Het mooie is wel dat als je trackt via de mobvoi apps, je LCD (dus niet OLED) allerlei informatie laat zien (aantal KM gelopen/rent, hartslag etc). Dit mis je dan weer als je via Google Fit trackt. Je kunt trouwens synchronisatie instellen met Google fit vanuit de Mobvoi app, zodat het daar toch nog terug komt (heb ik niet geprobeerd dus weet niet in hoeverre het alle details laat zien).Koen87 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:22:
[...]
Tot nu toe vermijd ik nog de mobvoi apps, wellicht dat ik in het weekend eens ga kijken wat die doen.
Aangezien Google fit mijn "to go" tracker is voor activiteiten, ben ik nog niet echt welwillend.
Dat slecht aflezen van het TFT (2de) scherm zou in deze versie juist niet mogen voorkomen met de backlight.goofer_nieuw schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:08:
Twee mindere punten tot zover:
- 2e scherm is in minder licht slecht leesbaar
Dat was idd wel eens een probleem in bepaalde situaties met de oudere versie.
weet je zeker dat je de 3 series hebt ?
Ondertussen opgelost. Had inderdaad ou of the box geen backlight aanstaan. Aangepast en goed leesbaar.F-I-X schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:06:
[...]
Dat slecht aflezen van het TFT (2de) scherm zou in deze versie juist niet mogen voorkomen met de backlight.
Dat was idd wel eens een probleem in bepaalde situaties met de oudere versie.
weet je zeker dat je de 3 series hebt ?
De beloofde firmware komt eraan..
https://forum.mobvoi.com/viewtopic.php?f=76&t=57834
en je kan hem op de onderstaande manier forceren (update loopt binnen bij mij)
https://forum.mobvoi.com/viewtopic.php?f=76&t=57834
en je kan hem op de onderstaande manier forceren (update loopt binnen bij mij)

[ Voor 76% gewijzigd door fredgroes op 02-02-2021 11:12 ]
Dat is een update van de H-MR1. De langverwachte H-MR2 update is nog niet uit:
https://forum.mobvoi.com/...php?f=76&t=56628&start=60
ok bedankt voor de info. was niet echt duidelijk allemaal. Bezig zijn met een nieuwe update en dan een oude vrijgeven...goofer_nieuw schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:31:
Dat is een update van de H-MR1. De langverwachte H-MR2 update is nog niet uit:
Even een nieuwe ervaring plaatsen.
Vorige week kreeg ik spontaan een vlek op mijn beeldscherm.
Niet van vocht, geen idee waarvan wel.
Contact gehad met Mobvoi, na wat kritische vragen hebben ze de garantie retour geaccepteerd.
Je krijgt tot max €16 euro voor verzendkosten terug en dit moet naar de UK verstuurd worden.
Na dit gedaan te hebben en de tracking te hebben ge-update in hun systeem op zondag, kreeg ik vanochtend de bevestiging dat ze al een vervangend exemplaar opsturen.
Al met al een goede service, waarbij je niet hoeft te wachten op een reparatie.
Vorige week kreeg ik spontaan een vlek op mijn beeldscherm.
Niet van vocht, geen idee waarvan wel.
Contact gehad met Mobvoi, na wat kritische vragen hebben ze de garantie retour geaccepteerd.
Je krijgt tot max €16 euro voor verzendkosten terug en dit moet naar de UK verstuurd worden.
Na dit gedaan te hebben en de tracking te hebben ge-update in hun systeem op zondag, kreeg ik vanochtend de bevestiging dat ze al een vervangend exemplaar opsturen.
Al met al een goede service, waarbij je niet hoeft te wachten op een reparatie.
Voor de verzendkosten voor het versturen naar Mobvoi. De horloge krijg ik in zijn geheel nieuw.teake schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:08:
Max 16 euro? Voor een horloge van hoe oud?
Dus prima service. Ik heb geen kosten en krijg een nieuwe Ticwatch Pro 3 GPS.
aangepast in de originele post, dacht dat het wel duidelijk was
[ Voor 12% gewijzigd door Koen87 op 24-03-2021 08:41 ]
Max 2 jaar is inderdaad de garantie termijn. Het is maar net hoe ver je eroverheen bent en wat de garantieclaim precies is. Soms zijn ze coulant erin, je kan hem aanbieden voor reparatie. Soms zijn ze coulant genoeg dat ze je nog een zelfde refurbisched versie geven als vervanging. Maar buiten een 1G versie van de 2020 Pro zou ik een oudere niet echt veel moeite meer voor doen.teake schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:11:
ah, da's inderdaad netjes.
Zal voor mijn 2 jaar oude ticwatch pro niet meer gelden.
Och, het is vooral de processor upgrade die interessant is aan de nieuwe versies.
Ik heb geen directe klachten.
De beleving tussen 512 en 1G was destijds bij mij ook een goede upgrade.teake schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:14:
Och, het is vooral de processor upgrade die interessant is aan de nieuwe versies.
Met de 4100 is het idd ook nog weer een stukje beter. En dat zou met de 4100+ nog beter moeten zijn.
Ben ik er niet achter wat de 3 voor versie heeft. Met of zonder de +
Verwijderd
Weet iemand of er binnenkort een nieuwe ticwatch pro uitkomt, de ticwatch pro 3 is namelijk nu in de aanbieding
Define #binnenkortVerwijderd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 12:02:
Weet iemand of er binnenkort een nieuwe ticwatch pro uitkomt, de ticwatch pro 3 is namelijk nu in de aanbieding
Enige wat ik kan bedenken dat er nog een versie komt met de 4100+ chipset. Dus met een 4100 en extra zuinige co-processors voor Health trackers.
Maar aangezien ze een 3 S, een 3ProLTE en een GTH recent hebben uitgebracht verwacht ik niet op korte termijn een echt nieuwe watch.
Denk ook niet dat het het dan een enorme upgrade zou zijn t.o.v een Pro3 GPS.
Maar ja, heb er niet zo'n kijk op, zat er al eens eerder naast. Ze brachten ook vrij snel na de 2020 versie de 3 uit.
Verwijderd
Vind het een mooi horloge, maar aangezien het er al een tijdje er is een nu een aanbieding is, zou je gaat denken dat er een nieuwe uit gaat komen
weet niiet wat de release cycle is.
Maar de Ticwatch 3 Pro kwam in oktober 2020 volgens mij uit.
Nu dus ongeveer 6 maanden later.
Verwacht eerlijk gezegd niet direct een Ticwatch Pro 4.
Meer beetje normale gang van zaken om na 6 maanden iig al leuke deals te vinden.
Maar de Ticwatch 3 Pro kwam in oktober 2020 volgens mij uit.
Nu dus ongeveer 6 maanden later.
Verwacht eerlijk gezegd niet direct een Ticwatch Pro 4.
Meer beetje normale gang van zaken om na 6 maanden iig al leuke deals te vinden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Vanochtend de H MR2 systeem update binnengekregen.
Geen vlekkeloos.. Was geloof ik om precies middennacht, kreeg een vibratie en keek naar een TICWATCH logo gevolgd door een restart en het begin van de systeemupdate. Duurde een x aantal minuten en daarna restart weer en de standaard afmaken van de update in de achtergrond. (apps wss)
Horloge zat niet aan de lader maar had na een volledige dag 9:00 - 00:00 nog iets van 60% zijn geweest wat normaal is op een rustige werkdag) Na de update was het 50 % over.
Systeemversie H MR2
WearOS 2.26
Home app : 2.46.0.xxxxxxx
Play : 21.12.23
Beveiligingsniveau 5 Maart 2021
Te vroeg voor echt nieuwe dingen, zag nog niet echt iets anders.
Andere info :
https://9to5google.com/20...atch-pro-3-wear-os-h-mr2/
Geen vlekkeloos.. Was geloof ik om precies middennacht, kreeg een vibratie en keek naar een TICWATCH logo gevolgd door een restart en het begin van de systeemupdate. Duurde een x aantal minuten en daarna restart weer en de standaard afmaken van de update in de achtergrond. (apps wss)
Horloge zat niet aan de lader maar had na een volledige dag 9:00 - 00:00 nog iets van 60% zijn geweest wat normaal is op een rustige werkdag) Na de update was het 50 % over.
Systeemversie H MR2
WearOS 2.26
Home app : 2.46.0.xxxxxxx
Play : 21.12.23
Beveiligingsniveau 5 Maart 2021
Te vroeg voor echt nieuwe dingen, zag nog niet echt iets anders.
Andere info :
https://9to5google.com/20...atch-pro-3-wear-os-h-mr2/
New features:
Option to disable the long-press power button to activate Google Assistant.
New screen brightness layout.
New Weather tile.
New theater mode.
Support regular enter and exit the essential mode.
Improvements:
Optimized the media volume and the ringtone volume bar’s display to match the actual volume.
Optimized the sorting of apps in Mobvoi Launcher.
Optimized the sliding smoothness of Mobvoi Launcher.
Optimized the accuracy of off-body detection.
Improved the performance on Qualcomm Snapdragon Wear 4100 platforms.
Moved the “OK Google” switch from the watch’s settings menu to the Google assistant settings.
Optimized the shutdown charging animation.
Updated security patch to 2021-03-05.
Bug fixed:
Fixed the issue that Auto-DND sometimes cannot take effect.
Fixed an issue where the screen may not lock when charging.
Fixed an issue where the Phone app might disappear in Mobvoi Launcher when pairing with an Android phone.
Fixed other discovered bugs.
Besides improved Snapdragon Wear 4100 performance, TicWatch Pro 3 highlights include a handful of updated H-MR2 elements, while there are various UI optimizations, especially to the Mobvoi Launcher.
[ Voor 12% gewijzigd door F-I-X op 22-04-2021 00:30 ]
Mijn Ticwatch avontuur krijgt een vervolg. Net de TWP3 binnen.
:strip_exif()/f/image/qhQKQkIqUzd6iBT7KcDA2wVG.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: vergeten toe te voegen, heb de normale voor €254 gehaald via de Mobvoi website, dankzij de huidige sale (15%) en extra korting (5%) als bestaande klant
:strip_exif()/f/image/qhQKQkIqUzd6iBT7KcDA2wVG.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: vergeten toe te voegen, heb de normale voor €254 gehaald via de Mobvoi website, dankzij de huidige sale (15%) en extra korting (5%) als bestaande klant
[ Voor 15% gewijzigd door Ves op 29-04-2021 15:22 ]
Inmiddels ook een TWP3. Veel Youtube filmpjes bekeken. Zag bij ene, weet niet meer welke, dat er op het LCD scherm behalve tijd datum enzo ook het hartritme werd aangegeven. Vind nergens waar ik dat kan instellen.
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
Ik geloof dat het hartritme op het LCD-scherm enkel wordt weergegeven als je een workout doet?kraonkel schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 00:40:
Inmiddels ook een TWP3. Veel Youtube filmpjes bekeken. Zag bij ene, weet niet meer welke, dat er op het LCD scherm behalve tijd datum enzo ook het hartritme werd aangegeven. Vind nergens waar ik dat kan instellen.
Ok bedankt, zou zomaar kunnen. Maar op filmpje waren ze niet aan "workouten". Moet vast en zeker nog hetElpenoor schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 06:53:
[...]
Ik geloof dat het hartritme op het LCD-scherm enkel wordt weergegeven als je een workout doet?
e.e.a. van watch uitvinden.
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
Iemand ook al gemerkt dat ineens de "hé Google" assistent weer werkt ?
Paar dagen geleden merkte ik dat mijn horloge ook reageerde op het commando. In huis kan het natuurlijk gekoppeld zijn aan mijn andere Google smart speakers maar het blijkt ook standalone buiten wel te functioneren.
Enige dingetje was dat de herkenning van het activatiewoord niet altijd snel werkt.
Ik heb daarvoor ook weer een aantal Google updates voorbij zien komen op mijn horloge dus misschien hebben ze het nu weer gefixed.
Had de hoop eerlijk gezegd al opgegeven.. is ook niet meteen een *Jippie* moment, maar toch.
Paar dagen geleden merkte ik dat mijn horloge ook reageerde op het commando. In huis kan het natuurlijk gekoppeld zijn aan mijn andere Google smart speakers maar het blijkt ook standalone buiten wel te functioneren.
Enige dingetje was dat de herkenning van het activatiewoord niet altijd snel werkt.
Ik heb daarvoor ook weer een aantal Google updates voorbij zien komen op mijn horloge dus misschien hebben ze het nu weer gefixed.
Had de hoop eerlijk gezegd al opgegeven.. is ook niet meteen een *Jippie* moment, maar toch.
Voor de mensen die gebruik maken van de Mobvoi app, het authenticatie probleem met Google Fit is opgelost.
https://www.reddit.com/r/..._auth_issue_was_resolved/
https://www.reddit.com/r/..._auth_issue_was_resolved/
Nieuwe watch aangekondigd:
https://www.mobvoi.com/nl/pages/ticwatchgthpro
https://www.mobvoi.com/nl/pages/ticwatchgthpro
'Show me you want to be Apple without telling me you want to be Apple'.
Zit te kijken naar een tw pro 3 ultra 4g/lte .
Maar geen ervaringen met eSim.
Kan je er 2 profielen op zetten ? Ik bedoel 2 verschillende providers ? (1 voor telefoon en 1 voor data)
Dus geen duo of dual.
Kan je er 2 profielen op zetten ? Ik bedoel 2 verschillende providers ? (1 voor telefoon en 1 voor data)
Dus geen duo of dual.
Ook geen ervaring mee maar lijkt me erg stug, een e-sim of de registratie ervan, is provider gekoppeld.Eddy_E schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 19:45:
Dus geen duo of dual.
Maar waarom zou je ? En 4G/LTE op een watch vind ik persoonlijk overkill en weinig toevoegen dan een extra energie slurper op toch al een beperkte accu capaciteit.
Waarom zo moeilijk doen ?
De Ticwatch Pro 3 GPS is nu in de aanbieding, mogelijk omdat er een nieuwe is, de Ticwatch Pro 3 Ultra GPS.
Hij kost nu € 224,99.
Als je dan een account aanmaakt krijg je korting en daarnaast kan je ook nog eens coupons invoeren, zoals VIPPERKS10 of mopub110, en dat levert dan onderstaande totaalplaatje op:
:fill(white):strip_exif()/f/image/bHo1kseP6q5m91fF9xst0ObU.png?f=user_large)
Goedkoopste in de PW (MaxICT gefilterd!) is € 247,- !
Hier besteld :-)
De andere nieuwe smartwatch is de TicWatch GTH Pro, was al voorbijgekomen, maar die link was niet goed.
Hij kost nu € 224,99.
Als je dan een account aanmaakt krijg je korting en daarnaast kan je ook nog eens coupons invoeren, zoals VIPPERKS10 of mopub110, en dat levert dan onderstaande totaalplaatje op:
:fill(white):strip_exif()/f/image/bHo1kseP6q5m91fF9xst0ObU.png?f=user_large)
Goedkoopste in de PW (MaxICT gefilterd!) is € 247,- !
Hier besteld :-)
De andere nieuwe smartwatch is de TicWatch GTH Pro, was al voorbijgekomen, maar die link was niet goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Spiff op 24-06-2022 00:19 ]
https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff
Dat dualscherm (pro 3 ultra) lijkt me wel handig ivm batterijbesparing. Maar is het lcd goed af te lezen in de volle zon?
[ Voor 6% gewijzigd door kootje70 op 24-06-2022 18:41 ]
Ja prima.kootje70 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 18:41:
Dat dualscherm (pro 3 ultra) lijkt me wel handig ivm batterijbesparing. Maar is het lcd goed af te lezen in de volle zon?
het dubbele scherm vind ik echt wel fijn.
BTW hier geen ultra maar de normale. Maar daar zal geen verschil in zitten.
behalve dat background kleurtjes kan kiezen bij de ulta.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Goedemiddag
Ik ben nu rustig ana het kijk naar een nieuwe smartwatch die minimaal 24 uur mee gaat
En niet de hoofdprijs kost
en ik kwam dit merk tegen hoe zijn de ervaringen en werkt Google Pay?
Hoe be
Ik ben nu rustig ana het kijk naar een nieuwe smartwatch die minimaal 24 uur mee gaat
En niet de hoofdprijs kost
en ik kwam dit merk tegen hoe zijn de ervaringen en werkt Google Pay?
Hoe be
Hoi
zelf zit ik bij de ING dus geen G-pay. Maar het wordt wel ondersteund
Als je het gebruikt zal het vast goed werken.
Verder doe ik zo'n 72 uur met het horloge.
en draag hem 24/7 (op douchen na. vanwege zeep). Met alle monitoring (hart, slaap, etc) met 24u monitoring aan.
Scherm staat niet op always on. Maar als er een bericht binnen komt en je kijkt, dan zit je in het Oled scherm zeg maar.
Ook wel eens vergeten de lader mee te nemen op vakantie. Dan naar essential mode gegaan.
En zonder problemen 8 dagen gebruikt.
zelf zit ik bij de ING dus geen G-pay. Maar het wordt wel ondersteund
Als je het gebruikt zal het vast goed werken.
Verder doe ik zo'n 72 uur met het horloge.
en draag hem 24/7 (op douchen na. vanwege zeep). Met alle monitoring (hart, slaap, etc) met 24u monitoring aan.
Scherm staat niet op always on. Maar als er een bericht binnen komt en je kijkt, dan zit je in het Oled scherm zeg maar.
Ook wel eens vergeten de lader mee te nemen op vakantie. Dan naar essential mode gegaan.
En zonder problemen 8 dagen gebruikt.
Dankje voor je bericht
dit klinkt al beter dan de Samsung die ik gezien heb die max 28 uur mee zou gaan
Ik zelf heb Rabo en die hebben wel g pay
Dus ik denk dat ik hem wel ga bestellen en dan meteen de ultra
Edit: zo juist 1 ticwatch pro 3 ultra gps besteld
dit klinkt al beter dan de Samsung die ik gezien heb die max 28 uur mee zou gaan
[ Voor 11% gewijzigd door okkie001 op 26-06-2022 23:30 ]
ik heb in het verleden een pro 3 LTE gehad. Je kan er wel een esim opzetten, maar is niet zo eenvoudig omdat de ticwatch LTE maar in enkele landen ondersteund wordt. Je kan er zowiso maar 1 esim opzetten.Eddy_E schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 19:45:
Dus geen duo of dual.
Bovendien heb je een UK vodaphone simkaart nodig die je even in je smartphone moet steken, anders verschijnt het esim activatie menu niet in wear os. Nadien mag die kaart er terug uit. er loopt een thread op XDA over hoe je die esim moet activeren.
Eenmaal je het correct gedaan hebt heb je effectief een tweede nummer op je watch. Ik schakelde dan mijn gsmnummer van mijn smartphone door na enkele beltonen naar het nummer van mijn watch.
https://forum.xda-develop...o-3-lte-and-esim.4206407/
De Samsung gaat wel langer mee als 28 uur hoor... Al zal 2 dagen wel kritisch worden. Het is een beetje watt je ermee doet en wat je aan hebt staan.okkie001 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 09:18:
Dankje voor je bericht
Maar de Ticwatch is zeker geen slechte keuze hoor. Volgens mij heeft deze nu ook een nog beter 2de display die meer informatie vertoont. Zelf ben ik van de 3 Pro naar een Samsung 4 classic gegaan. Aangezien ik ook een Samsung telefoon heb zijn er een paar voordelen wat dat betreft. Vond de Ticwatch wat beter kwaliteit hebben als de Samsung. Ben een beetje afgeknapt op de behuizing van de watch4 gezien de prijs.
Kwam deze tegen:
https://www.notebookcheck...LTE-support.622172.0.html
Geen dual-screen en geen wearOS.
Maar verder alle functies van de ultra.
Hmmm... keuzestress...
Hmmm... keuzestress...
In die range (geen WearOS/Apple) zijn er een hele boel horloges te vinden.kootje70 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 22:47:
Kwam deze tegen:
Hmmm... keuzestress...
Als je met de standaard apps genoeg hebt is het keuze.
Sale bij Mobvoi. Al een paar dagen en tot en met de 14e. Een Ticwatch Pro 3 Ultra GPS gaat nu voor €224.99 de non-Ultra €164,99.
* FeaR twijfelt nog even verder of een smart wacht überhaupt iets voor hem is, denk toch dat ik de emotie van een normaal horloge ga missen.
* FeaR twijfelt nog even verder of een smart wacht überhaupt iets voor hem is, denk toch dat ik de emotie van een normaal horloge ga missen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik wacht de “Prime days” van Amazon nog even af (12+13 juli).FeaR schreef op maandag 11 juli 2022 @ 01:05:
Sale bij Mobvoi. Al een paar dagen en tot en met de 14e. Een Ticwatch Pro 3 Ultra GPS gaat nu voor €224.99 de non-Ultra €164,99.
Links dan de Emotie.FeaR schreef op maandag 11 juli 2022 @ 01:05:
En rechts dan de notificaties
Qua beleving e.d. gaat er niets boven een "echt" horloge.
Heb nog een collectie hier liggen aan Seiko's, Tag, rodania e.d.
Maar mis ze zelf niet.
Same. Ben benieuwd aangezien Amazon de Ultra al standaard voor 25 euro minder verkoopt. Voordeel van Amazon is dat ik dan meteen bandjes er bij kan bestellen. Assortiment van Mobvoi zelf is niet heel denderend. Band met oranje stiksel zoals bij de gewone Pro 3 wordt geleverd is niet meer los te bestellen.kootje70 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:12:
[...]
Ik wacht de “Prime days” van Amazon nog even af (12+13 juli).
Het kan eigenlijk twee kanten op die beide niet goed uitpakken:DarkSide schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:16:
[...]
Qua beleving e.d. gaat er niets boven een "echt" horloge.
Heb nog een collectie hier liggen aan Seiko's, Tag, rodania e.d.
Maar mis ze zelf niet.
Of ik kan niet wennen aan een Smart Watch waardoor, in dit geval de TicWatch Pro 3 Ultra, in de lade komt te liggen en er nooit meer uit komt. Aan de andere kant de optie dat een Smart Watch zo goed bevalt waardoor de echte horloges in de horlogekist blijven en die niet worden gebruikt. Ergens zou ik optie 1 niet eens heel erg vinden aangezien ik het dan zelf ervaren heb en dat met de huidige prijzen het ook wat minder zeer doet. Optie 2 is best pijnlijk, ik heb geen Rolex of Omega om de pols maar een 500+ euro horloge heb je al snel.
ik wissel gewoon regelmatig. Soms de ticwatch (top ding overigens) en andere keren een dresswatch of een duiker, net waar ik zin in heb of wat ik verder aan heb. Vind juist het wisselen een leuke. Soms doe ik de ticwatch alleen aan bij het sporten om hem dan weer om te wisselen.
Soms een paar dagen geen smartwatch is ook wel lekker rustig ;-)
Soms een paar dagen geen smartwatch is ook wel lekker rustig ;-)
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Kon hem niet zo gauw in de aanbieding vinden, maar viavia wel.
Halverwege deze site klik op “check out the ticwatchdeals”
Toen werd ik naar de app Amazon geleid.
Daar staat de ultra voor €194,99. Gratis donderdag bezorgt bij mij.
Ik was dus mooi te laat met meelezen hier.
Gisteren bij Informatique de ultra gps besteld voor 269.
Ik kom van een sony swr50, fossil gen 3 en daarna gen 5. Ben heel erg benieuwd. Heb nog even een stalen horlogebandje er bij besteld.
Gisteren bij Informatique de ultra gps besteld voor 269.
Ik kom van een sony swr50, fossil gen 3 en daarna gen 5. Ben heel erg benieuwd. Heb nog even een stalen horlogebandje er bij besteld.
who put a "stop payment" on my reality check
Heb je een directe link? Mogelijk vanuit je gedane bestellingen? Ik blijf op 200+ euro zitten voor de Pro 3 Ultra op zowel Amazon als Mobvoi direct.kootje70 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:41:
Kon hem niet zo gauw in de aanbieding vinden, maar viavia wel.
Oeps, was inderdaad de site vergeten…FeaR schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:06:
[...]
Heb je een directe link? Mogelijk vanuit je gedane bestellingen? Ik blijf op 200+ euro zitten voor de Pro 3 Ultra op zowel Amazon als Mobvoi direct.
Hier halverwege klikken:
https://www.androidauthor...-prime-day-deals-3184626/
Laat maar weten of het lukt.
Deal over denk ik. Ik zie bij de Pro 3 Ultra overal dezelfde prijs, €233,99 (waardoor via Mobvoi zelf goedkoper is).kootje70 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:55:
[...]
Oeps, was inderdaad de site vergeten…
Hier halverwege klikken:
https://www.androidauthor...-prime-day-deals-3184626/
Laat maar weten of het lukt.
[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 12-07-2022 12:20 ]
Hmmm, vreemd...
Ik zie nog steeds 194,99 staan...
Ik zie nog steeds 194,99 staan...
Er staat ook bij "Nog 5u 27 min"Aggressor schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:28:
[...]
Hier is hij nu 195
https://www.amazon.nl/dp/B09GFH82JW/
Dus aanbieding geldt tot 18:00 uur vandaag.
Amazon mag mij wellicht niet, volle prijs als ik op die link klik.kootje70 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:34:
[...]
Er staat ook bij "Nog 5u 27 min"
Dus aanbieding geldt tot 18:00 uur vandaag.
Dan houdt het op. Voor onder de tweehonderd euro had ik het nog wel een kans willen geven maar moeite is het me al niet waard
[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 12-07-2022 13:01 ]
Hier ook... €275FeaR schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:59:
[...]
Amazon mag mij wellicht niet, volle prijs als ik op die link klik.
Dan houdt het op. Voor onder de tweehonderd euro had ik het nog wel een kans willen geven maar moeite is het me al niet waard
Hier gewoon de 194,99 op amazon.nl
Wel ingelogd en heb prime.
Misschien even alle cookies eruit gooien etc.
Misschien even via social proberen te contacten.
Wel ingelogd en heb prime.
Misschien even alle cookies eruit gooien etc.
Misschien even via social proberen te contacten.
Heb ook de telefoon Google wallet/pay draaien en lukt maar niet om het via de ticwatch pro 3 fos te activeren. Binnen de app blijft hij me dan vragen om een nieuwe kaart toe te voegen terwijl er al twee in zitten, die hij dus niet lijkt te pakken. Iemand een tip om dat aan de praat te krijgen?
Verder vroeg ik me af of hij niet de data van Google fit overneemt naar de watch. Had wel wat stappen vandaag, maar die zie ik dan niet richting de watch gesynchroniseerd worden. Of werkt het maar 1 kant op. Heb wel toegang gegeven en fit erop draaien.
Verder vroeg ik me af of hij niet de data van Google fit overneemt naar de watch. Had wel wat stappen vandaag, maar die zie ik dan niet richting de watch gesynchroniseerd worden. Of werkt het maar 1 kant op. Heb wel toegang gegeven en fit erop draaien.
[ Voor 38% gewijzigd door jack_ op 13-08-2022 20:02 ]
Heb het niet met de Ticwatch ingesteld maar met de Samsung..jack_ schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:54:
Heb ook de telefoon Google wallet/pay draaien en lukt maar niet om het via de ticwatch pro 3 fos te activeren. Binnen de app blijft hij me dan vragen om een nieuwe kaart toe te voegen terwijl er al twee in zitten, die hij dus niet lijkt te pakken. Iemand een tip om dat aan de praat te krijgen?
Volgens mij moet je niet de kaarten via je telefoon en de app installeren. Je moet echt via de wallet app op je horloge de kaarten toevoegen... hij verwijst dan zelf naar je telefoon om de kaarten toe te voegen.
In veel gevallen heb je ook nog de bank nodig om te activeren. Gewoon kaarten toevoegen werkt niet, zover ik weet. Alles gaat nog altijd via een bank.
Wat bedoel je met "pro 3 fos" ? typo
Wat betreft de stappen en sync is het idd een beetje een vaag iets wat voorrang heeft. Is fit gekoppeld aan de health app van Mobvoi ?
Klopt, bedoelde GPS
Met toevoegen van de kaarten zijn de kaarten nu ook via horloge beschikbaar. Ik ging ervan uit dat hij ze van het toestel zou halen omdat ze al in de wallet van de telefoon stonden.
Problem solved.
Met toevoegen van de kaarten zijn de kaarten nu ook via horloge beschikbaar. Ik ging ervan uit dat hij ze van het toestel zou halen omdat ze al in de wallet van de telefoon stonden.
Problem solved.
:strip_exif()/f/image/a5zX3snKcdtq1iuOg630kigk.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor diegene die dit nog op tijd ziet:
Bij Amazon.de €189,98 - € 100 coupon = €89,98
https://www.amazon.de/-/n...Celectronics%2C222&sr=1-4
( Geldig tot 19 september 2022)
Aan die extra 100 voucher zit wel weer 1 of ander abonnement aan vast. Welke precies weet ik niet maar lees dus wel even de voorwaarden door.
De aanbieding is voorbij, maar wellicht handig om een volgende keer aan te geven waar in de voorwaarden dit staat. Want voor zover ik heb kunnen zien staat er niet over dat je bij deze aanbieding vast zou zitten aan een abonnement. Alleen iets over wanneer je iets koopt met een (leverings)abonnement (Any voucher discount which you use in connection with a new Subscribe & Save subscription for a Qualifying Item will only be applied to your first delivery) . Dat is echter met een horloge niet het geval.F-I-X schreef op zondag 18 september 2022 @ 23:59:
Aan die extra 100 voucher zit wel weer 1 of ander abonnement aan vast. Welke precies weet ik niet maar lees dus wel even de voorwaarden door.
[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 21-09-2022 07:46 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Nu de Fossil gen6 de update naar WearOS 3 heeft gekregen was ik benieuwd naar hoe het staat met onze TicWatch Pro 3 Ultra GPS update naar WearOS 3, iemand die meer informatie heeft?
Ik heb (helaas) niets gehoord.
Had de update al wel verwacht inderdaad.
Had de update al wel verwacht inderdaad.
Is vandaag weer onder de 200 Euribor Mobvoi.com. Als je inlogt krijg je nog eens 5% korting
Helaas nog geen informatie over de WearOS3 update. Had een mail gestuurd met de vraag of ze nog eens hun security patches zouden updaten > NOWe checked your build NO and confirmed it is the latest version. We do have a plan to upgrade the new Wear OS. But that we are not able to offer the information about when watch will get the Wear Os 3 update at the moment. Please stay tuned to our official website www.mobvoi.com and subscribe to our newsletter for further announcements. Thanks for your patience and understanding.
As always, thank you for supporting Mobvoi. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us again.
Er is weer een geluidje/gerucht over een update.
Ik ben benieuwd...
https://www.xda-developer...icwatch-wear-os-3-update/
Ik ben benieuwd...

Laten we hopen dat het dan er ook eindelijk komt
Ik had hem gezien, maar rond die tijd is de Ticwatch 5 er ook ongeveer...kootje70 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:52:
Er is weer een geluidje/gerucht over een update.
Ik ben benieuwd...![]()
who put a "stop payment" on my reality check
Ticwatch Pro 5 details zijn inmiddels ook bekend/gelekt.
https://www.androidics.nl...ticwatch-pro-5-uitgelekt/
https://www.androidics.nl...ticwatch-pro-5-uitgelekt/
Ik ben benieuwd of ze eindelijk eens een goede trilmotor gaan inbouwen. Dus eentje die goed trilt en niet zo'n herrie maakt.
Had deze topic nog niet gezocht. Na kopen van 3 pro pas gezocht op tweakers forum.
Gisteren avond tijdelijke actie op Amazon geweest.
Krijg vandaag binnen voor 149.99 euri.
Had wel gedeeld op pepper.com
Ben benieuwd.
Twijfelde ook over Fossil gen6 of galaxy watch.
Fossil minpunten: zelfde grootte als galaxywatch 4, maar kleiner oled scherm en groot bezel. En batterij om niet naar huis te schrijven.
Galaxy watch kan veel, maar de extra's alleen maar met samsung phone of je moet buiten playstrore om app downloaden op je non-samsung phone.
Gisteren avond tijdelijke actie op Amazon geweest.
Krijg vandaag binnen voor 149.99 euri.
Had wel gedeeld op pepper.com
Ben benieuwd.
Twijfelde ook over Fossil gen6 of galaxy watch.
Fossil minpunten: zelfde grootte als galaxywatch 4, maar kleiner oled scherm en groot bezel. En batterij om niet naar huis te schrijven.
Galaxy watch kan veel, maar de extra's alleen maar met samsung phone of je moet buiten playstrore om app downloaden op je non-samsung phone.
[ Voor 54% gewijzigd door mucuracat op 08-05-2023 11:30 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Op Twitter een bericht gezien met excuses dat de WearOS3-update er nog niet is. Maar ze werken er nog steeds aan en binnenkort starten ze een beta om het te testen.
(Lukt me niet om het plaatje hier te plaatsen)
Ze schijnen moeite mee te hebben door eigen cpu en dergelijke.kootje70 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:46:
Op Twitter een bericht gezien met excuses dat de WearOS3-update er nog niet is. Maar ze werken er nog steeds aan en binnenkort starten ze een beta om het te testen.
https://www.xda-developer...i-wear-os-3-delay-reason/
Waar ik bang voor ben, dat ze in een eerder bericht aangaven dat de non ultra versie geen update krijgt.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Ik ga er niet meer vanuit dat die update nog komt.
Ook de google fit connectie is weer om zeep geholpen (vanuit de ticwatch app komt er niks in Google fit terecht)
Maar de watch werkt nog wel, batterij is nog prima na jaren. Ik weet niet welke watch ik anders zou moeten kopen
Ook de google fit connectie is weer om zeep geholpen (vanuit de ticwatch app komt er niks in Google fit terecht)
Maar de watch werkt nog wel, batterij is nog prima na jaren. Ik weet niet welke watch ik anders zou moeten kopen
Is er iemand die deze smartwatch kan vergelijken met een apple watch? Ik heb al jaren de series 3 en die begint toch traag te worden.
User case: zwemmen (logging baantjes hartslag enz). Notificaties, siri bedienen.
Dit ism een iphone. Ben benieuwd!
User case: zwemmen (logging baantjes hartslag enz). Notificaties, siri bedienen.
Gisteren mijn pro 3 ontvangen, maar ik kan niet inloggen in mobvoi app. Krijg connectie error. Meer mensen?
Herinstallatie en herstart niet geholpen.
Week verder. Kan iemand testen en bevestigen?
[ Voor 14% gewijzigd door mucuracat op 15-05-2023 08:45 ]
Hier wordt de Ticwatch getest en per onderdeel weggezet tegen andere smartwatches waaronder de Apple watches.synx6 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 08:43:
Is er iemand die deze smartwatch kan vergelijken met een apple watch? Ik heb al jaren de series 3 en die begint toch traag te worden.
YouTube: Ticwatch Pro 3 Ultra GPS // Scientific Review 🧪NOT PRO or ULTRA!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hier geen problemenmucuracat schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:06:
Gisteren mijn pro 3 ontvangen, maar ik kan niet inloggen in mobvoi app. Krijg connectie error. Meer mensen?
De plaatsing van de kroon staat mij nogal tegen. Op o.a. mijn Skagen Falster zat hij ook op die positie. Gevolg was dat ik steeds per ongeluk de kroon indrukte als ik mijn hand naar achteren boog, bijvoorbeeld als ik op mijn knieën zat te klussen, tijdens het sporten of tijdens een stoeipartij met de kinderen. Dan vind ik de plaatsing van de fysieke knoppen op mijn Pro 3 Ultra stukken prettiger.soundtrack schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:23:
Ticwatch pro 5 verkrijgbaar
https://www.mobvoi.com/nl/pages/ticwatchpro5
Ondertussen gevonden. Op 1 of ander manier lukt het niet met mijn google account.
Toen als test nummer 251345325 even met een ander mail adres geregistereerd (Outlook). Met dit werkte het wel. Raar.
Vreem inderdaad. Ik heb hem gewoon met mijn google account geregistreerd en gekoppeld.mucuracat schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:05:
[...]
Ondertussen gevonden. Op 1 of ander manier lukt het niet met mijn google account.
Toen als test nummer 251345325 even met een ander mail adres geregistereerd (Outlook). Met dit werkte het wel. Raar.
Mobvoi ... die firma met hun valse beloftes.soundtrack schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:23:
Ticwatch pro 5 verkrijgbaar
https://www.mobvoi.com/nl/pages/ticwatchpro5
Ik wacht nog altijd op de Wear OS 3 update voor de Ticwatch Pro 3.
Ze zijn het vertrouwen van veel mensen kwijt. Bij mij ook.
Ik ben overgestapt naar Samsung.
Meerwaarde zie ik persoonlijk niet in met os2.24 en 3.g86 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:12:
[...]
Mobvoi ... die firma met hun valse beloftes.
Ik wacht nog altijd op de Wear OS 3 update voor de Ticwatch Pro 3.
Ze zijn het vertrouwen van veel mensen kwijt. Bij mij ook.
Ik ben overgestapt naar Samsung.
Sinds os2 versie ook tiles kreeg, vond ik het al mooi.
En met OS 4 waar je google design kleuren krijgt. Poe he. En whatsapp installeren om zonder phone te gebruiken? Moet je ook eSim versie hebben. Anders kun je al lezen en reageren.
Ze schijnen toch bezig te zijn en moeite hadden met dubbele cpu die er in zit. Zie mijn eerder bericht met link. mucuracat in "[TicWatch Pro] Ervaringen & Discussie"
Was er niet al ergens naar buiten gekomen dat de Pro 3 de WearOS update niet gaat krijgen en de Pro 3 Ultra misschien?
Ik heb vandaag de 5 besteld, 2x 15% korting en betaal nu € 324 nu 2-4 dagen wachten
Ik denk dat ze de pro met ultra vaak als 1 benoemen. Hoop het ook.cordonbleu schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 18:29:
Was er niet al ergens naar buiten gekomen dat de Pro 3 de WearOS update niet gaat krijgen en de Pro 3 Ultra misschien?
Bron: Mobvoi tweet.
Ge-tweet op 8 mei 2023
:fill(white):strip_exif()/f/image/VxTGIgvb2oCWIREoeGaL9r2x.png?f=user_large)
Ben benieuwdGorefest schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:37:
Ik heb vandaag de 5 besteld, 2x 15% korting en betaal nu € 324 nu 2-4 dagen wachten
Zit nog te twijfelen.
Hier de 3 sinds dag 1. Op zich erg tevreden. Maar nu doet de onderste knop het niet meer.
De nieuwe ziet er wel weer nice uit en wat ik lees ipv ongeveer 5 dagen gebruik tov de 3 die ik nu heb.
Vraag me af of de 5 beter tegen douchen met zeep kan.
Want mijn 3 was na 2 weken douchen stuk gegaan. Omdat hij wel tegen water kan maar niet tegen zeep

YouTube: Mobvoi TicWatch Pro 5! The Most Powerful WearOS Watch, But What Abou...
deze is wel informatief. zeker tov de changes die google doet en gevolgen heeft voor 3rd party watches.
[ Voor 22% gewijzigd door DarkSide op 27-05-2023 10:53 ]
Er staat specifiek in de specs dat je er niet mee mag douchen en niet in soapy water mag dien. Opervlakte spanning van zeepwater is wellicht te laag waardoor het toch naar binnen sijpelt ofzo. Zal wel wennen worden want normaal douche ik altijd Met mijn horloge.
Ik heb gisteren de Ticwatch 5 Pro binnen gekregen.
Tot nu toe bevalt deze prima, echt een heel mooi ding. Hiervoor had ik een Amazfit/Zepp.
Wear OS werkt prima, alle notificaties komen netjes binnen. Whatsapp en de deurbel zelfs met foto op het scherm. Stappen, hartslag, zuurstof lijkt ook allemaal goed te werken.
Sport activity tracker nog niet echt geprobeerd ga ik nog testen. Is echter ook niet zo van belang voor mij aangezien ik alleen wandel en fiets en niet echt hardloop oid.
Google pay moet ik ook nog uitproberen, het lijkt alsof het niet goed ingesteld staat.
Tot nu toe bevalt deze prima, echt een heel mooi ding. Hiervoor had ik een Amazfit/Zepp.
Wear OS werkt prima, alle notificaties komen netjes binnen. Whatsapp en de deurbel zelfs met foto op het scherm. Stappen, hartslag, zuurstof lijkt ook allemaal goed te werken.
Sport activity tracker nog niet echt geprobeerd ga ik nog testen. Is echter ook niet zo van belang voor mij aangezien ik alleen wandel en fiets en niet echt hardloop oid.
Google pay moet ik ook nog uitproberen, het lijkt alsof het niet goed ingesteld staat.
@Gorefest en? nog tevreden.
al beetje beeld van batterijduur?
Ondertussen doet bij de bovenste knop het ook niet meer.
En dan weer even wel. En dan weer niet...> Dus ik zit nu toch te twijfelen om de 5pro te halen.
al beetje beeld van batterijduur?
Ondertussen doet bij de bovenste knop het ook niet meer.
En dan weer even wel. En dan weer niet...> Dus ik zit nu toch te twijfelen om de 5pro te halen.
Vandaag mijn pro3 ultra terug gestuurd.
Sinds afgelopen vrijdag geen secondaire display en werkt erg traag als ik een knop indruk.
Touchscreen reageert eerder niet dan wel.
De avond ervoor was de accu volledig leeg. In de nacht aan de lader, maar smorgens was hij maar 47% geladen.
Ik heb hem via Amazon gekocht. Kreeg van hen de melding hem op te sturen, dan betalen ze het volledige aankoopbedrag terug.
Repareren doen ze daar schijnbaar niet aan…
Sinds afgelopen vrijdag geen secondaire display en werkt erg traag als ik een knop indruk.
Touchscreen reageert eerder niet dan wel.
De avond ervoor was de accu volledig leeg. In de nacht aan de lader, maar smorgens was hij maar 47% geladen.
Ik heb hem via Amazon gekocht. Kreeg van hen de melding hem op te sturen, dan betalen ze het volledige aankoopbedrag terug.
Repareren doen ze daar schijnbaar niet aan…
@DarkSide (kijk naar de blauwe lijn)
Accuduur is boven verwachting! Nu sport ik niet heel veel en gebruik hem met name als smartwatch. Heb hem wel dag en nacht om. Wat mij tot nu toe is opgevallen is
/f/image/4YQXZ6YpUtl9PgD0cNsvQCRH.png?f=fotoalbum_large)
Accuduur is boven verwachting! Nu sport ik niet heel veel en gebruik hem met name als smartwatch. Heb hem wel dag en nacht om. Wat mij tot nu toe is opgevallen is
- dat sleeptracking soms rare kuren vertoond
- stappen per dag naar boven afwijken van mijn vorige Amazfit horloge en telefoon
- dat tijdens het hardlopen/wandelen de kilometers wel erg lang zijn, volgensmij rekent hij nog in mijlen
- ook maps navigatie gaat in mijlen een feet ondanks dat het goed ingesteld staat
[ Voor 40% gewijzigd door Gorefest op 15-06-2023 09:11 ]
heb hem ook dag en nacht om met alle sensors op 24u monitoring.
ga toch maar eens nadenken.
heb hem ook dag en nacht om met alle sensors op 24u monitoring.
ga toch maar eens nadenken.
Is het zijn geld waard? Ik kan met een student account en korting de 5 rond de 310 euro kopen.Gorefest schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:37:
Wat zijn de positieve en negatieve kanten van de watch?
Hier hebben we V&A voor, advertenties horen niet in een topic
[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 16-07-2023 19:50 ]
Ik ben één van de geselecteerde bèta testers voor de TicWatch Pro 3 GPS. Benieuwd.mucuracat schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 01:15:
Pro 3 en ultra en e3, er is bèta programma waar je je kan inschrijven
Form bèta 3.0