woon) Locatie: Tegelen

2. Wat doe je:
• Functie: Webdeveloper (Front-end, Back-end, Research, Proof of Concept)
• Aantal vakantiedagen*: 19
• Gewerkte uren/week*: 32/week
• Reistijd**: 1 uur
• Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 2000
• Bonus, toeslagen, etc: Nope
• Dertiende/veertiende maand: Nope
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 24000

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden:
Als "vier uur bier uur" hier onder valt dan is dat (helaas) het enige wat ik hier kan invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:19

orf

jimr92 schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:54:
1. Wie ben je:
• Opleiding: Bachelor Communication & Media Design (BSc), Master Interaction Design / Usability - Audiovisuele Kunsten (MA)

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

Als "vier uur bier uur" hier onder valt dan is dat (helaas) het enige wat ik hier kan invullen.
Dat is echt wel wat te laag. Ook omgerekend naar 40u (€ 2.500) vind ik het laag. Is een reclamebureau de beste plek om als webdeveloper aan de slag te zijn? Kun je niet beter naar een digital agency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 554652

Geen matches
1. Wie ben je:
• Opleiding: Communication and Multimedia Design (HBO)
• Werkervaring: ruim 2,5 jaar
• (Woon) Locatie: Noord-Brabant

2. Wat doe je:
• Functie: Front end developer
• Werkgever/branche: webbureau
• Aantal vakantiedagen*: 23
• Gewerkte uren/week*: 40
• Reistijd**: heen+terug=1 uur
• Werkdruk: gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €1800
• Bonus, toeslagen, etc: 0
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 23.328

• Mobiliteit per jaar **** € 0,19/kilometer

Ik ben hier direct na mijn opleiding gaan werken en heb in de 2,5 nooit loonsverhoging gehad. Naast front end developer vervul ik ook een rol op de support afdeling en is mij gevraagd of ik een extra rol als 'trafficmanager' zie zitten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:50

g0tanks

Moderator CSA
Geen matches
Anoniem: 554652 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:23:
Ik ben hier direct na mijn opleiding gaan werken en heb in de 2,5 nooit loonsverhoging gehad. Naast front end developer vervul ik ook een rol op de support afdeling en is mij gevraagd of ik een extra rol als 'trafficmanager' zie zitten.
Zorgen dat je loonsverhoging krijgt of anders wegwezen is mijn eerste gedachte.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

Ik heb bijna exact hetzelfde profiel, maar ik zit bijna 1000 euro boven je. Ik zou niet eens proberen loonsverhoging te krijgen, maar direct wat anders te zoeken.

Stuur me gerust een DM als je hier hulp bij nodig hebt, ik ken genoeg bedrijven in Brabant die Front-enders zoeken. Ook kan ik je in contact brengen met andere vrouwelijke Front-enders, mocht je daar behoefte aan hebben.

• Humordenaar
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-09-2023
Geen matches
1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

Ik denk dat jij ook wat aan de lage kant zit, waarom vervul jij een rol op de support afdeling?
Heb jij niet genoeg werk aan FE werk of is het gewoon een kleine organisatie.
Daarnaast telt werkvreugde ook natuurlijk en moet je je niet blindstaren aan wat jij niet hebt.

Heb jij de ambitie om te groeien zowel loon als loopbaan dan zou ik toch verder kijken overigens ligt de werkdruk erg hoog bij een Digital agency maar je leert wel een hoop zou een mooie next step zijn.

• wheel
Geen matches
Een oud lijstje van mij, ter vergelijk: wheel in "Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12)"
(vergelijkbare opleiding en werkervaring, maar niet werkzaam als webdeveloper)
unezra schreef op donderdag 21 november 2019 @ 06:39:
[...]

Waarom?

Als het een leuke werkgever is, waar 'ie op zijn plek zit, kan het zeker lonen eens over salaris te praten.
Misschien weet die werkgever helemaal niet wat marktconform is (kan) en komt er zomaar €1000 bij als d'r eens serieus over gebabbeld word.
Het is een hbo'er (en developer) die zo ongeveer tegen minimumloon werkt. Je hoeft niet veel te kunnen om te bedenken dat dát niet marktconform is.
Anoniem: 554652 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 07:46:
[...]

Ik heb in augustus aangegeven het over mijn salaris te willen hebben. Hier heb ik afhelooen week eindekijk 'reactie' op gehad. Het idee is nu om doelen te stellen voor de rol trafficmanager en na 3 maanden te kijken of ik die behaald heb en op basis daarvan mogelijk een loonsverhoging te krijgen. Dit kwam zo uit het niets dat ik nog niet echt een reactie klaar had. Maar ik zit volgende week met dd baas om dit vorm te geven waarbij in van plan ben aan te gevem dat ik het eigenlijk een raar idee vind. Ik krijg tenslotte al te weinig voor wat ik nu überhaupt doe.
Ik weet natuurlijk niet wat je ambitie is, maar webdeveloper en trafficmanager (en in andere mate support) lijken me weinig raakvlakken te hebben. Verder eens; doelen stellen voor een nieuwe functie en dan "mogelijk" een verhoging terwijl je voor je huidige functie al onderbetaald wordt... Doorgroeien gaat 'm niet worden bij deze werkgever ;w

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-06 11:45
jimr92 schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:54:
1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

Misschien beetje mosterd na de maaltijd, maar ik zou je adviseren om toch een meer een it functie te gaan vervullen bij een groot bedrijf. Een bedrijf die zich bv bezig houd met kartonnage of met standbouw of een hele andere tak van de grafische divisie. Maar wel een bedrijf wat groot is, die waarderen de ict'er vaak meer voor wat die is omdat je dan een veel belangrijkere rol vervult dan bij een reclame bureau.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
Geen matches
1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

Hier kom je toch je nest niet voor uit?
Daarnaast een vraag; je geeft aan 'nooit loonsverhoging gehad', wel om gevraagd mag ik hopen?
Die werkgever knijpt in zn handjes met zo'n goedkope FED als jij..
Hier zou gezien je ervaring zeker 900 euro bij kunnen, op z'n minst zelfs.
Ik zou lekker rond gaan kijken.

Geen matches
CrawlFish schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:43:
[...]

Hier kom je toch je nest niet voor uit?
Daarnaast een vraag; je geeft aan 'nooit loonsverhoging gehad', wel om gevraagd mag ik hopen?
Die werkgever knijpt in zn handjes met zo'n goedkope FED als jij..
Hier zou gezien je ervaring zeker 900 euro bij kunnen, op z'n minst zelfs.
Ik zou lekker rond gaan kijken.
Ik heb er zeker om gevraagd. Een keer toen ik een vast contract kreeg (ik was er toen 1,5 jaar) reden was toen dat ik nog meer kon leren en nog niet voldoende gegroeid was (wat ik toen wel kon begrijpen). En dus paar maanden geleden nog een keer weer na ze met het trafficmanager idee kwamen. Maar dat staat in mijn ogen los van het huidige salaris als front end developer

Geen matches
Slickk schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:16:
[...]

Traffic manager heb ik nog niet veel over gehoord, maar als je dat erbij gaat doen voor datzelfde salaris is het wel heel summier. Genoeg project managers, planners, etc die het dubbele verdienen. Laat je niet te snel aan de kant zetten, veel succes met het gesprek. :)

Ik ken natuurlijk niet de gehele situatie en context, maar het zou goed kunnen dat je geslacht in je nadeel werkt. De loonkloof is nog steeds relevant. Heb je toevallig collega's in dezelfde situatie die hetzelfde werk doen? Dan kun je die altijd vragen wat ze verdienen. Salaris geheimhouden voor elkaar is vooral in het voordeel van de werkgever.
Bedankt!

We zijn een klein team waarin ik de enige vrouw ben en daarnaast ook de enige op dit niveau als front end developer. De rest zit er al veeeel langer. Dus vergelijksmateriaal binnen het bedrijf heb ik helaas niet.

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:13
Geen matches
Anoniem: 554652 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:25:
[...]

Bedankt!

We zijn een klein team waarin ik de enige vrouw ben en daarnaast ook de enige op dit niveau als front end developer. De rest zit er al veeeel langer. Dus vergelijksmateriaal binnen het bedrijf heb ik helaas niet.
Ah precies, dat maakt het wel lastig en kun je alleen vergelijken met de markt, waarbij veel andere factoren zoals locatie en verantwoordelijkheid op van toepassing zijn.

Geld is lang niet alles in het leven, maar je wilt gewaardeerd worden op je niveau en wat je levert. Zoals gezegd klopt het gewoon niet dat je €0 verhoging hebt gekregen, los van de inflatiecorrectie wat elk jaar zou moeten gebeuren. Het komt op mij over alsof ze je 'klein houden' maar tegelijk wel meer verantwoordelijkheden geven dan waar je voor betaald wordt. Dat is een mooi compliment en zorgt voor uitdaging in je werk, het is alleen zo dat daar ook wat tegenover mag staan.

Kijk gerust eens om je heen naar vacatures in de buurt en wat ze daar aanbieden qua beginnend salaris, dan krijg je wat meer een beeld van wat je waard bent. Naar mijn idee is dat minimaal €2500 bruto en vind ik de "€1000 meer" uitspraak hierboven echt zo gek nog niet, zeker als je 40 uur werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 710428

Geen matches
Anoniem: 554652 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:25:
[...]

Bedankt!

Dat verklaart ook een beetje het lage salaris. Je wordt gediscrimineerd. Ik vind het gek dat je nu nog überhaupt daar werkt. Na het gesprek over trafficmanager en dan over 3 maanden heel misschien wat centjes erbij, had ik het al afgerond met een ontslag. Je hoopt bij een bedrijf te werken waar ze wel rekening houden met salarisverhogingen, maar er zijn voldoende bedrijven die zo min mogelijk uitbetalen en hun medewerkers daarmee dus niet waarderen. Ik zou even op LinkedIN een berichtje plaatsen dat je opzoek ben naar een baan waar er wel marktconform betaald wordt, genoeg recruiters die alles voor je regelen.

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 11:08

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Anoniem: 554652 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 07:46:
[...]

Ik heb in augustus aangegeven het over mijn salaris te willen hebben. Hier heb ik afhelooen week eindekijk 'reactie' op gehad. Het idee is nu om doelen te stellen voor de rol trafficmanager en na 3 maanden te kijken of ik die behaald heb en op basis daarvan mogelijk een loonsverhoging te krijgen. Dit kwam zo uit het niets dat ik nog niet echt een reactie klaar had. Maar ik zit volgende week met dd baas om dit vorm te geven waarbij in van plan ben aan te gevem dat ik het eigenlijk een raar idee vind. Ik krijg tenslotte al te weinig voor wat ik nu überhaupt doe.
Zoals anderen ook al aangeven: je verdient echt te weinig en het is schandalig dat je er in 2,5 jaar niks bij hebt gekregen. De 'reactie' die je nu hebt gehad is hooguit een vertragingsstrategie. "Doelen stellen voor de rol trafficmanager en daarna MOGELIJK loonsverhoging krijgen". En dan krijg je waarschijnlijk een paar tientjes per maand erbij, terwijl je al een paar honderd te laag zit voor je huidige werk. Ik zou zo snel mogelijk wegwezen daar. Op de huidige markt zijn er kansen genoeg voor front-end developers. Succes.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06
Geen matches
Olaf van der Spek schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:57:
[...]

Ook dan kun je als eerste stap aangeven dat je niet tevreden bent met je salaris, toch?
Maar met welk doel dan? Ze geeft aan dat al gedaan te hebben in het verleden en er geen verbetering heeft plaatsgevonden, onder allerlei smoesjes.

Ik snap echt niet waarom je hier nog meer tijd dan strikt noodzakelijk in zou stoppen, tenzij je het écht écht héél leuk vindt. Ze wordt, imho gewoon genaaid (nofi)

Edit: dit dus:
Anoniem: 554652 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:25:
Ik heb er zeker om gevraagd. Een keer toen ik een vast contract kreeg (ik was er toen 1,5 jaar) reden was toen dat ik nog meer kon leren en nog niet voldoende gegroeid was (wat ik toen wel kon begrijpen). En dus paar maanden geleden nog een keer weer na ze met het trafficmanager idee kwamen. Maar dat staat in mijn ogen los van het huidige salaris als front end developer

[ Voor 32% gewijzigd door Hmmbob op 21-11-2019 19:03 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06
Anoniem: 1240358 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:48:
[...]

Helemaal eens. Ik kan er geen getal aan geven wat een redelijk loon is, maar HBO in de ICT met 2,5 jaar werkervaring voor dat bedrag? Dankje de koekoek, per direct op zoek gaan naar iets nieuws. zoveel bruto is echt he-le-maal niets. Koop je niets voor, huur je niets voor, is echt uitknijpen.

Tussen neus en lippen door zou ik toch zeker rekenen op 2500 tot 3000 euro, en dan denk ik dat je aan de lage kant zit maar ik kan deze getallen niet hard maken. Het fundament voor een langdurige arbeidsrelatie was voor mij nu al verziekt. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard en de bal ligt nu echt niet bij jou als het om vertrouwen komt.
True. Ik heb even een willekeurige front-end vacature bij mijn huidige opdrachtgever gepakt. Ik zie: salaris 4000/maand minimum, +13e maand, +Employee Benefit Budget (dat zal nog eens 9% zijn) voor een HBO rol. Of deze, die begint bij 3150, en dan dus weer 13e maand en 9% EBB. In ieder geval: way above 1800.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hmmbob schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:43:
[...]

True. Ik heb even een willekeurige front-end vacature bij mijn huidige opdrachtgever gepakt. Ik zie: salaris 4000/maand minimum, +13e maand, +Employee Benefit Budget (dat zal nog eens 9% zijn) voor een HBO rol. Of deze, die begint bij 3150, en dan dus weer 13e maand en 9% EBB. In ieder geval: way above 1800.
offtopic:
Dan heeft jouw huidige opdrachtgever die functies recent opnieuw ingeschaald. Tot voor kort was dat allemaal schaal 8-9, oftewel totaal niet spannend...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Batata007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-12-2024
Geen matches
1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

Holy ***, wat wordt jij goed genaaid..
Gelijk een andere baan zoeken imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorum
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13-06 16:07
Geen matches
Members only:

[ Voor 0% gewijzigd door lorum op 29-01-2020 10:38 . Reden: members only ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir_xavier
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-04-2023
Geen matches
Members only:

Ik hoop naar aanleiding van bovenstaand wat feedback en advies te krijgen.

Helaas ben ik sinds indiensttreding niet erg gestegen in salaris. Ik kreeg er wel elk jaar iets bij, meestal tussen 1% en 2%, wat neer komt op inflatie. Onlangs is 2,5% aangeboden. Binnen mijn huidige contract is er geen transparante bonus beschreven en zijn secundaire voorwaarden minimaal.

Om die reden twijfel ik de laatste tijd erg of mijn salaris nog wel marktconform is, ik krijg namelijk heel veel aanvragen en aanbiedingen die financieel gezien interessanter zijn, helemaal v.w.b. secundaire arbeidsvoorwaarden. Aangezien ik het bij mijn huidige werkgever nog erg naar mijn zin heb (sfeer is erg goed), ben ik hier tot heden nog niet op in gegaan. Het is wel verleidelijk, aangezien geld er hard uit vliegt en ik weinig ruimte heb om naast alle vaste lasten nog fatsoenlijk te sparen.

Wanneer ik puur sec naar mijn werkzaamheden, verantwoordelijkheden en ervaring kijk, vind ik mijn salaris laag. Daarnaast, bij mijn laatste beoordelingsgesprek, gaf mijn leidinggevende aan erg tevreden te zijn over mijn inzet en kwaliteit van mijn werkzaamheden. Naast alle projecten waaraan ik heb gewerkt, heb ik dit jaar ook een flinke bijdrage geleverd aan het standaardiseren van onze processen en het verbeteren van de kwaliteit. Hiervoor heb ik enerzijds research gedaan en anderzijds documentatie geschreven die als basis dient voor nieuwe producties en het verbeteren van bestaande producties. Verder ben ik in staat projecten zelfstandig van begin tot eind te kunnen draaien en indien nodig collega’s te begeleiden of aan te sturen. Naast het werken aan projecten heb ik ook andere reguliere taken zoals het meedenken in design, UX en strategische keuzes. Verder heb ik veel kennis van andere zaken, zoals bijvoorbeeld het inrichten van marketing tools als Adwords en Analytics, indien nodig middels Google Tag Manager.

Ik hoop dat jullie op basis van bovenstaand voor wat input kunnen zorgen. En of mijn salaris op basis van jullie mening wel of niet marktconform is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retoohs
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:12
dubbeldekkert schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 18:57:
[...]

Een goed voornemen voor het nieuwe jaar dus, zoals @Edwin88 ook al aangaf, om mezelf te leren programmeren. Heb tijdens m'n studie wel de basics van Java en Python gehad, maar dat was muziek gerelateerd.

Buiten Microsoft certificaten halen, wat zou jou tip zijn qua programmeertaal om in te duiken cq. wat is momenteel relevant?
Er zijn veel talen die relevant zijn, het hangt van af wat je wilt doen.

Ik heb zelf voor Java gekozen. Ik kon daar voor al wat met Python maar daar is weinig werk in te vinden voor een zelfgeschoolde junior.

Javascript -> front-end (backend JS banen zijn er een stuk minder).
PHP -> web development.
Java & C# -> backend applicaties (wat ook vaak web applicaties zijn).

Persoonlijk zou ik Java of C# aanraden. Tenzij je de front-end kant op wilt dan is Javascript de logische keuze.

Wat je ook kiest, zorg dat je een portfolio opbouwt op github of gitlab met eigen projecten. Een portfolio kan veel twijfel wegnemen bij toekomstige werkgevers. Bovendien kan je dan meteen GIT leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 17:15
Geen matches
Members only:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• microcuts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:03
Geen matches
Members only:

[ Voor 6% gewijzigd door microcuts op 15-01-2020 16:44 . Reden: Opmaak en aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackJack
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-04 10:26
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 30
• Opleiding: HBO Informatica
• Werkervaring: 4,5 jaar
• (Woon) Locatie: Geldermalsen

2. Wat doe je:
• Functie: Medior Java developer
• Werkgever/branche: IT dienstverlening in sector telecom/energie
• (Werk) Locatie(s): Den Bosch
• Reistijd: 20 min.
• Werkdruk: Wisselt, de laatste tijd vrij hoog

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): 3050
• Bonus, toeslagen, etc: nvt.
• Dertiende/veertiende maand: nvt.

Zal ook eens meedoen. ;)
Werk bij een erg klein bedrijfje(7 man) met 2 developers. Naast Java development doe ik ook regelmatig System admin en front-end(voornamekijk Angular en Ionic) werkzaamheden. Kennisoverdracht, Quotes, en communicatie klant komen ook vaak op mijn bordje terecht.

[ Voor 17% gewijzigd door JackJack op 17-01-2020 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
Geen matches
Members only:

[ Voor 5% gewijzigd door loopezz op 06-02-2020 13:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Geen matches
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik ben freelancer en heb dus een eigen zaak. Bedragen onderaan zijn dus bedrijfsomzet.

1. Wie ben je:
• Opleiding: Industrieel Ingenieur - ICT
• Werkervaring: 5 jaar
• (Woon) Locatie: Regio Antwerpen

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche: Crypto exchange
• (Werk) Locatie(s): Thuiswerk / Hong Kong
• Aantal vakantiedagen: 21
• Gewerkte uren/week: +-50
• Reistijd: 0
• Werkdruk: Hoog

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): 12.500 USD
• Vakantiegeld: n.v.p.
• Bonus, toeslagen, etc: +50% van salaris
• Dertiende/veertiende maand: n.v.p.
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): 150.000 USD (zonder bonus)

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: n.v.p.
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: n.v.p.
• Mobiliteit per jaar: betaalde vluchten naar Hong Kong / accomodatie
• Overige: Laptop, GSM
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): 150.000 USD (zonder bonus)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• devmeneer
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-06 23:22
Geen matches
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lunaticz0r
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 29
• Opleiding: HBO Communicatie & Multimedia Design
• Werkervaring: 4 jaar UX/Design en (junor) 6jaar ervaring front-end. Sinds kort XML/Java (appdev) opgepakt.
• (Woon) Locatie: Den Haag

2. Wat doe je:
• Functie: Medior UX/UI & Junior Front-end Developer
• Werkgever/branche: IT/Dienstverlening
• (Werk) Locatie(s): Den Haag
• Uren/week: 36
• Reistijd: 40m
• Werkdruk: Medium/Hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): 3.100+ op basis van 36u p/w.
• Vakantiegeld: 8,00% (2922,-)
• Dertiende/veertiende maand: Eindejaarsuitkering 5,58% (1583,-)
• Pensioeninleg per jaar: 8%
• Overige: Macbook van de zaak
• Winstdeling/bonus: Ja
Opleidingsbudget: Ja, niet zeker hoeveel, maar nog geen limiet gehoord.

Fulltime (lees: 36 uur) Enige UX/UI designer in het team met dus een relatief hoge (werk)-druk. Ontwikkel schermen in Sketch en XML(Android Studio) voor een nieuwe App, welke gebruikt wordt door gebruikers om incidenten aan te nemen/af te ronden/verkoop onderdelen aan de weg etc.

Ik zit in een schaalmodel, wat ik opzich niet erg vindt. Echter merk ik dat ik (misschien te snel) wil klimmen in mijn salaris. Ik voel dat de druk die op mij ligt zodanig hoog is dat ik dit echter wel verdien. Helaas werkt de dienstverlenener niet zo en zal ik elk jaar een vast percentage stijgen. Ik krijg veel verzoeken/job offers maar het CAO is zodanig goed van mijn werkgever dat ik hier graag nog blijf werken voor minimaal 2jaar.

Eigen sportschool (ik kickboks zelf, dus de bokszak in de sportschool daar is goud waard voor mij), lease (heb geen rijbewijs dus dit valt voor mij weg), flex werktijden, dagen thuiswerken ook mogelijk en de ziekste macbook gekregen (zelf om gevraagd uiteraard). Ze zijn er echt voor de werknemer, en dat voel je wel!

Zelf ben ik nu echter zoekende naar wat het gemiddelde salaris is voor iemand van mijn niveau, en of ik daar nog wat mee kan doen, be it in the long run. Ook wil ik mijzelf ontwikkelen naar een specialisatie naast het UX gedeelte, echter nog niet zeker of ik JAVA echt helemaal wil oppakken, of dat ik toch iets wil zoeken in Branding/UI/Vormgeving.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dragonwing
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-03-2021
Geen matches
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 16:01
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 30
• Opleiding: HBO - Communication & Multimedia Design
• Werkervaring: 6
• (Woon) Locatie: Amersfoort

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche: ICT
• (Werk) Locatie(s): Utrecht
• Aantal vakantiedagen*: 22
• Reistijd**: 40min
• Werkdruk: Laag

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 5300
• Vakantiegeld: € 5100
• Bonus, toeslagen, etc: €650 per maand
• Dertiende/veertiende maand: € 5300
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): ~ € 82.000

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg ~ €19.000
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: Collectief
• Mobiliteit per jaar: k/m vergoeding tot €185 of volledige OV vergoeding
• Overige: Laptop en telefoon van de zaak
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): ~ €101.000
Sommige bedragen zijn geschat omdat ik niet de exacte bedragen nu voor ogen heb. Ben in ieder geval zeer tevreden, in een paar jaar tijd mijn inkomen verdubbeld. Van broekie naar brutale ervaren kracht :+

[ Voor 8% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 06-07-2020 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
Geen matches
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• generaal_b
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 29-11-2020
1. Wie ben je:
• Opleiding: HBO informatica
• Werkervaring: 0

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche:
• Aantal vakantiedagen: 26
• Reistijd: 5 minuten

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 2400
• Vakantiegeld: € 8%
• Bonus, toeslagen, etc: € 0
• Dertiende/veertiende maand: € 0
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 31104

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: € 0
• Type pensioenregeling / pensioenfonds:
• Mobiliteit per jaar:
• Overige: laptop
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande):

Was zelf redelijk tevreden met het aanbod. Eerste baan met 0 ervaring. Mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

generaal_b schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:01:
1. Wie ben je:
• Opleiding: HBO informatica
• Werkervaring: 0

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche:
• Aantal vakantiedagen: 26
• Reistijd: 5 minuten

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 2400
• Vakantiegeld: € 8%
• Bonus, toeslagen, etc: € 0
• Dertiende/veertiende maand: € 0
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 31104

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: € 0
• Type pensioenregeling / pensioenfonds:
• Mobiliteit per jaar:
• Overige: laptop
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande):

Was zelf redelijk tevreden met het aanbod. Eerste baan met 0 ervaring. Mening?
Basissalaris is prima, maar het gebrek aan pensioeninleg en reiskostenvergoeding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Geen matches
1. Wie ben je:
• Opleiding: CMD, HBO niveau

2. Wat doe je:
• Functie: Front end devloper en UX designer
• Werkgever/branche: Financieel
• Aantal vakantiedagen: 29
• Reistijd: 15min

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €3500
• Vakantiegeld: €8%
• Bonus, toeslagen, etc: discretionair, 1000 gehad dit jaar
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 46360

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: 6%
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: beleggen, beFrank
• Overige: 0
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 49141.6

Dit is het salaris dat ik heb bedongen toen ik hier kwam werken, voorwaarde was dat er een senior front ender was die mij kon helpen verder te leren. Deze persoon bleek echter veel meer junior dan ik en is inmiddels ontslagen, er is nooit een vervanger gekomen. Er is wel meer werk dus ik doe in principe voor twee man werk op het moment (lukt goed momenteel). 1 van mijn werkzaamheden is het opzetten van een platform waar een ontwikkeltijd van twee jaar voor staat, hiervoor maak ik alle technische front end keuzes, wireframes en een gedeelte grafisch design. Volgens mij is dit salaris niet slecht maar kan ik wel meer krijgen vanwege de verantwoordelijkheden?

BUH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheel
Geen matches
Aapiethaaap schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:47:
1. Wie ben je:
• Opleiding: CMD, HBO niveau

2. Wat doe je:
• Functie: Front end devloper en UX designer
• Werkgever/branche: Financieel
• Aantal vakantiedagen: 29
• Gewerkte uren/week: 30
• Reistijd: 15min

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €3500
• Vakantiegeld: €8%
• Bonus, toeslagen, etc: discretionair, 1000 gehad dit jaar
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 46360

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: 6%
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: beleggen, beFrank
• Overige: 0
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 49141.6

Dit is het salaris dat ik heb bedongen toen ik hier kwam werken, voorwaarde was dat er een senior front ender was die mij kon helpen verder te leren. Deze persoon bleek echter veel meer junior dan ik en is inmiddels ontslagen, er is nooit een vervanger gekomen. Er is wel meer werk dus ik doe in principe voor twee man werk op het moment (lukt goed momenteel). 1 van mijn werkzaamheden is het opzetten van een platform waar een ontwikkeltijd van twee jaar voor staat, hiervoor maak ik alle technische front end keuzes, wireframes en een gedeelte grafisch design. Volgens mij is dit salaris niet slecht maar kan ik wel meer krijgen vanwege de verantwoordelijkheden?
Heel behoorlijk maandsalaris toch, gezien 30 uur en je werkervaring (en kennelijk ingeschaald als junior). Het verbaast me altijd wel als men kennelijk het werk van 2 man kan doen en dat als goed te doen kwalificeert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordygrunn

jordygrunn

Developer

Geen matches
Ook van mij even een update. Een nieuwe werkgever sinds iets meer als een jaar. Ik hoor graag wat jullie er van vinden. Alvast bedankt!

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

jordygrunn schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:23:
Ook van mij even een update. Een nieuwe werkgever sinds iets meer als een jaar. Ik hoor graag wat jullie er van vinden. Alvast bedankt!

***members only***
Als ik zoek op de functie front-end developer in dit topic en kijk naar relevante werkjaren + leeftijd vind ik je toch wel iets van 300 - 400 euro te laag zitten per maand. Nu zit je wel in Groningen, dus wellicht dat dit nog uitmaakt tov de Randstad bijv.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordygrunn

jordygrunn

Developer

Notna schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:35:
[...]

Als ik zoek op de functie front-end developer in dit topic en kijk naar relevante werkjaren + leeftijd vind ik je toch wel iets van 300 - 400 euro te laag zitten per maand. Nu zit je wel in Groningen, dus wellicht dat dit nog uitmaakt tov de Randstad bijv.
Ik hoor inderdaad wel vaker dat ik meer kan verdienen bij een andere werkgever. Ik moet ook toegeven dat mensen in de randstad vaak meer verdienen dan in het noorden (uitgaven zijn daar ook hoger). Het vinden van een juiste werkgever is al een uitdaging: Ik wil niet zomaar naar een andere werkgever en wil het liefst zonder een recruiter de juiste baan vinden.

Ik zit er momenteel wel mee dat ik eigenlijk geen pensioen heb. Ook als ik kijk naar mijn werkdruk. Ik werk best vaak over als ik kijk naar mijn vorige werkgever. Per maand denk ik dat ik zeker 20 uur extra maak. Ik vind het niet erg om zo nu en dan over te werken maar het moet geen standaard worden.

De laatste tijd heb ik mij wat verdiept in React en wil ik wat meer JavaScript frameworks beheersen (Zoals VueJS) zodat ik mij kan onderscheiden van mijn concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
jordygrunn schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:21:
[...]

Ik hoor inderdaad wel vaker dat ik meer kan verdienen bij een andere werkgever. Ik moet ook toegeven dat mensen in de randstad vaak meer verdienen dan in het noorden (uitgaven zijn daar ook hoger). Het vinden van een juiste werkgever is al een uitdaging: Ik wil niet zomaar naar een andere werkgever en wil het liefst zonder een recruiter de juiste baan vinden.

Ik zit er momenteel wel mee dat ik eigenlijk geen pensioen heb. Ook als ik kijk naar mijn werkdruk. Ik werk best vaak over als ik kijk naar mijn vorige werkgever. Per maand denk ik dat ik zeker 20 uur extra maak. Ik vind het niet erg om zo nu en dan over te werken maar het moet geen standaard worden.

De laatste tijd heb ik mij wat verdiept in React en wil ik wat meer JavaScript frameworks beheersen (Zoals VueJS) zodat ik mij kan onderscheiden van mijn concurrenten.
Ik denk dat het in jouw geval komt omdat je bij een marketingbureau zit, waar developers wel vaker niet op waarde worden geschat (of je hebt kansen laten liggen bij onderhandeling :> ). Het ligt er dan ook maar net aan hoe 'diep' jouw front-end kennis reikt; voor de één is een front-ender iemand die een elke maand een mooie website de lucht in moet krijgen met enkel html en css, voor de ander is dat iemand die werkt aan een groter platform en gebruik maakt van een complexere backend, javascript, etc.

Ondanks dat zijn het toch mooie stappen? Bijna 600 bruto in minder dan twee jaar, je hebt veel geleerd, doet blijkbaar nog steeds veel kennis op en omdat je het uit kunt leggen aan collega's bewijst het dat je het ook goed beheerst. Vooral zo doorgaan, geld is ook niet alles en er zijn legio aan mogelijkheden in Groningen om als front-ender door te groeien (en wellicht stappen te maken naar andere bedrijven). Die 3k komt er wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Slickk op 08-09-2020 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordygrunn

jordygrunn

Developer

Slickk schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:59:
[...]

Ik denk dat het in jouw geval komt omdat je bij een marketingbureau zit, waar developers wel vaker niet op waarde worden geschat (of je hebt kansen laten liggen bij onderhandeling :> ). Het ligt er dan ook maar net aan hoe 'diep' jouw front-end kennis reikt; voor de één is een front-ender iemand die een elke maand een mooie website de lucht in moet krijgen met enkel html en css, voor de ander is dat iemand die werkt aan een groter platform en gebruik maakt van een complexere backend, javascript, etc.
Dat denk ik ook inderdaad. Wij kunnen alle salarisschalen inzien en een front-end developer verdient binnen mijn huidige werkgever max. 3k. Wij verdienen binnen het bedrijf (qua functie) het minste naast de telefoniste. Ik heb ook al vaker aangegeven dat ik dat wel raar vind: Wij doen uiteindelijk het werk waarom het draait: Een goed functionerende website.

Ik snap inderdaad dat er zeker verschil zit qua developers met kennis. Zelf ontwikkel ik voor een groot (landelijk) bekend vastgoedbedrijf (klant van mijn werkgever) in Laravel (En doe ik naast mijn front-end werkzaamheden dus ook back-end).

Bij mijn laatste onderhandeling ben ik wat 'harder' geweest en heb ik aangegeven dat mijn salaris omhoog moet maar gaven ze aan dat dit momenteel financieel niet haalbaar is voor het bedrijf. Zij hebben mij toen geen loonsverhoging gegeven en stelde voor om binnen 6 maanden terug te komen met de loonsverhoging + een extra loonsverhoging aan het einde van het jaar.

Dat eerste is inmiddels een feit. Dat tweede zullen we aan het einde van het jaar zien. (Dan ga ik naar € 2460)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
jordygrunn schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:07:
[...]

Dat denk ik ook inderdaad. Wij kunnen alle salarisschalen inzien en een front-end developer verdient binnen mijn huidige werkgever max. 3k. Wij verdienen binnen het bedrijf (qua functie) het minste naast de telefoniste. Ik heb ook al vaker aangegeven dat ik dat wel raar vind: Wij doen uiteindelijk het werk waarom het draait: Een goed functionerende website.

Ik snap inderdaad dat er zeker verschil zit qua developers met kennis. Zelf ontwikkel ik voor een groot (landelijk) bekend vastgoedbedrijf (klant van mijn werkgever) in Laravel (En doe ik naast mijn front-end werkzaamheden dus ook back-end).

Bij mijn laatste onderhandeling ben ik wat 'harder' geweest en heb ik aangegeven dat mijn salaris omhoog moet maar gaven ze aan dat dit momenteel financieel niet haalbaar is voor het bedrijf. Zij hebben mij toen geen loonsverhoging gegeven en stelde voor om binnen 6 maanden terug te komen met de loonsverhoging + een extra loonsverhoging aan het einde van het jaar.

Dat eerste is inmiddels een feit. Dat tweede zullen we aan het einde van het jaar zien. (Dan ga ik naar € 2460)
Ik had m'n bericht nog ge-edit met een tweede alinea erbij, hopelijk heb je die niet gemist. :)

Ja de verantwoording voor welk salaris je waard bent wordt steeds lastiger te zeggen als je niet makkelijk aan kunt tonen hoeveel geld of omzet je voor het bedrijf oplevert. Dat is nu eenmaal het schaakspelletje wat gespeeld wordt, een geluk voor jou dat het aanbod aan developers in het Noorden matig is waardoor je meer kunt gaan vragen. Een management-functie krijgt vaak meer betaald dan een operationele functie, terwijl wat doet een manager eigenlijk? ;)

Compleet afhankelijk van je privé-situatie uiteraard, maar je komt nu wel in een wat voor mij persoonlijk een irritante periode was; je bruto-salaris gaat er (flink) op vooruit, maar als je kijkt wat je netto overhoudt aan het eind van de maand dan lijkt het alsof er geen vooruitgang is. Komt omdat je langzamerhand minder/geen recht meer hebt op toeslagen zoals huur- en zorgtoeslag. Het is mooi om niet meer afhankelijk te zijn van de overheid, maar het was voor mij in het begin even een 'waar doe ik het eigenlijk voor'-gevoel toen ik huurtoeslag terug moest betalen (wel rekening mee gehouden, gelukkig).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thlst
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
jordygrunn schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:21:
Ik zit er momenteel wel mee dat ik eigenlijk geen pensioen heb.[...]
Per maand denk ik dat ik zeker 20 uur extra maak.
werkdruk [...] erg hoog
een front-end developer verdient binnen mijn huidige werkgever max. 3k
Ik zou bij deze werkgever niet te lang blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-06 08:52
jordygrunn schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:07:
[...]

Dat denk ik ook inderdaad. Wij kunnen alle salarisschalen inzien en een front-end developer verdient binnen mijn huidige werkgever max. 3k.

heb ik aangegeven dat mijn salaris omhoog moet maar gaven ze aan dat dit momenteel financieel niet haalbaar is voor het bedrijf.

(Dan ga ik naar € 2460)
Ik zou eens om je heen gaan kijken. Er zijn best werkgevers in je regio te vinden die een front-end ontwikkelaar wel kunnen waarderen en daar naar betalen. Om je eigen waarde op te krikken zou je ook eens kunnen kijken en bewegen richting UX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gagenkraft
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-05 13:14
Geen matches
Members only:

[ Voor 4% gewijzigd door Gagenkraft op 23-09-2020 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 17:15
Geen matches
Members only:

[ Voor 14% gewijzigd door Nibo op 30-03-2021 19:55 . Reden: Edit nadat ik er gestart ben er een beter beeld van heb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdzr
Geen matches
Members only:

Best wat stappen gemaakt afgelopen jaar, maar denk toch dat er hier nog wel wat meer mogelijk is. Ga steeds meer de rol van business analist, projectleider etc vullen waardoor er meer verantwoordelijkheid mijn kant op gaat komen.

6.8 kWp op zuid en west

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Geen matches
In februari begin ik bij mijn nieuwe werkgever. (oud)

Members only:

Zelf erg tevreden met deze overstap. Qua maandsalaris lijkt het niet zo'n grote opstap, maar met een dertiende (en mogelijk veertiende maand) ga ik er toch ruim 50% op vooruit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:04
Geen matches
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galanthus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-02 10:54
Ik denk doe ook mee! Ben zeer geïnteresseerd om te weten of ik nou te weinig verdien. Onlangs een vast contract gekregen 200 brutto meer gaan verdienen. Maar als ik dan op het internet kijk overal zie ik brutto minimaal gemiddeld 3600 pm en als je dan bij Indeed kijkt zie je max 3500 :D.

Te snel akkoord gegaan met een bod.. nou vraag ik mij af kan je hier nog uit komen en meer gaan vragen op een normale manier?

Eigenaar gaf vaker aan van "Ja, moet wel eerlijk zijn tegen over de anderen". Maar dan heb ik zoiets van ik ben enige developer en zijn collega's die compleet iets anders doen voornamelijk designers & concepters. Hun betalen mijn huur en rekeningen niet ik werk voor mijzelf.

Ik ben maanden nu enige developer en heb binnenkort weer een gesprek. Ze willen momenteel niemand aannemen om kosten te besparen. Oud collega is vertrokken na 7 jaar. Dan zou het niet zo een probleem moeten zijn lijkt mij om meer te vragen.

Proberen te onderhandelen of verder zoeken? Wat vinden jullie?

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 32
• Opleiding: MBO4 IT
• Werkervaring: 8 jaar
• (Woon) Locatie: ROtterdam

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche: internetbureau (brand ontwikkeling etc)
• (Werk) Locatie(s): Rotterdam
• Aantal vakantiedagen:24
• Reistijd: 15 minuten OV
• Werkdruk: varierend

3. Wat verdien je:
• Vakantiegeld: 2.928,00.
• Bonus, toeslagen, etc: nvt
• Dertiende/veertiende maand: nvt

• Type pensioenregeling / pensioenfonds: geen
• Mobiliteit per jaar: geen
• Overige: 40 euro telefoonvergoeding

[ Voor 4% gewijzigd door Galanthus op 28-01-2021 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Galanthus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:44:
Ik denk doe ook mee! Ben zeer geïnteresseerd om te weten of ik nou te weinig verdien. Onlangs een vast contract gekregen 200 brutto meer gaan verdienen. Maar als ik dan op het internet kijk overal zie ik brutto minimaal gemiddeld 3600 pm en als je dan bij Indeed kijkt zie je max 3500 :D.

Te snel akkoord gegaan met een bod.. nou vraag ik mij af kan je hier nog uit komen en meer gaan vragen op een normale manier?

Eigenaar gaf vaker aan van "Ja, moet wel eerlijk zijn tegen over de anderen". Maar dan heb ik zoiets van ik ben enige developer en zijn collega's die compleet iets anders doen voornamelijk designers & concepters. Hun betalen mijn huur en rekeningen niet ik werk voor mijzelf.

Ik ben maanden nu enige developer en heb binnenkort weer een gesprek. Ze willen momenteel niemand aannemen om kosten te besparen. Oud collega is vertrokken na 7 jaar. Dan zou het niet zo een probleem moeten zijn lijkt mij om meer te vragen.

Proberen te onderhandelen of verder zoeken? Wat vinden jullie?

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 32
• Opleiding: MBO4 IT
• Werkervaring: 8 jaar
• (Woon) Locatie: ROtterdam

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche: internetbureau (brand ontwikkeling etc)
• (Werk) Locatie(s): Rotterdam
• Aantal vakantiedagen:24
• Reistijd: 15 minuten OV
• Werkdruk: varierend

3. Wat verdien je:
• Vakantiegeld: 2.928,00.
• Bonus, toeslagen, etc: nvt
• Dertiende/veertiende maand: nvt

• Type pensioenregeling / pensioenfonds: geen
• Mobiliteit per jaar: geen
• Overige: 40 euro telefoonvergoeding
In Rotterdam kan je als frontender wel wat beters vinden. Bij wijze van spreken zit er op elke hoek wel een internetbureau, inclusief een hoop van de grote jongens die uurtarieven rekenen waar de detachering nog wat van kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02-2023
@blauwbanaantje back-end developer in welke taal? En inderdaad, tegen welk uurtarief op dit moment?

Ik zie hier goede developers (van java en front-end tot en met low-code) met 10+ jr werkervaring standaard tussen de 4000 en 5000 per maand opstrijken, minimaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:17
Geen matches
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 15:03
Geen matches

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alej97
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Geen matches
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exaltion
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-12-2024
Geen matches
Members only:

[ Voor 33% gewijzigd door exaltion op 29-04-2021 14:23 . Reden: Ik wilde eerst bekijken of de membersonly tag werkte zoals ik dacht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan_97
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-06-2022
Geen matches
Ik heb het gevoel dat ik te weinig verdien op mijn huidige werkplek, zeker gezien mijn afgeronde HBO studie. Kunnen mensen dit beamen, of is het logisch dat je als junior nog niet zoveel verdiend?
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesiredPeanut
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-05 10:15
Geen matches
daan_97 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:59:
Ik heb het gevoel dat ik te weinig verdien op mijn huidige werkplek, zeker gezien mijn afgeronde HBO studie. Kunnen mensen dit beamen, of is het logisch dat je als junior nog niet zoveel verdiend?

***members only***
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:54
Ga daar alsjeblieft zo snel mogelijk weg. Zelfs als beginnende Front-end engineer kan je veel meer verdienen. Omgeving Rotterdam kent werkgevers genoeg. Stuur je CV naar een paar bedrijven en kijk wat je kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JesseRT
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 13:05
Geen matches
TLDR: Advies gezocht voor een voorstel loonsverhoging

Pagina: 1 2 3

Let op:
De TS is geüpdatet: voor het posten van lijstjes graag het nieuwe format gebruiken.

Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussiëren Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif. Verplaatst dan de discussie naar Algemeen arbeidsmarkt topic
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.

Uiteraard is hier ook het verbod op werving (in de breedste zin van het woord) van toepassing.

Laatste puntje:
Kloon-accounts zijn niet toegestaan. Meen je dat je een reden hebt waarom deze regel niet voor jou zou hoeven gelden, neem dan vooraf contact op met een moderator, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen.