Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
XanderDrake schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:31:
[...]

Werkt het ook toppie in Android?
Ik heb geen iPhone, dus ja ;) Het zijn natuurlijke gewoon bluetooth oortjes, die werken op alles met bluetooth.

Standaard is dubbeltikken stop/play, en dat werkt perfect op Spotify en YouTube.
Ik heb op een iPhone links dubbeltikken ingesteld op 'volgend nummer' en rechts dubbel tikken op stop/play. Er zijn ook verschillende apps in de Play Store waarmee je dit en nog andere zaken kunt bereiken, zoals Google assistent oproepen, verschillende manieren om je accu-niveau te checken, in-oor detectie en andere acties voor drie of vier keer tikken in te stellen. Ik heb me beperkt tot één app waarmee ik heb accu-niveau van de afzonderlijke oortjes en het doosje kan zien, aangezien de meeste apps continu op de achtergrond willen draaien en ik daar geen zin in had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
Ruiten_Wisser schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 01:12:
Mpow Mbit S bezitters in dit forum, die hun ervaringen willen delen?
https://www.scarbir.com/tws/mpow-mbit-s-review

Ik wilde met Black Friday eigenlijk de QCY T5 halen, na het lezen van de review en het zien van de positieve reacties hier in het topic.

Maar heb toch gekozen voor de MPOW; vanwege het hebben van USB-C, volume controls.
Qua geluid hebben ze meer focus op bass en lagere tonen,wat voor mijn muzieksmaak (Hardstyle) perfect is.

Twijfels of ik wel een goede aankoop heb gedaan zijn groot |:(
Hoe bevallen ze na een aantal maanden te gebruiken? Ik vind hier niet veel reviews van terug buiten die van scarbir.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:19

koku

Tnet Devver
Hier de Soundpeats TrueAir2 besteld als vervanger voor m'n Airpods 1st gen die telkens connectie verliezen (en dramatische batterijduur hadden door degradatie). In mijn ogen zijn dit soort oordopjes na een aantal jaar aan vervanging toe, vanwege de batterij. En 150 euro voor een wegwerpproduct gaat me gewoon te ver.

Ben benieuwd of de TrueAir2 mij de Airpods doen vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
koku schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:11:
Hier de Soundpeats TrueAir2 besteld als vervanger voor m'n Airpods 1st gen die telkens connectie verliezen (en dramatische batterijduur hadden door degradatie). In mijn ogen zijn dit soort oordopjes na een aantal jaar aan vervanging toe, vanwege de batterij. En 150 euro voor een wegwerpproduct gaat me gewoon te ver.

Ben benieuwd of de TrueAir2 mij de Airpods doen vergeten :)
Ik ben vooral benieuwd naar je bel-ervaringen er mee. Hierboven lees ik slechte ervaringen, maar ik hou ze toch ook in de gaten als backup aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
zacht schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:19:
[...]

Ik ben vooral benieuwd naar je bel-ervaringen er mee. Hierboven lees ik slechte ervaringen, maar ik hou ze toch ook in de gaten als backup aankoop.
Ja dat had ik ook gelezen. Zelf bel ik amper, dus heeft mijn keuze niet beinvloed. In deze review hoor je dat het geluid inderdaad niet denderend is, maar ook niet echt onverstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik gebruik de trueair2 nu een paar maanden en nog nooit klachten gehad over de bel kwaliteit. Ben er nog steeds erg tevreden mee. Op amazon.de zijn ze door de weeks vaak in de aanbieding btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik heb ook de Soundpeats TrueAir en heeeeel soms storen ze een fractie van een seconde maar verder doen ze het eigenlijk toch wel uitstekend voor goedkope oordopjes. Gebruik ze nog elke week bij het joggen.

Beter dan mijn Qcy t6. Hoewel ik de geluidskwaliteit van de Qcy wel mooier vond icm muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
wian schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:34:
Ik gebruik de trueair2 nu een paar maanden en nog nooit klachten gehad over de bel kwaliteit. Ben er nog steeds erg tevreden mee. Op amazon.de zijn ze door de weeks vaak in de aanbieding btw.
Achteraf gezien had ik beter bij Amazon kunnen bestellen ipv AliExpress :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Ja, kun je ze ook terugsturen als ze niet bevallen. Je kan er ook nog een paartje bijbestellen natuurlijk :) Ik heb ook twee paar: witte en zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:41
Twee weken geleden de Anker Soundcore Life A2 NC via hun eigen site gekocht voor mijn vriendin voor 60 euro. Normaliter zijn deze 80, maar ze hadden 20 euro korting. Ik zie dat ze nu 20% hebben wat neer komt op 64 euro.

Uit diverse reviews komt dit als een zeer goede set naar voren. Kan ik alleen maar beamen. Zeer fijn geluid en een veel betere mic dan verwacht en dan in de reviews bleek. Er was meteen een firmware upgrade beschikbaar voor de belkwaliteit. Die update uitgevoerd en ben echt zeer tevreden. Fijne is dat, mocht het niet bevallen, Soundcore een goede service heeft. ANC werkt overigens ook zeer goed.

De definitie van 'goedkoop' in dit topic is vrij rekbaar, maar voor 60 euro is dit setje echt een no brainer

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-06 11:24
De laatste tijd blijven mijn QCY T5 verbonden als ik ze in mijn case stop. Hebben meer mensen soortgelijke problemen van en kan ik het verhelpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Ik had vanmorgen ook voor het eerst connectie problemen met mijn Soundpeats TrueAir2 (korte onderbrekingen van het geluid bij een of twee oortjes). Heb een uurtje geleden de reset gedaan en tot nu toe geen problemen meer.

Soundpeats TrueAir2 reset:
  1. doosje en oordopjes opladen
  2. ondertussen bluetooth pairing verwijderen van je telefoon en evt. andere apparaten
  3. als de rode ledjes op de oortjes uit zijn (volledig opgeladen) dan de oortjes even opzij bewegen zodat ze los zijn van de laadcontactjes
  4. oortjes terug op hun plek doen (rode ledjes gaan aan en je hoort "pairing") en dan direct beide duimen bovenop op de oortjes zetten en vasthouden
  5. na ongeveer 10 seconden beginnen de ledjes op de oortjes wit te knipperen, gaan uit en worden dan weer rood
  6. de oortjes zijn gereset
  7. je kan ze nu uit het doosje halen en opnieuw pairen met je telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
dimmak schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:50:
De laatste tijd blijven mijn QCY T5 verbonden als ik ze in mijn case stop. Hebben meer mensen soortgelijke problemen van en kan ik het verhelpen?
De laadcontactjes zijn waarschijnlijk vies. Maak ze even schoon met een wattenstaafje en evt. wat pure alcohol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:28
Vieze contacten lijkt me het probleem, ode accu van je case is leeg/niet meer goed.
dimmak schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:50:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02
Dank voor de tip!
Mijn QCY T5's leken ook soms niet uit te gaan als ik ze in de case deed, ff wiebelen was genoeg. Maar de betere oplossing is natuurlijk de contactjes schoon te maken met alcohol (ik was daar te lui voor).
Net even schoongepoetst en ze gaan weer braaf uit als ik ze in de case doe. (y)

Idem voor mijn (ondertussen antieke?) setje QCY QS1's.

Ik blijf nog steeds met 2 setjes werken ivm het ontbreken van multipoint ondersteuning...
Ik hoop dat dat binnenkort eens toegevoegd wordt, was er niet een nieuwe chipset van Qualcomm die dat ging ondersteunen?

[ Voor 30% gewijzigd door Smobbo op 03-06-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Over de TCY T5's gesproken: heeft iemand die in gebruik met custom foamtips? Ik heb ze geprobeerd maar toen wilde het doosje niet meer dicht en kon ie ook niet meer opladen :+
Toch zou ik foamtips wel fijner vinden dan de standaard bijgeleverde, dus als iemand tips heeft, graag :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
Thanks allen, even schoonmaken was inderdaad de oplossing.
The Eagle schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:26:
Over de TCY T5's gesproken: heeft iemand die in gebruik met custom foamtips? Ik heb ze geprobeerd maar toen wilde het doosje niet meer dicht en kon ie ook niet meer opladen :+
Toch zou ik foamtips wel fijner vinden dan de standaard bijgeleverde, dus als iemand tips heeft, graag :)
Ik heb deze foamtips sinds deze week in gebruik. Deze passen goed en de case sluit ook perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

dimmak schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:38:

[...]

Ik heb deze foamtips sinds deze week in gebruik. Deze passen goed en de case sluit ook perfect. :)
Thanks :) weet je toevallig ook hoe de maatvoering is tov de kz foamtips? Daarvan heb ik de M in gebruik. Maar dat schijnt per merk te verschillen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
The Eagle schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:42:
[...]

Thanks :) weet je toevallig ook hoe de maatvoering is tov de kz foamtips? Daarvan heb ik de M in gebruik. Maar dat schijnt per merk te verschillen.
Ik zou bij deze ook M aan houden. De Kz ken ik niet, maar heb er nu L op en die zijn wel vrij groot. Gelukkig heb ik M ook gekocht dus die gaan er binnenkort op.

Edit:
dimmak in "[Goedkope volledig draadloze oortjes] Ervaringen & Discussie"

Kz ken ik dus wel, daar gebruikte ik small van. Die heb ik gelukkig ook gekocht. :P

[ Voor 18% gewijzigd door dimmak op 03-06-2021 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Thanks, ik hem de M en de S besteld. M van KZ is 11mm (gebruik ik nu, M van jouw ali's is 12,5, S is 10,6 dus ik denk dat het de S wordt. We gaan het zien :)

Overigens net ook deze mee besteld: https://www.aliexpress.com/item/1005002512067989.html
BT earhooks voor de KZ ZS10pro. STuk beter dan die nekkabel verwacht ik - die krijg ik niet lekker op maat en deze hangt gewoon om je oor. Plus laadcase waar de ZS10 Pro's ook inpassen :)

Nofi, die QCY T5's zijn prima, maar de ZS10 pro is toch wel even een slagje beter.

[ Voor 8% gewijzigd door The Eagle op 04-06-2021 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-06 11:45
The Eagle schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:31:
Thanks, ik hem de M en de S besteld. M van KZ is 11mm (gebruik ik nu, M van jouw ali's is 12,5, S is 10,6 dus ik denk dat het de S wordt. We gaan het zien :)

Overigens net ook deze mee besteld: https://www.aliexpress.com/item/1005002512067989.html
BT earhooks voor de KZ ZS10pro. STuk beter dan die nekkabel verwacht ik - die krijg ik niet lekker op maat en deze hangt gewoon om je oor. Plus laadcase waar de ZS10 Pro's ook inpassen :)

Nofi, die QCY T5's zijn prima, maar de ZS10 pro is toch wel even een slagje beter.
held..

Ik heb de ZSX..met die nekkabel (en bedraad).. gebruik op pc altijd bedraad en die kabel zelden..omdat die niet lekker zit/teveel trekt/hangt..

Deze maar besteld :)

heb daarnaast de edifier X3..maar de ZSX Terminator is zoveel beter.. zonde dat ik die niet meer gebruik.. (buiten dus).. Nu wellicht wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Koepert op 04-06-2021 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-06 07:11
Misschien interessant voor mensen die goedkope oortjes willen scoren willen van oneplus zelf?: https://nl.pepper.com/aan...-in-de-oneplus-app-200350

Nu 1+1 gratis, je betaalt €89,- voor 2.

Heb je een student account, dan kan je zelfs voor rond de €40,- 2 oneplus buds krijgen.

Voor de prijs en kwaliteit een no brainer denk ik zo?

[ Voor 11% gewijzigd door dutchnltweaker op 13-06-2021 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
The Eagle schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:31:

Heb jij deze al binnen? Ik wel, maar ik twijfel ergens over. Ik heb dus ZSX Terminators eraan. Wat daarbij niet werkt is als ik de oortjes incl ZSX in de case doe, dat deze disconnecten van mn laptop. Met handmatig aan/uit werkt het uiteraard wel, maar ik had verwacht dat dit automatisch ook zo is. Nu zou het kunnen dat de ZSX net iets te dik is zodat de case niet 100% sluit. Daarom wil k graag weten of dit bij jou wel werkt :)

:+ Er zitten hele kleine blauwe afdekplasticjes over de contacties van de oortjes.. nee dan gaan ze idd niet automatisch uit..... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Koepert op 15-06-2021 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Koepert schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:43:
[...]

Heb jij deze al binnen? Ik wel, maar ik twijfel ergens over. Ik heb dus ZSX Terminators eraan. Wat daarbij niet werkt is als ik de oortjes incl ZSX in de case doe, dat deze disconnecten van mn laptop. Met handmatig aan/uit werkt het uiteraard wel, maar ik had verwacht dat dit automatisch ook zo is. Nu zou het kunnen dat de ZSX net iets te dik is zodat de case niet 100% sluit. Daarom wil k graag weten of dit bij jou wel werkt :)

:+ Er zitten hele kleine blauwe afdekplasticjes over de contacties van de oortjes.. nee dan gaan ze idd niet automatisch uit..... :+
Dat helpt idd niet nee :+
Ze zijn gisteren binnen gekomen. Benieuwd hoe aan jouw kant het verschil is tussen de wireless en bedraad. Ik merkte met die draadloze nek kabel wel iets verschil qua geluid, hoop dat deze minder verschil geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
The Eagle schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:02:
[...]

Dat helpt idd niet nee :+
Ze zijn gisteren binnen gekomen. Benieuwd hoe aan jouw kant het verschil is tussen de wireless en bedraad. Ik merkte met die draadloze nek kabel wel iets verschil qua geluid, hoop dat deze minder verschil geeft :)
Ik heb wel het gevoel dat ze marginaal zachter en minder 'crispy' zijn, maar dat is minimaal. Ze zitten prima en ze zijn draadloos. Dat was het voornaamste doel. Ik gebruik ze i.c.m. een laptop met Arch linux, daar valt wellicht in settings nog wat winst te halen, maar dat is nog even proberen. Ik zal ze ook eens i.c.m. een iphone proberen. Daar merkte ik met de (aptx) nek kabel wel dat ze t.o.v. alle andere tws spatzuiver en vrij hard gingen (bijna, te..)Alleen die kabel is idd ruk.. en dan lever ik liever iets in op kwaliteit, t is verre van slecht nl. Elke keer met draad lopen kloten (knoop enzo) is ook niet echt tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01
route99 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:36:
Tnx... vind de reviews op Amazon sterk verdeeld, ook al is 59% tevreden. Er komt toch nog vrij veel uitval van 1 oortje voor...
De klachten over de bas zijn te divers om er iets zinnigs over te zeggen.
Ben benieuwd hoe jij de duurzaamheid gaat ervaren. Mijn 5S oortjes met draad doen het nog goed... maar dat gaat ergens vast een keer ophouden....
Duurzaamheid valt dus erg tegen van de Mpow Flame Lite's.
Van mijn eerste paar ging na ongeveer een maand een oortje kapot (links). Vervolgens heb ik een paar maanden later nog een nieuwe gekocht, maar daarvan ging links ook kapot.
Daarna heb ik nog een paar AUKEY EP-T32's gescoord... wat denk je ... linker unit weer kapot na drie keer hardlopen |:(

Ik heb nu de nieuwe Mpow Flame Solo's besteld, eens kijken hoe lang die het volhouden.
Het is dat die Powerbeats Pro zo belachelijk duur zijn, daar wil ik toch echt niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 31-05 18:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik ben nu al een tijdje aan het sporten met de Free Pro van Earfun en heb daar nul problemen mee, terwijl het geluid (dynamisch signatuur, maar redelijk in balans over het hele frequentiespectrum) voor het geld echt prima is. Qua footprint ook minder overdreven dan die Mpow's. De manier waarop ze vastgezet worden in je oren (van die oorvinnen) is wel anders.
@Tranze Werken oorvinnen niet voor jou, en zijn de oorhaken die o.a. Mpow gebruikt zoveel beter in specifieke omstandigheden?

[ Voor 15% gewijzigd door RaJitsu op 16-06-2021 12:38 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
oneplus buds Z nu paar weken in bezit. dit ter vervanging van JBL reflect mini BT die er ineens mee ophielden. zitten goed en stevig en gaan lang mee. tot dusver erg tevreden over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01
@RaJitsu heb ergens nog een paar QCY's met oorvinnen liggen, maar dat kan mij idd niet bekoren. Die zakken uit mijn gehoorgang met als gevolg het totaal wegvallen van de bass.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:18
Ik adviseer de Earfun Air Pro, zonder enige twijfel. Echt perfecte active noice-cancellation, bijzonder goed geluid(bas is iets meer aanwezig, maar in balans). Automatische pauze/starten van muziek/video bij het uithalen/indoen. ik heb ze een paar weken geleden bij Amazon Duitsland gekocht iets boven de €60,-. De batterij houdt het zo'n 7 uur vol met NC aan, en zonder NC zo'n 9 uur. Echt een aanrader!

[ Voor 11% gewijzigd door Pierre_nr1 op 16-06-2021 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:47
Pierre_nr1 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:03:
Ik adviseer de Earfun Air Pro, zonder enige twijfel.
Hoi, deze lijken wel heel erg op deze van Edifier https://tweakers.net/kopt...tws-nb2_p1167722/reviews/. Heb de Edifier een paar dagen getest; geluid en gebruiksgemak is prima, comfort ook wel; bleven goed zitten in mijn oren; ook tijdens wat actiever bewegen.
Reden dat ik ze teruggestuurd heb is dat ze vooral goed klinken met de noiscancelling aan. echter, bij podcast, bellen, of zachtere muziek is er een storende ruis/sis aanwezig. Geen idee of de Earfun Pro's dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
thunder68 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:05:
[...]

Hoi, deze lijken wel heel erg op deze van Edifier https://tweakers.net/kopt...tws-nb2_p1167722/reviews/. Heb de Edifier een paar dagen getest; geluid en gebruiksgemak is prima, comfort ook wel; bleven goed zitten in mijn oren; ook tijdens wat actiever bewegen.
Reden dat ik ze teruggestuurd heb is dat ze vooral goed klinken met de noiscancelling aan. echter, bij podcast, bellen, of zachtere muziek is er een storende ruis/sis aanwezig. Geen idee of de Earfun Pro's dit ook heeft?
Ik heb zelfs jouw review gebruikt om me te orienteren voordat ik de Earfun Air Pro had gekocht, waarvoor nog mijn dank.

En om je vraag te beantwoorden.....nee, ik ervaar geen enkele ruis met noicecancelling aan, ik ben daar ook erg kritisch op. Ik vind het perfecte oordopjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

thunder68 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:05:
[...]

Dat ze lijken op de Edifier is geen toeval. Ze hebben samengewerkt met Edifier die de tuning hebben gedaan, vooral gericht op gesprekskwaliteit, en waarschijnlijk is ook een deel van de infrastructuur erachter gedeeld, waardoor ze er dus hetzelfde eruit zien. Je ziet in de case van de Earfuns ook gewoon de naam van Edifier staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSiUfGtnW06NGnFXsgikfhZpnPs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVZpyePAuztqrxWdGUZIA00f.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb de Edifiers helaas nooit geprobeerd, dus weet niet hoe ze zich verhouden tov de Earfun Air Pro's (irritant dat je steeds de merknaam erbij moet zetten, omdat Earfun kennelijk te weinig vertrouwen heeft om gewoon een originele naam te verzinnen).
Het probleem dat je omschrijft voor die Edifiers, heb ik met de Earfun Air Pro's niet. Net specifiek nog even geprobeerd, aangezien ik ze toevallig voor me heb liggen. Mocht je wat specifieker mijn mening over de Air Pro willen weten: https://www.gadgetgear.nl...-air-pro-voor-bass-heads/

[ Voor 13% gewijzigd door RaJitsu op 17-06-2021 15:27 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 23:10
In onderstaande review kan je zien dat de Earfun air Pro bijna (95%) hetzelfde is als de Edifier TWS NB2. De verschillen staan er ook uitgelegd.
https://www.scarbir.com/t...iew?rq=earfun%20air%20pro

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Hmtsjmftsch schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:39:
In onderstaande review kan je zien dat de Earfun air Pro bijna (95%) hetzelfde is als de Edifier TWS NB2. De verschillen staan er ook uitgelegd.
https://www.scarbir.com/t...iew?rq=earfun%20air%20pro
Niet verrassend. Dan lijkt het erop dat thunder wellicht net het verkeerde exemplaar te pakken had. De app-support van de Edifier heeft opties die volgens mij standaard aan staan op de Earfuns. Denk dat dat allemaal opties zijn die ik sowieso aan zou laten. Wil je die opties, dan is de Edifier de betere keus. Anders zou de Earfun wellicht interessanter zijn omdat die goedkoper te krijgen is middels kortingscodes.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonkrijger
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 12:54
Iemand enige idee of er goede goedkope in ear draadloze oortjes zijn om mee te gamen?

Heb een draadloze koptelefoon maar in de zomer is dat te warm om te dragen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Zonkrijger schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:07:
Iemand enige idee of er goede goedkope in ear draadloze oortjes zijn om mee te gamen?

Verschillende van de Earfuns hebben een low latency modus. Maar dan moet het apparaat in kwestie wel bluetooth 5.2 ondersteunen wil dat werken.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonkrijger
RaJitsu schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:17:
[...]

Verschillende van de Earfuns hebben een low latency modus. Maar dan moet het apparaat in kwestie wel bluetooth 5.2 ondersteunen wil dat werken.
Enigste Bluetooth dongle die ik kon vinden voor de computer was een 5.1, er zijn hogere versies te verkrijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Zonkrijger schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:21:
[...]

Enigste Bluetooth dongle die ik kon vinden voor de computer was een 5.1, er zijn hogere versies te verkrijgen?
Volgens mij niet, en werkt het dus alleen met bepaalde high-end telefoons die te krijgen zijn. Ik heb net twee opties even getest om het zeker te hebben. Met mijn bluetooth 5.0 transmitter merk ik iig geen verschil tussen low latency aan en uit op mijn bluetooth 5.0 dongle heb ik hetzelfde.

De vertraging is overigens wel minimaal. Maar als je snellere games speelt zoals shooters, is het gewoon geen beste oplossing.

B.S.U.R.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:28
QCY T5 heeft een gaming mode.
Zonkrijger schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:07:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zonkrijger
Ben maar voor de Sennheiser CX 400BT gegaan, bedankt voor de advies tot nu toe met apex legends is de latency best wel in orde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Zonkrijger schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 04:09:
Ben maar voor de Sennheiser CX 400BT gegaan, bedankt voor de advies tot nu toe met apex legends is de latency best wel in orde
Bedankt voor het terugkoppelen. Wat voor bluetooth-oplossing gebruik je op je PC om je audiogear aan te koppelen?

B.S.U.R.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zonkrijger
RaJitsu schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:19:
[...]

Bedankt voor het terugkoppelen. Wat voor bluetooth-oplossing gebruik je op je PC om je audiogear aan te koppelen?
Windows 10 pro, bluetooth adaptar (https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1) erin, zoeken naar de oortjes en als dat lukt na wat gepriegel dan is die zo goed als klaar

Had niet echt veel moeite om hem aan de praat te krijgen

Hoewel Deep space galatic wel problemen veroorzaakt met de oortjes, heb dat nog niet gehad met andere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Ik heb vandaag een setje QCY T5S binnen gekregen. Eerste test was een wandeling van 1,5 uur. Het geluid is dikke prima (zeker als je bedenkt dat ik van bedrade no-name dopjes van de action kom).
Bij het inzetten merkte ik dat het net leek of de dopjes uit m'n oor werden geduwd. Ik heb daarop de kleinste maat dopjes er op gezet. Dat lijkt iets beter. Alleen bij mijn linker oor heb ik een paar keer wat extra moeten duwen om ze (weer) goed in m'n oor te krijgen.
Er is nog een setje memory foam dopjes onderweg. Ik ben benieuwd of dat een verschil gaat maken.
Zijn er nog andere opties te bedenken?
Nu eerst maar eens beide buds volledig opladen voor een duurtest.

Ik heb overigens EUR23,- betaald bij ome ali (incl BTW)

[ Voor 4% gewijzigd door michielRB op 23-07-2021 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

michielRB schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:04:
Er is nog een setje memory foam dopjes onderweg. Ik ben benieuwd of dat een verschil gaat maken.
Passen ze hiermee nog wel in de case? Ik heb persoonlijk van alle TWS die ik getest hebt, alleen één optie gehad waar de oortjes met foam-tips nog steeds in de case te plaatsen waren (Huawei Freebuds 3i).

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Laatst online: 16:40
Drwho1 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:09:
Edit 2: Liberty Air 2 zonet besteld.
Ik had op basis van je eerdere posts bijna de Soundpeats besteld, toen ik bij de levensduur uitkwam ;) Hoe is je ervaring met de Ankers tot nu toe? Ook die scoren bij Scarbir geweldig, maar de reviews hier op Tweakers zijn dan weer minder lovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Laatst online: 15:53
Stalensnuitje schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:20:
[...]

Ik had op basis van je eerdere posts bijna de Soundpeats besteld, toen ik bij de levensduur uitkwam ;) Hoe is je ervaring met de Ankers tot nu toe? Ook die scoren bij Scarbir geweldig, maar de reviews hier op Tweakers zijn dan weer minder lovend.
Zeker geen klagen over, qua geluid toch wel een andere categorie dan die Soundpeats in positieve zin.
Geen opmerkingen meer over mensen die me niet verstaan so far.

Ik moet wel zeggen dat de vormfactor me minder ligt, de Ankers sluiten je gehoorgang af met de rubberen tips en dat ervaar ik als minder aangenaam om te bellen. Maar dat zijn persoonlijke ervaringen, iemand anders heeft daar misschien minder last van. Om muziek te luisteren is een meer afgesloten gehoorgang dan weer aangenamer voor vollere klank...dusja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimmak
RaJitsu schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:31:
[...]

Passen ze hiermee nog wel in de case? Ik heb persoonlijk van alle TWS die ik getest hebt, alleen één optie gehad waar de oortjes met foam-tips nog steeds in de case te plaatsen waren (Huawei Freebuds 3i).
dimmak schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:38:

[...]

Deze heb ik.

@michielRB foamtips werken zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

@dimmak thnx voor de headsup. Ome ali is nogal traag. Ik heb ze nog (steeds) niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:30

FreakNL

Well do ya punk?

Heb hier Airpods (2nd gen, niet de Pro). Ik vind de pasvorm echt super, bediening gaat ook handig. Battery-level (per pod) zit ook gewoon native in iOS. Alles werkt gewoon intuïtief, zoals je bij Apple verwacht. Goede batterij-duur ook.

Enige nadeel; Die dingen zijn soms op het verkeerde moment leeg (ik laad ze niet tussentijds op). Net tijdens een meeting ofzo.

Dus ik heb bij ome Ali een setje QCY T8's gescoord. De case is zelfs een rip-off van de Airpods.

Voordeel:
Goedkoop
Geluid prima

Nadeel:
Battery-level per pod moet via QCY app (overall kan wel native in iOS)
Bediening is waardeloos (zit bovenop de pod ipv aan de zijkant)
Laden via USB-C (alhoewel dat op termijn een voordeel wordt)
Batterij-duur is zeker minder dan bij de Airpods
Pasvorm is groter, dat is voor mij een nadeel (kleine oorgaatjes blijkbaar? ;) )

Deze gaan gewoon in de werktas als backup, opgeladen en wel.

Tevreden, vooral vanwege de prijs. Maar om ze dagelijks fulltime te gebruiken, nee.. Zeker niet als je Airpods gewend bent.

[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 10-08-2021 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 10:34
Iemand die weet of er ook draadloze BT oordoppen zijn die niet zo'n rubber dopje in je oor hebben, maar een kapje met een schuim hoesje?

Ik had vroeger de bedrade sennheiser mx300, en dat zat heerlijk. Meeste BT dopjes lijken dat concept echter niet te hebben.

Dit bedoel ik, op het plaatje staan de schuim hoesjes er los naast:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EbskTuzqC6E3LHWXdoXUYKtBTbc=/fit-in/656x/filters:strip_icc():strip_exif()/i/1298380461.jpeg?f=imagenormal

Heb al een tijdje lopen zoeken in de pricewatch, maar niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Ivos schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:15:
Iemand die weet of er ook draadloze BT oordoppen zijn die niet zo'n rubber dopje in je oor hebben, maar een kapje met een schuim hoesje?

Ik had vroeger de bedrade sennheiser mx300, en dat zat heerlijk. Meeste BT dopjes lijken dat concept echter niet te hebben.

Dit bedoel ik, op het plaatje staan de schuim hoesjes er los naast:[Afbeelding]

Het enige dat ik gezien heb zijn van die opties waarbij het draad achter je nek om loopt. De JBL Inspire 700/500 heb ik zelf ervaring mee. Daar zitten echter geen schuimhoesjes bij, maar een rubber-hoes omheen. Als je die echter verwijdert, heb je zo'n traditioneel oordopje waar je schuimhoesjes voor kan kopen: https://www.gadgetgear.nl...view-jbl-inspire-700-500/

Geen idee of het nog ergens te vinden is. Voor TWS-opties lijkt het me sterk dat het nog te vinden is, omdat het simpelweg niet goed genoeg in je oren blijft zitten. Als je gewoon liever niets in je oorkanaal wil hebben, zou ik de Galaxy Buds Live overwegen van Samsung. Ik ben daar zelf zeer tevreden over omdat ze deze 'open' ervaring bieden (als in dat niets in je oorkanaal zit).

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
RaJitsu schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:31:
[...]

Het enige dat ik gezien heb zijn van die opties waarbij het draad achter je nek om loopt. De JBL Inspire 700/500 heb ik zelf ervaring mee. Daar zitten echter geen schuimhoesjes bij, maar een rubber-hoes omheen. Als je die echter verwijdert, heb je zo'n traditioneel oordopje waar je schuimhoesjes voor kan kopen: https://www.gadgetgear.nl...view-jbl-inspire-700-500/

Geen idee of het nog ergens te vinden is. Voor TWS-opties lijkt het me sterk dat het nog te vinden is, omdat het simpelweg niet goed genoeg in je oren blijft zitten. Als je gewoon liever niets in je oorkanaal wil hebben, zou ik de Galaxy Buds Live overwegen van Samsung. Ik ben daar zelf zeer tevreden over omdat ze deze 'open' ervaring bieden (als in dat niets in je oorkanaal zit).
Ja ben bang dat je gelijk hebt, waarschijnlijk is het concept van dat soort oortjes die niet in de gehoorgang zitten gewoon ouderwets.

Bedankt voor de tips! Die Samsung dingen lijken me wel wat, ik wil inderdaad liever niet iets wat in m'n oorkanalen zit. Ik ga even wat reviews checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ivos schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:15:

Dit bedoel ik, op het plaatje staan de schuim hoesjes er los naast:[Afbeelding]

Dat wordt echt zoeken dan. Snap dat iets in je oor op bezwaar kan stuiten, maar als je met foamtips werkt (memoryfoam) dan zet zich dat naar je oor en dat zit ook heel fijn, voel je vrijwel niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Ivos schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:05:

Bedankt voor de tips! Die Samsung dingen lijken me wel wat, ik wil inderdaad liever niet iets wat in m'n oorkanalen zit. Ik ga even wat reviews checken.
Dit is wat ik ervan vind: https://www.gadgetgear.nl...aturerijke-audioboontjes/
:)

En het is gebaseerd op de originele prijs. Tegenwoordig kosten ze een stuk minder.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
The Eagle schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:22:
[...]

Dat wordt echt zoeken dan. Snap dat iets in je oor op bezwaar kan stuiten, maar als je met foamtips werkt (memoryfoam) dan zet zich dat naar je oor en dat zit ook heel fijn, voel je vrijwel niet :)
Had ik nog niet van gehoord, heb je nog aanraders qua merken die foam tips gebruiken?
RaJitsu schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:15:
[...]

Dit is wat ik ervan vind: https://www.gadgetgear.nl...aturerijke-audioboontjes/
:)

En het is gebaseerd op de originele prijs. Tegenwoordig kosten ze een stuk minder.
Duidelijk review, thanks! Klinkt wel als een goede keuze gezien de huidige prijs. Enige nadeel lijkt me dan de latency voor het kijken van video als ik het zo lees, maar dat zullen meerdere merken wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Ivos schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

Had ik nog niet van gehoord, heb je nog aanraders qua merken die foam tips gebruiken?
Comply is wat veel mensen wel fijn vinden. Die hebben ook verschillende maten en vormen, en hebben op hun site een overzicht van welke van hun tips passen op welke koptelefoon. Helemaal waterdicht is dat overzicht overigens niet, maar grotendeels wel. Het is overigens wel erg persoonlijk of je de foamen-tips fijner vindt dan de rubberen. Persoonlijk vind ik de foam-tips juist veel nadrukkelijker aanwezig.

De vorm rubberen tips die ik het mist aanwezig vond waren die Beyerdynamic standaard gebruikt op hun Beat Byrd in-ears.
Duidelijk review, thanks! Klinkt wel als een goede keuze gezien de huidige prijs. Enige nadeel lijkt me dan de latency voor het kijken van video als ik het zo lees, maar dat zullen meerdere merken wel hebben.
Dank je.

Ik moet zeggen dat ergens in het laatste jaar er toch stappen gezet zijn, ook bij goedkopere in-ears als het op de latency gaat (ik heb ervaring met alle recente Earfun-inears). Geen idee waarom de Samung Galaxy Buds Live minder presteren. Ik heb ze net weer even geprobeerd om de latency met video te testen en gekeken of er misschien een update was via de app die het probleem oploste (helaas niet).

Icm met de Youtube app op mijn telefoon gaat het allemaal prima, en ook MX Player alsmede de Samsung Video-speler lijken deze compensatie ingebouwd te hebben. Maar wanneer je het gebruikt icm een andere video-app (VLC bijv.) of het icm je PC gebruikt, is er gewoon een latency.

Ik krijg van LG binnenkort de nieuwe FP9's. Ben benieuwd hoe die zullen presteren.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-06 12:56
Hallo,

Ik zag bij groupdeal deze voorbij komen.

Is dat wat? Iemand ervaring

OOQE PRO X9 voor 25 euro

https://groupdeal.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik moet zeggen dat ik het merk niet ken. Nederlands initiatief zie ik. Ben wel erg benieuwd.

B.S.U.R.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:20

13art

Moderator Mobile
brownyster schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 18:19:
Hallo,

Ik zag bij groupdeal deze voorbij komen.

Is dat wat? Iemand ervaring

OOQE PRO X9 voor 25 euro

https://groupdeal.nl/
Van dat soort websites word ik meteen achterdochtig. En als ik de afbeeldingen zie van die in ears dan wordt die achterdocht alleen maar meer verstrekt. Dat soort doosjes en in ears heb ik al veel meer voorbij zien komen op AliExpress ed. Het zou me niet verbazen als Ik weer zeker dat het gewoon een rebranding is. Ik zou er niet teveel van durven verwachten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
13art schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:54:
[...]

Van dat soort websites word ik meteen achterdochtig. En als ik de afbeeldingen zie van die in ears dan wordt die achterdocht alleen maar meer verstrekt. Dat soort doosjes en in ears heb ik al veel meer voorbij zien komen op AliExpress ed. Het zou me niet verbazen als het gewoon een rebranding is. Ik zou er niet teveel van durven verwachten.
https://ooqe.nl/draadloze-oordopjes

Als je via de eigen website wil bestellen zijn ze idd 109,95

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:20

13art

Moderator Mobile
ilfamo schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:59:
[...]

https://ooqe.nl/draadloze-oordopjes

Als je via de eigen website wil bestellen zijn ze idd 109,95
https://m.nl.aliexpress.com/i/1005001565045168.html

I rest my case ;)
En zo zijn er nog meer te vinden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Duidelijk, dan is 25€ nog teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

13art schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:54:
[...]

Van dat soort websites word ik meteen achterdochtig. En als ik de afbeeldingen zie van die in ears dan wordt die achterdocht alleen maar meer verstrekt. Dat soort doosjes en in ears heb ik al veel meer voorbij zien komen op AliExpress ed. Het zou me niet verbazen als Ik weer zeker dat het gewoon een rebranding is. Ik zou er niet teveel van durven verwachten.
Dit soort merken zijn gericht op het verkopen via acties zoals OOQE heeft met de Telegraaf. Een ander 'audiomerk' dat misschien wat bekender is in dit opzicht, is Stereoboomm. Standaard prijs is dik over-priced, maar ze richten zich op verkoop via de iBoods van deze wereld.

Hoeft niet perse slecht te zijn. Ik bedoel, je hebt natuurlijk wel gewoon Nederlandse garantie bijv. en je hoeft er niet op te wachten wat via ome Ali wel moet. Ik denk dat dat het prijsverschil wel representeert.

Dat gezegd hebbende, moet @ilfamo gewoon voor een optie van Earfun, Soundpeats of QCY gaan als hij een beetje een degelijke geluidservaring wil hebben voor het geld.

[ Voor 13% gewijzigd door RaJitsu op 17-08-2021 13:16 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:36
QCY heeft nieuwe goedkope oortjes uitgebracht. Als je de review van Scarbir mag geloven zijn ze bijzonder goed. Ik overweeg ze te kopen als opvolger van mijn T5's.

https://www.scarbir.com/tws/qcy-t13-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
;(
Helaas laadt mijn Fiil T1 lite links niet meer op, rechts doet het nog geweldig en de case is ook niks mee mis. Heb de contacten al schoongemaakt maar de linker laadt dus ongeveer 40 sec op, zegt dan vol, loopt in 10 sec weer leeg en sluit af.
Flink balen want ik was juist erg tevreden over dit setje qua draagcomfort, geluidskwaliteit en het compacte doosje.
Heb er net een berichtje aan gewaagd richting China, eens kijken met wat voor oplossing zij komen, een maand of 4 a 5 gebruik vind ik wat kort en er staan op scarbir meer van dit soort ervaringen.
(Ook het linker dopje een paar dagen buiten de case bewaren en dan langdurig volladen mocht helaas niet baten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
Drossie schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 06:59:
QCY heeft nieuwe goedkope oortjes uitgebracht. Als je de review van Scarbir mag geloven zijn ze bijzonder goed. Ik overweeg ze te kopen als opvolger van mijn T5's.

https://www.scarbir.com/tws/qcy-t13-review
Ik heb ze gisteren besteld op Amazon. Er was een voucher van -10€. Dinsdag heb ik ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

In een wat hoger segment is de Earfun Air Pro 2 momenteel op Amazon met 10% korting: https://www.amazon.de/-/n.../ref=sw_img_1?smid=&psc=1
60 ipv 70 euro, en op de officiële site voor 52 euro icm code 'EARFUN225'.
Reviews op Google en YouTube.

[ Voor 6% gewijzigd door RaJitsu op 19-09-2021 21:35 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
RaJitsu schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:34:
In een wat hoger segment is de Earfun Air Pro 2 momenteel op Amazon met 10% korting: https://www.amazon.de/-/n.../ref=sw_img_1?smid=&psc=1
60 ipv 70 euro, en op de officiële site voor 52 euro icm code 'EARFUN225'.
Reviews op Google en YouTube.
Ik heb deze zo'n 2 weken geleden bij Amazon Duitsland gekocht voor €58,-. Ik had de eerste versie al van de Earfun Air Pro en deze bevielen zeer goed, mijn vrouw grbruikt deze nu. De Earfun Air Pro 2 zijn echter nog beter, vooral de noice cancelling is erg goed. Iets minder bas dan de 1e versie, maar het geluid is perfect in balans. De oortjes gaan zo'n 7 uur mee, met noice cancelling aan, prima dus. Voor €52,50 is het echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Pierre_nr1 schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:45:
[...]

Ik heb deze zo'n 2 weken geleden bij Amazon Duitsland gekocht voor €58,-. Ik had de eerste versie al van de Earfun Air Pro en deze bevielen zeer goed, mijn vrouw grbruikt deze nu. De Earfun Air Pro 2 zijn echter nog beter, vooral de noice cancelling is erg goed. Iets minder bas dan de 1e versie, maar het geluid is perfect in balans. De oortjes gaan zo'n 7 uur mee, met noice cancelling aan, prima dus. Voor €52,50 is het echt een aanrader.
Jep, precies mijn idee. Al paste de eerste versie wel wat beter in mijn oren. Inderdaad was die eerste ook meer bassy. Beetje apart dat Earfun binnen de lijnen met hetzelfde label het signatuur varieert. Je zou zeggen dat de Air Pro-serie de bass-heavy lijn is, de Free-serie de meer neutrale lijn, etc. etc.

Maar je moet bij Earfun echt per headset afwachten wat ze ervan maken.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb QYC T5 besteld. Ik krijg ze alleen niet gekoppeld aan mijn telefoon (pixel 3a). Ook niet via de QYC app. Het vreemde is dat ik ook geen LEDjes op de charging box en de oordopjes zelf zie. Ik heb de dopjes al een nacht lang in de box aan de oplader gehangen met het meegeleverde laadkabeltje. Ik heb ook verschillende chargers geprobeerd.

Ik heb ook geprobeerd te koppelen op een iphone die ik heb liggen, maar daar krijg ik ze ook niet gekoppeld.

Ik heb precies hetzelfde gehad bij een eerdere set QYC T5 dopjes. Daarvan dacht ik dat ze kapot waren dus die heb ik teruggestuurd. Maar bij deze set heb ik het dus weer. Daarom denk ik dat ik iets fout doe of over het hoofd zie.

Heeft iemand een tip voor me? Of heb ik toevallig 2 keer kapotte setjes gekregen?

• frankmulder
  • Registratie: Januari 2010
Ik heb de Edifier X2 besteld (inclusief zakje :P). Is vanaf vandaag beschikbaar met de "Singles Day"-introductieprijs. Kwam inclusief een of andere kortingscode uit op € 15,89.

Het is een beetje een gok omdat er nog geen reviews van zijn, maar ik dacht: voor dat bedrag kan ik er geen buil aan vallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08-2024

esh

Iemand ervaring met de nieuwe Philips oortjes bij de Action? :)

https://www.action.com/nl-nl/p/philips-draadloze-oordopjes/

groet,
mlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-06 13:35

red bull

Keeps me awake !

frankmulder schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:08:
Ik heb de Edifier X2 besteld (inclusief zakje :P). Is vanaf vandaag beschikbaar met de "Singles Day"-introductieprijs. Kwam inclusief een of andere kortingscode uit op € 15,89.

Het is een beetje een gok omdat er nog geen reviews van zijn, maar ik dacht: voor dat bedrag kan ik er geen buil aan vallen. ;)
Waar had je die besteld? Wellicht dit weekend wel weer in de bonus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:45
Drossie schreef op zondag 19 september 2021 @ 06:36:
[...]

Ik heb ze gisteren besteld op Amazon. Er was een voucher van -10€. Dinsdag heb ik ze.
Hoe zijn ze bevallen? Op de QCY website nu 60% discount boven de 200USD! Ik overweeg er 6 te bestellen, dan zijn ze 12,5 p/s, wat prima een gokje waard is, maar niet als ik er dan met 5 blijf zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankmulder
red bull schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:41:
[...]

Waar had je die besteld? Wellicht dit weekend wel weer in de bonus..
Bij de Edifier Official Store op Aliexpress.

• Drossie
I-King schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:21:
[...]

Hoe zijn ze bevallen? Op de QCY website nu 60% discount boven de 200USD! Ik overweeg er 6 te bestellen, dan zijn ze 12,5 p/s, wat prima een gokje waard is, maar niet als ik er dan met 5 blijf zitten ;)
Zeer tevreden. Nog geen enkele keer de verbinding verloren, wat wel regelmatig gebeurde bij de QCY T5's.
Goed geluid en ze doen geen pijn in de oren.
Ik zou ze direct opnieuw kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankmulder
Inmiddels de Edifier X2 binnen. Hier mijn eerste indruk.

Doosje en oordopjes voelen "premium" aan. De oordopjes zitten lekker in mijn oren, en het lijkt erop dat ze niet snel uit mijn oren zouden vallen. Pairen ging eenvoudig, en de verbinding is stabiel (in het uur dat ik ze gebruikt heb).

En de geluidskwaliteit? Ik heb geen ervaring met andere draadloze oordopjes, maar ik vind de geluidskwaliteit niet echt fantastisch. Bepaalde hoge frequenties komen relatief hard door, en vooral bij spraak/zang merk je dat het niet erg natuurlijk klinkt. Zal gedeeltelijk komen doordat het geen in-ears zijn, maar de bedrade oordopjes van mijn oude iPhone (die ook geen in-ears zijn) klinken beter.

De microfoon vind ik ook niet best, maar hij klinkt niet per se slechter dan soortgelijke oordopjes. (Het geluid van de microfoon van de AirPods Pro vind ik bijvoorbeeld ternauwernood acceptabel, terwijl die geloof ik relatief goed bekendstaat.)

Al met al prima oordopjes voor de 15 euro die ik ervoor betaald heb, in ieder geval voor mijn toepassing (waarbij een stabiele verbinding wel belangrijk is maar geluidskwaliteit niet zo). Maar als je geluidskwaliteit heel belangrijk vindt kun je misschien beter even wachten tot er wat meer reviews verschijnen, zodat je weet of er modellen zijn in dezelfde prijsklasse die beter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankmulder
Er staat nu een review van de Edifier X2 online op Scarbir: https://www.scarbir.com/tws/edifier-x2-review.

Hij is een stuk positiever dan ik. Ik ben het eens met zijn beschrijving van het compacte design en de connectiviteit. Maar zoals hierboven beschreven, zou ik het anderen niet willen aandoen om hiermee te bellen; de microfoon is daar niet goed genoeg voor (net als alle andere microfoons bij dit soort oordopjes). En hij noemt het geluid dat eruit komt "licht", wat je ook kunt lezen als "de hoge tonen zijn scherp en de bas ontbreekt". Maar goed, hij zegt dat de boel beter klinkt als je het volume niet zo hoog zet, en ik denk dat ik het daar wel eens mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Een goede microfoonimplementatie in deze prijsklasse is bijna onmogelijk. Wat uitzonderingen zijn opties die later goedkoper zijn, maar het verschil met je telefoonmicrofoon blijft enorm.

Beperkte ruimte in TWS opties plus verminderde capaciteit door de connectie van twee units en dat het überhaupt draadloos is.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankmulder
RaJitsu schreef op donderdag 9 december 2021 @ 02:18:
Een goede microfoonimplementatie in deze prijsklasse is bijna onmogelijk. Wat uitzonderingen zijn opties die later goedkoper zijn, maar het verschil met je telefoonmicrofoon blijft enorm.

Beperkte ruimte in TWS opties plus verminderde capaciteit door de connectie van twee units en dat het überhaupt draadloos is.
Dat zal inderdaad een rol spelen. Maar volgens mij is vooral de afstand tot je mond problematisch. Bij de bedrade Apple earpods zit de microfoon ter hoogte van je mond, en die klinkt dan ook prima. Bij draadloze oordopjes zit de microfoon bij je oor, dus echt goed gaat het dan nooit worden. Ook niet als je AirPods Pro van 200 euro hebt. (Laatst nog met iemand in een video call gezeten die AirPods Pro gebruikte. Inderdaad slecht te verstaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

frankmulder schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:56:
[...]

Dat zal inderdaad een rol spelen. Maar volgens mij is vooral de afstand tot je mond problematisch. Bij de bedrade Apple earpods zit de microfoon ter hoogte van je mond, en die klinkt dan ook prima. Bij draadloze oordopjes zit de microfoon bij je oor, dus echt goed gaat het dan nooit worden. Ook niet als je AirPods Pro van 200 euro hebt. (Laatst nog met iemand in een video call gezeten die AirPods Pro gebruikte. Inderdaad slecht te verstaan.)
In een videocall komt de factor van compressie er nog bij kijken. Dat is ook de reden dat video in een conference call er zo slecht uit ziet vs wat je krijgt als je los wat opneemt.

Ik denk niet dat de afstand tot je mond enorm belangrijk is. Ze zijn geen van alleen ideaal immers. Ik heb goede en slechte TWS met en zonder een steeltje geprobeerd. Ik denk dat dat steeltje vooral voordelig werkt qua antenne (kan complete onzin zijn :)).

Die afstandsbedieninkjes die je in de kabel hebt van bedrade opties hangen vaak verder van je mond af, en die klinken ook prima.

Ik moet trouwens zeggen dat veel TWS-opties als je wat opneemt in Windows gewoon heel goed klinken, terwijl wanneer je wat opneemt via je telefoon ze veel minder klinken. Ook daar lijkt dus een beperkende factor te spelen. Geen idee wat het in precies is trouwens wat hiervoor zorgt trouwens.

Hier een voorbeeld van het verschil dat ik merkte tussen opnemen op mijn S10 en PC vwb de Teufel Airy Sports TWS.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-06 22:11
Ik heb via iemand de TWS i12 cadeau gekregen. Maar ik heb al de QCY T5. Ik moet even bepalen of ik de T5 houd en dan de i12 weg geef, of dat ik juist de i12 voor mezelf gebruik.

Hmmmmmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Heeft iemand een oplossing voor een T5S waarvan 1 van de 2 buds niet (volledig) oplaadt? Als ik de linker bud in de lader doe dan begint hij met laden maar na enige seconden stopt hij met laden (led van rood naar groen)
In QCY app zie ik dat deze bud gedeeltelijk is opgeladen (geeft 20% aan, maar als ik hem ga gebruiken is de koek na een minuut of 3 al op) en dat de buds de laatste firmware hebben.
wie kan er helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameDB
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11-06 22:50
Excuses om deze omhoog te kicken, maar ik zit met een vraag...

Een paar jaar geleden kocht in QCY QS2 witte oordoppen op AliExpress. Ik was zodanig tevreden dat ik begin 2021 op bol.com 2 paar QCY T2C 2e generatie aankocht. Overal online worden de QS2 en T2C in één adem vernoemd, in die zin dat het dezelfde oordoppen zouden moeten zijn.

Nu vallen mij volgende zaken op:

- de T2C hebben beduidend slechtere geluidskwaliteit, veel minder diep en ze klinken veel scheller.
- het geluid dat ze maken wanneer ze koppelen aan een toestel is ook helemaal anders dan mijn QS2 oordoppen.
- er is een kleine delay in video kijken op Android devices, de QS2 heeft helemaal geen delay.

De QS2 vermeldt model nr IN1852 en fcc ID RDR-IN1852 op het doosje. De T2C model nr IN2013 en fcc ID RDR-IN2012.

Verder zien ze er identiek uit maar er is toch een kwaliteitsverschil in geluid.

Kan het dat mijn T2C oordoppen namaak zijn? Als dat al enigszins zou bestaan in zo een prijscategorie van earbuds.

Iemand met T2C oordoppen die dat model number eens kunnen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

FlameDB schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:37:
Excuses om deze omhoog te kicken, maar ik zit met een vraag...

Een paar jaar geleden kocht in QCY QS2 witte oordoppen op AliExpress. Ik was zodanig tevreden dat ik begin 2021 op bol.com 2 paar QCY T2C 2e generatie aankocht. Overal online worden de QS2 en T2C in één adem vernoemd, in die zin dat het dezelfde oordoppen zouden moeten zijn.

Nu vallen mij volgende zaken op:

- de T2C hebben beduidend slechtere geluidskwaliteit, veel minder diep en ze klinken veel scheller.
- het geluid dat ze maken wanneer ze koppelen aan een toestel is ook helemaal anders dan mijn QS2 oordoppen.
- er is een kleine delay in video kijken op Android devices, de QS2 heeft helemaal geen delay.

De QS2 vermeldt model nr IN1852 en fcc ID RDR-IN1852 op het doosje. De T2C model nr IN2013 en fcc ID RDR-IN2012.

Verder zien ze er identiek uit maar er is toch een kwaliteitsverschil in geluid.

Kan het dat mijn T2C oordoppen namaak zijn? Als dat al enigszins zou bestaan in zo een prijscategorie van earbuds.

Iemand met T2C oordoppen die dat model number eens kunnen checken?
Namaak komt ook voor in deze klasse. Maar de vraag is waarom ze dezelfde inears uitbrengen met dezelfde specs? Het kan dat ze bijv. voor een andere chipset gegaan zijn of anderszins een goedkopere interne implementatie.

En soms komt het voor dat precies dezelfde hardware om een andere reden een mindere geluidservaring oplevert. Je had dit bijv. met de Blitzwolf FYE4 vs de 5. Dezelfde hardware maar minder geluid.

Dit wordt normaal gecompenseerd door het OS of de app. Heb je ook met de Youtube app lag?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameDB
RaJitsu schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:12:
[...]

Namaak komt ook voor in deze klasse. Maar de vraag is waarom ze dezelfde inears uitbrengen met dezelfde specs? Het kan dat ze bijv. voor een andere chipset gegaan zijn of anderszins een goedkopere interne implementatie.

En soms komt het voor dat precies dezelfde hardware om een andere reden een mindere geluidservaring oplevert. Je had dit bijv. met de Blitzwolf FYE4 vs de 5. Dezelfde hardware maar minder geluid.

Dit wordt normaal gecompenseerd door het OS of de app. Heb je ook met de Youtube app lag?
Ja, de test is met de YouTube app op een Android toestel, Xiaomi mi 10. Het lijkt me inderdaad dat er toch iets gewijzigd is want ik kwam via google tegen dat de T2C ook model nr IN1852 heeft maar die van mij zijn dus nieuwer (lees: slechter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

FlameDB schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:27:
[...]

Ja, de test is met de YouTube app op een Android toestel, Xiaomi mi 10. Het lijkt me inderdaad dat er toch iets gewijzigd is want ik kwam via google tegen dat de T2C ook model nr IN1852 heeft maar die van mij zijn dus nieuwer (lees: slechter).
Raar. Zelfs de opties die ik getest heb die flink wat lag vertonen doen het specifiek met Youtube wel goed. Lijkt erop dat er inderdaad iets niet goed gaat.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ik heb de QCY T5 en die heeft een functie om de latency omlaag te brengen, soort game mode, met name voor film kijken. iirc is het een kwestie van de rechtse dop lang indrukken / aanraken en dan schakelt ie. Heb jij mogelijk ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameDB
Dat hebben de mijne niet. Nu de latency is best ok, ik stoor me meer aan de mindere geluidskwaliteit. Ik ben benieuwd of hier mensen zijn met de T2C buds en of die eens kunnen kijken op het doosje welk model nummer vermeld staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
Hoi,

Iemand ervaring met Xiaomi Haylou Moripods?

Kosten rond de 25 euro.

Was benieuwd naar de ervaringen

Groet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brownyster
Gezien de positieve recensies heb ik de QCY T13 besteld en ontvangen.

Jets is mij 3e set oortjes van QCY.

1e weet ik het nummer niet meer van volgens mij de 2 daarna de 5 en nu de 13.

Moet zeggen deze is wel fijn, zit lekker in het oor, blijft goed zitten en geluid is goed. Om mee te bellen ook goed.

De 5 vindt ik net iets minder zitten en in geluid is de 13 iets beter. Doosje vind ik iets minder die is van de 5 mooier. Je valt hier zeker geen buil aan. Prijs was 21 euro.

PS wat mij opviel is dat de oortjes weinig last van vervorming hebben.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

brownyster schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:17:
Gezien de positieve recensies heb ik de QCY T13 besteld en ontvangen.

Jets is mij 3e set oortjes van QCY.

1e weet ik het nummer niet meer van volgens mij de 2 daarna de 5 en nu de 13.

Moet zeggen deze is wel fijn, zit lekker in het oor, blijft goed zitten en geluid is goed. Om mee te bellen ook goed.

De 5 vindt ik net iets minder zitten en in geluid is de 13 iets beter. Doosje vind ik iets minder die is van de 5 mooier. Je valt hier zeker geen buil aan. Prijs was 21 euro.

PS wat mij opviel is dat de oortjes weinig last van vervorming hebben.

Groet
Waarom vond je dat je een upgrade nodig had? Of was het gewoon een aankoop om het 'gewoon'?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
RaJitsu schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 22:19:
[...]

Waarom vond je dat je een upgrade nodig had? Of was het gewoon een aankoop om het 'gewoon'?
Hallo,

Reden voor aanschaf was 3 ledig.

Oortjes die nog net iets beter passen in mijn oren en mede door de positieve recensies. Daarnaast had ik de 5 gegeven aan mijn dochter om te testen.

Dochter mag hem nu houden 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

@brownyster Ah, ok. Maar hoe wist je dan dat de T13 beter in je oren zouden passen? Of was dat gewoon op de gok?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
RaJitsu schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:37:
@brownyster Ah, ok. Maar hoe wist je dan dat de T13 beter in je oren zouden passen? Of was dat gewoon op de gok?
Ha ha ha

Dat blijft altijd een gok is mijn ervaring.

De eerste oortjes die ik gekocht had zaten niet zo lekker. Dus ik weet welke soort ik niet moet hebben maar het is altijd afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Het antwoord is: het zou niet uit moeten maken. Bij de qcy T5 werden standaard silicone tips meegeleverd. Zat ik maar niet optimaal. Vervangen door foamtips, probleem opgelost. Was voor de qcy wel even zoeken naar de juiste zodat ze in het doosje bleven passen.
Voor mijn KZ's heb ik ook foamtips, daar verder geen issue met in het doosje passen want dat is wat groter;)

Either way, die foamtips zijn er in verschillende maten en zetten zich naar je gehoorgang. Past dus altijd optimaal. En heeft niks met de dopjes zelf te maken, hooguit met de meuk die standaard meegeleverd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

The Eagle schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:16:
Het antwoord is: het zou niet uit moeten maken. Bij de qcy T5 werden standaard silicone tips meegeleverd. Zat ik maar niet optimaal. Vervangen door foamtips, probleem opgelost. Was voor de qcy wel even zoeken naar de juiste zodat ze in het doosje bleven passen.
Voor mijn KZ's heb ik ook foamtips, daar verder geen issue met in het doosje passen want dat is wat groter;)

Either way, die foamtips zijn er in verschillende maten en zetten zich naar je gehoorgang. Past dus altijd optimaal. En heeft niks met de dopjes zelf te maken, hooguit met de meuk die standaard meegeleverd wordt ;)
Dit is wel persoonlijk. Ik ging er standaard van uit dat foamen tips beter waren, maar na verschillende merken geprobeerd te hebben, was mijn conclusie dat ik rubberen tips gewoon het fijnst vind. Of eigenlijk helemaal geen tips, zoals met de Samsung Galaxy Live Buds. Momenteel test ik de Sony LinkBuds, wat ook een apart concept is zonder eargels. Vooralsnog niet erg van overtuigd. Maar goed, deze beiden vallen niet in de categorie 'goedkoop'.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-06 08:19

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:09:
Zo! Ik ben toe aan mijn derde setje Goedkope TWS, nadat ik mijn QCYs ben vergeten in het vakje van een vliegtuigstoel tijdens de skivakantie |:( . Ik heb direct een setje Haylou's besteld, de technisch superieure GT1 Plus. Hieronder volgt mijn mini review, vergeleken met mijn QCY TS1's uit 2018. Xiaomi lijkt iets met deze dopjes te maken hebben maar ik kan niet achterhalen wat. Ze lijken iig op Xiaomi Reddots, maar niet hetzelfde merk :?

Kosten: Gekocht direct van Haylou op Aliexpress. 21€, let op dat je de GT1+/plus koopt want anders heb je de oudere Pro. Stukje duurder dan de 16€ die ik heb neergelegd voor mij TS1's maar ik wilde ook weer eens wat nieuws.
Design en Hardware: Veel mooier dan mijn TS1s, echt minimalistisch en rond, meer premium materiaal. Het doosje van de GT1+ is nog kleiner en heeft een deksel, allebei beter dan de TS1. Voorzien van de Qualcomm QCC3020 chipset, welke een stukje beter is officieel, maar dat merk je alleen in iets langere accutijd en een paar features zoals noise cancelling en aptX ondersteuning.
Comfort: Beter dan de TS1, want iets ronder en past iets beter in mijn oren. Zit ook een stuk beter in mijn oren tijdens het hardlopen.
Geluid: Erg goed. Moeilijk om te zeggen of ze beter zijn dan de TS1. Dat was ook mijn grote verbazing over de TS1's: hoe goed ze klonken voor de prijs. Daar kan de GT1+ niet makkelijk overheen gaan, maar ze doen een goede poging: geluid is rijk en ruimtelijk en vol. De Noise cancelling lijkt goed zijn werk te doen, maar als TWS dopjes goed in je oren zitten dan heb je sowieso weinig last van. AptX upgrade, dat hoor ik niet terug. Ik luister niet de juiste muziek om dat soort nuances op te pikken, plus ik ben niet zo'n audiofiel.
Bediening: Beduidend slechter dan de TS1!! Heeft dus geen fysieke knoppen, waar de TS1s dat wel hebben. Het is echt een stuk meer gekloot; je moet op de juiste plek en met de juiste impact drukken om het juiste effect te hebben, en dat werkt gewoon niet lekker als je loopt of fietst. Je hebt wel iets meer bedieningsopties, maar dat compenseert het niet echt.
Compatibility: Slechter! Ik gebruik de GT1+'s icm mijn Xiaomi Mi 9T met Bluetooth 5 en mijn TomTom Cardio Spark sportwatch, met BT4.2. Bereik met Mi 9T is goed, vergelijkbaar met TS1s, maar de GT1+ heeft iets stabielere verbinding zo lijkt het. Met mijn sportwatch is het echt een heel stuk slechter! Granted met de TS1s was het al niet heel goed, maar nog nét bruikbaar. De GT1+s stotteren alleeeen maar in drukke gebieden tijdens het hardlopen. Dus ik twijfel of ik ze daarvoor ga gebruiken in de toekomst...
Duurzaamheid Context: Mijn TS1's begonnen richting het einde (na een jaar intens gebruik) toch te slijten: er zat iets los in de ene dop en de andere dop laadde uiteindelijk niet goed op. Ik denk dat de GT1+ door het gebrek aan bewegende onderdelen het iets beter gaat doen. Hopelijk heeft het missen van openingen aan de buitenkant van de dopjes door het gebrek van de fysieke knop een positief effect op weerstand tegen regen en andere vocht.

Conclusie: Ik denk dat de GT1+ iets beter is dan de TS1, al met al bekeken. Technisch en qua design zijn ze beter, maar het missen van fysieke knoppen is een domper en ze spelen niet netjes met mijn oudere sportwatch.
Voor de prijs moet je zelf kijken wat beter is, want ik zou de oudere QCY's zeker niet negeren!
Nou super mooi, we zijn twee jaar verder en ik gebruik deze Haylou's nog steeds. We zijn een hele corona pandemie samen doorgekomen, met veel meetings en calls ;) Ik ben nog best tevreden, het design bleek dus duurzaam genoeg. De accu tijd begint wel iets te minderen, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik dacht dat deze post grappig maar nutteloos zou zijn, immers; kleine kans dat deze TWS dopjes nog te krijgen zijn. Wat blijkt: Wrong!
Je kan ze zelfs in NL kopen :o Wat mij betreft is het een aanrader!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:52
Ligt het aan mij of kun je bij de QCY modellen niet echt een rangorde ontdekken? Ik had mij ogen/oren gericht op de t13 maar zie ook dat er een t17 is. Sorteren naar prijs levert weinig verschil, op de ANC en ENC modellen na. De t18 lijkt ook binnenkort uit te komen met Snapdragon chip. ANC (hoewel ik er niet veel van hoef te verwachten) lijkt mij ook wel fijn, dus een HT03 valt ook nog te overwegen.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste