Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 21:15

JaWa

zie hier een icon

net weer een glass screenprotector bij peel besteld. Het past perfect op hun case. (mijn is gehippeld nadat mn Xs van mn nachtkastje af gleed).
*snip* referral

[ Voor 16% gewijzigd door Daedalus op 21-11-2018 21:16 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik een iPhone XS, en vanmiddag heb ik zelf een glazen screenprotector van Belkin erop geplakt. Ik ben niet helemaal tevreden met het resultaat (heb hem scheefgeplakt). Ook zitten er enkele miniscule stofjes aan de zijkanten van de protector. Met de bijgeleverde mal ging hij helemaal schots en scheef. Nu twijfel ik om een nieuwe te laten plakken bij Amac, maar dan heb ik 20 euro voor niks besteed.

[ Voor 9% gewijzigd door syltheboy op 21-11-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 12:18

Nyana

Who?!

syltheboy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:54:
Sinds gisteren heb ik een iPhone XS, en vanmiddag heb ik zelf een glazen screenprotector van Belkin erop geplakt. Ik ben niet helemaal tevreden met het resultaat (heb hem scheefgeplakt). Ook zitten er enkele miniscule stofjes aan de zijkanten van de protector. Met de bijgeleverde mal ging hij helemaal schots en scheef. Nu twijfel ik om een nieuwe te laten plakken bij Amac, maar dan heb ik 20 euro voor niks besteed.
Je kan proberen voorzichtig de protector los te halen. Gebruik dan een stuk tape boven en onder. Of de bijgeleverde anti dust stickers om uit te lijnen. Stof onder je protector wordt lastig zou ik niks meer aan doen want dat maakt het vaak alleen maar erger.
Als dit mislukt kun je altijd nog een nieuwe laten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik ben wel pietje precies, je ziet alleen dat hij scheef zit als je goed kijkt. Maar ik stoor me snel aan kleinste dingen. Bij de notch valt het heel erg op. Aan de onderkant vind ik hem ook aan de scherpe kant.

Update: Ik denk dat ik voor een edge screenprotector ga van Bodyguardz en deze toch maar zelf ga plakken. Op mijn vorige iPhone (7) had ik een normale van dat merk en die voelde prettig aan aan de randen.

Op Black Friday maar even op Appelhoes kijken.

[ Voor 64% gewijzigd door syltheboy op 22-11-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-06 21:32
Is er iemand die een foto kan laten zien van zijn totallee of peel hoesje om de xs?

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Ik ben opzoek naar dit hoesje voor mij iPhone X, weet iemand of Apple die (nog) levert of waar ik die kan vinden? :?

https://www.apple.com/nl/...e-voor-iphone-xr?fnode=99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Novadecasa schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:51:
Ik ben opzoek naar dit hoesje voor mij iPhone X, weet iemand of Apple die (nog) levert of waar ik die kan vinden? :?

https://www.apple.com/nl/...e-voor-iphone-xr?fnode=99
Apple heeft dit hoesje nooit voor de iPhone X(S) uitgebracht. Je zult voor andere merken (Spigen/Otterbox) moeten kijken voor een doorzichtig hoesje.

[ Voor 9% gewijzigd door syltheboy op 25-12-2018 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb meerdere clear cases geprobeerd voor mijn nieuwe iPhone X maar ze zijn allemaal zo glad aan de zijkant waardoor de telefoon regelmatig tussen mijn vingers glibbert en bijna valt. Ik heb gezocht op doorzichtige hoesjes die niet glad zijn aan de zijkant, maar tot nu toe nog niet kunnen vinden.

Eigenlijk zoek ik een doorzichtig hoesje die aan de zijkant net zo aanvoelt als de Apple siliconenhoesjes, heeft iemand een tip wellicht voor een dergelijk hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:21
Ik gebruik (altijd) een origineel leren Apple hoesje, wel wat glad maar past perfect en blijft jaren goed.
Op het scherm een Panzerglass protector, super sterk en voelt/oogd als het orignele scherm.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Niet online
Theo74 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 16:05:
Ik gebruik (altijd) een origineel leren Apple hoesje, wel wat glad maar past perfect en blijft jaren goed.
Op het scherm een Panzerglass protector, super sterk en voelt/oogd als het orignele scherm.
Maar ik zoek doorzichtig :) dus leer is geen optie

Gisteren heeft mijn vriendin een doorzichtig hoesje van Apple voor haar Xr gekocht, en die voelt eigenlijk al veel minder glibberig aan maar helaas komt dat hoesje niet uit voor de Xs (werd mij door de verkoopster verteld).

[ Voor 17% gewijzigd door Lounge Deluxe op 27-12-2018 09:51 ]

• Theo74
Lounge Deluxe schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:29:
[...]

Maar ik zoek doorzichtig :) dus leer is geen optie

Gisteren heeft mijn vriendin een doorzichtig hoesje van Apple voor haar Xr gekocht, en die voelt eigenlijk al veel minder glibberig aan maar helaas komt dat hoesje niet uit voor de Xs (werd mij door de verkoopster verteld).
Panzerglas heeft een protector voor de voor- en achterzijde, op deze manier heb je ook een tranparante bescherming. Alleen de randen zijn dan niet beschermd.
Hier zou je dan een losse protector bij moeten kopen, in de vorm van een rubberen rand om het toestel.

Dan heb je nog de transparante en magnetische hoesjes waar je regelmatig reclame (spam) van ziet.

En moet het echt stevig en stof/water dicht, dan heb je de meer professionele Lifeproof behuizingen met eveneens transprante en dunnere varianten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Niet online
Dank Theo74, ik ga het onderzoeken!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:42
Theo74 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 16:05:
Ik vroeg me af werkt force touch nog met dit type protector? En past dit goed samen met de originele leren iPhone xs case?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 12:18

Nyana

Who?!

walletje-w schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:42:
[...]

Ik vroeg me af werkt force touch nog met dit type protector? En past dit goed samen met de originele leren iPhone xs case?
3D touch werkt prima hiermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo74
walletje-w schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:42:
[...]

Look-and-Feel blijft met een Panzerglass bescherming 100%. Daarom lijkt het met een Panzerglass bescherming ook alsof er niets op het iPhone scherm zit. Alleen de randen zijn nét niet aansluitend.
Een leren Apple hoesje loopt om de iPhone randen naar het scherm zodat het samen mooi aansluit.

Ik heb al de nodige glass protectors geprobeerd, van goedkoop tot duur, zelfs van €30,00 uit China, wat daar ongeveerd de top of the bill is, maar Panzerglass blijft voor mij nummer 1. Goed werk van onze Deense buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 19:33

DyStiC

'Atta way, baby!

Theo74 schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:32:
[...]

Look-and-Feel blijft met een Panzerglass bescherming 100%. Daarom lijkt het met een Panzerglass bescherming ook alsof er niets op het iPhone scherm zit. Alleen de randen zijn nét niet aansluitend.
Waar kun je deze kopen? ziet er wel okay uit.
Ah nvm, niet via eerder genoemde product site maar gewoon via bol ofzo dus..

[ Voor 10% gewijzigd door DyStiC op 03-01-2019 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
CokeZero schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:57:
Mensen die nog een glazen screenprotector willen aanschaffen ik kan die van Anker echt aanbevelen. Je krijgt er namelijk een tool bij die helpt om de screenprotector er perfect op te zetten.

https://www.amazon.de/Pan...screen+protector+iphone+x

[Afbeelding]

7,99 voor twee en gratis verzonden met Amazon Prime.
Afgelopen maandag besteld bij Amazon en vandaag in huis. Vanavond geïnstalleerd en het was echt een piece of cake. Kwalitatief voelt het goed aan, doet echt niet onder aan een Belkin of ander 'premium' merk. En 2 stuks voor dat geld, tja... Dat krijg je bij de Mediamarkt niet eens

@CokeZero thanks voor deze tip!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:28
Gister een siliconen hoesje van Apple binnen gekregen. Op zich een mooi en goed sluitend hoesje. Echter... als ik ‘m uit m’n broekzak haal, zit de zijkant en bovenkant van het hoesje onder het stof. Zijn er ervaringen of dit misschien nog minder wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:52
monkel schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 09:33:
Gister een siliconen hoesje van Apple binnen gekregen. Op zich een mooi en goed sluitend hoesje. Echter... als ik ‘m uit m’n broekzak haal, zit de zijkant en bovenkant van het hoesje onder het stof. Zijn er ervaringen of dit misschien nog minder wordt?
Ik heb ook een siliconen hoesje voor de XS Max van Apple en het ligt er een beetje aan welke broek ik aan heb. Met de ene broek zit mijn hoesje vol met stof langs de randen en met de andere broek helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
BlazeMuis schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 09:40:
[...]

Ik heb ook een siliconen hoesje voor de XS Max van Apple en het ligt er een beetje aan welke broek ik aan heb. Met de ene broek zit mijn hoesje vol met stof langs de randen en met de andere broek helemaal niks.
Bah, het lijkt wel of 'ie juist stof aantrekt. M'n scherm zit ook steeds onder het stof. Met m'n iPhone 7 met leren Apple-case had ik hier nooit last van. Ik overweeg toch m'n siliconen case weer te retourneren en een leren aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
monkel schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:54:
[...]

Bah, het lijkt wel of 'ie juist stof aantrekt. M'n scherm zit ook steeds onder het stof. Met m'n iPhone 7 met leren Apple-case had ik hier nooit last van. Ik overweeg toch m'n siliconen case weer te retourneren en een leren aan te schaffen.
Waarom ben je deze keer voor de siliconen variant gegaan als ik vragen mag? Zelf gebruik ik de rode leren variant voor mijn XS. Voor mijn 6 Plus heb ik wel verschillende hoesjes geprobeerd maar de leren cases van Apple vind ik het prettigst in gebruik.

Wel vind ik het jammer dat de onderkant niet wordt beschermd.

[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 14-01-2019 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
syltheboy schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:16:
[...]

Waarom ben je deze keer voor de siliconen variant gegaan als ik vragen mag? Zelf gebruik ik de rode leren variant voor mijn XS. Voor mijn 6 Plus heb ik wel verschillende hoesjes geprobeerd maar de leren cases van Apple vind ik het prettigst in gebruik.

Wel vind ik het jammer dat de onderkant niet wordt beschermd.
Het voordeel van de siliconen versie vind ik de betere grip. De leren versie vind ik vrij glad. Maar goed; vandaag de leren versie uitproberen en dan de knoop doorhakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
monkel schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:09:
[...]

Het voordeel van de siliconen versie vind ik de betere grip. De leren versie vind ik vrij glad. Maar goed; vandaag de leren versie uitproberen en dan de knoop doorhakken :)
Ja, daar heb je een goed punt. Persoonlijk vind ik het wel meevallen bij de leren variant. Als de hoesjes net nieuw zijn dan merk ik wel dat ze gladder zijn dan wanneer ik ze een tijdje gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 09:11

jrn

Kan iemand een camera lens protector voor de iPhone XS aanraden? Ik heb liever geen hoesje maar met de uitstekende camera lijkt deze mij nogal gevoelig voor krassen als deze vlak op de tafel ligt.

Hebben deze protectors invloed op de kwaliteit van de foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajp00
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-04-2021
Mij bevallen de hoesjes van Totallee heel erg. De hoesjes zijn erg dun en minimalistisch, daardoor wel alleen beschermend tegen krassen.

[ Voor 15% gewijzigd door Daedalus op 15-01-2019 23:41 . Reden: referral ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 08:53
miss off topic, maar miss ook weer niet aangezien we het over screen protectors hebben. Ik heb een iPhone 6s plus. Wat mij opvalt ik kan geen een doorschijnend tempered glas beschermer vinden die ook volledig rondom de homeknop gaat. Wel van die half rond de homeknop. Enige die volledig gaan over het scherm zijn de met witte of zwarte omlijsting.

Ik heb het Gevoel dat het blijkbaar niet te doen om zoiets te maken.
Iemand die wel kunnen vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:48

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb nu al sinds release mijn XS Max naked met alleen een glass protector voor en achter en dat werkt wel verrekte goed. Laatst stuiterde mijn Max op de grond (op de een of ander manier verschuift dat ding altijd) en wat er kapot was was een hoekje van de glas protector. Ben er zeer content mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 18:56
Heb een hoesje gekocht van Pitaka.
https://www.ipitaka.com/p...xs?variant=12836984979526

Besteld bij Bol. Kost wat maar wat ziet er dit gaaf uit zeg.... :P
Hoesje is zo dun dat het de xs max niet groter doet lijken dat hij al is.
Achterzijde voelt rubberachtig aan en geeft net dat beetje stroefheid wat nodig is om hem met 1 hand te bedienen.
Dit is een blijvertje.... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-06 21:34
Carbon look is een smaak, persoonlijk zou ik dan eerder de Incipio Feather Case (Black) kiezen, die heeft ook een erg fijne rubberachtige achterkant en heel dun, ben je voor 20 euro klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-06 09:33
Yzord schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:16:
Ik heb nu al sinds release mijn XS Max naked met alleen een glass protector voor en achter en dat werkt wel verrekte goed. Laatst stuiterde mijn Max op de grond (op de een of ander manier verschuift dat ding altijd) en wat er kapot was was een hoekje van de glas protector. Ben er zeer content mee.
Hier alleen een screenprotector, geen protector op de achterkant. Valt ook continu uit mijn broekzakken (geen idee waarom, mijn 5S of 4S viel geen enkele keer uit mijn broekzakken) maar op een krasje of deukje op de zijkant/hoek na niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
mr.JamesBond schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:07:
[...]

Hier alleen een screenprotector, geen protector op de achterkant. Valt ook continu uit mijn broekzakken (geen idee waarom, mijn 5S of 4S viel geen enkele keer uit mijn broekzakken) maar op een krasje of deukje op de zijkant/hoek na niets aan de hand.
Nee dat is niks voor mij.. Ik heb altijd een case om mn toestel. Vind het prettiger en veiliger in gebruik.

Heb een Original Leather Apple case en een Ringke dark transparant case... beide heel fijn in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:13
Gekozen voor de: Nomad Leather Rugged iPhone XS

Deze leather case ligt echt lekker ik de hand, goed veel grip en ziet er ook nog eens zakelijk uit, beetje aan prijs maar de Originele Apple leather case is duurder en heeft onder bij de lip geen bescherming zoals deze dat wel heeft, daarom voor deze Nomad gekozen, echt een aanrader !

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/hizswj.jpg

[ Voor 200% gewijzigd door Albert020 op 24-03-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:28
Ik heb mijn iPhone in de Emiraten gekocht bij Vodafone en kreeg er daar een prachtig doorzichtig hoesje bij. Deze sluit overal goed af en deze heeft ook een soort plugje wat in de lightning aansluiting gaat onderin. Deze is nu toch beetje gaan slijten en zou graag zo'n soort zelfde hoesje terugkopen.

Iemand tips? Doorzichtig, goede pasvorm en met een bescherming van de laadpoort?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:55
Hi, dit is ook wel de plek voor de vraag: ik ben op zoek naar een oplossing voor het probleem dat een iphone zonder hoesje niet stabiel ligt op een vlakke ondergrond. De camera steekt uit en zit in een hoek, dus je telefoon ligt te wiebelen als je typt terwijl 'ie ligt.

Ik zoek iets als een stick-on nep camera (van plastic of hard materiaal), wat je in de andere bovenhoek kan plakken, zodat je telefoon stabiel ligt.

Zie ook JakeOfOz in "Is er een oplossing voor de uitstekende camera? (XS Max)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Laatst online: 16:07
Ik zou graag de Forest Green Leather case van Apple voor mijn XS willen aanschaffen, maar deze lijkt nergens meer leverbaar te zijn. Zelfs in de Apple Store is deze verwijderd.

Iemand idee waarom dit zo is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

Bpow schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:50:
Ik zou graag de Forest Green Leather case van Apple voor mijn XS willen aanschaffen, maar deze lijkt nergens meer leverbaar te zijn. Zelfs in de Apple Store is deze verwijderd.

Iemand idee waarom dit zo is? :?
Zie het gewoon in de Store staan hoor (ff zelf groen aanklikken):
https://www.apple.com/nl/...nexs%26fh%3D458b%252B4a78

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nitai schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:07:
[...]

Zie het gewoon in de Store staan hoor (ff zelf groen aanklikken):
https://www.apple.com/nl/...nexs%26fh%3D458b%252B4a78
Hij is alleen niet meer leverbaar en dus ook niet meer te bestellen. Ik heb zelf al een kleine 11 maanden een rode en ik wil eens een ander kleurtje (zat toevallig ook aan een bosgroene te denken).

Het hoesje blijft goed, alleen heeft hij een used-look (wat donkerder geworden).

[ Voor 21% gewijzigd door syltheboy op 29-09-2019 18:32 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste