Ik heb een (aan)vraag lopen bij Stedin.
Deze week bericht gehad met nadere vragen over situatie/locatie zodat hun technische dienst het verder kan beoordelen.
Ik had gezien dat de mogelijkheid bestond, maar dat hier hoge maar niet nader gedefinieerde kosten tegenover stonden. Mijn (aan)vraag betreft vooral de vraag hoe hoog die aansluitkosten zijn, om daarna een afweging te kunnen maken.
Zal je wel op de hoogte houden hoe dit afloopt.
Overigens had ik in eerste instantie simpelweg een extra aansluiting aangevraagd via mijnaansluiting.
nl. Die werd afgewezen omdat er maar één aansluiting per WOZ object mag zijn. Het ging mij te ver om woning en garage kadastraal te splitsen in twee afzonderlijke WOZ objecten, maar dat zou nog een mogelijkheid zijn geweest.
Verder ben ik nu ook naar een andere mogelijkheid aan het kijken, namelijk zonnepanelen via postcoderoos project. Dat levert 15 jaar garantie op salderen op. Ik heb een optie op 20 panelen die ongeveer 5000 kwh per jaar moeten opleveren. Dat betekent 75.000 kwh salderen! bij een investering van ca. 5-6k, ofwel ca 7ct per kwh voor de eerste 15 jr als ik de rente en jaar 16 t/m 25 niet meereken. Lijkt me ook geen gekke prijs voor de elektriciteit.
[
Voor 0% gewijzigd door
eltron op 06-01-2019 12:52
. Reden: nulletje te veel in aantal kwh ]