• XiniX88
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08:37
Koen87 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:22:
[...]

Tot nu toe vermijd ik nog de mobvoi apps, wellicht dat ik in het weekend eens ga kijken wat die doen.
Aangezien Google fit mijn "to go" tracker is voor activiteiten, ben ik nog niet echt welwillend.
Het mooie is wel dat als je trackt via de mobvoi apps, je LCD (dus niet OLED) allerlei informatie laat zien (aantal KM gelopen/rent, hartslag etc). Dit mis je dan weer als je via Google Fit trackt. Je kunt trouwens synchronisatie instellen met Google fit vanuit de Mobvoi app, zodat het daar toch nog terug komt (heb ik niet geprobeerd dus weet niet in hoeverre het alle details laat zien).

• F-I-X
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16-09 01:11
goofer_nieuw schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:08:
Twee mindere punten tot zover:

- 2e scherm is in minder licht slecht leesbaar
Dat slecht aflezen van het TFT (2de) scherm zou in deze versie juist niet mogen voorkomen met de backlight.
Dat was idd wel eens een probleem in bepaalde situaties met de oudere versie.

weet je zeker dat je de 3 series hebt ? :+

• goofer_nieuw
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-09 14:33
F-I-X schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:06:
[...]

Dat slecht aflezen van het TFT (2de) scherm zou in deze versie juist niet mogen voorkomen met de backlight.
Dat was idd wel eens een probleem in bepaalde situaties met de oudere versie.

weet je zeker dat je de 3 series hebt ? :+
Ondertussen opgelost. Had inderdaad ou of the box geen backlight aanstaan. Aangepast en goed leesbaar.

• fredgroes
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:14
De beloofde firmware komt eraan..

https://forum.mobvoi.com/viewtopic.php?f=76&t=57834

en je kan hem op de onderstaande manier forceren (update loopt binnen bij mij)

[Voor 76% gewijzigd door fredgroes op 02-02-2021 11:12]

• goofer_nieuw
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-09 14:33
Dat is een update van de H-MR1. De langverwachte H-MR2 update is nog niet uit:

https://forum.mobvoi.com/...php?f=76&t=56628&start=60

• fredgroes
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:14
goofer_nieuw schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:31:
Dat is een update van de H-MR1. De langverwachte H-MR2 update is nog niet uit:

https://forum.mobvoi.com/...php?f=76&t=56628&start=60
ok bedankt voor de info. was niet echt duidelijk allemaal. Bezig zijn met een nieuwe update en dan een oude vrijgeven...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-09 11:03
Even een nieuwe ervaring plaatsen.

Vorige week kreeg ik spontaan een vlek op mijn beeldscherm.
Niet van vocht, geen idee waarvan wel.

Contact gehad met Mobvoi, na wat kritische vragen hebben ze de garantie retour geaccepteerd.
Je krijgt tot max €16 euro voor verzendkosten terug en dit moet naar de UK verstuurd worden.

Na dit gedaan te hebben en de tracking te hebben ge-update in hun systeem op zondag, kreeg ik vanochtend de bevestiging dat ze al een vervangend exemplaar opsturen.

Al met al een goede service, waarbij je niet hoeft te wachten op een reparatie.

• teake
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16-09 19:27
Max 16 euro? Voor een horloge van hoe oud?

• Koen87
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-09 11:03
teake schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:08:
Max 16 euro? Voor een horloge van hoe oud?
Voor de verzendkosten voor het versturen naar Mobvoi. De horloge krijg ik in zijn geheel nieuw.
Dus prima service. Ik heb geen kosten en krijg een nieuwe Ticwatch Pro 3 GPS.

aangepast in de originele post, dacht dat het wel duidelijk was :+

[Voor 12% gewijzigd door Koen87 op 24-03-2021 08:41]

• teake
ah, da's inderdaad netjes.
Zal voor mijn 2 jaar oude ticwatch pro niet meer gelden.

• F-I-X
teake schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:11:
ah, da's inderdaad netjes.
Zal voor mijn 2 jaar oude ticwatch pro niet meer gelden.
Max 2 jaar is inderdaad de garantie termijn. Het is maar net hoe ver je eroverheen bent en wat de garantieclaim precies is. Soms zijn ze coulant erin, je kan hem aanbieden voor reparatie. Soms zijn ze coulant genoeg dat ze je nog een zelfde refurbisched versie geven als vervanging. Maar buiten een 1G versie van de 2020 Pro zou ik een oudere niet echt veel moeite meer voor doen.

• teake
Och, het is vooral de processor upgrade die interessant is aan de nieuwe versies.
Ik heb geen directe klachten.

• F-I-X
teake schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:14:
Och, het is vooral de processor upgrade die interessant is aan de nieuwe versies.
Ik heb geen directe klachten.
De beleving tussen 512 en 1G was destijds bij mij ook een goede upgrade.
Met de 4100 is het idd ook nog weer een stukje beter. En dat zou met de 4100+ nog beter moeten zijn.
Ben ik er niet achter wat de 3 voor versie heeft. Met of zonder de +

• proo
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 25-04 08:33
Weet iemand of er binnenkort een nieuwe ticwatch pro uitkomt, de ticwatch pro 3 is namelijk nu in de aanbieding

• F-I-X
proo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 12:02:
Weet iemand of er binnenkort een nieuwe ticwatch pro uitkomt, de ticwatch pro 3 is namelijk nu in de aanbieding
Define #binnenkort

Enige wat ik kan bedenken dat er nog een versie komt met de 4100+ chipset. Dus met een 4100 en extra zuinige co-processors voor Health trackers.
Maar aangezien ze een 3 S, een 3ProLTE en een GTH recent hebben uitgebracht verwacht ik niet op korte termijn een echt nieuwe watch.
Denk ook niet dat het het dan een enorme upgrade zou zijn t.o.v een Pro3 GPS.

Maar ja, heb er niet zo'n kijk op, zat er al eens eerder naast. Ze brachten ook vrij snel na de 2020 versie de 3 uit.

• proo
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 25-04 08:33
Vind het een mooi horloge, maar aangezien het er al een tijdje er is een nu een aanbieding is, zou je gaat denken dat er een nieuwe uit gaat komen

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 09:59

DarkSide

theres no place like ::1

weet niiet wat de release cycle is.
Maar de Ticwatch 3 Pro kwam in oktober 2020 volgens mij uit.

Nu dus ongeveer 6 maanden later.
Verwacht eerlijk gezegd niet direct een Ticwatch Pro 4.

Meer beetje normale gang van zaken om na 6 maanden iig al leuke deals te vinden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• F-I-X
Vanochtend de H MR2 systeem update binnengekregen.
Geen vlekkeloos.. Was geloof ik om precies middennacht, kreeg een vibratie en keek naar een TICWATCH logo gevolgd door een restart en het begin van de systeemupdate. Duurde een x aantal minuten en daarna restart weer en de standaard afmaken van de update in de achtergrond. (apps wss)
Horloge zat niet aan de lader maar had na een volledige dag 9:00 - 00:00 nog iets van 60% zijn geweest wat normaal is op een rustige werkdag) Na de update was het 50 % over.

Systeemversie H MR2
WearOS 2.26
Home app : 2.46.0.xxxxxxx
Play : 21.12.23
Beveiligingsniveau 5 Maart 2021

Te vroeg voor echt nieuwe dingen, zag nog niet echt iets anders.

Andere info :
https://9to5google.com/20...atch-pro-3-wear-os-h-mr2/
New features:

Option to disable the long-press power button to activate Google Assistant.
New screen brightness layout.
New Weather tile.
New theater mode.
Support regular enter and exit the essential mode.
Improvements:

Optimized the media volume and the ringtone volume bar’s display to match the actual volume.
Optimized the sorting of apps in Mobvoi Launcher.
Optimized the sliding smoothness of Mobvoi Launcher.
Optimized the accuracy of off-body detection.
Improved the performance on Qualcomm Snapdragon Wear 4100 platforms.
Moved the “OK Google” switch from the watch’s settings menu to the Google assistant settings.
Optimized the shutdown charging animation.
Updated security patch to 2021-03-05.
Bug fixed:

Fixed the issue that Auto-DND sometimes cannot take effect.
Fixed an issue where the screen may not lock when charging.
Fixed an issue where the Phone app might disappear in Mobvoi Launcher when pairing with an Android phone.
Fixed other discovered bugs.
Besides improved Snapdragon Wear 4100 performance, TicWatch Pro 3 highlights include a handful of updated H-MR2 elements, while there are various UI optimizations, especially to the Mobvoi Launcher.

[Voor 12% gewijzigd door F-I-X op 22-04-2021 00:30]

• Ves
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:31
Mijn Ticwatch avontuur krijgt een vervolg. Net de TWP3 binnen.

EDIT: vergeten toe te voegen, heb de normale voor €254 gehaald via de Mobvoi website, dankzij de huidige sale (15%) en extra korting (5%) als bestaande klant

[Voor 15% gewijzigd door Ves op 29-04-2021 15:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 00:43
Inmiddels ook een TWP3. Veel Youtube filmpjes bekeken. Zag bij ene, weet niet meer welke, dat er op het LCD scherm behalve tijd datum enzo ook het hartritme werd aangegeven. Vind nergens waar ik dat kan instellen.

Clevonotebook, MacBook pro, oneplus 5, 7+ iPhone

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 06:34
kraonkel schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 00:40:
Inmiddels ook een TWP3. Veel Youtube filmpjes bekeken. Zag bij ene, weet niet meer welke, dat er op het LCD scherm behalve tijd datum enzo ook het hartritme werd aangegeven. Vind nergens waar ik dat kan instellen.
Ik geloof dat het hartritme op het LCD-scherm enkel wordt weergegeven als je een workout doet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 00:43
Elpenoor schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 06:53:
[...]

Ik geloof dat het hartritme op het LCD-scherm enkel wordt weergegeven als je een workout doet?
Ok bedankt, zou zomaar kunnen. Maar op filmpje waren ze niet aan "workouten". Moet vast en zeker nog het
e.e.a. van watch uitvinden.

Clevonotebook, MacBook pro, oneplus 5, 7+ iPhone

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F-I-X
Iemand ook al gemerkt dat ineens de "hé Google" assistent weer werkt ?

Paar dagen geleden merkte ik dat mijn horloge ook reageerde op het commando. In huis kan het natuurlijk gekoppeld zijn aan mijn andere Google smart speakers maar het blijkt ook standalone buiten wel te functioneren.
Enige dingetje was dat de herkenning van het activatiewoord niet altijd snel werkt.

Ik heb daarvoor ook weer een aantal Google updates voorbij zien komen op mijn horloge dus misschien hebben ze het nu weer gefixed.

Had de hoop eerlijk gezegd al opgegeven.. is ook niet meteen een *Jippie* moment, maar toch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:31
Voor de mensen die gebruik maken van de Mobvoi app, het authenticatie probleem met Google Fit is opgelost.

https://www.reddit.com/r/..._auth_issue_was_resolved/
Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee