Xiaomi introduceert twee nieuwe 8 en 10"-tablets: de Mi Pad 4 (Plus). Het tablets draaien op Android en beschikt over een Snapdragon 660-soc. Er komen twee varianten beschikbaar, één met alleen wifi en een 4g-versie. Volgens de aankondiging van Xiaomi gaat het om een tablet met een 8"-scherm en een resolutie van 1920x1200 pixels in een verhouding van 16:10, de Plus versie krijgt een 10" scherm met dezelfde resolutie. De aanwezige Snapdragon 660-midrange-soc van Qualcomm werd in 2017 door de Amerikaanse chipmaker aangekondigd en beschikt over vier kernen op 2,2GHz en vier lager geklokte kernen op 1,8Ghz. Er zijn verschillende geheugenconfiguraties beschikbaar: 3GB ram met 32GB opslag of 4GB ram met 64GB opslag. De Plus versie is ook te krijgen in 4GB ram met 128GB opslag. De lte-versie is er alleen in die laatste configuratie. Het geheugen is uit te breiden met een micro-sd-kaart. Volgens Xiaomi zijn de ondersteunde 4g-banden de nummers 1, 3, 5, 7 en 8. Band 20 ontbreekt dus. De Plus heeft een accu met een capaciteit van 8620mAh, waar de non-Plus een capaciteit heeft van 6000mAh, maar ondersteuning voor snelladen ontbreekt. Aan de achterkant is een dertienmegapixelcamera aanwezig, terwijl er een vijfmegapixelmodel aan de voorkant zit waarmee gezichtsontgrendeling mogelijk is. Er is bovendien ondersteuning voor bluetooth 5.0 en wifi ac. De tablet heeft een 3,5mm- en een usb-c-aansluiting.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Zou kijkje nemen op Banggood, met PDM verzendingdafz0r schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:11:
ik had de mijne besteld op die aliexpress xiaomi store met spain warehouse maar die kunnen niet naar belgië sturen?
Wat is een goeie plaats om hem te bestellen zonder import/tax fees?
1 x Xiaomi Mi Pad 4 Plus 4GB/64GB LTE Tablet , 19 September besteld, 2 oktober geleverd. EGlobal, toen 281 euro met verzekerde verzending.
[ Voor 181% gewijzigd door Spice op 03-10-2018 11:44 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Het is nog best een zoektocht om de mi pad 4 plus 128gb te vinden voor een redelijke prijs. Zie veel prijzen van rond de 300 maar dan komen er nog importkosten bij. Gearbest ligt hoger qua prijs maar dan weer geen importkosten. Eglobal heeft niks op voorraad.
Hopelijk komen er met Black Friday/Cyber monday nog leuke aanbiedingen voorbij
Hopelijk komen er met Black Friday/Cyber monday nog leuke aanbiedingen voorbij
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Aliexpress is voor de 128 GB LTE versie nog steeds rond de 350 EUR plus rond 20 euro importtax. Is deze prijs redelijk of te hoog? Zie: https://goo.gl/KNZ55u
Ik kom op ali express op 317.30 met DHL shipping, ik zie verder niet waar ik die 20 euro tax kan instellen die jij noemd.
Op bang good kom ik op 335 euro met PDM shipping.
Maar ook daar zie ik geen garantie dat hij niet bij de douane terrecht komt, en je er nog een vet bedrag boven op krijgt
Ik zie op ali express wel andere aanbieders staan, waar de shipping op ongeveer 37 euro komt met DHL. Daar staat wel bij duty paid, dus daar zou je geen customs meer op moeten krijgen...
Dan kom je tegen de 340 totaal aan... Nog steeds een goede deal lijkt me!
Maar ook daar zie ik geen garantie dat hij niet bij de douane terrecht komt, en je er nog een vet bedrag boven op krijgt
Ik zie op ali express wel andere aanbieders staan, waar de shipping op ongeveer 37 euro komt met DHL. Daar staat wel bij duty paid, dus daar zou je geen customs meer op moeten krijgen...
[ Voor 30% gewijzigd door MadButch op 22-11-2018 10:12 ]
Die 20 dollar staat in de reviews van kopers. Ik wacht nog even tot de prijzen wat zakken.
Pdm is met garantie dat er geen extra kosten bij komen. Overigens kan het goedkoper. Ik kwam uit op 280 met een kortingscode.MadButch schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:05:
Ik kom op ali express op 317.30 met DHL shipping, ik zie verder niet waar ik die 20 euro tax kan instellen die jij noemd.

Weet die overigens niet uit m'n hoofd. Gearbest ging nog kijken of ze mee konden gaan in die prijs maar ik ben niet hoopvol gestemd. Hoor ik niks ga ik zaterdag bij banggood bestellen. Banggood verwacht 26 november te tablets te gaan verzenden.
Edit:
Shit, code opgezocht maar is nu verlopen. Had ik hem nu toch maar eerder besteld
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 22-11-2018 19:44 ]
Nog even wachten dus :-)
Is deze tablet nu sneller dan de Galaxy Tab S4?
En hoe zit het met de ROM, taal en Google Play?
Is deze tablet nu sneller dan de Galaxy Tab S4?
En hoe zit het met de ROM, taal en Google Play?
[ Voor 67% gewijzigd door wvkreg op 22-11-2018 20:40 ]
Hier is dan nog een verkoper die de Tab 4 Plus 128GB/Black incl. verzending voor € 297,48 verkoopt, maar dan heb je wel weer de kans dat er nog een importtax overheen gegooid wordt.
and thanks for all the fish.
Heb afgelopen weekend 279 betaald (273 zonder 'verzekering') voor de mi pad 4 plus 128gb zonder verder risico op extra importkosten.
Gedaan bij banggood met de code 12cd11
De code werkt volgens mij nog steeds.
ik zie idd de zwarte met 128 met die code op 272 euro maar hoezo zonder verder risico op extra import kosten dan? (want het komt uit HK) (heb 1x eerder via banggood media speler besteld en kon ik gewoon extra betalen..)l3art schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:38:
Heb afgelopen weekend 279 betaald (273 zonder 'verzekering') voor de mi pad 4 plus 128gb zonder verder risico op extra importkosten.
[hm helaas geen multi language en ook niet in gold]
[ Voor 14% gewijzigd door quorumz op 26-11-2018 19:29 ]
Omdat via European Direct Mail je geen import kosten betaald. Het duurt wat langer omdat het eerst maar een ander land gaat binnen Europa waar geen import kosten betaald hoeven te worden en van daar door naar NL.quorumz schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:26:
[...]
ik zie idd de zwarte met 128 met die code op 272 euro maar hoezo zonder verder risico op extra import kosten dan? (want het komt uit HK) (heb 1x eerder via banggood media speler besteld en kon ik gewoon extra betalen..)
[hm helaas geen multi language en ook niet in gold]
aah ok thanks. is hij zelf te flashen naar de multi language versie met google play?l3art schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:33:
[...]
Omdat via European Direct Mail je geen import kosten betaald. Het duurt wat langer omdat het eerst maar een ander land gaat binnen Europa waar geen import kosten betaald hoeven te worden en van daar door naar NL.
Volgens mij moet dat kunnen ja, maar hoe precies ga ik me nog in verdiepen. Volgens mij moet je hem dan eerst rootenquorumz schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:35:
[...]
aah ok thanks. is hij zelf te flashen naar de multi language versie met google play?
Hij werkt idd nog steeds, harstikke bedankt!l3art schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:38:
Ik heb hem net besteld, met een flip case. Kerst kadeau voor het vrouwtje
oh krijg nou wat, er is ook een global version: https://www.banggood.com/...category&cur_warehouse=CN oh gaap daar werkt de code weer niet op..l3art schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:53:
[...]
Volgens mij moet dat kunnen ja, maar hoe precies ga ik me nog in verdiepen. Volgens mij moet je hem dan eerst rooten
[ Voor 4% gewijzigd door quorumz op 27-11-2018 08:04 ]
Dat had ik nog niet gezien. Dan maar gewoon flashen.quorumz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:03:
[...]
oh krijg nou wat, er is ook een global version: https://www.banggood.com/...category&cur_warehouse=CN oh gaap daar werkt de code weer niet op..
Edit:
Banggood een bericht gestuurd, het kan eventueel nog omgeruild worden, maar ik twijfel. Las op een forum dat er geen officiële global roms zijn. Dan misschien maar wachten en zelf miui 10 van Xiaomi.eu er op zetten
[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 27-11-2018 09:21 ]
ja op andere posts las ik ook dat er geen global rom is.l3art schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:05:
[...]
Dat had ik nog niet gezien. Dan maar gewoon flashen.
Edit:
Banggood een bericht gestuurd, het kan eventueel nog omgeruild worden, maar ik twijfel. Las op een forum dat er geen officiële global roms zijn. Dan misschien maar wachten en zelf miui 10 van Xiaomi.eu er op zetten
ik neem aan dat de miui 10 dan via OTA gaat? want dat kan dan juist op die versie
Ach net bericht dat m'n Mi Pad 4 Plus verzonden is. Kan dus niet eens meer de global versie krijgen. Ook weer opgelost.
Vandaag een Mi Pad 4 4/64GB wifi besteld voor €185 + 31.
https://www.honorbuy.com/...-4-64gb-tablet-black.html
Was me die 31 extra wel waard voor snelle Shipping vanuit EU en gegarandeerd geen gedoe met douane.
Volgens DHL morgen geleverd vanuit Italië!
[Update] Inderdaad de dag erna binnen! Moet helaas 360u wachten voordat ik kan unlocken.
https://www.honorbuy.com/...-4-64gb-tablet-black.html
Was me die 31 extra wel waard voor snelle Shipping vanuit EU en gegarandeerd geen gedoe met douane.
Volgens DHL morgen geleverd vanuit Italië!
[Update] Inderdaad de dag erna binnen! Moet helaas 360u wachten voordat ik kan unlocken.
[ Voor 24% gewijzigd door iisworks op 07-12-2018 13:49 ]
Iemand ervaring met deze site?
https://www.xiaomiproducts.nl/xiaomi-mi-pad-4-3gb-32gb.html
Misschien niet de goedkoopste, maar dan gaat het wel sneller
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
hmm...terwijl die met wat geduld voor zon 175 euro te krijgen is (incl douane)...dapluiz schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:10:
Iemand ervaring met deze site?
Heb ook de plus 4G + 128gb besteld voor 279 bij banggood met coupon e8c794. Is met verzekering en geen douane. Ben eens benieuwd.
Volgens mij zijn er hier al verschillende opties genoemd. Wat versta jij onder 'het best'? Het goedkoopste? Het snelste in huis? Wat heb je zelf al gevonden? Waarom twijfel je?Anoniem: 1007017 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:15:
Waar kan je de mi pad 4 het best bestellen? Iemand tips?
Eigen inzet wordt altijd erg gewaardeerd hier op GoT.
Anoniem: 1007017
Ik zag op gearbest een aanbieding, weet alleen niet hoe dat gaat met invoer kosten? Misschien weet jij daar meer over?
Zit zelf ook te kijken naar deze Tablet, heb al heel wat afgezocht maar die op Gearbest is toch de beste aanbieding op dit moment.
Anoniem: 1007017 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:14:
Ik zag op gearbest een aanbieding, weet alleen niet hoe dat gaat met invoer kosten? Misschien weet jij daar meer over?
Zowel gearbest als banggood hebben opties om de tablet te kopen zonder dat je invoerrechten hoeft te betalen. Voor gearbest is het wel handig om even aan te geven dat je de tablet wil bestellen in het gearbest forum op het Fok forum. Dam krijg je van de NL support de link en eventueel nog een kortingscode. Gaat er dan toch iets mis krijg je de extra kosten terug. Banggood heeft de optie 'edm' oid (European Direct Mail).Arn0uDz schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:21:
Zit zelf ook te kijken naar deze Tablet, heb al heel wat afgezocht maar die op Gearbest is toch de beste aanbieding op dit moment.
Hier kan je prijzen vergelijken en ook eventuele kortingcodes terug vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 25-12-2018 12:30 ]
Bedankt voor de tip. Zie inderdaad dat als je de referral link gebruikt van Fok i.cm. EU priority line dat je dan de invoerkosten terug krijgtl3art schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:30:
[...]
[...]
Zowel gearbest als banggood hebben opties om de tablet te kopen zonder dat je invoerrechten hoeft te betalen. Voor gearbest is het wel handig om even aan te geven dat je de tablet wil bestellen in het gearbest forum op het Fok forum. Dam krijg je van de NL support de link en eventueel nog een kortingscode. Gaat er dan toch iets mis krijg je de extra kosten terug. Banggood heeft de optie 'edm' oid (European Direct Mail).
Hier kan je prijzen vergelijken en ook eventuele kortingcodes terug vinden.
Weet iemand nog een leuke kortingcode voor banggood die werkt bij de mi pad 4 4g+64gb?
Ik wil er direct lineageos opzetten, dan kan ik het beste de CN versie kiezen toch? Want die heeft al een unlockte boatloader toch?
Thanks!
Ik wil er direct lineageos opzetten, dan kan ik het beste de CN versie kiezen toch? Want die heeft al een unlockte boatloader toch?
Thanks!
[ Voor 72% gewijzigd door djfryslan op 16-03-2019 11:28 ]
Nope de CN versie heeft geen unlocked bootloader. Versies met een global rom waarschijnlijk wel.djfryslan schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:17:
Weet iemand nog een leuke kortingcode voor banggood die werkt bij de mi pad 4 4g+64gb?
Thanks!
Kijk even op kimovil.com voor kortingscodes.
Ik heb zonet de 64gb global wifi versie gekocht voor €187 via Banggood.
https://www.banggood.com/...r&ID=224&cur_warehouse=HK
De kortingscode 7676eb werkt!
Ook nog even 6% extra korting opgehaald via shopkorting.nl
Besteld via PDM, dus geen douanekosten...
Wellicht heeft iemand anders hier ook wat aan!
Ik ben benieuwd wanneer ik hem thuis krijg...
https://www.banggood.com/...r&ID=224&cur_warehouse=HK
De kortingscode 7676eb werkt!
Ook nog even 6% extra korting opgehaald via shopkorting.nl
Besteld via PDM, dus geen douanekosten...
Ik ben benieuwd wanneer ik hem thuis krijg...
Mijn zoontjes hun Amazon Fire 8' tabletjes zijn niet meer vooruit te branden, ben aan het overwegen zo één als @djfryslan linked te bestellen.
Vroeg me af of iemand weet heeft voor een "kids-proof" hoesje voor deze tablet, ik moet zeggen die van de Amazon Fire Kids is echt geweldig voor de kleintjes (https://www.amazon.de/Ama...-Generation/dp/B011VXTQ4K)
Nog wat vraagjes :
- bij shippen, vinken jullie dan aan dat ze het banggood logo er af moeten laten ? (misschien een trigger voor de douane ?
- als er de keuze CN en HK is, wat kiezen jullie dan meest ? China of Hong Kong ?
- weet iemand een goeie deal voor de pad 4 plus ? ik twijfel nog een beetje tussen een 8" of 10.1" ... ik probeerde de coupon van @djfryslan op een plus model maar dat werkte jammer genoeg niet
Ik twijfel tussen een oude Samsung Tab A (2016) voor 170 euro of deze. De Samsung zou alleen zijn omdat het een 10.1 inch is, maar misschien is voor de kids een compactere/snellere dan toch beter...
edit : argh ik zie nu ook een Chuwi Hi9 Air (10.1) voor 136 euro incl shipping...De keuzestress slaat weer toe.
ik vond wel een soort kidscase die ik zocht voor de mipad4 :
https://www.aliexpress.co...and-Slim/32901918653.html
Vroeg me af of iemand weet heeft voor een "kids-proof" hoesje voor deze tablet, ik moet zeggen die van de Amazon Fire Kids is echt geweldig voor de kleintjes (https://www.amazon.de/Ama...-Generation/dp/B011VXTQ4K)
Nog wat vraagjes :
- bij shippen, vinken jullie dan aan dat ze het banggood logo er af moeten laten ? (misschien een trigger voor de douane ?
- als er de keuze CN en HK is, wat kiezen jullie dan meest ? China of Hong Kong ?
- weet iemand een goeie deal voor de pad 4 plus ? ik twijfel nog een beetje tussen een 8" of 10.1" ... ik probeerde de coupon van @djfryslan op een plus model maar dat werkte jammer genoeg niet
Ik twijfel tussen een oude Samsung Tab A (2016) voor 170 euro of deze. De Samsung zou alleen zijn omdat het een 10.1 inch is, maar misschien is voor de kids een compactere/snellere dan toch beter...
edit : argh ik zie nu ook een Chuwi Hi9 Air (10.1) voor 136 euro incl shipping...De keuzestress slaat weer toe.
[ Voor 44% gewijzigd door Korlean op 28-03-2019 11:50 ]
Ik heb juist een tab a 2016 voor de kids.
Dat ding is super traag, zit qua opslag altijd vol...
Ik zou hem ten zeerste afraden.
Hopelijk is de mi pad 4 sneller...
Ik heb nu voor het eerst bij banggood besteld, maar ik lees overal als je voor pdm (priority direct mail) kiest, dan betaal je geen douanekosten.
China of hongkong zal dan geen verschil moeten maken.
Aanbiedingen kun je volgen via:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-pad-4-plus
Hier komen zo nu en dan wel kortingscodes voorbij die werken.
Succes!
Ik heb nu voor het eerst bij banggood besteld, maar ik lees overal als je voor pdm (priority direct mail) kiest, dan betaal je geen douanekosten.
Succes!
Korlean schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:31:
Mijn zoontjes hun Amazon Fire 8' tabletjes zijn niet meer vooruit te branden, ben aan het overwegen zo één als @djfryslan linked te bestellen.
Nog wat vraagjes :
Aha, dankje voor de Tab A 2016 tip.
Maar dan gaan jullie van een 10.1" naar een 8" hé ? Geen "schrik" voor ?
De Plus is ongeveer 90 euro duurder, als je ziet dat ik de 8" voor ongeveer 184 zou kunnen kopen is dat wel een groot verschil dus ik denk dat ik daar maar voor ga gaan.
ga jij voor een xiaomi.eu rom gaan ? of Lineage ofzo ?
De Plus is ongeveer 90 euro duurder, als je ziet dat ik de 8" voor ongeveer 184 zou kunnen kopen is dat wel een groot verschil dus ik denk dat ik daar maar voor ga gaan.
djfryslan schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:44:
Ik heb juist een tab a 2016 voor de kids.
Succes!
[...]
Dan moet ik even iets duidelijker zijn: de tablet die ik nu heb is de Samsung Galaxy Tab A 7,0 (2016).
De tab a 10inch heeft wel een betere processor ten opzichte van de 7inch.
Ik weet het nog niet precies, ik denk dat het lineageos gaat worden.
Korlean schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:08:
Aha, dankje voor de Tab A 2016 tip.
[...]
Ik heb de tablet zonet thuis gekregen via Postnl.
Geen gedoe met douanekosten gehad.
Ik heb hem op 27 maart besteld via Banggood met Priority Direct Mail vanuit Hongkong Warehouse. Dus in minder dan 2 weken bezorgd!
Het mooiste is dat de mi pad 4 64gb gewoon op Nederlands ingesteld kan worden.
Dus voor eerst zet ik er geen andere ROM op.
Eerste indruk is dat hij lekker snel werkt, een duidelijk beeld heeft, goed geluid (alleen aan de onderkant).
Alleen mis ik het app overzicht (alle apps staan op het standaard scherm, maar wel in mappen te plaatsen).
De camera lijkt niet fantastische foto's te maken is mijn eerste indruk.
Al met al super tevreden voor €175
Geen gedoe met douanekosten gehad.
Ik heb hem op 27 maart besteld via Banggood met Priority Direct Mail vanuit Hongkong Warehouse. Dus in minder dan 2 weken bezorgd!
Het mooiste is dat de mi pad 4 64gb gewoon op Nederlands ingesteld kan worden.
Dus voor eerst zet ik er geen andere ROM op.
Eerste indruk is dat hij lekker snel werkt, een duidelijk beeld heeft, goed geluid (alleen aan de onderkant).
Alleen mis ik het app overzicht (alle apps staan op het standaard scherm, maar wel in mappen te plaatsen).
De camera lijkt niet fantastische foto's te maken is mijn eerste indruk.
Al met al super tevreden voor €175
djfryslan schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 18:09:
Dan moet ik even iets duidelijker zijn: de tablet die ik nu heb is de Samsung Galaxy Tab A 7,0 (2016).
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door djfryslan op 09-04-2019 15:12 ]
Net voor €189,- besteld. Ben benieuwd, thanks!djfryslan schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:23:
Ik wil een Mi Pad 4+ bestellen ( de "Global" versie, zelf flash ik er toch LineageOS op en heb dan wel het voordeel van een unlocked bootloader) via Banggood en uiteraard geen risico lopen op douane naheffingen e.d. maar vraag mij af wat de verschillen zijn tussen Priority Direct Mail en European Direct Mail.
European is 66 ct duurder en duurt een dag langer over het algemeen volgens de site.
Zijn er andere voordelen (?) om de Europese variant te kiezen?
Neem aan dat beide importkosten vrij zijn.
-edit-
Nvm, even grondig spitten op het forum leverde het volgende op: EDM is voor artikelen >2kg en PDM voor het lichtere spul, omdat de Mi Pad 4+ lichter is dan die 2kg wordt deze vanavond besteld met PDM.
Bij Banggood, helaas zonder kortingscode, alle in dit topic genoemde codes zijn al verlopen.
European is 66 ct duurder en duurt een dag langer over het algemeen volgens de site.
Zijn er andere voordelen (?) om de Europese variant te kiezen?
Neem aan dat beide importkosten vrij zijn.
-edit-
Nvm, even grondig spitten op het forum leverde het volgende op: EDM is voor artikelen >2kg en PDM voor het lichtere spul, omdat de Mi Pad 4+ lichter is dan die 2kg wordt deze vanavond besteld met PDM.
Bij Banggood, helaas zonder kortingscode, alle in dit topic genoemde codes zijn al verlopen.
[ Voor 36% gewijzigd door PalingDrone op 25-04-2019 17:42 ]
Voor hoeveel heb je 'm uiteindelijk besteld? Hij is nu 229 euro bij Banggood en inderdaad, alle kortingscodes die ik heb kunnen vinden werken helaas niet 
Bij GeekBuying goedkoper (voor 201 euro) maar ik weet niet of daar importkosten overheen komen. Iemand een idee?
https://nl.geekbuying.com...GB-64GB-Black-399473.html
Bij GeekBuying goedkoper (voor 201 euro) maar ik weet niet of daar importkosten overheen komen. Iemand een idee?
Ik ga voor de grotere variant, de 4 plus..GoO schreef op maandag 29 april 2019 @ 20:48:
Voor hoeveel heb je 'm uiteindelijk besteld? Hij is nu 229 euro bij Banggood en inderdaad, alle kortingscodes die ik heb kunnen vinden werken helaas niet
Die zit nu op een ruime 300 euro.
Aangezien er wat tussen kwam heb ik nog niet besteld en wacht ik de codes voor volgende maand even af.
Er zal begin van de maand vast wel weer een aanbieding komen,
Goed dat je het zegt, ik heb eigenlijk ook liever de 10-inch variant. Hopelijk komt er binnenkort een goede deal voorbij voor de 64 GB versie.PalingDrone schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 00:07:
[...]
Ik ga voor de grotere variant, de 4 plus.
Aangezien er wat tussen kwam heb ik nog niet besteld en wacht ik de codes voor volgende maand even af.
Weet iemand of er al nieuwe codes zijn voor deze maand?PalingDrone schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 00:07:
[...]
Ik ga voor de grotere variant, de 4 plus.
Valt tegen volgens mij.GoO schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 17:02:
[...]
Weet iemand of er al nieuwe codes zijn voor deze maand?
Meestal kijk ik even op kimovil.com en dan op de toestelpagina.
Op banggood is de plus variant internationale versie via de app wat goedkoper.
Wil zelf eigenlijk dit weekend ook eindelijk eens bestellen.
Jup..
Ik wacht ook op de mooie aanbieding voor de 4plus variant..
Is nu 277 op de app...
Is nu 277 op de app...
Bij Banggood 277 in de app en bij Geekbuying 299 via de website.patrickkok schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:03:
Jup..
Is nu 277 op de app...
Bij de laatste kan je kiezen voor shipping DHL Express - Tax included voor 32,94 euro. Lijkt me geen slechte deal om de importkosten af te kopen?
Weet iemand hoe het met de importkosten bij Banggood zit?
[ Voor 36% gewijzigd door .GoO op 17-05-2019 15:56 ]
EDM verzending bij Banggood schijnt ook importkosten vrij te zijn en kost daar 0.66 euro.
Yess banggood is dus de goedkoopste.
Alleen zit ik nog met de groote twijfel can mi pad 4 plus en wideline 1 met Netflix niet in hd
Alleen zit ik nog met de groote twijfel can mi pad 4 plus en wideline 1 met Netflix niet in hd
De plus heeft een grotere schermmaat en dezelfde resolutie dus die is sowieso onscherper dan de 8" versie.patrickkok schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 01:47:
Yess banggood is dus de goedkoopste.
Minder pixels per inch.
Hoe het gaat met Netflix en een Mi Pad 4 kan je waarschijnlijk beter in het ervaringen en discussietopic vragen.
Kimovil.com heeft momenteel een goedkope op Ali.
Een zwarte plus uit Frankrijk, met Franse DHL tussen 5 en 15 dagen bij je thuis (als ze niet ergens staken
Uit China is de rose/gouden nog een tientje goedkoper.
[ Voor 42% gewijzigd door PalingDrone op 18-05-2019 06:02 ]
Besteld via Franse DHL, thanksPalingDrone schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 05:40:
[...]
De plus heeft een grotere schermmaat en dezelfde resolutie dus die is sowieso onscherper dan de 8" versie.
Minder pixels per inch.
Hoe het gaat met Netflix en een Mi Pad 4 kan je waarschijnlijk beter in het ervaringen en discussietopic vragen.
Kimovil.com heeft momenteel een goedkope op Ali.
Een zwarte plus uit Frankrijk, met Franse DHL tussen 5 en 15 dagen bij je thuis (als ze niet ergens staken) voor 291.99 of uit China voor 278.55 en 13 dagen delivery.
Uit China is de rose/gouden nog een tientje goedkoper.
Ik vraag me toch af of deze mi pad 4 plus het wel waard is tegenover de tab s5e van Samsung....
Voor een meer prijs van 60 euro heb je een nieuwe tab s5e en de grootste verschillen die ik in de voordeel van samsung vindt zijn.
Beter scherm (amoled+ 1480p)
5.5 mm dik (t o.v. 8mm)
Nieuwere snapdragon processor (660-670)
76g lichter. (400g vs 486g)
Netflix in hd support.
Dex mogelijkheid om computer interface.
4 speaker surround sound.
Android 9 (ipv 8.1)
Fast changing. (2.30 uur volle batterij)
En enigste voordelen die ik richting mi pad 4 kan vinden is
Een bak van een batterij (8620mah t.o.v. 7000mah)
4g lte internet support
Wellicht miui interface?
Normaal ben ik echt een xiaomi fan en heb er mijn hele huis mee vol staan, maar ik weet niet of de mi pad 4plus wat officieel ook niet uitgebracht is in Europa het waard is tegenover de tablet van Samsung...
Voor een meer prijs van 60 euro heb je een nieuwe tab s5e en de grootste verschillen die ik in de voordeel van samsung vindt zijn.
Beter scherm (amoled+ 1480p)
5.5 mm dik (t o.v. 8mm)
Nieuwere snapdragon processor (660-670)
76g lichter. (400g vs 486g)
Netflix in hd support.
Dex mogelijkheid om computer interface.
4 speaker surround sound.
Android 9 (ipv 8.1)
Fast changing. (2.30 uur volle batterij)
En enigste voordelen die ik richting mi pad 4 kan vinden is
Een bak van een batterij (8620mah t.o.v. 7000mah)
4g lte internet support
Wellicht miui interface?
Normaal ben ik echt een xiaomi fan en heb er mijn hele huis mee vol staan, maar ik weet niet of de mi pad 4plus wat officieel ook niet uitgebracht is in Europa het waard is tegenover de tablet van Samsung...
@patrickkok Dat kan niemand voor jou bepalen. De één hecht meer aan die 60 euro dan de ander.
Als je, net als ik, persé een 128gb model wil dan ben je bij Samsung opeens 466 euro kwijt waar je voor de plus 'maar' 332 kwijt bent (bij banggood). Dan wordt het verschil opeens een stuk groter.
Als je, net als ik, persé een 128gb model wil dan ben je bij Samsung opeens 466 euro kwijt waar je voor de plus 'maar' 332 kwijt bent (bij banggood). Dan wordt het verschil opeens een stuk groter.
Buiten dat je op de 466 nog 75 euro cashback (En 6gb ram ipv 4) krijg bestaat er toch een sd kaart slot? 128gb kaartje kost rond de 18 euro....l3art schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:40:
@patrickkok Dat kan niemand voor jou bepalen. De één hecht meer aan die 60 euro dan de ander.
True maar het wel of niet willen werken met kaartjes is een persoonlijke voorkeur. Ik wil niet werken met een kaartje als dat niet nodig is. Cashback wist ik niet van maar is tijdelijk.
Maar goed alles is persoonlijk. Als je verder nog twijfelt raad ik je aan een aankoopadvies topic aan te maken. Dit topic is niet bedoeld om jou te overtuigen een mi pad te nemen
Maar goed alles is persoonlijk. Als je verder nog twijfelt raad ik je aan een aankoopadvies topic aan te maken. Dit topic is niet bedoeld om jou te overtuigen een mi pad te nemen
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 20-05-2019 15:50 ]
Heb net een mi pad 4 plus voor maar 240 euro gekocht bij banggood
dit is de korting code BG6abc02 or b97842
dit is de korting code BG6abc02 or b97842
Heeft iemand nog recente tips om de Mi Pad 4, bij voorkeur 4/64GB WiFi, ergens te halen?
https://m.banggood.com/Or...-Tablet-PC-p-1316056.htmlSvenHazejager schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 17:54:
Heeft iemand nog recente tips om de Mi Pad 4, bij voorkeur 4/64GB WiFi, ergens te halen?
[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 05-06-2020 18:21 ]
Pagina: 1