• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Heeft iemand ervaring of het überhaupt mogelijk is om de bescherming alleen te regelen via een verzekering of Apple care o.i.d.?

Ik ben met beiden niet bekend, maar heb nog nooit een telefoon gebruikt met een hoesje of zoiets. Bij mijn volgende iPhone Xs of Xs Max zou ik dat liever ook niet willen.

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:43
Net berichtje van Totallee dat hun orders vertraagd zijn (had de Matte Frosted Black besteld). Wel netjes op zich.
Hi,

Caitlin here, Head of Customer Experience at totallee, with a quick update on your recent purchase.

With the new iPhone release, we recently had a huge influx of orders which has caused a slight delay in shipping times. Our small team works very hard to get every order out as quickly as possible but we were completely, and honestly, caught off guard this past week. I know this is frustrating -- no one likes to wait for packages -- but I promise you that it's all hands on deck here to get orders out the door as soon as humanly possible.

That being said, your order will ship no later than 9/25 and we're also going to include our premium charging cable in your order for free as another way of saying "We're sorry and we hope you can forgive us ☹ " . This black nylon cable is a personal favorite of mine and I'm certain you'll love it too.

Once again, we are so sorry for this delay. I promise you will receive a shipping confirmation email as soon as your order goes out, but if you have any other questions, let me know!

Best,
Caitlin Stoodley
Head of Customer Experience, totallee

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 13:27

DyStiC

'Atta way, baby!

kramon schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:36:
Net berichtje van Totallee dat hun orders vertraagd zijn (had de Matte Frosted Black besteld). Wel netjes op zich.

[...]
Toch blij dat ik het hoesje bij Peel heb besteld, zat erg te twijfelen tussen die twee. De hoesjes leken er op elkaar (zwart semi-transparant).

[ Voor 17% gewijzigd door DyStiC op 20-09-2018 09:42 ]

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
Even een vraagje, morgen krijg ik mijn iPhone XS max binnen, zullen er morgen al winkels zijn die screenprotectors plakken op XS max ?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:05

Nitai

Live the life you love.

frozenflame_ schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:38:
Even een vraagje, morgen krijg ik mijn iPhone XS max binnen, zullen er morgen al winkels zijn die screenprotectors plakken op XS max ?
Je zou voorlopig eentje voor de Plus kunnen nemen, die zal wel op voorraad zijn bij menig telecomwinkeltjes.
Zelf hoop ik dat de Apple Store Den Haag er zelf ook al wat heeft en anders ben ik van plan om ook een 8 Plus glazen screenprotector te plakken totdat mijn bestelling van AliExpress binnenkomt voor de Max.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-06 18:27
Ik heb deze juist binnen van Amazon.fr

Mooie prijs en een installatie frame erbij
https://www.amazon.fr/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik had er ook enkele via ebay besteld, waar ik er vandaag ook enkele van binnen heb, maar dat is zonder de inkeping van de notch. De inkeping staat nog thans op de foto van de advertentie.
Dus kijk daar even mee uit als je ergens een screenprotector besteld voor de xs max..

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Azmodann schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:12:
Ik heb deze juist binnen van Amazon.fr

Mooie prijs en een installatie frame erbij
https://www.amazon.fr/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik had er ook enkele via ebay besteld, waar ik er vandaag ook enkele van binnen heb, maar dat is zonder de inkeping van de notch. De inkeping staat nog thans op de foto van de advertentie.
Dus kijk daar even mee uit als je ergens een screenprotector besteld voor de xs max..
Die inkeping voor de notch maakt niet uit toch? Op m'n X was die ook bedekt onder de glazen screenprotector.

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-06 18:27
Nitai schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:21:
[...]

Die inkeping voor de notch maakt niet uit toch? Op m'n X was die ook bedekt onder de glazen screenprotector.
Ik vind het persoonlijk mooier als er een inkeping is voor de notch.

Misschien omdat ik ook zo eentje heb sinds dag 1 op mijn iPhone X, dat ik dat mooier vind.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Azmodann schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:39:
[...]

Ik vind het persoonlijk mooier als er een inkeping is voor de notch.

Misschien omdat ik ook zo eentje heb sinds dag 1 op mijn iPhone X, dat ik dat mooier vind.
Smaken verschillen :) Ik heb liever 1 geheel, als het dan uit is, valt het ook weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Voor alle mensen die morgen hun iPhone XS Max in GOLD krijgen, en een leather bosgroene case hebben. Stuur even een foto van hoe het eruit ziet, vooral van de onderkant waar je het goude stainless steel nog ziet. ben benieuwd hoe die match eruit gaat zien. Alvast bedankt!!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-06 15:35
JipGemser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:00:
Voor alle mensen die morgen hun iPhone XS Max in GOLD krijgen, en een leather bosgroene case hebben. Stuur even een foto van hoe het eruit ziet, vooral van de onderkant waar je het goude stainless steel nog ziet. ben benieuwd hoe die match eruit gaat zien. Alvast bedankt!!
Zal aan je denken chef.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
(jarig!)
Heb op 14-9 bij Peel een case en screenprotector besteld, maar tot op heden niks meer gehoord buiten de 'orderbevestiging'. Meer mensen hier iets besteld toevallig?

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-06 09:01
Ik bestel al jaren screenprotectors van ZAGG, de invisible shield is van zeer goede kwaliteit :) Hopelijk komt die morgen ook binnen.
Voor mijn XS Max heb ik nu een Otterbox hoesje besteld zodat ik maar wat heb voor de release, maar zelf ben ik al jaren erg tevreden over de hoesjes van Spigen.

[ Voor 42% gewijzigd door Jovano op 20-09-2018 20:17 ]

Anoniem: 217504

Ivm plaatsing iPhone XS in brodit houder (voor iPhone 8 plus) in mijn auto, zou ik graag de breedte willen weten van de Apple siliconen hoes voor de XS.
Van de Apple leather case XS is de breedte 74mm.
Dus als iemand dat op zou willen meten, bij voorbaat dank!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 13:27

DyStiC

'Atta way, baby!

RPHN schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:11:
Heb op 14-9 bij Peel een case en screenprotector besteld, maar tot op heden niks meer gehoord buiten de 'orderbevestiging'. Meer mensen hier iets besteld toevallig?
Ik heb de 18e besteld en kreeg de volgende dag een mail dat m’n order verzonden was, met trackingnummer. Hij is nu onderweg.

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-06 12:50
Omdat ik geen trek heb om eigenhandig te testen of de kwaliteit van het glas op de XS van betere kwaliteit is de Spigen Full Cover Glass screenprotector besteld. Mooi een geheel (dus niet met zo’n notch in je screenprotector).

Als PostNL er zin in heeft komt ie morgen binnen. :)

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Novadecasa
Misschien een domme vraag, maar je ziet toch niks meer van de Gold kleur als die in een hoesje zit?
:O :?

• Froggle
Novadecasa schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:28:
[...]

Misschien een domme vraag, maar je ziet toch niks meer van de Gold kleur als die in een hoesje zit?
:O :?
Jawel, onderkant en camera.

• RPHN
(jarig!)
DyStiC schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:22:
[...]

Ik heb de 18e besteld en kreeg de volgende dag een mail dat m’n order verzonden was, met trackingnummer. Hij is nu onderweg.
Thanks! Zojuist maar even contact opgenomen... Lijkt toch iets niet helemaal goed te gaan dan :'(

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 22:24
Zeau. Kheb de Decoded 2-in-1 Leather Wallet Apple iPhone Xs Max Book Case Zwart besteld :)
Bij Cool Blue is die al op voorraad: https://www.coolblue.nl/p...-max-book-case-zwart.html
Meer pasjes dan de Strava en op de bank kan je die flap er lekker afhalen. Misschien wel ietsje minder bescherming.

Nu alleen wachten totdat ze bij AMac ook screenprotectors krijgen... Ik ga die niet meer zelf plaatsen namelijk. Of zijn er nog meer winkels waar je die kan laten plaatsen?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Novadecasa
De onderkant zie je niet if nauwelijks. En de camera is zwart.
Ja ik vind de kleuren combi denk ik ook mooi, maar de Gold kleur ga je gewoon helemaal niet meer zien en dat is toch jammer.

• Froggle
Novadecasa schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:40:
[...]

De onderkant zie je niet if nauwelijks. En de camera is zwart.
Ja ik vind de kleuren combi denk ik ook mooi, maar de Gold kleur ga je gewoon helemaal niet meer zien en dat is toch jammer.
Wat klets je nou, de hele onderkant is open bij de hoesjes van Apple. De ring om de camera aan de achterkant is goud.

Het zijn juist de subtiele details anders moet je geen hoesje eromheen doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Froggle op 20-09-2018 21:49 ]

• R03l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 14:12
Ik ben toch maar voor de Apple silicone case gegaan.
Heeft iemand enige ervaring met een goed aansluitende screenprotector? Ik verwacht namelijk dat die edge to edge dingen niet gaan passen met een hoesje...

Ik heb normaal altijd de full body protection van Bodyguardz, maar deze hebben ze (nog) niet helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door R03l op 20-09-2018 21:52 ]

• Novadecasa
Froggle schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:49:
[...]

Wat klets je nou, de hele onderkant is open bij de hoesjes van Apple. De ring om de camera aan de achterkant is goud.

Het zijn juist de subtiele details anders moet je geen hoesje eromheen doen.
Rustig he kletsmajoor.
De hele onderkant, maar die zie je nagenoeg niet. Laten we eerlijk zijn.

Ik ben juist wel benieuwd hoe het eruit ziet straks namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Otterbox (commuter) Bij de Iphone X/XS is deze serie er niet meer, en wil ik gaan voor de Symmetry.

Ik begreep dat de Iphone X en XS dezelfde case hebben. De eerste mensen die een XS otterbox case bestelden kregen zelfs op de doos gewoon X.

Bij Bol zie ik dat ze een X case hebben en een XS.
De XS case is bijna 7 euro duurder. Ze hebben ook een iets andere EAN

XS 5060475901856
X 5060475900682

Het enige verschil dat ik optisch die op de plaatjes (als die kloppen) is een iets ander patroon in het rubber, wat je niet ziet, want daar zit je Iphone. IS dit puur marketing, of een hogere prijs te kunnen vragen bij een nieuwe Iphone, of weten jullie of er 'verbeteringen' zijn doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
meermarco schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:22:
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Otterbox (commuter) Bij de Iphone X/XS is deze serie er niet meer, en wil ik gaan voor de Symmetry.

Ik begreep dat de Iphone X en XS dezelfde case hebben. De eerste mensen die een XS otterbox case bestelden kregen zelfs op de doos gewoon X.

Bij Bol zie ik dat ze een X case hebben en een XS.
De XS case is bijna 7 euro duurder. Ze hebben ook een iets andere EAN

XS 5060475901856
X 5060475900682

Het enige verschil dat ik optisch die op de plaatjes (als die kloppen) is een iets ander patroon in het rubber, wat je niet ziet, want daar zit je Iphone. IS dit puur marketing, of een hogere prijs te kunnen vragen bij een nieuwe Iphone, of weten jullie of er 'verbeteringen' zijn doorgevoerd?
Er zit een klein verschil tussen grootte van de cameralens, bij de Xs is die iets groter. Kan dus zijn dat hoesje van de X net niet past bij de Xs (zie ook https://www.iculture.nl/nieuws/oude-hoesje-past-iphone-xs/)

[ Voor 3% gewijzigd door DarkFly op 21-09-2018 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
Bij deze

https://imgur.com/a/oKkSAgr

[ Voor 8% gewijzigd door Zebesco030 op 21-09-2018 12:48 ]

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
DarkFly schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:34:
[...]

Er zit een klein verschil tussen grootte van de cameralens, bij de Xs is die iets groter. Kan dus zijn dat hoesje van de X net niet past bij de Xs (zie ook https://www.iculture.nl/nieuws/oude-hoesje-past-iphone-xs/)
Oh waardeloos. Bij de goedkopere staat gewoon X/XS bij, en bij de ander enkel XS.
Nou ja dan maar de duurdere voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1117339

Daar ben ik ook erg benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:10
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het beeldscherm. De iPhone 8 en iPhone X zijn bijzonder gevoelig voor krassen.
Net sinds drie dagen de screenprotector eraf gehaald omdat er een barst in zat. Nu al zoveel kleine krasjes over het gehele scherm.. erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 15:50

TDB

Aan het twijfelen tussen een Apple cover en eentje van Mous voor mijn te bestellen iPhone XS. Iemand wellicht ervaring / tips?

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 22:29
martijnmartijn schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:37:
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het beeldscherm. De iPhone 8 en iPhone X zijn bijzonder gevoelig voor krassen.
Net sinds drie dagen de screenprotector eraf gehaald omdat er een barst in zat. Nu al zoveel kleine krasjes over het gehele scherm.. erg jammer!
Ook erg benieuwd naar, toch maar voor de zekerheid net den screen protector besteld. Spigen glass cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Mocht je de ESR screenprotecors voor de iPhone XS Max kopen: het installeren is een klein drama. In eerste instantie zitten er bubbels onder, wat knap lelijk is. Na een paar uur hecht de protector beter en dan zijn alle vlekken weg. Geduld, dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445874

Ziet er mooi uit, Bosgroen met Gold. Helaas is de Xs Max Leather variant bij Coolblue al op. Ben benieuwd of ze deze echt voorradig hadden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 445874 op 21-09-2018 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JipGemser
Super bedankt! Ziet er erg mooi uit inderdaad! Ga deze ook bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 12:18

Nyana

Who?!

Is er ook iemand met een gouden XS incl saddle brown leather case, die daar een foto zou willen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
Bosgrond met een goude XS is echt een aanrader. Moet alleen even wennen aan die belkin screenprotector die ik bij de store erop heb laten zetten. Lijkt alsof hij soms wat minder goed reageert :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:33
Nyana schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:53:
Is er ook iemand met een gouden XS incl saddle brown leather case, die daar een foto zou willen plaatsen?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/47adlFu.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/b0xJeno.jpg

Gouden XS Max in dit geval. Je ziet er weinig van, maar ik vind het persoonlijk een geslaagde combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 12:18

Nyana

Who?!

Sander-B schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:22:
[...]

Gouden XS Max in dit geval. Je ziet er weinig van, maar ik vind het persoonlijk een geslaagde combinatie.
Bedankt! Deze combi ga ik ook voor. Helaas nog een paar weken wachten voor ik kan verlengen.

Kom er niet echt uit met screen protectors. AliExpress heeft er zoveel op staan. En op Nederlandse sites zijn ze bijna allemaal 10+ EUR terwijl ik er toch van uit ga dat het precies hetzelfde is.

Iemand ervaring met een van de merken op AliExpress? Zoek naar iets voor XS Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Anoniem: 445874 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 00:47:
Kom er niet echt uit met screen protectors. AliExpress heeft er zoveel op staan. En op Nederlandse sites zijn ze bijna allemaal 10+ EUR terwijl ik er toch van uit ga dat het precies hetzelfde is.

Iemand ervaring met een van de merken op AliExpress? Zoek naar iets voor XS Max
Een vriend van mij gebruikt deze voor zijn X en hij is er enthousiast over:
https://s.click.aliexpress.com/e/P32lurQ

Komt voor mijn Xs volgende week binnen.

D-Ed schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:26:
[...]

Een vriend van mij gebruikt deze voor zijn X en hij is er enthousiast over:
https://s.click.aliexpress.com/e/P32lurQ

Komt voor mijn Xs volgende week binnen.
Bedankt, maar de link werkt volgens mij niet. Ik krijg een "Momentopname transactie" pagina

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Anoniem: 445874 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:46:
[...]

Bedankt, maar de link werkt volgens mij niet. Ik krijg een "Momentopname transactie" pagina
En nu?; https://nl.aliexpress.com/item/-/32884390203.html

• RPHN
(jarig!)
Zojuist bij Amac maar even een screenprotector laten plakken en een doorzichtige case van Tech21 gehaald. Ziet er goed uit en voelt ook lekker stevig aan.

De order bij Peel ga ik annuleren. Duurt mij te lang.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik zie dat iedereen de screen protector bij de Amac heeft laten plakken. Ik snap er echt niks van dat Amac Groningen de enige winkel uit de keten lijkt te zijn die die dingen tot oktober niet op voorraad heeft. Als winkelmanager doe je toch wat fout als je de enige bent.

Sowieso is het personeel van Amac Groningen niet vriendelijk aan de telefoon. Laatst ook gebeld: "Ja, dat weten we niet. Bel later maar terug. Of anders maar niet." :(

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 03:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Iemand al een full body (voor en achter) protector van glas voor de XS Max gevonden? Ik had deze op de X maar die had ik gekocht in Thailand en daar ben ik pas in december weer.

[ Voor 4% gewijzigd door Yzord op 22-09-2018 13:58 ]

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik heb eerst de Tozo screenprotector geplakt. Deze is makkelijk te plakken met de bijgeleverde houder, maar ik vind het glas niet stevig (voelt goedkoop aan). Toen een van Mobigear protector gebruikt. Helaas is deze protector ietsjes te groot waardoor de randen niet mooi zitten. Uiteindelijk de Belkin erop geplakt en deze bevalt prima 😉

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• RPHN
(jarig!)
Dennisweb schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:38:
Ik zie dat iedereen de screen protector bij de Amac heeft laten plakken. Ik snap er echt niks van dat Amac Groningen de enige winkel uit de keten lijkt te zijn die die dingen tot oktober niet op voorraad heeft. Als winkelmanager doe je toch wat fout als je de enige bent.

Sowieso is het personeel van Amac Groningen niet vriendelijk aan de telefoon. Laatst ook gebeld: "Ja, dat weten we niet. Bel later maar terug. Of anders maar niet." :(
Apart inderdaad. Bij de Amac in Sittard telefonisch eerst geïnformeerd of er voorraad was. Vervolgens langs gegaan. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze hadden wel (nog) niet alles op voorraad.

• Dennisonline
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

Welke screenprotector? Op de site van Amac zie ik alleen de Belkin staan en deze is bij vrijwel geen enkele winkel op voorraad.

Ga er denk ik ook even langs voor een protector, wou er eerst geen doen, maar nu ik de XS heb ga ik er toch maar aan :) .

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
Iemand ervaring met dit systeem ? En zou dit op de Xs passen ?

Magnetic X Premium | Black | voor de iPhone X op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

[ Voor 6% gewijzigd door eelkoh op 22-09-2018 16:17 ]

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:57

Hier in Leeuwarden hadden ze het gister ook niet op voorraad en wisten ze zelfs niet wanneer wel. Toen ben ik maar naar de Vodafonewinkel gegaan en heb ik daar een screenprotector laten plakken en een hoesje gekocht.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Net in Amac Wijchen de front protector van Belkin erop laten zetten voor 35 euro 😳. Schrok ik toch wel ff van pff.

Nu wil ik een glas voor de achterkant. Iemand al iets gevonden?

• JipGemser
RPHN schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:25:
Zojuist bij Amac maar even een screenprotector laten plakken en een doorzichtige case van Tech21 gehaald. Ziet er goed uit en voelt ook lekker stevig aan.

De order bij Peel ga ik annuleren. Duurt mij te lang.
Zou je een foto kunnen sturen? :)

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik vond de Tech21 case te bulky aan de voorkant. Vond hem niet echt staan op mijn max helaas. De randen stonden me iets te hoog bij het glas.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:31
Yzord schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 16:27:
Net in Amac Wijchen de front protector van Belkin erop laten zetten voor 35 euro 😳. Schrok ik toch wel ff van pff.

Nu wil ik een glas voor de achterkant. Iemand al iets gevonden?
Is die protector ook extra goed ofzo? ik haalde altijd 1 van een euro of €10-€15. die gingen na ongeveer 6 maanden wel stuk.
Is dat bij deze niet zo? Vind €35 best pittig namelijk.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

beebie121 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 18:35:
[...]

Is die protector ook extra goed ofzo? ik haalde altijd 1 van een euro of €10-€15. die gingen na ongeveer 6 maanden wel stuk.
Ik vind het ook vrij pittig, maar wilde er wel iets op hebben. Moet wel zeggen dat je hem amper ziet. En ze zetten hem voor je erop, dus dat was ook wel 'fijn'.

Nu maar op zoek naar een back glass protector

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 22:29
Ik kan overigens bevestigen dat de XS net iets anders is kwa camera plaatsing.
Zojuist een decoded leather X hoesje binnen gekregen (op hun eigen site staat dat de hoesjes X en XS compatible zijn). Merk dat er iets van speling is bij de camera maar hij past uiteindelijk net wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flyer82
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-04-2024
Het X hoesje dat ik had besteld (doorzichtig flexibel van spigen, via appelhoes) past NIET op de XS!

Er blijkt dus nogal verwarring over te hebben bestaan, want zowel bij de applestore als op deze website zeiden ze dat de hoezen hetzelfde zijn. Niet dus!

De onderkant is anders, zodat de openingen op de hoes niet overeenkomen met de gaatjes van de telefoon en de camera wijkt een millimeter af. Mooi balen!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Spigen Neo Hybrid voor X past dan weer prima op Xs. Tijdelijke oplossing want heb Nomad lederen case besteld.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

beebie121 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 18:35:
[...]

Ik vind die Belkin zelf er erg goed er op zitten en het geld meer dan waard, lange levensduur ook, althans bij mij wel.

In Amsterdam zijn btw de Belkin screenprotecters voor de iPhone Xs Max uitverkocht, Haarlem had er nog wel enkele maar gaan hard gaven ze aan.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 13:28
ik vind een witte zeer knap, maar het enige probleem is de case die ik zoek. Ik ben daar wel heel autistisch in denk ik.

Ik dacht eerst een transparantie case te nemen, maar mijn autohouder is magnetisch, dus er zit een klein magnetisch plaatje tussen de iPhone en de cover. Maar bij mijn huidige zwarte is dat niet zichtbaar natuurlijk omdat ik een zwarte case heb, maar bij een transparante case, trekt dat echt op niks, zo een zwart plaatje...

dus dacht ik om een witte case te nemen, maar de zijkanten matchen dan niet met de iPhone zelf...

Dan ben ik dit tegengekomen, wat perfect is wat ik zoek: wit achterkant en vooral chrome zijkanten, maar die is uitverkocht. Iemand die alternatieven kent?

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0755/1771/products/24-1_2048x2048.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0755/1771/products/Done_Single_White_Silver.jpg?v=1514202955

[ Voor 5% gewijzigd door pina op 22-09-2018 22:47 ]

Die witte is wel heel mooi, zou wachten tot die weer leverbaar is en anders andere site ?

Heb ook een mooie case gezien van nobus, mooi leer en de phone word door een micro plak/zuigstrip vastgehouden zodat je de hele phone nog ziet als je de case opent

Heb voor nu de Apple learher green en black besteld welke dinsdag worden bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind die reviews voor Belkin screenprotector nou niet echt zo goed dat ik 35,- ervoor wil neerleggen. Helaas er verder weinig op voorraad. Had al even op Amazon.de gekeken maar dat leverde ook weinig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Laatst online: 13:19
Er is een cheapo leren hoesje van Ali onderweg voor mijn Xs, maar ik durf er niet op te wachten. Heb hem al een keer laten vallen omdat hij uit mijn handen glipte. Het glas en de ronde zijkanten maakt dat je weinig grip hebt. Ook maak ik me zorgen over de uitstekende camera, elke keer als ik hem neerleg rust hij daar op.

Dus toch maar een Apple leren hoesje besteld en deze komt vandaag al met Bol Select. Had 'm ook om de voorganger (6s) en van alle hoesjes (goedkopere en duurdere) die ik door de jaren heen gebruikt heb, waren die van Apple simpelweg de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 21:56
Ik snap werkelijk niet waarom je het prachtige design van je iPhone gaat verstoppen in een case. Al jaren naked. Bij iedere release een nieuwe Sena pouch. Na 2 jaar nog 0 krassen of andere beschadigingen. Wil echt niet anders dan naked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik wil hem ook zo naked mogelijk. De cases maakt de max alleen maar nog groter. En als ik de valtesten mag geloven kan hij wel wat hebben 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 21:56
Yzord schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:12:
Ik wil hem ook zo naked mogelijk. De cases maakt de max alleen maar nog groter. En als ik de valtesten mag geloven kan hij wel wat hebben 👍
Daar heb ik dan de buiten de deur verzekering voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Laatst online: 13:19
Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen hoe hij er aan de zij- en achterkant uit ziet. Ik heb ook geen enkele behoefte om iedereen te laten zien wat voor mooie dure telefoon ik wel niet heb. Ik heb het ding om gewoon te gebruiken.
Dus doe ik gewoon een functionele case eromheen om te voorkomen dat hij snel kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-06 14:24
Ik heb de glazen screenprotector van Glaz gekocht.

Is een prijzige screenprotector maar mag ook wel op een apparaat van minimaal 1159 euro.
Makkelijke te plaatsen door een bijgeleverde adapter en zit echt perfect je ziet niet dat er iets op het scherm zit.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Ik zie jullie allemaal hebben over de Belkin screenprotector bij AMAC voor de Mac maar die zie ik helemaal niet staan op de site.

Maandag maar ff bellen voor de shop hier in de buurt. Ik wil die dingen niet zelf meer plaatsen, altijd gezeik.

Voor nu nog de beschermfolie er omheen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:53

Toppe

Oké ✅

Iemand een goede tip voor een transparant hoesje voor een gouden Xs voor de vrouw des huizes?

Ze wilt niet een bulky hoesje. Heb zitten kijken naar Peel, iemand daar goede ervaringen mee?

Moet wel goede kwaliteit zijn

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

@Toppe
Ringke Air

https://www.gsmpunt.nl/ho...iphone-xs-max-transparant

[ Voor 5% gewijzigd door Azqi op 23-09-2018 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Nul, zag hem langskomen op YT bij een ‘best of’.
Voor dat geld kun je geen buil vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanne1
  • Laatst online: 12-06 12:49
Leren Folio-hoesje voor iPhone XS Max - Cape Cod op de site van Apple. Duurt nog even voordat ik over ga op de iPhone Max, maar wil wel een volledige bescherming. Tot nu toe vind ik dit hoesje het mooist. Uit je handen laten vallen is gauw gebeurd, zoals mijn iPadPro 256GB afgelopen vrijdag. Gelukkig een goede beschermhoes anders was het scherm kapot geweest. Nu uit de hoes aan de rand een klein stukje. Hou dit onderwerp bij vind het interessant om ieder zijn mening te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:20
Toppe schreef op zondag 23 september 2018 @ 15:48:
[...]

Ervaring met dit merk? Het zegt me zo weinig
Zoals eerder in dit topic gepost gebruik ik al jaren de doorzichtige hoesjes van Ringke. De Ringke Air is geheel van TPU, zacht silicone materieel. De Ringke Fusion heeft een silicone bumper, zoals bij de Air, maar dan met een transparante harde achterkant. Deze heb ik nu om mijn 6s zitten en had ik ook om de 5s.

Ik ga dit keer weer voor de Ringke Fusion bij de iPhone Xs Gold. Vindt het persoonlijk erg jammer (en vaak lelijk!) wanneer er dikke cases in allerlei kleuren om de iPhone zitten. Dan boeit het dus ook geen fluit welke kleur iPhone je pakt want je ziet er toch niets van. Zonde imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

sanne1 schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:17:
Leren Folio-hoesje voor iPhone XS Max - Cape Cod op de site van Apple. Duurt nog even voordat ik over ga op de iPhone Max, maar wil wel een volledige bescherming. Tot nu toe vind ik dit hoesje het mooist. Uit je handen laten vallen is gauw gebeurd, zoals mijn iPadPro 256GB afgelopen vrijdag. Gelukkig een goede beschermhoes anders was het scherm kapot geweest. Nu uit de hoes aan de rand een klein stukje. Hou dit onderwerp bij vind het interessant om ieder zijn mening te lezen :)
Heb de originele maar dan in het zwart, is twee-kleurig, binnenkant is donkergrijs.

Hiervoor deze ook om de X, prima bevallen. Had waarschijnlijk alleen het hoesje wat meer moeten invetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 22:49
Ryatzu schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 20:10:
Ik kan overigens bevestigen dat de XS net iets anders is kwa camera plaatsing.
Zojuist een decoded leather X hoesje binnen gekregen (op hun eigen site staat dat de hoesjes X en XS compatible zijn). Merk dat er iets van speling is bij de camera maar hij past uiteindelijk net wel.
Ik heb een Spigen thin fit gekocht, die op de site van gsmpunt.nl stond als 'compatible met iPhone X en iPhone XS'. Da's dus idd niet waar. Hij past niet bij de camera.

Heb dus de winkel benaderd dat ik er graag een wil die wél past :P Nog geen reactie gehad.

Ze hebben het inmiddels zelf ook al aangepast op de site, zie ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:52
Gister een Belkin glazen protector in de Apple store laten plaatsen met de "machine". Kan niet anders zeggen dan dat hij er 100% perfect op zit. Op mijn oude 7 had ik van die randjes langs de zijkant en was de protector van Belkin net niet groot genoeg. Nu wel een echte aanrader voor 35 euro.

Verder blij met mijn bosgroene leren case van Apple. Al met al bijna 100 euro verder maar ja, voor 1350 euro precies klaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind met een lederen case juist fijner in de hand liggen en ook mooier. Persoonlijke voorkeur

Liefst wil ik graag een decoded want die heeft na twee jaar gebruik niets afgedaan aan uiterlijk en nog slab nieuw. Maar deze is pas eind okt leverbaar, dan maar een van Apple

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sc0tTy
Anoniem: 1117339 schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:52:
Ik vind met een lederen case juist fijner in de hand liggen en ook mooier. Persoonlijke voorkeur

Liefst wil ik graag een decoded want die heeft na twee jaar gebruik niets afgedaan aan uiterlijk en nog slab nieuw. Maar deze is pas eind okt leverbaar, dan maar een van Apple
Bij Cool Blue heb ik mijn Decoded 2in1 detachable wallet case binnen gekregen voordat m'n Max er was. Daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanne1
  • Laatst online: 12-06 12:49
Toppe schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:23:
[...]

Heb de originele maar dan in het zwart, is twee-kleurig, binnenkant is donkergrijs.

Hiervoor deze ook om de X, prima bevallen. Had waarschijnlijk alleen het hoesje wat meer moeten invetten
Net als jij wil ik de originele, maar je moet het natuurlijk wel met crème voor leer behandelen en om de zoveel tijd herhalen. Zoals ik dat met alles van leer doe :) Dank voor je antwoord zo weet ik dat dit het geld waard is. Zijn behoorlijk prijzig, maar wil geen risico lopen en kies daarom voor een goede bescherming.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sc0tTy schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:02:
[...]

Bij Cool Blue heb ik mijn Decoded 2in1 detachable wallet case binnen gekregen voordat m'n Max er was. Daar al gekeken?
Die heb ik gezien, ook bij Apple maar ik zoek de back case waar ik ma twee jaar gebruik op de 7 plus nog steeds verliefd op ben. En nooit hoeven te behandelen met ledercreme, gewoon net zo mooi als dag 1.

Bij decoded geven ze aan dat eind okt zwart en bruin als eerste kleuren uitkomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

sanne1 schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:34:
[...]

Net als jij wil ik de originele, maar je moet het natuurlijk wel met crème voor leer behandelen en om de zoveel tijd herhalen. Zoals ik dat met alles van leer doe :) Dank voor je antwoord zo weet ik dat dit het geld waard is. Zijn behoorlijk prijzig, maar wil geen risico lopen en kies daarom voor een goede bescherming.....
Heb hem gelijk ingesmeerd oOo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Mensen die nog een glazen screenprotector willen aanschaffen ik kan die van Anker echt aanbevelen. Je krijgt er namelijk een tool bij die helpt om de screenprotector er perfect op te zetten.

https://www.amazon.de/Pan...screen+protector+iphone+x

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xbW5WOM.jpg

7,99 voor twee en gratis verzonden met Amazon Prime.

[ Voor 6% gewijzigd door CokeZero op 23-09-2018 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
En bestelt ! ...bedankt voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 15:50

TDB

CokeZero schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:57:
Mensen die nog een glazen screenprotector willen aanschaffen ik kan die van Anker echt aanbevelen. Je krijgt er namelijk een tool bij die helpt om de screenprotector er perfect op te zetten.

[Afbeelding]

Just to be sure: deze past ook op de Xs?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahoek
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

[Afbeelding]

Thnx! Deze ook maar besteld voor mijn XS Max (wel de XS Max variant) die morgen bezorgd wordt als het goed is. Zou eerst langs de Amac voor een Belkin a €35,- maar probeer dit eerst wel. _/-\o_

Nu nog bedenken welke case is ga bestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mahoek op 24-09-2018 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
TDB schreef op maandag 24 september 2018 @ 07:47:
[...]

Just to be sure: deze past ook op de Xs?
Ja, klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick340
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-05 08:08
Ik heb zelf een mous case bestels voor de XS Max

https://www.mous.co/produ...ective-iphone-xs-max-case

Ook heb ik de Flex Mount erbij besteld voor in de auto

https://www.mous.co/colle...ons/products/flex-mount-2

Handige aan deze case is dus dat er 3 magneten in de case verwerkt zitten waardoor je dus de mounts kan gebruiken ;)

Ook is deze case compatible met wireless charging. En er zit een gratis triple-layered screen protector bij. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snel101
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-06 19:11

[Afbeelding]

Thanx, ook maar gelijk besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
Even een vraagje ik heb bij de Apple store een hoesje bestelt gooien ze die door de brievenbus heen of moet je tekenen ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
eelkoh schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:21:
Even een vraagje ik heb bij de Apple store een hoesje bestelt gooien ze die door de brievenbus heen of moet je tekenen ?
nee, PostNL laat ze netjes achter in je kliko

https://www.telegraaf.nl/...oien-pakketjes-in-kliko-s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eelkoh
Haha ik hoop het niet voor ze 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:47
eelkoh schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:21:
Ik moest tekenen vorige week. Hoesje iPhone 6, geleverd met DHL (Belgie). Stond ook in de SMS die ik kreeg van DHL dat er getekend moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:09
True story, heb ik ook regelmatig “last” van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:12
Nvm, verkeerde topic :+

[ Voor 155% gewijzigd door sjorremans op 24-09-2018 13:43 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217504

Anoniem: 217504 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:41:
Ivm plaatsing iPhone XS in brodit houder (voor iPhone 8 plus) in mijn auto, zou ik graag de breedte willen weten van de Apple siliconen hoes voor de XS.
Van de Apple leather case XS is de breedte 74mm.
Dus als iemand dat op zou willen meten, bij voorbaat dank!
Inmiddels Apple siliconen case ook binnen, breedte van deze is case is 74,25mm
Pagina: 1 2 3 4 Laatste