Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tiduz
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 30-08 12:12
uit nieuwsgierigheid toch maar even klantenservice chat geprobeerd, enige antwoord wat ik krijg is dat ik hem voor 29 september krijg. dus neem aan dat ik niet bij deze levering zit.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI R9 390 8GB - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• e6r6i6c
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22-10 15:00
Tiduz schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:38:
uit nieuwsgierigheid toch maar even klantenservice chat geprobeerd, enige antwoord wat ik krijg is dat ik hem voor 29 september krijg. dus neem aan dat ik niet bij deze levering zit.
Wel vreemd want hij staat gewoon op voorraad, vandaag besteld maandag in huis, ik heb op dit moment ook nog steeds geen verzendbevestiging, misschien morgen, maar als ik hem maandag niet binnen krijg dan vind ik dat toch een erg vreemde gang van zaken.

Don't make me use myself on ya baby!

• Ted_W
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22-10 14:02
Ik heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen van Bol. Komt eigenlijk wel goed uit nu, want de komende 2 weken ben ik toch op vakantie. En aangezien de zending maar 2 weken wordt bewaard, komt dit precies goed uit.

Op 4 september besteld, de 46mm uitvoering.

Ted_W wijzigde deze reactie 22-09-2018 17:15 (9%)

• daveytje
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 05:01
Ik heb hem vanmiddag ontvangen. (De 46mm).
14 september besteld. Gisteravond om 23:45 een verzendbevestiging gehad en vanmiddag om 15:00 stond de postbezorger voor de deur. Raar dat ze dus willekeurig mensen hun pakketje sturen.

de 15 euro cadeaubon actie is nu weer weg idd. Alleen bij de 42mm variant (die niet leverbaar is) staat hij nog.
Ik stuur het gewoon in en heb van Bol.com de bevestiging dat mijn order hier wel onder valt.

• KraveN
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23-10 14:28
daveytje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 16:54:
Ik heb hem vanmiddag ontvangen. (De 46mm).
14 september besteld. Gisteravond om 23:45 een verzendbevestiging gehad en vanmiddag om 15:00 stond de postbezorger voor de deur. Raar dat ze dus willekeurig mensen hun pakketje sturen.

de 15 euro cadeaubon actie is nu weer weg idd. Alleen bij de 42mm variant (die niet leverbaar is) staat hij nog.
Ik stuur het gewoon in en heb van Bol.com de bevestiging dat mijn order hier wel onder valt.
Dat is inderdaad een vreemde gang van zaken. Althans ik heb nog geen verzend bevestiging ontvangen en ik heb sinds 6 september een pre order gedaan. Zal wel met regio/district of vooraanmelding van de actie te maken hebben als ze daarvoor iets moeten doen.

• mike123
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22-10 21:55
KraveN schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 18:41:
[...]

Dat is inderdaad een vreemde gang van zaken. Althans ik heb nog geen verzend bevestiging ontvangen en ik heb sinds 6 september een pre order gedaan. Zal wel met regio/district of vooraanmelding van de actie te maken hebben als ze daarvoor iets moeten doen.
Dat is zeker een vreemde gang van zaken. Ze zullen er waarschijnlijk "moeite" voor moeten doen.
Ik kreeg van Bol te horen op 6 september dat ik hem niet kreeg op 7 september en toen ook toevallig een mail van Coolblue dat hij op voorraad was. Bij Coolblue besteld en volgende dag in huis. Geannuleerd bij Bol en heb ondertussen mijn geld ook weer netjes terug.

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:29
Phusebox schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:17:
Heeft iemand al de bevestiging van de actie ontvangen dat het correct verwerkt is?
Vandaag precies 2 weken geleden dat ik de aanvraag heb ingediend en nog steeds geen bevestiging dat deze correct/verwerkt is. Ik had diezelfde dag wel al het "Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy Watch promotie" mailtje ontvangen, waarin dus aangegeven wordt dat ik binnen 2 weken bevestiging krijg.

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
AmonTobin schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:45:
[...]

Vandaag precies 2 weken geleden dat ik de aanvraag heb ingediend en nog steeds geen bevestiging dat deze correct/verwerkt is. Ik had diezelfde dag wel al het "Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy Watch promotie" mailtje ontvangen, waarin dus aangegeven wordt dat ik binnen 2 weken bevestiging krijg.
Ja Samsung en acties. Had het kunnen weten. Wacht ook nog op mijn cashback van de Note 9. Binnen 10 werkdagen zeiden ze daar...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• donnie1992
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 20:28
Ik had hem de 18e besteld en op de 22e binnen gekregen bij bol.com.
Gaat om de 46mm variant! Toffe gadget.

donnie1992 wijzigde deze reactie 23-09-2018 15:18 (19%)

• KraveN
Zojuist even contact gehad met bol, volgens hen is er nog geen voorraad binnengekomen en is het een raadsel waarom er nu wel voorraad is op de website. Ze konden daarom ook nog niks zeggen over mijn order, ik heb mijn lesje wel geleerd en ga de volgende keer gewoon naar Coolblue met mijn pre-order.

De betreffende medewerker had alleen een update vanaf afgelopen vrijdag.

• Ted_W
Groter raadsel is waarom mensen dan al hun Galaxy Watch (46mm) hebben ontvangen terwijl ze geen voorraad hebben ontvangen. Vage tent die Bol...

• KraveN
Ted_W schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:25:
Groter raadsel is waarom mensen dan al hun Galaxy Watch (46mm) hebben ontvangen terwijl ze geen voorraad hebben ontvangen. Vage tent die Bol...
Inderdaad, de systemen zullen op de een of andere manier wel niet in sync zijn. Of ze houden mij voor de gek 8)7

KraveN wijzigde deze reactie 23-09-2018 16:28 (4%)

• Ted_W
KraveN schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:27:
[...]

Inderdaad, de systemen zullen op de een of andere manier wel niet in sync zijn. Of ze houden mij voor de gek 8)7
Systemen niet in sync is een, maar waarom een bestelling van de 18e wel verzonden is en een van 5 september niet (eveneens een 46mm), blijft nog steeds een raadsel.

• e6r6i6c
Ted_W schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:35:
[...]

Systemen niet in sync is een, maar waarom een bestelling van de 18e wel verzonden is en een van 5 september niet (eveneens een 46mm), blijft nog steeds een raadsel.
Ik heb nu al voor de 2de keer met de livechat gesproken, en die zeiden dat het kwam omdat het weekend was 8)7 Maar ik moest morgen maar het antwoord afwachten. Ik vind dit echt enorm bizar als ik lees dat mensen die hem 18 september hebben besteld en al binnen hebben gekregen, :( Ik heb zojuist een uitgebreide email verstuurd naar bol.com, ik verwacht er niet veel van, maar het lucht ietwat op. Maar wat een stelletje :+ :+ :+ zijn het daar zeg bah bah

• Tiduz
gister zeiden ze tegen mij (preorder van 5 sept) dat die voor de 29e komt, ik ben benieuwd...

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI R9 390 8GB - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• KraveN
Tiduz schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:49:
gister zeiden ze tegen mij (preorder van 5 sept) dat die voor de 29e komt, ik ben benieuwd...
Dat zeiden ze bij mij ook, maar ook dat het in chronologische volgorde zou worden uitgeleverd. 5 sept ligt in mijn volgorde nog altijd voor 14 en 18 september. Maar goed ze zullen morgen wel verstuurd worden, althans dat hoop ik.

• Ted_W
KraveN schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:21:
[...]

Dat zeiden ze bij mij ook, maar ook dat het in chronologische volgorde zou worden uitgeleverd. 5 sept ligt in mijn volgorde nog altijd voor 14 en 18 september. Maar goed ze zullen morgen wel verstuurd worden, althans dat hoop ik.
Dat geldt alleen door de weeks, tijdens het weekend geldt een andere chronologische volgorde blijkbaar 8)7

Maar door de weeks wordt de digitale voorraad wel aangevuld (volgens de site voorradig), maar fysiek ontvangen ze blijkbaar niks in het magazijn...

Ik kan er bijna om lachen :)

• Willianv
  • Niet online
Nadat ik mijn galaxy watch in overleg retour heb gestuurd naar bol.com ga ik morgen eindelijk mijn nieuwe galaxy watch ontvangen. Wel is alles fout gegaan wat maar fout kon gaan bij bol.com...
Uiteindelijk netjes opgelost doordat ik nu een korting krijg van 99 euro vanwege het niet meer kunnen profiteren van de pre-order actie.. (waarde duo lader).

Zaterdag ook een apple watch series 4 geleverd gekregen via CB. De apple watch voelt wel wat meer smooth aan en straalt wel kwaliteit uit.... maar ga toch de galaxy watch dagelijks gebruiken.

• Tiduz
Ik denk dat ze zelf ook een horloge nodig hebben want ze weten niet hoe tijd werkt blijkbaar 🤣

• Netoj
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
Iemand enig idee waar ik de galaxy watch fysiek kan testen om m'n pols. Zo kan ik erachter welke mm het geschikt is voor mijn pols.

• SkullboyNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:33
Netoj schreef op zondag 23 september 2018 @ 20:34:
Iemand enig idee waar ik de galaxy watch fysiek kan testen om m'n pols. Zo kan ik erachter welke mm het geschikt is voor mijn pols.
De mediamarkt heeft hem liggen op de samsung afdeling.

iRacing Profiel

• mike123
Tiduz schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:50:
Ik denk dat ze zelf ook een horloge nodig hebben want ze weten niet hoe tijd werkt blijkbaar 🤣
Laten ze eerst eens beginnen met een kalender. En als ze weten hoe het zit met de dagen, dan kunnen ze een stapje hoger gaan en oefenen met de uren op een bepaalde dag. 8)7

• KraveN
Onder het motto, de aanhouder wint.

Net nog even contact gehad middels de chat! De medewerker vond het ook een vreemde situatie, volgens de afdeling logistiek kon ze niks over mijn order van 5 september zeggen. Als ik nu een nieuwe order (46mm) zou doen dan zou ik deze wel vandaag of morgen kunnen verwachten, maar dan heb ik geen recht op de laaddock.

Heel raar allemaal, er is met prioriteit een verzoek ingeschoten dat de afdeling logistiek mij gaat benaderen zodra er meer duidelijk is, maar daar verwacht ik persoonlijk niks van.

Morgen maar weer een nieuwe poging wagen middels de telefoon.

KraveN wijzigde deze reactie 24-09-2018 11:24 (6%)
Reden: typo

• Tiduz
Heel vreemd, ik wacht nog even af ga niet opnieuw bestellen want wil natuurlijk wel die lader erbij. Net gebeld en word verzekerd dat ik hem uiterst 29e heb, hij kon er nog niks aan doen mocht ik hem niet 29e hebben dan zet die er meteen spoed achter.

Tiduz wijzigde deze reactie 24-09-2018 11:35 (43%)

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-10 18:17
Phusebox schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:15:
[...]

Ja Samsung en acties. Had het kunnen weten. Wacht ook nog op mijn cashback van de Note 9. Binnen 10 werkdagen zeiden ze daar...
Nee: dit stond in hun mail -> "Wij doen er alles aan om jouw inruilwaarde zo snel mogelijk uit te betalen."

Geduld is een schone zaak...

Ik heb nooit problemen ondervonden met de promoties van Samsung (en heb er velen gehad!)

quote]e6r6i6c schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:39:
[...]

Ik heb nu al voor de 2de keer met de livechat gesproken, en die zeiden dat het kwam omdat het weekend was 8)7 Maar ik moest morgen maar het antwoord afwachten. Ik vind dit echt enorm bizar als ik lees dat mensen die hem 18 september hebben besteld en al binnen hebben gekregen, :( Ik heb zojuist een uitgebreide email verstuurd naar bol.com, ik verwacht er niet veel van, maar het lucht ietwat op. Maar wat een stelletje :+ :+ :+ zijn het daar zeg bah bah
[/quote]

Waarom annuleer je dan niet en bestel je hem bij Coolblue (als hij daar op voorraad is)? ;)

Willianv schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:42:
Nadat ik mijn galaxy watch in overleg retour heb gestuurd naar bol.com ga ik morgen eindelijk mijn nieuwe galaxy watch ontvangen. Wel is alles fout gegaan wat maar fout kon gaan bij bol.com...
Uiteindelijk netjes opgelost doordat ik nu een korting krijg van 99 euro vanwege het niet meer kunnen profiteren van de pre-order actie.. (waarde duo lader).

Zaterdag ook een apple watch series 4 geleverd gekregen via CB. De apple watch voelt wel wat meer smooth aan en straalt wel kwaliteit uit.... maar ga toch de galaxy watch dagelijks gebruiken.
Begrijp dit niet helemaal: terugsturen en dan weer opnieuw bestellen?

En dan ook nog dat "ding" van Appel?!?

henklbr wijzigde deze reactie 24-09-2018 11:53 (60%)

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• Vreesie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 10-10 12:33
KraveN schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:51:
Als ik nu een nieuwe order (46mm) zou doen dan zou ik deze wel vandaag of morgen kunnen verwachten, maar dan heb ik geen recht op de laaddock.
Waarom niet? Ik zit er ook aan te denken om er nog 1 te bestellen. Waarom kan ik deze niet gebruiken om hem aan te melden.

Voor zover ik op de website lees, moet ik een pre-order bewijs inleveren (check) en een foto van het serienummer. Ze vragen voor zover ik kan zien op de samsung promotie niet om een factuur.

Of zie ik het verkeerd?

• isomis
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-08 18:36
Die MAX ict gaat steeds lager zitten met de 42mm variant. Hoe betrouwbaar is deze partij? Ik zie namelijk geen enkele concurrent meegaan met deze prijzen.

edit: Nevermind! ik heb de reviews gelezen op Google en daar ga ik niet bestellen ;w

isomis wijzigde deze reactie 24-09-2018 12:11 (22%)

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

• KraveN
Vreesie schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:52:
[...]

Waarom niet? Ik zit er ook aan te denken om er nog 1 te bestellen. Waarom kan ik deze niet gebruiken om hem aan te melden.

Voor zover ik op de website lees, moet ik een pre-order bewijs inleveren (check) en een foto van het serienummer. Ze vragen voor zover ik kan zien op de samsung promotie niet om een factuur.

Of zie ik het verkeerd?
Ik weet niet hoe ze de check bij Samsung doen en waar ze precies op controleren, maar het zou kunnen.

Maar als je voorraad hebt, kun je ook de pre-orders picken in het magazijn en uitleveren :)

• Phusebox
  • Niet online
henklbr schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:48:
[...]

Nee: dit stond in hun mail -> "Wij doen er alles aan om jouw inruilwaarde zo snel mogelijk uit te betalen."

Geduld is een schone zaak...

Ik heb nooit problemen ondervonden met de promoties van Samsung (en heb er velen gehad!)
Uit de voorwaarden:
Betaling
Na ontvangst van de mobiele telefoon door onze diensten, en indien dit toestel volledig overeenkomt
met het opgegeven toestel op het moment van de offerte, ontvang je binnen 10 werkdagen de
vergoeding op het opgegeven bankrekeningnummer. In het geval wij een nieuwe offerte hebben
moeten opmaken zal de betaling volgen binnen de 10 werkdagen na het ontvangst van je schriftelijk
akkoord (via email) op deze nieuwe offerte.

• Tiduz
Ik heb net wel een review gedaan en preorder bewijs geatuurd voor de 15 euro actie. Ik had al een gear s3 frontier dus ik weet wel hoe die bevalt. Kijken of dat werkt.

• Ted_W
Onderstaand de reactie van Bol naar aanleiding van mijn vraag over waar mijn bestelling van 5 september blijft:

Begrijpelijk dat je jouw pre-order inmiddels graag had ontvangen. Wegens het grote succes van de Samsung Galaxy Watch, heeft de leverancier niet genoeg voorraad om jouw pre-order van de 'Samsung Galaxy Watch - 46mm - Silver' direct te leveren. We kunnen nog geen exacte datum noemen wanneer de levering plaatsvindt, maar we streven ernaar dat wij jouw bestelling binnen drie weken, dus uiterlijk 29 september, kunnen leveren. Wij vragen je dus om nog even geduld te hebben. Onze excuses hiervoor.

Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik dat graag. Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!

• Vreesie
ik heb zojuist maar even gebeld met bol.com en gevraagd of de Watch nog op voorraad is. Volgens de persoon die ik gesproken heeft, is dit het geval en zou deze morgen geleverd worden als ik vandaag bestel.

Vervolgens uiteraard gevraagd waarom mijn pre-order dan nog niet geleverd is :+ Hier kon hij mij geen antwoord op geven, dit snapte hij zelf ook niet. Mijn bestelling zit nog in de levering van 27 sept bij bol, dus op de 29e geleverd ofzo.

Hij heeft mijn vraag doorgezet en ik krijg nu hopelijk vandaag, anders morgen nog antwoord.

Het enige wat ik mij kan voorstellen, dat de serienummers voor de pre-orders geregistreerd zijn bij Samsung en dat mijn horloge dus echt uit die levering moet komen om aanspraak te mogen doen op de duo charger. Dit zal ik even navragen bij Samsung

Edit: Serieunummers van de pre-orders zijn inderdaad bekend bij Samsung. Een watch nu bestellen bij bol.com en deze opgeven bij Samsung gaat dus schijnbaar niet werken. Ik heb even aan Samsung gevraagd of ze hier wat mee kunnen doen. Hier komen ze op terug

Vreesie wijzigde deze reactie 24-09-2018 14:08 (14%)

• Ted_W
Dat is inderdaad ook het enige wat ik me kan bedenken, dat de pre-order horloges uiteindelijk aparte partijen zijn die via Samsung lopen om zo beter grip te houden op wie in aanmerking komen voor de oplader. Anders kan iedereen wel een pre-order bewijs opsturen (geannuleerde danwel geleende bewijzen) terwijl de horloge later is aangeschaft. De creatieve Tweakers onder ons die vinden dat dit niks uitmaakt en hiermee alsnog in aanmerking denken te komen voor de oplader, zullen waarschijnlijk teleurgesteld worden. We zullen zien.

• Willianv
  • Niet online
Voor de galaxy watch van mijn vrouw (pre order) heb ik nog geen bericht van de actie gehad.

Kan je ergens zien of deze is goedgekeurd?

edit: via my-samsung account zie ik het.

Status is registratie promotie ontvangen. Datum 10 sept.

Zou ik dan niet uiterlijk vandaag iets hebben moeten horen? Zou toch max 2 weken duren?

Willianv wijzigde deze reactie 24-09-2018 19:06 (41%)

• Wiley02
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23:49
Willianv schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:02:
Voor de galaxy watch van mijn vrouw (pre order) heb ik nog geen bericht van de actie gehad.

Kan je ergens zien of deze is goedgekeurd?

edit: via my-samsung account zie ik het.

Status is registratie promotie ontvangen. Datum 10 sept.

Zou ik dan niet uiterlijk vandaag iets hebben moeten horen? Zou toch max 2 weken duren?
Geregistreerd op 7-9-2018

Huidige status: Registratie promotie ontvangen

Hier ook nog niks gehoord.

• Mitch90
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 26-01 13:36
Enige reactie van MM (pre order van 2-09)

Hi Mitch! Helaas is er nog geen precieze datum bekend. Je wordt per mail geinformeerd als deze weer op voorraad zijn. Groetjes, Jelisa.

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23-10 03:31
Mitch90 schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:26:
Enige reactie van MM (pre order van 2-09)

Hi Mitch! Helaas is er nog geen precieze datum bekend. Je wordt per mail geinformeerd als deze weer op voorraad zijn. Groetjes, Jelisa.
Pff hier ook aan het wachten duurt mij een beetje erg lang nu

• voodoo077
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 05-02 10:56
Wiley02 schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:47:
[...]

Geregistreerd op 7-9-2018

Huidige status: Registratie promotie ontvangen

Hier ook nog niks gehoord.
Enkel ter info, net contact gehad met Samsung en mag de charger verwachten ... begin november (pas)!

• Phusebox
  • Niet online
voodoo077 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:43:
[...]

Enkel ter info, net contact gehad met Samsung en mag de charger verwachten ... begin november (pas)!
Haha... Ik heb heel wat acties meegemaakt in mijn leven maar die van Samsung spannen toch altijd wel de kroon.

• Spass67
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 23-10 11:24
isomis schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:53:
Die MAX ict gaat steeds lager zitten met de 42mm variant. Hoe betrouwbaar is deze partij? Ik zie namelijk geen enkele concurrent meegaan met deze prijzen.

edit: Nevermind! ik heb de reviews gelezen op Google en daar ga ik niet bestellen ;w
Ik zie bij MaxICT de 42mm variant voor €372,61 en de 46mm variant voor € 392,66. En dat is dan dan nog exclusief BTW!! Dan zit je voor beide dus over de € 450,00!. Ik hoef dan geen enkele review te lezen om te beslissen dat zij het niet gaan worden... :?

Of zie je andere prijzen wanneer je een account hebt?

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21-10 08:58
Spass67 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:12:
[...]
Ik zie bij MaxICT de 42mm variant voor €372,61 en de 46mm variant voor € 392,66. En dat is dan dan nog exclusief BTW!! Dan zit je voor beide dus over de € 450,00!. Ik hoef dan geen enkele review te lezen om te beslissen dat zij het niet gaan worden... :?

niet daar kopen, 329 bij bol.com voor de 46mm

PSN ID: Svennie-NL

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-10 18:17
voodoo077 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:43:
[...]

Nou en: ik zit daar niet zo mee hoor -> gratis toch (Een gegeven paard...)

De Dual Charger schijnt ook een succes te zijn, en veel landen hebben deze promotie!

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• isomis
Spass67 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:12:
[...]

https://maxict.nl/samsung...m=cpc&utm_source=tweakers ik zie toch echt 264, 48 inclusief BTW.

• voodoo077
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 05-02 10:56
henklbr schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:00:
[...]

Nou en: ik zit daar niet zo mee hoor -> gratis toch (Een gegeven paard...)

De Dual Charger schijnt ook een succes te zijn, en veel landen hebben deze promotie!
Ik kan ook wel wachten hoor. Ik ben gewoon verrast dat het zo lang duurt maar tja ...

• rvk
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-10 13:07
Die maxict.nl is ook maar een rare site. De R800 (46mm) staat er voor € 332,50 incl. btw.
https://maxict.nl/samsung...silver-r800-p9668803.html

Met omschrijving
Komunikacja: Wi-Fi, Bluetooth, NFC | Wy?wietlacz: 1,3” | Wykonanie koperty: stal i tworzywo sztuczne | IP68
en zonder foto.

Tevens kan ik ze ook niet vinden onder het kopje smartwatches.
Niet echt een site die vertrouwen inblaast.

O, en als ik zoek op Samsung Galaxy Watch 1.3 dan kom ik hier (met een prijs van € 363,45 incl.)
https://maxict.nl/samsung...-smartwatch-p9567451.html
met een duitse omschrijving. Maar dat lijkt de LTE versie te zijn.

• isomis
Ik begrijp niet waarom Tweakers zulke vage partijen op de pricewatch laat staan :-(

• Mitch90
rwbk schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:32:
[...]

Pff hier ook aan het wachten duurt mij een beetje erg lang nu
Zitten al op week 39 & Dag 2 en hebben zelf nog geen idee wanneer ze weer een nieuwe lading binnen krijgen...

Wanneer had jij je pre-order geplaatst?

• rwbk
Mitch90 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:27:
[...]

Zitten al op week 39 & Dag 2 en hebben zelf nog geen idee wanneer ze weer een nieuwe lading binnen krijgen...

Wanneer had jij je pre-order geplaatst?
3 september jij?

• Bashfull
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 30-09 16:36
Hoe is het met de 2 "gokkers" die hier hebben gepost dat ze bij eglobal hebben besteld?

• llpineapple
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:11
Bashfull schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:39:
Hoe is het met de 2 "gokkers" die hier hebben gepost dat ze bij eglobal hebben besteld?
Volgens de track and trace ligt het horloge nu in Engeland, hopelijk deze week binnen

• nilamo
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10-09 20:26
Bashfull schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:39:
Sinds 21 september verzonden en vandaag blijkbaar aangekomen bij een sorteercentrum. Nog geen idee wanneer ik hem mag verwachten.

• loonatick78
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 07-10 12:23
Zojuist besteld bij bol, komt morgen binnen.

• Vreesie
Ik heb ook weer reactie van bol.com mbt de pre order levering:

We zijn bekend met het feit dat hij op dit moment op de website bestelbaar is terwijl verscheidene mensen hun gepreorderde horloge nog steeds niet hebben. Wij betreuren dit erg. Het heeft te maken met dat die horloges bij een andere leverancier ingekocht zijn en er voor de reeds bestelde horloges niet gewisseld kan worden naar een andere leverancier. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!
De verwachting is dat u uw horloge uiterlijk 29 september krijgt.

Zoals eerder gemeld ziijn de serienummers voor de pre-orders bekend bij Samsung. Najah die 4 dagen wachten lukt ook nog wel

• Mitch90
Vreesie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:50:

We zijn bekend met het feit dat hij op dit moment op de website bestelbaar is terwijl verscheidene mensen hun gepreorderde horloge nog steeds niet hebben. Wij betreuren dit erg. Het heeft te maken met dat die horloges bij een andere leverancier ingekocht zijn en er voor de reeds bestelde horloges niet gewisseld kan worden naar een andere leverancier. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Zoals eerder gemeld ziijn de serienummers voor de pre-orders bekend bij Samsung. Najah die 4 dagen wachten lukt ook nog wel

Op mediamarkt zijn ze alle 3 niet meer online te bestellen. Maar hopelijk inderdaag toch 29e de levering voor de overige pre-orders. Ben benieuwd... 8)7

• Corona
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18-10 10:09
Vreesie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:50:

Ik zit dus ook in hetzelfde schuitje. Ik heb ook 2x gebeld met bol.com. Maar wat ik zo slecht vind is de communicatie naar de klant toe,die is echt 0.0,en dat ben ok niet gewend van hun....

• e6r6i6c
Corona schreef op woensdag 26 september 2018 @ 02:21:
[...]

Ik zit dus ook in hetzelfde schuitje. Ik heb ook 2x gebeld met bol.com. Maar wat ik zo slecht vind is de communicatie naar de klant toe,die is echt 0.0,en dat ben ok niet gewend van hun....
Dat heb ik dus ook zo ervaren. Maar de communicatie intern is ook niet goed, andere hadden we het verhaal van de speciale pre order versies al veel eerder gehoord, en dat had voor mij een hoop iritaties gescheeld. Maar goed we wachten maar weer af.

• Bashfull
Bol.com, 46 mm nu 309 euro (en besteld, had ook nog 15 euro aan bonnen liggen)

Bashfull wijzigde deze reactie 26-09-2018 11:47 (51%)

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:35
Mijn Amazon order is onderweg naar mijn huis, toch een mooi prijsje en hij is alweer duurder geworden.

• Tiduz
Hij is nu 309 euro, mijn preorder is 329, wtf?

Als die nou al geleverd was met launch zou ik zeggen oke, maar 3 weken later mogen ze best mensen met de preorder ookdie korting geven of ben ik nou gek.

Tiduz wijzigde deze reactie 26-09-2018 12:29 (63%)

• loonatick78
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 07-10 12:23
loonatick78 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:36:
Zojuist besteld bij bol, komt morgen binnen.
Even gebeld met Bol m.b.t. tot de prijsverlaging, ze boden mij direct een cadeaubon aan van €20,= netjes geregeld dus.

loonatick78 wijzigde deze reactie 26-09-2018 13:06 (41%)

• Ted_W
Tiduz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:04:
Hij is nu 309 euro, mijn preorder is 329, wtf?

Als die nou al geleverd was met launch zou ik zeggen oke, maar 3 weken later mogen ze best mensen met de preorder ookdie korting geven of ben ik nou gek.
Ik heb er in ieder geval een mail aan gewijd richting Bol. Als ik wat hoor laat ik het weten.

• Spass67
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 23-10 11:24
Ik heb net (13:19 uur) mijn bestelling geplaatst bij eGlobalCentral. Inclusief verzekerde verzending voor iets meer dan € 249,00. Ik zal het laten weten wanneer hij binnen is. Ik ben voor de 46mm gegaan.

• Tiduz
Heb 20 euro kadobon gekregen, heel netjes

• Ted_W
Tiduz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:28:
Heb 20 euro kadobon gekregen, heel netjes
Ik heb het ook gekregen, inderdaad heel netjes.

Edit: kreeg er nog mail achteraan, het wordt waarschijnlijk toch een terugboeking van het prijsverschil (weten ze nog niet 100% zeker). Mocht dat niet lukken, dan wordt het alsnog een cadeaubon. Terugboeking heeft mijn voorkeur, maar cadeaubon vind ik ook prima.

Ted_W wijzigde deze reactie 26-09-2018 17:09 (39%)

• Corona
Je doet de brievenbus open en ziet een pakketje van Bol.com. Huh,ik heb niets besteld,behalve de galaxy watch?? Blijkt dat de medewerker om de "pijn" te verzachten mij een kaartje met een presentje heeft gestuurd. Dat vind ik dan weer wel erg aardig!! Neemt niet weg dat ik nog steeds moet wachten en dat de prijs ook nog eens omlaag is gegaan en als je en review plaatst nog eens €15,- kan krijgen. Mja,geduld hebben zegt men....,niet mijn sterkste punt. Maar ok,bol.com ,bedankt voor het presentje!!

• rwbk
Mediamarkt weet nog steeds niets. Zeggen teveel bestellingen geweest. Ja leuk heb ik niets aan je stopt een pre order toch gewoon als je meer bestellingen krijgt dan dat je binnenkrijgt?

• daveytje
Corona schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:47:
Je doet de brievenbus open en ziet een pakketje van Bol.com. Huh,ik heb niets besteld,behalve de galaxy watch?? Blijkt dat de medewerker om de "pijn" te verzachten mij een kaartje met een presentje heeft gestuurd. Dat vind ik dan weer wel erg aardig!! Neemt niet weg dat ik nog steeds moet wachten en dat de prijs ook nog eens omlaag is gegaan en als je en review plaatst nog eens €15,- kan krijgen. Mja,geduld hebben zegt men....,niet mijn sterkste punt. Maar ok,bol.com ,bedankt voor het presentje!!
Gewoon de review schrijven en versturen volgens de voorwaarden. Ik had 14 sept besteld en 16e kwam de actie en die geld ook voor mij volgens de klantenservice.

• Ted_W
daveytje schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:41:
[...]

Gewoon de review schrijven en versturen volgens de voorwaarden. Ik had 14 sept besteld en 16e kwam de actie en die geld ook voor mij volgens de klantenservice.
Dan moet Corona eerst de Galaxy Watch ontvangen voordat de review geschreven kan worden lijkt mij...

• KraveN
Net even in de chat gevraagd naar de prijs daling, ik zou de 20 euro teruggestort krijgen na levering. Ze wisten nog steeds niks over de serienummers en levering.

• Ted_W
KraveN schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:37:
Net even in de chat gevraagd naar de prijs daling, ik zou de 20 euro teruggestort krijgen na levering. Ze wisten nog steeds niks over de serienummers en levering.
Ze houden nog steeds vast aan de 29e, dus laten daar nog maar even van uit gaan.

• KraveN
Ted_W schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:01:
[...]

Ze houden nog steeds vast aan de 29e, dus laten daar nog maar even van uit gaan.
Dat doe ik ook zeker, maar blijf het bijzonder vinden dat een dergelijk bedrijf geen duidelijkheid kan geven in de situatie. Iets met verwachtingsmanagement.

• daveytje
Ted_W schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:12:
[...]

Dan moet Corona eerst de Galaxy Watch ontvangen voordat de review geschreven kan worden lijkt mij...
Dat snap ik ook wel. Maar als corona hem heeft Zal ik als ik hem/haar was alsnog de review schrijven en mailen..

• Ted_W
daveytje schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:19:
[...]

Dat snap ik ook wel. Maar als corona hem heeft Zal ik als ik hem/haar was alsnog de review schrijven en mailen..
Die 15 euro cadeaubon voor een review geldt nog steeds (of opnieuw), dus komt wel goed denk ik.

En is de prijs weer terug gegaan naar 329 euro voor de 46mm bij Bol? Zeker teveel mensen die ze anders moeten terugbetalen? :p

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21:26

chengbondkwok

Business Intelligence
Beste Cheng Bond,

Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy Watch promotie met registratienummer XXXXXX is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je jouw Wireless Charger Duo.

Wij sturen je een bericht zodra wij de Wireless Charger Duo naar je versturen.

Wil je meer weten over onze productontwikkelingen? Kijk eens op onze blog Samsung Discover.

Met vriendelijke groet,

Customer Care
Zo, bevestiging van de promo binnen :)

• Dutn
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-10 17:03
chengbondkwok schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:29:
[...]

Zo, bevestiging van de promo binnen :)
Ik heb ook zojuist deze e-mail ontvangen.

• Bashfull
JoJo bij Bol, is weer terug op 329. Heeft ze waarschijnlijk te veel kado bonnen gekost:-)

Ik heb hem iig

• Tiduz
Ben benieuwd of preorders dit weekend verzonden worden, word weekendje mail refreshen 😂

• mike123
Vandaag bericht gekregen dat mijn deelname aan de pre order actie van de Watch is goedgekeurd.
Ik ontvang de duo lader over ongeveer 6 weken.

• e6r6i6c
Tiduz schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:18:
Ben benieuwd of preorders dit weekend verzonden worden, word weekendje mail refreshen 😂
Ik geloof er niet meer in :P Ik ga er niet vanuit dat ze dit weekend nog gaan leveren. Bol.com is bij mij toch echt flink in aanzien gedaald, want de communicatie naar hun klanten toe is echt bar slecht geweest tot nog toe. Hoe moeilijk kan het zijn om alle pre order klanten even een emailtje te doen over de status en een klein stukje uitleg over deze situatie.

• Max_v_Zandvliet
  • Laatst online: 07-08 15:45
e6r6i6c schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:41:
[...]

Ik geloof er niet meer in :P Ik ga er niet vanuit dat ze dit weekend nog gaan leveren. Bol.com is bij mij toch echt flink in aanzien gedaald, want de communicatie naar hun klanten toe is echt bar slecht geweest tot nog toe. Hoe moeilijk kan het zijn om alle pre order klanten even een emailtje te doen over de status en een klein stukje uitleg over deze situatie.
Ik denk niet dat het perse aan bol ligt. Heb mijn galaxy watch op 1 september gepreorderd bij mediamarkt. Heb maandag geïnformeerd via facebook messenger en kreeg na 9 uur reactie dat ze er achteraan gingen en daarna was het stil. Dinsdag exact hetzelfde verhaal waarna ik toch maar dinsdag avond rond half 10 heb gebeld naar de klantenservice. Het enige dat die me kon vertellen is dat ze verwachten om deze week te (week 39) kunnen leveren, maar meer ook niet.

Inwin 303 - Intel core i7 8700k - NZXT Kraken x72 - EVGA Geforce GTX 1080 SC - ROG Maximus X Hero - 16GB DDR4 Corsair Vengeance LPX 2666MHZ - 1TB Samsung 860 evo + 500 GB Samsung 850 evo + WD Black 2TB + 1TB SSHD - CM GM G750M - Sound Blaster X AE-5

• rwbk
Bestelling is doorgezet naar het magazijn en wordt voorbereid voor verzending. (PLAATS)

Eindelijk dus een update.

Nieuwe update

Hij is verzonden naar mijn mediamarkt.

rwbk wijzigde deze reactie 27-09-2018 16:51 (20%)
Reden: Update levering

• Mitch90
Hoi Mitch, mijn excuses voor de late reactie! Het is momenteel erg druk waardoor wij later reageren dan je van ons gewend bent. Ik kan je in ieder geval erg goed nieuws geven! Ik zie dat je bestelling sinds vandaag weer doorloopt en klaar staat om gepicked te worden in ons magazijn. Zodra dit gedaan is en je bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je van ons een track en trace code waarmee jij je bestelling kunt volgen! Hopelijk heb ik het lange wachten zo goed kunnen maken. 🙈 Groetjes, Cansel

• Tiduz
Net de 15 euro bon na review gehar, nu hopen dat bol ook vandaag/morgen stuurt. (Had de gear s3 hiervoor dus kon hem reviewen)

Je preorder bewijs word dus geaccepteerd voor de actie.

Tiduz wijzigde deze reactie 27-09-2018 16:57 (19%)

• Mitch90
Mitch90 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:34:
[...]

[Afbeelding]

Op mediamarkt zijn ze alle 3 niet meer online te bestellen. Maar hopelijk inderdaag toch 29e de levering voor de overige pre-orders. Ben benieuwd... 8)7
Op mediamarkt is alles nu verandert naar vandaag besteld morgen in huis. U heeft nog 7 uur en 1 minuut.

Eindelijk 😄

• Corona
e6r6i6c schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:41:
[...]

In dit specifieke geval bij mij ook. Dat er geen voorraad is ok,maar als er wel voorraad is en pre order klanten krijgen niets dan vind ik dat "vreemd" . Maar wat ik nog erger vind is dat 1e lijns customer service het gezeur moet opvangen terwijl de doorgestuurde vraag al bijna een week niet beantwoord is. Nooit problemen gehad met bol.com,ze zijn niet de goedkoopste maar wel altijd netjes qua levering. Alleen nu echt niet.

• mike123
Vandaag bericht gehad van Samsung dat mijn aanvraag voor de duo charger is goedgekeurd. Ik kan hem verwachten binnen een week of 6.

• Ted_W
Zal het vandaag dan toch gaan gebeuren? Ik neem aan dat ze in het weekend niks zullen versturen. Anders wordt het volgende week pas weer.

• Mitch90
Ted_W schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 04:46:
Zal het vandaag dan toch gaan gebeuren? Ik neem aan dat ze in het weekend niks zullen versturen. Anders wordt het volgende week pas weer.
Gisteravond mijn T&T ontvangen. Komt vandaag binnen. (MM)

Mitch90 wijzigde deze reactie 28-09-2018 05:32 (5%)

• Tiduz
ik hoop het wel (bol), elke keer als ik het vroeg kreeg ik als antwoord dat ik hem "zeker" voor de 29e kreeg, als ik de verzendmail krijg zal ik het hier vermelden. ben benieuwd.

• rwbk
Net mediamarkt even gebeld omtrent het ophalen van de watch. Het is momenteel erg druk in het magazijn. Bel na 1400 terug.

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-10 10:03
Gisteravond mail dat mijn pre-order van de mediamarkt verstuurd is, zou vandaag binnen moeten komen.

• Corona
Tiduz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:15:
ik hoop het wel (bol), elke keer als ik het vroeg kreeg ik als antwoord dat ik hem "zeker" voor de 29e kreeg, als ik de verzendmail krijg zal ik het hier vermelden. ben benieuwd.
Ik heb al meerdere keren contact gehad en elke keer is het doorgezet naar een andere afdeling. En die zouden contact opnemen. En dat hoor ik al vanaf afgelopen vrijdag. Ik heb er geen vertrouwen meer in.

• Psychi-J
  • Laatst online: 17-10-2018
Ongekend. Speciaal geregistreerd om nu te reageren. Deze week elke dag gebeld met bol.
Elke dag ander antwoord. Zojuist weer gebeld en hoorde dat er vandaag een massamail uitgaat.
Galaxy watch wordt zeker niet geleverd morgen. Gaat zelfs nog langer duren....

Waanzinnig... nog nooit meegemaakt met bol. Maar dit is echt ongekend van bol. Laat je klanten gewoon stikken. Geen info, niks...

• Tiduz
Meen je niet, dan word het wel heel erg slecht aangepakt. Als het zo doorgaat krijg je die charger al niet meer dan is de actie al voorbij🤨

• Ted_W
Laat ze dan maar een keer echt goed uitleggen wat er nou precies aan de hand is en aangeven hoelang het nog gaat duren. "Levering binnen 3 weken..." was eigenlijk de laatste update van... 3 weken geleden.

• Psychi-J
  • Laatst online: 17-10-2018
Ja het is echt verschrikkelijk. Nogmaals : ben dit niet gewend van bol.

• KraveN
Psychi-J schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:21:
Ongekend. Speciaal geregistreerd om nu te reageren. Deze week elke dag gebeld met bol.
Elke dag ander antwoord. Zojuist weer gebeld en hoorde dat er vandaag een massamail uitgaat.
Galaxy watch wordt zeker niet geleverd morgen. Gaat zelfs nog langer duren....

Waanzinnig... nog nooit meegemaakt met bol. Maar dit is echt ongekend van bol. Laat je klanten gewoon stikken. Geen info, niks...
Het wordt steeds mooier, ik heb zojuist gebeld met bol en bij mij geven ze aan dat er een nieuwe mail de deur uit is gegaan waarin aangegeven wordt dat er morgen toch wordt uitgeleverd. Ik heb niks ontvangen, maar ze verwachten morgen gewoon te leveren. Ik heb besteld op 5 september.

Iemand wel een mail gehad?

• e6r6i6c
Ik heb echt net de volgende email ontvangen van bol.com

Er gaat iets ontzettend mis met je bestelling van de Samsung Smart Watch. Deze is door ons systeem door onbekende reden geannuleerd en zal niet worden geleverd. Hier balen we net zo van als jij. Het aankoopbedrag van dit horloge wordt, tot overmaat van ramp, pas over 2 weken aan je terugbetaald. Wij bieden je hier onze oprechte excuses voor aan.

Als je bestelling nog niet is geannuleerd moet je dat nog wel even doen. Vervolgens kun je de watch opnieuw bestellen.

Wij raden je aan je bestelling opnieuw te plaatsen. Je kan dan met de factuur van de nieuwe bestelling, én de vermelding van het bestelnummer van de geannuleerde bestelling, de gratis Duo Charger t.w.v. € 99,00 claimen bij Samsung. Doe dit voor 14 oktober, anders verloopt deze extra actie.

Daarnaast ontvang je een cadeaubon ter waarde van 25,- Euro. Dit zal je binnenkort ontvangen via de mail.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag van je. Ik of één van mijn collega´s helpen je dan graag verder. Voor nu wens ik je een fijne dag en alvast een prettig weekend!
Met vriendelijke groet,

Echt heel bizar dit.

• Ted_W
Ook mijn bestelling is door technische redenen geannuleerd... Dezelfde mail als e6r6i6c hierboven. Echt heel vreemd allemaal...

Nu gaat iedereen massaal opnieuw bestellen en begint alle ellende weer gewoon opnieuw...

Ted_W wijzigde deze reactie 28-09-2018 15:24 (26%)

• SkullboyNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:33
Ja ik krijg hem ook net binnen. Gelukkig had ik de watch vorige week besteld bij Coolblue en de dag er na al binnen gekregen.

Erg slecht dit van bol. Niet eerder mee gemaakt.

iRacing Profiel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True