Volgens mij ben jij degene die meer wil dan dat je bent overeen gekomen ?
Heb je alles goed doorgenomen van je overeenkomst en hoe het werkt met reparaties etc.
Want daar lees ik hier niets over terug, iedereen roept met wetboek regeltjes en 'ik vind ditjes'.
Maar niemand hier weet precies wat in jouw overeenkomst met CB staat.
Op de site van CB, onder klantenservice, Hoe werkt het Reparatieproces:
Waarom heb ik een nieuw product of shoptegoed ontvangen?
Je hebt je kapotte product opgestuurd en ontvangt een nieuw product of shoptegoed wanneer wij het niet hebben kunnen repareren of als de reparatie te lang heeft geduurd. Wanneer de reparatie bijvoorbeeld meer kost dan het product waard is zorgen wij dat er een nieuw product jouw kant op komt. Ook wanneer de reparateur het product niet binnen 3 weken heeft gerepareerd krijg je een andere oplossing van ons.
Shoptegoed ontvang je wanneer je product niet meer in het assortiment zit of tijdelijk uitverkocht is. Zo kan je zelf een nieuw product bij ons uitzoeken! Lees meer over shoptegoed.
En over de terugbetaling:
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren je dat de betaling binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.
Ik heb geen terugbetaling ontvangen.
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.
Heb je inmiddels al opnieuw contact opgenomen en gemeld dat je geld na 5 werkdagen er nog niet op staat ? (Waarbij ik me voor kan stellen dat je er inmiddels een verwarrende situatie van hebt gemaakt in het standaard CB proces.)
Daarnaast... wtf maak je je druk over een paar tientjes die jij nu meer uit moet geven.
Bespaar je die hogere bloeddruk, scheelt mij wat tientjes voor de extra zorg die jij straks nodig hebt omdat je ermee naar de dokter moet
Wees blij dat ze bij CB juist nog gewoon je volledige bedrag terug willen storten en je niet verplicht vast zit aan dat tegoed. (Zoals bij vele andere winkels wel het geval is.)
ps. ook ik werk niet bij CB.