Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik hoop naar aanleiding van bovenstaand wat feedback en advies te krijgen.
Helaas ben ik sinds indiensttreding niet erg gestegen in salaris. Ik kreeg er wel elk jaar iets bij, meestal tussen 1% en 2%, wat neer komt op inflatie. Onlangs is 2,5% aangeboden. Binnen mijn huidige contract is er geen transparante bonus beschreven en zijn secundaire voorwaarden minimaal.
Om die reden twijfel ik de laatste tijd erg of mijn salaris nog wel marktconform is, ik krijg namelijk heel veel aanvragen en aanbiedingen die financieel gezien interessanter zijn, helemaal v.w.b. secundaire arbeidsvoorwaarden. Aangezien ik het bij mijn huidige werkgever nog erg naar mijn zin heb (sfeer is erg goed), ben ik hier tot heden nog niet op in gegaan. Het is wel verleidelijk, aangezien geld er hard uit vliegt en ik weinig ruimte heb om naast alle vaste lasten nog fatsoenlijk te sparen.
Wanneer ik puur sec naar mijn werkzaamheden, verantwoordelijkheden en ervaring kijk, vind ik mijn salaris laag. Daarnaast, bij mijn laatste beoordelingsgesprek, gaf mijn leidinggevende aan erg tevreden te zijn over mijn inzet en kwaliteit van mijn werkzaamheden. Naast alle projecten waaraan ik heb gewerkt, heb ik dit jaar ook een flinke bijdrage geleverd aan het standaardiseren van onze processen en het verbeteren van de kwaliteit. Hiervoor heb ik enerzijds research gedaan en anderzijds documentatie geschreven die als basis dient voor nieuwe producties en het verbeteren van bestaande producties. Verder ben ik in staat projecten zelfstandig van begin tot eind te kunnen draaien en indien nodig collega’s te begeleiden of aan te sturen. Naast het werken aan projecten heb ik ook andere reguliere taken zoals het meedenken in design, UX en strategische keuzes. Verder heb ik veel kennis van andere zaken, zoals bijvoorbeeld het inrichten van marketing tools als Adwords en Analytics, indien nodig middels Google Tag Manager.
Ik hoop dat jullie op basis van bovenstaand voor wat input kunnen zorgen. En of mijn salaris op basis van jullie mening wel of niet marktconform is.