Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-06 22:39
Alamo schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:27:
[...]

Ik heb een Spigen thin fit gekocht, die op de site van gsmpunt.nl stond als 'compatible met iPhone X en iPhone XS'. Da's dus idd niet waar. Hij past niet bij de camera.

Heb dus de winkel benaderd dat ik er graag een wil die wél past :P Nog geen reactie gehad.

Ze hebben het inmiddels zelf ook al aangepast op de site, zie ik nu.
Heb reactie dat ik nu een goede versie ga ontvangen, en de verkeerde kosteloos mag terugsturen. Goede service, maar leverdatum nu wel pas 1 oktober... en ik heb er toch echt een nodig vóór die tijd. Heb er graag een hoesje omheen op Oktoberfest :+

Ik vind het echt heel raar dat het ergens in de communicatie mis is gegaan tussen de betrokken partijen. Apple wist vast al lang dat die lens groter verplaatst ging worden... 8)7

Edit: weet iemand een adresje waar je een XS Spigen thin fit of soortgelijk kan krijgen? Alle webshops melden nog steeds dat X en XS hetzelfde zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Alamo op 24-09-2018 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:33

Toppe

Oké ✅

Alamo schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:33:
[...]

Heb reactie dat ik nu een goede versie ga ontvangen, en de verkeerde kosteloos mag terugsturen. Goede service, maar leverdatum nu wel pas 1 oktober... en ik heb er toch echt een nodig vóór die tijd. Heb er graag een hoesje omheen op Oktoberfest :+

Ik vind het echt heel raar dat het ergens in de communicatie mis is gegaan tussen de betrokken partijen. Apple wist vast al lang dat die lens groter ging worden... 8)7

Edit: weet iemand een adresje waar je een XS Spigen thin fit of soortgelijk kan krijgen? Alle webshops melden nog steeds dat X en XS hetzelfde zijn.
Voor zover ik heb kunnen ontdekken is de camera even groot, maar is de locatie iets wat verschoven naar rechts onder

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 22:24
Net bij AMac Rotterdam een screenprotector laten plaatsen. De meid die het plaatste had er drie pogingen voor nodig om met de machine een goede plaatsing te doen zonder stof.

Voel me opeens geen sukkel dat het plaatsen bij mezelf niet helemaal goed ging..

[ Voor 7% gewijzigd door Sc0tTy op 24-09-2018 19:11 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Sc0tTy schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:00:
Net bij AMac Rotterdam een screenprotector laten plaatsen. De meid die het plaatste had er drie pogingen voor nodig om met de machine een goede plaatsing te doen zonder stof.

Voel me opeens geen sukkel dat het plaatsen bij mezelf niet helemaal goed ging..
Kreeg ze er een rooie kop van? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 11:36

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heeft iemand al ergens een back glass protector gevonden van glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyer82
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-04-2024
Bestaat er ook een doorzichtige hoes in de vorm van de standaard Apple cases (open aan de onderkant). Ik heb er nu een van Spigen, maar helemaal niet bij nagedacht dat dit hoesje helemaal rondom ging. Ik vind een opstaande rand irritant aan de onderkant. Zeker nu zonder homeknop met swipen.. Maar met een applehoesje zie je de kleur niet meer! Dilemma ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Toppe schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:40:
[...]

Kreeg ze er een rooie kop van? :')
Haha beetje wel. Bij degene voor mij moest ze er ook al 1 over doen. Ik wenste degene na mij veel succes :P
Maar het is gewoon de service en zit er nu perfect op 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Sc0tTy schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:38:
[...]

Haha beetje wel. Bij degene voor mij moest ze er ook al 1 over doen. Ik wenste degene na mij veel succes :P
Maar het is gewoon de service en zit er nu perfect op 😁
Haha! Mooi is dat he?
Heb er zaterdag drie laten plakken, eerste had ondanks het poetsen en ‘stikkeren’ toch nog een viezigheidje er onder, maar die hebben ze er onder vandaan gehaald... had er een beetje hard hoofd in, maar je ziet er niets meer van 7(8)7 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyer82
  • Laatst online: 03-04-2024
[...]

Ik vind het echt heel raar dat het ergens in de communicatie mis is gegaan tussen de betrokken partijen. Apple wist vast al lang dat die lens groter verplaatst ging worden... 8)7

Heb hetzelfde probleem! Heel irritant! Maar ik heb nu deze gevonden die ik ga bestellen.

https://www.gsmpunt.nl/ho...pple-iphone-xs-case-clear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:36
Ik heb maar even een goedkoop tpu hoesje besteld tot ik een fatsoenlijk ding kan vinden, heel veel is er nog niet te vinden, ik was vanmiddag even bij de Saturn hier net over de grens, iPhones waren er wel maar geen hoesje te bekennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Weet iemand waar je een buitenshuisverzekering kan afnemen zonder een inboedel verzekering? Anders ga'k maar naar een losse telfoon verzekering kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SliceOfLife
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-04 11:21
[...]

Ik heb een Ringke Fusion besteld bij Amazon: https://www.amazon.de/dp/B07GYMYZ23

Lijkt me een aardig soortgelijke case en voor die 8 euro waag ik het er wel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 09:25
Sc0tTy schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:42:
Weet iemand waar je een buitenshuisverzekering kan afnemen zonder een inboedel verzekering? Anders ga'k maar naar een losse telfoon verzekering kijken...
Centraal beheer als het goed is, wel ff de voorwaarden checken ivm max bedrag Vd dekking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
ExiZTeNcE schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 01:18:
[...]

Centraal beheer als het goed is, wel ff de voorwaarden checken ivm max bedrag Vd dekking
Ja dekking van m'n eigen verzekering is maar €400 als ik daar een buitenshuisverzekering afsluit. Lees dat veel andere dat ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahoek
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben ook aan het kijken naar een buitenshuisverzekering. Bij Centraal Beheer moet je ook een inboedelverzekering afsluiten volgens mij. Bij de Rabobank/Interpolis kan je ook een afsluiten. Je kunt alleen bij beide niet zien hoe ze de afschrijving van een telefoon bepalen en hoeveel je dus per maand na het eerste jaar afschrijft.

Iemand ervaring met bovenstaande? Of een andere goede buitenshuisverzekering..

[ Voor 10% gewijzigd door Mahoek op 25-09-2018 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
ANWB net gebeld, die hebben ook geen lossen mobiel verzekering meer en je moet altijd een volledige inboedel verzekering afsluiten.

Voorwaarden van de Rabo/Interpolis:
bij schade vergoedt Interpolis de nieuwwaarde als bezittingen maximaal 1 jaar oud zijn. Daarna de dagwaarde
bij schade aan smartphones, tablets en laptops geldt een eigen risico van € 50

Dat kost dan 73E per jaar en is dan een stuk goedkoper dan een mobiel verzekering van bijvoorbeeld Klikzeker

[ Voor 9% gewijzigd door Sc0tTy op 25-09-2018 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb een inboedelverz + (kostbaarheden) buitenhuis verz bij Centraal Beheer met een eigen risico van €100 bij een schadeclaim aan mijn electronica.

Betaal voor beide totaal € 15,78 (dit is incl collectiviteitskorting werkgever)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centraal beheer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04-2020

centraal beheer

Bedrijfsaccount Centraal Beheer
ExiZTeNcE schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 01:18:
[...]

Goedemorgen ExiZTeNcE,

Bij ons is een Kostbaarheden buitenshuisverzekering af te sluiten samen met een Inboedelverzekering. Dus niet los. Je kiest zelf het verzekerde bedrag voor deze verzekering. Dit bedrag geldt per gebeurtenis. Er zit wel altijd een eigen risico van € 100,- bij. In de polisvoorwaarden leggen we ook uit wat we vergoeden als er schade is.

Hieronder vind je een link naar deze polisvoorwaarden. Hoofdstuk 3 gaat over de Kostbaarheden buitenshuisverzekering.

https://www.centraalbehee...erzekering_CB.pdf#page=51

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft.

Vriendelijke groet, Remco
Webcare Centraal Beheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:40
CokeZero schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:57:
Mensen die nog een glazen screenprotector willen aanschaffen ik kan die van Anker echt aanbevelen. Je krijgt er namelijk een tool bij die helpt om de screenprotector er perfect op te zetten.

https://www.amazon.de/Pan...screen+protector+iphone+x

[Afbeelding]

7,99 voor twee en gratis verzonden met Amazon Prime.
Ook besteld, bedankt voor de tip! :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 18:05

TDB

iemand ervaring met de Soskild? https://accessoire.vodafo...pact-case-transparent?c=6

Ik heb een waardecheque van € 50 van Vodafone en wil deze bestellen maar twijfel omdat in eerdere berichten hier werd gesteld dat hoesjes voor x en xs soms nét niet op de xs passen....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 21:06
Lekker dan. Expres op BOL.COM de 'dure' Otterbox Symmetry (XS) gekocht ipv de goedkopere Otterbox Symmetry voor de Iphone X. Krijg ik hem thuis, staat er doodleuk for/pour Iphone X op. Denk dat ik de goedkope bestel, en kijk naar het verschil. Volgende week komt de XS, dus dan kan ik kijken of de camera past. Waardeloos dit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 23:10
Zojuist werd hier de Ringke Air transprant voor iPhone XS door de brievenbus gedaan, maar deze gaat gelijk retour.
1. Er is niks “air” aan deze toch wel bulky case
2. De opstaande randen aan de voorkant beschermen vast je scherm bij op z’n kop neerleggen, maar hinderen ook enorm bij de bediening van de telefoon met de swipe bewegingen
Toch nog even wachten en uitermate voorzichtig doen tot de dunne cases van bijvoorbeeld Spigen verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Goedkoop en niet het mooiste maar wel even beschermt tot ik iets moois tegenkom

https://www.bol.com/nl/p/...t-icall/9200000099103146/

Moet eerlijk zeggen: niet slecht, het beeld wordt niet beïnvloed door de screenprotector en de tpu case heeft een lip, als de screenprotector dan is geïnstalleerd dan is de hoogte bijna hetzelfde wat een voordeel is met swipen

Ben normaal echt van een nude iPhone maar voor nu is het mij allemaal nog te “eng” :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Cardwizard op 25-09-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 11:45
Yzord schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:54:
Heeft iemand al ergens een back glass protector gevonden van glas?
Bij Aliexpress wel diverse soorten en maten, maar daar ben je nu niet mee geholpen. Ik had zelf een X al reeds in huis gehaald.

Zelf heb ik twee cases van UAG gekocht voor de Xs, maar het zijn werkelijk X cases. Hoop dat ze passen. Iemand hier uitsluitsel over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SliceOfLife
meermarco schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:30:
Lekker dan. Expres op BOL.COM de 'dure' Otterbox Symmetry (XS) gekocht ipv de goedkopere Otterbox Symmetry voor de Iphone X. Krijg ik hem thuis, staat er doodleuk for/pour Iphone X op. Denk dat ik de goedkope bestel, en kijk naar het verschil. Volgende week komt de XS, dus dan kan ik kijken of de camera past. Waardeloos dit :-(
Ik had precies hetzelfde maar dan bij Coolblue. Kreeg hem ook niet (met gemak) om m'n iPhone heen dus die ging gelijk retour.. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Ik heb voor iPhone verzekeringen maar even een los topic geopend: [iPhone] Ervaring verzekeringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Laatst online: 04-06 21:06
Welke versie had jij? Met die diamantjes zeg maar of de oudere (als print op het rubber)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 09:27
Sc0tTy schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:08:
Ik heb voor iPhone verzekeringen maar even een los topic geopend: [iPhone] Ervaring verzekeringen
gaat dit forum daar al niet over? AppleCare+ of buitenhuisdekkking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Nee dat topic gaat over welke van de twee. Ik wil weten wat de besten buitenhuisdekking is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 09:27
Sc0tTy schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:42:
[...]

Nee dat topic gaat over welke van de twee. Ik wil weten wat de besten buitenhuisdekking is.
Als ik dat zo lees word daar ook OF Apple Care OF de (beste) buitenhuisdekking, maar goed doe je ding.

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 19:57

DyStiC

'Atta way, baby!

enzoronald schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:36:
Peel heeft nu ook xs cases. Ook transparant : https://buypeel.com/products/super-thin-iphone-xs-case

Daarnaast ook een ‘naadloos aansluitend op hun case’ screenprotector
De foto's die bij deze "XS case" worden getoond zijn van een X (duidelijk te zien aan de foto van de onderzijde), ben benieuwd of dat een foutje is of dat dit eigenlijk gewoon stiekem een X case is.

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Peaky schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:53:
[...]

Als ik dat zo lees word daar ook OF Apple Care OF de (beste) buitenhuisdekking, maar goed doe je ding.
Dit geraakt wel een beetje off-topic.

Ik heb erg goede ervaring met het hebben van een all-risk buitenshuisverzekering. Mijn MacBook Pro geraakte beschadigd door mijn schuld (yoghurt) en de verzekering heeft de reparatie vergoed.

Apple Care ook weleens goede ervaring mee gehad. Nieuwe telefoon gekregen van Apple, omdat de iPhone niet meer oplaadde. Wel eigen risico moeten betalen, omdat hij anderhalf jaar eerder een keer in bad gevallen was en daardoor vochtschade zou hebben.

Ik heb net mijn iPhone XS Max 256GB besteld en nu op zoek naar bescherming / screenprotectors.

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Iemand (goede) ervaringen met dunne siliconen cases/bumpers voor de iPhone X Max, en zo ja welke?

Moet voornamelijk bescherming bieden tegen krassen en lichte stootjes/kleine vallen kunnen opvangen.
Liefst doorzichtig met zwarte rand of helemaal clear en zo dun mogelijk.
Thanks

• Cardwizard
@noteboeki zoiets?: https://www.bol.com/nl/p/...t-icall/9200000099103146/

[ Voor 64% gewijzigd door Cardwizard op 26-09-2018 17:47 ]

• meraki
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-05 23:19
Rondom mijn iPhone Xs Max zit een lederen hoes van Apple. De hoes is glad waardoor de iPhone niet lekker vast te pakken is. Ik ga de lederen hoes dus terug sturen.

Vraag: heeft de siliconen hoes van Apple een betere grip?

• Gamedj
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01 21:50
Ik ben heel erg tevreden over de Spigen Liquid Air Matte Black. Heb deze gebruikt voor de iPhone 7 en nu weer voor de XS. Het biedt een stevige grip en rondom helemaal beschermd incl een opstaande rand langs het scherm.

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:48
meraki schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:46:
Rondom mijn iPhone Xs Max zit een lederen hoes van Apple. De hoes is glad waardoor de iPhone niet lekker vast te pakken is. Ik ga de lederen hoes dus terug sturen.

Zeker heeft de siliconen case dat. Zelf vind ik het teveel grip zelfs, als ik m’n iPhone met siliconen hoes uit m’n broekzak wil trekken, trek ik die hele zak mee naar buiten. Vandaar dat ik voor de leren versie ga.

• Cardwizard
Precies wat @pim89 zegt, de siliconen heeft te veel grip, vind zelf de lederen ook fijner

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-06 09:24

Nyana

Who?!

Geef het een paar weken. Dan is de lederen case een stuk minder glad.

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Thx ik zal er eens naar kijken.
Heb ook al zitten kijken naar de wat bekendere Otterbox, Spigen, Incipio, Incase etc. maar lastig te zien online hoeveel bulk ze toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1117339

Hier ook de lederen hoes en kan er ook nog niet aan wennen. Ben zelf fan van decoded, heel prettig en goede kwaliteit, alleen komen hun back cases pas eind oktober.. ik twijfel om deze terug te sturen en een goedkoop siliconen ding erom te doen tot eind oktober.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:50
Net de Amac in Groningen weer gebeld of ze de screenprotectors voor de Max op voorraad hebben. Volgens de jongen aan de telefoon moest ik een pre-order plaatsen en anders nog veel langer wachten.

Ik vraag: “een screen protector pre-orderen? Is dat niet heel erg overdreven?” Nu blijkt dus dat ze al een paar keer dachten dat ik voor het toestel zelf belde.

Vanavond maar even heen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 23:37
Heb een mujjo hoesje gekocht voor de iPhone x. Die lijkt net niet goed te passen. De bovenkant zit lager in het hoesje dan de onderkant. Iemand die dit probleem ook heeft?

Onderkant
Onderkant

Bovenkant
Bovenkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 10:24

Fjeze

AllesPerfect!

Kungfukip schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:38:
Heb een mujjo hoesje gekocht voor de iPhone x. Die lijkt net niet goed te passen. De bovenkant zit lager in het hoesje dan de onderkant. Iemand die dit probleem ook heeft?

Onderkant
[Afbeelding: Onderkant]

Bovenkant
[Afbeelding: Bovenkant]
Dit probleem heb ik ook gehad!
Ik had de groene variant gekocht toen deze net te koop was bij Amac (denk ergens in December vorig jaar) en toen viel mij dat ook op. Ik heb het hoesje toen terug gebracht met deze klacht.
Jammer om te zien dat het hoesje dus nog steeds niet goed past (vond de groene kleur erg mooi van ze).

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Laatst online: 07-06 23:37
Fjeze schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:10:
[...]

Dit probleem heb ik ook gehad!
Ik had de groene variant gekocht toen deze net te koop was bij Amac (denk ergens in December vorig jaar) en toen viel mij dat ook op. Ik heb het hoesje toen terug gebracht met deze klacht.
Jammer om te zien dat het hoesje dus nog steeds niet goed past (vond de groene kleur erg mooi van ze).
Dacht dat het misschien aan de camerelens lag die net niet goed paste. Jammer, deze gaat dan retour. Vind de grijze variant van Mujji ook mooier dan de Apple varianten. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 08:06

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Iemand ervaring met de transparant case van BeHello?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Laatst online: 29-05 13:54
Gebruiken jullie naast een case ook nog een screen protector? Ik heb altijd een UAG-case gebruikt op mijn Galaxy Note 3 en iPhone 6S Plus zonder protector en dat werkte perfect. Ik wil nu een Spigen Ultra Hybrid-case kopen en twijfel of ik een screen protector neem.

Waar hebben jullie een screen protector laten plaatsen die perfect zit (recht, zonder bubbels en stof) voor een schappelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Jackssonss schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:28:
Gebruiken jullie naast een case ook nog een screen protector? Ik heb altijd een UAG-case gebruikt op mijn Galaxy Note 3 en iPhone 6S Plus zonder protector en dat werkte perfect. Ik wil nu een Spigen Ultra Hybrid-case kopen en twijfel of ik een screen protector neem.

Waar hebben jullie een screen protector laten plaatsen die perfect zit (recht, zonder bubbels en stof) voor een schappelijke prijs?
Ik laat ze altijd door Apple een op plakken. Afgelopen jaar op de X een glazen maar die zijn erg dik en stug waardoor er na een maand of 8 al lucht onder zat omdat je de hele tijd over de randen veegt.

Dit jaar een matte laten plakken, die zijn van kunstof en dunner waardoor het ‘lucht’ probleem minder zou moeten zijn.

Glas kost je €34,95
Kunstof kost je je €19,95

Ze plakken machinaal, zitten dus altijd perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Laatst online: 29-05 13:54
Toppe schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:45:
[...]

Ik laat ze altijd door Apple een op plakken. Afgelopen jaar op de X een glazen maar die zijn erg dik en stug waardoor er na een maand of 8 al lucht onder zat omdat je de hele tijd over de randen veegt.

Dit jaar een matte laten plakken, die zijn van kunstof en dunner waardoor het ‘lucht’ probleem minder zou moeten zijn.

Glas kost je €34,95
Kunstof kost je je €19,95

Ze plakken machinaal, zitten dus altijd perfect
€34,95 vind ik wel echt gortig. De prijzen van die protectors lijken nog sterker gestegen te zijn dan de prijzen van iPhones. Krijg je er dan wel garantie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Jackssonss schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:49:
[...]

€34,95 vind ik wel echt gortig. De prijzen van die protectors lijken nog sterker gestegen te zijn dan de prijzen van iPhones. Krijg je er dan wel garantie op?
Hmm nee volgens mij niet. Heb ze altijd laten plakken en was altijd €39,95 kwijt (glas) dus ze zijn zelfs gezakt.

Je kan prima kunstof nemen, zijn wat dunner en kosten minder.

Zou niet weten wat voor soorten garantie je zou willen, op een accessoire krijg je sowieso maar 6 maanden. Dat er lucht onder komt is het resultaat van normaal gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:30

JSchut

.....

Hier een Spigen Ultra Hybrid voor de iPhone X gehaald. Deze past echter niet. Ging er vanuit dat het zou als ik op de Spigen site kijk ze dezelfde EAN hebben (X en Xs). Dus hetzelfde product.

Iemand een tip voor een goede volledig transparante case die wel past op de xs?

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 01-10-2018 06:31 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 11:36

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Is er al iemand gestuit op een glas protector voor de achterkant gemaakt van glas? Lijkt wel alsof ik naar een gat in de markt aan het zoeken ben. Ik zie overal protectors van glas voor de voorkant, maar voor de achterkant kan ik gewoon niks vinden.

Edit: duh kijk nou https://www.knaldeals.com...er-tempered-glass-1112451

[ Voor 20% gewijzigd door Yzord op 01-10-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:27
JSchut schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 06:30:
Hier een Spigen Ultra Hybrid voor de iPhone X gehaald. Deze past echter niet. Ging er vanuit dat het zou als ik op de Spigen site kijk ze dezelfde EAN hebben (X en Xs). Dus hetzelfde product.

Iemand een tip voor een goede volledig transparante case die wel past op de xs?
Ik heb de Ringke Fusion nu om de Xs zitten, maar helaas bij de camera niet helemaal passend. Aan de bovenkant een opening. Op zich niet heel storend of last van, maar toch (kan evt. wel eerder vuil tussen komen?).
Op Amazon werd de case omschreven als Xs case en Ringke had er ook een Xs sticker op geplakt, maar blijkt dus niet helemaal te kloppen.

Voorlopig houd ik deze maar als iemand een goede en betaalbare tip heeft m.b.t. een transparante case houd ik me ook aanbevolen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:07
Iemand toevallig een Mous of Rhinoshield case voor z'n mobiel?
Vraag me af hoe ze zich verhouden tot GEAR4 en TECH21 cases welke ik al jarenlang tevreden gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-11-2024
Iemand die mij een goed hoesje kan aanraden ? Ik zoek een TPU hoesje en liefst met een redelijk opstaande rand om men scherm niet te verkrassen als er een glass screenprotector op zit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 20:48
catchingfire schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:39:
Iemand toevallig een Mous of Rhinoshield case voor z'n mobiel?
Vraag me af hoe ze zich verhouden tot GEAR4 en TECH21 cases welke ik al jarenlang tevreden gebruik.
Heb zelf een mous gehad. Alleen was dit geen succes samen met een brodit. Dus ik moest af en toe in de auto de hoes eraf halen. Als je dat een paar keer doet begint de lijm los te laten. Na een foto en een berichtje netjes een nieuwe maar ook deze weer hetzelfde.

Ik ben dus nog opzoek naar voor mijn XS max die er straks is :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:50
Vanavond even teruggeweest naar de Amac. Vorige week een screen protector laten plakken, maar na een week al onthechting aan de linker bovenzijde en luchtbubbels aan de linkerkant van het scherm.

Ze hebben ‘m vervangen en nu ben ik wel tevreden. Kudo’s aan het aardige meiske van de Amac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Nadat de Spigen Ultra Hybrid niet paste om de Xs heb ik een Spigen Liquid Crystal besteld. Er stond bij dat hij voor de Xs was. Op de verpakking zat ook een stikker dat het voor de nieuwe iPhone was. Eerste keer er omheen leek hij niet te passen. Er af en nogmaals er op en toen zat hij perfect.

Ik heb 2 euro meer betaald omdat dat de specifieke Xs versie was volgens de website. Geen idee of dat echt een adere case is. Maar anders hoop ik dat ze blij zijn met de 2 euro :P Ik ben iig blij dat deze goed past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

JSchut schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:22:
Nadat de Spigen Ultra Hybrid niet paste om de Xs heb ik een Spigen Liquid Crystal besteld. Er stond bij dat hij voor de Xs was. Op de verpakking zat ook een stikker dat het voor de nieuwe iPhone was. Eerste keer er omheen leek hij niet te passen. Er af en nogmaals er op en toen zat hij perfect.

Ik heb 2 euro meer betaald omdat dat de specifieke Xs versie was volgens de website. Geen idee of dat echt een adere case is. Maar anders hoop ik dat ze blij zijn met de 2 euro :P Ik ben iig blij dat deze goed past.
Kun je vrij eenvoudig zien aan de onderzijde; de XS heeft minder gaatjes door de antenne lijn t.o.v. de X.
Verder is de camera van de XS ook ietsies groter daardoor een strakke case van een X niet zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

DyStiC schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:55:
[...]

Kun je vrij eenvoudig zien aan de onderzijde; de XS heeft minder gaatjes door de antenne lijn t.o.v. de X.
Verder is de camera van de XS ook ietsies groter daardoor een strakke case van een X niet zou passen.
Het nieuwe hoesje heeft "gewoon" dezelfde ruimtes als de X. Dus twee evengrote speaker gaten. Ecter past hij wel perfect. Als in om de camera zit overal dezelfde (bijna geen) ruimte.

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 05-10-2018 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-06 19:27
Ik gebruik de UAG Monarch Carbon voor mijn XS Max

Enkele fotos:
https://ibb.co/e3rJeU
https://ibb.co/hZapm9
https://ibb.co/bL7PKU

Voor mijn XS gebruik ik de Rhinoshield Bumper; het is de witte bumper en vind hem mooi staan met mijn Silver xs. De glazen achterkant gebruik ik niet , ik heb er protector aangebracht van Screenknight.

fotos:
https://ibb.co/eCBUm9

Voor de X heb ik als ook de UAG Monarch me lederen achterkant.
Hier zie je de XS Met Rhinoshield naast de X met UAG
https://ibb.co/iMVpm9

De zijkanten zijn ongeveer even dik. De UAG voelt wel steviger aan als je hem vastneemt.
https://ibb.co/j4Y9m9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:25

Peentje

MAC / Windows i don't care

Er zijn berichten dat Apple een 'clear case' gaat releasen voor de iPhone XR, ik ben naarstig op zoek naar een clear case voor de iPhone XS die dus WEL rekening houd met de wat dikkere camera module. Zit nu met papier in mijn case (iPhone X compatible non-clear case) om de ruimte rond de camera wat te verdikken zodat het hoesje de module beschermt als ik hem met zijn achterkant op tafel oud leg.

https://www.reviewgeek.co...r-case-for-the-iphone-xr/

[ Voor 4% gewijzigd door Peentje op 13-10-2018 09:06 ]

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Peentje schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:05:
Er zijn berichten dat Apple een 'clear case' gaat releasen voor de iPhone XR, ik ben naarstig op zoek naar een clear case voor de iPhone XS die dus WEL rekening houd met de wat dikkere camera module. Zit nu met papier in mijn case (iPhone X compatible non-clear case) om de ruimte rond de camera wat te verdikken zodat het hoesje de module beschermt als ik hem met zijn achterkant op tafel oud leg.

https://www.reviewgeek.co...r-case-for-the-iphone-xr/
Er zijn toch al zat clear cases beschibaar voor de XS die passen rond de camera? Totallee, PEEL. of begrijp ik je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

DyStiC schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:16:
[...]

Er zijn toch al zat clear cases beschibaar voor de XS die passen rond de camera? Totallee, PEEL. of begrijp ik je verkeerd?
De camera module is dikker, als je (sommige dus) een iPhone X hoesje hebt dan is de module hierdoor onbeschermd.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peentje schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:05:
ik ben naarstig op zoek naar een clear case voor de iPhone XS die dus WEL rekening houd met de wat dikkere camera module.
er zijn werkelijk al ongeveer 3.276 clear cases (in de volksmond ook wel ''plastic condoom'' genoemd) verkrijgbaar voor de iPhone XS.
Check amazon, ebay, bol.com, coolblue of 1 van de 237 andere webshops die ze aanbieden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Geert1976 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:45:
[...]

er zijn werkelijk al ongeveer 3.276 clear cases (in de volksmond ook wel ''plastic condoom'' genoemd) verkrijgbaar voor de iPhone XS.
Check amazon, ebay, bol.com, coolblue of 1 van de 237 andere webshops die ze aanbieden ;)
99% X cases, die GEEN rekening houden met de dikkere camera module.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Peentje schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:58:
[...]

99% X cases, die GEEN rekening houden met de dikkere camera module.
Ik noemde net al 2 merken die 100% compatible cases hebben.
Er is echt genoeg verkrijgbaar hoor, je hebt echt een verkeerd beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

DyStiC schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:31:
[...]

Ik noemde net al 2 merken die 100% compatible cases hebben.
Er is echt genoeg verkrijgbaar hoor, je hebt echt een verkeerd beeld.
Dan ga ik nog eens goed kijken! Beetje #frustratie door mijn hudige case die al ‘XS’ compatible werdt aangeprezen.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 474132

Is het met cases ook niet zo dat je het beste het in 1x goed kunt doen en een (te dure) Apple lederen case aanschaft ipv allemaal goedkopere producten te proberen waarna je uiteindelijk toch bij de (te dure) lederen Apple case uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-05 15:51

n3z

Hoesje van totallee gehaald. Lekker dun. Jet white trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Vandaag een ultra thin case via AliExpress binnen gekregen á € 3,-
Exact hetzelfde als het hoesje wat ik eerder via PEEL had aangeschaft voor $ 20,- :X
Op de verpakking daarvan stond overigens ook; designed in USA produced in China, dus zou me dus niets verbazen als het ook echt dezelfde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 11:45
Jackssonss schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:28:

De meest eenvoudige zwarte UAG (industrieele look) met een eigen screenprotector zowel aan voor (glas) als achterkan (plastic). Screenprotector voorkant had iets mooier gezet kunnen worden, maar voor 0,50 euro cent ben ik dik tevreden. Imho geen 30+ euro waard om het te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
DyStiC schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:08:
Exact hetzelfde als het hoesje wat ik eerder via PEEL had aangeschaft voor $ 20,- :X
Op de verpakking daarvan stond overigens ook; designed in USA produced in China, dus zou me dus niets verbazen als het ook echt dezelfde is...
Welke is dat?

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SliceOfLife
Heb je een linkje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennl
  • Laatst online: 12-01 11:40
Ja, daar ben ik ook heel benieuwd naar, je maakt ons nieuwsgierig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

svennl schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:23:
[...]

Ja, daar ben ik ook heel benieuwd naar, je maakt ons nieuwsgierig!
Had ik er natuurlijk gelijk even bij moeten vermelden. Gaat om deze.

[ Voor 51% gewijzigd door DyStiC op 18-10-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Vraagje voor de mensen met een lederen Apple case, behandelen jullie het hoesje met iets of helemaal niet ?

Gebruik mijn iPhones eigenlijk altijd zonder case of wat dan ook maar deze van Apple is toch wel erg mooi moet ik eerlijk zeggen, en heb niet het gevoel dat de Max er nog veel groter/dikker van wordt, plus dat ik toch wat geruster ben nu er wat bescherming omheen zit is wel heel fijn _/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door Cardwizard op 18-10-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennl
  • Laatst online: 12-01 11:40
DyStiC schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Dank je wel, heb hem zojuist besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Cardwizard schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:05:
Vraagje voor de mensen met een lederen Apple case, behandelen jullie het hoesje met iets of helemaal niet ?

Gebruik mijn iPhones eigenlijk altijd zonder case of wat dan ook maar deze van Apple is toch wel erg mooi moet ik eerlijk zeggen, en heb niet het gevoel dat de Max er nog veel groter/dikker van wordt, plus dat ik toch wat geruster ben nu er wat bescherming omheen zit is wel heel fijn _/-\o_
Ikzelf behandel het niet, misschien op een later moment als dat nodig is maar in het verleden ook nooit gedaan met de Apple leather cases.
Vind het een strakke case en voelt goed in de hand, voor een lederen hoesje is het zeer minimalistisch en voegt geen bulk toe aan je Max. Wel neem ik altijd een zwarte variant en blijft heel lang goed.
Het kost wel wat meer dan de overige hoesjes en vind op de een of andere manier 45,- = een betere prijs hiervoor (gevoel denk ik) maar prijs kwaliteit/duurzaamheid vind ik uiteindelijk zeker niet verkeerd bij dit hoesje, zeker als ik dit vergelijk met andere goedkopere lederen hoesjes. Doen dus d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@Jaymone heb de zadelbruin variant er al omheen zitten, zeer tevreden mee

Zwart vind ik persoonlijk net als een zwarte iPhone erg saai :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Cardwizard schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:40:
@Jaymone heb de zadelbruin variant er al omheen zitten, zeer tevreden mee

Zwart vind ik persoonlijk net als een zwarte iPhone erg saai :+
Die is ook erg gaaf!! Weinig bulky he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ja gelukkig wel, daarom gebruik ik normaal nooit een hoes, is het meestal net niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:48
DyStiC schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
Gelijk twee besteld, eentje voor XS Max die nog binnen moet komen, en eentje om mijn oude Spigen Air om de iPhone 6S Plus te vervangen. Hopelijk zijn ze van dezelfde kwaliteit en pasvorm.

[ Voor 5% gewijzigd door pipo1000 op 19-10-2018 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-06 16:57
Cardwizard schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:05:

Ik heb altijd een lederen Apple case om mijn iPhones gehad (en nog steeds). Wat je ziet is dat alle kleuren een beetje slijten na verloop van tijd (enkele maanden tot een jaar). Ik kies dus altijd voor de zwarte omdat het daarbij nauwelijks opvalt. Verder behandel ik ze helemaal niet, en zit hij in mijn broekzak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@iAdema ivm het verkleuren is ook de keus gevallen op de zadelbruine, dat deze donkerder gaat worden vind ik er wel mooi uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Als iemand nog een QI charger voor zijn iPhone zoekt:

reviews: Huawei Mate 20 Pro - Nieuw imago, nieuwe prijsklasse

:D

Je kunt hierop je toestel leggen en laadt het op ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Jaymone op 19-10-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:57
Ik had vorige week een zwarte Otterbox voor mijn XS Max besteld bij Bol, alleen deze zat niet goed om de Max. Sloot niet lekker, zeker rechts boven en het leek wel of het hoesje niet diep genoeg was. Een andere (bruin) bij Coolblue besteld en deze zit wel goed en netjes. Tussen Bol en Blue zat trouwens wel een 20 euro prijs verschil, beetje apart allemaal.
In ieder geval vind ik het een schitterend hoesje, beschermd en maakt hem niet veel extra dik. Ik had er ook eentje voor mijn 7+ alleen die kan je ook op zijn kant zetten, doordat de flap op de achterkant verder los zat, dat mis ik wel.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Laatst online: 08-06 12:03
Weet niet of het hier de juiste plek is om te vragen, maar dit is het dichts bij een accessoires topic voor de Xs.

Zijn er mensen die een aanrader hebben voor een carkit met draadloze lader voor de Xs?

Momenteel onderstaande gevonden welke wel lijkt te zijn wat ik zoek.
https://www.amazon.co.uk/...tandard-Car/dp/B07BW17YTT

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
Flix20 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:13:
Weet niet of het hier de juiste plek is om te vragen, maar dit is het dichts bij een accessoires topic voor de Xs.

Zijn er mensen die een aanrader hebben voor een carkit met draadloze lader voor de Xs?

Momenteel onderstaande gevonden welke wel lijkt te zijn wat ik zoek.
https://www.amazon.co.uk/...tandard-Car/dp/B07BW17YTT
Dit is een interessant artikel voor je

https://www.bright.nl/nie...lkin-qi-draadloos-opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-06 23:47
De screenprotector welke ik bij de Amac heb laten plakken (35 euro) begint nu al gedeeltelijk los te laten, althans, ongeveer een halve cm van onderen zit er een bubbel van een centimeter lang onder de screenprotector.

Ben hier niet zo heel blij mee, zit er sinds de release op, dus nog niet zo heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
BlazeMuis schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:00:
De screenprotector welke ik bij de Amac heb laten plakken (35 euro) begint nu al gedeeltelijk los te laten, althans, ongeveer een halve cm van onderen zit er een bubbel van een centimeter lang onder de screenprotector.

Ben hier niet zo heel blij mee, zit er sinds de release op, dus nog niet zo heel lang.
Terug gaan en laten zien, lijkt me niet de bedoeling in zo’n korte tijd.
Heb mijne afgelopen zaterdag laten plaatsen. Zie gelukkig nog geen niets dat hij ergens los begint te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Laatst online: 08-06 12:03
Bedankt, interessant stukje wel!
Dat overal laadpunten neerleggen spreekt wel aan. Gaat wel weer klauwen met geld kosten

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-06 23:47
Snelle.jelle schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:38:
[...]

Terug gaan en laten zien, lijkt me niet de bedoeling in zo’n korte tijd.
Heb mijne afgelopen zaterdag laten plaatsen. Zie gelukkig nog geen niets dat hij ergens los begint te laten.
Ben vandaag ff langs geweest maar ze geven blijkbaar 14 dagen garantie op screenprotectors, is ook de laatste keer dat ik daar een screenprotector erop laat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
BlazeMuis schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:23:
[...]

Ben vandaag ff langs geweest maar ze geven blijkbaar 14 dagen garantie op screenprotectors, is ook de laatste keer dat ik daar een screenprotector erop laat zetten.
Dat is mooi klote dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:35
Ik denk dat dit het juiste topic is voor mijn vraag. Zo niet, verbeter me vooral.

Ik zoek een standaard of een dock voor mijn Xs Max. Het is niet noodzakelijk dat mijn iPhone oplaadt terwijl hij in de dock of standaard zit. Wat ik wel belangrijk vind, is dat ik de standaard of dock makkelijk in mijn tas kan meenemen. Heeft iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Misschien is https://www.action.com/nl...-en-smartphonestandaard-/ iets? Is in elk geval niet heel groot.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Laatst online: 11:42
mr.JamesBond schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:52:
Ik denk dat dit het juiste topic is voor mijn vraag. Zo niet, verbeter me vooral.

Ik zoek een standaard of een dock voor mijn Xs Max. Het is niet noodzakelijk dat mijn iPhone oplaadt terwijl hij in de dock of standaard zit. Wat ik wel belangrijk vind, is dat ik de standaard of dock makkelijk in mijn tas kan meenemen. Heeft iemand suggesties?
Zowat de meest low tech oplossing die ik tot nu toe heb gezien: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30358875/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:35
bjonnie schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Zowat de meest low tech oplossing die ik tot nu toe heb gezien: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30358875/
Ondanks dat ik niet zo van de houten accessoires ben, vind ik het voor die prijs wel waard. Maar ik herinnerde mij dat ik bij het hoesje dat ik niet meer gebruik (ik gebruik mijn Xs Max naked) een standaard had gekregen. Het is een zeer klein standaard met vier standen en kan ook helemaal dichtgeklapt worden. Het heeft een heel hoog actiongehalte, maar ik vind het prima. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:48
pipo1000 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:42:
[...]
Gelijk twee besteld, eentje voor XS Max die nog binnen moet komen, en eentje om mijn oude Spigen Air om de iPhone 6S Plus te vervangen. Hopelijk zijn ze van dezelfde kwaliteit en pasvorm.
Hoesjes waren in 8 dagen binnen met ali shipping. Kwaliteit is meer dan in orde, en de pasvorm is perfect op de XS max. Aanrader als je een bijna naked hoesje voor weinig zoekt. Thanks voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:27
Ook Dbramante1928 doet mee met 50% korting, leuke deals beschikbaar, waaronder de Lynge walletcase ("heb hem zelf ook").

We celebrate
Singles Day 11/11

The sale starts at midnight, tonight and only for 24 hours
or as long as stocks last, so do not wait too long!

Use the voucher code
"SINGLES-DAY-18"
at the check out and get 50% on everything in the shop.

Experience our new autumn and winter colours and get that new winter look
or find that bag you always wanted at half price.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste