TheNephilim schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:19:
Thuis wil ik nog eens een nieuw scherm hebben, het liefst met FreeSync2, IPS-paneel, maar wel van Dell en niet groter dan 25 inch eigenlijk. Als ik dan echt mag kiezen graag twee stuks, maar dat past niet denk ik. M'n vriendin heeft wel twee monitoren en met in totaal 3 stuks op het bureau is die echt vol.
Als ik en mijn vriendin beiden achter hetzelfde bureau moeten zitten, dan wordt het echt een gigantisch bureau
Ik heb zelf 160x80 en dat staat helemaal vol. Dat van haar is 145x60 en daar zie je het bureaublad nauwelijks nog. Misschien dat we met een bureautje van 3 meter lang wel uitkomen
Qua monitoren overigens weinig bijzonders. Ik heb een 24" IPS paneel (1920x1200), zij een 21.5" (1920x1080).
Maar ja, ik heb wel vrij grote speakers (KRK Rokit 6), externe audio interface, enzovoorts. Ik zou eigenlijk graag zelf al een groter bureau willen, want ik kan mijn laptop er amper bij zetten. Vroeger had ik de speakers ook op standaarden naast mijn bureau staan, maar dat is te gevaarlijk sinds we een kind hebben. Dus heb ik ze maar op het bureau geparkeerd (en mijn gitaar aan de muur opgehangen, mijn server omgebouwd naar een cube case en op de kast gezet etc).
Ik vraag me altijd af hoe mensen in hetzelfde huis als wij met 3 kinderen kunnen leven. Wij hebben 1 kind en het huis puilt aan alle kanten uit. Als ik dan op Funda kijk, zie ik ook weinig van de mensen zelf terug qua hobbies en spullen.
Natuurlijk ruim je het op voor die foto's, maar ik zie geen bureaus en computers staan. Geen gitaren, geen speakers, geen piano's, geen grote boekenkasten, helemaal niks

Alsof ze er zelf niet wonen. Zelfs de kledingkasten vind ik vrij klein (wij hebben 4 meter breed en tot het plafond... en dat is te weinig, eigenlijk willen we een kamer opofferen en daar 1 grote kast van maken. Maar ja, dan moet er echt geen tweede kind komen... want de kamers zijn op.
Niet dat we nu zelf een piano hebben, want ik weet even niet waar ik hem moet laten. Zelfs een digitale wil je toch ergens een vaste plek geven. En met genoeg toetsen wordt hij al gauw best breed (I still want it though... mijn vriendin heeft altijd piano gespeeld en ik wil het graag leren).
En ik best gehecht aan al mijn boeken. De afgelopen verhuizingen was ik vooral boeken aan het sjouwen...
[
Voor 52% gewijzigd door
Lethalis op 28-11-2018 12:15
]
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.