Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• laredo
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 12:52
Graag open ik een extra topic om de diverse beschermmogelijkheden voor de iPhone XS & XS Max te bespreken.

Apple heeft via zijn eigen site al een mooi aanbod verzameld maar misschien heeft iemand hier nog een andere gouden tip die hij/zij graag wil delen.

https://www.apple.com/nl/...max&fh=458b%2B4a78%2B4a79

laredo wijzigde deze reactie 14-09-2018 11:25 (16%)

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 00:46
JipGemser schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:03:
[...]

Het zijn wel twee verschillende kleuren, heb je al ervaring ermee met een eerdere telefoon?

Zie hier de "combinatie".

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08-12 18:21
JipGemser schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:03:
[...]

Het zijn wel twee verschillende kleuren, heb je al ervaring ermee met een eerdere telefoon?
Zoals hierboven aangegeven zie je de combi, maar dit is in feite ook de combi. Je ziet het nu alleen niet zo goed omdat je de onderkant niet ziet.

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

• everlaat
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-12 04:03
Ik ga voor de Bellroy case - 3 card. Erg goede kwaliteit en 3 jaar garantie;
https://bellroy.com/products/phone-case-3-card/xs/graphite

Ze hebben ook een wallet (4 kaarten) een 1 card en volgens mij ook een zonder kaarten.

everlaat wijzigde deze reactie 16-09-2018 03:41 (53%)

• everlaat
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-12 04:03
laredo schreef op zondag 16 september 2018 @ 07:21:
Maakt die Bellroy hierboven hem niet ongelofelijk dik?
Nee dat valt mee. (Ik gebruik hem nu ook maar dan in combinatie met een iPhone 6)

Ze hebben ze ook zonder cards;
https://bellroy.com/products/phone-case/xs/graphite

Die is wel een stukje dunner;

v.s. 3 cards;

Maar het gebruik van de "3 cards" betekent ook dat ik geen portemonnee meer op zak heb.

• OllieMongollie
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 07-12 17:11
Net m'n Mujjo Wallet Case binnen voor de Max. Ziet er kwalitatief goed uit. De knoppen voelen alsof ze goed in te drukken zijn, maar die van de Apple case zien er toch wat luxer uit.

• FrameWork.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 28-11 09:58
Noura101 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:44:
[...]

Kijk deze ben ik benieuwd naar :)
U vraagt, wij fotograferen. (foto gemaakt met een iPhone 7)

iPhone Xs case bosgroen

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08-12 18:21
Die van mij is ook binnen. Wel mooi dat het ook echt een XS case is.

Vergelijking met de bruine 6S case.

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

• OllieMongollie
  • Laatst online: 07-12 17:11
Gisteren ook de Apple iPhone Xs Max Leather Case binnen gekregen. Ik moet zeggen dat deze qua kwaliteit het beter doet dan de Mujjo. De metalen knoppen maken de case wat strakker en het leer is wat gladder, maar met toch meer structuur. Ook de afwerking aan de binnenkant is beter. Ik stuur er 1 terug, maar ben er nog niet uit welke dat wordt.

• Sander-B
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:28
Nyana schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:53:
Is er ook iemand met een gouden XS incl saddle brown leather case, die daar een foto zou willen plaatsen?

Gouden XS Max in dit geval. Je ziet er weinig van, maar ik vind het persoonlijk een geslaagde combinatie.

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08-12 01:37
ik vind een witte zeer knap, maar het enige probleem is de case die ik zoek. Ik ben daar wel heel autistisch in denk ik.

Ik dacht eerst een transparantie case te nemen, maar mijn autohouder is magnetisch, dus er zit een klein magnetisch plaatje tussen de iPhone en de cover. Maar bij mijn huidige zwarte is dat niet zichtbaar natuurlijk omdat ik een zwarte case heb, maar bij een transparante case, trekt dat echt op niks, zo een zwart plaatje...

dus dacht ik om een witte case te nemen, maar de zijkanten matchen dan niet met de iPhone zelf...

Dan ben ik dit tegengekomen, wat perfect is wat ik zoek: wit achterkant en vooral chrome zijkanten, maar die is uitverkocht. Iemand die alternatieven kent?

pina wijzigde deze reactie 22-09-2018 22:47 (5%)

• CokeZero
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03-12 14:35
Mensen die nog een glazen screenprotector willen aanschaffen ik kan die van Anker echt aanbevelen. Je krijgt er namelijk een tool bij die helpt om de screenprotector er perfect op te zetten.

https://www.amazon.de/Pan...screen+protector+iphone+x

7,99 voor twee en gratis verzonden met Amazon Prime.

CokeZero wijzigde deze reactie 23-09-2018 22:01 (6%)

• toantoan
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08-12 11:05
Heb een mujjo hoesje gekocht voor de iPhone x. Die lijkt net niet goed te passen. De bovenkant zit lager in het hoesje dan de onderkant. Iemand die dit probleem ook heeft?

Onderkant
Onderkant

Bovenkant
Bovenkant

• Albert020
  • Laatst online: 19:40
Gekozen voor de: Nomad Leather Rugged iPhone XS

Deze leather case ligt echt lekker ik de hand, goed veel grip en ziet er ook nog eens zakelijk uit, beetje aan prijs maar de Originele Apple leather case is duurder en heeft onder bij de lip geen bescherming zoals deze dat wel heeft, daarom voor deze Nomad gekozen, echt een aanrader !

Albert020 wijzigde deze reactie 24-03-2019 17:26 (200%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True