Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Oggy
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22-02 22:30
Die van mij gisteren besteld bij Coolblue, nadat pre-orders bij Bol.com en MM vertraging had en vandaag om 14:00 geleverd!
G-Watch

Oggy wijzigde deze reactie 07-09-2018 16:03 (40%)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22-02 09:58
quote:
Timvanleeuwen16 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:44:
[...]
Mag ik vragen waar jij inlogt? Om de status te zien heb ook bij de mediamarkt tijdje terug al besteld. Eil hem eigenlijk zo snel mogelijk hebben
MM.nl en dan rechtsboven "mijn mediamarkt", dan mijn bestellingen.

PSN ID: Svennie-NL

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23-02 09:46
quote:
henklbr schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:57:
Heb, helaas, SLECHT nieuws voor de mensen die DIRECT bij Samsung besteld hebben:

Je hebt gister, ongetwijfeld, deze melding gehad:

[afbeelding]

Ga je daarna checken bij DHL, dan zie je onderstaande melding:

[afbeelding]

Wat velen echter niet weten, is dat er gister bij het distributiecentrum van Samsung in Tilburg een "calamiteit" is geweest, en daardoor de artikelen (nog) niet verzonden zijn:

https://www.bd.nl/tilburg...mensen-ontruimd~a863e15d/

https://www.transport-onl...md-geweest-na-bommelding/

Heb vanmorgen met DHL gebeld, en die bevestigde inderdaad dat de artikelen nog niet bij hun gearriveerd zijn...

Update op mijn eerdere post:

Zojuist contact gehad met Samsung NL & DHL Express NL:

Samsung NL:
Ik zeg heel graag geen nieuws is goed nieuws, maar dan zou ik liegen. Van de 500+ leveringen zijn er zo te zien maar zo'n 20 bij DHL aangekomen. Of de bommelding de veroorzaker is weet ik alleen nog niet. Ik ben nog voor zaterdag aan het vechten, maar tot nu toe weet ik daar nog niets over.

Thanks! Wij zitten nog voor zaterdag te vechten. Het lijkt trouwens niet een probleem te zijn met Tilburg maar een staking in Brussel. We zijn er allemaal hard mee bezig.

DHL Express NL:
Die hebben mij bevestigt dat er een "spontane staking" was in Brussel en dat dat de reden is tot vertraging.
Pakketjes zijn inmiddels processed in Brussel en wachten op uitlevering naar Eindhoven (dit gebeurt 's nachts).
Dan moet er nog bekeken worden of deze op zaterdag of maandag geleverd gaan worden. Morgenochtend hebben ze daar meer inzicht op!

quote:
capellio schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:58:
Zojuist per sms:

"DHL EXPRESS ******** van SAMSUNG ELECTRONICS wordt verwacht op ma sep 10. Handtekening is vereist...bladiebladiebla"

Hier was hij pre-ordered bij Samsung zelf.

Ik vond DHL al poep met hun waardeloze T&T en nu dit.

Edit:
De T&T van DHL zegt nu ook dat hij om 15:44 in Brussel is aangekomen. Ze sturen hem de verkeerde kant op, bedoelen ze dat met "Global"?
Nee: ze sturen hem NIET de verkeerde kant op -> dit is altijd de route...

Tilburg -> Eindhoven -> Brussel -> Breda/Eindhoven (afhankelijk adres bestemming) -> adres van bestemming

Dit gebeurt, normaal gesproken, in 1 dag -> maar dan moeten ze niet spontaan gaan "staken" in Brussel!

henklbr wijzigde deze reactie 07-09-2018 16:18 (16%)

Samsung Galaxy Note9 SM-N960F/DS | Build-number: PPR1.180610.011.N960FXXS2CSB3 | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23-02 14:49

V3g3ta

Fueled by Games!

Beste klant,

Naar aanleiding van de pre-order voor jouw Samsung Galaxy watch, willen wij je informeren dat er helaas niet voldoende voorraad is om jouw order uit te kunnen leveren.

Je artikel komt in week 39 weer op voorraad.
Hierom willen we je dan ook de keuze geven of je wilt wachten of om de order te annuleren.

Voor het ongemak willen wij je graag een kortingscode ter waarde van €10.00 aanbieden.
De code is in te wisselen in onze webshop en is een maand na afgifte geldig.

Jouw unieke code is: xxxxxxxxx

Onze excuses voor het ongemak.

Wanneer je nog vragen hebt, staan we voor je klaar.

Met vriendelijke groet,
MediaMarkt

PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• Timvanleeuwen16
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 11-11-2018
quote:
V3g3ta schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:32:
Beste klant,

Naar aanleiding van de pre-order voor jouw Samsung Galaxy watch, willen wij je informeren dat er helaas niet voldoende voorraad is om jouw order uit te kunnen leveren.

Hierom willen we je dan ook de keuze geven of je wilt wachten of om de order te annuleren.

Voor het ongemak willen wij je graag een kortingscode ter waarde van €10.00 aanbieden.

Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
quote:
V3g3ta schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:32:
Beste klant,

Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
Jemig, wat een slechte service heb precies het zelfde. moet wachten tot week 39. Ze hadden beter een maxium van pre orders zodat er niet meer vraag kan komen dan ze aankunnen. bij mij werd gezegd dat ik hem vandaag binnen zou krijgen nu is het 3 weken later. Erg slecht van de webshops....

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:39
Heb het idee dat alle webshops hier last van hebben. Zelfs Samsung. Heb verschillende oorzaken gehoord... bij allen ligt het aan de distributie.

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

quote:
Timvanleeuwen16 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:42:
[...]

[...]

Jemig, wat een slechte service heb precies het zelfde. moet wachten tot week 39. Ze hadden beter een maxium van pre orders zodat er niet meer vraag kan komen dan ze aankunnen. bij mij werd gezegd dat ik hem vandaag binnen zou krijgen nu is het 3 weken later. Erg slecht van de webshops....
Mee eens. Vervelend, maar ik zal wachten. Anders loop ik sowieso die Duo Charger mis. Nu hopen dat ze hem daadwerkelijk in week 39 leveren of eerder, want registreren bij Samsung kan uiterlijk tot 4 Oktober. Heb ze gemaild daarover en wacht op antwoord.

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
quote:
henklbr schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:00:
[...]
Gewoon een samenloop van omstandigheden!
Welke samenloop van omstandigheden?
,
Ik vind het kwalijk dat je naar klanten communiceert dat je op 7 September levert, geld incasseert en vervolgens doodleuk aangeeft dat er niet geleverd gaat worden.

Daar komt ook nog bij dat het ook nog maar de vraag is of je de Wireless Charger Duo die je als beloning voor de pre-order zou krijgen geleverd krijgt. Dit is volgens de voorwaarden zolang de voorraad strekt. Aangezien de voorraad van de actieproducten al op is, kom je in principe dus niet meer in aanmerking voor deelname aan de actie. Ook moet je voor 4 oktober je registreren voor om voor de promotie in aanmerking te komen en dat gaat niet als je het product niet tijdig hebt.

• Kingtuur
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17-01 13:12
Yes, de van mij is ook net binnen van coolblue erg blij mee oOo
]

Kingtuur wijzigde deze reactie 10-09-2018 15:23 (37%)

• Baas41
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22-02 18:55
quote:
kwiebus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 17:06:
[...]

Welke samenloop van omstandigheden?
,
Ik vind het kwalijk dat je naar klanten communiceert dat je op 7 September levert, geld incasseert en vervolgens doodleuk aangeeft dat er niet geleverd gaat worden.

Daar komt ook nog bij dat het ook nog maar de vraag is of je de Wireless Charger Duo die je als beloning voor de pre-order zou krijgen geleverd krijgt. Dit is volgens de voorwaarden zolang de voorraad strekt. Aangezien de voorraad van de actieproducten al op is, kom je in principe dus niet meer in aanmerking voor deelname aan de actie. Ook moet je voor 4 oktober je registreren voor om voor de promotie in aanmerking te komen en dat gaat niet als je het product niet tijdig hebt.
Mediamarkt adverteerde met gratis duo charger als je vooruit bestelde. Als het door hun late levering zover komt dat je die niet krijgt kan je best naar consuwijzer oid stappen als ze zelf niet willen compenseren.

• kwiebus
quote:
Baas41 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 17:22:
[...]

Mediamarkt adverteerde met gratis duo charger als je vooruit bestelde. Als het door hun late levering zover komt dat je die niet krijgt kan je best naar consuwijzer oid stappen als ze zelf niet willen compenseren.
Dat lijkt mij niet, Mediamarkt verwijst naar de actievoorwaarden van Samsung:
quote:
Dergelijke acties gelden zolang de voorraad strekt en Samsung is niet verantwoordelijk voor beschikbaarheid of voorraad van de actieproducten bij de deelnemende winkels.
Mediamarkt heeft nu inmiddels een update op de website geplaatst en levertijd wordt nu ook aangegeven als langer dan 2 weken.

kwiebus wijzigde deze reactie 07-09-2018 17:37 (4%)

• mikemm
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 08-02 23:06
quote:
yinx84 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:34:
[...]

Jij ook via Dynalogic? Ben benieuwd of jij hem wel vanavond krijgt!
Nee verwacht hem maandag avond pas. Ze wilden het zaterdag brengen, maar dan moet ik wel thuis zijn. Dynalogic besloot zelf de vrijdag avond levering te annuleren.

• Baas41
Bij Coolblue is de 42mm weer leverbaar voor bezorging de volgende dag, maar je krijgt nu geen dual charger meer :F

• Svennie
krijg hem net binnen _/-\o_ _/-\o_

bezorgd door Trunks? Nog nooit van gehoord maar goed nu uitpakken en proberen, kijken wat het verschil met de S2 is :D

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
Baas41 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:10:
Bij Coolblue is de 42mm weer leverbaar voor bezorging de volgende dag, maar je krijgt nu geen dual charger meer :F
Die actie was bij bestellen t/m 6 September. Dus zolang je uiterlijk gisteren hebt besteld heb je daar nog recht op.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• kwiebus
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:39:
[...]

Die actie was bij bestellen t/m 6 September. Dus zolang je uiterlijk gisteren hebt besteld heb je daar nog recht op.
Je hebt daar ongeacht wanneer je besteld hebt in principe geen recht op.

Een greep uit de voorwaarden:
quote:
Dergelijke acties gelden zolang de voorraad strekt en Samsung is niet verantwoordelijk voor beschikbaarheid of voorraad van de actieproducten bij de deelnemende winkels.

Samsung is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.

Deze promotie loopt van 9 augustus 2018 t/m 6 september 2018 (pre-orderdatum) en zolang de voorraad strekt.

• Phusebox
  • Niet online
quote:
kwiebus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:59:
[...]

Je hebt daar ongeacht wanneer je besteld hebt in principe geen recht op.

Een greep uit de voorwaarden:

[...]
Ja nou ja "recht" is een groot woord. Maar als je uiterlijk gisteren hebt besteld en voor 4 oktober kunt aanmelden denk ik niet dat ze gaan zeggen ; "sorry op is op". Zeker nu met deze blamage van verlate levering.

• mike123
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22-02 22:17
Getwijfeld om te bestellen. 3x in het mandje gegooid en verwijderd bij CB. Uiteindelijk op vakantieadres toch maar willen bestellen bij CB, uitverkocht. Aangemeld voor email indien weer beschikbaar. Toch maar besteld bij Bol. Eergisteren een mail van Bol dat hij niet vandaag geleverd zou worden. In de mail een bericht van CB dat hij weer leverbaar is. Meteen betseld bij CB, meteen order geannuleerd bij Bol. Vandaag de Watch binnengekregen via CB.
Je bent er zo wel druk mee.

• henklbr
=deleted=

henklbr wijzigde deze reactie 08-09-2018 07:15 (98%)

Samsung Galaxy Note9 SM-N960F/DS | Build-number: PPR1.180610.011.N960FXXS2CSB3 | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

• Phusebox
  • Niet online
-bericht verwijderd-

Phusebox wijzigde deze reactie 08-09-2018 07:23 (99%)
Reden: Verkeerd begrepen post door @henklbr is opgehelderd

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-02 21:02
Status van mijn 42mm (op 4 september bij Mediamarkt besteld) is veranderd naar 'Doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending' . 46mm staat op 'bestelling aangemaakt'. De duitse bestelling van 6 september (46mm met duo charger en leren band) staat op Ihre Bestellung wird zur Abholung im Markt vorbereitet. Ik begrijp wel dat ze inmiddels te passen en proberen zijn in de winkels?

• LithoMan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:41

LithoMan

Toemaar

Op 16 augustus besteld via Coolblue en gisteren 7 september om 12 uur binnen gekregen.
Heb de 46mm versie. Eigenlijk best wel groot omdat ik smalle polsen hebt maar het past toch prima.
Dit vanwege de accuduur wat de doorslag heeft gegeven. Gelijk aktie dual charger ingevuld. Kan tot wel 6 weken duren eer die binnen is.

Antec P183 | Intel i-7 2600K | MSI P67A GD65 | 8GB DDR3,1600 | MSI R5770 Hawk | Western Digital Green 6 x 2 TB | Samsung 850EVO 500GB | Optiarc DVD-RW | SB X-Fi Elite Pro | Dell U2410 | Qnap 459 Pro+ 8TB | Asus UX310UA-332T |

• SkullboyNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-02 14:18
quote:
LordLynx schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:17:
Status van mijn 42mm (op 4 september bij Mediamarkt besteld) is veranderd naar 'Doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending' . 46mm staat op 'bestelling aangemaakt'. De duitse bestelling van 6 september (46mm met duo charger en leren band) staat op Ihre Bestellung wird zur Abholung im Markt vorbereitet. Ik begrijp wel dat ze inmiddels te passen en proberen zijn in de winkels?
Klopt. Ik ben naar de mediamarkt gegaan en daar is een Samsung experience center. Daar waren alles watches te passen en testen. Viel mij wel op dat ik de enige was die intresse in de watch had. Was verder niemand.

iRacing Profiel

• lumian
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 11-09-2018
Hoezo is de 46mm niet verkrijgbaar? Werkelijk nu al uitverkocht of weer eens een marketingstrategietje van Samsung?

• lumian
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 11-09-2018
quote:
SkullboyNL schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:42:
[...]

Klopt. Ik ben naar de mediamarkt gegaan en daar is een Samsung experience center. Daar waren alles watches te passen en testen. Viel mij wel op dat ik de enige was die intresse in de watch had. Was verder niemand.
*knip*. Offtopic.

rens-br wijzigde deze reactie 10-09-2018 09:45 (7%)

• mishterfox
  • Laatst online: 15-09-2018
ik heb hem net afbesteld bij mediamarkt, ze hebben hem op voorraad bij FNAC in Belgie, hij wordt geleverd 11 september. ga m afhalen in Antwerpen

• Von Henkel
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 00:33
Mediamarkt Duitsland heeft de prijs van de 42 mm al een tientje laten zakken, 299 euro

• Ken_82688
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18-02 09:51
Nou ik heb de samsung watch 46mm pre orderd op 23 augustus bij mediamarkt. En ik heb tot heden nog geen uitlevering gekregen of iets maar via de mail gezien. Beetje slordig van mediamarkt. Niet eens een mail van mediamarkt dat ik heb later krijg of zo helemaal geen communicatie.

• Ted_W
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 18-02 18:33
Op 4 september de 46mm besteld bij bol.com, maar kort daarna een mail ontvangen waarin wordt gemeld dat de uitlevering wel tot 29/9 kan duren. Ik hoop van niet omdat ik dan op vakantie en daardoor te laat ben voor het aanmelden voor de pre-order actie. Dat zou wel heel jammer zijn, maar voor nu gewoon nog even afwachten. Er zit helaas niks anders op.

• Hillo
  • Laatst online: 27-10-2018
Beste Mensen,

Voor degene die nog een Samsung Galaxy watch 46mm willen hebben, deze zijn nog verkrijgbaar bij de Media Markt in Haarlem! Ze hebben er nog zeven op voorraad, dus wees snel..

Suc6.. ;)

• Ken_82688
Haarlem is helaas voor mij te ver. Maar in iedergeval bedankt voor de informatie.

Ken_82688 wijzigde deze reactie 08-09-2018 18:13 (42%)

• Ted_W
quote:
Hillo schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:10:
Beste Mensen,

Voor degene die nog een Samsung Galaxy watch 46mm willen hebben, deze zijn nog verkrijgbaar bij de Media Markt in Haarlem! Ze hebben er nog zeven op voorraad, dus wees snel..

Suc6.. ;)
Maar dan kom je niet mee in aanmerking voor de oplader toch?

• henklbr
quote:
Ted_W schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:15:
[...]

Maar dan kom je niet mee in aanmerking voor de oplader toch?
Nope: die promotie was t/m 6 sep

• Ken_82688
ook niet als je hem al gepre ordered heb maar nog niet uitleverd gekregen?

• Ted_W
quote:
Ken_82688 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:20:
ook niet als je hem al gepre ordered heb maar nog niet uitleverd gekregen?
Dan in principe wel omdat je daarmee voldoet aan de voorwaarden, maar in de voorwaarden staat ook iets met 'zolang de voorraad strekt' en we weten natuurlijk niet hoe groot die voorraad is. Uit ervaring weet ik dat uiteindelijk vaak iedereen wel de cadeau krijgt, maar garantie tot aan de voordeur uiteraard.

• Ken_82688
ik heb net mediamarkt leeuwarden aan de telefoon waar ik de samsung watch besteld heeft. De Klantenservice zei dat de samsung galaxy watch onderweg is naar hun. Dus nog even afwachten en hopen dat ik op tijd ben voor de gratis charger van samsung anders breng ik de samsung galaxy watch terug naar mediamarkt.

• Hillo
ik was het zat om te wachten, dus ik dacht ik haal hem gewoon op in Haarlem.
Ik heb ook meteen de duo charger erbij gekocht. En die Pre-order van Samsung is zolang de voorraad strekt, nou dan weet je het wel (dan vis je dus achter het net).

Maar ik heb er wel recht op dus ik dien mijn bonnetje en mijn pre-order bewijs gewoon in bij Samsung en als het goed is krijg ik dan als nog een duo charger (altijd makkelijk een extra lader) :P

• Hillo
Media Markt, Nieuwegein en Maarsen hebben ze ook nog in de winkel liggen voor de mensen die daar in de buurt wonen!

• henklbr
quote:
Hillo schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:29:
ik was het zat om te wachten, dus ik dacht ik haal hem gewoon op in Haarlem.
Ik heb ook meteen de duo charger erbij gekocht. En die Pre-order van Samsung is zolang de voorraad strekt, nou dan weet je het wel (dan vis je dus achter het net).

Maar ik heb er wel recht op dus ik dien mijn bonnetje en mijn pre-order bewijs gewoon in bij Samsung en als het goed is krijg ik dan als nog een duo charger (altijd makkelijk een extra lader) :P
Wacht even, dus:

1. je hebt je pre-order geannuleerd (want je hebt hem gekocht bij de MediaMarkt)?
2. Je gaat nu toch gewoon je Pre-order bewijs insturen naar Samsung, terwijl je die hebt geannuleerd?

Weet je hoe dat heet? Oplichting... :(
Weer een "Duo charger" minder in het magazijn voor iemand die er wel recht op heeft!

• kwiebus
quote:
Hillo schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:35:
Media Markt, Nieuwegein en Maarsen hebben ze ook nog in de winkel liggen voor de mensen die daar in de buurt wonen!
Ik heb hem nu in Utrecht besteld en mijn niet geleverde bestelling wordt geannuleerd.

• Ted_W
quote:
Hillo schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:29:

Waarom vind je dat je er recht op hebt? Lijkt mij eerder een geval van:
  • Als je alsnog een oplader krijgt, dan heb je gewoon geluk door een ruime/flexibele interpretatie van de voorwaarden of slechte controle van de (geannuleerde) pre-orders.
  • Als je de oplader niet krijgt, dan heb je ook geen enkele poot om op te staan en kun je Samsung niet aanklagen omdat je dacht dat je er recht op hebt.

• SkullboyNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-02 14:18
Mensen die hem bij bol hebben besteld al wat binnen gekregen ?

iRacing Profiel

• henklbr
quote:
kwiebus schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:18:
[...]

Ik heb hem nu in Utrecht besteld en mijn niet geleverde bestelling wordt geannuleerd.
Dat wordt dus ook GEEN "Dual Charger" voor jou... ;)

• Ted_W
quote:
SkullboyNL schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 23:34:
Mensen die hem bij bol hebben besteld al wat binnen gekregen ?
Wel bij Bol besteld (op 4/9) maar nog niks gekregen. Wel mail van ze ontvangen dat de levering vertraagd is met max 3 weken (is de verwachting).

• Ted_W
quote:
lumian schreef op zondag 9 september 2018 @ 10:33:
Allemaal hype-opbouw, die vertraagde levering, om de indruk te wekken dat ie heel gewild is.
Die van mij is in ieder geval vertraagd, maar als je een bron of foto hebt waarin ze met opzet een partij Galaxy Watches ergens in een magazijn achterhouden en niet versturen om een hype te creëren, dan ben ik daar heel benieuwd naar.

• kwiebus
quote:
henklbr schreef op zondag 9 september 2018 @ 08:07:
[...]

Dat wordt dus ook GEEN "Dual Charger" voor jou... ;)
Ik zie het wel, als ik zou wachten op de levering van de pre-order die dus nu een post-order is geworden dan zou ik helemaal geen "Dual Charger" meer kunnen krijgen. Nu maak ik als de nieuwe bestelling wel geleverd wordt in ieder geval nog een kans.

• henklbr
quote:
kwiebus schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:13:
[...]

Ik zie het wel, als ik zou wachten op de levering van de pre-order die dus nu een post-order is geworden dan zou ik helemaal geen "Dual Charger" meer kunnen krijgen. Nu maak ik als de nieuwe bestelling wel geleverd wordt in ieder geval nog een kans.
Helaas: promotie was t/m 6 sep, niet 8 sep dus...

• kwiebus
quote:
henklbr schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:29:
[...]

Helaas: promotie was t/m 6 sep, niet 8 sep dus...
Zo als ik al aangaf, we zien het wel. Ik heb gewoon netjes op tijd besteld en betaald maar niets geleverd gekregen omdat ze bij Samsung hun zaken niet op orde hebben.

Samsung had simpelweg de promotie moeten stoppen (of verlengen) toen ze wisten dat er geen voorraad meer was. Op deze manier kan je hele leuke promoties verzinnen die in de praktijk een wassen neus blijken te zijn.

Als er wordt aangegeven dat je op de dag van release geleverd gaat krijgen dan kan ik het billijken dat er enkele dagen later geleverd gaat worden, maar pas weken later waarbij je ook nog eens de promotie mis loopt slaat helemaal nergens op. Je plaatst niet voor niets een pre-order.

• henklbr
quote:
kwiebus schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:19:
[...]

Zo als ik al aangaf, we zien het wel. Ik heb gewoon netjes op tijd besteld en betaald maar niets geleverd gekregen omdat ze bij Samsung hun zaken niet op orde hebben.

Samsung had simpelweg de promotie moeten stoppen (of verlengen) toen ze wisten dat er geen voorraad meer was. Op deze manier kan je hele leuke promoties verzinnen die in de praktijk een wassen neus blijken te zijn.

Als er wordt aangegeven dat je op de dag van release geleverd gaat krijgen dan kan ik het billijken dat er enkele dagen later geleverd gaat worden, maar pas weken later waarbij je ook nog eens de promotie mis loopt slaat helemaal nergens op. Je plaatst niet voor niets een pre-order.
1. Nee, je zegt het verkeerd: de winkel/shop waar jij je Galaxy Watch besteld hebt -> DIE had z'n zaken niet in orde!

2. Nee hoor: Samsung had de promotie helemaal niet hoeven te stoppen; jij had gewoon wat meer geduld moeten hebben

3. Daar is Samsung niet verantwoordelijk aan, maar nogmaals de shop waar jij jouw Galaxy Watch besteld hebt! Je hebt nog steeds de factuur met de datum van pre-order -> je had dan je "beklag" kunnen doen bij de shop waar jij hem gekocht had -> die konden niet op tijd jouw Galaxy Watch leveren

Nu ga jij met een factuur de promotie claimen, terwijl jij die order "gecanceld" hebt en niet meer aan je wordt geleverd...
Mijns inzien heet dat "oplichten"...

• kwiebus
quote:
henklbr schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:15:
[...]

1. Nee, je zegt het verkeerd: de winkel/shop waar jij je Galaxy Watch besteld hebt -> DIE had z'n zaken niet in orde!

2. Nee hoor: Samsung had de promotie helemaal niet hoeven te stoppen; jij had gewoon wat meer geduld moeten hebben

3. Daar is Samsung niet verantwoordelijk aan, maar nogmaals de shop waar jij jouw Galaxy Watch besteld hebt! Je hebt nog steeds de factuur met de datum van pre-order -> je had dan je "beklag" kunnen doen bij de shop waar jij hem gekocht had -> die konden niet op tijd jouw Galaxy Watch leveren

Nu ga jij met een factuur de promotie claimen, terwijl jij die order "gecanceld" hebt en niet meer aan je wordt geleverd...
Mijns inzien heet dat "oplichten"...
Dus Samsung heeft tijdig naar de winkels gecommuniceerd dat de voorraad op was, maar de winkels hebben verzuimd om dit aan potentiele klanten te melden? Het product is ook bijna nergens voorradig dus blijkbaar hebben alle winkels te weinig ingekocht? Bovendien is bij Samsung zelf de watch pas leverbaar vanaf 28 september...

Hoezo meer geduld moeten hebben, als ik wacht dan komt de levering sowieso te laat om met de promotie mee te kunnen doen.

Leuk dat jij het oplichten noemt, ik stuur mijn aanvraag in met beide facturen en dan mag Samsung bepalen of zij mij wel of niet de promotie gunnen. Onder de streep komt het er op neer dat de watch in een ander filiaal van hetzelfde bedrijf geleverd wordt.

• Ted_W
"Geduld" speelt hierin zeker een rol in mijn optiek, want aanmelden voor de oplader kan nog t/m 4 oktober (uit mijn hoofd), dus als de horloge via de pre-order tot die tijd alsnog geleverd kan worden, kom je gewoon in aanmerking voor de oplader.

En dat we hier geen geduld hebben, is natuurlijk ook de schuld van Samsung...

Ted_W wijzigde deze reactie 09-09-2018 16:31 (14%)

• henklbr
quote:
kwiebus schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:09:
[...]

Dus Samsung heeft tijdig naar de winkels gecommuniceerd dat de voorraad op was, maar de winkels hebben verzuimd om dit aan potentiele klanten te melden? Het product is ook bijna nergens voorradig dus blijkbaar hebben alle winkels te weinig ingekocht? Bovendien is bij Samsung zelf de watch pas leverbaar vanaf 28 september...
Misschien hebben de winkels wel TE weinig besteld? Of meer pre-orders geaccepteerd dan dat ze voorraad hadden?

Een ieder die bv direct bij Samsung of Coolblue hadden ge-preordered, hebben allemaal hun SmartWatch al gekregen (niet helemaal waar: Samsung levert maandag de watches omdat DHL België zonodig moest staken!)...
En Coolblue had ze al verstuurd op woensdag en werden op donderdag uitgeleverd!

Coolblue & Samsung wisten precies de aantal smart watches die ze hadden voor de pre-order, en waren die allemaal besteld dan kon je gewoon niet meer pre-orderen!

Je moet dus bij de winkel/shop zijn waar jij had besteld -> die had z'n zakies dus gewoon niet in orde en lieten meer pre-orders toe dan dat er voorraad was!

• kwiebus
quote:
Ted_W schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:17:
"Geduld" speelt hierin zeker een rol in mijn optiek, want aanmelden voor de oplader kan nog t/m 4 oktober (uit mijn hoofd), dus als de horloge via de pre-order tot die tijd alsnog geleverd kan worden, kom je gewoon in aanmerking voor de oplader.

Ik had best wel willen wachten maar zoals het er nu uitziet wordt er geleverd tijdens mijn vakantie en mijn vakantie hiervoor annuleren gaat mij net iets te ver.

• LordLynx
quote:
Ted_W schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:17:

Zo interpreteer ik het ook, zolang je de Watch maar voor 7 september besteld hebt en hem voor 4 oktober geleverd krijgt en dan direct de aanvraag voor de lader invult zou je die lader gewoon moeten krijgen.

Vind het wel graag dat die zo slecht leverbaar is, ik heb nou niet het idee dat er zoveel mensen in de rij voor stonden dus ik ga wel mee in het idee dat ze kunstmatig schaarste creëren.....

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:12
Stomme vraag ongetwijfeld, maar wat is in hemelsnaam een "pre-order bewijs"? Bedoelt Samsung daarmee de factuur? Daar staat echter geen besteldatum op, alleen de factuurdatum en die is van 6 sept. Of willen ze een mailtje zien met order info?

Edit: Heb maar de orderbevestigingsmail als PDF bijgevoegd. Hoop dat dit de bedoeling is. De instructies van Coolblue maken het alleen maar verwarrender:

"Wat heb je nodig?

- Een foto/scan van de aankoopbon van je nieuwe Samsung Galaxy Watch 
- Een foto/scan van de streepjescode op de verpakking, met daarop de EAN-code."

Aankoopbon? Nou ja, dat zal het bevestigingsmailtje zijn? Wellicht overdenk ik het te veel.

AmonTobin wijzigde deze reactie 09-09-2018 21:31 (47%)

• aveenhuysen
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-02 18:40
Had hem 24 augustus besteld via pre order hier in Spanje en afgelopen vrijdag 7 september heb ik hem opgehaald bij een afhaalpunt met het gratis JBL setje.

aveenhuysen wijzigde deze reactie 09-09-2018 21:58 (19%)

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50

• Ted_W
quote:
AmonTobin schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:07:
.....
"Wat heb je nodig?

- Een foto/scan van de aankoopbon van je nieuwe Samsung Galaxy Watch 
- Een foto/scan van de streepjescode op de verpakking, met daarop de EAN-code."

Aankoopbon? Nou ja, dat zal het bevestigingsmailtje zijn? Wellicht overdenk ik het te veel.
Aankoopbon is toch gewoon je factuur lijkt mij? Vaak krijg je die via email gestuurd en anders zelf downloaden onder je eigen account bij CB?

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:12
quote:
Ted_W schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:21:
[...]

Aankoopbon is toch gewoon je factuur lijkt mij? Vaak krijg je die via email gestuurd en anders zelf downloaden onder je eigen account bij CB?
Ja dat zou je zeggen (factuur heb ik ook wel), maar ik las ook dat een aankoopbewijs weer niet hetzelfde is als een factuur en als Samsung een "pre-order bewijs" wil, is de besteldatum denk ik wel essentieel, maar die staat weer niet op de factuur.

Argh, ik weet het ook niet meer. Ik heb van Coolblue alleen een orderbevestiging ontvangen en een factuur. Nu wil Samsung een "pre-order bewijs" en Coolblue heeft het over een "aankoopbon"...pff.

Ach, a.h.g.i. krijg binnen je 2 weken bericht van Samsung en als het niet in orde is, kun je alsnog de juiste gegevens toesturen. Zal wel goedkomen.

• Svennie
quote:
aveenhuysen schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:54:
Had hem 24 augustus besteld via pre order hier in Spanje en afgelopen vrijdag 7 september heb ik hem opgehaald bij een afhaalpunt met het gratis JBL setje.

[afbeelding]
nice, die had ik liever gehad dan die dual lader.

geinig: de T&T die ik gekregen heb werkt niet, meld nog steeds dat het pakket aangemeld is maar verder nog niks, zou ze bijna gaan bellen met de vraag waar mijn horloge blijft :+

Svennie wijzigde deze reactie 10-09-2018 07:26 (17%)

• TukkerT
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-02 13:09
quote:
Von Henkel schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 15:50:
Mediamarkt Duitsland heeft de prijs van de 42 mm al een tientje laten zakken, 299 euro
En wellicht nog belangrijker: je krijgt daar nog steeds een gratis wireless duo charger (zonder tussenkomst van Samsung). Het enige dat je niet meer krijgt is een leren horlogebandje. Idem voor de 46 mm, maar die is niet in prijs gezakt. Die prijsdaling geldt overigens enkel voor de zwarte, de rosé is 70 euro duurder geworden :?

TukkerT wijzigde deze reactie 10-09-2018 12:51 (7%)

• Kingtuur
  • Laatst online: 17-01 13:12
quote:
AmonTobin schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:58:
[...]

Ja dat zou je zeggen (factuur heb ik ook wel), maar ik las ook dat een aankoopbewijs weer niet hetzelfde is als een factuur en als Samsung een "pre-order bewijs" wil, is de besteldatum denk ik wel essentieel, maar die staat weer niet op de factuur.

Argh, ik weet het ook niet meer. Ik heb van Coolblue alleen een orderbevestiging ontvangen en een factuur. Nu wil Samsung een "pre-order bewijs" en Coolblue heeft het over een "aankoopbon"...pff.

Ach, a.h.g.i. krijg binnen je 2 weken bericht van Samsung en als het niet in orde is, kun je alsnog de juiste gegevens toesturen. Zal wel goedkomen.
Ik heb gewoon een screenshot gestuurd van "mijn bestellingen" bij coolblue daarin staat duidelijk een ordernummer, artikel en besteldatum dat zal toch genoeg moeten zijn zal je denken. Maar ook ik heb wel zitten twijfelen, op je factuur staat namelijk geen orderdatum.

• Tamegotchi
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 29-01 19:26
quote:
Kingtuur schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:22:
[...]

Ik heb gewoon een screenshot gestuurd van "mijn bestellingen" bij coolblue daarin staat duidelijk een ordernummer, artikel en besteldatum dat zal toch genoeg moeten zijn zal je denken. Maar ook ik heb wel zitten twijfelen, op je factuur staat namelijk geen orderdatum.
Inderdaad. Ik heb ook een printscreen van mijn orderbevestiging gestuurd, daar staat de datum van de order op.
Op de factuur staat 06-09. Maar de betaling staat wel op de preorder datum.
We zien het wel. In de mail terug staat als ze nog extra gegevens nodig hebben dat ze dit laten weten. Dan kan ik altijd nog de factuur mailen.

• Von Henkel

Vanmiddag mijn Smartwatch met lader opgehaald in Duitsland.
Mijn gratis lederen horlogebandje kreeg ik nog niet mee, want die kwamen pas eind September.
Volgens de uitleg van de verkoper had Samsung zich vergist in de wereldwijde vraag van dit horloge.

Nu eens kijken wat deze allemaal kan ;)

• Tiduz
  • Laatst online: 27-01 13:21
Vorige week me gear s3 verkocht voor 250 en deze bij bol besteld, (4/09) ook vertragingsmail gehad maar staat duidelijk bij dat als ik niet annuleer ik recht op de preorder actie heb, ben benieuwd.

Wel irritant als je geen reserve horloge hebt keek de eerste dag paar keer op lege pols voor de tijd haha

Tiduz wijzigde deze reactie 11-09-2018 19:33 (21%)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI R9 390 8GB - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• voodoo077
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 05-02 10:56
henklbr schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:26:
[...]

Misschien hebben de winkels wel TE weinig besteld? Of meer pre-orders geaccepteerd dan dat ze voorraad hadden?

Een ieder die bv direct bij Samsung of Coolblue hadden ge-preordered, hebben allemaal hun SmartWatch al gekregen (niet helemaal waar: Samsung levert maandag de watches omdat DHL België zonodig moest staken!)...
En Coolblue had ze al verstuurd op woensdag en werden op donderdag uitgeleverd!

Coolblue & Samsung wisten precies de aantal smart watches die ze hadden voor de pre-order, en waren die allemaal besteld dan kon je gewoon niet meer pre-orderen!

Je moet dus bij de winkel/shop zijn waar jij had besteld -> die had z'n zakies dus gewoon niet in orde en lieten meer pre-orders toe dan dat er voorraad was!
Ik heb nochtans midden augustus bij Coolblue bestels en betaald en nog steeds NIETS en kunnen zelf geen datum geven ... behalve een kleine tegemoetkoming. Dus wat doe ik nu?

• Ted_W
voodoo077 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:28:
[...]

Ik heb nochtans midden augustus bij Coolblue bestels en betaald en nog steeds NIETS en kunnen zelf geen datum geven ... behalve een kleine tegemoetkoming. Dus wat doe ik nu?
Volgens mij als je terug leest, dan zijn er Tweakers die na jou hebben besteld bij CB en het al ontvangen. Ik denk dan toch dat er iets anders aan de hand is.

• Svennie
Ted_W schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:06:
[...]

Volgens mij als je terug leest, dan zijn er Tweakers die na jou hebben besteld bij CB en het al ontvangen. Ik denk dan toch dat er iets anders aan de hand is.
kan ook verschil maken of je de 42 of 46mm variant hebt. de 46mm is moeilijker te krijgen dan de 42mm

• voodoo077
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 05-02 10:56
Ik denk dat de Tweakers die na mij hebben ontvangen ook de 46mm hebben ...
Hoe dan ook gisteren 30 min gebeld, zonder een lvertijd en ging deze morgen naar de winkel om compensatie te vragen en plots gisterenavond laat een bevestiging van versturen ....

• gedonie
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23-02 10:57
Bij de Mediamarkt is het nog onduidelijk wanneer er weer geleverd kan worden. Ze krijgen weer een lading binnen in week 39, maar of dat genoeg is zijn ze vaag over. Dus het kan ook nog later worden.

• Ken_82688
Heb net mijn pre-order galaxy watch opgehaald en heb alles ingevuld op de samsung website voor de gratis dual charger. Er stond wel op je komt in aanmerking voor de gratis dual charger.

Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy Watch promotie. Je ontvangt binnen 5 minuten een bevestiging van je deelname per e-mail.

Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces. Je kunt de voortgang van je promotie ook zelf volgen via je My Samsung account.

- Binnen 2 weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen 2 weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.
- Als alles klopt, ontvang je binnen 6 weken de zwarte Wireless Charger Duo op het door jou opgegeven adres thuisgestuurd.

Voor aanvullende vragen over je promotie kan je contact met ons opnemen via: Messenger, telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of e-mail

Veel plezier met je nieuwe Galaxy Watch!

Fijne dag,

Ruben Löwenstein
Customer Care

• Svennie
bedankt voor de herinnering, die moet ik ook nog aanvragen.

• Phusebox
  • Niet online
Week geleden aangevraagd maar nog geen bevestiging gehad van de actie.

• Svennie
Phusebox schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:11:
duurde bij de actie bij de S9 ook even, eerste bevestiging was iets van 2 weken geloof ik, duurde uiteindelijk een week of 4 geloof ik voor ik de BT speaker binnen had

• henklbr
Phusebox schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:11:
Vreemd...

Maandag de 10e sep aanvraag ingediend, en kreeg 's middags al een mail terug dat de aanvraag was ontvangen.

Dit stond in de tekst:

- Binnen 2 weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen 2 weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.

Waarschijnlijk volgende week meer info dus...

• turt
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 25-09-2018
Mijn Wireless Charger Duo wordt vandaag geleverd (België) :)

• Spass67
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 21-02 09:59
Eglobalcentral adverteert met de 46mm Samsung Galaxy Watch voor € 262,19! Dat lijkt te mooi om waar te zijn. Ze claimen ook binnen 6-8 dagen te kunnen leveren. Iemand al ervaring mee?

• Ted_W
Spass67 schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:36:
Eglobalcentral adverteert met de 46mm Samsung Galaxy Watch voor € 262,19! Dat lijkt te mooi om waar te zijn. Ze claimen ook binnen 6-8 dagen te kunnen leveren. Iemand al ervaring mee?
Ik heb mijn huidige S8+ ook bij Eglobal besteld, prima gegaan. Niet alleen/zozeer vanwege de prijs, maar vooral omdat ik de dual-sim uitvoering wilde hebben van de S8+. Veel andere Tweakers hadden in dezelfde periode massaal de LG G6 besteld bij Eglobal kon ik me herinneren (vanwege de prijs), ook prima gegaan voor zover ik weet.

• KraveN
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:39
Bol kon nog steeds geen extra info geven mbt levering. Dus ga ik voor het gemak nog even uit van de 29e.

• nilamo
  • Laatst online: 19-01 22:15
Spass67 schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:36:
Gokje gewaagd en op de bestel knop gedrukt. Dat is namelijk een hele mooie prijs, we zullen zien hoe het gaat.

• TukkerT
Vanochtend de afhaalbevestiging ontvangen van Mediamarkt Duitsland. Dus morgen maar even afhalen.

• Ted_W
Vergis ik mij of kun je nu t/m 15 oktober je nog registreren voor de oplader in het kader van de pre-order actie? Het was dacht ik eerst t/m 4 of 6 oktober uit mijn hoofd. Ik denk dat de registratieperiode verlengd is vanwege de slechte leverbaarheid van vooral de 46 mm uitvoering?

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ted_W schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:09:
Vergis ik mij of kun je nu t/m 15 oktober je nog registreren voor de oplader in het kader van de pre-order actie? Het was dacht ik eerst t/m 4 of 6 oktober uit mijn hoofd. Ik denk dat de registratieperiode verlengd is vanwege de slechte leverbaarheid van vooral de 46 mm uitvoering?
Lijkt inderdaad veranderd te zijn naar de 15de.

Samsung:
Zodra je het product in huis hebt, is het mogelijk om je aan te melden voor de promotie. Vul het online aanmeldformulier in, upload het pre-order bewijs en een foto van de streepjescode met het serienummer en de EAN code van de verpakking uiterlijk 15 oktober 2018.

• Von Henkel
nilamo schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:03:
[...]

Gokje gewaagd en op de bestel knop gedrukt. Dat is namelijk een hele mooie prijs, we zullen zien hoe het gaat.
Eglobalcentral heeft leuke prijzen, en zolang er niets aan je horloge komt heb je hem voor een leuke prijs.
Maat het is en blijft gewoon een Chinese webshop. die eigenlijk garantie afhandelingen maar lastig vind..

• Phusebox
  • Niet online
Heeft iemand al de bevestiging van de actie ontvangen dat het correct verwerkt is?

• llpineapple
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23-02 08:47
nilamo schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:03:
[...]

Ik heb de gok ook gewaagd, afgelopen maandag het 42mm model besteld. Is het horloge bij jou al verstuurd. Bij mij namelijk nog niet.

• LordLynx
TukkerT schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:42:
Vanochtend de afhaalbevestiging ontvangen van Mediamarkt Duitsland. Dus morgen maar even afhalen.
Is het allemaal goed verlopen? Hoe is het extra bandje? Ik kreeg maandag ook een mailtje dat ik hem op kan halen maar dat moet wel binnen 10 dagen en laat ik nou net deze week helemaal vol zitten en het weekend zijn we ook weg dus ik denk dat het mij niet gaat lukken.....

• Baas41
Volgens mij heeft Mediamarkt weer wat voorraad. Mijn 42mm is naar het magazijn verzonden nu.

• Spass67
eGlobalCentral heeft zijn prijzen nog verder verlaagd. De 46 mm variant is nu te koop voor € 246,99!! Ik kan alleen nergens ontdekken vanuit welk land de zending wordt opgestuurd. Het zal wel uit Hong Kong zijn neem ik aan. Maar met de invoerrechten (3%) en BTW (21%) kom je nog maar op € 307,82....

Ik neem de gok ook maar....

• TukkerT
LordLynx schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:06:
[...]

Is het allemaal goed verlopen? Hoe is het extra bandje? Ik kreeg maandag ook een mailtje dat ik hem op kan halen maar dat moet wel binnen 10 dagen en laat ik nou net deze week helemaal vol zitten en het weekend zijn we ook weg dus ik denk dat het mij niet gaat lukken.....
Leren bandje hadden ze nog niet binnen, dus die kan ik later nog een keer ophalen, maar dan kan ik dat waarschijnlijk combineren met het uitgeven van de tegoedbon die ze als compensatie nog gaan geven. Zal t.z.t. nog wel even nakijken in de bijgeleverde brief wanneer ze het leren bandje verwachten te gaan leveren.

• Spass67
Baas41 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:36:
Volgens mij heeft Mediamarkt weer wat voorraad. Mijn 42mm is naar het magazijn verzonden nu.
De 46mm variant staat niet meer op de website van MediaMarkt....

• rvk
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 00:20
Spass67 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:51:
[...]

De 46mm variant staat niet meer op de website van MediaMarkt....
Wel met de rechtstreekse link :P
https://www.mediamarkt.nl...-46mm-zilver-1587047.html

Tijdelijk niet leverbaar (maar dat was voorheen ook al zo).

Misschien willen ze niet teveel afleiding voor de introductie van "APPLE Watch Series 4" voor morgen :P
(aangezien die 46mm toch niet te leveren is)

rvk wijzigde deze reactie 20-09-2018 16:33 (17%)

• LordLynx
TukkerT schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:50:
[...]

Leren bandje hadden ze nog niet binnen, dus die kan ik later nog een keer ophalen, maar dan kan ik dat waarschijnlijk combineren met het uitgeven van de tegoedbon die ze als compensatie nog gaan geven. Zal t.z.t. nog wel even nakijken in de bijgeleverde brief wanneer ze het leren bandje verwachten te gaan leveren.
Hmm, dat is voor mij wel helemaal een dingetje, ik moet bijna 300 km heen en terug rijden ervoor.....

• TukkerT
LordLynx schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:56:
[...]

Hmm, dat is voor mij wel helemaal een dingetje, ik moet bijna 300 km heen en terug rijden ervoor.....
Heb de brief even gelezen. Ze verwachten het week 38 binnen te krijgen (deze week dus) en zenden het op naar het factuuradres. Dat wordt nog leuk, aangezien het land niet gewijzigd kon worden van Duitsland naar Nederland...dus ik ben benieuwd waar het ding uiteindelijk belandt.

Morgen maar eens even contact opnemen met de klantenservice.

Edit:
Contactformulier ingevuld en maar even afwachten op de reactie.

Ik zag overigens ook dat Mediamarkt Duitsland nu een BTW actie heeft, waarbij de Samsung Galaxy Watch ook is opgenomen, dus de 46mm versie kost dan 279 euro i.p.v. 329 en de 42mm versie kost dan 262 euro i.p.v. 309.

TukkerT wijzigde deze reactie 21-09-2018 08:56 (20%)

• KraveN
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:39
Volgens de website van Coolblue en bol.com zijn ze weer op voorraad. Ik heb alleen nog geen verzend bevestiging ontvangen van bol. Maar dat zal dan niet zo lang meer duren verwacht ik.

• daveytje
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21:54
KraveN schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:55:
Volgens de website van Coolblue en bol.com zijn ze weer op voorraad. Ik heb alleen nog geen verzend bevestiging ontvangen van bol. Maar dat zal dan niet zo lang meer duren verwacht ik.
Ik wel. Komt vanmiddag. Overigens alleen de Samsung watch 46mm is op voorraad. De overige 2 niet.

• e6r6i6c
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 01-02 20:30
Ik heb vandaag nog contact gehad met bol.com om te vragen of ze mijn pre order niet vergeten waren. Ze verzekerde mij dat er ook 1 ook voor mij tussen zat, Dit was om 10:00, maar ik heb nog steeds geen verzend bevestiging gehad, het zal mij benieuwen. Het gaat hier om de galaxy watch 46mm.

Don't make me use myself on ya baby!

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23-02 08:49
TukkerT schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:36:
[...]

Ik zag overigens ook dat Mediamarkt Duitsland nu een BTW actie heeft, waarbij de Samsung Galaxy Watch ook is opgenomen, dus de 46mm versie kost dan 279 euro i.p.v. 329 en de 42mm versie kost dan 262 euro i.p.v. 309.
Zojuist bij Amazon de besteld voor 259 euro, gratis verzending en woensdag in huis (42mm)

• Tiduz
  • Laatst online: 27-01 13:21
e6r6i6c schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:57:
Ik heb vandaag nog contact gehad met bol.com om te vragen of ze mijn pre order niet vergeten waren. Ze verzekerde mij dat er ook 1 ook voor mij tussen zat, Dit was om 10:00, maar ik heb nog steeds geen verzend bevestiging gehad, het zal mij benieuwen. Het gaat hier om de galaxy watch 46mm.
Ik heb hem 5 september preordered en heb ook nog niks, bij bestelstatus staat nog steeds word bezorgd op 7 september haha ikheb ook select+ ben benieuwd als ze hem sturen of ik dan zondaglevering krijg.

edit: Gisteren stond er trouwens dat je een 15 euro bon van bol kreeg als je een review schreef, toen was die niet op vooraad, nu is die op vooraad en is na 1 dag die actie weg, handig hahaha.

Tiduz wijzigde deze reactie 22-09-2018 14:09 (19%)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI R9 390 8GB - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20:43

 Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64| watch 2 gold|oneplus 6 midnight black 256GB

• A_Jai
  • Laatst online: 06-11-2018
e6r6i6c schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:57:
Ik heb mijn pre-order vanochtend ontvangen van Bol.com
Nu ff uitproberen 😃
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True