Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

Samsung heeft een nieuwe wearable met een op Tizen gebaseerd OS aangekondigd. De Galaxy Watch komt in twee formaten uit: 46mm en 42mm. De grootste heeft een accucapaciteit van 472mAh, waarmee de wearable het meer dan 80 uur zou kunnen uithouden.

Ondanks het gebruik van de naam Galaxy, die Samsung steevast reserveert voor Android-producten, draait de smartwatch geen Google Wear OS maar 'Tizen based Wearable OS 4.0'. Het horloge is volgens de fabrikant wel compatibel met Android 5.0 en iOS 9 en latere versies van die besturingssystemen.

Er verschijnen twee varianten van de Galaxy Watch. Er komt een 46mm-versie in het zilver uit. Deze heeft een rond 1,3"-amoledscherm met resolutie van 360x360 pixels. Dit model weegt zonder bandje 63 gram en heeft een accucapaciteit van 472mAh. De 42mm-variant heeft een 1,2"-amoledscherm met resolutie van 360x360 pixels en moet het met een accu met capaciteit van 270mAh doen. Het gewicht is met 49 gram wat lager en dit model komt in het zwart en goudroze uit.

Het scherm van de smartwatch wordt beschermd met behulp van Gorilla Glass DX+ en het model is waterdicht. De wearable kan met zijn sensoren onder andere het stressgehalte van de drager bijhouden en ademhalingsoefeningen voorstellen indien nodig. Daarnaast is het aantal workouts ten opzichte van voorgaande Samsung-watches uitgebreid naar 39.

Beide modellen draaien op een Exynos 9110-dualcore, met kloksnelheid van 1,15GHz. Ze bevatten 768MB ram en 4GB opslaggeheugen. Verder is er ondersteuning voor bluetooth 4.2, wifi-n, nfc en gps. De 42mm-versie gaat 309 euro en 46mm-variant 329 euro. Ze komen op 7 september uit in de Benelux.

Terug naar Inhoudsopgave

Variant46mm42mm
OSTizen Wearable OS 4.0
Compatibel metAndroid, iOS
CPUSamsung Exynos 9110 1,15Ghz
Werkgeheugen768MB
Opslag4GB
ConnectiviteitBluetooth 4.2, NFC, Wifi b/g/n, GPS
Scherm1,3" Amoled, 360x360px1,2" Super Amoled, 360x360px
Accu472 mAh270 mAh
SensorenDieptemeter, Drukmeter, Hartslagsensor, Slaapmonitor, Smartphonenotificaties, Snelheidssensor, Stappenteller, Traptredenteller
Lengte49 mm45,7 mm
Breedte46 mm42 mm
Dikte13 mm12,7 mm
Gewicht63 g49 g
BehuizingRoestvaststaal (Inox)
KleurZwartZwart, Goud
Prijs€329,-€309,-

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.006-09-2018Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

rens-br wijzigde deze reactie 06-09-2018 14:43 (97%)

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14:37
Iemand al de Galaxy Watch besteld? Hij staat hier in pre-order bij Coolblue :-)

• killamonkey
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-04 19:53
quote:
wvkreg schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:55:
Iemand al de Galaxy Watch besteld? Hij staat hier in pre-order bij Coolblue :-)
Ik ook. Lang getwijfeld over of ik full smartwatch zou gaan of sportswatch (ik loop drie keer per week hard en loop wedstrijden), en ik vind de Galaxy Watch het beste van beide werelden leveren. De watch biedy veel tracking mogelijkheden met o.a. intervaltraining, is waterdicht, heeft alle smartwatch functionaliteiten en ziet er (imo) erg classy uit.

Vriendin met wie ik wedstrijden ren heeft een Garmin 735 XT dus die gebruik ik dan als leidraad voor wedstrijden. Ik ben voor de 42mm black gegaan omdat ik smallere polsen heb (nog een voordeel) en deze er erg mooi uitziet naar mijn mening. Kan niet wachten op 7 september :)

"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."

• wvkreg
Ik heb juist de 46mm besteld voor mijn vrouw vanwege haar wens en de looks van die Galaxy Watch, maar ook vanwege vooral de batterijduur :)

• anc
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 09:54
quote:
killamonkey schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:32:
[...]

Ik ook. Lang getwijfeld over of ik full smartwatch zou gaan of sportswatch (ik loop drie keer per week hard en loop wedstrijden), en ik vind de Galaxy Watch het beste van beide werelden leveren. De watch biedy veel tracking mogelijkheden met o.a. intervaltraining, is waterdicht, heeft alle smartwatch functionaliteiten en ziet er (imo) erg classy uit.

Vriendin met wie ik wedstrijden ren heeft een Garmin 735 XT dus die gebruik ik dan als leidraad voor wedstrijden. Ik ben voor de 42mm black gegaan omdat ik smallere polsen heb (nog een voordeel) en deze er erg mooi uitziet naar mijn mening. Kan niet wachten op 7 september :)
Ik had een Garmin Vivoactive HR, met nog maar 3 maanden garantie had ik onderaan het display een vochtplek geconstateerd en ik begon een soort van printplaat te zien. (kleine spoortjes en zilveren/metalen streepjes)
Onder garantie bij Coolblue teruggestuurd en ik kreeg na een paar weken te horen dat ik een shoptegoed kreeg van het originele aankoopbedrag omdat hij niet meer gerepareerd zou worden.
Dezelfde horloge wilde ik niet meer, want ik vond de uitstraling niet echt zakelijk en ik droeg hem dagelijks ook naar het werk.

Uiteindelijk om dezelfde redenen als die jij schetst ben ik ook voor de 42mm black gegaan.

iRacing

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-04 12:06
Zit ook te twijfelen om een Galaxy Watch te bestellen maar wil hem eerst even in het echt zien, vooral omdat ik eigenlijk liever de zwarte wil maar ik altijd wat grotere horloges draag dus bang ben dat ik de 42mm te klein vind. Ook is natuurlijk de grotere batterij van de 46mm wel een erg groot pluspunt..... begrijp ook echt niet dat Samsung niet gewoon alle kleuren in beide maten uitbrengt......

Vraag me dan alleen nog af of ik ga preorderen met die lader erbij of dat ik even afwacht in de hoop dat de prijs vlot na introductie nog wat daalt (of een cashback actie oid).......

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 24-04 10:08
quote:
LordLynx schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:35:
Vraag me dan alleen nog af of ik ga preorderen met die lader erbij of dat ik even afwacht in de hoop dat de prijs vlot na introductie nog wat daalt (of een cashback actie oid).......
je hoeft niet te pre-orderen, je kunt tot 4 oktober mee doen met die actie:
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/X5S8YFP9QLDLA/

PSN ID: Svennie-NL

• rvk
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:24
quote:
Svennie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:26:
[...]
Je zult hem toch echt moeten pre-orderen voor 7 september 2018 om met die actie mee te kunnen doen. Je kunt daarna tot 4 oktober het formulier indienen. Maar aankoopdatas na 6 september vallen niet meer onder de actie.

• Svennie
quote:
ddaffy schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:58:
[...]

Je zult hem toch echt moeten pre-orderen voor 7 september 2018 om met die actie mee te kunnen doen. Je kunt daarna tot 4 oktober het formulier indienen. Maar aankoopdatas na 6 september vallen niet meer onder de actie.
dat zag ik zo snel niet staan maar klinkt wel logisch. Ik heb er 1 in pre-order staan, kreeg net een mail van bol.com dat het horloge vertraagd is. Zie er verder geen nieuws over, rustig afwachten maar

• LordLynx
quote:
Svennie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:26:
[...]

Ik heb het 'probleem' inmiddels opgelost, heb zowel de 46mm als de 42mm zwart besteld en wanneer ze in de winkel liggen bekijk ik welke me het meest bevalt en stuur de andere terug......

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 11:57
quote:
LordLynx schreef op zondag 2 september 2018 @ 10:09:
[...]

Ik heb het 'probleem' inmiddels opgelost, heb zowel de 46mm als de 42mm zwart besteld en wanneer ze in de winkel liggen bekijk ik welke me het meest bevalt en stuur de andere terug......
Laat je dan van allebei de verpakkingen wel dicht (gesealed dus)?

Samsung Galaxy S10+ SM-G975F/DS | Build-number: PPR1.180610.011.G975FXXU1ASD5 | Samsung microSDXC PRO Plus 256GB Class 10 UHS-I

• Svennie
quote:
[...]
ik heb gekozen voor de 42 mm, heb de S3 gepast bij de mediamakt (die is ongeveer even groot) en ik vond die veel te groot, heb kleine polsen. bij de S3 hingen de bandjes bijna recht naar beneden zonder mijn polsen te raken (nog wel de zijkanten maar niet de bovenkant zeg maar).

mijn bol.com bestelling is net geannuleerd 8)7 |:(
eens kijken wie hem dan wel wil leveren

• LordLynx
quote:
henklbr schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:15:
[...]

Laat je dan van allebei de verpakkingen wel dicht (gesealed dus)?
Ja, neem aan dat ze binnen een paar weken toch wel ergens liggen om te proberen, gaat mij puur om welke maat en kleur beter op mijn pols staat. Begrijp sowieso niet waarom ze nog nergens liggen, zelfs bij de mediamarkt die een hele hoek met Samsung producten heeft inclusief een grote display van de Watch maar daar liggen nog Gears op.....

• TukkerT
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-04 14:01
quote:
[...]

Dat kan je nu ook al wel bekijken. De Galaxy Gear S3 is wat omvang betreft vergelijkbaar aan de 46mm, de Galaxy Gear Sport aan de 42mm. Afgaande op de specificaties van Samsung tenminste: https://tweakers.net/pric...89;580893;1233585;983491/

Ik vond de 46mm zelf net wat aan de grote kant, maar heb deze vanwege de accu capaciteit maar wel besteld.

TukkerT wijzigde deze reactie 04-09-2018 15:41 (5%)

• Nano2009
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08:11
Volgens mij mag je de seal gewoon verbreken en de Galaxy Watch uitproberen (dit ben ik namelijk zelf ook van plan voor de 42mm en 46mm versie). Bij eerdere producten als bijvoorbeeld een kobo e-reader was dit bij bol.com ook geen probleem.

• ReCreator
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

quote:
TukkerT schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:46:
[...]

Dat kan je nu ook al wel bekijken. De Galaxy Gear S3 is wat omvang betreft vergelijkbaar aan de 46mm, de Galaxy Gear Sport aan de 42mm. Afgaande op de specificaties van Samsung tenminste.

Ik vond de 46mm zelf net wat aan de grote kant, maar heb deze vanwege de accu capaciteit maar wel besteld.
Goede tip thanks!

Ik wil zaterdag eigenlijk een Galaxy Watch gaan kopen bij de mediamarkt, maar wat zijn mijn kansen? Zijn ze meteen uitverkocht denken jullie? Ik wilde dan ook eigenlijk even kijken welke er beter past enzo...

Zijn er ook andere fysieke winkels (buiten de randstad) waar ze zouden kunnen liggen? Bij een samsung winkel natuurlijk...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Kingtuur
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 18-04 13:31
Ik heb ook de galaxy watch in de preorder staan bij Bol. Bij mij staat hij met leverdatum 6/9 dat is een dag eerder dan coolblue. Wat denken jullie, foutje bol? Of zijn ze gewoon sneller.....

• Svennie
quote:
Kingtuur schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:21:
Ik heb ook de galaxy watch in de preorder staan bij Bol. Bij mij staat hij met leverdatum 6/9 dat is een dag eerder dan coolblue. Wat denken jullie, foutje bol? Of zijn ze gewoon sneller.....
Heb nog gebeld deze week toen mijn bestelling geannuleerd was en toen verwachtte ze dat ze ze gingen versturen op vrijdag omdat ze ze dan verwachten binnen te krijgen (kan natuurlijk veranderen en de persoon aan de telefoon weet ook niet alles) en dan is het maar de vraag of ze op zaterdag of na het weekend bezorgd wordt maar het zou kunnen, zou mooi zijn voor je _/-\o_

• Juancho
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 24-04 17:09
quote:
Nano2009 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:25:
Volgens mij mag je de seal gewoon verbreken en de Galaxy Watch uitproberen (dit ben ik namelijk zelf ook van plan voor de 42mm en 46mm versie). Bij eerdere producten als bijvoorbeeld een kobo e-reader was dit bij bol.com ook geen probleem.
Mag idd. Heb ook eerst een gear sport getest, zelfs mee gesport en later terug gestuurd. Later nieuwe besteld. Geen enkel probleem bij bol. Com. Wel heb ik natuurlijk het plastic en de plakplaatjes er om gehouden.

• Svennie
quote:
Kingtuur schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:21:
status bij bol.com is op voorraad: vandaag besteld morgen in huis dus zo te zien heb je gelijk, ik ga denk ik annuleren bij MM en bestellen bij bol.com _/-\o_

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 24-04 12:05
Weet iemand of de Media Markt (fysieke winkel) ze vandaag al verkoopt? Heb hem in de pre-order staan bij Coolblue, maar zou in m'n lunchpauze even langs kunnen gaan :P

• SpiriTNL
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:13
quote:
yinx84 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:02:
Weet iemand of de Media Markt (fysieke winkel) ze vandaag al verkoopt? Heb hem in de pre-order staan bij Coolblue, maar zou in m'n lunchpauze even langs kunnen gaan :P
Alle types geven aan online vanaf 7 September te koop.

Gigabyte B360M D3H, Intel i7-8700, 4Gig x 2 DDR4 2400, Samsung PM951 NVMe, Crusial M500 & 2 x 1TB, Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming, Fractal Design Define Mini C, LG 24EA53 & Iiyama Prolite B2783QSU, Epson Workforce WF-3620

• LordLynx
quote:
SpiriTNL schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:12:
[...]

Alle types geven aan online vanaf 7 September te koop.
Bij mijn bestelling van de 46mm staat er 'levertijd langer dan 2 weken'..... :?

• TukkerT
quote:
LordLynx schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:40:
[...]

Bij mijn bestelling van de 46mm staat er 'levertijd langer dan 2 weken'..... :?
Kreeg net van Bol.com ook een e-mail dat de levering vertraagd is. Blijkbaar zijn er wat meer pre-orders geplaatst dan dat er horloges beschikbaar zijn. 42 mm lijkt wat minder populair...

Ik heb inmiddels bij de Duitse Mediamarkt nog maar even een pre-order gedaan (om af te halen). Daar staat vooralsnog wel aangegeven dat die morgen beschikbaar is en krijg je er nog een lederen horlogeband bij naast het oplaadstation.

• Kingtuur
quote:
TukkerT schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:24:
[...]

Kreeg net van Bol.com ook een e-mail dat de levering vertraagd is. Blijkbaar zijn er wat meer pre-orders geplaatst dan dat er horloges beschikbaar zijn. 42 mm lijkt wat minder populair...

Ik heb inmiddels bij de Duitse Mediamarkt nog maar even een pre-order gedaan (om af te halen). Daar staat vooralsnog wel aangegeven dat die morgen beschikbaar is en krijg je er nog een lederen horlogeband bij naast het oplaadstation.
Ik heb net ook een mail ontvangen van BOL, levering met drie weken vertraagt ivm het grote succes van de galaxy watch 46mm.
Gelukkig heb ik bij coolblue sinds 15/8 een preorder staan, hopelijk leveren ze die wel morgen uit

• Nano2009
quote:
[...]

quote:
Kingtuur schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:29:
[...]

Ik heb net ook een mail ontvangen van BOL, levering met drie weken vertraagt ivm het grote succes van de galaxy watch 46mm.
Gelukkig heb ik bij coolblue sinds 15/8 een preorder staan, hopelijk leveren ze die wel morgen uit
Vanochtend kreeg ik eenzelfde e-mail maar zojuist toch de verzendbevestiging gekregen. Het lijkt er dus op dat het een geautomatiseerde e-mail is naar iedereen die een 46mm Galaxy Watch heeft besteld. Hopelijk hebben jullie ook nog het geluk zo meteen een verzend bevestiging te ontvangen!

• Oggy
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 13:00
quote:
[...]

Kan je als Nederland wel gebruik maken van de pre-order actie in Duitsland?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• wvkreg
quote:
Kingtuur schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:29:
[...]

Ik op 9-8, maar de leverdatum is wel weggehaald bij Coolblue. Ik vrees dus uitstel.

• Kingtuur
quote:
wvkreg schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:56:
[...]

Ik op 9-8, maar de leverdatum is wel weggehaald bij Coolblue. Ik vrees dus uitstel.
Ik heb klantenservice van coolblue een app gestuurd, even afwachten...

• Nano2009
Morgen krijg ik ze allebei binnen maar waarschijnlijk ga ik voor de 42mm (dunne polsen). Mocht ik voor de 42mm gaan en daardoor iemand blij kunnen maken met een 46mm, stuur dan even een dm.

• Kingtuur
quote:
Nano2009 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:59:
Morgen krijg ik ze allebei binnen maar waarschijnlijk ga ik voor de 42mm (dunne polsen). Mocht ik voor de 42mm gaan en daardoor iemand blij kunnen maken met een 46mm, stuur dan even een dm.
Waar heb je die besteld en hoe lang geleden?

• Nano2009
quote:
Kingtuur schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:01:
[...]

Waar heb je die besteld en hoe lang geleden?
Bol 25-8

• wvkreg
Bol.com kan niet leveren.

• Oggy
quote:
Iets meer info zou wenselijk zijn.
Bedoel je nu alle pre-orders of deel daarvan? Bron aub :)

Oggy wijzigde deze reactie 06-09-2018 13:23 (12%)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• wvkreg
Lees stukje terug..

• Von Henkel
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10:28
Ik heb de pre order voor de Galaxy Watch bij Mediamarkt in Duitsland geplaatst.
Bij hun krijg je meteen de wireless charger mee, en een extra leren horlogebandje erbij.
Dit pakket vond ik meer service hebben dan wat ze hier aanbieden.

• TukkerT
quote:
Oggy schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:51:
[...]

Kan je als Nederland wel gebruik maken van de pre-order actie in Duitsland?
Zoals ik het begrijp op de site van Mediamarkt.de krijg je bij het afhalen alles gelijk uitgeleverd en moet je bij een retour ook alle drie de producten weer retour doen. Er is op de Duitse site van Samsung ook verder geen actie aanwezig voor de Galaxy Watch, zoals wel het geval is op de Nederlandse site.

Ik weet trouwens niet hoe het gaat met het laten bezorgen, aangezien het land niet gewijzigd kan worden en op Duitsland staat.

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Ik heb die van mij toch maar geannuleerd. Ben bang dat ik hem te weinig ga gebruiken/dragen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Oggy
quote:
Von Henkel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:40:
Ik heb de pre order voor de Galaxy Watch bij Mediamarkt in Duitsland geplaatst.
Bij hun krijg je meteen de wireless charger mee, en een extra leren horlogebandje erbij.
Dit pakket vond ik meer service hebben dan wat ze hier aanbieden.
Vanwege de mail ook maar de pre-order geplaatst bij de mediamarkt duitslands. morgen gelukkig vrij dagje.

• TukkerT
quote:
Oggy schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:19:
[...]

Vanwege de mail ook maar de pre-order geplaatst bij de mediamarkt duitslands. morgen gelukkig vrij dagje.
Kreeg inmiddels ook een e-mail van Mediamarkt Duitsland dat de levering is uitgesteld tot week 38, dus ik denk dat jou hetzelfde te wachten staat.

Als compensatie zou je dan nog wel weer een tegoedbon van 20 euro krijgen.

• Kingtuur
Heb mijn 46mm maar geannuleerd bij BOL nadat zij mij een mail hadden gestuurd dat wegens succes de levering is uitgesteld tot 29 september.
Daarnaast heb ik een preorder bij Coolblue staan vanaf 15-8. Ik heb net met ze gebeld en ze geven aan gewoon morgen te kunnen uitleveren.

Zit er nog wel aan te denken om de 42mm bij bol te bestellen wie weet past die wel mooier :-)

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 14:14
Ik heb 3 september die van mij besteld bij de mediamarkt. En heb nog geen berichten ontvangen van de mediamarkt dat die van mij vertraagd is. Het betreft ook de 46mm versie. Als het goed is zou ik hem morgen kunnen ophalen. Maar de status is:

"Bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. Apeldoorn"

• LordLynx
Ik heb ook een 46mm besteld bij de duitse Mediamarkt, ophalen in Koln, als die daar wel geleverd wordt combineren we het gelijk met een dagje weg...... Overigens wel een stuk betere actie dan in Nederland waar je waarschijnlijk 2 maanden op die lader zit te wachten Samsung kennende met zulke acties.....

LordLynx wijzigde deze reactie 06-09-2018 15:55 (33%)

• Willianv
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Dinsdag een 46 mm voor mezelf en een 42 mm voor mijn vrouw besteld...

Dochterlief had ook nog wat nodig van Bol.com dus om verzendkosten te ontlopen vandaag de order geannuleerd en een nieuwe order geplaatst voor de horloges en voor het artikel van de dochter...

Krijg ik even later een mail dat uitlevering van de 46 mm vertraagd is. Kort daarna krijg ik een verzendbevestiging dat de 42 mm en het artikel van mijn dochter verstuurd is.

Krijg ik zojuist nogmaals een verzendbevestiging.. Hebben ze mijn eerste bestelling in zijn geheel verzonden, dus de 42 en 46 mm. Waarschijnlijk zat deze al te ver in het proces om de order te annuleren.

Dus ik ben zeer tevreden dat ik hem morgen toch ga ontvangen!

• Kingtuur
Zie overigens dat coolblue aangeeft de 46mm morgen weer te kunnen leveren op hun website...

• Von Henkel
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10:28
quote:
TukkerT schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:34:
[...]

Kreeg inmiddels ook een e-mail van Mediamarkt Duitsland dat de levering is uitgesteld tot week 38, dus ik denk dat jou hetzelfde te wachten staat.

Als compensatie zou je dan nog wel weer een tegoedbon van 20 euro krijgen.
Afgelopen maandag hadden ze de 42 mm versie al binnen gekregen, het was alleen het wachten op de 46 mm (voorraad stand gisteren)

• aaronito
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12:24
quote:
Kingtuur schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:15:
Zie overigens dat coolblue aangeeft de 46mm morgen weer te kunnen leveren op hun website...
net een mail gekregen van coolblue met uitstel van 1 week.

wanneer heb je dit gezien?

edit:

op de nl site staan ze idd morgen in huis.

heel vreemd want net telefonisch contact opgenomen en zeiden dat coolblue in het algemeen geen watches ontvangen heeft van samsung.

aaronito wijzigde deze reactie 06-09-2018 17:24 (24%)

• nadacommunicada
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 14-01 12:49
Heb hem (46mm + LTE) weken geleden al besteld bij de Duitse Mediamarkt. Kreeg vanmorgen toch een mailtje dat het door de leverancier vertraagd is en ergens in week 38 geleverd kan worden.

• Kingtuur
quote:
aaronito schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:14:
[...]

edit:

heel vreemd want net telefonisch contact opgenomen en zeiden dat coolblue in het algemeen geen watches ontvangen heeft van samsung.
Net de verzendbevestiging gekregen ik ben blij dus.... *O*

• wvkreg
en toch:

VERZONDEN.
We zijn er bijna.
Beste Wim van Kregten,
Je bestelling met ordernummer xxxx is verzonden en komt zo snel mogelijk naar je toe met onze bezorgpartner PostNL.

• Oggy
quote:
aaronito schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:14:
[...]

edit:

Heb na zijn bericht besteld bij Coolblue. Nu track n tracé. Kan de pre order van bol en MM afzeggen.

• Kingtuur
quote:
Oggy schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:31:
[...]

Heb na zijn bericht besteld bij Coolblue. Nu track n tracé. Kan de pre order van bol en MM afzeggen.
Lekker hoor! Blijkbaar heeft coolblue toch de beste connecties met samsung _/-\o_

• Viru
  • Laatst online: 09:02
dinsdagavond besteld online bij mediamarkt alexandrium en woensdagsochtend opgehaald!

• aveenhuysen
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12:27
Krijg hem vandaag binnen en ik ben benieuwd!!! En ook naar dat gratis setje JBL Under Armour SportWireless White Bluetooth.

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50

• vinbrutus
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22-04 21:45
quote:
aveenhuysen schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:54:
Krijg hem vandaag binnen en ik ben benieuwd!!! En ook naar dat gratis setje JBL Under Armour SportWireless White Bluetooth.
Krijg je dat setje er gratis bij?

• KraveN
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Na een bezoek bij de media markt afgelopen week heb ik de knoop doorgehakt en een pre-order geplaatste. Wilde in eerste instantie gaan voor de 42mm maar nu uiteindelijk toch gekozen voor de 46 mm die zat beter om mijn pols (misschien omdat ik nu iedere dag een TW STEEL draag).

Helaas wel een mail van BOL dat ze vanwege de vraag niet kunnen leveren en streven om voor 29 september uit te leveren.

Ik las ook een reactie dat je niet hoeft te pre-orderen om mee te kunnen doen aan de actie, maar volgens mij moet je juist aantonen dat je een bestelling hebt gedaan voor 7 september,

• Phusebox
  • Niet online
quote:
vinbrutus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:12:
[...]

Lijkt me niet, dan had het vast overal groot bij gestaan. Zal wel speciale actie zijn.

• Svennie
nvm - verkeerde topic

Svennie wijzigde deze reactie 07-09-2018 09:15 (75%)

• henklbr
Heb, helaas, SLECHT nieuws voor de mensen die DIRECT bij Samsung besteld hebben:

Je hebt gister, ongetwijfeld, deze melding gehad:

Ga je daarna checken bij DHL, dan zie je onderstaande melding:

Wat velen echter niet weten, is dat er gister bij het distributiecentrum van Samsung in Tilburg een "calamiteit" is geweest, en daardoor de artikelen (nog) niet verzonden zijn:

https://www.bd.nl/tilburg...mensen-ontruimd~a863e15d/

https://www.transport-onl...md-geweest-na-bommelding/

Heb vanmorgen met DHL gebeld, en die bevestigde inderdaad dat de artikelen nog niet bij hun gearriveerd zijn...

Samsung Galaxy S10+ SM-G975F/DS | Build-number: PPR1.180610.011.G975FXXU1ASD5 | Samsung microSDXC PRO Plus 256GB Class 10 UHS-I

• Svennie
dat is balen voor wie er besteld heeft bij Samsung :(

Heeft er iemand al iets gehoord over de Mediamarkt? Als je nu wil bestellen staat er dat je het horloge af kan halen over meer dan 2 weken, heb ook nog geen mail/bestellingsupdate gehad. Baal er nu wel van dat ik niet via bol.com besteld heb

edit:
als ik inlog is de status nu:
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.

hopelijk morgen binnen.

Svennie wijzigde deze reactie 07-09-2018 10:25 (19%)

• gedonie
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:07
Voor mensen die bij Mediamarkt besteld hebben staat de status al 2 dagen zo. Dus ben benieuwd wanneer ze echt verschepen.

• aveenhuysen
quote:
vinbrutus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:12:
[...]

Heb hem in Spanje besteld en daar is een andere actie (gratis JBL headphones setje).

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50

• Phusebox
  • Niet online
quote:
aveenhuysen schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:45:
[...]

Heb hem in Spanje besteld en daar is een andere actie (gratis JBL headphones setje).

[afbeelding]
Que?

Kan dat ook dan? Of woon je in Spanje?

• Wvr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11:09
net gebeld met samsung dit omdat volgens de tracking nummer van dhl het vandaag niet geleverd.
volgens de medewerker gaat het vandaag wel geleverd worden, ben benieuwd.

• Wvr
quote:
henklbr schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:57:
Heb, helaas, SLECHT nieuws voor de mensen die DIRECT bij Samsung besteld hebben:

Je hebt gister, ongetwijfeld, deze melding gehad:

[afbeelding]

Ga je daarna checken bij DHL, dan zie je onderstaande melding:

[afbeelding]

Wat velen echter niet weten, is dat er gister bij het distributiecentrum van Samsung in Tilburg een "calamiteit" is geweest, en daardoor de artikelen (nog) niet verzonden zijn:

https://www.bd.nl/tilburg...mensen-ontruimd~a863e15d/

https://www.transport-onl...md-geweest-na-bommelding/

Heb vanmorgen met DHL gebeld, en die bevestigde inderdaad dat de artikelen nog niet bij hun gearriveerd zijn...
ik heb het zelfde dus ik heb gebeld met samsung, hun zeggen iedereen die voor 31 aug besteld heeft wordt het vandaag geleverd, eerst zien 8)7 8)7

• Svennie
quote:
Wvr schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:08:
[...]
ik heb het zelfde dus ik heb gebeld met samsung, hun zeggen iedereen die voor 31 aug besteld heeft wordt het vandaag geleverd, eerst zien 8)7 8)7
zou mooi zijn, MM is nog maar afwachten :(

• SkullboyNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 13:04
Ik heb de Watch ook besteld bij bol en natuurlijk de mail ook gehad dat hij is uitgesteld. Dat vind ik zelf net echt een probleem had het namelijk wel veracht want bij Samsung en Coolblue kon ik ze al niet meer preorderen.

Maar weet iemand of je de watch al kunt bekijken bij de mediamarkt of coolblue?

iRacing Profiel

• aveenhuysen
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:49:
[...]

Que?

Kan dat ook dan? Of woon je in Spanje?
Ik woon in Barcelona :)

• henklbr
quote:
Wvr schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:08:
[...]

Zou, normaal gesproken, ook vandaag geweest zijn; maar DHL heeft (nog) niks ontvangen (alleen dat de labels aangemaakt zijn)...

Dit komt dus door wat er gister gebeurd is...

Als DHL vandaag de pakketjes ontvangt, worden ze pas MAANDAG geleverd; tenzijn ze een ZATERDAG-label aanmaken...

• A_Jai
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 06-11-2018
quote:
SkullboyNL schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:15:
Ik heb de Watch ook besteld bij bol en natuurlijk de mail ook gehad dat hij is uitgesteld. Dat vind ik zelf net echt een probleem had het namelijk wel veracht want bij Samsung en Coolblue kon ik ze al niet meer preorderen.

Maar weet iemand of je de watch al kunt bekijken bij de mediamarkt of coolblue?
Ja!
Zojuist "uitgeprobeerd" en gepast bij MM Alexandrium Rotterdam.
Ik twijfelde namelijk tussen beide maten. Voor mij dus 46mm😁

• Phusebox
  • Niet online
quote:
A_Jai schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:10:
[...]

Ja!
Zojuist "uitgeprobeerd" en gepast bij MM Alexandrium Rotterdam.
Ik twijfelde namelijk tussen beide maten. Voor mij dus 46mm😁
Ik ben benieuwd. Mijn bestelling gisteren geannuleerd, maar was te laat voor de 42mm dus die komt nu wel binnen. Dat was sowieso mijn voorkeur, als ik alle "horloge maten guides" op internet mag geloven op basis van mijn polsomtrek...

Maar ja die bezel is wel flink.

• A_Jai
  • Laatst online: 06-11-2018
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:14:
[...]

Ik ben benieuwd. Mijn bestelling gisteren geannuleerd, maar was te laat voor de 42mm dus die komt nu wel binnen. Dat was sowieso mijn voorkeur, als ik alle "horloge maten guides" op internet mag geloven op basis van mijn polsomtrek...

Maar ja die bezel is wel flink.
Het is inderdaad afhankelijk van de polsomtrek welke maat het beste bij je past.
Ik heb altijd "grote" horloges gehad... 42mm is net iets te klein voor mij alhoewel ik ook niet echte grote polsomtrek heb.
En daarnaast zit in de 46mm betere accu...

• ReCreator
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik ben ook even bij de MM wezen passen, en de 46mm is net iets te lomp en sluit niet mooi aan. Dus de 42mm wil ik, maar deze waren er voorlopig niet in de losse verkoop, kon wel 1 a 2 weken duren.
Nu heb ik hem net besteld bij bol.com en hij is onderweg en wordt vanavond bezorgd :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Svennie
quote:
A_Jai schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:19:
[...]
Het is inderdaad afhankelijk van de polsomtrek welke maat het beste bij je past.
Ik heb altijd "grote" horloges gehad... 42mm is net iets te klein voor mij alhoewel ik ook niet echte grote polsomtrek heb.
En daarnaast zit in de 46mm betere accu...
vanwege de accu had ik ook liever de 46mm gehad maar ik heb van de week de S3 gepast en die is helaas toch te groot voor mij polsen

• Phusebox
  • Niet online
Ah die van bol.com is zojuist geleverd... vanavond eens uitpakken.

• mishterfox
  • Laatst online: 17-04 13:48
heeft er iemand al bericht gehad van de mediamarkt dat hij klaar ligt voor opgehaald te worden of heeft iemand hem al opgehaald

• rwbk
quote:
mishterfox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:31:
heeft er iemand al bericht gehad van de mediamarkt dat hij klaar ligt voor opgehaald te worden of heeft iemand hem al opgehaald
Dit zou ik ook graag willen weten, ik ga zo even bellen naar de mediamarkt in Apeldoorn. Had hem online besteld en die zouden hem daar afdroppen.
Maar er is sinds 3 september niets veranderd aan de bestel status.

• Svennie
quote:
mishterfox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:31:
er is voorraad, Rotterdam centrum bv heeft de 42mm op voorraad. Iemand in dit topic heeft hem afgelopen woensdag opgehaald schijnbaar bij een MM.

• yinx84
Krijg ineens bericht van Dynalogic (besteld bij Coolblue) dat het morgen wordt. Nog meer mensen? :(

Edit: net even gebeld. Oorzaak ik te weinig capaciteit bij Dynalogic. Lekker dan. Laatste keer dat ik zoiets bij Coolblue bestel als die met dit soort partijen samenwerkt.

yinx84 wijzigde deze reactie 07-09-2018 13:32 (46%)

• Tamegotchi
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 29-03 20:00
Bij mij komt hij echt vandaag :)

Tamegotchi wijzigde deze reactie 07-09-2018 14:01 (50%)

• rwbk
Net mediamarkt Apeldoorn gebeld. Uitverkocht. Dus ik zeg waarvoor plaats ik Dan een pre order? Ja kunnen wij ook niets aan doen. En ze hebben geen indicatie van wanneer hij wel komt.

• rvk
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:24
quote:
yinx84 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:05:
Krijg ineens bericht van Dynalogic (besteld bij Coolblue) dat het morgen wordt. Nog meer mensen? :(

Edit: net even gebeld. Oorzaak ik te weinig capaciteit bij Dynalogic. Lekker dan. Laatste keer dat ik zoiets bij Coolblue bestel als die met dit soort partijen samenwerkt.
Is dat de avondbezorging (of VandaagNog-dienst) bij Coolblue?
Daar zijn wel meer klachten over.

Ik neem aan (en hoop) dat Coolblue voor de standaard leveringen geen gebruik maakt van Dynalogic.

• Svennie
quote:
rwbk schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:35:
Net mediamarkt Apeldoorn gebeld. Uitverkocht. Dus ik zeg waarvoor plaats ik Dan een pre order? Ja kunnen wij ook niets aan doen. En ze hebben geen indicatie van wanneer hij wel komt.
dan ga ik ook maar eens vragen hoe het met mijn bestelling zit

edit: bij mijn bestelling staat bezorging volgen en daar staat een verwachte levertijd van morgen, 1 dag later dan bol.com maar dat is verder geen probleem, nu nog 1 dag wachten

edit2:
alsof ze mee zitten te lezen, krijg net een mail dat mijn bestelling verzonden is _/-\o_

Svennie wijzigde deze reactie 07-09-2018 13:52 (28%)

• rwbk
Ik ga eens kijken of ik wat kan eisen bij mediamarkt. Aangezien er stond dat ik hem 7 september op kon halen.

• henklbr
quote:
rwbk schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:54:
Ik ga eens kijken of ik wat kan eisen bij mediamarkt. Aangezien er stond dat ik hem 7 september op kon halen.
Wat ik kan "eisen": doe toch normaal man!

Gewoon een samenloop van omstandigheden!

• rwbk
quote:
henklbr schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:00:
[...]

Misschien is eisen niet helemaal het correcte woord hiervoor. Maar als je een Pre order plaatst met de garantie dat hij op 7 september word geleverd. Mag je er vanuit gaan dat je die dan ook krijgt op 7 september.

• yinx84
quote:
ddaffy schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:42:
[...]

Is dat de avondbezorging (of VandaagNog-dienst) bij Coolblue?
Daar zijn wel meer klachten over.

Ik neem aan (en hoop) dat Coolblue voor de standaard leveringen geen gebruik maakt van Dynalogic.
Klopt! Omdat ik overdag niet aanwezig ben heb ik een afspraak voor vanavond gemaakt. Oh well, èèn dagje overleef ik wel :)

• Baas41
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 24-04 07:00
quote:
henklbr schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:00:
[...]

Tjah, dan moeten ze er ook geen reclame mee maken toch?

• mikemm
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 03-03 19:34
quote:
yinx84 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:05:
[...]

Klopt! Omdat ik overdag niet aanwezig ben heb ik een afspraak voor vanavond gemaakt. Oh well, èèn dagje overleef ik wel :)
Dan is het wel jammer als je eerst een avond levering in laat plannen er dan achter komt dat dit door dynalogic verschoven is naar zaterdag, terwijl ik helemaal niet thuis ben op die dag. En nu moet wachten tot maandag avond. Ik hoop dat dit wel gaat lukken.

• yinx84
quote:
mikemm schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:25:
[...]

Dan is het wel jammer als je eerst een avond levering in laat plannen er dan achter komt dat dit door dynalogic verschoven is naar zaterdag, terwijl ik helemaal niet thuis ben op die dag. En nu moet wachten tot maandag avond. Ik hoop dat dit wel gaat lukken.
Jij ook via Dynalogic? Ben benieuwd of jij hem wel vanavond krijgt!

• Timvanleeuwen16
  • Laatst online: 11-11-2018
quote:
rwbk schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:50:
Ik heb 3 september die van mij besteld bij de mediamarkt. En heb nog geen berichten ontvangen van de mediamarkt dat die van mij vertraagd is. Het betreft ook de 46mm versie. Als het goed is zou ik hem morgen kunnen ophalen. Maar de status is:

"Bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. Apeldoorn"
Ik heb hem ook besteld op 3 september bij de mediamarkt, de 46mm versie. Heb geen mails gehad alleen een betaal bevestiging. Ben benieuwd ik wil hem echt snel hebben.

• Timvanleeuwen16
quote:
Svennie schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:23:
dat is balen voor wie er besteld heeft bij Samsung :(

Heeft er iemand al iets gehoord over de Mediamarkt? Als je nu wil bestellen staat er dat je het horloge af kan halen over meer dan 2 weken, heb ook nog geen mail/bestellingsupdate gehad. Baal er nu wel van dat ik niet via bol.com besteld heb

edit:
als ik inlog is de status nu:
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.

hopelijk morgen binnen.
Mag ik vragen waar jij inlogt? Om de status te zien heb ook bij de mediamarkt tijdje terug al besteld. Eil hem eigenlijk zo snel mogelijk hebben

• Timvanleeuwen16
quote:
Timvanleeuwen16 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:36:
[...]

Ik heb hem ook besteld op 3 september bij de mediamarkt, de 46mm versie. Heb geen mails gehad alleen een betaal bevestiging. Ben benieuwd ik wil hem echt snel hebben.
Ik heb precies het zelfde als jou.

• Timvanleeuwen16
quote:
Timvanleeuwen16 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:36:
[...]

Ik heb precies het zelfde als jou.

• Tamegotchi
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 29-03 20:00
PostNL net geweest, pakketje van Coolblue :D

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Ik heb een aantal berichten verplaatst naar: [Samsung Galaxy Watch] Ervaringen & Discussie.

• Corona
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-04 15:58
Bij Bol.com is de status veranderd naar : Nog niet verschenen,reserveer een exemplaar?? Vanochtend was dat nog anders. Ik heb net gebeld en klantenservice weet echt niets,kunnen alleen aan het ordernummer zien wat er aan mail verkeer is geweest. Dat wordt wachten en geduld hebben,niet echt mijn sterkste punt.......

• rwbk
quote:
Corona schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:58:
Bij Bol.com is de status veranderd naar : Nog niet verschenen,reserveer een exemplaar?? Vanochtend was dat nog anders. Ik heb net gebeld en klantenservice weet echt niets,kunnen alleen aan het ordernummer zien wat er aan mail verkeer is geweest. Dat wordt wachten en geduld hebben,niet echt mijn sterkste punt.......
Bij Coolblue komt hij uit op de release( 22/09 volgens hen)

• Wvr
de watch wordt vandaag niet geleverd, volgens dhl wordt hij morgen geleverd.

• capellio
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:40
Zojuist per sms:

"DHL EXPRESS ******** van SAMSUNG ELECTRONICS wordt verwacht op ma sep 10. Handtekening is vereist...bladiebladiebla"

Hier was hij pre-ordered bij Samsung zelf.

Ik vond DHL al poep met hun waardeloze T&T en nu dit.

Edit:
De T&T van DHL zegt nu ook dat hij om 15:44 in Brussel is aangekomen. Ze sturen hem de verkeerde kant op, bedoelen ze dat met "Global"?

capellio wijzigde deze reactie 07-09-2018 16:09 (23%)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True