Als ik het signatuur dat je omschrijft zo inschat, denk ik dat de nieuwe LinkBuds S je ook wel zal bevallen. Niet goedkoop, maar zijn hun geld wel waard. Dynamisch signatuur en zijn volgens Sony de kleinste earbuds met ANC. Zijn met 48 g ook best licht. Bas is punchy, terwijl ook specifieke secties van het hoog wat benadrukt is. In de app kan je dit wat bijstellen naar eigen voorkeur. Met een beetje tuning zijn de LinkBuds S wel in staat zijn tot een mooi warm geluid.Knamix schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:15:
Hoi allemaal!
Ik heb een jaar geleden dezelfde vraag gesteld voor leuk geprijsde in ear (draadloos) oortjes en daar kwam de QCY T5 uit. Waanzinnige oortjes, maar vaak genoeg verbind er maar 1 oortje wat tot irritatie zorgt (terug in de case doen, opnieuw verbinden en soms werkt dat nog steeds niet).
Op het moment heb ik de Apple AirPods Pro van een maat gekregen en die klinken net iets beter dan de QCY. Het geluid is naar mijn idee wat warmer en het gebruiksgemak is subliem (ik heb een iPhone dus dat verwachtte ik al).
Toch ben ik van het uitproberen en ik zoek toch een soort hybride vorm van bovenstaande oortjes..
Budget: als het het waard is dan onbeperkt![]()
Wat zoek ik?
- warm geluid, maar wel vol (QCY vond ik net iets te “metaalachtig” klinken vergeleken met de AirPods Pro)
- In-ear, maar wel met een extra poort zodat er geen druk opgebouwd wordt in je oor (wat de AirPods Pro wel heeft, maar de QCY niet).
- goed voor diverse genres (hardstyle want sport en warme nummers zoals My reason - Jamie)
- niet al te groot formaat (formaat van de QCY is wel de Max)
Qua minder-mainstream opties zou je je kunnen oriënteren op de Earfun Free Pro 2, waar het accent vooral op het laag licht, en het hoog wat understated is, wat een warm geluid tot gevolg heeft. Niet voor mensen die van gedetaIlleerde focals houden, maar wel voor de basheads en liefhebbers van een warmere weergave.
[ Voor 15% gewijzigd door RaJitsu op 27-05-2022 17:15 ]
B.S.U.R.
:strip_exif()/f/image/J2UHkxgn8pcimxLUeBCiIqxt.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FcWY1Oy6iq3eqbcheJuKvlBD.jpg?f=user_large)