Inderdaad bizar maar ook erg tegenstrijdig! Een voordeel is dat je met een nieuwe bestelling wel je 25 euro korting kan gebruiken en toch je dock kan claimen.e6r6i6c schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:08:
Ik heb echt net de volgende email ontvangen van bol.com
Er gaat iets ontzettend mis met je bestelling van de Samsung Smart Watch. Deze is door ons systeem door onbekende reden geannuleerd en zal niet worden geleverd. Hier balen we net zo van als jij. Het aankoopbedrag van dit horloge wordt, tot overmaat van ramp, pas over 2 weken aan je terugbetaald. Wij bieden je hier onze oprechte excuses voor aan.
Als je bestelling nog niet is geannuleerd moet je dat nog wel even doen. Vervolgens kun je de watch opnieuw bestellen.
Wij raden je aan je bestelling opnieuw te plaatsen. Je kan dan met de factuur van de nieuwe bestelling, én de vermelding van het bestelnummer van de geannuleerde bestelling, de gratis Duo Charger t.w.v. € 99,00 claimen bij Samsung. Doe dit voor 14 oktober, anders verloopt deze extra actie.
Daarnaast ontvang je een cadeaubon ter waarde van 25,- Euro. Dit zal je binnenkort ontvangen via de mail.
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag van je. Ik of één van mijn collega´s helpen je dan graag verder. Voor nu wens ik je een fijne dag en alvast een prettig weekend!
Met vriendelijke groet,
Echt heel bizar dit.
Je kan hier ook gewoon niks tegen doen, je krijgt je geld terug en of je de volgende keer wel of niet een bestelling doet bij bol boeit ze waarschijnlijk niet.