De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ⓬ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 102 Laatste
Acties:
  • 585.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:03
ThomasG schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:52:
[...]
Toch kinkt Nederlands voor buitenlanders veel onvriendelijker dan Duits :+ Vooral door onze unieke harde G-klant, die zelfs het Duits niet heeft.
Eigenlijk is het wat Germaans Arabisch, wat jullie praten.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dit is inderdaad een beetje nutteloos. Enige plek waar ik het nuttig zou vinden is voor libraries die je importeert, bijvoorbeeld voor een fotoviewer oid, van die losstaande elementen waarvan je niet wil dat die conflicteren met de rest van site. Maargoed, daar hebben ze dan weer WebComponents, or specifiek de Shadow DOM voor, die lost dat best netjes op.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 00:57

Koenvh

Hier tekenen: ______

@F.West98 Je kunt ook alle componenten in iframes gooien, dan draait het mooi geïsoleerd, en heb je geen last van conflicterende CSS-bestanden. Ik zie geen nadelen :+

* Koenvh rent

🠕 This side up

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

M'n KolQ begint leuke vormen aan te nemen :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8KrHmDo.png

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:20
Koenvh schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 01:53:
@F.West98 Je kunt ook alle componenten in iframes gooien, dan draait het mooi geïsoleerd, en heb je geen last van conflicterende CSS-bestanden. Ik zie geen nadelen :+

* Koenvh rent
Precies, kun je elk onderdeel van je site weer net even iets anders stylen om je gebruiker helemaal gek te krijgen. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

* Firesphere werkt voor een bedrijfje hier in NZ, alles leuk en aardig
* Firesphere schrijft ook modules voor het Open Source Framework van bedrijf

Nog steeds alles leuk en aardig.

Werkgever wil graag mijn werk gebruiken om hun eigen Multi-Factor authentication te implementeren. Natuurlijk, ik ben de beroerdste niet!

Werkgever verwijdert (niet opzettelijk) mijn license en vervangt deze met hun eigen, inclusief copyright wijziging.

* Firesphere not so happy anymore

Ik heb verdorie 2 dagen besteedt aan het inlezen hoe en wat met de licentie exact gedaan kan worden in plaats van gewoon lekker te gamen door dit akkefietje :(
.oisyn schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 04:08:
M'n KolQ begint leuke vormen aan te nemen :9

[Afbeelding]
Die diceroll kun je toch gewoon vervangen met 4??! https://www.xkcd.com/221/

[ Voor 18% gewijzigd door Firesphere op 27-03-2019 06:57 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Nou ik die diceRoll zie; hoe test je 'features' met een willekeurige uitkomst? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16

Matis

Rubber Rocket

TheNephilim schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:59:
Nou ik die diceRoll zie; hoe test je 'features' met een willekeurige uitkomst? :+
PHP:
1
$this->assertTrue(true);

Werkt altijd :Y

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Je kunt bij een pseudo-RNG een seed opgeven, waardoor het altijd de zelfde sequence "random" waardes terug geeft :+ Iets wat erg handig is bij het testen. Edit: In production code wil je die seed ook "random" hebben, omdat je anders steeds dezelfde sequence krijgt, en wordt vaak de huidige timestamp gebruikt.

[ Voor 18% gewijzigd door ThomasG op 27-03-2019 10:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
ThomasG schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:15:
[...]
Je kunt bij een pseudo-RNG een seed opgeven, waardoor het altijd de zelfde sequence "random" waardes terug geeft :+ Iets wat erg handig is bij het testen. Edit: In production code wil je die seed ook "random" hebben, omdat je anders steeds dezelfde sequence krijgt, en wordt vaak de huidige timestamp gebruikt.
Of je mockt hetgeen je random waardes genereert gewoon. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Mugwump schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:39:
[...]

Of je mockt hetgeen je random waardes genereert gewoon. :P
Haha, dat is eigenlijk best voor de hand liggend eigenlijk :P. Zou wel een goede oplossing kunnen zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
TheNephilim schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:28:
[...]

Haha, dat is eigenlijk best voor de hand liggend eigenlijk :P. Zou wel een goede oplossing kunnen zijn idd.
Vanuit het perspectief van hetgeen je test is alles van buiten feitelijk gewoon willekeurig. Dat een externe service onder de motorkap een volledig deterministische respons oplevert doet daar niets aan af. Ik kan op geen enkele wijze aannemen dat wanneer ik daar A instop ik vervolgens altijd B terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Veel herhalen en kijken naar de verdeling van de uitkomst :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eHGwcnO.png

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 27-03-2019 13:49 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
@.oisyn Doe de eerste 50 Eulers maar even op je KolQ. Goede uitdaging 😜

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

armageddon_2k1 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:05:
@.oisyn Doe de eerste 50 Eulers maar even op je KolQ. Goede uitdaging 😜
As a matter of fact heb ik de eerste N al op mijn vorige versie gedaan, wat een stuk lastiger was aangezien de enige manier om daarmee te itereren een fold expressie is :P. Ik weet niet of N=50.

Problem 1:
If we list all the natural numbers below 10 that are multiples of 3 or 5, we get 3, 5, 6 and 9. The sum of these multiples is 23.

Find the sum of all the multiples of 3 or 5 below 1000.
code:
1
2
>>> range(1,999).filter((x)=>x%3==0||x%5==0).foldl((+),0)
233168

*O*

Problem 2:
Each new term in the Fibonacci sequence is generated by adding the previous two terms. By starting with 1 and 2, the first 10 terms will be:

1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, ...

By considering the terms in the Fibonacci sequence whose values do not exceed four million, find the sum of the even-valued terms.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
>>> fib()
    {
        local i = 1, j = 2;
        while(true)
        {
            yield i;
            i += j;
            yield j;
            j += i;
        }
    }
>>> fib().take(10)
<Enumerable>[1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89]
>>> fib().takewhile((i)=>i<=4000000).filter((i)=>i%2==0).foldl((+),0)
4613732

:7

[ Voor 58% gewijzigd door .oisyn op 27-03-2019 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:56

RayNbow

Kirika <3

.oisyn schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:17:
Problem 2:

[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
>>> fib()
    {
        local i = 1, j = 2;
        while(true)
        {
            yield i;
            i += j;
            yield j;
            j += i;
        }
    }
>>> fib().take(10)
<Enumerable>[1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89]
>>> fib().takewhile((i)=>i<=4000000).filter((i)=>i%2==0).foldl((+),0)
4613732

:7
Wat? Geen one-liner? :p

ghci> let fibs = 0 : 1 : zipWith (+) fibs (tail fibs) in sum . filter ((0==) . (`mod` 2)) . takeWhile (<=4000000) $ fibs
4613732

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@RayNbow Als ik snap wat dat doet kan ik het vast ook zo opschrijven in KolQ :P

zipwith heb ik al:
code:
1
zipwith(f,a,b) => zip(a,b).map((i)=>f(i...))

.edit: die recursie van fibs krijg ik niet goed, KolQ doet niet aan memoization :P

.edit2: kan natuurlijk wel gewoon dit doen:

code:
1
with(phi=(1+sqrt(5))/2,psi=-phi+1) => gen(Inf).map((n)=>round((phi**n-psi**n)/sqrt(5))).takewhile((i)=>i<=4000000).filter((i)=>i%2==0).foldl((+),0)

[ Voor 82% gewijzigd door .oisyn op 27-03-2019 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

.oisyn schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:32:
.edit: die recursie van fibs krijg ik niet goed, KolQ doet niet aan memoization :P
Het is niet echt memoization, maar meer dat fibs een lijst (qua structuur eigenlijk een linked list) is met ergens nog een thunk (een nog te evalueren waarde) die een verwijzing heeft naar fibs. Een uitgebreide uitleg staat o.a. in dit antwoord op Stack Overflow. Hieruit citeer ik alleen een diagram:
fibs = 1 : 1 : zipWith (+) fibs (tail fibs)
     = 1 : 1 : zipWith (+) (f1:f2:fs) (f2:fs)
       ^--------------------^  ^       ^
           ^-------------------|-------|
     = 1 : 1 : 2 : zipWith (+) (f2:f3:fs) (f3:fs)
     = 1 : 1 : 2 : 3 : zipWith (+) (f3:f4:fs) (f4:fs)

Edit:
Ter aanvulling, hier is een voorbeeld van een in feite circular linked list in Haskell:
Haskell:
1
ones = 1 : ones

[ Voor 5% gewijzigd door RayNbow op 27-03-2019 20:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:13
Je had mij al bij
*** All systems loaded ***
_/-\o_

Later als ik groot ben leer ik ook computers programmeren.....

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06:44

DevWouter

Creator of Todo2d.com

farlane schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:34:
Later als ik groot ben leer ik ook computers programmeren.....
Niet doen, joh. Voor je het weet krijg je een telefoon van een familielid die in paniek vraagt waarom een partitie geen bestanden meer bevat.
Het hele gesprek stond ik op het punt om die persoon uit te kafferen omdat die persoon geen backups had gemaakt. Vraag ik op een gegeven moment "Waarom gebruik je geen Dropbox?" krijg ik als antwoord "Ik snap wat het doet, maar niet hoe het werkt dus ik twijfel of het werkt".

Vind ik best wel een aardig argument. Heb toen maar uitgelegd dat Dropbox werkt door middel van kaboutertjes die de hele tijd kijken naar een folder en zodra ze iets zien ze iets zien veranderen ze in het vliegtuig stappen om het ook in de cloud te schrijven.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
DevWouter schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:08:
[...]

Niet doen, joh. Voor je het weet krijg je een telefoon van een familielid die in paniek vraagt waarom een partitie geen bestanden meer bevat.
Als ik daar elke keer een telefoon bij krijg, dan heb ik er niet zoveel bezwaar tegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Heb toen maar uitgelegd dat Dropbox werkt door middel van kaboutertjes die de hele tijd kijken naar een folder en zodra ze iets zien ze iets zien veranderen ze in het vliegtuig stappen om het ook in de cloud te schrijven.
Zijn die kabouters wel altijd wakker? En wat als ze zich een keer verslapen vanwege de zomertijd? Wat dan? Ik vertrouw het niet, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat is letterlijk een print aan het eind van het startup-script :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Vind ik best wel een aardig argument. Heb toen maar uitgelegd dat Dropbox werkt door middel van kaboutertjes die de hele tijd kijken naar een folder en zodra ze iets zien ze iets zien veranderen ze in het vliegtuig stappen om het ook in de cloud te schrijven.
Dafuq... seriously, WTF? En dat was het geaccepteerde antwoord op StackOverflow?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06:44

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Mugwump schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:21:
[...]

Als ik daar elke keer een telefoon bij krijg, dan heb ik er niet zoveel bezwaar tegen. :P
Ik denk dat ik dan binnen een maand geen stopcontact meer over hou. Ik heb liever dat ze me in keiharde valuta betalen. ;)
RayNbow schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:37:
[...]

Zijn die kabouters wel altijd wakker? En wat als ze zich een keer verslapen vanwege de zomertijd? Wat dan? Ik vertrouw het niet, hoor.
Geen idee, volgens Rien Poortvliet zijn ze erg goed in het verstoppen dus ik heb ze nog niet kunnen controleren. Maar volgens Rien Poortvliet zijn ze ook erg bang voor trollen...
Geen idee, waarom ik dat feit nu moet aanhalen >:)
Firesphere schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:17:
[...]

Dafuq... seriously, WTF? En dat was het geaccepteerde antwoord op StackOverflow?
Deze persoon zou hopeloos gefrustreerd raken met de stijl waarop de meeste mensen communiceren op SO (en andersom). Een lang kleurrijk verhaal resoneert beter bij hem dan een kort bondig uitleg gebaseerd op feiten.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Op de rug van postduiven!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

RayNbow schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:25:
[...]

Wat? Geen one-liner? :p

ghci> let fibs = 0 : 1 : zipWith (+) fibs (tail fibs) in sum . filter ((0==) . (`mod` 2)) . takeWhile (<=4000000) $ fibs
4613732
Doe je dit soort jovialiteiten eigenlijk als hobby of is er serieus werk in die taal te vinden? :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

bwerg schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:53:
[...]

Doe je dit soort jovialiteiten eigenlijk als hobby of is er serieus werk in die taal te vinden? :P
Hobby... Ik verdien m'n geld met gepruts in Python, C++ en C#. :p

Moet wel toegeven dat ik 1x Haskell voor werkdoeleinden heb gebruikt. Er was wat bestaande C++-code om fotowaarnemingen te corrigeren voor lensvertekeningen en om correcties weer ongedaan te maken. Deze code was specifiek voor een bepaalde modelering van lensvertekeningen. Nu moest er iets gedaan worden voor data die afkomstig was van een andere aannemer die een ander cameramodel gebruikte. Ik heb toen eerst de bestaande code naar een tweetal Haskell-functies geport. Vervolgens schreef ik wat tests m.b.v. het QuickCheck-framework om zeker van te zijn dat de functies het correcte gedrag vertoonden. Daarna implementeerde ik het alternatieve cameramodel in Haskell en testte dat. Toen alles goed bevonden was, vertaalde ik de nieuwe Haskell-code naar de taal die gebruikt werd in de toen te schrijven tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik gebruik eigenlijk nooit meer haskell, heb het wel gebruikt op de universiteit. Het is een leuke taal en dito paradigma, maar zodra je het real world wil toepassen wordt het soms wel harig met allemaal monads en transformers ed. Best jammer, dat weerhoudt me ervan het vaker te gebruiken.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

edit: I derped. :+

[ Voor 98% gewijzigd door bwerg op 28-03-2019 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

@bwerg Je wilt een willekeurig getal tussen de 20 <= x <= 100, daar doe je 1000 keer, en dat vorm je om tot een set, dus unieke elementen. Nogal wiedes dat de kans dan groot is dat je na 1000 iteraties alle 80 mogelijke getallen hebt gehad, en het resultaat dus altijd gelijk is.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Jup, alleen is dat op donderdagmiddag 4 uur niet zo vanzelfsprekend... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

bwerg schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:52:
[...]

Jup, alleen is dat op donderdagmiddag 4 uur niet zo vanzelfsprekend... 8)7
't Is al goed, alleen hier kun je Python niet de schuld van geven (van veel andere dingen natuurlijk wel, mais bon) :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:29

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Van die momentjes dat je denkt: |:( 8)7

JavaScript:
1
document.querySelector('label[for=number'+key+'').classList.toggle('selected');

Werkt prima in Firefox, IE, Edge, Chrome, you name it. Maar niet in Safari. Maar waarom dan toch niet? Zal wel weer aan Safari liggen, k** ding. Twee uur aan kapot zitten troubleshooten, googlen, jsfiddles. Maar het lag niet aan de browser: het lag toch echt aan mijn code. Wel fijn zo moment dat je het -eindelijk- gevonden hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:03
Was het de missende bracket ] ? Apart dat in andere browsers wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 14:29

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
@rutgerw : jep, je gaat door voor de koelkast. Ik vond het ook raar dat andere browsers het wel slikken: ben geen JS guru maar ik vind dat die missende bracket terecht een issue is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Lol. String interpolation kan trouwens mooier wanneer je de string tussen backticks zet.

JavaScript:
1
`label[for=number${key}]`

:)

[ Voor 3% gewijzigd door WernerL op 28-03-2019 21:24 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

WernerL schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:23:
Lol. String interpolation kan trouwens mooier wanneer je de string tussen backticks zet.

JavaScript:
1

Niet als je ook nog IE11 wilt/moet ondersteunen. :/

🠕 This side up

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gisteren een requirements refining met nieuwe klant. Ik heb de requirements maar even samengevat:
requirement spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

@Firesphere Even naar Nederland vliegen, dan kun je het nog gisteren afkrijgen :+ (alhoewel Hawaï o.i.d. waarschijnlijk dichterbij is)

[ Voor 25% gewijzigd door Koenvh op 28-03-2019 23:21 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 19:50
WernerL schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:23:

JavaScript:
1

Klopt, dat is mooier ja. Maar ES6, en dus geen IE11 ondersteuning :(
Dus ik moet het helaas ook op de 'oude' manier doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bauke1994
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 18:00
We Are Borg schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:36:
Van die momentjes dat je denkt: |:( 8)7

JavaScript:
1
document.querySelector('label[for=number'+key+'').classList.toggle('selected');

Werkt prima in Firefox, IE, Edge, Chrome, you name it. Maar niet in Safari. Maar waarom dan toch niet? Zal wel weer aan Safari liggen, k** ding. Twee uur aan kapot zitten troubleshooten, googlen, jsfiddles. Maar het lag niet aan de browser: het lag toch echt aan mijn code. Wel fijn zo moment dat je het -eindelijk- gevonden hebt
Toevallig 2 weken geleden tegen precies hetzelfde probleem aangelopen. Helaas was het enige device wat we hier hadden met safari een iPhone, lekker debuggen is dat. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ed Vertijsment
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 21:21
Ryur schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:51:
[...]

Klopt, dat is mooier ja. Maar ES6, en dus geen IE11 ondersteuning :(
Dus ik moet het helaas ook op de 'oude' manier doen.
babel :D
bauke1994 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:59:
[...]

Toevallig 2 weken geleden tegen precies hetzelfde probleem aangelopen. Helaas was het enige device wat we hier hadden met safari een iPhone, lekker debuggen is dat. |:(
browserstack :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Even een hele open vraag aan de programmeurs hier. Zelf dus geen formele IT opleiding gedaan, wel Aerospace Engineering gedaan en heel veel aangehobbied. De wiskunde is over het algemeen geen probleem dus. Dit jaar nu dus functie van IT projectleider / werkend voorman waar ik zelf de richting uitzet en zelf ook onderdelen maak en bouw. De software-architect en programmeurs zijn volgens mij wel blij met me dus ik maak me niet zo'n zorgen over m'n kennisniveau.

Echter, als ik zie wat ik de laatste jaren mezelf aangeleerd heb en waar ik het meeste van heb geleerd heb ofwel erg interrssant vind zijn:
- Algorithms 1 en 2 op Coursera van Roberrt Sedgewick, waar je heel veel leert over datastructures
- Functional Programming Principles in Scala op Coursera

Beiden waren vrij fundamenteel, vond ik, en extreem leerzaam. Bijna dusdanig belangrijk dat ik me bijna afvraag hoe ik ooit zonder die kennis zou kunnen. Ik heb ze echter bij toeval uitgekozen.

De vraag is nu echter, welke boeken/cursussen/blags zijn er nog meer waarvan ik geen weet heb, en ik eigenlijk bijna moet lezen/doen om bij te dragen aan m'n fundament. Ik weet niet goed wat ik niet weet natuurlijk. Maar voor Algorithms 1 wist ik bijvoorbeeld niet wat een B-tree was of een PriorityQueue, nu zou ik niet zonder die kennis kunnen. Het mooie aan dat soort kennis is dat het praktisch taalonafhankelijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door armageddon_2k1 op 31-03-2019 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
armageddon_2k1 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 08:16:
Ik weet niet goed wat ik niet weet natuurlijk.
Haha, goeie. oOo

Maareh, (alhoewel ik vermoed dat je er al wel weet van had) : Knuth? Algorithms heb je al dan neem ik aan?

Misschien, omdat je aangeeft ook in de richting van projectleider te gaan iets meer aan de soft-skills kant? (Geen goede voorbeelden van)

[ Voor 25% gewijzigd door farlane op 31-03-2019 10:59 ]

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ja Knuth ken ik, maar nog niet gelezen. Ga ik dan maar doen denk ik :)

Wat betreft soft skills. Ook belangrijk, maar m'n vraag was nu meer op de inhoudelijke software ontwikkelings kant gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het is misschien meer een naslag werk, maar Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software is wel een redelijk standaard werk voor object oriented programming. Zal even nadenken of ik nog wat spul kan bedenken wat niet programmeertaalafhankelijk is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mugwump
Gropah schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:49:
Het is misschien meer een naslag werk, maar Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software is wel een redelijk standaard werk voor object oriented programming. Zal even nadenken of ik nog wat spul kan bedenken wat niet programmeertaalafhankelijk is
Domain driven design van Eric Evans, designing data-intensive applications van Martin Klepmann, clean code van Robert C. Martin, Refactoring van Kent Beck / Martin Fowler en ga zo maar door. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Design Patterns is wel een prettig naslagwerk maar ik heb redelijk vaak op Google gekeken om duidelijk te krijgen wat nu precies de bedoeling was. Nu ben ik wel een deeltijd student met weinig ervaring (nog), dus of mijn mening representatief is weet ik niet. Het boek Head First Design Patterns vond ik veel duidelijker persoonlijk. Clean Code vond ik prettig weglezen en bevat veel wat echt aan te raden is om toe te passen, die zou ik zeker ook aanraden. Misschien is Patterns of Enterprise Application Architecture van Martin Fowler ook nog een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 10:57
Winter/Zomertijd bug in productie *O* *O* .
Bug zit in een library (task scheduler) dat we gebruiken (maar die we nog niet naar de laatste versie hadden geüpdatet).

Na middernacht alles terug in gang gooien helpt :) .

[ Voor 19% gewijzigd door Styxxy op 01-04-2019 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Tja, dat winter- en zomertijd geneuzel blijft lastig. De Polar app voor mijn sporthorloge snapt ook niet goed wat er gisteren tussen 0200 en 0300 is gebeurd :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Laten we beginnen met het onderscheid maken tussen tijd en de representatie van tijd. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

C++23 krijgt fullptr ipv nullptr, een pointer waarbij alle bits 1 zijn. Want dat is beter.

Mooi ook die foto van Bjarne :P

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 01-04-2019 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mooie post ja :)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Bekijk even een topic op Stackoverflow, mooi joh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ozuRJ1n.png klikbaar

Low effort maar toch :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Afgelopen anderhalf jaar aan een project gewerkt dat gisteren (geen grap) live is gegaan.

Krijgen we vandaag bij de kwartaalbijeenkomst te horen dat ons project, met nog een aantal meer (waaronder COBOL applicaties) niet duurzaam zijn, en dus gezocht wordt naar en duurzamere vervanger...

Daar steek je dan 18 maanden energie in -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:31

Salandur

Software Engineer

@Matis Hoe kan een software project niet duurzaam zijn? Ben wel benieuwd naar de context.

En natuurlijk is het altijd jammer wanneer je project direct vervangen wordt...

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
Nou ja, als het een dag na livegang getorpedeerd wordt, is het idd niet bepaald duurzaam. Daar valt geen speld tussen te krijgen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 20:36
@Matis Mooi kl*t, helaas herken ik de situatie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Ach, je leert er in de IT mee omgaan. Ook net twee jaar bij een organisatie gezien waar echt schofterig veel geld / tijd in bodemloze putten is gedumpt. Heb me er verder prima vermaakt en mijn CV weer wat bij kunnen werken, maar het zou me niets verbazen als de gebouwde applicatie totaal flopt.
Gelukkig mag ik nu weer aan de slag met een applicatie die wel bedrijfskritisch is en veel wordt gebruikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Been there, done that. Maanden besteden aan dingen uitzoeken, bouwen en testen en uiteindelijk te horen krijgen dat het toch niet gebruikt gaat worden ;(

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
Volgens mij wordt dat wel een beetje de standaard; maanden werken aan een project, om dan in het midden of op het eind te horen dat het niet doorgaat.

Het houd je in ieder geval van de straat laten we maar zeggen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Toch moet zoiets niet te vaak gebeuren, heel goed voor je motivatie is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor_Clegane
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Sandor_Clegane

Fancy plans and pants to match

En dan vragen ze zich af waar mensen stress van krijgen.

Less alienation, more cooperation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ach, R&D project bij m'n vorige werkgever was niet anders. Medisch product bouwen. Gewaarschuwd door het engineers-team dat de tijd x2 gaat vanwege regelgeving en strengere eisen vs consumentenprut. 2 jaar bouwen, designen, testen en weet ik wat meer en op het moment dat het allemaal goed werkt wordt de stekker eruit getrokken omdat de senior executive new business development manager nogwat z'n ene taak, het maken van de concept business-case. Iets wat een junior bij ons al kan. Hij had al die tijd beweerd dat het allemaal prima moest kunnen. Toen was het onze schuld dat we er te lang over deden. Die manager had ook even in een maandagochtendje alle suppliers gebeld dat het project niet doorging. Die waren zo fucking pissed dat we daar ook nooit meer aan hoefden te kloppen.....

Anyway, dat is gewoon inherent aan het feit dat er gewoon een gigantisch grote groep incompetente managers rondlopen. In de jaren dat ik in organisaties nu rondloop (nog maar 9 ofzo) is me al opgevallen dat de 3 grote waar ik echt veel ben geweest overeind worden gehouden door die paar uitzonderlijk goede managers. 90/10 regel: 10% de managers draagt bij voor 90% van de productiviteit en winst. Die andere 90%.....

Die 90/10 regel geldt bijna in elk team, maar bij managers is het resultaat zoveel destructiever....

[ Voor 7% gewijzigd door armageddon_2k1 op 03-04-2019 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik denk dat mijn werkgever met "niet duurzaam" bedoelt dat ze zelf geen grip krijgen op een systeem. Dat ze niet de kennis en kunde hebben (of kunnen behouden) om de systemen draaiende te houden.

Het systeem wat wij ontwikkeld hebben, draait volledig autonoom. Er is geen interactie van personen mogelijk. Wel een kleine frontend waar ze de status van het systeem kunnen zien, maar de beheerders kunnen niets doen.

Dat geeft ze (denk ik) een onbehagelijk gevoel, dat ze geen grip kunnen krijgen op de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 19-09 18:02
Matis schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:31:
Ik denk dat mijn werkgever met "niet duurzaam" bedoelt dat ze zelf geen grip krijgen op een systeem. Dat ze niet de kennis en kunde hebben (of kunnen behouden) om de systemen draaiende te houden.

Het systeem wat wij ontwikkeld hebben, draait volledig autonoom. Er is geen interactie van personen mogelijk. Wel een kleine frontend waar ze de status van het systeem kunnen zien, maar de beheerders kunnen niets doen.

Dat geeft ze (denk ik) een onbehagelijk gevoel, dat ze geen grip kunnen krijgen op de situatie.
Kan je niet een dashboard met een paar knopjes knutselen? :+

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:27:
Been there, done that. Maanden besteden aan dingen uitzoeken, bouwen en testen en uiteindelijk te horen krijgen dat het toch niet gebruikt gaat worden ;(
Is het niet eens tijd om die kerstmuts af te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 19-09 19:50
Firesphere schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:36:
[...]

Of hij is misschien al aan het voorbereiden op komende kerst? ;)
Nog 265 dagen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex)
Firesphere schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:36:
[...]

Nee :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jeeej precies 10.000 topics in mijn posthistory *O*
(Maar vast niet vanuit jullie perspectief ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:41

orf

.oisyn schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:36:
Jeeej precies 10.000 topics in mijn posthistory *O*
(Maar vast niet vanuit jullie perspectief ;))
10.013 topics gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

"Je hebt 13 verborgen topics" -O-

.edit: ik kan vast wel 14 topics in TrashCan vinden waar reacties van mij in staan die ik kan mergen in 1 >:)

.edit2: @orf f5 :7

In ander nieuws, ik heb een disassembler toegevoegd aan KolQ :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ItMbrnk.png

[ Voor 99% gewijzigd door .oisyn op 04-04-2019 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:41

orf

.oisyn schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:39:
"Je hebt 13 verborgen topics" -O-

.edit: ik kan vast wel 14 topics in TrashCan vinden waar reacties van mij in staan die ik kan mergen in 1 >:)

.edit2: @orf f5 :7
*O*
hoe lang ga je dat volhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Matis schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:39:
Afgelopen anderhalf jaar aan een project gewerkt dat gisteren (geen grap) live is gegaan.

Krijgen we vandaag bij de kwartaalbijeenkomst te horen dat ons project, met nog een aantal meer (waaronder COBOL applicaties) niet duurzaam zijn, en dus gezocht wordt naar en duurzamere vervanger...

Daar steek je dan 18 maanden energie in -O-
Of, zoals mij gebeurd is, aangenomen worden om iets specifiek te gaan ontwikkelen en dan een jaar later op een algemene meeting voor de hele afdeling te horen krijgen dat die ontwikkeling gestopt wordt zonder van te voren geïnformeerd te worden.

Of tekenen voor een development functie in Zwitserland om er vervolgens daar er achter te komen dat het om een test functie gaat. En als ik daar iets van zeg mag ik vertrekken. Wel 20k verdient in 6 weken dus dat maakt weer een hoop goed.

Incompetentie in de sector, speciaal bij het lagere management, is helaas eerder regel dan uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Laatst online: 18-09 22:08
Naja altijd nog beter dan gewipt worden door Rian, zullen we maar denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
gekkie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:10:
Nou had ik al geen hele hoge pet op van Centric, maar die hele affaire maakt het nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Mugwump schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:13:
[...]

Nou had ik al geen hele hoge pet op van Centric, maar die hele affaire maakt het nog erger.
Tijdje geleden had Centric hun jaarlijkse event, toen ik de connectie tussen Rian en Centric las gelijk maar geskipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Er schijnen enkele te zijn geweest die zich er niet voor geleend hebben hun netwerk lastig te vallen voor mevrouw d'r boek presentatie, tegen de wens van den baas in. Geeft te denken over de rest.
Zitten ze zich overal druk te maken over chinezen, gaat deze blockchain kip er straks met de poet vandoor, achja ik moet bekennen, ze is kennelijk toch nog ergens goed in.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:18
Context voor de mensen die nog niet weten waar dit over gaat: https://www.volkskrant.nl...tuurlijke-chaos~b6541d3b/

Dit is het engste uit de hele affaire:
Van Rijbroek is overigens recent benoemd tot penningmeester van de nieuwe stichting Technology & Cybersecurity Gerard Sanderink. In deze stichting zal het hele vermogen van Sanderink na diens overlijden terechtkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Hmm hadden we in 2001 nog niets iets wat op CSV of TSV leek .. en iets in de richting van utf-8 danwel 16 als je wilt ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

O
M
F
G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

gekkie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:10:
Ach, blijkbaar is ze er erg goed in :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
EddoH schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:06:
[...]
Mjah .. daar hang je dan in de kelder in smartblockchains })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
EddoH schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:06:
[...]

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
Blijkbaar loont het om een boek uit te brengen vol onzin en onjuistheden...

Begrijp niet hoe ze haar ooit hebben kunnen benoemen tot penningmeester

Ik zit zelf ook te denken om een boek vol onjuiste informatie te schrijven, wie doet mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ze is ofwel een gewiekste oplichtster of gewoon een pathologische leugenaar (het een sluit het ander niet uit natuurlijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
BladeSlayer1000 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:52:

Ik had ergens een quote gelezen die aan die bejaarde is toegeschreven, die er op neer kwam dat ze ook in andere dingen goed was .. naast creatieve boeken kennelijk ook in creatief boekhouden ofzo.
Ik zit zelf ook te denken om een boek vol onjuiste informatie te schrijven, wie doet mee?
Meh .. automagiseren ..
- paar boeken scrapen en iets met woordfrequenties doen, eventueel combineren met google trends data voor the latest craze of the day
- beetje randomizen tussen hoofdstukken enzo
- feeden aan zo'n schrijf neural network zodat er weer een (grammatica technisch) enigzins fatsoenlijk zinsopbouw uit komt.
- nog even door de smartblockchain halen als post-processing voor wat extra glans.

Et voila nog even op sturen naar vermeend && vermeend uitgevers, een bejaarde uitzoeken met wat bedrijven die mensen kan dwingen voor wat promotie quotejes en wat volk op je presentatie avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
BladeSlayer1000 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:52:

Ze? Is dat niet gewoon een beslissing van Sanderink zelf?

Mevrouw heeft in ieder geval het talent om mannen op leeftijd om haar vinger te winden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
gekkie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:18:
Ik had ergens een quote gelezen die aan die bejaarde is toegeschreven, die er op neer kwam dat ze ook in andere dingen goed was .. naast creatieve boeken kennelijk ook in creatief boekhouden ofzo.
Euh. Seks. Die quote doelde gewoon op seks. Of is creatief boekhouden tegenwoordig een eufemisme voor rampestampen.

Volgens mij is zowel dit als dat vorige boek met Vermeend een kwestie van "don't stick your dick in crazy".

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:54
Hydra schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:10:
[...]

Euh. Seks. Die quote doelde gewoon op seks. Of is creatief boekhouden tegenwoordig een eufemisme voor rampestampen.

Volgens mij is zowel dit als dat vorige boek met Vermeend een kwestie van "don't stick your dick in crazy".
Of "don't write your book with crazy" of "don't stick crazy in your company" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
* gekkie is blij met die filosofie ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor_Clegane
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Sandor_Clegane

Fancy plans and pants to match

Het is toch gek hoe dat soort mensen toch overal weer op weten te duiken. Is je boek uit de handel genomen vanwege plagiaat, ben je ineens in het gezelschap van een tycoon.

Shit floats to the top?

Less alienation, more cooperation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Sandor_Clegane schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:27:
Het is toch gek hoe dat soort mensen toch overal weer op weten te duiken. Is je boek uit de handel genomen vanwege plagiaat, ben je ineens in het gezelschap van een tycoon.

Shit floats to the top?
Wie weet, ik denk persoonlijk meer dat dit soort mensen een autistische aandoening hebben. Ik zelf heb daar ook last van, maar niet tot het niveau dat de heer Sanderink heeft.

Zoals bekend mag zijn, Sanderink leefde voor winnen, gelijk hebben en puur gefocussed op succes. Niet financieel, maar vooral het "winnen". Hij geloofde blijkbaar wat Rijbroek te zeggen had, en niet de experts die haar tot de grond afbranden. Zodra hij in die mindset was, had ze vrij spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik snap de hele ophef niet, dit is precies wat ik zou verwachten bij een detacheerder. Bij die paar keer dat ik ooit jaren geleden eens contact heb gehad met detacheerders bleek bij de arbeidsvoorwaardengesprekken al dat het allemaal cowboys zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

gold_dust schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:01:
Ik snap de hele ophef niet, dit is precies wat ik zou verwachten bij een detacheerder. Bij die paar keer dat ik ooit jaren geleden eens contact heb gehad met detacheerders bleek bij de arbeidsvoorwaardengesprekken al dat het allemaal cowboys zijn.
Volgens mij moet je je nog even in de context inlezen.
Ik snap sowieso niet waarom je detachering erbij haalt, maar thanks dat je mij een cowboy noemt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
Snap die Sanderink niet zo goed dan, <5 hot was al een no-go maar >8 crazy, YOLO zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik heb net maar even m'n kubernetes cluster naar gcloud verplaatst. 300$ gratis tegoed is toch wel erg lekker :)

Dus.. tip: 300$ gratis google cloud resources ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:18
Douweegbertje schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:31:
Ik heb net maar even m'n kubernetes cluster naar gcloud verplaatst.
Ben ik nou gewoon ouderwets of is dit kubernetes ding iets wat over een jaar of twee drie geen trend meer is?

Pagina: 1 ... 22 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.