Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:48
F-I-X schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:45:
Heb er toch maar 1 gekocht.. :)

Samen met een kleine discount van 14,99 met code PKZLFJ Samen met de standaard 'First ..." kwam deze op 270,75 .
Dus als er nog liefhebbers zijn voor de PRO 2020 ;)
Top, ga er ook 1 bestellen. Ik mag de mijne terug sturen maar staat nu te koop. Anders gaat ie komende week terug.
Ben erg benieuwd!

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:55
heb ook de ticwatch 3 pro besteld. Ben benieuwd, komt morgen binnen als het goed is.

En het is vast mosterd na de maaltijd. Maar vrijwel ieder horlogebandje wat ik vind hier in webshops komt van aliexpress met de prijs x 4 minimaal als ik daar dan even kijk.

https://nl.aliexpress.com/item/1005001423363778.html
https://nl.aliexpress.com/item/10000009707327.html

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:40
Mirage schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:21:
[...]

heb ook de ticwatch 3 pro besteld. Ben benieuwd, komt morgen binnen als het goed is.
dat is snel? die van mijn is nog in china. waar heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
fredgroes schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:58:
[...]

dat is snel? die van mijn is nog in china. waar heb jij hem besteld?
Ik heb hem bij mobvoi zelf besteld gewoon donderdag de dag van release rond 14:15. Zondagochtend had ik een verzend melding dat hij uit de UK vertrokken was naar Nederland.

[ Voor 3% gewijzigd door Mirage op 28-09-2020 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Mirage schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:21:
[...]

Ik heb hem bij mobvoi zelf besteld gewoon donderdag de dag van release rond 14:15. Zondagochtend had ik een verzend melding dat hij uit de UK vertrokken was naar Nederland.
Vanuit de uk... De stock was zeker daar op.

inmiddels een sms van dhl die van mij word op donderdag 1 oktober bezorgt...

@Mirage hoe zijn de eerste bevindingen?

[ Voor 15% gewijzigd door fredgroes op 30-09-2020 08:46 ]

• Mirage
fredgroes schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 05:49:
[...]

Vanuit de uk... De stock was zeker daar op.

inmiddels een sms van dhl die van mij word op donderdag 1 oktober bezorgt...

@Mirage hoe zijn de eerste bevindingen?
Ik durf het bijna niet te zeggen.... Blijkbaar heeft Mobvoi een fout gemaakt en is het horloge teruggestuurd... en hun support zwijgt in alle talen. (of ik heb een foute trackingnumber of er is nog niks verzonden :(). DHL kon me ook niet echt verder helpen behalve de melding die ik ook al zag. Daarvoor moet ik echt contact met Mobvoi hebben.

Ik heb dus nog niks binnen. begreep van een ander forum al dat iemand anders precies hetzelfde had in NL.

2020-09-28 20:50London / Returned to Consignor
2020-09-27 15:52GBLTNA / Leaving the operating point
2020-09-27 15:52GBLTNA / Packing the operating point
2020-09-27 15:22GBLTNA / Picking the operating point

[ Voor 12% gewijzigd door Mirage op 30-09-2020 10:35 ]

• fredgroes
Mirage schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:33:
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen.... Blijkbaar heeft Mobvoi een fout gemaakt en is het horloge teruggestuurd... en hun support zwijgt in alle talen. (of ik heb een foute trackingnumber of er is nog niks verzonden :(). DHL kon me ook niet echt verder helpen behalve de melding die ik ook al zag. Daarvoor moet ik echt contact met Mobvoi hebben.

Ik heb dus nog niks binnen. begreep van een ander forum al dat iemand anders precies hetzelfde had in NL.

2020-09-28 20:50London / Returned to Consignor
2020-09-27 15:52GBLTNA / Leaving the operating point
2020-09-27 15:52GBLTNA / Packing the operating point
2020-09-27 15:22GBLTNA / Picking the operating point
lekker dan... Die van mijn lijkt onderweg vanuit Hong Kong naar Amsterdam. Ben benieuwd of hij er morgen is...

• F-I-X
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 21:58
fredgroes schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:00:
[...]

lekker dan... Die van mijn lijkt onderweg vanuit Hong Kong naar Amsterdam. Ben benieuwd of hij er morgen is...
Als ze in China geen voorraad hebben dan is het erg gesteld :+
De mijne komt ook via China-Hongkong, die is daar vertrokken dus de vrijdag einde dag kan ie nog halen.

EDIT : Net donderdag avond binnengekregen. Uitpakken volgt al zal de echte WOW factor wel enigzins getemperd zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door F-I-X op 01-10-2020 23:12 ]

• RoelsRules
heb de mijne maandag besteld en dhl geeft aan dat hij er a.s. maandag moet zijn. Komt ook vanuit China deze keer. (de pro 2020 kwam uit Belgie)
Iets langer dan ze van te voren hebben aangegeven maar nog steeds rap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:41
Ik heb de mijne net binnen ... Zaterdag besteld, dus lekker snel.
Ik kom van een Skagen Falster 3, wat met die 1GB RAM al een hele verbetering was, maar de Ticwatch 3 pro is toch nog wat sneller: geen merkwaardige vertragingen of zo. De setup alleen al verliep stukken sneller, net als het installeren van de apps. Wel nog wat zoeken welke sensoren ik permanent aan laat i.v.m. batterijduur. Veel mogelijkheden voor de prijs, vind ik ... Nu even afwachten wat het wordt met de batterijduur. Het is 'n eerste Ticwatch dus ook de eerste keer dual display, maar vind het best fijn.

[ Voor 74% gewijzigd door Elpenoor op 30-09-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
eerste indruk, lekker snel. apps weer geïnstalleerd. saldo app van ing is verdwenen... nu morgen gebruiken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elpenoor
Batterijduur valt me inmiddels heel goed mee. Woensdagavond gestart op 95%, dan setup gedaan, vervolgens non-stop gedragen met hartslag- en zuurstofsensor permanent aan. Dual display aan, watchface aan bij aanraking, 's nachts op theatermodus, en nu nog 47% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Zo dat is wel netjes! Zeker met de sensoren aan...
Lees veel goede reviews over deze upgrade, ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt om toch voor die te gaan. Nu alleen nog even wachten (en hopen dat de douane niet moeilijk doet)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fredgroes
RoelsRules schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:48:
Zo dat is wel netjes! Zeker met de sensoren aan...
Lees veel goede reviews over deze upgrade, ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt om toch voor die te gaan. Nu alleen nog even wachten (en hopen dat de douane niet moeilijk doet)
die van mij is ook via de hong kong route gekomen geen extra inklaringskosten hier.

gisteren na instellen nog opgeladen tot 100%. Inmiddels halve dag om batterij op 79%. Alle meldingen die ik graag wil hebben aan staan (mail, facebook, chat apps, twitter, google fit).

Horloge draagt fijner dan voorganger, minder bulky. Moest echt aan sommige mensen laten zien dat het een smart watch was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
fredgroes schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:07:
[...]

die van mij is ook via de hong kong route gekomen geen extra inklaringskosten hier.

gisteren na instellen nog opgeladen tot 100%. Inmiddels halve dag om batterij op 79%. Alle meldingen die ik graag wil hebben aan staan (mail, facebook, chat apps, twitter, google fit).

Horloge draagt fijner dan voorganger, minder bulky. Moest echt aan sommige mensen laten zien dat het een smart watch was.
Was een klein probleem met de douane (bedrijfsnaam stond er op maar dat was meer als verzendadres bedoeld) maar schijnt nu in orde te zijn en maandag te arriveren. Binnen een week dan dus, zou mooi zijn!

En wat een lekkere batterij duur! De pro 2020 was ook ok genoeg voor mij maar dit klinkt wel beter.

Is het zo dat de 3 bij draaien de lcd aan laat maar dan met verlichting? De vorige versies gaan dan naar oled. Volgens reviews moet je nu iets aanraken om oled aan te zetten. Weet nog niet hoe ik dat ga vinden eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
RoelsRules schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:22:
[...]

Is het zo dat de 3 bij draaien de lcd aan laat maar dan met verlichting? De vorige versies gaan dan naar oled. Volgens reviews moet je nu iets aanraken om oled aan te zetten. Weet nog niet hoe ik dat ga vinden eerlijk gezegd
ja dat klopt, zou niet weten waar dit uit te zetten zijn. vind het nu dat het wat donkerder is wel prettig trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Vind het wel een plus punt dat het lcd nu led heeft maar zou graag de keuze willen hebben dat hij bij beweging naar oled gaat. Zou jammer zijn dat die keuze er niet is. Maar wie weet wellicht met een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Heb hem ook besteld Mijn Fossil 3e gen gaat naar mijn vader.
benieuwd hoe lang het duurt voordat hij binnen is.

@RoelsRules dat kan toch ook.
Je kunt (volgens mij) kiezen. Of met de knop switchen. Of bij beweging. Je kunt ook always on display doen dan zie je de LCD scherm nooit (zonde in mijn optiek). Maar goed dat die optie er is.

Voornamelijk besteld voor de vele features, de goede prijs en de lange batterij duur.
Onlangs weekend weggeweest. En dan lijkt me heerlijk om me geen zorgen te maken over de batterij duur.
En toch wear OS te hebben.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
DarkSide schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:27:

@RoelsRules dat kan toch ook.
Je kunt (volgens mij) kiezen. Of met de knop switchen. Of bij beweging. Je kunt ook always on display doen dan zie je de LCD scherm nooit (zonde in mijn optiek). Maar goed dat die optie er is.
Heb het nog niet bevestigd gekregen dat het kan. De reviews die in heb gezien zeggen als hij in smart stand staat het oled alleen aangaat met een tik op het scherm of knoppen. En dus niet bij beweging, dan gaat de lamp op lcd aan. Lijkt me soms meer dan prima maar wil graag de keuze hebben dat hij dan naar oled gaat.
En always on is weer een andere optie, dan staat je oled hoe dan ook aan.
Ga het morgen meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Zie dit stukje

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
I stand corrected! Thx. Er moet dus een keuze in zitten,fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Sinds gisteren binnen, echt een heerlijk en snel horloge! Draait allemaal als een zonnetje.

Alleen nu 1 gek ding, ik vermoed dat mijn telefoon een app of verbinding killt maar ben er nog niet achter wat het kan zijn.
Als ik in de watch naar connectivity ga, onder bluetooth kijk dan staat er 'disconnected'. Ook al krijg ik gewoon appjes binnen, muziek bedienen etc werkt dan gewoon. Als ik thuis ben verbind hij met de WiFi en buitenshuis staat er 'wolkje van niet verbonden' in het scherm. Als ik buitenshuis ben dan werken alleen sommige zaken niet omdat hij dan dus (toch) geen verbinding heb. Bijvoorbeeld google aanroepen of spotify op de watch zelf werkt dan niet.
Bij bluetooth op de telefoon zie ik ook gewoon dat hij verbonden is, ook al zegt de telefoon dus van niet...

Ik heb even zitten spelen met wat apps openen (android wear en mobvoi) en op een gegeven moment had hij (even) verbinding met mijn telefoon maar is nu alweer weg.
iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
RoelsRules schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:07:
Sinds gisteren binnen, echt een heerlijk en snel horloge! Draait allemaal als een zonnetje.

Alleen nu 1 gek ding, ik vermoed dat mijn telefoon een app of verbinding killt maar ben er nog niet achter wat het kan zijn.
Als ik in de watch naar connectivity ga, onder bluetooth kijk dan staat er 'disconnected'. Ook al krijg ik gewoon appjes binnen, muziek bedienen etc werkt dan gewoon. Als ik thuis ben verbind hij met de WiFi en buitenshuis staat er 'wolkje van niet verbonden' in het scherm. Als ik buitenshuis ben dan werken alleen sommige zaken niet omdat hij dan dus (toch) geen verbinding heb. Bijvoorbeeld google aanroepen of spotify op de watch zelf werkt dan niet.
Bij bluetooth op de telefoon zie ik ook gewoon dat hij verbonden is, ook al zegt de telefoon dus van niet...

Ik heb even zitten spelen met wat apps openen (android wear en mobvoi) en op een gegeven moment had hij (even) verbinding met mijn telefoon maar is nu alweer weg.
iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Dat is iets met android wear. Op mijn Fossil had ik dat ook vaak. Wolkje met streepje betekent dat er geen verbinding met internet is. Dat heeft hij voor sommige apps wel nodig, berichten gaan via bluetooth als het goed is. Heb het nooit op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
ilfamo schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:24:
[...]

Dat is iets met android wear. Op mijn Fossil had ik dat ook vaak. Wolkje met streepje betekent dat er geen verbinding met internet is. Dat heeft hij voor sommige apps wel nodig, berichten gaan via bluetooth als het goed is. Heb het nooit op kunnen lossen.
ok android wear dus. Heb hem nu maar op battery save non staan en eea opnieuw opgestart. Nu in ieder geval verbinding, even zien of dat zo blijft...

Ondertussen even aan het spelen geweest met de navigatie (google maps) op de watch. Bij de pro2020 die ik een dagje had kon ik gewoon zeggen 'navigeer naar Amsterdam' en dan startte hij keurig maps op. Nu zegt ie vrolijk 'ok, naar Amsterdam navigeren' maar vervolgens start ie niets op... Raar of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Thx. Heb paar tips niet in mijn telefoon weten te vinden maar de verbindingsproblemen zijn sinds gisteren niet meer voorgekomen. Nadat ik de batterij besparing van de app hard heb uitgezet. Blijf het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
Ik heb ze inmiddels twee weken, en de batterijduur is echt wel uitstekend: ik heb ze op donderdagmorgen opgeladen tot 100%, en nu zijn we zaterdagavond en heb ik 21% over. Ik doe wel geen workouts of zo, maar ben echt wel onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ik heb hem sinds maandag en ben er ook blij mee.

Savonds zet ik hem in essential mode. Lekker rustig geen afleiding van notificaties etc.
HIj doet dan wel sleeptracking. Maar ik mis de hartslag meting.

24hr heartrate monitoring staat wel aan.
Maar lijkt dus niet te werken in essential mode. Klopt dit?

Dacht dat dit ook werkte in Essential mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-I-X
Na twee weken ook hier een zeer positief geluid. Al heb ik nooit echt een probleem gemaakt van de (ruim) 1 dag accu duur, ik laadde hem 's nachts op, is het nu een andere ritme. Na 1 dag en nacht is ie rond de 70% met alles aan. Als ik dan wakker ben en me ga aankleden e.d dan is ie in de lader voor max een uur. En in die tijd is de 70 alweer 99% geworden.

Verder vind ik de backlight van het essential scherm ook een groot plus punt en verbetering. Het scherm zelf is erg mooi en gelukkig stoort de inactieve zwarte rand niet veel itt de fossils.

Uiteraard is de snelheid een dikke + De Stocard app voor klantenkaarten was zelf op de 2020 versie soms niet vooruit te branden maar nu reageert ie erg vlot en zijn de kaarten snel beschikbaar.

Het horloge bandje ben ik ook erg tevreden over. Ik had nog metalen versies oorspronkelijk voor de 2020 maar het bandje van de Pro 3 is best fijn om te dragen.. Misschien niet een super sjiek uiterlijk maar wel prettig.

Apps zijn leuk en die van Mobvoi Health zijn best redelijk. Heb de Google versie nog niet eens geactiveerd. Verder op app gebied niet veel grote veranderingen gezien. Zo speciaal heb ik mijn horloge ook weer niet gemaakt. Enige hoop ik nog een alternatief voor de outlook watchface te vinden. Of iets van een automatische (tijd) schakeling tussen een werk watch-face en een prive watch-face.

Ben dus blij met de Ticwatch en zolang er geen andere fabrikanten zijn is dat tweede scherm toch de keeper. Al ben ik nog wel geïnteresseerd in een volledige RVS versie alla de Huawei Watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Hier ook nog steeds super tevreden en blij met de upgrade.
De connectie problemen heb ik voor 95 procent opgelost door de app niet te laten afsluiten alsmede auto start aan te zetten. Gaat nu soms niet goed maar dat komt dan meer doordat ik op de telefoon te veel doe lijkt het.

Wat ik wel 'vervelend' vind is dat het volgende niet werkt (en wel op de pro 2020 werkte) en ik me afvraag of jullie er ook last van hebben.
Ik zeg bijvoorbeeld tegen Google 'navigeer naar Amsterdam'. Dat wordt dan bevestigd maar veder gebeurt er niets... Ik kwam er achter toen ik een timer startte via voice dat deze op de background draaide (op de watch face naar boven swipe). Maar daar vond ik de navigatie niet.
Werkt dat bij andere wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
RoelsRules schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:56:
Wat ik wel 'vervelend' vind is dat het volgende niet werkt (en wel op de pro 2020 werkte) en ik me afvraag of jullie er ook last van hebben.
Ik zeg bijvoorbeeld tegen Google 'navigeer naar Amsterdam'. Dat wordt dan bevestigd maar veder gebeurt er niets... Ik kwam er achter toen ik een timer startte via voice dat deze op de background draaide (op de watch face naar boven swipe). Maar daar vond ik de navigatie niet.
Werkt dat bij andere wel?
Iemand die dit kan bevestigen? Anders ga ik wat andere dingen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-I-X
RoelsRules schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:46:
[...]

Iemand die dit kan bevestigen? Anders ga ik wat andere dingen proberen
Kan het bevestigen idd. Bij mij doet ie het ook niet. Hij pakt wel de navigatie op als ik het via mijn telefoon doe en deze maps opstart e.d maar zelfstandig op je horloge doet hij helemaal niks. Hij registreert het wel en geeft ook netjes "OK naar Amsterdam navigeren" maar daarna blijft het stil.

Ook nog geprobeert met een ontgrendelde telefoon maar ook dat helpt niet.

Op google staat dat dit misschien ook in onze taal niet mogelijk is.

Most of the tips below work if your language is set to English, French, German, Italian, Japanese, Korean, Russian, Spanish, or Brazilian Portuguese. Some voice actions aren’t available in all languages and countries.

Wel vreemd dat het voor jouw op de 2020 wel heeft gewerkt. Persoonlijk zelf nooit op die manier gebruikt enkel vanaf een start op de telefoon.

Lees in 2019 al dat er op verschillende horloges op verschillende manieren op wordt gereageerd en dat het soms ook een hit en mis is.
En zo zijn er wel meer problemen. Merk nu ook dat de "hey google" detectie bij mij niet goed werkt.

Eerlijk gezegd was het positieve van de google assistent mogelijkheid op horloges al omzeep geholpen door de gebrekkige en trage reactie tijd op andere horloges.

[ Voor 16% gewijzigd door F-I-X op 22-10-2020 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
OK dus ben niet alleen. Blijft raar dat het op de 2020 pro wel werkte.
Thx in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Iemand al ervaringen met de Pro 3? Welk deel is plastic en welk deel metaal? Lijkt erop dat alleen de voorkant metaal is en het deel waar het bandje aan zit plastic. Lijkt me erg cheap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelsRules
barrymossel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:19:
Iemand al ervaringen met de Pro 3? Welk deel is plastic en welk deel metaal? Lijkt erop dat alleen de voorkant metaal is en het deel waar het bandje aan zit plastic. Lijkt me erg cheap.
Heb hem vanaf het begin en kan je 1 ding zeggen en dat is dat hij niet cheap is/oogt/voelt. Volgens mij is de hele case metaal. Ben er meer dan content mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

De achterkant is plastic. TOV mijn fossil voelt dat minder.

Maar het hele horloge is stuk lichter en voelt veel fijner aan om te dragen. Zeker 24/7.

Geen spijt van de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Ja en de voorkant is van glas ;)
De achterkant zie je niets van en lijkt inderdaad op plastic maar dan wel een harde variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
RoelsRules schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:17:
Ja en de voorkant is van glas ;)
De achterkant zie je niets van en lijkt inderdaad op plastic maar dan wel een harde variant.
Maar die pootjes waar het bandje aan vast zit? Is dat plastic? M.a.w. is er plastic zichtbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F-I-X
barrymossel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:29:
[...]

Maar die pootjes waar het bandje aan vast zit? Is dat plastic? M.a.w. is er plastic zichtbaar?
Het ziet er voornamelijk uit als een harde vorm van plastic. Misschien helpt de foto een beetje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1f6AKSCUCd088BnEz7tnvaIy1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/84PR6xj07ciTXy7kLSCfoP61.jpg?f=fotoalbum_large

Met de zwarte kleur heeft het denk ik visueel ook niet zoveel zin om er metaal van te maken. Persoonlijk vond ik een volledige RVS achtig horloge als de Huawei Watch ook erg mooi. Net zoals de gewone horloges van b.v Pulsar/Seiko en Casio Edify. Vind dat net een wat luxere uitstraling hebben.

Enige plastic gevoel heb je met de minuten ring die om het horloge zit. Gelukkig niet ze erg dik . Aan de andere kant geeft het ook weer wel een beetje smoel aan een verder mat zwart horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
F-I-X schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:31:
[...]

Het ziet er voornamelijk uit als een harde vorm van plastic. Misschien helpt de foto een beetje.

[Afbeelding]

Met de zwarte kleur heeft het denk ik visueel ook niet zoveel zin om er metaal van te maken. Persoonlijk vond ik een volledige RVS achtig horloge als de Huawei Watch ook erg mooi. Net zoals de gewone horloges van b.v Pulsar/Seiko en Casio Edify. Vind dat net een wat luxere uitstraling hebben.

Enige plastic gevoel heb je met de minuten ring die om het horloge zit. Gelukkig niet ze erg dik . Aan de andere kant geeft het ook weer wel een beetje smoel aan een verder mat zwart horloge.
Dankjewel. Heel erg duidelijk!

Ik denk dat ik ga wachten op de Fossil horloges met de 4100 soc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-I-X
barrymossel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:43:
[...]

Dankjewel. Heel erg duidelijk!

Ik denk dat ik ga wachten op de Fossil horloges met de 4100 soc.
Ieder zijn ding natuurlijk en idd visueel en in het ontwerp van de kast bied Fossil veel meer optie's . Heb er ook altijd wel naar gekeken alleen was ik nooit zo happig op de zwarte ring die van je beeldscherm afgaat. Ook die twee laadringen en de problemen die ermee gepaard zijn geweest spreekt ook niet echt mee.
Ik hoop dat ze in één keer een goed stuk hardware maken want ik denk dat die door alle andere fossil merken wordt gebruikt in hun eigen soort behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Hebben jullie de pro 3 allemaal gewoon op de site van Mobvoi gekocht? Want zie hem verdomd weinig langskomen op andere plekken en zelfs niet in de pricewatch.

Benieuwd of er volgende week vrijdag nog een interessante aanbieding komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelsRules
xon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:35:
Hebben jullie de pro 3 allemaal gewoon op de site van Mobvoi gekocht? Want zie hem verdomd weinig langskomen op andere plekken en zelfs niet in de pricewatch.

Yes gewoon via hun zelf. Ging prima. En zou zeker even de aanbiedingen in de gaten houden, doen ze vaak aan mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-I-X
xon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:35:

Beide gewoon via Mobvoi. Ze hebben geloof ik ook een Amazon plekje waar je ze via kan aanschaffen.
Alle twee de keren zonder problemen.

• barrymossel
Wel een goede vraag, want ik zie op hun site nergens iets duidelijks over retouren (en evt. retourkosten etc.).

• RoelsRules
barrymossel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:17:
Wel een goede vraag, want ik zie op hun site nergens iets duidelijks over retouren (en evt. retourkosten etc.).
Niet? Voorheen in ieder geval wel en je hebt (ik had in ieder geval) 30 dagen bedenk tijd. Heb de vorige pro na een paar dagen terug gestuurd (daar de nieuwe uit kwam net op de dag dat ik die ontving) en dat ging zonder problemen

• barrymossel
RoelsRules schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:49:
[...]

Niet? Voorheen in ieder geval wel en je hebt (ik had in ieder geval) 30 dagen bedenk tijd. Heb de vorige pro na een paar dagen terug gestuurd (daar de nieuwe uit kwam net op de dag dat ik die ontving) en dat ging zonder problemen
Misschien niet goed gekeken, maar zag niets bij support staan en wat Googlen leverde ook niet veel op.
Als het verstopt zou zijn vind ik dat alsnog een heel slecht teken. Dan zijn ze er (nu) niet (meer) happig op.

• F-I-X
barrymossel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
[...]

Misschien niet goed gekeken, maar zag niets bij support staan en wat Googlen leverde ook niet veel op.
Als het verstopt zou zijn vind ik dat alsnog een heel slecht teken. Dan zijn ze er (nu) niet (meer) happig op.
Als ik inlog op Mobvoi krijg ik een aantal menukeuzes waar ook My Support bijstaat. Dit linkt dan naar een pagina waar je een Warranty selectie kan maken en een volgende pagina waar je je order gegevens in kan vullen voor de claim.
Het is een paar klikjes extra maar ziet er verder niet vreemd uit.
Mooiste zou zijn dat het direct vanuit je eigen Mobvoi dashboard kan maar goed.

• barrymossel
F-I-X schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:13:
[...]

Als ik inlog op Mobvoi krijg ik een aantal menukeuzes waar ook My Support bijstaat. Dit linkt dan naar een pagina waar je een Warranty selectie kan maken en een volgende pagina waar je je order gegevens in kan vullen voor de claim.
Het is een paar klikjes extra maar ziet er verder niet vreemd uit.
Mooiste zou zijn dat het direct vanuit je eigen Mobvoi dashboard kan maar goed.
Dat is dus als je hem al gekocht hebt. Ik zou dit soort dingen willen weten vóórdat ik de TicWatch heb gekocht. Er zijn niet veel (geen?) plekken waar je dit horloge kunt zien en passen. Dan is het wel fijn te weten, dat wanneer het horloge niet bevalt, je hem (kosteloos) kunt terugsturen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelsRules
barrymossel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:20:
[...]

Dat is dus als je hem al gekocht hebt. Ik zou dit soort dingen willen weten vóórdat ik de TicWatch heb gekocht. Er zijn niet veel (geen?) plekken waar je dit horloge kunt zien en passen. Dan is het wel fijn te weten, dat wanneer het horloge niet bevalt, je hem (kosteloos) kunt terugsturen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e4oIZN0cA0tJnLn8FOoqAYcSFfk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hhWGBRweTlU0O3xEq9I8O85M.png?f=fotoalbum_large

voor ik hem naar de kassa toe stuur zie je duidelijk dat je een 30 dagen geld terug hebt. Daar heb ik dus gebruik van gemaakt en werkte dus goed.

mocht je in de buurt van Den Bosch wonen kun je evt ook bij mij het horloge live bekijken.

[ Voor 26% gewijzigd door RoelsRules op 19-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetzak
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-06-2024
Heb de Pro 3 besteld via Amazon en die komt over een week aan.

Had de originele/eerste Pro na 2 dagen al weer terug gestuurd vanwege de treurige batterij en prestaties, niet iets waar ik mijn TW STEEL voor weg leg. Dat was dan ook 2 jaar geleden.

Kunnen de gelukkige eigenaren van de Pro 3 mij vertellen of de SDW4100 krachtig genoeg is om nooit te haperen, bijvoorbeeld door wild te scrollen in een menu of snel door een tiental apps switchen? Zijn er apps die niet (meer) ondersteund worden die je graag had willen zien? Haal je daadwerkelijk 3 volle dagen met de batterij? Is de Bluetooth connectiviteit sterk?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-I-X
Vetzak schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:42:

Kunnen de gelukkige eigenaren van de Pro 3 mij vertellen of de SDW4100 krachtig genoeg is om nooit te haperen, bijvoorbeeld door wild te scrollen in een menu of snel door een tiental apps switchen? Zijn er apps die niet (meer) ondersteund worden die je graag had willen zien? Haal je daadwerkelijk 3 volle dagen met de batterij? Is de Bluetooth connectiviteit sterk?
Ik heb zelf nog geen vast lopers meegemaakt. In het algemeen komt het eigenlijk nooit voor,, alleen bepaalde apps die heel veel tijd nodig hebben en soms niet direct aanwezig zijn (zoals de STOcard app) met de 3 heb ik daar echter geen last meer van.
Echt nooit gehad dat een horloge echt helemaal vast staat. In mijn gebruik dan. Ik gebruik geen tientallen apps op mijn horloge.. Het is mijn berichtencentrum.. sporten ermee doe ik nog niet en andere apps zie ik even niet.

Daardoor mis ik denk ik ook geen apps. De maps navigatie kan misschien beter maar die werkt wel als je het eerst via je telefoon start.

3 volle dagen kan prima maar dat is natuurlijk volledig afhankelijk van je gebruik. Onmogelijk om te zeggen. Ik vindt die 3 dagen een beetje BS. Ik laad hem elke ochtend op als ik opgestaan ben en me klaar maak voor de werkdag. Meestal is ie na een dag rond de 70% de 30% laad ie makkelijk op in het +/- uurtje voor de ochtend rituelen. Het is een kwestie van ritme.
Als je echt 3 dagen nodig hebt omdat je in het weekend weg gaat en geen lader bij je hebt moet je een keuze maken. Dan zal je wel het 1 en ander uit moeten schakelen denk ik. Koop er dan een extra lader bij of blijf bij je TW steel.
Mijn gebruik is voornamelijk voor werk waar ik het meeste telefoon gebruik heb. Dan is het berichtencentrum belangrijk. Buiten die tijden heb ik maar beperkt verkeer. Dus dan is de noodzaak minder. en het batterij gebruik ook.
Hele actieve mensen e.d veel veel telefoontjes en een breed gebruik van WA en andere mogelijkheden zullen de 3 dagen nooit halen.

BT is gewoon goed. Nooit problemen mee, ik zou ook niet weten wat je wensen daarin zijn. Thuis staat ie ook op WIFI zodat ik mijn telefoon altijd ergens kan droppen zonder iets te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Helaas geen BF aanbieding voor de Pro 3 vandaag. Met de reguliere aanbieding/bonnen kom je op 270 euro wat volgens mij alsnog best een goede deal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:36
Zijn hier al mensen die een Pro 3 hebben? En hebben die geen problemen want ik lees op het forum en ook op reddit dat er heel veel problemen zijn met de sensors die stoppen met werken.

Iemand dat hier ook gehad? Twijfel daarom tussen de Ticwatch Pro 3 of de Huawei GT 2

• RoelsRules
Freezhost schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:48:
Zijn hier al mensen die een Pro 3 hebben? En hebben die geen problemen want ik lees op het forum en ook op reddit dat er heel veel problemen zijn met de sensors die stoppen met werken.

Iemand dat hier ook gehad? Twijfel daarom tussen de Ticwatch Pro 3 of de Huawei GT 2
Als je hier boven leest zijn er al meerdere die de pro hebben. Hier werkt het incl de sensoren prima, geen enkel probleem mee :)

• F-I-X
Heb een Pro 3 nu al een maandje of 2 en heb nog geen problemen gehad behalve de laatste tijd met de nieuwe Health notificaties en trillingen. Met de nieuwe update van Mobvoi Health detecteren ze veel activiteiten maar je krijgt overal meldingen van en ook veel fantoom trillingen. Was het vanochtend zo zat dat ik dat hele Mobvoi gebeuren even uitgeschakeld heb.

Maar wat betreft storingen heb ik nog niks echt schokkend meegemaakt. Nu gebruik ik ook niet de sensoren echt actief dus ik zal denk ik echte problemen pas laat opmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Nu een weekje de Ticwatch pro 3 op mijn pols. Dit zijn de dingen die mij opvallen en/of onduidelijk zijn.
  • Terwijl internet loopt te mekkeren over levertijd kreeg ik hem netjes op de afgesproken datum binnen via DHL expres uit China.
  • VEEL lichter dan ik had verwacht en ook de grote valt reuze mee
  • Omdat ik geen zin heb om vaak op te laden staat ie op dualscreen modes. Dus OLED uit in standby en aan op het moment je op een knop drukt. Wat ik echt mis is dat simpelweg het OLED display aan gaat op het moment er een notificatie is. Nu voel je een tril en moet je zelf klikken. (of mis ik hier een feature?)
  • Ondanks het horloge (spat)waterdicht hoort te zijn gaat het toch vaak fout als ik gebruikerservaringen (reddit) lees. Ik durf hem om die reden toch nog niet zo goed aan te houden tijdens het douchen. Echt een dikke min als dit echt zo is.
  • De vele mobvoi Apps vind ik wat dominant aanwezig en voor mijn gevoel overlappen sommige ook in functionaliteit.
Al met al ben ik gewoon tevreden met de TWP3 maar had ik er misschien toch iets meer van verwacht. Ik heb 3 jaar lang een miband (1234) gehad en die heb je gewoon een maand om je pols zonder op te laden. Daarbij laat ie ook netjes (al dan niet heeel klein) een whatsapp bericht zien.

Het in gebruik nemen van het horloge samen met Wear OS zorgde in ieder geval bij mij niet voor een WOW moment. Het voelt soms alsof er veel meer mogelijk zou moeten zijn maar er niet helemaal uitkomt of zo. Ik had bijvoorbeeld wel verwacht dat alle 'grote jongens' wel een app zouden hebben en ik zonder probleem vanaf mijn telefoon mijn Sonos kan bedienen. Uit/aan/harder en zachter kan via de standaard media bediening maar ik wil ook gewoon mijn muziek of stations kunnen kiezen op mijn display.

Anyway, vooral dus te maken met mijn eigen verwachting denk ik en hoe wear OS werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Ik heb ook dual screen (bijna altijd) aan staan en als ik mijn pols draai bij het voelen van een bericht komt dat bericht gewoon keurig in beeld. Alleen niet als ik media aan heb staan, dan werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:03
xon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:59:
Nu een weekje de Ticwatch pro 3 op mijn pols. Dit zijn de dingen die mij opvallen en/of onduidelijk zijn.
  • Terwijl internet loopt te mekkeren over levertijd kreeg ik hem netjes op de afgesproken datum binnen via DHL expres uit China.
  • VEEL lichter dan ik had verwacht en ook de grote valt reuze mee
  • Omdat ik geen zin heb om vaak op te laden staat ie op dualscreen modes. Dus OLED uit in standby en aan op het moment je op een knop drukt. Wat ik echt mis is dat simpelweg het OLED display aan gaat op het moment er een notificatie is. Nu voel je een tril en moet je zelf klikken. (of mis ik hier een feature?)
  • Ondanks het horloge (spat)waterdicht hoort te zijn gaat het toch vaak fout als ik gebruikerservaringen (reddit) lees. Ik durf hem om die reden toch nog niet zo goed aan te houden tijdens het douchen. Echt een dikke min als dit echt zo is.
  • De vele mobvoi Apps vind ik wat dominant aanwezig en voor mijn gevoel overlappen sommige ook in functionaliteit.
Al met al ben ik gewoon tevreden met de TWP3 maar had ik er misschien toch iets meer van verwacht. Ik heb 3 jaar lang een miband (1234) gehad en die heb je gewoon een maand om je pols zonder op te laden. Daarbij laat ie ook netjes (al dan niet heeel klein) een whatsapp bericht zien.

Het in gebruik nemen van het horloge samen met Wear OS zorgde in ieder geval bij mij niet voor een WOW moment. Het voelt soms alsof er veel meer mogelijk zou moeten zijn maar er niet helemaal uitkomt of zo. Ik had bijvoorbeeld wel verwacht dat alle 'grote jongens' wel een app zouden hebben en ik zonder probleem vanaf mijn telefoon mijn Sonos kan bedienen. Uit/aan/harder en zachter kan via de standaard media bediening maar ik wil ook gewoon mijn muziek of stations kunnen kiezen op mijn display.

Anyway, vooral dus te maken met mijn eigen verwachting denk ik en hoe wear OS werkt :)
Ik herken het niet zien van notificaties, moet het scherm even aantikken. Met sommige dingen lijkt dat wel goed te gaan - google weer notificaties bijv. springen wel altijd op het scherm. Tijdje dual screen gebruikt zoals jullie omschrijven en heerlijk dan gewoon 3+ dagen het horloge kunnen dragen. Maar ik vond het toch wat lastig aflezen in het donker (zonder verlichting dan), dus heb nu toch het oled altijd aan met een watchface die in dimstand de wijzers reduceert tot het minimale - dat bevalt goed en dus altijd de tijd snel af te lezen.

Wat ik zelf irritant vind is dat als ik hem snachts draag voor sleep tracking, gaat het scherm soms uit zichzelf aan (moet bekennen dat was in dual screen mode), en verlicht dan echt de hele kamer. Dat die background lighting niet aan te passen is, is jammer.

Verder tevreden over het ding. Ook met OLED scherm op always-on, haal ik makkelijk 2 dagen en met de lader op het nachtkastje is dat verder geen probleem.

Ben alleen nog niet zo ver dat ik Homeassistant ermee kan bedienen, maar dat is meer een WearOS vraagje...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

RoelsRules schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:11:
Ik heb ook dual screen (bijna altijd) aan staan en als ik mijn pols draai bij het voelen van een bericht komt dat bericht gewoon keurig in beeld. Alleen niet als ik media aan heb staan, dan werkt dat niet.
Interessant...is dat ook met WhatsApp notificaties? Misschien neemt ie de notificatie instellingen van android over! Dus, in WhatsApp, bericht director op homescherm laten zien bij binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
xon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:13:
[...]

Interessant...is dat ook met WhatsApp notificaties? Misschien neemt ie de notificatie instellingen van android over! Dus, in WhatsApp, bericht director op homescherm laten zien bij binnenkomen.
Jazeker met alle meldingen, geen probleem mee. Tenzij media aan staat, dan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hier ook geen issues.
Had eerst dat als ik mijn pols draaide hij naar OLED ging. Maar ik beweeg toch genoeg op een dag dat hij naar OLED gaat zonder dat ik dat nodig heb.

Nu dus primair op het LCD scherm. En als er een bericht is, voel ik dat, draai ik mijn pols en zie ik het bericht (Teams, WA, etc). Dat werkt het fijnst.
Dan haal ik ook gemakkelijk 3 dagen. Doe hem alleen af met douchen (vanwege zeep wat niet goed is voor de waterdichtheid). En dan even om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
Aesculapius schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:42:
[...]

Wat ik zelf irritant vind is dat als ik hem snachts draag voor sleep tracking, gaat het scherm soms uit zichzelf aan (moet bekennen dat was in dual screen mode), en verlicht dan echt de hele kamer. Dat die background lighting niet aan te passen is, is jammer.
Ik gebruik dual screen en zet hem 's nachts op theatre mode: zo licht het scherm niet op en werkt de sleep tracking netjes door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Misschien toch iets 'gevonden'....

Het lijkt dat ik geen melding krijg bij het draaien van mijn pols op het moment ik ook een ander bluetooth apparaat verbonden heb zoals mijn draadloze earbuds. Dit zou op zich gewoon moeten werken maar lijkt toch wat gek te reageren: De telefoon trilt....ik til mijn pols op....zie gewoon het display aan gaan maar geen melding....zet het oled aan en swipe omhoog en zie dan de notificatie (Die dus wel gewoon is binnengekomen).

Als ik een keer het horloge uit en aan zet werkt het we weer gewoon (even). Misschien kunnen jullie het voor de gein ook eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
xon schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:27:
Misschien toch iets 'gevonden'....

Het lijkt dat ik geen melding krijg bij het draaien van mijn pols op het moment ik ook een ander bluetooth apparaat verbonden heb zoals mijn draadloze earbuds. Dit zou op zich gewoon moeten werken maar lijkt toch wat gek te reageren: De telefoon trilt....ik til mijn pols op....zie gewoon het display aan gaan maar geen melding....zet het oled aan en swipe omhoog en zie dan de notificatie (Die dus wel gewoon is binnengekomen).

Als ik een keer het horloge uit en aan zet werkt het we weer gewoon (even). Misschien kunnen jullie het voor de gein ook eens proberen?
Weet je zeker dat dat niet door media speler komt? (zie ook eerdere berichten)
Ik heb hier geen last van als ik mijn oortjes in heb cq heb verbonden tenzij ik muziek afspeel en de player dus er voor zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:03
Ik ben er in middels uit bij mij. De watchface die ik gebruik kent een 'dim' modus, waar hij het scherm na een paar seconden dimt en minder details laat zien (mooi instelbaar). Maar in die dim modus komen notificaties dus niet door - als het scherm 'actief' is wel gewoon... Beetje finetunen nog lijkt het.

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25
Ik zit er al een tijdje aan te denken om dit horloge aan te schaffen en nu met deze deal wordt het wel intressant om hem nu aan te scahffen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E4SbnNOPHdMvhBBmc95OUQuvf70=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BwvRUtAWr2joNR4utsu6moos.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

RoelsRules schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:34:
[...]

Weet je zeker dat dat niet door media speler komt? (zie ook eerdere berichten)
Ik heb hier geen last van als ik mijn oortjes in heb cq heb verbonden tenzij ik muziek afspeel en de player dus er voor zit.
Interessant..zou kunnen!!. Maar ik had dan verwacht dat ie wel even zou oplichten en dan gewoon de mediaplayer zou laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
xon schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:58:
[...]

Interessant..zou kunnen!!. Maar ik had dan verwacht dat ie wel even zou oplichten en dan gewoon de mediaplayer zou laten zien?
Nee helaas, althans ik heb dat niet voor elkaar gekregen. Bij media player moet ik echt een keer ergens op drukken om te activeren. Zodra die weg is werkt het weer met draaien van de pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Laatst online: 26-08 22:23
Vraagje aan de bezitters, hoe zit het met het update beleid van deze horloges? In 2021 komt er schijnbaar een grote wear OS update en ik zou graag willen weten hoe het zit met de kans dat deze hier ook op verschijnt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F-I-X
Koen87 schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:59:
Vraagje aan de bezitters, hoe zit het met het update beleid van deze horloges? In 2021 komt er schijnbaar een grote wear OS update en ik zou graag willen weten hoe het zit met de kans dat deze hier ook op verschijnt.
De moderator op MOBVOI (https://forum.mobvoi.com/viewtopic.php?t=56628) had het er al over
Hi nightwish161,

Wear OS H-MR2 is already in the works for TicWatch Pro 3 and will be available very soon.

Aathif Mahir
Mobvoi Lead Moderator
Ik heb pas geleden (maandje of zo) nog een systeem update gekregen voor de mijne. Nog wel MR1.
Gelukkig zit tegenwoordig een heleboel in de WearOS app zelf en niet in het systeem. Alleen bij grote veranderingen, zoals het onderliggende android systeem.

Maar gezien dit horloge nog steeds de top-line is met de meest recente en nieuwste chipset ben ik niet bang dat ie in 2021 niet ge-update wordt. (tenzij er een failliet plaatsvind).
Veel geruchten over de nieuwe horloges van 2021 maar moet het allemaal nog zien. Niet echt veel wat verbeterd kan worden dan misschien een crown of roterende bezel. Ik zie niet zoveel grote stappen meer plaatsvinden in nieuwe mogelijkheden. Misschien dat ze medisch nog wat kunnen betekenen in trackers of b.v bloedglucose etc... maar het blijft moeilijk om dat als echte meter te gebruiken.

Anyway... update beleid van Mobvoi heb ik geen angsten in... dat komt wel goed,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
F-I-X schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:04:
[...]

De moderator op MOBVOI (https://forum.mobvoi.com/viewtopic.php?t=56628) had het er al over

[...]

Ik heb pas geleden (maandje of zo) nog een systeem update gekregen voor de mijne. Nog wel MR1.
Gelukkig zit tegenwoordig een heleboel in de WearOS app zelf en niet in het systeem. Alleen bij grote veranderingen, zoals het onderliggende android systeem.

Maar gezien dit horloge nog steeds de top-line is met de meest recente en nieuwste chipset ben ik niet bang dat ie in 2021 niet ge-update wordt. (tenzij er een failliet plaatsvind).
Veel geruchten over de nieuwe horloges van 2021 maar moet het allemaal nog zien. Niet echt veel wat verbeterd kan worden dan misschien een crown of roterende bezel. Ik zie niet zoveel grote stappen meer plaatsvinden in nieuwe mogelijkheden. Misschien dat ze medisch nog wat kunnen betekenen in trackers of b.v bloedglucose etc... maar het blijft moeilijk om dat als echte meter te gebruiken.

Anyway... update beleid van Mobvoi heb ik geen angsten in... dat komt wel goed,
Ik heb de stap gewaagd. Bestelt op de officiële website. Nu wachten of ze de beoogde levertijd halen. (2 tot 4 werkdagen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F-I-X
Koen87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:57:
[...]

Ik heb de stap gewaagd. Bestelt op de officiële website. Nu wachten of ze de beoogde levertijd halen. (2 tot 4 werkdagen)
Niet helemaal fair met de feestdagen etc. Maar verzenden vanuit Hongkong ging bij mij vrij snel. Zal denk ik een week worden ofzo. Zelf was de mijne er netjes op tijd, zo snel dat het me wel verwonderde voor een pakketje wat uit HK moest komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
F-I-X schreef op woensdag 30 december 2020 @ 01:32:
[...]

Niet helemaal fair met de feestdagen etc. Maar verzenden vanuit Hongkong ging bij mij vrij snel. Zal denk ik een week worden ofzo. Zelf was de mijne er netjes op tijd, zo snel dat het me wel verwonderde voor een pakketje wat uit HK moest komen.
Vanuit HK en dat in 4 dagen. Ik ben zeer benieuwd. En hoe doen ze dat dan met importbelasting? Zelf heb ik daar niets over gelezen. Maar het feit dat ik nog geen verzendnotificatie gekregen heb, zal het wel ergens volgende week worden at best.
We gaan het zien. Geduld is er wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelsRules
Import heb je niet en wellicht wordt het nu weer uit België verstuurd en heb je het za of di in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
RoelsRules schreef op woensdag 30 december 2020 @ 08:19:
Import heb je niet en wellicht wordt het nu weer uit België verstuurd en heb je het za of di in huis ;)
Goed om te horen dat het uit België kan komen.
Tot nu toe heb ik alleen helaas nog geen verzend bevestiging ontvangen, dus dat zal wel volgend weekend worden ben ik bang.
We gaan het zien :-) hierna zal ik de bevindingen ook delen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 19:32
Na een paar jaar mijn Moto 360 2nd generation in de la te hebben gelegd vanwege zeer slechte batterij weer een nieuwe Wear OS watch gekocht. De Pro 3. Gekocht op 30 december. Na een mailtje naar Mobvoi is kreeg ik vandaag als antwoord dat de Pro 3 niet op voorraad is, maar 6 of 7 januari wel weer op voorraad komt en dat dan de watch wordt verstuurd. Geen idee waarvandaan, mag hopen Belgie.

Zal in de praktijk dus wel ergens volgende week worden. Weekje langer wachten maakt me niet zoveel uit. Kijk wel uit naar weer eens een smartwatch om mijn pols te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
goofer_nieuw schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:07:
Na een paar jaar mijn Moto 360 2nd generation in de la te hebben gelegd vanwege zeer slechte batterij weer een nieuwe Wear OS watch gekocht. De Pro 3. Gekocht op 30 december. Na een mailtje naar Mobvoi is kreeg ik vandaag als antwoord dat de Pro 3 niet op voorraad is, maar 6 of 7 januari wel weer op voorraad komt en dat dan de watch wordt verstuurd. Geen idee waarvandaan, mag hopen Belgie.

Zal in de praktijk dus wel ergens volgende week worden. Weekje langer wachten maakt me niet zoveel uit. Kijk wel uit naar weer eens een smartwatch om mijn pols te hebben.
Duidelijk en heldere berichtgeving.
Ik kreeg vorig jaar het bericht dat ze de verzending zouden versnellen, echter tot heden nog geen bericht.
Gisteren een mail er achteraan gestuurd, vermoedelijk zal ik dus hetzelfde antwoord voorgeschoteld krijgen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Net bevestiging van Mobvoi gehad dat de Pro 3 per vandaag weer op voorraad is (voor Benelux?).
Starten vanaf vandaag weer met verzenden. Mijn Pro 3 wordt maandag verstuurd. Hopelijk dus eind volgende week in mijn bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
goofer_nieuw schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:54:
Net bevestiging van Mobvoi gehad dat de Pro 3 per vandaag weer op voorraad is (voor Benelux?).
Starten vanaf vandaag weer met verzenden. Mijn Pro 3 wordt maandag verstuurd. Hopelijk dus eind volgende week in mijn bezit
Dat is wel een heel duidelijk antwoord.
Aangezien ik eerder besteld heb, hoop ik dat ik ook bij maandag zit.
Mijn antwoord terug op 6 januari, was dat ze die dag en de volgende dag voorraad kregen en daarna weer gingen versturen.

Begin toch wel echt benieuwd te worden.
Helaas merk ik dat sommige pakket diensten erg druk zijn en vertraging krijgen (o.a. DHL)
Patience is a virtue :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
LoL

Eens. Zeker nu 👍😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Net bevestiging gehad dat de Pro 3 is verzonden. Helaas niet vanuit Belgie, maar vanuit China. Dus nog ff geduld inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
goofer_nieuw schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:30:
Net bevestiging gehad dat de Pro 3 is verzonden. Helaas niet vanuit Belgie, maar vanuit China. Dus nog ff geduld inderdaad.
Ik ook, gelijk met sms dat het Woensdag geleverd wordt. Komt goed dus, ook vanuit China :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Ook besteld, had een mooie korting bij het afrekenen via Amazon, stond gewoon 299 in de winkel, bij afrekenen was hij ineens 249... Uiteraard gewoon besteld en zojuist verzonden.

De "bug" gebeurd nog steeds als je hem koopt via AmazonAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kyrrYeubcjKt-b7Sj3qsswGua8g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SAS5WbgNx1IhbyRo5AG0Zo7F.png?f=fotoalbum_large

P.s. de verkoper is ook gewoon Mobvoi, dus er is weinig anders dan bestellen via de Mobvoi store :)

[ Voor 8% gewijzigd door XiniX88 op 11-01-2021 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
XiniX88 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:40:
Ook besteld, had een mooie korting bij het afrekenen via Amazon, stond gewoon 299 in de winkel, bij afrekenen was hij ineens 249... Uiteraard gewoon besteld en zojuist verzonden.

De "bug" gebeurd nog steeds als je hem koopt via Amazon[Afbeelding]

P.s. de verkoper is ook gewoon Mobvoi, dus er is weinig anders dan bestellen via de Mobvoi store :)
Wow, mooie korting, net zelf even geprobeerd. Het werkt echt. Zelf heb ik er 270 euro voor betaald. ook prima.
Helaas had ik het alleen via .de geprobeerd, aangezien ik geen Prime voor .nl heb. bij .de werkt dit niet.

Je moet alleen wel even geduld hebben zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Het wordt uit dezelfde store besteld, gewoon rechtstreeks bij MobVoi, ik heb hem vrijdag besteld kreeg vandaag een DHL bericht met geleverd op 14/01...

[ Voor 4% gewijzigd door XiniX88 op 11-01-2021 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Heb er via Mobvoi 285 voor betaald. Maar zeker waard denk ik obv alle review en klantervaringen die ik heb gezien en gelezen. Ook SMS voor levering woensdag ontvangen. Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Heb er via Mobvoi 285 voor betaald. Maar zeker waard denk ik obv alle review en klantervaringen die ik heb gezien en gelezen. Ook SMS voor levering woensdag ontvangen. Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sophomore
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-04 12:14
Bij het openen van de verpakking er achter gekomen dat ik de oude versie heb aangeschaft via Bol.com (Ticwatch Pro in plaats van Pro 3). Gelijk retour gestuurd en nu direct via de website de Pro 3 besteld. Heb mijzelf zelden zo dom gevoeld.

Edit: Blijkbaar kon het goedkoper via Amazon, achjah.

[ Voor 10% gewijzigd door Sophomore op 12-01-2021 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
Sophomore schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:51:
Bij het openen van de verpakking er achter gekomen dat ik de oude versie heb aangeschaft via Bol.com (Ticwatch Pro in plaats van Pro 3). Gelijk retour gestuurd en nu direct via de website de Pro 3 besteld. Heb mijzelf zelden zo dom gevoeld.

Edit: Blijkbaar kon het goedkoper via Amazon, achjah.
Dan cancel je de order toch? Zolang deze nog niet verstuurd is...
Die van ons zit in het vliegtuig naar Leipzig :)* well educated guess*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Mijn eerste indrukken van de Ticwatch 3 Pro zijn zeer positief.
Na enige updates ben ik nu met bijna alles op de laatste versie.
Updaten duurt wel "eeuwig" wellicht dat ik hier wat fout doe?

Ik zal binnenkort wat meer bevindingen plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Ook gisteren Tichwatch Pro 3 ontvangen.

Design en gewicht zoals verwacht. Performance zeer goed. Fijn amoled scherm. Batterij valt me wat tegen. Maar dat zal ook zeker door het hoge SOT zijn op zo'n eerste dag.

Twee mindere punten tot zover:
- Stress meten duurt wel erg lang (voelt als minuten, nog niet echt gemeten)
- 2e scherm is in minder licht slecht leesbaar

Zeker een step-up tov de Moto 360 2nd gen die in de la ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Batterijduur is echt voor normaal gebruik prima te noemen, meestal om de 3 dagen laden hier.

Dat stress meten lang duurt herken ik wel, wellicht bedoeld om al tot rust te komen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
RoelsRules schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:41:Dat stress meten lang duurt herken ik wel, wellicht bedoeld om al tot rust te komen? ;)
Dat kan inderdaad verklaren dat ik tot zover >95% relaxed ben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XiniX88
goofer_nieuw schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:08:
Ook gisteren Tichwatch Pro 3 ontvangen.

Design en gewicht zoals verwacht. Performance zeer goed. Fijn amoled scherm. Batterij valt me wat tegen. Maar dat zal ook zeker door het hoge SOT zijn op zo'n eerste dag.

Twee mindere punten tot zover:
- Stress meten duurt wel erg lang (voelt als minuten, nog niet echt gemeten)
- 2e scherm is in minder licht slecht leesbaar

Zeker een step-up tov de Moto 360 2nd gen die in de la ligt :)
Stress kun je elk uur laten meten, heb alles aanstaan, hartslag, zuurstof en stress, wel leuk om te zien...

Stress lijkt ook wel redelijk te kloppen. Zat in een intensieve meeting en hij stond ook echt hoog en medium bij normaal werk, laag bij netflixen. Leuke gimmick.

Moet ook zeggen dat ik de mobvoi apps wel leuker vind dan de fit apps vooral omdat ze alle sensoren gebruiken :).

Als ik dag 2 kijk, volledig opgeladen begonnen houd hij het volgens de batterij meter toch ook 3 dagen echt vol.

Tot nu toe echt tevreden, keyboard met swipe ondersteuning om even snel een berichtje te beantwoorden en notificaties op mijn watch zonder mijn mobiel tevoorschijn te halen.

Het leukste, kan al mijn activiteiten goed tracken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F-I-X
Misschien tijd voor een nieuw draadje @Verwijderd voor deze versie ?
Eventueel kan ik ook nog wel wat info regelen of verzamelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
XiniX88 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:51:
[...]

Stress kun je elk uur laten meten, heb alles aanstaan, hartslag, zuurstof en stress, wel leuk om te zien...

Stress lijkt ook wel redelijk te kloppen. Zat in een intensieve meeting en hij stond ook echt hoog en medium bij normaal werk, laag bij netflixen. Leuke gimmick.

Moet ook zeggen dat ik de mobvoi apps wel leuker vind dan de fit apps vooral omdat ze alle sensoren gebruiken :).

Als ik dag 2 kijk, volledig opgeladen begonnen houd hij het volgens de batterij meter toch ook 3 dagen echt vol.

Tot nu toe echt tevreden, keyboard met swipe ondersteuning om even snel een berichtje te beantwoorden en notificaties op mijn watch zonder mijn mobiel tevoorschijn te halen.

Het leukste, kan al mijn activiteiten goed tracken.
Tot nu toe vermijd ik nog de mobvoi apps, wellicht dat ik in het weekend eens ga kijken wat die doen.
Aangezien Google fit mijn "to go" tracker is voor activiteiten, ben ik nog niet echt welwillend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:14

wij

Het goede nieuws is dat Mobvoi deze week een update gaat uitrollen voor de Ticwatch Pro 3, met wat bug fixes / features. Vooral rondom het LCD scherm. En dat ze beginnen met een beta-test voor de (grotere) H-MR2 update!

Zie voor meer informatie https://forum.mobvoi.com/...php?f=76&t=56628&start=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
wij schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:40:
Het goede nieuws is dat Mobvoi deze week een update gaat uitrollen voor de Ticwatch Pro 3, met wat bug fixes / features. Vooral rondom het LCD scherm. En dat ze beginnen met een beta-test voor de (grotere) H-MR2 update!

Zie voor meer informatie https://forum.mobvoi.com/...php?f=76&t=56628&start=30
Dat is erg mooi.

Ik moet zeggen dat ik nog geen bugs ben tegengekomen *afkloppen*
Daarnaast zeer tevreden over wat het ken en doet.
Ook de batterij gaat bij mij ruim 3 dagen mee. Na 3 dagen heb ik opgeladen, hij zat toen rond de 24%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:14

wij

Iemand een manier om Nextcloud Tasks (CalDav) op het horloge te krijgen? De watch-apps die ik heb geprobeerd (Keep, Google Tasks..) laten niks zien. OpenTasks die ik op mijn telefoon gebruik heeft geen wear integratie.

[ Voor 19% gewijzigd door wij op 19-01-2021 11:29 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste