Kan het bevestigen idd. Bij mij doet ie het ook niet. Hij pakt wel de navigatie op als ik het via mijn telefoon doe en deze maps opstart e.d maar zelfstandig op je horloge doet hij helemaal niks. Hij registreert het wel en geeft ook netjes "OK naar Amsterdam navigeren" maar daarna blijft het stil.
Ook nog geprobeert met een ontgrendelde telefoon maar ook dat helpt niet.
Op google staat dat dit misschien ook in onze taal niet mogelijk is.
Most of the tips below work if your language is set to English, French, German, Italian, Japanese, Korean, Russian, Spanish, or Brazilian Portuguese. Some voice actions aren’t available in all languages and countries.
Wel vreemd dat het voor jouw op de 2020 wel heeft gewerkt. Persoonlijk zelf nooit op die manier gebruikt enkel vanaf een start op de telefoon.
Lees in 2019 al dat er op verschillende horloges op verschillende manieren op wordt gereageerd en dat het soms ook een hit en mis is.
En zo zijn er wel meer problemen. Merk nu ook dat de "hey google" detectie bij mij niet goed werkt.
Eerlijk gezegd was het positieve van de google assistent mogelijkheid op horloges al omzeep geholpen door de gebrekkige en trage reactie tijd op andere horloges.
[
Voor 16% gewijzigd door
F-I-X op 22-10-2020 09:49
]