Heb het niet met de Ticwatch ingesteld maar met de Samsung..jack_ schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:54:
Heb ook de telefoon Google wallet/pay draaien en lukt maar niet om het via de ticwatch pro 3 fos te activeren. Binnen de app blijft hij me dan vragen om een nieuwe kaart toe te voegen terwijl er al twee in zitten, die hij dus niet lijkt te pakken. Iemand een tip om dat aan de praat te krijgen?
Verder vroeg ik me af of hij niet de data van Google fit overneemt naar de watch. Had wel wat stappen vandaag, maar die zie ik dan niet richting de watch gesynchroniseerd worden. Of werkt het maar 1 kant op. Heb wel toegang gegeven en fit erop draaien.
Volgens mij moet je niet de kaarten via je telefoon en de app installeren. Je moet echt via de wallet app op je horloge de kaarten toevoegen... hij verwijst dan zelf naar je telefoon om de kaarten toe te voegen.
In veel gevallen heb je ook nog de bank nodig om te activeren. Gewoon kaarten toevoegen werkt niet, zover ik weet. Alles gaat nog altijd via een bank.
Wat bedoel je met "pro 3 fos" ? typo
Wat betreft de stappen en sync is het idd een beetje een vaag iets wat voorrang heeft. Is fit gekoppeld aan de health app van Mobvoi ?